Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard Schippersstraat 43/4 Alexandra

    Kenmerken:
    Een zeer mooie meid, beetje baby vet, C - cup, knap lijf, ongeveer half in de 20, 1 meter 60, blondbruin krullend haar, mooie benen, lief, easy going en prima service, dagshift

    De mooie Bulgaarse Alexandra trok vandaag mijn aandacht door haar prachtig krullend haar en mooi zwart lingeriesetje. Ik was helemaal weg van deze dame en ging met haar een praatje maken. Zij deed gezwind haar deurtje open en stond me met de nodige klasse en vriendelijkheid te woord.

    Alexandra is een Bulgaarse dame, met bruine oogjes en blondbruin haar, zij heeft prachtige en sexy benen en spreekt zeer goed Engels. Ik was zo weg van haar dat ik onmiddellijk vroeg dat ze met mij niet op de kamer wou gaan. "Sure baby" zei ze en ze nam me bij de arm.

    Toen we op haar kamer aankwamen, nam ze rustig de tijd om met mij een babbeltje te doen en dan ging ze pas uit de kleren. Geld had ze me nog altijd niet gevraagd maar had ik ondertussen al klaargelegd op de rand van het bed.

    Ik ging me verfrissen en Alexandra volgde mijn voorbeeld. Ze begeleidde me rustig en kalm naar haar bed en speelde wat met mijn tepels en gaf me overal strelingen over mijn lijf. Ze begon ook zachtjes aan mijn kleine vriend te trekken en dan pas ging het condoom erover voor een lekkere pijpbeurt.

    Alexandra kan lekker pijpen. Ze zet de juiste druk, gebruikt amper haar handen, houdt oogcontact, brengt variatie. Kortom, ze maakt een man helemaal gek.

    Dan begonnen we te neuken waarbij ik als klant uiteraard de standjes mocht kiezen. Ik koos eerst voor missionaris waarbij Alexandra ook oogcontact hield. Ik voelde het al opkomen maar wilde met haar toch ook nog doggy doen.

    We wisselden dus en toen ik haar parmantige kont aan het kneden was, spoot ik het condoompje helemaal vol. Ik mocht nog enkele minuutjes uitpuffen alvorens Alexandra van het bed sprong en dat gebeurt in het Schipperskwartier niet al te veel.

    Na nog wat gepraat te hebben, liet ze me pas vertrekken en gaf ze me 3 zoenen op mijn wangen.

    Alexandra is een zeer mooie dame, die lekker pijpt en actief meeneukt. Ik heb niks gemerkt van tijdsdruk en beveel ze dus ook aan iedereen aan die met haar eens lekker van de grond zou willen gaan.

  2. Onderstaande leden hebben dé connaisseur bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 mei 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Lange tijd afwezig
    Anvers

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

  FKK Artemis 468*60