Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
    Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    338
    Thanks
    67

Standaard Sandra (voorheen: Rebecca)

Naam : Rebecca

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang, geverfd

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Spaans, één woord nederlands

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings : Nee

Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, Deepthroat, FT, MMT, Op verzoek ook lesbisch trio
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 januari 2007 om 03:31
    Founding Member

Last Online
    28 september 2018 @ 12:12
    Discussies
    2
    Thanks
    7

Standaard

Spermie was gister weer naar Relax geweest om.......juist! Te relaxen.
    Was rond half zes binnen, veel ijsberen en minder dames.
    Heb me laten verleiden door Rebecca, een kleine spaanse met een prima figuur!
    Na een babbeltje aan de bar besloten om deze dame beter te leren kennen.
    Viel al met al niet tegen en wil lekker stevig genomen worden. Ze houdt niet van dat 'softe' gedoe.
    Leuk half uurtje gehad.
    Later op de avond waren de dames in overtal tov de ijsberen. IJsberen waren nu dik in de minderheid.
    Heb tussen de 15 en 20 dames gezien, waarvan Hilke, Carina en Cindy de bekendste waren.
    De rest was allemaal nieuw voor Spermie
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 augustus 2006 om 15:47

Last Online
    8 oktober 2006 @ 19:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen runter Rebecca

Elders op een ander forum wordt nogal de loftrompet gestoken over deze "spaanse" jongedame.

Vanwege die goede recensies heb ik vorige week dan nog maar eens een praatje met haar gemaakt. Net als de keer daarvoor werd binnen de minuut gevraagd of ïk met haar naar "Zimmer" wilde. Niet mijn stijl, eigenlijk, maar ja, toch maar meteen gegaan, zonder eerst even een inleidend babbeltje in de bar..

Op de kamer begon ze niet onverdienstelijk te zoenen en ze daalde na enkele minuten af naar mijn stengel, die ze zc een paar minuten heeft gepijpt. Dat deed ze best wel lekker. Maar al vrij snel stopte ze daarmee en wilde ze overschakelen op een rubbertje om te ficken, want zei ze:
    "Ich will nicht dass du in meinem Mund spritzt." Zonder dat we het er zelfs maar over hadden gehad!....... Nou ja, zeg!

Ik had uitvoerig gedoucht van te voren, na ook nog een half uur weken in de jacuzzi, dus qua hygiene was er met mij niks mis. En geloof me, zelf geurde deze Rebecca echt niet helemaal okselfris..... Na ons kamerbezoekje zag ik dat ze ook meteen weer op jacht ging naar de volgende. Zonder dat ze tussendoor eerst zelf even een douche nam.

Tis maar dat we het weten... Maar staat nogal in tegenspraak met de recensies op dat andere forum.

Ik ben in heel mijn wandelgeschiedenis eigenlijk nog nooit zo afgewezen door een DVP, als die FT als service normaal aanbiedt.

Ze heeft er een tweelingzusje rondlopen, ene Carmen, waarover ook zulke berichten rondgaan dat ze "naturgeil" en "tabulos" zou zijn en trio's maakt met haar zus, waarbij spuiten in het gezicht en FT (MMT dus?), worden vermeld in de recensies. Deze 2 zusjes bieden dat uit zich zelf aan, is daar te lezen. Ja, ja, zal wel! Ga er dus maar van uit dat dit in ieder geval niet vanzelfsprekend is, en spreek het van te voren goed door. Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee, en hoeft alleen maar voor zichzelf te betalen, natuurlijk.

Voorlopig ga ik ook dat zusje dus maar even uit de weg. Die is trouwens wel even gretig als Rebecca: van de vijf of zes keer dat ik oogcontact had met Carmen bij het langslopen, heeft ze vier of vijf keer "Zimmer?" gevraagd!!

Laatste geruchten zijn, dat deze 2 jongedames beslist ook geen Spaansen zijn. Ik ken geen Spaans, maar anderen, die dat wel kennen, kunnen ze eens op de proef stellen.:thefinger
    Kom, kom!

Last Online
    14 januari 2010 @ 23:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Een merkwaardig bericht van Yussuf over Rebecca en trouwens ook een ongeloofwaardig bericht. Dit omdat Rebecca geen woord duits spreekt, maar alleen engels en spaans spreekt.

En beste Yussuf als zij geen FT wil doen bij jou is dat haar goed recht dus respecteer dat en ga dan niet lopen zeuren hierzo. Ze is namelijk niet verplicht om die service te verlenen.

Trouwens wat doet het er toe of het nou wel of geen spaanse dames zijn. Maar ik kan je mededelen dat deze dames wel spaans kunnen spreken.

Maar beste Yussuf terleurstellingen horen nu eenmaal bij. Misschien had deze dame haar dag niet, dat kan helaas gebeuren. Ook zij zijn mensen!!!!!
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    8 oktober 2006 @ 19:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Beitrag Rebecca

Kan best dat ze engels heeft gesproken. In feite heeft de jongedame amper een blijvende indruk achtergelaten. Ik spreek zelf beide talen vrijwel vloeiend. Dus is misschien slordig dat ik het in het duits weergeef, terwijl het best engels kan zijn geweest. Maar de inhoud van wat ze zei is precies weergegeven. En daar was in ieder geval geen woord frans bij.

En haar zusje zal dan ook wel geen "zimmer" hebben gezegd. OK, OK.

Hoe dan ook, het was een teleurstellende ervaring. Misschien vindt dit ukje me te oud, of zo. Wie weet!

Reden te meer voor mij om de service tevoren even te bespreken. Maar ja, als er verhalen de rondte doen over hoe een meisje is, verwacht je in dat opzicht eigenlijk geen zeperd.
    Kom, kom!

Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Beitrag en of ze Spaans spreekt !

De dame spreekt Spaans - vloeiend. Geloof me maar. Ik (spreek redelijk Spaans) had ook enig wantrouwen namelijk en was ook door de dame aangesproken (in het Engels, trouwens, als ik het me goed herinner). Toch geloof ik niet heel erg dat ze Spaanse is - mijn gok : Roemeense met arbeidservaring in Spaanse clubs. Niets mis mee toch ?

Overigens heb ik niet geconsumeerd : ik vond haar te opdringerig. En drie seconden nadat ik beleefd bedankte zat ze met haar 'zusje' (ja, vast hoor) de volgende ijsbeer aan te spreken. Mij iets te snel allemaal. Gelukkig loopt er tegenwoordig genoeg beters rond in Mol.

W-L

Last Online
    25 juni 2007 @ 17:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard

Zelf houdt ze het op spaanse met roemeense vriend, maar jongens, onze vrienden blauwbloezen lezen mee ... ik heb geen zin om Relax nog eens te zien sluiten! Dus laten we het houden op Spaanse.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen hoch rebecca

Vrijdag effe gerelaxt.
    Na het omkleden, een verkenningsrondje mijn oog laten vallen op een der zuskes, Rebecca.
    Ze droeg zwarte lingerie met kant, is niet al te groot, fijn, en ik was vlug 'verkocht'.
    Samen gegeten, en een uurtje later met haar naar de kamer.
    Eerst een uurtje op de kamer, heerlijk uurtje. Doet alles wat moet en met gevoel, niks plichtsmatig op aan te merken (mijn mening hoor )

Na uitgerust te zijn nog veel met haar gepraat in de loop der avond, en ter afsluiting van een geslaagde avond nog een uurtje in de whirlpool met haar gezeten.
    Leuke meid, ik ga nog eens terug voor haar

prlover, als je één enkele verlustigt, ben je koningin van de wellust, als je velen genot geeft, ben je een hoer.

Last Online
    28 september 2018 @ 12:12
    Discussies
    2
    Thanks
    7

Standaard

Op een ander forum gelezen dat Rebecca en haar "zusje" afkomstig zijn uit Tsjechie. Weet het zo langzamerhand niet meer.
    Maar 1 ding is zeker!!!! Je kunt veel plezier met haar hebben.

Last Online
    18 juli 2012 @ 10:45
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Op dit forum reeds enkele berichten over de “Spaanse tweelingen” gelezen en aangezien ik een kenner van de klank van Engels door anderstaligen ben kan ik jullie verzekering dat ze even spaans zijn als pizza en hollandse nieuwe. NIET dus Ze spreken wel wat spaans maar dit is zeker niet hun moedertaal.

Ik was nog geen 5 minuten binnen en net van een eerste drankje aan het genieten toen ik door een geverfd blondje werd aangesproken en nog voor ik mijn naam kon zeggen dat haar tong al in mijn mond .... Tja en als het je eerste ontmoeting van de dag is dan is het vlees zwak dus we waren al snel richting cinema vertrokken. De eerste 10 minuten waren zeer goed, lekker tongzoenen, zalig pijpen maar dan ging de gaspedaal dieper, het tempo werd opgetrokken. Rubbertje aan en het was duidelijk dat ze zo snel mogelijk haar 50 euro wou ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar aangezien ik meer te vinden ben voor een diepere beleving.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 september 2006 om 17:18

Last Online
    Vandaag @ 06:16
    Discussies
    881
    Thanks
    4.704

Standaard

Deze dame sprak mij ook aan (in het Engels) en begon meteen met onzedelijke handelingen :D .
    Ik zei laten we maar een kamer opzoeken, maar ga me eerst ff douchen, na5m kwam ik terug maar toen had Rebecca al een andere prooi gevonden ... .

A little strange, moet wel zeggen dat ze later op de avond toen ze zei "I finally got you" uitlegde dat het om een misunderstanding ging.
    Daar houden we het dan maar op he !

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard spaanse vlieg.....van Venus dan maar...

Tsja, heel wat te doen over de herkomst van de 'twins'.
    Dat ze nu van Spanje komen of niet, maakt mij weinig uit, voor mij telt de service die ik krijg, en voor mij is Rebecca top.
    Wat voor mij geldt, is ook niet altijd waar voor anderen.
    Voor mij een superervaring, lief, teder, niet gehaast.
    Maar ik val dan ook op het type 'Rebecca'.
    Als ik de zusjes bezig zie denk ik soms aan dat hyperkinetisch konijn van de reclame. Gegarandeerd dat twins gesponsord worden door 'Duracell' batterijen :D
    Komen ze niet van Spanje, goed, maakt me niet uit, maar het temperament, de furie die van hen uitgaat is in ieder geval zuiders

Land van herkomst: Venus
    Batterijtype: AAA LR6 Duracell
    Kwaliteit: bij deze ijsbeer goed, na vier ervaringen bij haar.
    Extra: zeer druk, noem het maar 'Spaanse furie'

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.704

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Deze dame sprak mij ook aan (in het Engels) en begon meteen met onzedelijke handelingen :D .
    Ik zei laten we maar een kamer opzoeken, maar ga me eerst ff douchen, na5m kwam ik terug maar toen had Rebecca al een andere prooi gevonden ... .

A little strange, moet wel zeggen dat ze later op de avond toen ze zei "I finally got you" uitlegde dat het om een misunderstanding ging.
    Daar houden we het dan maar op he !

Gr. B.
    Voor de duidelijkheid voor Rebecca geldt net als voor haar "zusje" Carmen wat mij betreft het Verdict: Zeer OK, profi maar wel heeeeel lekker!
    Net als Carmen een pijpkoningingentje (niet goed gespeld :p )! Tis aan de ene kant een 50/75 Euro jagertje aan de andere kant een hele leuke meid die weet hoe het spel gespeeld moet worden met een zeer goede after sales!
    Heerlijke Ft, maar die van Carmen is net wat beter, scheelt niet veel hoor :D :p !

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Gisteren @ 11:55
    Discussies
    4637
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD

REBECCA, een half uur dat geen half uur bleek:
    Enige tijd na haar (pittige) showtje op het podium dit blonde spring-in-'t-veldje gevraagd of zij een uurtje de tijd voor mij wilde nemen.
    Haar antwoord was deze avond voor mij amper verrassend meer ("no, only half an hour") en daarom in eerste instantie maar afgezien van een gang naar de kamer.
    Toen zij mij (en vele anderen) later op de avond aansprak met de pakkende woorden "let's go fuck" toch maar even op haar avances ingegaan. Nou, dat was zoals verwacht, kort en bondig. Geen tijd voor/behoefte aan (volgens haar overbodige) beleefdheden zoals jezelf netjes voorstellen ("I don't have to know your name"). In een minuut of twintig (voorzichtige schatting) vier standjes doorgenomen en afgerond met een FT .
    Ik heb aan de beschrijvingen in haar draadje niet zoveel toe te voegen, behalve dan dat ik haar toch wel grappig vond, dat zij met (ogenschijnlijk) plezier door Relax vlindert en dat ik na afloop een pijnlijke eikel had (nogal stevig gepepen dus).

xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    16 januari 2007 @ 00:05
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard reaction from a working girl

Hi guys,

I am Rebecca, as you all can see in my profile.
    I think that I have also the right to answer her in this topic, so her it comes.

Tomorrow I will go home to Spain :D , I want to say that I had a nice time in Relax, it is a very nice club.
    I like the girls and the management, the infrastructure of the club.

I will stay home for a few months, and will come back to Belgium in January.

I had a nice time with some clients, and I want to thank them for the time they spent with me.
    But I want to say that I work in my style, and not every client like that style. For me, it is a good style, and I will never change it.

And one important thing, for me it is just the same as for the most clients, if there is the famous 'click' between us, we have a good time. If not, the session is also a disillusion for me. And after all, I am just a human being with my good and bad days.
    So please do not blame me for being bad or too profi, it is my job, guys, and it is just all about the money.
    Do not misunderstand me, I always try to do my best with every client, but believe me, some of you are really not so easy at all.
    And please, try to put the real facts here, not lies (some clients do).

Hope to see you all back in January, somewhere, sometime.....

Kisses, Rebecca xx

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard have a nice time

Have a nice time in Spain Rebecca. I enjoyed that you were always very active in the club, maybe sometimes "frech" but never too much:D

See you in 2007

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.704

Daumen hoch

Relax in Mol is losing one of its top attractions! Yes you were profi, ofcourse it's your job,but you knew how to play the game in the bar and in the room very well.

Great service without any discussion and yes very active!

A pitty you are leaving, I hope Carmen will stay!

As you said " You 'll be back", so will I begin of next year :D !

:wink: :wink: :wink:

big30

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebecca
    Hi guys,

I am Rebecca, as you all can see in my profile.
    I think that I have also the right to answer her in this topic, so her it comes.
    ...
    Hope to see you all back in January, somewhere, sometime.....

Kisses, Rebecca xx
    Hi Rebecca,

Very, very nice to see you (and Carmen) at this forum.

I hope you're OK and wish you all the best. Take care!

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln see you soon

Hi Rebecca,

I wish you and your twinsister Carmen a nice stay at home.
    I am sure I will see you (both) back next year.
    Have a great time.
    We are missing you already.

Perhaps you are very profi, but you were a big surplus for club Relax.
    A real sunshine, always in for a good joke
    I really hope you are going to charge your AAA LR6 Batteries, and we see each other again in January.

Take care, big kiss xx

Last Online
    Gisteren @ 11:55
    Discussies
    4637
    Thanks
    46

Standaard

rplover woont samen met Rebecca en haar zus Carmen
    Wat een gelukspoeper :green_smi

Onze reclame-afdeling zal het geld komen ophalen

W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden tussenkomst

Heren, mag ik even tussenkomen.
    Hier is the real story.
    Ik heb een vriendschapsband met Rebecca en Carmen.
    Ze willen naar huis voor 2 maanden, dus bellen me op.
    Ik heb hen vandaag afgehaald in de Relax, ben de tickets met hen gaan kopen. En lekker gaan shoppen.
    En lekker gegeten, en lekker gepraat. En en en ??? Neen, verder niks :p
    Voor alle duidelijkheid, ze vertrekken morgenvroeg.
    Dus ze komen hier toe, en willen afscheid nemen van hun klanten.
    Hebben me gevraagd een account aan te maken om afscheid te nemen.
    Heeft deze jongen dus gedaan.

Ze slapen hier dus één nacht, en neen, ik heb geen sex met één van hen gehad vandaag.
    Er zijn nog mensen die vriendschap verkiezen boven geld en sex, en deze jongen is er zo eentje.
    Dus laat die reclamejongen maar thuis, of hij mag altijd een portie vriendschap komen halen

Samenwonen met Rebecca en Carmen, ik weet echt niet dat ik dat zou willen, twee hyperkinetische konijnen

Voor verder te gaan, ze slapen nu als roosjes, en morgenvroeg voer ik hen netjes naar de luchthaven, en ga hen een dikke afscheidskus geven, als iedereen hiermede akkoord is natuurlijk :D :D :D

Ik zal hen dan ook van allen een goede reis toewensen.

Groetjes van een mooie jongen (niet cocoke????? :D )

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    rplover woont samen met Rebecca en haar zus Carmen
    rplover woont terug alleen :p
    De zusjes hebben het pand verlaten, echter niet zonder een blijvende indruk van intense diepe vriendschap na te laten
    Ik heb op de luchthaven netjes gewacht tot ze de douane voorbij waren, dus ze zijn zeker het land uit

Ik heb van beiden een dikke knuffel gekregen, en van Rebecca natuurlijk en ietsje meer, maar ja, ik ben dan ook een gelukspoeper, niet? :p :p :p

Nu is het wachten tot januari, om hen weer te zien verschijnen.
    Waar? Joost (rplover) mag het weten, maar houdt jullie uiteraard op de hoogte.

PS. Ze hebben 130 euro ongevraagd achtergelaten op de keukentafel van rplover, misschien wel voor de reclame-afdeling
    Laatst gewijzigd door Befke; 24 januari 2007 om 13:07

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.704

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Rebecca en Carmen inmiddels in Club Can-Can werken (Mill bij Boxmeer).
    Club Can Can Mill
    Antillenweg 10 0485454597

Geen web-site kunnen vinden.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln een dagje Rebecca

Effe kleertjes wegdragen, dat had ik gedacht te doen vandaag.
    Het liep echter anders dan ik verwacht had.

Carmen, haar tweelingzusje, had me nog gebeld vanmorgen. Te lezen op haar topic.
    Met een grote zak op de parking aangekomen, effe Rebecca gebeld om de goederen op te pikken.
    'Come inside, we are waiting' was haar respons. Lap, en ik had me zo voorgenomen enkel deliveryboy te spelen en terug weg te wezen.
    De deur van de ex-parenclub ging open, en Rebecca besprong me zowaar, en ik kreeg een hartelijk onthaal.
    Op mijn vraag dat ik moest blijven (ik ben zo vlug beinvloedbaar, en zeker door dit nijntje) zei ze me, met een beteuterd snoetje: You chose. Mijn keuze was vlug gemaakt.
    Effe 25 euro tevoorschijn getoverd, en nog tegengeprutteld, binnen 2 uur ben ik hier weg.

Relatief weinig volk aanwezig, en we hebben twee uur over Spaanse koetjes en kalfjes gepraat :D
    Rebecca maakte geen aanstalten om me naar de kamer te lokken, hoe graag ik ook had gegaan, ik was vastbesloten dit niet te doen. Je hebt karakter of je hebt het niet (niet dus )
    Intussen was Carmen ook betrokken in het gesprek, en ik was natuurlijk de koning te rijk, dat ik al die aandacht kreeg van de Duracell-babes, gedurende uren.
    Het avondeten liet op zich wachten, we hebben verdomd wat afgelachen, zelfs Robert-Jan werd in de debatten betrokken, en grappen kunnen deze Dames, dat heb ik vandaag gemerkt
    Dus na het avondeten wou ik afscheid nemen, maar ik had 'den boven' nog niet gezien. En wie kon mij beter rondleiden dan.... juist, het blond konijn.
    Alle kamers gecheckt, niet slecht, de ene al wat smaakvoller ingericht dan de andere, en Rebecca toonde me ook haar favoriete kamer. Cavemans room? Ik zou het bij god niet weten, maar 't was er wel rotsig, en wat me vooral opviel, geen deur. Haha, en dat is nu net iets voor mij, ik ben een verlegen jongen.
    Na het bekijken van de SM kamer, als laatste, maakte Rebecca aanstalten terug naar de bar te gaan.
    En toen kwam mijn vraag, laat me je favoriete kamer nog een keertje zien.
    Er nog een keertje naartoe gelopen, en eens goed rondgekeken, en plots stond ik op vijf centimeter van haar, en voor ik het goed en wel besefte, lagen we te rollebollen op het bed.
    Zoenend, knuffelend, maar niks meer.
    Rebecca beheerste zich echter, en zei me: 'Let's go back'. Ga maar de sleutel halen, dacht ik luidop. Geen deur, geen sleutel, dus zij naar beneden, en twee minuten later stond ze boven met een laken en een handdoek.
    Haar geholpen, als een heer, het bed te dekken, en met de kleren aan aan een heerlijk halfuurtje begonnen.
    Service: profi naar 't schijnt, voor mij meer GFE.
    Pijpen: zoals het moet
    Standjes: amazone, doggie en missionaris

Alles met de nodige passie, en nu was het eens omgekeerd, Rebecca vroeg mij te zwijgen en verder te neuken, en als ik weer eens teveel lulde, besloot ze me met zoenen te doen zwijgen, wat haar zeer goed lukte.
    Tijdens het halfuurtje hebben we enkele ijsbeertjes in de kameringang zien staan, maar ze wou het liever intiem houden. Ophoepelen of kijkgeld. Helaas, niemand wou betalen :teuflisch

Na de daad zijn we naar het salonnetje in de bar getrokken, waar ze bij me gebleven is tot nadat 099 gearriveerd was. Ze was zowaar zo moe dat ze in slaap gevallen is op mijn schoot. Mij hoor je helemaal niet klagen. En ik maak me ook niet de illusie dat ik ze heb afgemat :smile:

Kortom: voor mij kan een dag met Rebecca nooit stuk, maar ik ben dan ook zeer subjectief, des te meer omdat het voor mij meer een vriendin is geworden. Ik waardeer haar vriendschap en gezelschap meer als het halfuurtje sex met haar.

(wordt zeer zeker zeer waarschijnlijk zeer kortelings vervolgd )

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln paspoort

Rebecca is even oud als haar tweelingzus, dus 23.
    Heeft haar haar halflang laten knippen, heeft geen tatoos of piercings (buiten 2 oorringen), en kent intussen ook 1 woordje in het Nederlands :teuflisch
    Haar paspoort mag dus als dusdanig aangepast worden.

Groetjes,

rplover

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten