Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40

Discussie: Lucy ( Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Lucy ( Turkse)

    Naam : Lucy

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : mager, slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Turkse in duitsland geboren, duits en engels

    Leeftijd : 23 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : PZC, NMC, beffen, massage

    Extra :
    Laatst gewijzigd door Admin; 18 oktober 2010 om 17:09
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Lucy

    Toch me zelf niet kunnen beheersen, en even naar GT gereden, weinig bekenden deze avond zowel voor wat betreft de dames als wel de ijsberen.
    Ook mijn meisje nog nergens te zien . Zat nog even te denken om dan toch maar eens naar PHG te gaan, tot ik werd aangesproken door een zeer prettige verschijning die zich voorstelde als Lucy. Na even met elkaar te hebben gepraat toch besloten om haar een sleutel te laten halen, ze kwam terug met de sleutel van kamer 4 en zijn daar maar eens aan een inspectie begonnen. Zoenen is inderdaad wat terughoudend, maar wel zacht en teder moet je wel van houden. Pijpen was zeer prettig, diep en nat waarbij ze haar lange schitterende bos met haren subtiel opzij legde zodat je kon volgen wat ze aan het doen was. Daarna rubbertje erom en in verschillende posities de zaak afgewerkt, al met al een prettige ervaring met een hele mooie dame, zal zeker nog een keer een vervolg krijgen:wink: :wink: .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 januari 2006 om 11:40
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch mooie lucy

    Ben gisteravond bijna 2½ uur met haar op de kamer geweest en heb, om met iemand anders zijn woorden te gebruiken er absoluut een toppertje bij . Ze zoent niet echt veel maar wel heel teder en met gevoel, we hebben heerlijk liggen praten over van alles en nog wat waarbij ze haar mooie hoofdje op mijn borst legde en me steeds met van die donkere pretoogjes aan bleef kijken, ondertussen zachtjes me overal strelende voor mij een werkelijke GFE sensatie die met recht kan worden bijgeschreven gelijk mijn meest favoriete dame in GT, Lucy is als Esme doe er rustig mee want dit soort meisjes zijn geen echte wipmachine`s , ze willen graag wat respect, wel gun ze dat, het verbaasd me dat er weinig of geen recensies zijn van haar, kan me niet voorstellen dat niemand er mee weggeweest is, en over smaak en soort valt niet te twisten er is een klik of hij is er niet, ook ik heb dat ondervonden.
    We hebben op een gegeven moment heerlijke sex gehad en nu gaat het komen, zal wel op het matje moeten komen bij mijn grote broer, zelfs 69 houding gedaan, en ze was glad geloof me heel erg glad :green_smi , daarna verschillende posities afgewerkt en weer heerlijk liggen nagenieten nadat ze kleine Koosje schoongepoetst had. Ben veel van Lucy te weten gekomen en zij van mij, en ze vroeg of ik ook op het internet schreef, ik beaamde dat en ze zij dat het soms als zeer pijnlijk wordt ervaren door de dames als bepaalde recensies niet overeenkomen met de werkelijkheid, heb haar proberen uit te leggen dat een ieder bepaalde diensten op zijn eigen manier beleeft, zal haar zeker tot mijn eigen top 3 gaan toevoegen, Lucy voor mij ben je een toppertje, klein maar groot in daden, tot de volgende keer.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    er is een klik of hij is er niet
    heel juist ... maar tussen lucy en ik is er geen klik geweest !
    heel mooie dame maar voor mij is het herhalingsgevaar bijna gelijk aan nul ...

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Lucy

    Wel de volgende keer was dan nu aangebroken en na de Turkse Filiz, was het nu de beurt aan de Turkse Lucy dus wederom . Moet nu toch wel eerlijk gaan bekennen dat zij steeds meer de plaats aan het innemen is van mijn allergrootste favorietje daar Esme, denk dat die niet meer terug kom , maar Lucy vult die "lege ruimte" meer dan voldoende in en inderdaad ze kust niet echt uitgebreid maar daar kan ik in dit geval wel mee leven , in de beginning deed ook Esme dat niet intens en dat kwam ook goed dus wie weet, ben weer ruim twee uur met deze mooie meid op de kamer geweest en het is dat ik beloofd had dat we om ongeveer 22.00 uur huiswaarts zouden rijden anders was het zeker langer geworden :green_smi , ook die maar uitgenodigd voor mijn verjaardagsfeestje en ze heeft toegezegd dat ze er zeker zou zijn, dus dat wordt weer een Turks dagje , zal nu goed moeten uitrusten om op mijn feestje uitgerust daar te zijn, want naast deze 2 schone Turkse dames heb Koosje er nog een op zijn verlanglijstje staan en dat is de Marokkaanse Sarah/Zara, wordt wel wat die dag hoop ik
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Last Online
    28 juli 2010 @ 08:35
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn derde sessie was met Lucy, ze pikte me op in de Kino, waar ik een voorproefje van haar pijpkunsten kreeg voorgeschoteld. Gauw een sleutel halen!!!. Op de kamer was het zoals mijn beide vorige recensenten schreven prima, idd zoenen niet veel dat werd meer dan goedgemaakt door het overige. eerst uitgebreid pijpen en beffen, meerdere standjes geneukt, en oaal af laten maken met FT.
    Een hele goede ervaring

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard ?

    Koos ik ben blij dat je een opvolgster voor Esme hebt gevonden, ik vind haar waanzinnig mooi, vooral sinds ik haar een keer in kleding GT heb zien verlaten pfffffff Rebecca Loos, maar dan mooier. In januari 2005 ben ik met haar op de kamer geweest. Nou, ik vermoed dat ze op iets rijpere mannen valt , hieronder mijn recensie van toen:

    Vandaag bij Lucy geweest. Een waanzinnig mooie, slanke verschijning. Geboren in Duitsland, maar met Turkse ouders. Super slank, perfect lijf, wel een beetje klein 1.60-1.65, mooi gezicht, prachtige ogen,zwart haar.
    Juist ja... zoveel schoonheid had mij al moeten waarschuwen. Het verbaasde me dat er nog geen recensie over haar was, want ik heb haar toch wel eerder gezien.
    Ze kwam in de kino naast mij zitten, was niet erg actief om mij mee te krijgen, maar mijn geilheid overheerste duidelijk boven mijn verstand, anders was ik niet met haar mee gegaan.
    Op de kamer groeide het enthousiasme zeker niet, ze was vriendelijk, deed wat ze moest doen, maar het spetterde (hihi) geen moment. Het enige positieve wat ik verder nog kan vermelden is dat ze erg goed kan pijpen, maar me aankijken tijdens het pijpen deed ze niet.

  8. #8
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    heel juist ... maar tussen lucy en ik is er geen klik geweest !
    heel mooie dame maar voor mij is het herhalingsgevaar bijna gelijk aan nul ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Nou, ik vermoed dat ze op iets rijpere mannen valt ,
    Op mij is ze dus blijkbaar niet gevallen ....

    Ik ben dan ook blij te vernemen dat ik nog niet rijp genoeg ben

  9. #9
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden de oudjes zijn nog in

    Juist ja... zoveel schoonheid had mij al moeten waarschuwen. Het verbaasde me dat er nog geen recensie over haar was, want ik heb haar toch wel eerder gezien.


    Ja zo zie je maar weer Mauriceyep, soms is het beter om een beetje belegen te zijn, er zijn altijd dametjes die daar toch van houden het is als een goede "oude" wijn of kaas, ze blijven ervan proeven :D :D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #10
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard als afsluiting

    Ja wij ijsberen hebben het toch maar moeilijk met al die keuze`s, gelukkig zijn er altijd dames die je wel willen helpen . Mijn laatste daad van deze plezierige dag was Lucy, had haar beloofd om het beste voor het laatste te bewaren . Met haar op kamer 3 terecht gekomen en mijn laatste energie in haar gestoken na eerst uitgebreid door haar te zijn verwend met haar orale kwaliteiten, wat positie`s gewisseld en haar het af laten maken als een volleerde amazone, toen met knikkende knieën en een lege zak afgedoucht en nog wat gedronken met LatoYan die Sara even had geinspecteerd en toen met een goed en voldaan gevoel terug gereden samen naar huis en uitgeblust het bed opgezocht, morgen wacht de arbeid weer .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #11
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Het blijf mij verbazen dat er zo weinig over Lucy wordt geschreven , toch een mooie verschijning en naar mijn inziens een goede service, oke ze kust niet maar als je zoals ik nu een tijdje met haar naar de kamer ga, dan weet je ook waarom ze niet kust en respecteer je dat, maar ze maakt het met andere dingen zeker goed, ook met mij deze 1e paasdag, weer in blokhut 19 lekker strelen elkaar een beetje plagen en me lekker oraal laten verwennen, daarna in doggysyle haar stevig doorgesmeerd en in missionarishouding afgewerkt, was toch wederom een fijne tijd daar in blokhut 19
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Lucy 19.04

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Het blijf mij verbazen dat er zo weinig over Lucy wordt geschreven toch een mooie verschijning en naar mijn inziens een goede service.
    Het is inderdaad raar dat er maar weinig over Lucy geschreven wordt. Ze vertelde mij ook dat Stiffmaster een van de weinige Hollanders is die met haar naar de kamer gaat. Maar daar is dus nu verandering in gekomen want ik ben eindelijk, na een paar weken op rij elkaar al vaak een knipoog te hebben gegeven of een praatje met elkaar gemaakt te hebben, met Lucy op de kamer beland. Ik wilde eigenlijk maar voor een half uurtje naar de kamer gaan maar ik heb al snel aangegeven dat we de tijd zouden nemen. Ik vond de service van Lucy heel goed, TZ was geen probleem, daar heb ik geluk mee gehad want ik lees dat ze dat toch niet bij iedereen doet. Pijpen was gevoelvol en zonder handjes en ze nam er de tijd voor. Ze liet zichzelf ook graag verwennen en ze heeft het op de cowgirl manier afgemaakt. Lucy is echt een aanrader als je van slank houdt en kleine borstjes niet erg vindt. De service is echt wel oké!

    Jack42

  13. #13
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Het is inderdaad raar dat er maar weinig over Lucy geschreven wordt. ...
    Jack42
    Fijn om te lezen dat je het goed naar de zin hebt gehad Jack, begon al te denken of ik het niet helemaal goed meer zag.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 april 2007 om 12:42 Reden: Quote
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  14. #14
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Afsluiter

    De afsluiter van deze dag was Lucy, had niet gedacht dat er nog leven in het Stiffie zat maar Lucy had amper een seconde of 20 nodig om me van dit complex af te helpen. De meningen over deze Turkse dame lopen uiteen maar ik heb er toch wederom met volle teugen van genoten en zowaar er werdt heftig gekust, wie had dat ooit kunnen denken en omdat ze het zo lekker kan mocht ze het laatste beetje er uit zuigen , nog wat gebabbeld en toen zat er wederom een zware werkdag op, nog wat drinken en hup naar huis. :wink: :wink: :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #15
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Last Online
    11 maart 2024 @ 10:53
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard Lucie

    Voor het eerst deze Turks/duitse meid mogen meemaken.. Knap, slank figuurtje, cup A, lekker kontje, smalle tattoo op linke schouderblad, spreekt vloeiend duits.
    In het huisje heeft ze zich goed van taak gekweten eerst begon ze me heerlijk te pijpen. toen ze merkte dat ik echt in de stemming beon te komen ging ze keer als n beest. Een FT is bij haar geen probleem. Aangezien ik haar echter wilde neuken heb ik eerst de missionaris houding uitgevoerd en later de doggie style.
    Prima sessie binnen een half uur.
    Later op de middag kwam ik constancia (russisch, lang zwart haar, b-cup, 28 j) tegen .....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2008 om 20:51

  16. #16
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Last Online
    22 juni 2008 @ 16:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey...

    Lucy ??? Ist Türkin??? Das ist aber kein türkischer Name. Wann ist sie den immer da???

    Ich freue mich soooo sehr auf morgen das sit mein erster tag im GT )))
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juni 2008 om 21:19

  17. #17
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wat een super pijpert........ heerlijk genoten weer...

  18. #18
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wilde net naar huis gaan, toen Lucy binnen kwam.....
    Voor mij een bekende die me weer tot enig aandringen even mee naar de kino nam
    Wat ik hierboven al zei, ze kan echt super pijpen heb haar ook lekker alle hoeken van de kino laten zien, een leuk meisje kussen enz geen prob. .... herhalings gevaar voor mij in ieder geval groot maar dat wist ik al langer daarom strikt ze me meestal als ik weer in fickland ben.....

  19. #19
    Geregistreerd
    11 mei 2006
    Last Online
    26 november 2018 @ 21:34
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    arbeitet lucy noch im gt ???
    hab sie lange nicht mehr geshen.

  20. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Sontag war sie in goldentime
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  21. #21
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Sontag war sie in goldentime
    samstag auch
    Het doel heiligt de middelen

  22. #22
    Geregistreerd
    11 mei 2006
    Last Online
    26 november 2018 @ 21:34
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Danke, für die schnellen Antworten:D:D

  23. #23
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knut Bekijk bericht
    arbeitet lucy noch im gt ???
    hab sie lange nicht mehr geshen.
    Am donnerstag, 28 mei, war Lucy auch in GT.

  24. #24
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Do 4-6 auch im Club gesehen. Ik moet toch een keer wat met deze dame gaan regelen. Ze blijft een interessante verschijning in de club.

    Gr.
    Cupido:wink::wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard in the sky with diamonds...

    Onlangs als laatste setje ook me door deze turkse laten "rapen"....Met wat plussen en minnen is de gecreerde illusie meer dan uitstekend te noemen..Oraal zeer begaaft en lekker strak op alle vlakken, echter wel de nodige beperkingen maar die vallen eigenlijk nauwelijks op...

    Herhaling? Jazeker...
    :thefinger

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Diamond 468*60