Bekijk resultaten enquête: Meer betalen bij 40 min kamertijd?

Aantal stemmers
86. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee: gewoon 30 min tarief

    7 8,14%
  • Ja: maar naar ratio

    32 37,21%
  • Ja: na 30 min begint het 60 min tarief

    47 54,65%
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 251
  1. #126
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Wat moet ik eigenlijk afrekenen in de nacht dat de klok een uur teruggezet wordt? (een uur gratis neuken of niet?)

  2. Onderstaande 5 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    Hoofdstuk2 (20 mei 2012),koalafruit (14 juni 2012),Picasso 1 (19 mei 2012),rmjhexe (19 mei 2012),uurtje (19 mei 2012)

  3. #127
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Misschien een vraag aan de 40% die naar ratio bijbetaald of het half uur tarief.
    Hebben jullie van de dame problemen ondervonden bij de betaling, en hoe heb je die al dan niet opgelost?

    Of is er iemand die al eens echt zwaar in de problemen is gekomen ivm een meningsverschil over geld?
    Nu kunnen we weer van voor af aan beginnen.

  4. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (20 mei 2012)

  5. #128
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Ik denk niet dat jij hier bepaald wie er wat en wanneer zegt. Je bent ook niet diegene die mensen weg stuurt of iets dergelijks. Freedom of Speech! Mocht je structuur zoeken, probeer eens een ander forum (zonder je weg te willen sturen, want daar ga ik ook niet over) en kijk eens hoe lang je het daar vol houdt......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  6. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (19 mei 2012)

  7. #129
    marcuswally Gast

    Standaard


  8. Onderstaande 2 leden hebben marcuswally bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (19 mei 2012),Picasso 1 (19 mei 2012)

  9. #130
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    vriendelijke vriend. Ik ken je niet (en dat wil ik graag zo houden) en jij kent mij niet. Je weet niet wie ik ben, wat ik doe, welke opleiding ik heb en wat mijn achievements zijn. Derhalve kun je wat mij betreft het woordje "slimme" achterwege laten. Dit is reeds de 2e keer dat er zoiets gebeurt. Laat het geen 3e keer gebeuren......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  10. #131
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    En wat als ze zegt na 20 min. het half uur is voorbij?
    Dan neem je je verlies en is zij een klant armer.
    Die resterende tien minuten zouden toch niet meer prettig worden besteed.

    Groeten,

  11. #132
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Een half uur is een half uur. Alles wat je erover heen gaat, is in principe gewoon het tweede half uur, oftewel je kunt voor een uur afrekenen. Met een beetje geluk is de dvp je goed gezind, maar anders heb je geen recht van spreken en kun je gewoon het uurtarief lappen!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  12. #133
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Degenen die bang zijn om over het half uur heen te gaan kunnen natuurlijk ook gewoon vooruit betalen. De DVP zal dan wel op tijd de "stekker" eruit trekken

  13. #134
    Geregistreerd
    14 maart 2012
    Last Online
    20 juni 2013 @ 21:11
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    75 / 100

  14. #135
    Geregistreerd
    29 november 2011
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 18:25
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik vraag aan het begin hoe laat het is, kijk dan mee op haar klok of horloge, dan weten we allebei hoe lang het half uurtje echt duurt. Geen probleem met de twintig minuten dus.

    En verder vind ik dat DVP geen fabrieksbaan of ambtenarenbaan is. Enige flexibiliteit kun je toch wel verwachten van een DVP. (Haha, ik snap de grap hier zelf ook wel.) Ik bedoel: moeten elke tien minuten worden afgerekend als een half uur? Ik zou zeggen: de eerste wel, want voor tien minuten betalen is wel erg weinig. Maar daarna zou ik eenheden van tien minuten logischer vinden dan halve uren...

    Om mijn two cents maar even bij te dragen.
    Het leven heeft zin... Tja, wie niet?

  15. #136
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Een half uur is een half uur. Alles wat je erover heen gaat, is in principe gewoon het tweede half uur, oftewel je kunt voor een uur afrekenen. Met een beetje geluk is de dvp je goed gezind, maar anders heb je geen recht van spreken en kun je gewoon het uurtarief lappen!
    Zo is de lex putana..maar waar kan ik die ook weer vinden ?..het is allemaal usance en naar redelijkheid met elkaar omgaan en alles is bespreekbaar...ik betaal voor een overschrijding van enkele minuten echt niet de volle halfuursprijs..maar het staat ieder vrij om dat wel te doen.

    .Wat FS aangeeft ga ik ook toepassen.

  16. #137
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Tja... als de sessie niks is, dan houd ik het bij een half uurtje en betaal ik dus het tarief voor een half uur, is het wel een prima sessie dan maak ik die laatste 20 minuten ook wel vol en betaal ik het uurtarief.

  17. #138
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Misschien een vraag aan de 40% die naar ratio bijbetaald of het half uur tarief.
    Al vaak van een dame problemen ondervonden bij de betaling? Of kom je er meestal mee weg?

    Al eens iemand zwaar in de problemen gekomen ivm een meningsverschil over geld bv gewelddadige reactie, huisverbod...?
    1x een discussie gehad met een dame. Dame ging de sleutel halen en ging daarna nog allerlei dingen uitspoken. Douchen, drinken halen, keer aan d'r pizda krabben op de WC, etc.. Toevallig ging ik net mijn telefoon laden en zag ik dat het 22.32 was. Toen mevrouw terug was op de kamer, duurde het ook nog even voor ze aan de gang ging. Uiteindelijk 23.09 de kamer verlaten. Dame wilde het tarief voor een uur hebben. Gezien al haar gedoe, gewoon € 50,00 gegeven en daar was ze het niet mee eens. Gezegd dat ze dan maar naar de theke moet gaan en daar moet gaan zeuren. Niks meer van gehoord. Dame heeft me wel de rest van de avond chagrijnig aan zitten te kijken, maar ma doare in pula als ze zo gaan beginnen....

  18. #139
    Geregistreerd
    20 mei 2010
    Last Online
    13 april 2019 @ 21:41
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    'k heb bij verschillende dames zowel langer als korter meegemaakt. Zolang het bij een paar minuten blijft is het niet zo erg, beide kanten op... Als het te kort is, is het mijn beurt om iets te zeggen (geld teruggeven heb ik nog niet meegemaakt), als het te lang is is het haar verantwoordelijkheid om het bij te houden. Praten over geld tijdens de sessie wordt ik niet gelukkig van, maar als het een leuke sessie is, alleen vooraf praten over geld voor verlenging, niet achteraf nog eens een keer.

  19. #140
    Geregistreerd
    30 mei 2010
    Last Online
    13 juni 2015 @ 21:57
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    41
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ik hoorde nog wel eens "OK, het is langer dan een half uur, maar ook niet echt een uur, ook zelf niet op de tijd gelet... Kijk maar... (idem met langer dan een uur, niet echt anderhalf)"

    Bij mij gaan dan naar rato en ratio hand in hand... AST doen we in de bar, onbetaald, niet door mij betaald op de kamer. Nooit moeilijkheden met dames over gehad... Heeft denk ik ook sterk met PST en kamersfeer te maken...

  20. #141
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    er zijn een aantal dames die het prettig vinden om me te zien en daar loop de tijd ook vaak uit de hand . een dvp is ook een mens en heef ook een hard .

    nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn

  21. #142
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.897
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    er zijn een aantal dames die het prettig vinden om me te zien en daar loop de tijd ook vaak uit de hand . een dvp is ook een mens en heef ook een hard .

    nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn
    Ik betaal aan de dame en de clubleiding krijgt niks, alleen entreegeld!!!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  22. #143
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    er zijn een aantal dames die het prettig vinden om me te zien en daar loop de tijd ook vaak uit de hand . een dvp is ook een mens en heef ook een hard .

    nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn
    In een club betaal je normaal pas achteraf, dus moet je nooit "bij" betalen als je langer blijft dan voorzien.
    Alleen in Sixsens waren er een paar dames die vooraf betaald wouden worden, maar die waren niet moeilijk om te overtuigen dat het andersom gebruikelijk is.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. #144
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Ik betaal aan de dame en de clubleiding krijgt niks, alleen entreegeld!!!
    In Panthera betaald iedereen aan de clubleiding dus jij ook. Zelfs als je een tip wilt geven moet dat via de clubleiding,als je naar huis gaat.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  24. #145
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Ik vind het niet meer dan fair om na 40 minuten de prijs voor een uur te betalen. Heb zelf wel eens meegemaakt dat Poolse Patricia slechts een half uur betaald wilde hebben, maar heb dan door haar goede prestaties toch voor een uur betaald.
    Eigenlijk kunnen we over dit onderwerp oeverloos discussieren, maar uiteindelijk moet je het gewoon eens zien te worden met de dame met wie je op de kamer was. Als zij akkoord is, wat maakt het dan nog uit als je slechts een half uur betaalt?

  25. #146
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robstevens Bekijk bericht
    Als het te kort is, is het mijn beurt om iets te zeggen (geld teruggeven heb ik nog niet meegemaakt), als het te lang is is het haar verantwoordelijkheid om het bij te houden. Praten over geld tijdens de sessie wordt ik niet gelukkig van, maar als het een leuke sessie is, alleen vooraf praten over geld voor verlenging, niet achteraf nog eens een keer.
    Ik denk dat ook als je van te voren zeg 30 min afspreekt en het wordt langer dat dan niet alleen de dame verantwoordelijk is. Loopt zo'n boeking uit naar meer dan een uur kun je niet zeggen dat de dame daar alleen voor verantwoordelijk is.

    Maar je blijft altijd een wat grijs gebied houden. Palace had in het verleden een simpele regel d.i. je betaalt na 30 min de uurprijs of dat nu 31 min of 60 min betrof, maakt niet uit. Dat is wel helder maar ook erg digitaal.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #147
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    op de vulkaan betaal ik een dame en niet de exploitant wordt het voor 30 euro 30 minuten dan is dat zo geen gezeur van de clubleiding of exploitant. en als ik 150 euro betaal voor een relax uurtje met mijn toppertje doe ik dat niet achteraf onder relax versta ik een lekkere en goede massage een goed potje sex en de jacuzzi . en ik weet dat dat goed betaald is ma sommige dames verdienen dat gewoon en zo uurtje loop ook vaak uit en ik betaal nooit bij. krijg soms zelfs me geld terug

  27. #148
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik snap niet wat het probleem is :

    Voor 30 minuten betaal je E.50,- in de meeste clubs
    Voor 60 minuten betaal je E.75,- of E.100,- in de meeste clubs.

    Dus als je na 40 minuten van de kamer af wil betaal dan voor de 60 minuten of laat haar lekker een massage geven.
    Het is toch je eigen schuld als je niet klok kan kijken, en als je het niet door had dan pech gehad ga anders niet naar de hoeren al je afgemeten geld mee krijgt van huis.

    Je gaat toch ook niet tijdens de film als deze nog niet is afgelopen naar de kassa en vraagt voor 15 minuten geld terug ?

    Echt weer een zuinige Hollander of een gierige Belg

  28. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2013)

  29. #149
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik snap niet wat het probleem is :

    Voor 30 minuten betaal je E.50,- in de meeste clubs
    Voor 60 minuten betaal je E.75,- of E.100,- in de meeste clubs.

    Dus als je na 40 minuten van de kamer af wil betaal dan voor de 60 minuten of laat haar lekker een massage geven.
    Het is toch je eigen schuld als je niet klok kan kijken, en als je het niet door had dan pech gehad ga anders niet naar de hoeren al je afgemeten geld mee krijgt van huis.

    Je gaat toch ook niet tijdens de film als deze nog niet is afgelopen naar de kassa en vraagt voor 15 minuten geld terug ?

    Echt weer een zuinige Hollander of een gierige Belg
    ik ben geen zuinige Hollander ma ik heb een hekel om met de kook weker erbij van bil te gaan en als ik het goed begrijp hou de club leiding de tijd in de gaten en moet je altijd meer betalen als het langer duurt als 30 minuten dan kan je beter na een
    club gaan waar je een vast bedrag betaal

  30. #150
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    dat heb je dan verkeerd begrepen. De clubleiding houdt dit (officieel) niet in de gaten. Het is trouwens wel zo dat de meeste clubs een systeem kennen van het in en uitschrijfen van een sleutel. Maar theoretisch zou het best zo kunnen zijn dat er tussen het afhalen van de sleutel en het betreden van de kamer (om over het begin van activiteiten maar te zwijgen) een aantal minuten zit. Hoe makkelijk is het niet om nog ff een sigaret te roken, ff het glas leeg te drinken of of of of.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  31. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 7 januari 2013)

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Diamond 468*60   Babylon 468*60