Bekijk resultaten enquête: Meer betalen bij 40 min kamertijd?

Aantal stemmers
86. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee: gewoon 30 min tarief

    7 8,14%
  • Ja: maar naar ratio

    32 37,21%
  • Ja: na 30 min begint het 60 min tarief

    47 54,65%
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 251
  1. #51
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Hij mag onmiddellijk bij mij komen werken. Hij mag dan 40 minuten werken en ik betaal hem een half uur .
    Iemand die maar 12 minuten werkt, krijgt die ook een half uur betaald?
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  2. #52
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik kan ook de zoekfunctie gebruiken en vervolgens de "Copy and Paste" functie om letterlijk te citeren wat anderen zeggen maar die vorm van nutteloze vrijetijdsbesteding laat ik liever over aan P1 die daar een dagtaak aan heeft. Ik had trouwens verwacht dat hij al had gecheckt of ik me daadwerkelijk slechts één keer had beklaagd.
    Niet echt. Wat ik wel gecheckt heb zijn mijn eigen recente posts. Ik kwam er eentje tegen waarin ik je ijdeltuit noemde.

  3. #53
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Badslippers, dat valt allemaal onder presalen. Vraag het maar aan Bad Pritt ze is immers niet met die vent op de kamer geweest.
    Heel erg als je je als ijsbeer zo gedraagt in een club.
    Je kent mij niet en zo presale ik niet: een dame laten pijpen of langdurig bezet houden en niet kameren dat heb ik nog nooit gedaan.
    Dus niet de verhaaltjes en domme kwalificaties van Badslippers op mij projekteren.

  4. #54
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:15
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.701
    Thanked
    80 in 49 posts

    Daumen hoch Tip

    Ik neem ook altijd een tijdklokje mee
    Klein en handig meestal houd ik hem om mijn nek, als dame sigaretje wil roken ,handy oppakt,condoms gaat halen even naar toilet moet'; even wilt douchen,
    handdoekje vergeten is,dorst krijgt
    kan ik hem op stop drukken
    scheelt snel 5 tot 15 minuten van de tijd

    werkt handig en je kan gelijk aan de dame laten zien.
    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8...archDetail=005

  5. #55
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Nee ik ken je niet maar waarom schrijf je dan het volgende?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Er zijn geen vaste regels in een club het blijft een deal tussen vrouw en klant.
    Als klant ben je bij voorspel nergens toe verplicht formeel, moreel is ander verhaal en ieder voor zich moet dat uitmaken.
    Ik zal voordat ik op een kamer ben nooit een cent betalen voor kussen en als voorspel te duiden handelingen nergens.
    Daarom schreef ik die reactie, is dat dan zo raar?

  6. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
    Ik neem ook altijd een tijdklokje mee
    Klein en handig meestal houd ik hem om mijn nek, als dame sigaretje wil roken ,handy oppakt,condoms gaat halen even naar toilet moet'; even wilt douchen,
    handdoekje vergeten is,dorst krijgt
    kan ik hem op stop drukken
    scheelt snel 5 tot 15 minuten van de tijd

    werkt handig en je kan gelijk aan de dame laten zien.
    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8...archDetail=005
    Ik heb zelfs een scheidsrechtersfluitje bij me.

  7. #57
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Nee ik ken je niet maar waarom schrijf je dan het volgende?



    Daarom schreef ik die reactie, is dat dan zo raar?
    Lezen is moeilijk he Jack?
    Speciaal voor jou een korte verheldering ( het stond er al maar goed..)
    Als ik uitgebreid ga kussen de presale dus overgaat in sexuele handelingen van doorgaande aard ( dat is voer voor juristen..lol) dan ga ik met en vrouw op kamer dan is de sessie begonnen voor mijn gevoel.

    Dat ik duidelijk aangeef dat ik niet profiteer van een vrouw in deze moet genoeg voor je zijn, maar je zoekt graag spijkers op laag water denk ik. De Badslippers voorbeeldjes die hij moeiteloos en een beetje geniepig koppelt aan het thema van deze discussie, dus lang laten pijpen en weggaan zo zit ik niet in elkaar Jack en ik zou dat nooit doen. Ronduit onbeschoft gedrag en zeer respektloos naar een dame toe.

  8. #58
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    en ik een calculator om tot op 2 cijfers achter de komma en de minuut te bepalen wat ik verschuldigd ben aan een dvp
    LFFFHTE

  9. #59
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Iik ben oprecht blij vor je en het zal helemaal aan het feit liggen dat jij een fijne goodgemanierde heer bent.
    Thanks, hier moet ik je dan weer gelijk in geven
    LFFFHTE

  10. #60
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Dat scheidsrechterfluitje is voor als je elkaar in de haren vliegt of voor beren met gebalde vuisten.
    EEN nadeel is wel,als ze het door je strot slaan hou je er wel een piepend geluid aan over.

  11. #61
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
    Ik neem ook altijd een tijdklokje mee
    Klein en handig meestal houd ik hem om mijn nek, als dame sigaretje wil roken ,handy oppakt,condoms gaat halen even naar toilet moet'; even wilt douchen,
    handdoekje vergeten is,dorst krijgt
    kan ik hem op stop drukken
    scheelt snel 5 tot 15 minuten van de tijd

    werkt handig en je kan gelijk aan de dame laten zien.
    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8...archDetail=005
    lol maar......
    Al eens een sessie van 35 minuten gehad waarbij mw 10 minuten douchen was en ze een uur betaald wilde hebben..nee dacht het al.
    Al een meegemaakt dat de dame voor 45 minuten waarbij ze o haar initiatief een sigaretje rookte gedurende 15 minuten, 120 euro wilde hebben...100 ipv 80 voor het uur en 25 extra omdat ik op haar lichaam gespoten had...ik dacht dat ik haar 40 moest betalen..ja natuurlijk niet aan twijfelen die meid heeft het moeilijk..ze probeert je niet te neppen ze draait een beetje met de waarheid en de regels, het is niet erg..erg is als je vader doodgaat..je bent een heer van stand en hebt geld zat betaal nou maar dan ben je ervan af..

    Ik kan zo wel doorgaan ..de praktijk word denk ik beter door mij, fijnschieter en uurtje verwoord dan door de theoretische inbreng van velen hier.

  12. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (17 mei 2012)

  13. #62
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    In alle geval, ik geef nu geen fooien meer en ik betaal zelfs onder het standaardtarief als ik merk dat een dame daarvoor open staat. Zo filter ik diegenen die mij graag mogen. Je kan me dan geen echte heer noemen. Maar in feite is een echte heer gewoon een onnozele snul die over zich heen laat lopen. Trouwens veel vrouwen vinden het vanuit hun genen aantrekkelijk als je voor een stuk niet doet wat zij van jou verlangt, het bad guy principe.
    Geweldig geschreven en eindelijk weer eens een highlight op dit saaie forum van normconforme elkaar napratende bleekneuzen.

  14. #63
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Thanks, hier moet ik je dan weer gelijk in geven
    Ik geloof je meteen, bent ook een beetje naief en braaf denk ik, want als je vele clubs aandoet en veel hoereert is het vrijwel onmogelijk dat je niet regelmatig gevraagd wordt teveel te betalen...

  15. #64
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Fijnschieter, mannen gaan niet sneller op de knieen. Er zijn bepaalde dingen in het leven die onder "ongeschreven" wet vallen. Ik ben zeker niet het type man die overal aan toe geeft maar als je 40min op de kamer was en de dame slaat je aan voor een uur dan houdt het op. Ze heeft gewoon gelijk. Uiteraard staat het je vrij om met een lach, smile en wat charme er wat aan te proberen te doen. Dat zullen veel beren met mij eens zijn. Maar initieel zit je gewoon in het volgende 1/2 uur, daar valt niet over te discussiëren.
    Ik denk ook niet dat je de filantroop of de heer in en club moet uithangen. Wat je wel moet doen is een stukje menselijk respekt voor iemand anders (de dame) opbrengen. En.....uiteraard dient dat ook van 2 kanten te komen. Zo is het nou eenmaal in de wereld.......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  16. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 mei 2012),bad pritt (17 mei 2012),Picasso 1 (17 mei 2012),rob45 (17 mei 2012),vrije jongen (17 mei 2012)

  17. #65
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ik vind Fijnschieters idee helemaal niet zo raar, betalen per minuut na afloop van een afgesproken tijdseenheid
    Er zijn clubs waar je dat een beetje hebt met fijnmazigere blokken dan de 30 minuten tijdseenheden.

    In Van Goch hanteren ze tijdsblokken van 15 minuten met afronden naar boven..40 minuten wordt dan 45 minuten 35 minuten blijft een half uur.

  18. #66
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Bad Pritt

    Ik vraag me af wie er niet goed kan lezen jij of ik.

  19. #67
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Wat je wel moet doen is een stukje menselijk respekt voor iemand anders (de dame) opbrengen. En.....uiteraard dient dat ook van 2 kanten te komen. Zo is het nou eenmaal in de wereld.......
    Mee eens.
    Denk overigens dat wanneer bij de meesten van ons op het werk een stopwatch zou lopen voor effectief gewerkte minuten onze inkomsten gehalveerd zouden worden.

  20. #68
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    @ Bad Pritt

    Ik vraag me af wie er niet goed kan lezen jij of ik.
    Jij kunt niet zo goed lezen in je aandrang om me van allerlei onzin in de mond te leggen.

  21. #69
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Zie dat is nu eens interessant.
    En dit toont trouwens aan dat dat van die ongeschreven wetten bullshit is.
    Elke club is anders en niks staat vast.

    In Freude probeerde de theke me ook wijs te maken dat ik 50 euro moest betalen vanaf dat ik in een zetel bij een dame heb zitten praten , ook als ik met haar niet naar de kamer wil. Want dat is zo in deze club, zei ze.

    Als ik overal zomaar over mij heen moet laten lopen over zogezegd ongeschreven wetten... tjongejonge
    Volgende keer bij binnenkomst moet je misschien eens vragen of ze ook in 15 min blokken werken, weet je dat ook meteen. Op enkele uitzonderingen na, werden mij in elke club prijzen verteld per half uur; als ik daarvan zou maken dat dit na het eerste half uur ook in deeltjes kan worden gehakt, dan zou ik dat erg 'creatief luisteren' van mezelf vinden. Daarom kom ik ook nooit in 40 minuten van de kamer, maar altijd 30 of >50.

    Als je na 40 minuten van de kamer komt, dan neem je het risico dat je voor een uur moet betalen... als je daar moeite mee hebt, is het dom dat je na 40 minuten de kamer verlaat.

  22. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (17 mei 2012),Picasso 1 (17 mei 2012),rob45 (17 mei 2012)

  23. #70
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Nah jah, sorry dat ik niet mee kan doen op julie weg. Ik ga regelmatig maar ben meestal nogal honkvast qua club en ga dan lekker pannenkoeken met een vriendinnetje
    Als ik dan al ergens anders ben of een andere gleuf meeneem een kamer op dan maak ik het zoals gezegd af in 30 min of binnen een uur en daar betaal ik dan voor. Maarreh, laat ik voorop stellen dat het niet netjes is als dames meer vragen of anderszins de tijd proberen te rekken, het is mij alleen nog niet op die manieren zoals beschreven overkomen, en ik heb echt wel TA's en pro's gehad die al meerdere jaren in het vak zitten.
    LFFFHTE

  24. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 mei 2012)

  25. #71
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Jij kunt niet zo goed lezen in je aandrang om me van allerlei onzin in de mond te leggen.
    In het door Jack42 gequote stukje zeg je A dat voorspel je nergens toe verplicht en B dat je nooit zult betalen voor voorspel... dan vraag je er wel om, om verkeerd geïnterpreteerd te worden. Als je na voorspel gaat kameren, waarom is het dan nodig om punt A te maken?

  26. #72
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Onder het motto voorkomen is beter dan genezen, ben ik van mening dat je het rekken van een half uur naar een uur wel een beetje ziet aankomen. In ieder geval vaak - niet altijd - is dit te herleiden aan het gedrag op kamer. Beter gezegd, het gedrag dat een dame constant van kamer af wil ofwel om te douchen ofwel om drinken te halen. Zorg dat je dit dan zelf in de hand hebt en wees correct en sluit de sessie dan zelf af binnen de afgesproken tijd af. De prijzen gaan in vele clubs per half uur en houdt daar dan ook rekening mee. Mocht je een deal willen sluiten voor een halve tijds eenheid, doe dit dan als je nog op kamer bent. Wilt de dame dat niet dan kun je eventueel nog iets langer op kamer blijven om de tijd vol te maken - mocht je dit graag willen.

    Hoewel ik niet de uitbundige ervaring heb die sommige hier hebben is het op zo'n 90 clubs dames 2 keer voorgekomen en dat allemaal in het begin van mijn carrière als ijsbeertje. Dit heb ik toen gedeclareerd onder de noemer 'lesgeld'. Heb daarvan geleerd en herken dit nu beter.

  27. #73
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Als deze discussie niet elke vorm van illusie breekt dan weet ik het ook niet

  28. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 mei 2012),satanic surfer (17 mei 2012)

  29. #74
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    In het door Jack42 gequote stukje zeg je A dat voorspel je nergens toe verplicht en B dat je nooit zult betalen voor voorspel... dan vraag je er wel om, om verkeerd geïnterpreteerd te worden. Als je na voorspel gaat kameren, waarom is het dan nodig om punt A te maken?
    Voorspel zonder sexuele handelingen verplicht je nergens toe idd.
    Gebeurd er er meer dan heb je vaak alleen een morele verplichting.

    Alleen in een club als Babylon werd me door de theke uitdrukkelijk gezegd dat bij doorgaande sexuele handelingen waar dan ook binnen Babylon de tijd inging te lopen.

  30. #75
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Nah jah, sorry dat ik niet mee kan doen op julie weg. Ik ga regelmatig maar ben meestal nogal honkvast qua club en ga dan lekker pannenkoeken met een vriendinnetje
    Als ik dan al ergens anders ben of een andere gleuf meeneem een kamer op dan maak ik het zoals gezegd af in 30 min of binnen een uur en daar betaal ik dan voor. Maarreh, laat ik voorop stellen dat het niet netjes is als dames meer vragen of anderszins de tijd proberen te rekken, het is mij alleen nog niet op die manieren zoals beschreven overkomen, en ik heb echt wel TA's en pro's gehad die al meerdere jaren in het vak zitten.
    Juist Clinic gewoon afmaken in de tijd die je afgesproken hebt maar je kunt ook steeds op of over de rand gaan zitten qua tijd maar dan moet je niet zeuren als je eens wat meer moet betalen.
    Vraag me af of de beren uit zichzelf ook meer betalen (naar ratio) als ze 40 min. op de kamer zijn geweest en de dame maar voor een half uur geld vraagt. Zal wel niet dan valt het onder de service van de dames omdat ze hem zo leuk vinden......

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

  FKK Artemis 468*60