Bekijk resultaten enquête: Meer betalen bij 40 min kamertijd?

Aantal stemmers
86. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee: gewoon 30 min tarief

    7 8,14%
  • Ja: maar naar ratio

    32 37,21%
  • Ja: na 30 min begint het 60 min tarief

    47 54,65%
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 251
  1. #26
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    @ Bad Pritt

    Ik heb helemaal geen honderden euro's te besteden en ik ga gemiddeld 2 à 3 keer per maand.
    Ik verschil van mening met je omtrent hoe de tijd bijhouden en het toont weinig respect tov de dame in mijn ogen om met een stopwatch in de hand naar de kamer te gaan.
    Jij voelt je goed met je stopwatch en dat is belangrijk voor jou. Ik heb er geen last van en ik kan het zonder stopwatch ook eens worden met dames al meer dan 9 jaar....
    Heeft niks met respect te maken naar een dame toe, ik heb al teveel onzin meegemaakt ook met goedwillende vrouwen die er niet op uit zijnom je te belazeren, ik druk ongezien mijn stopwatch soms merkt ze het vaak niet no big deal...its p6 ...
    Jack ken je de uitdrukking goede afspraken, maken goede vrienden ?

  2. #27
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    40 minuten is net te lang om onbeschaamd slechts het tarief van een half uur te geven. Zorg gewoon dat je binnen een half uur klaar bent dat is lekker duidelijk, en als je wat meer tijd nodig hebt verleng gewoon tot een uur en betaal de dame netjes voor een uur. Het vanzelfsprekend vinden dat 10 minuten extra inclusief bij het eerste half uur tarief hoort en die automatisch meepikken en er een punt van maken als een dame meer geld vraagt, degradeert je tot een gierige profiteur. Moet je natuurlijk wel enige trots in je lijf hebben om die degradatie erg te vinden.

  3. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (16 mei 2012),Costana (16 mei 2012),Jack42 (16 mei 2012),MichelJ (16 mei 2012),molaar (16 mei 2012),RAUL7 (17 mei 2012),vrije jongen (16 mei 2012)

  4. #28
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:48
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Helemaal eens met pica, zodra de dames er aan beginnen om slechts een half uur te rekenen tot en met minuut 39,pfffff waanzin. Moet je jezelf eens indenken hoeveel ' klootzakken' daar gretig gebruik/misbruik van gaan maken. Ik maak dan gewoon een uur vol of zorg dat ik binnen een half uur klaar ben. Zo moeilijk is het toch allemaal niet of ben ik nu zo simpel...... Ik heb nooit problemen gehad van deze aard. Het lijkt wel of sommige dat over zich afroepen
    LFFFHTE

  5. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (16 mei 2012),vrije jongen (16 mei 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Jij gaat toch ook niet 1 uur betalen aan je GSM-operator als je maar 40 minuten gebeld hebt?
    Als de operator blokken van 30 min hanteert wel jah...

  7. #30
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:48
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Jij gaat toch ook niet 1 uur betalen aan je GSM-operator als je maar 40 minuten gebeld hebt?
    Appels met peren vergelijken zeg....als ik in de kroeg voor 90 euro heb gezopen laat ik toch ook een meier achter (of meer). Gooien ze toch ook geen 4 bier achter me aan als ik weg ga.....
    LFFFHTE

  8. #31
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    nou ja, bij veel parkeer garages betaal je ook per aangebroken uur. En als ik een kroket maar half op eet moet ik hem ook helemaal betalen. Hetzelfde voor reguliere sauna's waar ze met van die tijdmuntjes werken. Te lang binnen, dan val je gewoon in het volgende tarief.

    Al met al is het natuurlijk een stukje afbreuk aan de illusie. Dit kun je voorkomen door van te voren af te spreken wat je wilt, zelf de tijd te klokken of de dame van te voren geld te geven. Uiteraard is het voor eventuele klantenbinding voor de dame misschien niet slim. Maar......mannen komen en mannen gaan. En veel beren zijn waarschijnlijk net zo onvoorspelbaar als de dames.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. #32
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens mij is het met de gsm pas recentelijk dat ze in secondes gingen tellen, daarvoor werd het ook op minuten naar boven afgerond. Ook als je een pooltafel/bowlingbaan/tennisbaan/squashbaan/auto huurt gaat dit in van te voren bepaalde blokken... in de meeste saunaclubs zijn deze blokken 30 minuten. Als je voor het eerst komt wordt ook altijd gezegd 50 per half uur (of 30/40/50 voor het eerste half uur en daarna 25 per half uur), niemand verwacht dat je met E20 weg komt als je in 10 minuten wordt afgeragd, waarom zou dit wel gelden voor het 2e half uur?

    Ik heb trouwens het idee dat een groot deel van diensten die worden aangeboden per uur worden afgerekend (advocaten, schilders, etc.).

  10. #33
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik heb trouwens het idee dat een groot deel van diensten die worden aangeboden per uur worden afgerekend (advocaten, schilders, etc.).
    Advocaten rekenen dikwijls per 6 minuten...

  11. #34
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Advocaten rekenen dikwijls per 6 minuten...
    Zeg maar per minuut... Een telefoontje die niet beantwoord wordt rekenen sommige advocaten ook aan...

    ontopic:
    Heb niet gestemd want ik maak het nooit mee.

    Binnen de 30 min klaarkomen = geen discussie

    40 min zie ik op mijn horloge (niet de stopwatch) dus maak ik er een uur van, aangezien ik 40 min op de kamer ben moet het zijn dat de dame goed is (met slechte dames zal ik geen 30 min kameren), dus vind ik een uur zeker niet erg.

    We zijn in de clubs om ons te amuseren, beknibbelen doe je maar beter in de maatschappij daar wordt je nog van veel meer, op het eerste zicht eerlijke, mensen/instellingen bestolen en dit voor grotere bedragen !
    Pain is weakness leaving the brain !

  12. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (16 mei 2012)

  13. #35
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Advocaten rekenen dikwijls per 6 minuten...
    Volgens mij gaat Raul binnenkort een advocaat in de arm nemen

  14. #36
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Je kunt niet verwachten dat ze het bij een half uurtje laten. Als ze dan 50 rekenen voor 2e half uur is dat wel zuur. Laatste tijd goede ervaringen met dames die het uur volledig volmaken of gewoon waarschuwen dat je nog 5 minuten hebt. Dan is er gelijk veel meer sympathie voor de dame maar het gebeurt dat dames de sessie opzettelijk net over her half uur rekken en dan een uur rekenen. Nu geeft ik meestal een fooi. Maak van 50 vaak 60 euro en van 75 vaak 90 van 100 vaak 120. Als een dame me niet bevalt geef ik niks als een dame 100 rekent voor een uur geef ik vaak niks extra. Dan krijgen ze al meer dan hun collega's inc fooi. In zo'n geval geen fooi. Misschien herhaarling als ik dr erg goed vind maar dan wel op se tijd letten.

    Ik heb ook geen grote beurs en ben benieuwd of ik over drijf met de fooi en hoeveel jullie gemiddeld geven.

  15. #37
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"! Zo, heb ik dat woordje ook eens eindelijk mogen gebruiken.
    Wat me opvalt is dat in deze discussie, en niet alleen in deze discussie de dames als geldwolven dan wel onbetrouwbare sekreten worden neergezet. Blijkbaar is de link tussen hoer en onbetrouwbaarheid snel gelegd. Een schande. Je moest eens weten wat die lieftallige dames allemaal overkomt. Mijn standpunt is dat je akkefietjes met de dame onderling oplost. Daar heb ik geen stopwatch of zakjappanner voor nodig. En al helemaal geen theke frau. Nou oke, ik heb 1x mijn ongenoegens kenbaar gemaakt maar dat ging niet over geld. Ik los het dus ook zelf op als ik over de 30 minuten schiet.
    Nu de praktijk, gisteren "Live" meegemaakt. Ik zit in de Jacuzzi komt een kerel met een stoot en gaan lekker aan de slag. Ik bekijk dat goedkeurend en denk, "Wat hebben we toch een leven". Er wordt flink gemuild dor die twee en wat er allemaal onder water gebeurt. Zie ik niet. Zegt die kerel doodleuk na een kwartier: "Ich bin nicht geil also ich gehe nicht aufs Zimmer". Die meid liep bijna jankend het bad uit waarna ik tegen die knakker zei dat hij dat niet kon maken. Waarop die gore klootzak gewoon zijn schouders ophaalde.
    Ander geval betrof mijn eigen schatje. Ik zit in de kino een sigaretje te roken komt ze binnen met een vent en ze gaan op de matrassen liggen. Ze begint hem te pijpen. Ik kan het niet langer aanzien en zoek, jaloers als ik ben mijn heil anders. Komt ze na 20 minuten naast mezitten en vertelt dat die viezerik een kwartier heeft liggen pijpen waarna hij het ook laat afweten met als argument dat hij nog eens even verder wilde kijken. Toen is zij naar de theke gegaan en die heeft haar 20 euro betaald. Die kerel kwam dus goed weg.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  16. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 mei 2012),Clinic (16 mei 2012),Jack42 (16 mei 2012),jacky pakutra (16 mei 2012),molaar (16 mei 2012),rob45 (17 mei 2012)

  17. #38
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik ben een kerel van langere sessies en ga min. 2 uur de kamer op met een DVP. Of ze moet zo godsgruwelijk tegenvallen dat ik eerder afhaak. Tot nu toe heb ik dat pas een keer meegemaakt. Ik vertel mijn DVP-tje altijd dat ik niet van "Wam bam thank you Ma'm" ben. Ik spreek altijd met de dame 75 Euro per uur af en dit wordt altijd gerespecteerd. Voor ik met de dame neervlei op het bed vraag ik aan haar de tijd en laat haar die ook goed benoemen. Dan heb je achteraf nooit gezeik. Inmiddels heb ik de douchetruc ook wel door en zeg tegen de dame dat ik me ga douchen voor de sessie en dat zij dat op dat moment ook kan doen en niet als we op de kamer zijn. Verder spreek ik met haar af dat we na het douchen elkaar weer ontmoeten ergens in de club, dus niet dat zij al voor jouw op de kamer is. Dit om te voorkomen dat ze al haar tijd begint te rekenen vanaf het moment dat zij op de kamer is. "You're a strange man", krijg ik dan ooit te horen en ik zeg dan dat ik een "clever man" ben. De meeste dames beginnen dan smadelijk te lachen in het besef dat ik hun spelletje wel door heb.
    Ik merk in de omgang met de dames dat ze mijn duidelijkheid en eerlijkheid erg op prijs stellen en dat betaald zich al vlug terug. Ik zie ooit scenes in het kleedlokaal, waarvan ik denk: "Hoe kan het zover komen?" Een tijdje geleden zag ik een ijsbeer met een gebalde vuist tegenover een dame staan en meneer was pissed-off. Meneer wilde namelijk nog even gaan pingelen na de genoten diensten en de dame gaf er duidelijk blijk van daar niet van gediend te zijn. En terecht in mijn ogen. Ik bleef dan ook even hangen in het lokaal, samen met wat andere beren om te kijken wat er ging gebeuren.
    Meneer hadt in de gaten dat er "bewaking" bleef hangen en snapte dat het niet ging lukken. Goed lomp smeet hij zijn kastje dicht en betaalde de dame. Zoals een heer betaamd.

  18. #39
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"! Zo, heb ik dat woordje ook eens eindelijk mogen gebruiken.
    Wat me opvalt is dat in deze discussie, en niet alleen in deze discussie de dames als geldwolven dan wel onbetrouwbare sekreten worden neergezet. Blijkbaar is de link tussen hoer en onbetrouwbaarheid snel gelegd. Een schande. Je moest eens weten wat die lieftallige dames allemaal overkomt. Mijn standpunt is dat je akkefietjes met de dame onderling oplost. Daar heb ik geen stopwatch of zakjappanner voor nodig. En al helemaal geen theke frau. Nou oke, ik heb 1x mijn ongenoegens kenbaar gemaakt maar dat ging niet over geld. Ik los het dus ook zelf op als ik over de 30 minuten schiet.
    Nu de praktijk, gisteren "Live" meegemaakt. Ik zit in de Jacuzzi komt een kerel met een stoot en gaan lekker aan de slag. Ik bekijk dat goedkeurend en denk, "Wat hebben we toch een leven". Er wordt flink gemuild dor die twee en wat er allemaal onder water gebeurt. Zie ik niet. Zegt die kerel doodleuk na een kwartier: "Ich bin nicht geil also ich gehe nicht aufs Zimmer". Die meid liep bijna jankend het bad uit waarna ik tegen die knakker zei dat hij dat niet kon maken. Waarop die gore klootzak gewoon zijn schouders ophaalde.
    Ander geval betrof mijn eigen schatje. Ik zit in de kino een sigaretje te roken komt ze binnen met een vent en ze gaan op de matrassen liggen. Ze begint hem te pijpen. Ik kan het niet langer aanzien en zoek, jaloers als ik ben mijn heil anders. Komt ze na 20 minuten naast mezitten en vertelt dat die viezerik een kwartier heeft liggen pijpen waarna hij het ook laat afweten met als argument dat hij nog eens even verder wilde kijken. Toen is zij naar de theke gegaan en die heeft haar 20 euro betaald. Die kerel kwam dus goed weg.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
    Badslippers, dat valt allemaal onder presalen. Vraag het maar aan Bad Pritt ze is immers niet met die vent op de kamer geweest.
    Heel erg als je je als ijsbeer zo gedraagt in een club.

  19. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Het is niet omdat je een andere mening hebt dan een recensieschrijver, dat je hem maar wat belachelijk moet maken. Een schrijver doet moeite om informatie op het forum te zetten en wat hij hier krijgt is stank voor dank. Mooi is dat.
    fijnschieter,

    Trek je aub niet al te veel van commentaar hier aan en geloof me het laatste wat gebeurt is hier iemand belachlijk maken.

    Je beschrijft eerlijk en oprecht wat er gebeurde. Ook niet vergeten dat in ACA de 40/40 regel geldt en in veel Clubs in NRW de 50/25 regel. Meer concreet een tweede half uur in veel NRW clubs is dus al iets voor de "budget neukers" (ik zeg het bewust nu wat bot ).

    Formeel is het wel zo dat er in een club alleen maar tijdseenheden van 30 min bestaan en dat voor niet veelvouden daarvan niet echt regels bestaan.
    Hoewel, formeel de dame voor de extra 10 min wellicht 40E mag vragen denk ik dat als je voor deze 10 min 20E hebt betaald dat zo iets redelijk te billijken is.

    Die Badslippers moet je gewoon keihard terugpakken en zeggen dat de dames inderdaad allemaal "onbetrouwbare sekreten en geldwolven zijn" (maar wel heeeel lief hoor).

    Er komen zo lees ik na een heerlijk avondje tussen de "geldwolven" (velen waren blij met 2-3 kamergangen by the way) veel reacties los en dat had ik ook wel verwacht. Maar trek je dat vooral niet persoonlijk aan en ga gewoon lekker door met schrijven en daar waar nodig geef gewoon jouw mening en visie want die is niets meer of minder waard dan die van wie dan ook.

    Tot slot, IRL zijn de beren allemaal zeer OK, dat op dit forum soms wel eens de vlam in de pan slaat hoort bij de typische forum dynamiek. Doe daar gewoon aan mee, zo belangrijk is het allemaal ook weer niet ... .

    m.vr.gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2012),satanic surfer (17 mei 2012)

  21. #41
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Sorry, ik was inderdaad de weegschaal vergeten om mijn woorden nauwkeurig af te wegen en dan vat ik soms iets samen in eigen gekozen vocabulair. Je zou dat creatief taalgebruik kunnen noemen en de evenzeer creatieve lezer kan vervolgens tussen de regels door lezen wat de strekking is. Ik kan ook de zoekfunctie gebruiken en vervolgens de "Copy and Paste" functie om letterlijk te citeren wat anderen zeggen maar die vorm van nutteloze vrijetijdsbesteding laat ik liever over aan P1 die daar een dagtaak aan heeft. Ik had trouwens verwacht dat hij al had gecheckt of ik me daadwerkelijk slechts één keer had beklaagd. Maar goed, ik ga het niet nog eens opnieuw letterlijk uitspellen wat mijn strekking is want dat zou het allemaal veel te gemakkelijk maken want je wilt ijsberen toch niet als laagschedelig kwalificeren. Bovendien zouden wij dan verstoken blijven van dit soort verbale en altijd weer amusante schermutselingen, wat jammer zou zijn.

    Wat ook jammer zou zijn, en ik richt me nu even persoonlijk tot Fijnschieter, als je de pen nu al zou neerleggen. Elke bijdrage waardeer ik. De een wat meer als de ander. Zowel in positieve als negatieve zin. Volgens mij heb ik je zelfs een nominatie toegeschoven. Een nominatie van de "Überbeer"! Dat lijkt me iets om trots op te zijn. Ik denk dat ik die "Geuzenaam" als kwaliteitsstempel ga gebruiken bij verdere nominaties en het uitdelen van de vetlederen medailles: "Approved by Überbeer aka Badslippers"

  22. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (17 mei 2012),satanic surfer (17 mei 2012)

  23. #42
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Advocaten rekenen dikwijls per 6 minuten...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Volgens mij gaat Raul binnenkort een advocaat in de arm nemen


    Ik moet inderdaad nog veel geld terugkrijgen als het per 6 minuten ging. Ik heb niet meer nodig dan 12 minuten!
    Dan zou ik maar 20€ per kamer moeten betalen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #43
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    ik denk dat fijnschieter nu een hele riedel aan inputs heeft en ook de stand van de enquete liegt er niet om. Ikzelf doe trouwens altijd mijn horloge af tijdens "het spel". Dat doe ik zowel prive als bij de P6. Puur om krassen (aan het horloge....hahahahahahaha) te voorkomen. Bij P6 gooi ik dan altijd een snelle blik erop. Het gaat mij niet om een paar minuten maar de keren dat ik een 1/2uur op de kamer was en dat men mij probeerde een uur aan te smeren zijn toch niet meer op een paar handen te tellen. In een aantal gevallen is het ook zo geweest dat de dame track of time had verloren en mij in beginsel te weinig vroeg. Niet mijn ding om dan niets te zeggen. En........leugens hebben meestal korte benen en zeker in tenten waar ze sleuteltijden noteren komt dat toch uit.
    Al met al moet je je realiseren dat het geheel een zakelijke overeenkomst is. Beide kanten moeten hun best doen om de bijbehorende illusie niet te verstoren maar het gaat om de poen! Welteverstaan: jullie poen!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  25. #44
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    [QUOTE=uurtje;266498Het gaat mij niet om een paar minuten maar de keren dat ik een 1/2uur op de kamer was en dat men mij probeerde een uur aan te smeren zijn toch niet meer op een paar handen te tellen. [/QUOTE]

    Eindelijk iemand met een realistische kijk uit de praktijk, die zich hier niet als de filantroop en de geld is niet belangrijk sukkelaar komt opspelen.

  26. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (17 mei 2012)

  27. #45
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"!
    Heeft niksmet gebrek aan sociale vaardighden te maken, denk dat je het moet omdraaien, de beer die alles accepteert die is sociaal niet zo vaardig en mentaal niet zo slim, tenzij hij geld zat heeft maar akls ik zie hoe de meesten hier zich in bochten wringen om het Happy Hour tarief te halen of slijmen en draaien voor een vrijkaartje dan weet ik genoeg.

    Het heeft net met angst te maken en de makkelijke weg kiezen, bang voor ene konfliktje zijn en om je gelijk te halen en onzekerheid en dat je dat verstopt Badslippers allemaal onder de titel "echte heer"
    Zou eerder zeggen een "echte sukkelaar" neemt de dingen zoals andere ze hem willen opdringen en troost zich met de gedachte dat hij zich als een echte heer zich gedragen heeft.

  28. #46
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:48
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Realiteit? Omdat dat toevallig in jouw straatje past. Als ik zeg dat ik nog nooit, maar dan ook nooit in mijn carrière als ijsbeer (meer dan 10+ jaar in Duitsland) heb meegemaakt dat een dvp mij probeerde te naaien met de tijd dan is dat ook realiteit. Alleen wel de mijne en die past nu net weer niet in jouw straatje.
    LFFFHTE

  29. #47
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Zo ook Bad Pritt, hij schrijft enorm veel nuttige verhalen op het forum waar iedereen zijn voordeel uit kan doen, en toch merk ik dat hij veel te vaak afgebroken wordt.
    Het is niet omdat je een andere mening hebt dan een recensieschrijver, dat je hem maar wat belachelijk moet maken. Een schrijver doet moeite om informatie op het forum te zetten en wat hij hier krijgt is stank voor dank. Mooi is dat.
    Dat is omdat dit een inteelt forum is en altijd zal blijven, nominaties van bleke mannetjes met grote ego's vliegen over en weer als zelfbevlekking, de kereltjes slaan elkaar op de shouders bij een slap verjaardagspartijtje in een neukfabriek, nomineren een ouwe zak die al jaren dezelfde sloerie neukt in hetzelfde kamertje en nul info bijdraagt aan dit forum en liegt over andere clubs en nomineren vooral elkaar met verhaaltjes uit de neukfabriekjes Je moet er gewoon mee lachen Fijnschieter en dit forum niet al te serieus nemen.
    Het is een inteelt publiek waar ze hiervoor cateren en niet voor de gemiddelde paid sex consument.
    Dat doet Hookers, dus samen de goede combo.

    Snap zelf ook niet waarom ik hier zoveel info post eigenlijk, zal wel verslaafd zijn aan het schrijven.

    Dit is ook voor een flink deel een onzin forum waar de serieuze en informatieve dimensie slechter is als op Hookers.
    En als je hier buiten hun lijntjes en perceptie kleurt dan krijg je de goegemeente over je heen.
    Wen er maar aan.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 17 mei 2012 om 11:28

  30. #48
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Realiteit? Omdat dat toevallig in jouw straatje past. Als ik zeg dat ik nog nooit, maar dan ook nooit in mijn carrière als ijsbeer (meer dan 10+ jaar in Duitsland) heb meegemaakt dat een dvp mij probeerde te naaien met de tijd dan is dat ook realiteit. Alleen wel de mijne en die past nu net weer niet in jouw straatje.
    Iik ben oprecht blij vor je en het zal helemaal aan het feit liggen dat jij een fijne goodgemanierde heer bent.

  31. #49
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    nou, ik ben blij te horen dat er mensen zijn die nog nooit financieel werden genaaid (althans, poging tot) door een DVP. Zo zullen er ongetwijfeld mensen zijn die nog nooit door de garage genaaid zijn (heb daar toch al meerdere keren moeten attenderen dat het niet klopte of dat bepaalde dingen onder garantie zouden moeten vallen) en zo zullen er ook mensen zijn waar nooit iets verkeerd aangeslagen is bij de supermarkt.
    Feit is dat ik het heb mee gemaakt. Mensen die mij kennen weten dat ik niet als een bok op de haverkist zit om alles tot in de milliseconde te regelen. Maar ik ga niet voor dingen betalen (of tijd) die ik niet geconsumeerd heb. Als andere mensen dat we doen dan durf ik de volgende stelling te poneren: net zoals allerlei lui die zonder knipperen met de ogen 50-50-50 betalen en daarmee het gevaar lopen een trend te zetten is het niet slim om de tijdwaarneming volledig aan de dame over te laten. En uiteraard snijdt dit mens aan 2 kanten; als je over de tijd heen bent, ben je over de tijd heen. Het is niet meer dan normaal om de dame daarvoor schadeloos te stellen. Of voor het volgende 1/2uur tarief of middels een fooi als ze niets vraagt.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  32. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 mei 2012)

  33. #50
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Aan diegene die de eerste optie genomen heeft:

    Hij mag onmiddellijk bij mij komen werken. Hij mag dan 40 minuten werken en ik betaal hem een half uur .

  34. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 mei 2012)

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

  Living Room 468*60