Bekijk resultaten enquête: Meer betalen bij 40 min kamertijd?

Aantal stemmers
86. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee: gewoon 30 min tarief

    7 8,14%
  • Ja: maar naar ratio

    32 37,21%
  • Ja: na 30 min begint het 60 min tarief

    47 54,65%
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 251
  1. #226
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 minuten douchen en aankleden.
    Roken op een kamer met iemand die niet rookt, vind ik niet kunnen. Dat is idd een vorm v tijdrekken, maar je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt dat ze rookt. Iedereen heeft tenslotte een mond bij zich waar woorden uit kunnen komen.

    En dan praten ze in Nederland over uitbuiting, nou 30 euro voor een half uur is in mijn ogen mega uitbuiting. Maar is slechts mijn mening hoor..
    xxx

    Joke-Prive

  2. #227
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joke Bekijk bericht
    Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 m
    En dan praten ze in Nederland over uitbuiting, nou 30 euro voor een half uur is in mijn ogen mega uitbuiting. Maar is slechts mijn mening hoor..
    Ik weet niet hoe je bij 30 euro komt? In een saunaclub krijgen de vrouwen gewoonlijk 50e voor elk half uur.
    En hoe je bij 5 euro extra komt weet ik ook niet.

    Deze enquete gaat er over hoeveel je betaalt na 40 min. Belangrijk om erbij te vermelden dat in (bijna) alle saunaclubs er geen drie kwartier tarief bestaat.
    Volgens deze enquete betaalt het merendeel van de beren al na 40 min (incl. Douchen en omkleden) een uur uit. Ofwel 100 euro voor slechts 40 min. Netto kamertijd dus zelfs nog minder dan 40 min.

    Dus zoveel medelijden hoef je met die vrouwen niet te hebben.
    Denk dat een hoop beren best graag 100e per uur zouden willen verdienen. En helemaal per 40 minuten
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 5 maart 2018 om 17:06

  3. #228
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Hij Is in By night geweest

  4. #229
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joke Bekijk bericht
    Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 minuten douchen en aankleden.
    Roken op een kamer met iemand die niet rookt, vind ik niet kunnen. Dat is idd een vorm v tijdrekken, maar je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt dat ze rookt. Iedereen heeft tenslotte een mond bij zich waar woorden uit kunnen komen.

    En dan praten ze in Nederland over uitbuiting, nou 30 euro voor een half uur is in mijn ogen mega uitbuiting. Maar is slechts mijn mening hoor..
    in NL kan je ook voor 30 euro van bil in denhaag de doeblet straat uitbuiting ?

  5. #230
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Betreffende het item dvp en hun verdiensten,copieerde ik recent een leuk gesprek tussen enkele dames onderling.
    De toonaard was overwegend negatief,want wat ging alles toch moeizaam in vergelijking met vroeger.
    Vroeger was alles beter,klanten zat...big spenders op overschot....het waren gouden tijden.
    De dag van heden zijn er dames zat,die al tevreden mogen zijn met enkele kamertjes.
    Van gouden bergen geen sprake meer dus,en de verwachtingen zijn eerder dat deze trend zich verderzet.
    Heel wat dvp kenden in hun entourage dan ook dames,die het vak vaarwel hadden gezegd.
    Een dame maakte zelfs de opmerking,dat ze weldra nog liever ging werken als kuisvrouw....want dan verdiende ze tenminste nog iets,in plaats van uren in een club te zitten om je entree geld geld terug te verdienen.
    Gelukkig bleek er dan toch een dvp in het gesprek te zitten,met het verstand op de juiste plaats.
    Deze stelde dat het gesprek inhoudelijk best belachelijk was,ga maar eens echt werken voor je geld stelde ze....

    Een snelle wip voor 30 euro,of een sauna club kamertje voor 50 euro als uitbuiting beschouwen?
    Als je het zo bekijkt,moeten we de gehele economie in vraag gaan stellen!
    Hoeveek beren zouden 100 euro per uur verdienen?
    In werkelijkheid niet eens 100euro per dag voor de meerderheid.

    De gouden jaren mogen dan wel voorbij zijn,toch kan een echte vakdame nog steeds meer dan goed haar kost verdienen.
    De concurrentie is echter groot,dermate groot dat de mindere meiden gewoon nauwelijks aan de bak komen.
    De beter meiden kameren er echter nog steeds flink op los.
    Bij bepaalde dames is het lotje trekken,terwijl andere dames sterven van verveling....
    Dat heeft zo zijn redenen natuurlijk!

    Naar mijn gevoel zijn het dan ook de betere dames,die niet echt op de minuten zitten te kijken!
    Mindere dames zullen eerder de negatieve attitude hebben,je te doen bijbetalen voor een volgend half uur vanwege enkele minuten.
    Recentste positieve ervaring betreffende dit thema,was met de czechische Nikki.
    Hoewel de tijd bijna verstreken was,gaf deze aan niet naar de tijd te kijken....
    De sessie bevredigend te beëindigen,en kwam ze zelfs nog even knus tegen me aanliggen na de daad.
    Geen gezever dus over minuten en extra kosten....maar een goede kamer die met zekerheid herhaling zal vinden.
    En dat is het hem net,de mindere goden beseffen blijkbaar niet,dat ze hun eigen zaakje bederven met hun kromme gedoe.
    Een tevreden beer keert weer,wie zich bedrogen voelde niet!

  6. Onderstaande 7 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 maart 2018),blauwebeer (31 maart 2018),brombeerzuid ( 6 maart 2018),pietpotent44 ( 6 maart 2018),rmjhexe ( 6 maart 2018),swazontneuf ( 6 maart 2018),VAZKOR (29 maart 2018)

  7. #231
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    hmm dat van 35 minuten beste man, is dus echt niet eerlijk, je schrijft hele tegenstrijdige dingen op, het viel me mee, maar de whirlpool rook teveel naar chloor?? ik wipte met een dame en die was niet zo soepel om 35 minuten af te ronden op een half uur...voor mij is dat einde verhaal;, nooit meer, hoe goed ze ook was, ik ken een dame die bij Lekker Ding werkte en nu bij Gallardo die nog ergere streken had dan dat...na 25-30 minuten klaar effe wat nalullen en vervolgens die tien -vijftien minuten nakletsen als tarief rekenen.

    Kijk jij wist na 30 minuten moet je een tweede half uur betalen...dat kan dan en dan neem je sportief op, wil een dergelijke dame zich ana mij binden? dan graag wat service , soepelheid...niet? dan nooit meer. Iemand die pas daarna vertelt dat even nakletsen geld kost die levert me ene streek die ik niet meer vergeet.

  8. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Hans_Enschede (29 maart 2018),mentholbear ( 1 april 2018),schoolmeester (29 maart 2018)

  9. #232
    Geregistreerd
    7 juni 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    75
    Discussies
    2
    Thanks
    56
    Thanked
    261 in 48 posts

    Standaard

    Wat ik erg jammer vind is dat er geen tussenweg is tussen een half uur en een uur tarief.
    Het zou heel wat discussies en teleurstellingen schelen indien er bijvoorbeeld een start tarief van 50 euro voor het eerste half uur en daarna 25 euro per kwartier gehanteerd zou worden.

    Voordeel voor de dames is dat ze minder snel coulant moeten zijn om de heren te binden (35 minuten als een half uur rekenen), nadeel is dat als ze toch niets om klantenbinding geven is dat ze dan 25 euro mislopen.
    Voordeel voor de heren is dat je je minder genaait voelt als je net over een termijn heengaat, nadeel is dat je waarschijnlijk minder vaak dan maar voor het half uur tarief hoeft af te rekenen.

    Zelf vind ik het prettig om niet voor de kamergang een tijdsduur af te spreken, aangezien ik die eigenlijk van hoe goed de dame is af wil laten hangen.
    Met de geldende tarieven is het echter slimmer om toch maar vooraf dit vast te leggen, maar het voelt wel als een gemis.

    Ben blij te horen dat vele forum gangers zich goed amuseren bij Gallardo.
    Zodra de temperaturen het toelaten en het weer is goed, zal ik zeker de club weer gaan bezoeken.

    Nu nog niet, tenminste ik neem aan dat er nog steeds vrij gerookt wordt in de bar/lounge?

  10. Onderstaande leden hebben Hans_Enschede bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (29 maart 2018)

  11. #233
    Geregistreerd
    15 februari 2017
    Last Online
    27 maart 2024 @ 21:33
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    205 in 34 posts

    Standaard

    Dat is het mooie van heaven 7. Daar kan je wel 45 minuten kamers maken voor €75.

  12. #234
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans_Enschede Bekijk bericht
    Wat ik erg jammer vind is dat er geen tussenweg is tussen een half uur en een uur tarief.
    Het zou heel wat discussies en teleurstellingen schelen indien er bijvoorbeeld een start tarief van 50 euro voor het eerste half uur en daarna 25 euro per kwartier gehanteerd zou worden.

    Voordeel voor de dames is dat ze minder snel coulant moeten zijn om de heren te binden (35 minuten als een half uur rekenen),l
    Toch is dat ook niet ideaal. Want reken maar dat de dames die nu al iets te hard op het geld zitten dan weer voor het minste (beetje na kletsen, opruimen, sigaretje) meteen een kwartier erbij proberen te pakken. Dan wordt het helemaal een minuten geneuzel.
    Dat was ook wel een voordeel van de tijd dat een tweede (en soms zelfs alle) volgende half uurtjes maar 25 euro per half uur kostten. Nou weet ik ook wel dat dat vandaag de dag wel (te) weinig zou zijn, maar het maakt het wat laagdrempeliger dan 50 euro voor elk volgend half uur.
    Er is nu qua prijs geen verleiding meer om een uur te doen ipv half uur, want kost hetzelfde.

    In een privehuis werkt een 3 kwartier tarief wel redelijk, maar daar moet je vantevoren bepalen hoe lang je blijft, en dat ook vooraf afrekenen. In tegenstelling tot de saunaclubs.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 29 maart 2018 om 18:06

  13. #235
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Dat is het mooie van heaven 7. Daar kan je wel 45 minuten kamers maken voor €75.
    Dat is wat je van te voren afspreekt,Ik zelf heb nog nooit voor 35 minuten een uur of evenredig hoeven te betalen.
    Tot nu toe in H7 daar nooit problemen over gehad!
    Eigenlijk nog nooit, maar wat niet is kan nog komen
    Denk ook hoe je vaak je met de dvp geweest bent.
    Bv Bella Babylon, vaak uurtjes met gemaakt en ook wel eens na 45/50 was ik klaar,(lees moe).
    ja dan betaal ik voor een uur, maar als ik met haar 35/40 minuten op de kamer was rekende ze altijd een half uur.
    Het moet van twee kanten komen!
    Daarom draag ik sinds een klein jaar ook een horloge en maak duidelijk afspraken!

  14. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 april 2018),phoenix (29 maart 2018),pietpotent44 (29 maart 2018)

  15. #236
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    exact dat is wat ik doe, je gunt een ander wat en de ander doet ook niet moeilijk

  16. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (30 maart 2018),brombeerzuid (29 maart 2018),pietpotent44 (29 maart 2018)

  17. #237
    Geregistreerd
    15 februari 2017
    Last Online
    27 maart 2024 @ 21:33
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    205 in 34 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Dat is wat je van te voren afspreekt,Ik zelf heb nog nooit voor 35 minuten een uur of evenredig hoeven te betalen.
    Tot nu toe in H7 daar nooit problemen over gehad!
    Eigenlijk nog nooit, maar wat niet is kan nog komen
    Denk ook hoe je vaak je met de dvp geweest bent.
    Bv Bella Babylon, vaak uurtjes met gemaakt en ook wel eens na 45/50 was ik klaar,(lees moe).
    ja dan betaal ik voor een uur, maar als ik met haar 35/40 minuten op de kamer was rekende ze altijd een half uur.
    Het moet van twee kanten komen!
    Daarom draag ik sinds een klein jaar ook een horloge en maak duidelijk afspraken!
    Ik spreek nooit wat vantevoren af, maar in de praktijk kom ik regelmatig op 45 minuten uit en dan is het toch fijn dat je niet voor een uur hoeft te betalen.

    35 minuten is over het algemeen gewoon een half uur. Bij 40 minuten betaal ik wel 75. Eigenlijk nooit problemen daar met betalen. Hele relaxte club met relaxte meiden.

  18. #238
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Klopt, daarom kom ik er zo graag.
    Dat ze ook een tarief hadden van 75,00 dat wist ik niet.
    Nooit overgehad, ik ga een half uur of een uur.
    Wie weet komen we ons ooit eens tegen in H7.

  19. #239
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spritzer Bekijk bericht
    Dat is het mooie van heaven 7. Daar kan je wel 45 minuten kamers maken voor €75.
    In Goch ook nog altijd: 20,30,45 en 60 minuten voor resp. 30,50,70 en 90 euro.
    20 minuten voor de Turken en 45 minuten voor den Ollanders
    En Garde

  20. #240
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:38
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard

    Heb zelf altijd IPAD bij met een muziek mix van precies een uur. Hiermee weet ik zeker dat ik een mooi vol uurtje heb met een dame. ff na kletsen in dat uurtje kan ook prima

  21. #241
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    In Goch ook nog altijd: 20,30,45 en 60 minuten voor resp. 30,50,70 en 90 euro.
    20 minuten voor de Turken en 45 minuten voor den Ollanders
    Zijn er ook tarieven voor 10x 20 min

  22. #242
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Zijn er ook tarieven voor 10x 20 min
    Valt ongetwijfeld te regelen, als je je snor laat groeien zeggen we dat je een arme maar potente Turk bent
    En Garde

  23. #243
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    ... maar wat niet is kan nog komen
    Probeer Bulgaarse Victoria in SixSens eens, als ze er nog terugkeert uiteraard ...

  24. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (31 maart 2018)

  25. #244
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Valt ongetwijfeld te regelen, als je je snor laat groeien zeggen we dat je een arme maar potente Turk bent
    Introduceer me dan maar eens in goch

  26. #245
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Ik ben ook graag correct en netjes,maar dat overdrijven is er misschien net teveel aan.
    In een goede kamergang,waarbij men weleens spreekt over een zogenaamde klik,zit altijd enige spontaniteit.
    Piekeren over minuten,is er dan ook teveel aan.

    Recent ervaarde ik weer wat leuks in mijn stamclub.
    Ik zette een kamergang in met een dame die mij bekend is,afspraak was een half uurtje.
    De chemie zat goed,buiten mijn eigen genot had ook de dame het naar haar zin.
    Het half uurtje is om,en correct als ik ben wens ik de sessie af te breken.
    De dame geeft aan om verder te sexen tot ik klaarkom,het zou nu toch geen eeuwigheid meer duren zeker
    Ik doe erg mijn best het vooruit te laten gaan,blijkbaar voor niets.....want na het klaarkomen wenst de dame wat te roken en zich nog wat te relaxeren.Dit alles niet op mijn vraag,want een half uur is een half uur voor mij.

    Resultaat is,bij zulke meiden stap je ook relax en tevreden van de kamer....en zal je makkelijk tot een herhaling komen.
    Ook hoeft dit niet elke keer te gebeuren,laat ruimte voor enige spontaniteit.
    Als ook de dame er zich goed bij voelt,zal ze echt niet in discussie gaan over enkele minuten!
    Snap wat je bedoelt. Maar zo tikt dit beestje nu eenmaal. Ook wel meegemaakt dat sommige dames die ik langer ken, langer op de kamer willen blijven, ondanks de afgesproken kamertijd. Daarbij is het bij beiden wel duidelijk geweest dat er niet extra betaald wordt.

  27. #246
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Iemand die pas daarna vertelt dat even nakletsen geld kost die levert me ene streek die ik niet meer vergeet.
    Mijn houding tegenover strakke kamertijd komt gedeeltelijk door de beren die wel wensen te betalen om te kletsen met dvps. Van dvps na een pannenkoek sessie wel es vernomen dat ze van de 3 uur soms maar een klein half uurtje gesekst hebben en ze voor de rest gekletst hebben. Dus ik ga er maar van uit dat kamertijd betaalde tijd is.
    Ik probeer Door vooraf samen op m'n horloge te kijken, de verleiding tot dat soort streken te voorkomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Klopt, daarom kom ik er zo graag.
    Dat ze ook een tarief hadden van 75,00 dat wist ik niet.
    Nooit overgehad, ik ga een half uur of een uur.
    Wie weet komen we ons ooit eens tegen in H7.
    Hey, dat van 75 min wist ik ook niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NieuwTeddyBeertje Bekijk bericht
    Heb zelf altijd IPAD bij met een muziek mix van precies een uur. Hiermee weet ik zeker dat ik een mooi vol uurtje heb met een dame. ff na kletsen in dat uurtje kan ook prima
    Wat een goeie tip eigenlijk. Ik gebruikte iets vergelijkbaars elders al voor, maar nooit stilgestaan om het zo toe te passen...

  28. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 april 2018)

  29. #247
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Ik heb dit een aantal jaren geleden eens meegemaakt in FKK world .
    Ik wou eigenlijk een half uurtje maar de dame bleef een beetje doordrammen voor meer tijd , uiteindelijk werd het dus 40 minuten en kapte ik de sessie af
    toen wou ze ineens 100 hebben voor een uur , ik wou haar 60 geven voor de extra 10 minuten maar dat accepteerde ze niet , toe heb ik ook mijn hakken in het spreekwoordelijk zand gezet en zijn we samen
    naar de theke gelopen , die gaf haar vervolgens doodleuk gelijk maar ik weigerde te betalen en wou haar toch de 60 geven en niet meer .
    Toen wou ze ineens die extra 10 blijkbaar ook niet meer en liep ze boos weg .
    Mij interesseerde het geen reet ik was trots op mezelf dat ik me geen oor had laten aannaaien .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  30. Onderstaande 6 leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (26 augustus 2018),CVARIA ( 8 augustus 2018),keesboz (18 april 2019),mentholbear (17 augustus 2018),pietpotent44 ( 8 augustus 2018),Uit-Drenthe ( 8 augustus 2018)

  31. #248
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Na een prettige wedstrijd ben ik bij PHG eens in slaap gevallen. Werd na anderhalf uur wakker. DVP lachen omdat ik me zo heerlijk had ontspannen.
    Heb haar gewoon de tijd betaald. De seks was prima. Het uurtje slaap had me goed gedaan.
    De dame vroeg niet om de 90 minuten te betalen. Ze was het gewoon waard.
    Het standaard tarief in onze clubhuizen is erg bescheiden, vergeet dat niet.

  32. #249
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Na een prettige wedstrijd ben ik bij PHG eens in slaap gevallen. Werd na anderhalf uur wakker. DVP lachen omdat ik me zo heerlijk had ontspannen.
    Heb haar gewoon de tijd betaald. De seks was prima. Het uurtje slaap had me goed gedaan.
    De dame vroeg niet om de 90 minuten te betalen. Ze was het gewoon waard.
    Het standaard tarief in onze clubhuizen is erg bescheiden, vergeet dat niet.
    In Badda Bing was er eens (rond 2006-2007) een gast urenlang in slaap gevallen. Iets van 5 of 6 uur slaap. Die 'dame' heeft em toen sneeky verder laten slapen en alle uren a 150e laten betalen. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar het was ergens tussen de 500 en 1000 euro. De man ging nog protesteren, toen ging deze 'dame' de security erbij halen, en heeft toen alles moeten betalen.

    Een aantal andere dames uit Badda Bing heeft weleens op escort met een klant zijn portemonnee leeggehaald toen hij in slaap was gevallen op de hotelkamer. En het geld onderling verdeeld. Ze zijn em daarna gesmeerd.

    Niet alle dvp's zijn engeltjes

  33. #250
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    " Niet alle dvp's zijn engeltjes "

    Is helemaal waar.

    Aan BB bewaar ik geen goede herinneringen.
    Arrogante leiding, matige line up.
    Security maakt bij mij weinig indruk, zoiets flikken ze mij niet.


    Bij escort ben je erg kwetsbaar, verhaal is lastig bij incidenten.
    Nog nooit een escort dame gehad. Hou niet van verrassingen.
    Ga liever naar saunaclubs.

  34. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 9 augustus 2018)

 

 
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

  Living Room 468*60