Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
Ik ben ook graag correct en netjes,maar dat overdrijven is er misschien net teveel aan.
In een goede kamergang,waarbij men weleens spreekt over een zogenaamde klik,zit altijd enige spontaniteit.
Piekeren over minuten,is er dan ook teveel aan.

Recent ervaarde ik weer wat leuks in mijn stamclub.
Ik zette een kamergang in met een dame die mij bekend is,afspraak was een half uurtje.
De chemie zat goed,buiten mijn eigen genot had ook de dame het naar haar zin.
Het half uurtje is om,en correct als ik ben wens ik de sessie af te breken.
De dame geeft aan om verder te sexen tot ik klaarkom,het zou nu toch geen eeuwigheid meer duren zeker
Ik doe erg mijn best het vooruit te laten gaan,blijkbaar voor niets.....want na het klaarkomen wenst de dame wat te roken en zich nog wat te relaxeren.Dit alles niet op mijn vraag,want een half uur is een half uur voor mij.

Resultaat is,bij zulke meiden stap je ook relax en tevreden van de kamer....en zal je makkelijk tot een herhaling komen.
Ook hoeft dit niet elke keer te gebeuren,laat ruimte voor enige spontaniteit.
Als ook de dame er zich goed bij voelt,zal ze echt niet in discussie gaan over enkele minuten!
Snap wat je bedoelt. Maar zo tikt dit beestje nu eenmaal. Ook wel meegemaakt dat sommige dames die ik langer ken, langer op de kamer willen blijven, ondanks de afgesproken kamertijd. Daarbij is het bij beiden wel duidelijk geweest dat er niet extra betaald wordt.