Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: De ongelikte beer

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard De ongelikte beer

    Na het gezwam over clubs en al het geklaag over dames enz enz enz gaat het tijd worden voor wat zelfreflectie. Nou ja......zo erg wil ik het ook niet maken maar laten we eens lekker in het eigen nest schijten en op collega beren afgeven. Wat valt jullie zo op aan dingen die echt echt niet kunnen. Daarmee bedoel ik niet de doorsnee bruine beer die met een handdoek rondloopt nadat ie 1x bij een sportschool was en ook niet de doorsnee popie jopie Hollander die zich vol staat te tanken in GT. Hieronder een paar voorbeelden:

    Ik was ooit een keer in Xanten. Sta ik op het toilet naast een collega beer. Terwijl we meer plaats aan het maken zijn voor nog meer drankjes, komt de maat van die vent naar binnen en attendeert die vent naast mij erop dat er "action op de mat is". Buurman schudt af en wil naar buiten. Ik roep nog "dude, moet je niet douchen?". Antwoord: "wat?? Het zijn toch hoeren, wat maakt mij dat uit". Tja, wat moet je dan nog zeggen??

    Kom in PHG als in van de eersten. Ritueel voor mij is als volgt: omkleden, koffie drinken, roken, eten, douchen en dan actie. De tweede beer die binnen komt is er iemand vanuit een regio waar ze heel veel auto's bouwen en vis in hele leuke kleine stukjes kunnen snijden. Nadat ik ontbeten had (toen stond er nog wel een kok voor een omelet) wil ik douchen. Wat denk je? Douche volgescheten. Stond natuurlijk geen naam bij en ik weigerde om de stront te visiteren op aanwezigheid van eventuele rijst. Maar toch.....

    Sta gisteren in PHG. Zie hoe een beer volledig bezweet afscheid neemt van een dame (middels het overhandigen van wat geld, het welbekende kusje op de wang en de dame zeggend "viel Spass noch"). Loop richting toilet alwaar ik diezelfde beer weer tegen kom met zijn leuter in de wasbak, water aan het stromen. Of ie daar aan het zeiken was of aan het proberen zijn leuter te wassen, ik weet het niet. In beide gevallen waren er andere (=betere) oplossingen.

    Mocht iemand zich aangesproken voelen: doe er wat mee
    Mochten er nog meer voorbeelden zijn: vul maar aan
    Een uurtje is ook maar een uur...

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Na het plassen hang ik ook even mijn leuning in de wasbak en spoel ik hem schoon, geen zin om te gaan douchen voor iets 'kleins' wat even in de wasbak kan.

    Over die stront dat ga je toch niet menen.
    Kennelijk gebeurd het zo ook pissen in de sauna.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    100 punten. Deze beer had de pisbak niet gebruikt. Hij ging of voor een reinigingsbeurt of voor een "combo actie"
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #4
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Ik kom zo vaak gasten tegen die niet douchen na een beurt, of nadat ze zijn gearriveerd of of of.....En juist daarom worden sommige beren gewoonweg geweigerd door bepaalde TA's of andere 'mooie' meiden. En dan zijn dat soort zwijnen nog gepikeerd ook! Dan hadden de dames maar een ander beroep moeten kiezen.........yeah....sure.
    Ik zou precies hetzelfde doen, WEIGEREN!!!
    Ik geef de dames groot gelijk dat ze sommigen mensen weigeren om hun geur, lichaamshouding, kleur, uiterlijk of wat dan ook. Je hoeft je niet door iedereen te laten naaien, ook niet voor geld, ook niet als ze dit beroep al dan niet vrijwillig hebben gekozen.

    ......for what it's worth.....
    LFFFHTE

  5. #5
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Leuk topic uurtje!

    Er liep eens een gast rond (Duitse Sudlander) in happy. 2 meter lang, op z'n blote voeten, enkelt een handoek om zijn behaarde reet. Hij was zeiknat van de zweet en had een aroma van een pak melk wat 3 weken in de zon had gestaan. Hij was zwaar behaard op zijn kop na, en leek fysiek precies op een oerang-oetang.

    Als hij op een jongedame wilde afstappen, renden ze al gillend weg. Komt dat gedrocht bij mij klagen en vraagt wat voor een tering-hoeren dat zijn. Nadat ik hem vroeg of hij zichzelf wel eens geroken had, en of hij de laatste 10 jaar zichzelf nog wel eens in een spiegel had gezien.

    Was hij nog zwaar beledigd ook.

  6. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    madiwodovr (19 juli 2012)

  7. #6
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Een keertje in GT 4 Franse heerschappen bezig gezien met een meisje. Het was al redelijk laat en rustig in de banken buiten, waar 2 van deze Fransozen al wat in haar slipje probeerde te komen (en de onbedekte tieten betasten), terwijl de andere twee aan het 'onderhandelen' waren en E30 of E40 voor een half uur gepaster vonden...of alle 4 voor E100. Het moge duidelijk zijn dat ze zich snel uit de voeten maakte, ik was het 'excuus' dat daarvoor werd gebruikt en mocht enige tijd aanhoren hoe alles dat Frans was werd afgebrand. Afdingen op de basisprijs in een club...

  8. #7
    marcuswally Gast

    Standaard

    Iets waar ik niet tegen kan, zijn onverzorgde nagels. Met name de tenen laten de beren afweten. Dan zit ik een biertje te drinken en dan kijk ik met een schuin oog naar onderen en dan denk ik, kom op man, even de nagelvijl of schaar erin! De handen vallen vaak mee, maar besef goed, dat het kleinste rafeltje aan een nagel, super gevoelig voor een poesje is.

    Hoe je kan testen of je nagels poes vriendelijk zijn, is om er met een panty langs te gaan. Blijf je niet haken, zit het goed.

  9. #8
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Hoe je kan testen of je nagels poes vriendelijk zijn, is om er met een panty langs te gaan. Blijf je niet haken, zit het goed.
    Draag jij vaak een panty?

  10. #9
    marcuswally Gast

    Standaard

    ja, met jarretels.


  11. Onderstaande 2 leden hebben marcuswally bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 mei 2012),Bosco (11 mei 2012)

  12. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Hygiene is niet voor iedereen hetzelfde. Persoonlijk verbaas ik me er dan ook niet over dat ijsberen die klagen dat de dames niet bij hen in de buurt willen komen, niet willen zoenen etc. het niet zo nauw nemen met het onderwerp zelfverzorging. Wanneer je een club binnenkomt is het noodzakelijk dat je sanitaire stop maakt, eventueel je scheert, je tanden poetst en goed doucht. Dat tanden poetsen en douchen zou je ook na iedere kamergang moeten doen (tanden poetsen ook als je net gegeten hebt). De dames in de club merken dit snel op en geven deze informatie aan elkaar door. Dus medeberen, willen de dames niet in je buurt zitten/komen en/of niet met je zoenen, zorg dan dat dit onderdeel voor elkaar is. Het spreekt natuurlijk voor zich dat je schaamstreek keurig geschoren in en je nagels zodanig zijn dat je de panty van Bosco niet laddert.

    Groet en Respect!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  13. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (11 mei 2012),vrije jongen (11 mei 2012)

  14. #11
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens mij was het advies eerder om niet te vaak tanden te poetsen wegens mini wondjes die daarbij in de mond ontstaan. Ik ga meestal even aan de mondspoeling en kauw de hele dag door Vissersvriendjes...heb trouwens inderdaad recentelijk voor het eerst een nagelvijl voor de vingernageltjes gekocht.

  15. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    geweldig.....wat een responsie...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  16. #13
    Geregistreerd
    29 november 2011
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 18:25
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Een beetje late reactie, maar misschien kan het nog even. Het forum was leuk genoeg om niet te reageren.

    Natuurlijk is persoonlijke hygiëne van groot belang als je DVP's of een club bezoekt. Lichaam schoon, mond fris en nagels + schaamhaar niet te lang. (Persoonlijk trim ik het schaamhaar liever. Scheren kriebelt me teveel na een paar dagen.)

    Ik vind het zelf wat ver gaan om medeberen te verplichten om al hun lichaamshaar te scheren. En sommige mensen zijn nu eenmaal ook niet zo mooi. Misschien was dat in eerste instantie wel juist de reden om een DVP of een club te bezoeken. Je kunt mensen niet verwijten dat ze lelijk zijn...

    *Wisten jullie trouwens dat het in Tsjechië gebruikelijk is/was om na de daad even de leuter in de wasbak te wassen?*

  17. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Onlangs vanuit de luie stoel mogen waarnemen in een bekend lustoord: Eten gaat bijna opgediend worden en een lange rij begint zich te vormen (vandaar dat ik lekker in de stoel zat) van beren en dames. Bruine beer komt eraan, begint met veel kapsones met zijn soortgenoten te communiceren en wringt zich vervolgens keihard ertussen. Klachten van dames en een (enkele) andere beer werden op welbekende wijze weggewuifd. Kan dus echt niet............ Nou ja, wel als je als zijnde club afhankelijk bent van deze klanten....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  18. #15
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    . Bruine beer komt eraan, begint met veel kapsones met zijn soortgenoten te communiceren en wringt zich vervolgens keihard ertussen. Klachten van dames en een (enkele) andere beer werden op welbekende wijze weggewuifd. Kan dus echt niet............ Nou ja, wel als je als zijnde club afhankelijk bent van deze klanten....

    pfffff, kloef niet te raden op welke planeet dat was
    LFFFHTE

  19. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (17 juli 2012)

  20. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    laat ik het zo zeggen...enkele mensen waren niet helemaal happy....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  21. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    laat ik het zo zeggen...enkele mensen waren niet helemaal happy....
    Is er ook een tuin?
    Kiss my schermafbeelding

  22. #18
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    hahahahah...je was er bijna ingetuind......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  23. #19
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard De Madi richtlijn!

    'Als ik je kut lik ruik ik je kont.
    En als ik je kont lik proef ik stront.
    Je moet je beter wass, al dat poepen en plassen.
    Wat is dat nou voor grap? M'n lul wordt helemaal slap.'

    Motto: vooral goed blijven wassen.
    Alle piemels, maar ook alle gaten!

    Geef ook de schaamluis geen toekomstperspectief en houd het kort!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  24. #20
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    19 februari 2015 @ 18:30
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Getver!....... als ik dit zo lees denk er het mijne van als je met mij onder de douche durft ben je proof!........... (alleen toegestaan voor voor hittebestendige beren met olifantenhuid......)

  25. #21
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    De ongelikte beer.
    Er schoot er nog eentje bij mij naar binnen na 6 maanden.

    De Sauna stijve.

    Nou mag ik graag best in de spiegel kijken en als ik een vrouw zou zijn werd ik er opgewonden van maar in een sauna waar uitsluitend mannen zitten mag je best in een sekskot aan seks denken en fantaseren hoe je de volgende aan je stok prikt best.
    Maar ga dan niet en plein publiek aan je leuter zitten trekken.
    Beheers jezelf en neem een kouwe douche.

  26. #22
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Ik hoor bij de beren die vaak niet douchen bij binnenkomst. In tegenstelling tot veel beren hoef ik niet ver te rijden en heb ik thuis gedoucht voordat ik binnenkom. En na de laatste beurt van de dag douche ik nooit. Ik vind het heerlijk die geur van sex nog aan me te hebben. Dit laatste werkt natuurlijk alleen als je je thuis niet hoeft te verantwoorden.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60