Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Beitrag Schippersstraat 40/1 Josefa.



    Josefa (Tsjechische)
    Leeftijd : 33 jaar Taal : Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Massage
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Big30; 5 maart 2016 om 08:47

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Beitrag Schippersstraat 24/5 Josefa.

    Haarkleur : bruin met blonde meshen, lang
    Lengte dame : 1m60
    Postuur : slank, a cup
    Nationaliteit : Tsjechisch; Talen : Engels, een klein beetje Nederlands
    Leeftijd : 28
    Geen tattoos of piercing, wel brilletje (sexy!)
    Service : 50 euro pmc en nmc, niet zoenen; extra's zijn wel mogelijk : onderhandelen op de kamer
    Voordelen : kijkt niet op de klok, gfe 100%
    Nadelen : verslavingsgevaar is groot


    Deze dame is momenteel met vakantie, maar komt terug in juni. Absolute aanrader.

  3. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 mei 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Het is nog geen juni maar ze is al wel enkele dagen terug.

  5. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Josefa is inderdaad terug. Ik ben bij haar geweest, een 2 tal weken terug en omdat ik op deze site nog geen recensie geschreven heb wil ik dat nu goedmaken.
    Ik ben al een goede 3 jaar klant bij Josefa, en ik weet ondertussen wat ik aan haar heb. Josefa draagt meestal een tweedelige bikini (en dus geen lingerie) en als we de kamer opgaan gaan die kledingstukken heel snel uit. Zoenen doet ze met overgave, en ook pzc is mogelijk al moet je die zaken natuurlijk op voorhand bespreken. Eerst natuurlijk een wasje vooraf en dan al kussend het bed op...
    Ze ging op haar knietjes ziten en begon mij te pijpen. Snel cd erover en het bed op om te neuken... in alle standjes. Tussendoor ook nog een pijpintermezzo en dan gefinished in missionarisstandje.
    Daarna heb ik nog een lange en intense massage gekregen. Ik ben in totaal 50 minuten binnen geweest, voor 150 euro is dat de top.

  6. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 juni 2012),dé connaisseur ( 5 juni 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Inderdaad, mechelen spreekt hier de waarheid! Jozefa is een absolute topper en onbetwist een van de betere dames die het Schipperskwartier te bieden heeft! Toch zitten er nog toppers zat, uiteraard.

    Jozef zit altijd rustig op haar stoeltje en bekijkt ons, wandelaars, een beetje sip. Zij draagt een brilletje dat haar sexy staat en ervoor zorgt dat ze er niet uitziet als een snol maar sexy secreterasse. Voor mij is PZC en tongzoenen niet nodig en ik betaal bij Jozefa dus "slechts" 50 euro voor de standaardpret. Als ik wat meer te besteden heb, dan kies ik ook al wel eens voor het pakket van mechelen.

    Ik volg haar gedwee naar haar kamer en als we beiden een wasje hebben gedaan, dan begint Jozefa eerst mijn hele lijf zacht te kussen en geeft ze me een body to body waarbij ze haar kleine(re) tietjes als eens tegen mijn kleine vriend laat kletsen.

    Jozefa pijpt zeer goed en het neuken met haar is ook lekker en actief.

    Zij zal geen enkele wandelaar teleurstellen!

  8. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dé connaisseur Bekijk bericht

    Jozef zit altijd rustig op haar stoeltje ...
    Heu, Jozef???

  9. #7
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Heu, Jozef???
    Heiligschennis deze typefout. Gelukkig heeft alwetende mechelen deze tijdig opgemerkt!

  10. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dé connaisseur Bekijk bericht
    Heiligschennis deze typefout. Gelukkig heeft alwetende mechelen deze tijdig opgemerkt!
    Ben niet alwetend zunne, gewoon heel aandachtig topics lezen kan heel leerrijk zijn

  11. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur ( 7 juni 2012)

  12. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dé connaisseur Bekijk bericht
    Zij draagt een brilletje dat haar sexy staat en ervoor zorgt dat ze er niet uitziet als een snol maar sexy secreterasse.
    Inderdaad, dat brilletje staat haar enorm goed. Eerste keren hield ze het op de kamer nog op, laatste keer niet meer. Zou ze me zo lelijk vinden dat ze me niet goed wil zien?
    Ohja, ze is ff een week of twee weg wegens verplichtingen thuis. Ze zijn me uitgelegd en inderdaad, het is belangrijker dan GMA en alle andere wandelaars te plezieren.

  13. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (28 augustus 2012)

  14. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    En Jozefa is weer met vakantie, een lange ditmmaal.... 4 maanden zei ze me. Kan wel wat veraderen natuurlijk maar ze zei me dat ze even wat meer rust nodig had...

  15. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Ze is er weer!

  16. #12
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Omdat er net iets te weinig geschreven wordt over raamdames zal ik daar maar iets aan veranderen zeker...

    Josefa. Een dame waar ik nu al een jaar of zes regelmatig eens langsga. Ze is begin de dertig en afkomstig uit Tsjechië, al vermoed ik dat ze geboren is in een ander land. Ze werkt naar eigen zeggen al 8 jaar in de pay-seks, en hoe ze nu precies in Antwerpen verzeild geraakt is, tja dat zijn zo van die mysteries...

    Josefa is iemand die er volgens mij als een gewone jonge vrouw uitziet. Geen sili's, geen piercings, weinig make-up... Ze is een meter zestig groot, heeft kleine borstjes, lang zwart haar en droeg tot voor kort een brilletje. Dat laatste wil ze blijkbaar niet meer.

    Toen ik voor het eerst bij haar kwam was dat in een periode dat ik nog uitsluitend raamdames bezocht, en Josefa was dan ook nummer zoveel. Ik was (en ben) erg kieskeurig en wilde alleen bij dames gaan die ook tongzoenen. Die zijn er wel degelijk in de ramen, alleen je moet wat zoeken. Josefa wilde dat wel, en op de kamer vroeg ik of pijpen zonder ook kon. Dat kon, maar dat kostte wel iets meer natuurlijk. 150 euro om precies te zijn en dat tarief betaal ik nu keer op keer bij haar.

    De eerste keer was het gewoon de seks, en daarna weg. De standaardwip van 20 minuten zeg maar. Na een aantal keer kreeg ik er een massage bij, en de tijd bij haar werd steeds een beetje langer : de laatste keren meer dan een uur. Al moet ik toegeven dat ik vaak op kalmere ogenblikken wandel, dus bijvoorbeeld op zondag- of maandagavond, wanneer er weinig wandelaars en potentiële klanten aanwezig zijn. Dan kan Josefa het zich permitteren natuurlijk, om een klant wat meer tijd te geven.

    Ik kan natuurlijk beschrijven wat er allemaal gebeurt : zoenen, pijpen, neuken, pijpen en nog eens neuken in allerlei standjes, op het bed en op de vloer . Voor mij is dat allemaal speeltijd...

    Voor Josefa is dit natuurlijk business. En ze is een slimme zakenvrouw, zeer zeker. Ze vertelt vaak honderduit over haar privé-leven (niet voor publicatie vatbaar natuurlijk), en over het leven in de raambusiness. Ze vertelt dat ze elke week 500 euro huur mag betalen voor haar raam. Ze vertelt dat ze soms schrikt van dames die aan de drugs zitten en is nog meer verbijsterd over het gedrag van onze jongeren die ze op weekendavonden ziet rondstrompelen, al dan niet onder invloed. (Ter info : vlak bij het Schipperskwartier zijn er enkele populaire disco's, vandaar.)

    Ze heeft natuurlijk ook haar trukendoos. Ze heeft al een paar keer voorgesteld om GSM nummers uit te wisselen... Om te kunnen afspreken. Dat zijn zo van die marketingtruken : een klant het gevoel geven dat ie belangrijk is . Dat doe ik niet. Zo stom ben ik niet, al is daar in sé niks mis mee natuurlijk. Josefa vertelt zelf regelmatig dat er natuurlijk wel klanten zijn waar ze mee afspreekt, er zijn er zelfs die kadootjes geven voor valentijn... Allemaal leuk, maar voor je het weet ben je verliefd, en kom je op een dag thuis en is je huis leeggehaald... 't Zou de eerste keer niet zijn.

    Neen, gewoon een keer in de maand (ongeveer) ga ik eens langs. Als ze er is heeft ze een zwart-wit gestreepte handdoek op haar stoeltje liggen, als teken van ik ben er. Toch mag ik vaak wachten, want ze is behoorlijk populair. Jammer dat er niet meer over haar geschreven wordt.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 21 maart 2015 om 04:14 Reden: taalfoutje

  17. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (21 maart 2015),Zultbroek81 (21 maart 2015)

  18. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Neen, gewoon een keer in de maand (ongeveer) ga ik eens langs. Als ze er is heeft ze een zwart-wit gestreepte handdoek op haar stoeltje liggen, als teken van ik ben er. Toch mag ik vaak wachten, want ze is behoorlijk populair. Jammer dat er niet meer over haar geschreven wordt.
    Bij mij wat minder dan 1 keer per maand, maar vaak blijf ik nog langer dus het aantal minuten van ons zal wel gelijk blijven. Ik heb wel haar GSM nummer.. Zo eens in de twee maanden (als ze er is, ze neemt echt de tijd voor vakantie) krijg ik een "haw are you?", als ik haar drie maanden niet gezien heb een "where are you? I miss you?" . Je zou er van in de auto springen met zo'n meid maar als ik geheel naar waarheid antwoord dat ik net die avond zin heb om thuis gewoon tv te kijken of een boek te lezen, dan leveret dat alleen nog een OK en xx op, geen gezeur van "pliezzzz, I want to see you". Topdame die weet dat ze niet moet overdrijven.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (22 maart 2015)

  20. #14
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Dame is weer terug na een lange vakantie. Recensie volgt nog.

  21. #15
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    En Josefa is dus terug zoals reeds gemeld. Dat is nu al een jaar of zeven dat ik vaste klant bij haar ben, en zij is momenteel 1 van de 2 raamdames die ik af en toe nog bezoek.

    Ik heb haar leren kennen in 2008 (ben niet helemaal zeker hoor) toen ik nog full-time raamwandelaar was. Zij was dan ook nummer zoveel. Toch was er iets wat mij steeds naar haar terugstuurde. Verliefdheid? Neen, ik ben nog nooit verliefd geweest op een dvp. Al veroordeel ik niemand die dat wél is geweest, het kan wellicht iedereen wel overkomen...
    Wel : ik word steeds geweldig onthaald bij deze dame. Het gevoel thuis te komen als het ware. Dat is natuurlijk marketing : ik besef dat zij dat bij al haar vaste klanten wel doet en dat er geen sprake kan zijn van enige exclusiviteit. Toch : zodra ik op haar kamertje kom vliegen we in elkaars armen en volgt er een innige zoen. Dat doen de meeste raamdames niet, tenzij je flink bijbetaalt.

    Josefa is een beetje anders dan de meisjes die ik in de raambuurten heb bezocht. Vaak is het van snel-snel, ik wil geld hebben en de volgende klant wacht. Dat gevoel heb ik bij haar nooit gehad, ook niet de eerste keer.
    Zij is ook erg open over haar privé-leven (dat natuurlijk niet voor publicatie vatbaar is). Ook dat is een truuk om klanten te maken, dat weet ik wel. Toch : ze praat honderduit over haar familie, haar leven...

    De seks is altijd geweldig bij haar. Na de uitgebreide wasbeurt vallen we opnieuw in mekaars armen voor een lange kus, en dan zakt ze door d'r knietjes om me te pijpen, minuten aan een stuk. We kruipen daarna het bed weer op, met afwisselend kussen-pijpen-kussen-pijpen. Als het tijd is voor de echte seks doet ze snel een condoom over mijn lid en geven we flink van katoen. Alle mogelijke standjes, op het bed en soms ook op de vloer...
    De ene keer neuk ik gewoon door tot het eind, de andere keer haal ik het condoom eraf voor een FT. Dat kan dus weldegelijk ook in een raambuurt...

    Nadien wordt er nog gerelaxed met massage en een babbel. Josefa is een topmeid, ik denk een van de toppers in het Schipperskwartier.

    De laatste jaren ga ik maar sporadisch langs de ramen, omdat ik de saunaclubs ontdekt heb en (vooral) omdat ik het wel een beetje gehad heb met de ramen. Voor Josefa maak ik graag een uitzondering...

  22. Onderstaande 4 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 7 oktober 2015),lustman ( 7 oktober 2015),Oudebelg ( 6 oktober 2015),Wentelt Eefje ( 7 oktober 2015)

  23. #16
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Dame is na een lange afwezigheid weer terug. Haarkleur is nu blond.

  24. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 5 maart 2016)

  25. #17
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Haarkleur is nu rood-bruin.

  26. #18
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Dame is met vakantie.

  27. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Dan toch maar een recensie, weliswaar van enkele dagen geleden.

    Ze zit dus op het begin van 't straat, omdat haar normaal adres al geruime tijd onbeschikbaar is. Het zij zo, al was ik haar kamer ginds wel erg gewoon aan het worden. Bijna mijn tweede slaapkamer, haha.
    De ontvangst is altijd geweldig : tongzoenen, mekaar uitkleden en dan naar de wasbak strompelen...
    Hygiëne vindt zij heel belangrijk, en ik natuurlijk ook. Eerst wast zij zichzelf uitgebreid en daarna neemt zij mijn jongeheer onder handen. Op die manier wordt hij al goed stijf natuurlijk.
    Dan zakt ze door haar knietjes om mijn nog natte pik te likken. Dan komt 'm volledig op oorlogskracht natuurlijk. Zij merkt dat ik opgewonden ben en schuift haar lippen langzaam over mijn pik en duwt hem bijna tot aan haar huig...
    Ze staat recht en neemt me mee naar haar bed en dwingt me te gaan liggen. Weer gaan haar lippen op en neer over mijn lid. Nu komt ze recht en fluistert zachtjes seks,ok. Ze maakt met wat speeksel haar kutje nat en schuift haar bekken langzaam over mijn onderbuik en ik voel mijn pik in haar gaan. Dan, als een losgeslagen storckpomp gaat ze op en neer en het duurde dus niet lang dat mijn sperma er uit knalde; mijn hard ging te keer als een motor in overdrive en ik was weer kompleet van de wereld... Drugs heb ik niet nodig hoor...

    Effe opfrissen aan de wasbak, en daarna weer op het bed om wat te leuteren over koetjes en kalfjes.

    Een klein uurtje later krijg ik wat kusjes die feller worden en dan daalt ze weer af naar beneden. Mijn pik is nog redelijk slap maar met wat likjes en zacht kusjes komt hij weer overeind. Langzaam gaat ze met haar tong tussen mijn eikel en voorhuid en hoppa, we gaan weer wat seksen.
    Deze keer weer een nieuw standje : zij op haar knietjes op het bed en ik er achter, rechtstaand op de vloer. Doggy maar iets anders dan gewoonlijk dus. Daarna weer op het bed : missionarisstandje maar dan met haar benen omhoog tot over mijn schouders. dat hield ik minuten vol tot ik weer op mijn rug ging liggen. Even een pijpintermezzo... Dan kwam ze weer op mij zitten en zonder handen schoof mijn pik weer in haar natte gleuf. Daar ging ze weer... op en neer en op en neer en op en neeeeeer.
    Poef, gedaan en een derde keer zat er niet in.

    Dit is met voorsprong de beste dame die ik in heel mijn wandelcarrière heb gehad. Waren ze allemaal maar zo. Ik heb haar dan ook iets meer betaald dan gewoonlijk (250 euro) maar was dan ook bijna 2 uur binnen geweest.


    Nog dit : adres is sinds geruime tijd Schippersstraat 40/1.

  28. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 3 augustus 2019)

  29. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Josefa, dan wel Jozefa, is weer terug naar 24, maar een paar ramen opgeschoven naar rechts, 7 of 8. Nu ook kamer begane grond gekregen. Service top, zoals de recensies al suggereren.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  30. #21
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Adres is Schippersstraat 24/1, al geruime tijd.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

  FKK Artemis 468*60