Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 96

Discussie: Lin (Chinese)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Lin (Chinese)

    Naam : Lin

    Haarkleur/-lengte : zwart halflang haar pagekop.

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Chinese, duits en wat engels

    Leeftijd : 36-40jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zoenen, beffen, aftrekken,NMC, PZC, FT, Anaal, massage

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 juni 2010 om 11:10
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Daumen hoch Lin in actie

    Lin ben ik voor het eerst tegen het lijf gelopen halverwege april 2005. Haar komst was mij onbewust al aangekondigd. De dame waarmee ik sprak vertelde mij dat er een nieuw meisje was komen werken dat haar poesje totaal niet had geschoren. Onbegrijpelijk vond de dame in kwestie dat. Het is maar waar je op let. Ook was het nieuwe meisje van plan geweest geheel naakt (wegens gebrek aan geschikte kledij) door GT te gaan wandelen :p .

    Eigenlijk ben ik Lin op die rustige woensdagavond in april niet tegen het lijf gelopen, maar werd ze mij aangeboden. Op een gegeven moment stond ik wat te ijsberen bij de receptie toen ons vrolijke dansmarieke, Fon, met een chinees kwam aanlopen en naar mij wees. Die man daar houdt van aziatische meisjes, zei ze. Ik??? zei ik nog. Zoals wij Lin ook later hebben leren kennen ging ze gelijk de aanval in en greep met een hand onder mijn berenvel en pakte mijn lid. Gezien de omstandigheden op dat moment besloot ik echter niet op deze aanval positief in te gaan. Lin keek mij aan en keek eens rond naar de aanwezigen en fluisterde in mijn oor de reden waarom zij dacht dat ik niet op haar "uitnodiging" inging. Ze had helemaal gelijk, al na 10 seconden. Oosterse wijsheid zullen wij maar zeggen.

    Een week later trof ik haar weer en raakte al snel met haar aan de praat. Over China voornamelijk. Ook mijn (geringe) kennis van de Chinese taal beviel haar wel. Maar Chinezen zijn zakenlui, dus kwam het gesprek al snel op meisjes, kamers en sleutels. En wie ben ik om voor een tweede maal haar af te wijzen.

    Wij kwamen in een tuinhuisje terecht, waar Lin direct door de knieeen ging en mijn badjas opzij deed en mij voorzichtig begon te pijpen. Dat voorzichtige werd al ras wilder en dieper en dieper en natter en natter. Ik stond daar en zag mijn penis in en uit haar mond gaan. Na enkele minuten floepte hij eruit en wij gingen op het bed liggen, waar Lin mijn badjas van mij aftrok en mij wederom wild begon te pijpen. Als een echte heer ging ik ook op inspectie en trof een reeds nat poesje aan. Dat was een goed begin en ik begon haar te beffen, waarbij haar poesje zich rustig om mijn mond heen bewoog. Zachtjes hoorde ik gekreun en gezucht.

    Na verloop van tijd ging het condoom erom, waarbij wij flink te keer gingen. Daar zij mijn tweede dame van de dag was hoefde ik mij niet in te houden. Alle standtjes werden wel toegepast. Na een kwartier keek Lin door haar dichtgeknepen ogen aan en zei: "Oh my god, don't you never stop".

    Ineens in al die romantiek deelde Lin mij mee dat het half uur al was afgelopen en ze wist niet goed wat ze daar mee aan moest. Ze wilde zeker niet de indruk wekken dat ze tijd aan het rekken was. Ik moest lachen, want als er iemand tijd aan het rekken was, dan was ik dat wel. Dus gingen wij rustig door met waar wij mee bezig waren .

    Gedurende het tweede half uur bleek dat Lin geen bezwaar had tegen een anale penetratie. Die kans liet ik mij niet ontgaan. Later zou ze geen meerprijs in rekening brengen. Of dat nog steeds zo is weet ik niet. Vergeet niet dat Chinese mensen zakenlui zijn en zeer leergierig zijn. Als ze vernemen dat ze ergens geld mee kunnen verdienen, dan zullen ze dat niet laten. Uiteraard heb ik die meerprijs in de vorm van een fooi wel betaald.

    Tegen het einde ging ik naast het bed staan en Lin ging op haar knieeen mij klaar pijpen. Dat deed ze gulzig en diep. Ze zette haar handen tegen mijn billen en duwde mijn pik diep in haar mond. Ik kwam flink klaar, maar Lin morstte geen druppel.

    Met Lin daarna nog even nagepraat, waarbij bleek dat er wel een klik tussen ons was. Dat bleek later ook toen ik na nog twee keren met haar naar de kamer te zijn geweest, wegens omstandigheden ging besluiten meer aandacht aan andere dames te besteden. Lin heeft de jacht nog lange tijd volgehouden, maar het werd haar duidelijk dat ik geen prooi meer was. Dat deed echter niets af aan haar vriendelijkheid. Altijd even kletsen, maar niet te lang, want er moesten centjes worden verdiend.

    Persoonlijk kun je bij Lin voor een lekker geil uurtje zeker terecht. Ze zal nagenoeg niets weigeren . Toch vind ik haar iets te zakelijk ingesteld. Maar ja, wie is dat uiteindelijk niet in GT. Dus geniet maar lekker van Lin

    :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Lin

    Ja, met Lin kennisgemaakt op een wel hele aparte manier, letterlijk en figuurlijk aangenaaid door mijn broertje, nog bedankt he jochie:wink:. Even flink afgeknabbeld en hem er even ingehangen, want staan dat was er even niet helemaal bij, was plezierig maar zeker niet voor herhaling vatbaar, val op andere typjes

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Standaard Oan Nie

    Nee, niet onanie da's weer wat anders...

    Oan Nie betekend volgens Lin: Ik hou van je (in het chinees). Ik heb nog niet de kans gehad om het op een ander chinees dametje uit te proberen dus voorlopig gebruiken zonder garantie.....

    31 maart was Lin de eerste van 3 dames tijdens mijn bezoek aan GT. Ze stond heel onwennig met een handdoek om tussen de zitbanken en omdat ik nog geen chinese ervaring had gehad van mijn leven dacht ik waarom ook niet.....

    Het was haar eerste dag. Ze had inderdaad geen kleren bij zich, had een rood slipje te leen gekregen van een collega (waar ze zich gigantisch voor schaamde want het had een open kruisje) en had haar bh onder de omgeslagen handdoek. Ik vroeg haar een sleutel te gaan halen en we verdwenen op kamer 4 (die ze niet kon vinden). Het is een klein duracelletje zal ik maar zeggen met een ingebouwde vacuumpomp waarmee ze zich op eh, diverse lichaamsdelen behoorlijk vastzuigt .... (aan het einde van de sessie van anderhalf uur was ik er zeker van dat vanwege het tongzoenen mijn tong minstens 1 centimeter langer moest zijn geworden ).
    Lin wilde eigenlijk niet van de kamer af ondanks dat ik 3 keer zei dat we gingen douchen.. (hoefde ook maar een uur+FT af te rekenen)

    Ze wist nog niet eens hoe de douches werkten....
    Van het geld zou ze de volgende dag een jurkje gaan kopen in de stad zodat ze er wat netter bij zou staan zei ze.

    Later kwam ze op een bankstel tegen mij aanliggen en wilde een beetje dommelen maar ik had een afspraak met een jaloerse dame (die zich gelukkig wat verlaat had) en kon mij dit dus niet permitteren. Met een smoes ben ik toen opgestapt waarna ze weer op jacht ging.

    Bij latere bezoeken zoekt ze altijd contact. Altijd even een streeltje of een aaitje en zeker altijd een brede smile. Wel een belevenis, weinig herhalingsgevaar.

    Veel plezier, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  5. #5
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    27 mei 2009 @ 10:44
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zaterdag bij afwezigheid van mijn favoriet met Lin naar de kamer geweest.
    Aardige, lieve vrouw die goed haar best deed. Beetje vreemde manier van zoenen, pijpen was goed en verder is intergames niet gekomen (mondje vol).
    Daarna nog een keer naar de kamer en na afloop een zeeer goede massage gehad.


    groetjes,


    intergames......volgende keer weer zijn favorietje
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Lin

    Oeps , moet nu toch op mijn eigen woorden terugkomen na de ervaring die ik met Lin heb gehad op 2e kerstdag. Zoals al werdt verondersteld was het niet spectaculair druk maar wel gezellig met ook wat bekende ijsberen de die hards onder ons waren er weer bij. Na een tijdje wat te hebben bijgepraat met een ieder, met Bonky6 even in de kino gaan zitten, ik dacht om even te relaxen:teuflisch . Wel het begon zo als ik had gedacht erg rustig maar toen kwam Lin en die had deze dag toch duidelijk iets anders in gedachten dan alleen naar de film kijken. Na enig voorbereidend werk van haar kant toch maar besloten om haar een sleutel te laten halen en maar zien waar het schip zou stranden.
    Waren mijn vorige woorden over Lin het was wel leuk, wel dan moet ik met recht zeggen zij heeft mij een andere dimensie laten beleven in pakweg 1½ a 2 uur. Op zijn zachts uitgedrukt ze heeft me suf genaaid . Zo zie je maar weer hoe het kan verkeren, sluit nog steeds niet uit dat mijn voorkeur nog steeds er anders uit ziet, maar het was wel groots, eerlijk is eerlijk.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Lin, een lekker snoepje tot het laatst bewaard

    Gisteren in Golden Time ben ik er tot 2 keer toe eraan herinnnerd dat ik nog een belofte moest inwilligen, namelijk een recensie over mijn samenzijn met Lin van bijna 2 weken terug.
    Ben toen overdonderd door een sessie met Sara ( 7 heb ik inmiddels begrepen!? ) en schrijven over Lin is er toen helemaal niet meer van gekomen.. Eerste keer gisteren komt Lin lief lachend langs vanuit het Atrium de bar inlopen. Even later in de wachtrij voor het eten(levert toch wel eens aardige gesprekken op overigens) kennisgemaakt met een nog vrij nieuwe GT bezoeker. Hij was nog aardig onder de indruk van wat Lin hem even tevoren allemaal had aangedaan.
    OK, nu over mijn eigen ervaringen. Lin ken ik al vanaf (mijn) GT-dag één begin September. Toen al na enkele bezoeken haar aangegeven dat ze op mijn verlanglijstje was geplaatst. Het is er op een of andere manier echter nóóit van gekomen. Tot......, vorige week maandag ze een drankje voor zich maakte achter de bar. even een praatje met haar gemaakt. Vraagt ze op een leuke manier of ze 1) nog op mijn verlanglijstje stond en 2) op welke plaats dan wel.
    Niet te geloven, dat ze dat nog weet. Nu, op mijn 35ste bezoek komt ze naast me staan aan de bar en maakt een leuk praatje met me. Met kleine Gustomass begint ze ook een "gesprekje" , maar deze vorm van communicatie was meer van manuele aard. Nou, Kleine Gustomass kon zich deze chinese handjes goed laten welgevallen. Intussen bereikten in mijn schakelcentrum steeds meer signalen vanuit de midden regionen dat het nu toch wel erg sneu zou zijn voor kleine Gustomass maar ook voor Lin om ons van verdere communicatieontwikkelingen te onthouden. Vliegensvlug ging er een signaal vanuit het zenuwcentrum terug naar kleine Gustomass en er werd gauw een afspraak gemaakt waarna Lin beide Gustomassjes voor even excuseerde om een sleutel op de kop te tikken.
    Beland in kamer 7 of 8, heerlijk licht van ondergaand zonnetje bescheen ons beiden. Op de kamer weet Lin heel goed de in de bar beloofde en aangeroerde emoties voort te zetten en tot chinese hoogtes te brengen. Deze dame weet je heel lekker te raken, weet best wat afwisseling te brengen, in handelingen, in snelheden en in ritmes. Haar pijpkunsten zijn van een hoog niveau en het neuken in diverse posities mag er zeker zijn.
    Ze is heel plezierig, maakt goede geluidjes zonder te overdreven over te komen. Bij aziatische dames heb ik altijd wat moeite om aan de gelaatsuitdrukking te zien hoe ze zich voelen , maar daar had ik nu geen twijfel over. Ze genoot lekker mee. Lin is gewoon heerlijk in bed en ik heb echt getwijfeld om naast een rubbertje ook een heel uur vol te maken.
    Omdat ik eerlijk is eerlijk speciaal voor Sara 7 vanmiddag naar GT was afgereisd moest Gustomass even heel flink zijn en, zo bleek na 35 minuten, toch maar de sessie te beeindigen en een andere keer een vol uur chinese kunsten te bezigen.
    Komen we na alles opgeruimd te hebben de gang op, wie loopt ons daar op de gang tegemoet..... Jawel, Sarah die luid roept ****** bist du auch hier heute...
    Ik heb met Lin afgerekend in de kleedruimte maar eerlijk is eerlijk mijn aandacht was al erg sterk afgedwaald naar Sara 7.


    " Gustomass reports" is bij u terug na de reklame, maar wel onder Sarah 7.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch spontane tref ook met Lin fantastisch..

    afgelopen maandag 7 augustus is Gustomass wezen chinezen in Golden Times.
    Er is er maar eentje die je daarbij kan helpen in GT.
    Was 2e keer met haar, zie hieronder hoe het ons bevallen is...

    Er waren nog zó weinig dames dat je graag even wilde afwachten of misschien toch nog , ja het wás maandag, Juliette even uit Bolivia speciaal voor jou naar GT zou komen.......
    Kati van Bolivia was er wel, net als 4 weken geleden, ook op maandag...., toen kwam Juliette later binnen stormen.......
    Mijn collega even zijn verdiende privacy gegund en even de tuin in gewandeld. Ja, het tentje was niet bezet, zag er heerlijk uit.... Verder naar achter, even schommelen, maar geen hertje dat zich waagt aan de lange weg helemaal naar achteren in de tuin waagt te lopen. Zonnetje inmiddels helemaal weg, beetje dondergeroffel op de achtergrond. De requisietenmensen van Golden Time hadden overal aan gedacht vandaag..
    Naast wat luie beren trof ik alleen Lin als vertegenwoordigster van onze doelgroep aan onder de veranda.
    Wo ist denn die Sonne geblieben, was op dat moment de origineelste openingszin die me binnenviel. Lin riep enthousiast"aber Ich bin doch die Sonne für dich, oder..? " Voor ik het wist zat ik bij haar, had ze kleine Gusto al in haar complot betrokken en kon ik niet meer weigeren. Zou het aan de stok krijgen én met Lin én met kleine Gusto. Eerlijk gezegd, lag ik al in mijn gedachten met haar in het tentje toen ze me voorstelde in de tent het zonnetje te laten schijnen voor ons tweën. Zo gezegd, zo laten doen.
    Een heerlijke sessie gehad, wat heeft Gustomass mogen snoepen, wat is dat mooi in het volle licht. Nu proef je niet alleen alles, je ziet ook hoe mooi het er bij Lin uitziet. Alsof ze pas 18 is en alsof ze nog maar weinig sex heeft gehad. Nu weten wij zowel wat haar leeftijd als haar sexuele capaciteiten wel beter.......
    Geweldig, de donder werd luider, mijn VeltinplusLemon rolde door de tent, en toen we halverwege waren werd me pas duidelijk dat ik wel erg onbeleefd was geweest. Had haar niet eens de gelegenheid gegeven zich fatsoenlijk uit te kleden en aan me te laten presenteren. Nee, die Gustomass had wel erge honger.. Slipje opzij en snoeptrommel letterlijk en figuurlijk opengetrokken en heerlijk snoepen.
    Geen protest dus gewoon doorgaan maar.
    Met Lin samen sexen geeft toch weer de dimensie van het krijgen, het ondergaan van de ervaringen, van de service, van de kwaliteiten van een oudere dame, sorry van een dame die véel ervaring heeft, die intussen, het was pas mijn 2e keer met haar, heel goed weet wat jíj fijn vindt. Ze wist me te vertellen dat ze in GT veel had geleerd. Op eerste plaats dat wel heel veel mannen anaal verwend wilden worden, dat prostaatmassage mannen nog gekker maakt dan ze al zijn. De techniek heeft ze niet alleen hier zichzelf aangeleerd, maar blijkbaar wil ze er alles aan doen om te voorkomen dat ze haar expertise zou verliezen, dus oefent ze regelmatig op .......ons...... Jawsee, jawsee, jwaseee!!!!.
    Lin het was weer geweldig met je.
    Waarom ga ik potverdikkie niet vaker met je ..
    Intussen regende het pijpestelen, weer zo'n niet GoldenTime woord, wat hier toch wel een hele speciale betekenis kan krijgen.
    Lin onder mijn handdoek laten schuilen en lekker rustig door de stromende regen naar de douches. PS, het tentje is waterdicht, althans voor het vocht dat vanuit de hemel valt....
    Lin, bedankt.

    Gustomass kent geen woord chinees, komt gewoon omdat ie zich qua taal te veel met het spaans voor de Latinaclub bezig houd....

    Toch wil Gusto je bedanken dat jij een stuk het zonnetje voor me wilde zijn deze maandagmiddag...

  9. #9
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool ja waarom niet?

    Lin het was weer geweldig met je.
    Waarom ga ik potverdikkie niet vaker met je ..


    Dat komt Gustomass denk ik door alle lekkere andere snoepjes die daar ook rond lopen te huppelen, daarom misschien:green_smi :green_smi :green_smi
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #10
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Lin het was weer geweldig met je.
    Waarom ga ik potverdikkie niet vaker met je ..


    Dat komt Gustomass denk ik door alle lekkere andere snoepjes die daar ook rond lopen te huppelen, daarom misschien:green_smi :green_smi :green_smi
    en dan beland je ook nog eens in Partytreff in Dorsten.
    Kom je helemaal geen Lin tegen.

    er zijn niet alleen zo veel snoepjes, maar er zijn ook zo veel snoeptrommels, en weer zo veel snoepwinkels...

    Kortom, gewoon niet dubben, lekker de spontane ontmoeting die je met wie dan ook waar dan ook hebt verzilveren met een heerlijk kamerbezoek, tentjes mag ook.

    Mucho gusto, Gustomass

  11. #11
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool ja,ja Lin

    Omdat Lin de nacht ervoor met drie dames een kamer had moeten delen had ze erg slecht geslapen en was ze behoorlijk stijf.

    Voor jou te hopen Willem dat je ook wat minder had geslapen en dat er ook iets stijfs bij jou te constateren was :green_smi :thefinger .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  12. #12
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Jammer....

    Gisteren helaas Lin wat te vaak afgewimpeld met "bis später" want "später" was ze in geen velden of wegen meer te bekennen....... voortdurend op de kamer dus.
    Zal dus écht "später" worden...... Jammer, want Lin valt toch niet te versmaden...

  13. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Gisteren helaas Lin wat te vaak afgewimpeld met "bis später" want "später" was ze in geen velden of wegen meer te bekennen....... voortdurend op de kamer dus.
    Zal dus écht "später" worden...... Jammer, want Lin valt toch niet te versmaden...
    Ze is inderdaad wel heel actief en succesvol om onschuldige ijsbeertjes mee in haar holletje te slepen...
    Afgelopen zaterdag nacht heb ik haar nog in burger GT zien verlaten.
    Niet te geloven met gympies aan en met haar op een staartje, het leek net een jong chinees grietje.
    Ongelooflijk mooi en onschuldig was ze.

    Is iedere keer weer een mooie ervaring met haar...

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Lin fijne vakantie gewenst.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik kan zeggen van de Kaasboer dat hij er een hele goede sessie mee heeft gehad.

    Ze is nu 6 weken op vakantie naar China.

    Groeten Willem2 :wink:
    Nu komt het chinese aapje uit de mouw. Ik snap best dat ze toe is aan een vakantie en nog wel van 6 weken lang.
    Wat me al opviel is dat ze de laatste tijd eigenlijk altijd daar was als ik er was. En hóe ze dan aanwezig was, kontinu op jacht en met opvallend veel succes. Is zo'n toppertje dat je op een dag vaak ziet maar iedere keer maar kort. In tussentijd moet je het dan weer half uurtje, uurtje of langer zonder haar doen.
    De lawine aan nieuwe dames, elke keer maar weer heeft Lin nog niet weggevaagd.
    Gelukkig blijft er nog wat aan goude toppertjes over.

    Fijne vakantie Lin.

    Gustomass

  15. #15
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Lin

    Zit ik gisteren lekker aan de koffie met Caligula, Bhoeda e.a. komt Lin me alvast wat opwarmen.... Heb Lin al geruime tijd niet meer gezien en al veel langer niet mee op de kamer geweest, vergeten doet ze je niet...... zit een goed functionerend chinees raderwerkje in dat hoofdje......

    Nou is Lin niet mijn eerstekeusje maar toch....... heb nog goede herinneringen aan haar en aldus 'n tijdje later toch gevallen voor haar......

    Geen spijt van gehad, met Lin kun je een ongeloofelijke geile vrijpartij hebben.... en ze geniet er zelf mateloos van..... heb zeker vier orgasmes bij haar geteld nog afgezien van de twijfelgevallen..... en als afterparty bijna twintig minuten aan één stuk zeer intiem zoenen, geweldig....... waarna het feestje opnieuw begon....

    Vroeg ik na afloop wat ik haar moetst betalen grapte ze met een brede smile: 'Gar nichts....' Uiteindelijk noemde ze me 'n vriendenprijsje voor ruim 2 uur sexgeweld..... Hoezo Chinese zakelijkheid?....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  16. #16
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    6 oktober 2015 @ 13:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    afgelopen donderdag op zoek gegaan naar Lin, en ja hoor ze was er. voor haar trek ik altijd een uurtje uit. Prachtervaring. ze is mijn 'all time favorite' op alle vlak.

  17. #17
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard wauw linn

    Afgelopen donderdag naar gt gereden, bij aankomst kreeg je het gevoel als kind in een snoepwinkel rond te lopen zoveel mooi's liep er rond.
    Via dit forum had ik wel een lijstje gemaakt maar er waren er zoveel!
    Ik liep rusteloos van de bar naar de kino en terug. Een chinees of thais meisje lachte steeds geheimzinnig naar me en bij navraag bleek dat Linn te zijn.
    Zij stond op mijn lijstje dus snel een plaatsje in de kino met haar opgezocht.
    Ik kreeg daar, na flinke tongzoenen, een pijpbeurt van de eerst orde en om een vroegtijdige lozing te voorkomen gevraagd om een sleutel te halen.
    Op de kamer aangekomen begon het feest pas goed, ik werd diep gepijpt, zij werd heerlijk gebeft met een heftige reactie en tussendoor hevige tongzoenen. Na het omdoen van een jasje in meerdere standjes geneukt en tenslotte weer met frans tot een hoogtepunt gekomen, waarbij ik tot in mijn eigen gezicht spoot.
    Hierna nog een tijdje in elkaars armen gelegen en voldaan de kamer verlaten.
    Dit meisje blijft op mijn lijstje staan

  18. #18
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Oke een goede tijd gehad Limbo11, leuk je bericht te lezen en welkom op dit forum, dat je nog veel mag schrijven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door limbo11
    Afgelopen donderdag naar gt gereden, bij aankomst kreeg je het gevoel als kind in een snoepwinkel rond te lopen zoveel mooi's liep er rond.
    Via dit forum had ik wel een lijstje gemaakt maar er waren er zoveel!
    Ik liep rusteloos van de bar naar de kino en terug. Een chinees of thais meisje lachte steeds geheimzinnig naar me en bij navraag bleek dat Linn te zijn.
    Zij stond op mijn lijstje dus snel een plaatsje in de kino met haar opgezocht.
    Ik kreeg daar, na flinke tongzoenen, een pijpbeurt van de eerst orde en om een vroegtijdige lozing te voorkomen gevraagd om een sleutel te halen.
    Op de kamer aangekomen begon het feest pas goed, ik werd diep gepijpt, zij werd heerlijk gebeft met een heftige reactie en tussendoor hevige tongzoenen. Na het omdoen van een jasje in meerdere standjes geneukt en tenslotte weer met frans tot een hoogtepunt gekomen, waarbij ik tot in mijn eigen gezicht spoot.
    Hierna nog een tijdje in elkaars armen gelegen en voldaan de kamer verlaten.
    Dit meisje blijft op mijn lijstje staan
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Kijk.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door limbo11
    , en tenslotte weer met frans tot een hoogtepunt gekomen, waarbij ik tot in mijn eigen gezicht spoot.
    .....da's weer 'n nieuwe variant op MM's MMT :p.
    Alle gekheid op 'n stokje; welkom en blijf schrijven .
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Lächeln Ling (chinese)

    Haarkleur/-lengte :zwart kort haar
    Lengte dame : 150
    Postuur/Cupmaat : normaal,b-echt
    Nationaliteit/Taal : chinees/engels,duits
    Leeftijd : +/-30
    Tatoeages/Piercings :ja
    Service: TZ,PZC,NMC
    Voordelen: GFE
    Nadelen:Geen
    Tijdsduur :30 minuten ruim(geen klokkijker)
    Prijs :50

    Lekker ondeugende dame waarmee je ook een serieus gesprek kan voeren maar een tijger in bed is...
    Herhalingsgevaar zeer groot
    Dit was mijn eerste keer naar GT in bruggen,eten was slecht maar dames in overvloed (teveel)...tot gauw!
    De Riesen-Eisbear...

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    yep,dat is ze,ik had ling verstaan,zodoende nieuwe post....
    De Riesen-Eisbear...

  23. #23
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Lin the hot Chinese dragon.

    Bij men laatste Gt bezoek had ik haar gespot , maar ze was continu bezet. Ik kwam net van onder de douche toen ze afrekende met een klant. Direct maar een afspraak gemaakt. Het was de derde maal al dat ik naar de kamer ging en deze beurt is uitgelopen op een uurtje van vurige sex.
    Zowat alles kwam aan bod,me eens volledig laten gaan :green_smi en nog twee FT erbij. :p Super top ervaring Het is inderdaad een heet draakje of zeggen we duiveltje :teuflisch
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  24. #24
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    21 juli 2014 @ 10:16
    Locatie
    Gent / Belgium
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Lin,Lin,Lin,
    Als jij er bent dan dan kan ik je nooit weerstaan.
    Heb er gisteren een sessie van 2 uur mee gehad.
    Wat een meid...
    Hebben het eerste uur geneukt zonder te penetreren, daarna een pijpbeurt van 45' om het dan standaard af te maken...

    Deze partij komt in mijn universele top 3.


    Logisch dat men deze dame moeilijk te pakken krijgt

  25. #25
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Gisteren ook weer eens met haar naar de kamer. :green_smi Niet de mooiste maar wel de heetste. :teuflisch Ze noemt mij altijd : sweet boy. Ach ja , minder mooie dames verdienen ook een goede beurt. Weer een totaal andere aanpak , maar dik in orde.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.