Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54

Discussie: Tjechië, Praag

  1. #51
    Geregistreerd
    18 september 2018
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:04
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    38 in 6 posts

    Standaard

    Ik ben net terug uit Praag en zoals JonnyFontane aangeeft is alles gewoon open, het lijkt of in Praag covid-19 niet bestaat. Zelfs in het openbaar vervoer hoef je geen mondkapje op (doet ook bijna niet vrijwillig daar).
    Eerst (st)rip-tent Goldfingers gezocht. Entree is daar gratis, maar ik hoorde van 2 Duitsers dat zij linea directa naar zgn. VIP-plaatsen werden gedirigeerd (dicht bij het podium). Voor deze stoelen moet er wel betaald worden, maar iets naar achteren is het gratis. Ze moesten 2x 200 CZK betalen en gaven een briefje van 2.000 CZK. Je voelt 'm al aankomen... Ze hadden geen wisselgeld, maar zouden dat later krijgen. Ze hebben wisselgeld van 1.000 CZK teruggekregen i.p.v. van 2.000 CZK. De gasten waren al vrij snel weer weg. Voor een flesje Heineken betaal je in Goldfingers 250 CZK (10 euro), maar je kunt er ook al bier vanaf 4 EUR krijgen. Verder vond ik deze tent niet veel aan, dus ook vrij snel weer weg gegaan.

    De tweede stripclub van de zaterdagavond was Darling, waar het een stuk relaxter en gemoedelijker is. Het is vrij groot, dacht iets van 5 of 6 ruimtes, maar de meeste delen zijn afgesloten, omdat het niet zo druk was. Vrouwen uit allerlei landen zijn aanwezig, eigenlijk alle Oost-Europese landen heb ik wel voorbij zien komen. Ook was er een groepje Roemeense meiden die o.a. in Yin Yang en Oceans Düsseldorf hebben gewerkt. Je ziet ze niet veel in de bar, grootste tijd hangen ze in het rookhokje rond. Een deel van de vrouwen danst (vrij goed), een ander deel is beschikbaar om mee te nemen naar een kamer boven. Officieel alleen voor een private dance, maar een blowjob of seks behoort ook tot de officieuze mogelijkheden (officieel is seks niet toegestaan, die peeskamers zijn allemaal dichtgetimmerd). Goedkoop is de seks niet, je moet denken aan 4.000 - 6.000 CZK (150-225 EUR) per half uur.

    Op zondagmiddag nog een body-2-body massage gedaan bij Sweet Massage. Van buitenaf totaal onherkenbaar als massagesalon. Op de website staat een telefoonnummer. Het beste kun je via Whatsapp een afspraak maken. Op de website staan best veel meiden, maar verheug je niet teveel... toen ik er was waren er slechts 3 meiden aanwezig, maar wel allemaal de moeite waard. Heb me een uurtje laten verwennen door een Oekraïense ginger met goddelijke tieten. Kosten 2.000 CZK (80 EUR). Prijs viel goed mee, de B2B-massage was redelijk ook (niet zo goed als een paar dagen eerder in Polen). Verder is alles prima geregeld in deze massagesalon.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jan Pancake bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 september 2020),drieganger ( 3 september 2020),mentholbear ( 3 september 2020)

  3. #52
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Begin augustus, werden de Lockdown regels bij de meeste landen al opgeheven en de bordelen terug open dus geen verassing betreffende Praag.
    Krakow ligt wel in Polen en niet in Tsjechië en werd al in een ander item besproken

  4. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 3 september 2020)

  5. #53
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ik heb een tijd een project gehad in Praag. Me toen wat meer in de pay6 daar verdiept. Prijzen zijn hoog, tenzij je naar Privats gaat. Appartementen waar een paar dames werken. Maar daar is het erg moeilijk goede en mooie dames te vinden. Al met al ben je beter af in de NRW saunaclubs, waar je eerst de dame kan zien en een praatje kan maken.

  6. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 3 september 2020),mentholbear ( 3 september 2020),pret ( 5 september 2020),Shakir ( 3 september 2020)

  7. #54
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Dank voor jullie inbreng! Ben een paar jaar geleden ook eens op een blauwe maandag in Praag geweest vanwege een familie aangelegenheid. Heb mij toen niet verdiept in de pay6 wereld in Praag. De prijzen in het nachtleven vond ik toen overigens niet goedkoop. Had tijdens dat tripje echt de hele tijd het idee constant in toeristenspots geraakt te zijn. Navraag bij lokale bevolking leverde eigenlijk ook bar weinig local pubs/clubs op....

    Echter heb ik weleens begrepen dat op pay6 gebied zeker goedkopere alternatieven zijn. Bepaalde sites waar "studenten" hun diensten aanbieden tegen normale prijzen en inderdaad ook flats in de buitenwijken waar wat te beleven valt. Wat zijn de mogelijkheden tot mooie straatmadeliefjes meenemen naar je hotel? Ik hoor graag jullie aanbevelingen! Die scambars laat ik echt links liggen!

  8. Onderstaande leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 september 2020)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60