Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard Maja/Maya (Ghanese/Duitse) ex-GT

    Naam :Maya, of Maja

    Nationaliteit/Taal : Ghana/duits, Spreek vloeiend Duits en engels

    Leeftijd : 22 Jaar

    Haarkleur/-lengte : Zwart tot haar schouders

    Lengte dame : 1,60

    Postuur/Cupmaat : B lekkere volle en stevige B cup

    Tatoeages/Piercings : eentje in haar nek, en in haar lies

    Service: TZ, FT , diep pijpen en NMC, Massage

    Voordelen: Mooi gezicht, lekkere borsten, lief in omgang

    Nadelen:Ze is nog redelijk nieuw in het vak, en dat merk je nog wel maar ze wil het wel.

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 75 incl FT


    Mooi meisje om tezien en ook gezellig in de omgang. Maar op de kamer is ze nog onwennig en moet je haar een beetje sturen. En als je gelijk tussen haar benen duikt dan vind ze dat eng. Dus heb haar eerst een massage gegeven om haar wat losser tekrijgen. Maar uit eindelijk heb ik haar lang laten pijpen wat ze goed doet. Na een paar kleine aanwijzingen was het echt lekker. O.a diep en nat pijpen daar na diep in haar keeltje klaar gekomen en er voor gezorgd dat ze geen droge keel meer had

  2. Onderstaande 2 leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (14 april 2012),satanic surfer ( 6 mei 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Gisteren dan naar GT afgereisd om met Maya te kameren. Dat ze redelijk nieuw in het vak is, is eraan te merken. Het was allemaal een beetje stuntelig en ondermaats, althans dat was mijn bevinding hoewel ze een verrukelijk lichaam heeft, maar goed het is haar vergeven. Daarna nog wat liggen masseren en liggen buurten, maar de praat die eruit kwam was zo ongeloofelijk dom dat ik denk dat ze het opzettelijk deed om welke reden dan ook. Jammer want qua uiterlijk is ze m'n type wel. Pluspunt was wel dat ze het tarief 50/25/25/25 hanteerde, anderhalf uur met haar op de kamer en 100€ afgerekend. Echter zal het voorlopig bij deze enkele keer blijven.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  4. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 6 mei 2012)

  5. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    ..........................Ik keek eens goed rond en zag een gekleurd meisje rondlopen met een slank lijfje en leuke tietjes, waarbij ik mij afvroeg of de dokter daarbij behulpzaam was geweest. Ik ging bij haar in de bank zitten en vroeg haar naam. Ik bleek met Maya uit Ghana te maken hebben. Ik keek nog eens goed, maar ook met bril zag ik nergens negroïde trekjes. Dat kwam blijkbaar omdat ze een blanke moeder had. Ze stoorde zich eraan dat velen haar Marokkaans vonden en ik dacht toch echt dat dat veel dichter bij de waarheid lag. “Sollen wir spass machen?” vroeg ze veel te snel en eigenlijk wist ik dat dit niet goed was. Voor de zekerheid vroeg ik nog wel of ze goed zoende en ze knikte, met enige aarzeling, van “ja”. Of ze heeft gelogen weet ik niet, want op de kamer is van zoenen niets terecht gekomen:

    Ervaren legde ze het laken op het bed, waarna zij haar rokje uit deed, net zoals ik dat met mijn badjas deed. Wij gingen op het bed liggen en wij keken elkaar aan. Ik vol verwachting van de eerste zoen, zij vol verwachting van 50 euro. Eerst werd mij uitgelegd dat FT 25 euro extra kostte en anaal 50 euro. Het was al weer een tijdje geleden dat ik had gepord in een darm kanaal, dus dat leek mij wel wat. Voor ik goed wel had verteld wat ik wilde dook Maya al naar beneden. Eerst kwakte ze een substantie op mijn piemel en daarna begon ze mij te pijpen. Dat was matig tot slecht. Te hard en zonder gevoel. Blijkbaar denken ze in Ghana dat als je een penis in je mond steekt dat dat dan al pijpen heet. Ik trok haar weg en legde haar op haar buik. Ik ging op haar rug zitten en wilde een massage beginnen. Onrustig keek Maya rond met wat ik allemaal van plan was. Toen eenmaal duidelijk was dat ik alleen maar wilde masseren vond ze het allemaal goed en wel en legde ze haar hoofd op het kussen. Ik kneedde, zoende en streelde en likte haar lekkere lijfje en kneedde haar billen. Blijkbaar had dat wel het gewenste effect want haar poesje was vochtig. Ik draaide haar om en ging voor haar liggen. Nog voor mijn tong haar vagina had bereikt hoorde ik al een kreuntje dat monotoon de rest van het komende kwartiertje bleef klinken. Wel kon ik goed mijn gang gaan en als ik de matige voortekenen van zoeven niet meerekende dan kon ik zelfs de illusie hebben dat ze het wel OK vond. Vingeren (vaginaal en anaal) wilde ze niet hebben en ik moest het dus maar doen met mijn tong en dat had uiteindelijk het gewenste resultaat. “Guttttt” zuchtte ze.
    Ik gaf haar nog een korte namassage en daarna ging ik op mijn rug liggen. Maya nam niet de moeite om naast mij te liggen en ging op haar knieetjes zitten en begon mij te pijpen. Net als in het begin was dat zonder gevoel met 1 doel en dat was mij zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ik wilde echter nog eerst een keer anaal gaan en liet haar mij een condoom om doen. Vervolgens kwam er een klodder glijmiddel over haar poepgaatje en over mijn penis (of althans het condoom). Ik ging achter haar zitten en zonder enige moeite ramde ik mijn penis in haar darmkanaal. Ik neukte haar van achteren, ze ging op mij zitten en in missionarishouding en dat alles anaal. Na 10 minuten had ik mijn anale lusten wel weer bot gevoerd en rolde ik het condoom van mijn penis en liet ik Maya mij klaar pijpen. Ik veronderstelde dat het een halfslachtige FT zou worden, maar eerlijk is eerlijk ze ving alles netje op in haar mond................................

  6. Onderstaande 2 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (13 mei 2012),yep3 (13 mei 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Apart, zo onervaren en toch meteen vol overgave anaal! Bravo, lekker!

  8. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Maya heb ik gister in Artemis ontmoet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Living Room 468*60   Diamond 468*60