Oorspronkelijk geplaatst door
pipokoeien
Ze was wel aardig en ik kreeg niet de indruk dat ze een slechte service wilde geven maar ze deed het wel. Mischien te nieuw in het vak? Ben benieuwd wat anderen ervan te zeggen hebben.
Pipo
Had de kleine Alini (1m50cm!) al eens gespot tijdens het Oktober-Feest in PHG toen ze veelvuldig in het zwembad aan het plonzen was en ook zeer bedreven was in het balletje (voetbal he) hoog houden, moeiteloos deed ze dat 15-20 maal. Knap van zo'n meisje hoor :D! Braziliaans he!
Ze spreekt na 5 maanden al een redelijk mondje Duits, voldoende voor een aardige conversatie.
Haar technische kwaliteiten waren toch vrij middelmatig. Meer dan redelijk p-werk en wel aardig n-werk toen ze na het opwarmen gezellig boven op me kwam zitten was het niet.
Tegelijkertijd wel een aardig meisje die niet op de klok kijkt en je ook graag vertelt wat een Brazilaanse in Duitsland zo al meemaakt.
Het koude weer, de kartoffel-salades, controles in de tram dat ze een boete krijgt omdat ze de Duitse regels niet goed kan lezen, van die dingen :D :thefinger! Werd me ook duidelijk hoe je het als Braziliaanse aan moet pakken om in D te kunnen werken, zeer leerzaam dat half uurtje ... .
Niet super knap wel een leuk meisje! Ft doet ze in principe maar hoogst zelden zei ze !
Redelijk half uurtje, maar zal met haar niet meteen in herhaling vallen mocht ik weer eens in Oedt verkeren!
Oja behalve aan haar lengte ook makkelijk te herkennen aan haar wenkbrauw piercing !
Groet,
big30
Laatst gewijzigd door Big30; 16 mei 2008 om 23:04
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche