Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 545
  1. #76
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Vandaag een economy saunadagje gehouden, voor 15.00 uur is de entree 40 euro.
    VM lijdt steeds ernstiger aan het leegsyndroom: te weinig DVP en te weinig ijsberen.
    Ik ben geen boekhouder maar met 12 meiden was de line up wel ongeveer geteld.
    De ijsberen waren in de overhand met 15 liefhebbers.
    Een kwaliteitsoordeel over de line up is natuurlijk subjectief: een heerlijk handneukertje
    Wat een mooi blond popje, dan een gevarieerd aanbod jonge roemeense schonen en de
    tot de huisvoorraad behorende zwarte dame.

    Twee aanbiedingen waar mijn hormonen op reageerden, de rest wekte geen enkele
    reactie bij mijn Amsterdammertje op.

    De keuken was bemand door twee dames. Kennelijk is het budget voor de twee keuze
    schotels erg bescheiden. Geschnetzeltes met een klodder rijst of sauerbraten met
    salzkartoffeln. Geschnetzeltes vertrouw ik niet, er kan van alles in zitten.
    Blijft de sauerbraten over. Lekkere aardappels maar die sauerbraten waren koud en taai.
    Ruw geschat wordt er nog geen 4 euro uitgegeven aan de ingredienten.
    Voor een aardige hap eten moet je niet bij VM zijn, beetje zielige vertoning.

    Er zijn aardig wat tokos waar men wat serieuzer omgaat met de smaakpapillen
    van de ijsberen.

    Kortom een echte economy belevenis die wat mij betreft niet gauw voor herhaling
    in aanmerking komt.

  2. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (20 april 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    zo zie je ma weer dat een dagje villa marisol anders kan vallen als de thuiskok een dagje vrij heeft

  4. #78
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Hoi Duisburger,

    Best mogelijk dat de thuiskok er wat meer van maakt.
    Feit blijft dat het niet meevalt een smakelijke hap te serveren met een te bescheiden budget.
    De tijd dat er op vrijdag een fatsoenlijke steak werd geserveerd bij VM is al lang voorbij.

    Natuurlijk gaan de uitgaven voor de keuken af van de winst.
    Door de kok af te knijpen wat zijn inkoop betreft onderschat de zaakvoerder de bezoekers.
    Het middag buffet is prima verzorgd, de soep die later beschikbaar is was ook niet slecht.
    Maak het een vakman als de vriendelijke kok niet moeilijk en sta hem toe iets meer uit te geven
    aan ingredienten. Dan zijn we allemaal blij, de kok zeker niet als laatste.

  5. #79
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Een uur geleden vertrokken. De line up was dramatisch voor mij, tenzij je van dikke oude Latina's houdt . Het eten en het personeel was dan weer wel dik in orde. 1 keer op kamer geweest wat ook niet best was. Ze had beter poetsvrouw kunnen worden En rekenen kan ze ook niet. 28 minuten is geen uur

  6. Onderstaande 4 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (21 april 2014),noglangnietuitgewandeld (21 april 2014),Pietjepik (21 april 2014),rmjhexe (21 april 2014)

  7. #80
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Een uur geleden vertrokken. De line up was dramatisch voor mij, tenzij je van dikke oude Latino's houdt . Het eten en het personeel was dan weer wel dik in orde. 1 keer op kamer geweest wat ook niet best was. Ze had beter poetsvrouw kunnen worden En rekenen kan ze ook niet. 28 minuten is geen uur
    Ten eerste hoop ik dat het een Latina was en geen Latino want anders was het een omgebouwde kerel. Verder als zo 'n poetsvrouwtje 'm flink poetst dan pak ik haar extra hard en diep want daar word ie zo hard van als schokbeton. Bij 28 min. zeker geen uur afrekenen maar een half uur! Ik laat als ik twijfel over een dame mijn horloge zien en zeg de tijd die er bij aanvang sessie op staat.

  8. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 april 2014)

  9. #81
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ten eerste hoop ik dat het een Latina was en geen Latino want anders was het een omgebouwde kerel. Verder als zo 'n poetsvrouwtje 'm flink poetst dan pak ik haar extra hard en diep want daar word ie zo hard van als schokbeton. Bij 28 min. zeker geen uur afrekenen maar een half uur! Ik laat als ik twijfel over een dame mijn horloge zien en zeg de tijd die er bij aanvang sessie op staat.
    Wat ik altijd als storend ervaar, is dat die dames met je meegaan naar een kamer, zich vervolgens excuseren omdat ze hun poes gaan wassen... Kan dat niet gewoon voordat de teller begint te lopen? ik ga me namelijk nadat ik een kamergang afgesproken heb met een meidje, eerst douchen en tref haar daarna weer ergens op een afgesproken plek. De dame zou in mijn beleving in dat gelijke tijdsbestek haar poesje kunnen gaan kuisen ipv na het ingaan van de kamertijd.
    Is natuurlijk opzet om zo kamertijd op een gemakkelijke manier in te vullen, maar nogmaals, ik vind het storend en eigenlijk een onrechtmatige gang van zaken.

    Niet douchen door de dame vind ik ook prima, stel het ook wel eens voor als ze naar de douche willen lopen maar uit schaamte staan ze erop dat ze liever toch eventjes naar de ladiesroom gaan.....

  10. #82
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Ga maar mee naar de theke zei ze. Begintijd was 15:52 eindtijd16:20, stond zwart op wit. Theke erbij geroepen, zeer vriendelijke behulpzame dame. Die zei dus ook 50 euro kost het.
    Ik had me op de kamer al uitgekleed en mevrouw zei plotseling: ga jij maar douchen. Zelf ging ze ook ff weg voor??? en ze kwam later terug dan ik. Dus kamertijd was nog geen 28 minuten maar alla. Ik bood haar nog 5 euro extra aan (zo breed heb ik het niet maar dat moest ze niet.
    Het was een Bulgaarse van +-25 met aa-cup.
    Laatst gewijzigd door hansdordt; 21 april 2014 om 20:05

  11. Onderstaande 2 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (25 april 2014),Pietjepik (22 april 2014)

  12. #83
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Ga maar mee naar de theke zij ze. Begintijd was 15:52 eindtijd16:20, stond zwart op wit. Theke erbij geroepen, zeer vriendelijke behulpzame dame. Die zei dus ook 50 euro kost het.
    Ik had me op de kamer al uitgekleed en mevrouw zei plotseling: ga jij maar douchen. Zelf ging ze ook ff weg voor??? en ze kan later terug dan ik. Dus kamertijd was nog geen 28 minuten maar alla. Ik bood haar nog 5 euro extra aan (zo breed heb ik het niet maar dat moest ze niet.
    Het was een Bulgaarse van +-25 met aa-cup.
    Gewoon geen duimbreed toegeven,ook geen vijf euro,geef een vinger toe en ze willen twee handen (2 keer vijf =10 x 5= 50) extra.
    Die theke kon niet anders als 50 euro zeggen en dat was sowieso voor mij het einde van de discussie geweest.Douchen gewoon voor het kameren doen,de betr. dame dient dat ook buiten kamertijd te doen.
    Deze Bulgaarse was gewoon erop uit om de boel te bedonderen.

  13. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (14 mei 2014),Pietjepik (22 april 2014)

  14. #84
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Een uur geleden vertrokken. De line up was dramatisch voor mij, tenzij je van dikke oude Latina's houdt . Het eten en het personeel was dan weer wel dik in orde. 1 keer op kamer geweest wat ook niet best was. Ze had beter poetsvrouw kunnen worden En rekenen kan ze ook niet. 28 minuten is geen uur
    Ik was in VM 3 weken geleden omdat ik een berichtje kreeg van Nadja die meestal in Finca en World werkt, als zij er niet geweest was had ik de club ongepopt verlaten want toen was de line up ook al dramatisch en Nadja komt daar ook niet weer.

  15. #85
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ook Pistol Pete was op paasmaandag in de house, ondanks een ellendige niet op de navigatie aangekondigde file die voor meer dan een half uur vertraging zorgde lukte het me nog net tijdens happy hour binnen te komen, tot 14 uur is de entree 40 euro. Na een douche en een kwartiertje poedelen in de heerlijke whirlpool genoten van een ontbijtje met scrumbled eggs. Er waren nog weinig vrouwen wakker want de theke zei dat er 15 vrouwen in huis hadden geslapen. Langzaam druppelden de slaperige hoofden binnen. De mooiste meid was Diana maar die zat fervent achter de gokmachine. Nadat haar gokwoedde was getemperd en zij een sexy pose aannam op een bankje ging ik er naast zitten. Na een kwartiertje presales togen we naar de kamer en een heerlijk half uurtje volgde. Er zat zeker meer in maar ik besloot de paasdriedaagse te eindigen met een budgetvriendelijke dag. Diana heeft een heerlijk zacht lichaam en mooie appelronde b-cups. Herhaling zit er zeer zeker in.
    Na een heerlijk avondhap vertrok ik rond de klok van acht uur. ik kijk terug op een geslaagde en zeer aangename dag.

    Diana: https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

    Hoewel Diana nu lang donkerblond haar en mzx 165 cm is heeft denk ik dat het draadje correct is.

  16. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (21 april 2014)

  17. #86
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Ik zag PP in de whirlpool. Ik zag PP in het restaurant. Maar ik wist niet dat die grote ijsbeer PP was. Anders had ik wel even handjes geschud

  18. #87
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    ontbijtje met scrumbled eggs
    Zijn dat verkruimelde roereieren?

  19. #88
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Gelukkig was de kok weer aanwezig en ook belast met het avondeten.
    Gekozen voor zweierlei, twee stukjes vlees met een barbeque sausje en aardappel kroketten.
    Het was best weg te krijgen.

    De line up was matig, eigenlijk geen enkele dame die bij mij de wens om te kameren deed opkomen.
    Toch maar even een gesprekje met blonde Andrea gevoerd, helaas viel dat niet mee.
    Er zou eens wat meer werk gemaakt moeten worden van de aquisitie van DVP bij VM.
    Het huidige aanbod is gewoon beneden de maat.
    Net weer een bekende DVP gespot die het tij nog kan keren.

  20. #89
    Geregistreerd
    22 juli 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 00:10
    Berichten
    74
    Discussies
    12
    Thanks
    75
    Thanked
    48 in 16 posts

    Standaard

    Eind middag gearriveerd. Eerst maar even Duits voetbal gekeken, gewellnest en op de IPad samen met andere geïnteresseerden de ontknoping van de eredivisie af geluisterd. Naar mijn bescheiden mening terecht dat Roda degradeert, maar dat ter zijde. Had eerder Poolse Agnes gesignaleerd, vanavond gehuld in Pippi Langkous vlechtjes. Staat haar goed.
    Op aanraden van een medebeer, een Italiaanse gespot. Min interesse was gelijk gewekt, maar ook nog enige terughoudendheid betracht, want was ze echt wel Italiaans of toch maar Roemeens.
    In, naar bleek Siciliaans dialect, stelde ze zich voor als Michela. Een klein, vurig 100 % Italiaanse schoonheid van 28. Leuk gesprek met haar gevoerd en al snel sloeg de vonk over.
    Geen details zal ik delen, maar 100 % herhalingsgevaar.

  21. Onderstaande leden hebben chiefinspector bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 ( 8 mei 2014)

  22. #90
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard Soms zit alles tegen

    Maandag afgezakt richting Hamminkeln.
    Tegen zessen de villa betreden.
    Het avondeten gaf twee mogelijkheden: zigeuner leber of een vliegmachine dwz gevgelte.
    Dikke pech, leber lust ik niet gevogelte eet ik niet met alle gerotzooi die er met kippen en haantjes
    wordt uitgehaald. Antibiotica alleen op doktersvoorschrift en niet in mijn eten.
    Dan maar wat salade gepakt en een broodje.

    Een paar foto's uploaden via wlan lukte niet.
    Rondje sauna was prima, lekker uitgerust op de stretchers.
    Daarna even het Turkse bad in, ook prima.

    Hernieuwde kennismaking met een lieve Roemeense dame.
    Niets te klagen prima service. Mijn eenvoudige verlangens werden
    helemaal ingevuld.

    De Duitse optikfick, blond grote "ogen" was er ook weer.
    Een kanjer om te zien maar wil niets, doet niets op de kamer.
    Gewoon vermijden deze nepper.

    Algemene indruk van dit bezoekje aan de villa: te veel tegenvallers
    die het entree van 50 euro tot een slechte investering maken.
    Voorlopig geen koers meer richting Hamminkeln.

  23. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 mei 2014)

  24. #91
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Vandaag maar weer eens gaan kijken in die prachtige vila en heerlijk van de party genieten voor 35 euro met alles erop en eraan.
    Ga je in nederland naar een saunaclub dan ben je dat geld alleen al kwijt voor de sauna en de badjas plus de slippers en de handdoek,dan de drank en het eten en alles bij elkaar zit je zo aan de 100 euro of ietsje meer mag dat zou de slager zeggen.
    In VILA MARISOL kan je voor die prijs zelfs nog even de kamer op en de dame dan nog wat tip geven indien ze goed haar best heeft gedaan want zo niet dan hebben we meteen weer wat te zeiken hier op dit forum.
    Toch is de algemene service van de dames in deze prachtige vila niet slecht en steekt ze met kop en schouder boven het gebeuren in de VILA VERTIGO uit,maar ja wie ben ik om daar over te beslissen een oude gebrekkige ijsbeer die zichzelf amper op de poten kan houden alleen het verschil van club en dan het gedrag van de dvp's vallen me altijd meteen op maar dat komt door mijn lange ervaring als clubganger.

  25. #92
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Al heb je lichtjaren ervaring Dalton dan nog heb je niet in de gaten dat diverse DVP in
    de Villa zwaar onder de maat presteren.
    Die Duitse met grote titten zoent niet, geen eens een droog kusje op je bakkes.
    Vingertje in de buurt van haar k.t geeft meteen nee.
    Zo zijn er nog meer om van de neppers die voor het blasen ongevraagd een rubber om je paal frommelen maar niet te spreken.
    Ik ben niet de enige die dit constateert Poolse Yvonne raadt om die reden een triootje vaak af, waardeloze
    prestatie van haar collega's.

  26. #93
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ach KWIBUS het schijnt dat je steeds op de verkeerde momenten in VILA MARISOL bent.
    Gisteren kwam ik tegen 4 uur binnen en kon buiten mijn auto gelukkig nog vlak bij de ingang zetten want het stond helemaal vol.
    Binnen was het goed druk en met dvp's en ijsberen en nog een geluk mijn schatje was weer terug van vakantie.
    Het leek net of ik weer bij ACAPULCO binnenstapte zoveel duitse ijsberen waren er en ze hebben allemaal goed genoten van het geweldige feest met een gangbang plus tombola,die mij nog een vrijkaartje opleverde.
    Het was gewoonweg fabelhaft maar met zo'n mooie zaak als deze VILA MARISOL kan er toch zeker een geweldig feest gehouden worden met al die grote ruimtes en vooral de kino die volop in de running was.
    Het eten heerlijk en lekkere dames waar we dan ook voor komen,goede bediening zelfs aan tafel tevens goede muziek zelfs de liedjes van HELENE FISHER werden hier gedraaid.
    Het was een feest zoals een feest hoort te zijn en iedereen was heel tevreden en sommige gewoon verbaasd dat er nog zo'n mooie zaak in DUITSLAND was.
    Normaal gesproken zijn de duitse ijsberen erg kieskeurig maar nu waren ze allemaal vol lof over deze zaak en het feest en dat nogwel door gebrek aan handoeken hetzelfde euvel had ACAPULCO in het begin ook.
    Heerlijk 2 keer de kamer op geweest en met volle stoten van het vrouwtje genotenen zelfs 2 keer van de wellness gebruikt gemaakt en 2 keer lekker zitten te eten.
    Na 10 1/2 uur en 's nachts om 1/2 3 rustig naar huis gereden en weer een leuke dag bij de anderen dagen kunnen zetten.

  27. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (15 mei 2014)

  28. #94
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Ach Dalton, het zal wel moeilijk voor je zijn om te accepteren maar consequent en zeker niet als enige
    teleurstellende ervaringen hebben wijst er duidelijk op dat er zaken voor verbetering vatbaar zijn.
    Wanneer zelfs een gewaardeerde DVP die altijd top is op de kamer commentaar heeft op de inzet
    van het blik Roemeense elfjes is dat een bevestiging.
    Wanneer een nepper die werkelijk niets presteert behalve haar goed ogende voorkomen gewoon
    weer actief is bij de Villa heeft de bedrijfsleiding geen enkele interesse in de kwaliteit van de line up.

    Artiesten met dit soort streken vliegen er bij clubs als PHG binnen een paar dagen onherroepelijk uit.
    Ik ben ook niet de enige bezoeker die tekortkomingen signaleert zie de postjes hiervoor.
    Er zijn ook ijsberen die wat minder makkelijk 100 euro uit kunnen geven.
    Voor hen hoop ik dat de beschrijving van mijn ervaringen en die van anderen helpt bij het bepalen
    van de keuze voor hun clubhuis.

  29. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (15 mei 2014)

  30. #95
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Ach Dalton, het zal wel moeilijk voor je zijn om te accepteren maar consequent en zeker niet als enige
    teleurstellende ervaringen hebben wijst er duidelijk op dat er zaken voor verbetering vatbaar zijn.
    .....
    Artiesten met dit soort streken vliegen er bij clubs als PHG binnen een paar dagen onherroepelijk uit.
    Ik ben ook niet de enige bezoeker die tekortkomingen signaleert zie de postjes hiervoor.
    Gewoon melden dat ze zwakzinnig zijn en sex zonder condoom aanbieden, daarmee kun je immers zelf sturing aanbrengen in het ontslagbeleid van het management, weet je nog?
    Der mensch ist, was er fickt.......

  31. #96
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    PP,

    Dat slaat nergens op.
    Heeft niets met VM te maken.

  32. #97
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    ik heb er ook een keer een dvp gehad die pijpte met condoom voor mijn is dat geen probleem ik zie het als een verasing als ze pijpen zonder condoom ma de meeste sessies in deze club zijn me goed bevallen en zeker de serie met cindy

  33. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (15 mei 2014)

  34. #98
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Er zijn altijd ijsberen die de ene of andere club de grond in willen boren en zelf doe ik daar ook aan mee maar dan alleen omdat ze sommige dingen nooit veranderen en alleen maar erger worden zoals de wachttijden en de prijzen van 100 euro voor een uur,dat zijn gezwellen die verwijderd moeten worden en alle ijsberen moeten daar tegen in opstand komen,moet je eens zien hoe vlug ze er kamers bij bouwen en de prijzen weer normaal zijn maar het is dan ook heel moeilijk om een hoerentent te besturen daarom ben ik vroeger maar de horeca in gegaan leek me veel makkelijker en vrolijker dan al dat gezeik van die stinkende ijsberen.
    Dames van 100 euro niet meer boeken en clubs met wachttijden van 2 of 3 uur niet meer bezoeken dan veranderd alles heel vlug.

  35. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (15 mei 2014),rmjhexe (15 mei 2014),Snor (15 mei 2014),Vendezz (15 mei 2014)

  36. #99
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    ....
    Dames van 100 euro niet meer boeken ........dan veranderd alles heel vlug.
    Ongeveer de helft van mijn dates gisteren waren 100 euro dames... shoot me dan maar, ik heb wel schik gehad met die vrouwtjes.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  37. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (20 mei 2014)

  38. #100
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Ben net in VM.
    ongeveer 12 dames aanwezig en 3 beren, kiezen maar.
    Helaas zon weg. Niemand buiten.
    Maar binnen is genoeg vermaak.

 

 
Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

  Babylon 468*60