Haarkleur/-lengte : Zwart met rode gloed / Lang
Lengte dame : 1.85m
Postuur/Cupmaat : Zeer slank / B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: FO, FT, GV en ZK
Voordelen: Voor liefhebber van erg lange en slanke dame de absolute Optick-fick.
Nadelen: Service is twijfelachtig
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : € 50
Sinds enkele weken paradeert de Duitse brunette Steffi weer door de club; na een avontuur in Zwitserland is ze dus weer terug op het oude nest in Oase. Pijlsnel zien we haar regelmatig naar het kino schieten. Met haar 1.85m en glas-heels torent ze hoog boven menig mannelijk bezoeker uit. Vooral geliefd bij de kleine Italianen die erg gecharmeerd zijn van deze lange brunette. Daarnaast is haar lange, slanke lijf helemaal geolied.
De service is wat aan de matige kant, dus als je geil genoeg bent heb je toch nog een uitstekende sessie.
Voor Sonny afgelopen vrijdag de eerste dame.
Tjeetje, wat staat deze dame hoog op haar beentjes. Ze schijnt een mix te zijn van een Griekse vader en Duitse moeder. Ik ging voor de optickfick. Forza nog gevraagd hoe haar service was, maar hij kon helaas doordat zij in ons bijzijn was, geen duidelijk antwoord geven. Toch besloten zelf het maar eens uit te proberen. Helaas heb ik na afloop moeten concluderen dat ze niet mijn ding was. De klik tussen ons ontbrak volledig en voor mij leek het dat ze werkte als een wasstraat. Muntje erin en het programma werd afgedraaid. Totaal geen feeling met mij. Ik heb daarom halverwege de sessie afgebroken.
Steffi is een hele mooie meid om te zien. Ze valt in Oase op door haar uitzonderlijk lengte (ik denk toch zeker 1.85m groot. Maar voor mij persoonlijk NIET voor herhaling vatbaar.