Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Vivian (Nigeriaans)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Last Online
    24 maart 2013 @ 23:19
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard Vivian (Nigeriaans)

    Naam : Vivian
    Nationaliteit / taal : Nigerianse / Engels
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/lengte : lang donker haar
    Lengte : 1.60m
    Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup, elastisch
    Tatoeage / Piercing : 0

  2. #2
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Last Online
    24 maart 2013 @ 23:19
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Karnevalssonntag im Club - wozu?

    Ganze fünf Männeken da, dafür aber um die zehn DLs. Unvorteilhafte Ration für die Mädels, die Kollegen hatten wohl auch alle schon mal, so dass ich in den Genuss einer buchungsfreien Blanche kam - über sie habe ich auch schon berichtet, insofern nichts Neues hier - immer wieder klasse, diese Frau.

    Nach einer ausgiebigen Ruhephase (die mir durch eine Rückenmassage unter den Händen von Blanche - wohlgemerkt nach dem Zimmer - dankenswerterweise auf das Angenehmste verkürzt wurde) und ein wenig Naschen vom Buffet (das sich im Babylon inzwischen sehen lassen kann - Kompliment!) steckte mir im Augenwinkel doch immer diese schlanke, neue dunkelhäutige Frau, die ohne aufdringlich zu flirten immer wieder gerne Augenkontakt aufnahm.

    Fast hatte ich schon das Gefühl, ein Aufatmen bei ihr zu bewirken als ich sie endlich an meine Seite bat.

    Kurzbeschreibung:

    Vivian, 24, Nigeria (Muttersprache Benin, also aus dem Süden des Landes in Küstennähe) - perfekte Englisch-Kenntnisse . praktisch kein Deutsch oder Französisch [die Sprache].

    KF 34, nett stehende elastische A-Cups (besonderes Merkmal: Muttermal unterhalb der linken Brust, fast wie eine zweite deplazierte Brustwarze)
    schwarz wie die Nacht (Hautfarbe etwa wie Josephine ex Babylon jetzt Samya oder Iva, Samya, aber endlich mal eine schlanke) - irgendwie reizt die rosa Stelle dann besonders.

    Noch auf dem Sofa fragte ich sie nach ihrem Club-Vorleben, und da sie mir da den Club Römer in Radebeul bei Dresden nannte, wollte ich es angesichts des extrem eingeschränkten Servicelevels dort (weiß ich aus dem Sachsen-Forum - kein FO, kein Küssen u.ä.) doch genauer wissen: Aber sie hat diese Hürde souverän gemeistert indem sie mich schon auf der Couch mit Zungenküssen fast auffraß. Und mit Blasen ohne Kondom habe sie auch keine Probleme, sie hätte dabei schließlich auch mehr davon. Und das setzte sich auch auf dem Zimmer fort.

    Da sie auch nach 19 Uhr noch Tagesjungfrau war bat sie nach dem Betreten des Zimmers erst noch um eine Dusche, ja, warum nicht, kann man doch auch gemeinsam. Und so mit Duschgel rumzuspielen hat ja auch was...

    Wieder auf dem Zimmer angekommen haben wir erst mal gegenseitig in aller Ruhe unsere Körper erkundet - sie ist da durchaus fantasievoll, was man da alles küssen und lecken kann - hat richtig Spaß und gute Laune
    gemacht.

    Und dabei fiel mir dann noch eine weitere Besonderheit auf: Sie wurde nach eigenen Angaben als einmonatiges Baby Opfer genitaler Beschneidung, eine in einigen Teilen Afrikas leider immer noch übliche Praxis, die zwar inzwischen überall verboten ist aber in einigen Ländern immer noch praktiziert wird. Viele Menschenrechtsorganisationen kämpfen gegen diese Praxis - wer sich für das Phänomen interessiert, möge nach "female genital mutilation" oder Klitorisbeschneidung googlen.

    Als ich das entdeckt hatte, fiel Lecken natürlich aus (wozu auch), aber beim Fingern wurde sie richtig nass, anscheinend gleicht sie die nicht mögliche klitorale Stimulation durch um so heftigere Stimulation des G-Punkts aus.

    Und so ein nasses rosa Fötzchen lädt ja nun wirklich dazu ein: schnell meinen inzwischen Großen eingepackt und die Kleine in Doggy gebeten. So ein enges Ding aber auch, gut der Po ist wirklich nur je zwei Handvoll, aber ich hatte schon fast Mühe, da einzufädeln, lecker! Und nehmen konnte sie, sie forderte regelrecht. Wenngleich da manches an ihrer Reaktion gespielt sein mochte, so nass wie sie war (und das war sie zu Beginn beim Fingern noch nicht) muss ihr das wirklich gefallen haben - da wurde ich alter Mann noch mal richtig zum Banger!

    Meine Erwartungen wurden mit ihr bei Weitem übertroffen, meinen Nerv hat sie absolut getroffen - und das kommt (leider) nicht mehr allzu oft vor.
    Also volle Empfehlung meinerseits!

  3. Onderstaande leden hebben ke-lao-si bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (21 februari 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Vivian (Nigeriaans)

    Naam : Vivian

    Nationaliteit / taal : Nigeriaans / Engels, beetje Duits

    Leeftijd : 24 jaar

    Haarkleur : Lang donkerbruin haar

    Lengte : 1.61m.

    Postuur / Cupmaat : Slank, kleine spinner, a-cups

    Tatoeage / Piercing : Nee...

    Service : PZC, NMC, zoenen, anaalmassage, vingeren

    kosten: €200 (2x een uur)

    kans op herhaling: Helaas heeft Viv voor een Auszeit gekozen, en of ze daarna terugkomt weet ik niet. Dus blijft het bij een...

    nominatie voor Fiction Factory Award (beste eenmalige clubbelevenis)

    "Why don't you ask her if she's going to stay?
    Why don't you ask her if she's going away?
    Why don't you tell me what's going on?
    Why don't you tell me who's on the phone?

    Don't say that you love me!
    Just tell me that you want me!
    Tusk! Don't say that you love me!
    Just say that you....... Tusk!"


    1e machinatie

    ...Na een half uur komt die kleine Afrikaanse zich weer bij ons vervoegen. Achteraf gezien, objectief bekeken zal ik te lang naar haar gestaard hebben, want ze stond geen twee minuten in de bar, loopt recht op mij af en stelt de enige Duitse vragen die ze kent. Al gauw staan we in het Engels te praten, ze heet Vivian. Klink! Databank laat twee kwartjes vallen; ten eerste zou dit een topact zijn, ten tweede is dit haar laatste weekend volgens Fc-college Liebling. Ik laat me dan ook zonder veel tegenstand inpakken, want ze heeft me al snel omhelsd en zoent uit-ste-kend. Niet echt hard of wild, maar wel lang, zacht en toch vasthoudend. Als ze me tussendoor even loslaat stel ik voor even ergens te gaan zitten. Een snuggere inval, want haar herhaalde zoenoffensief bezorgt me ademnood, slappe knieën en een boel bekijks waar ik als Hof-veteraan vrolijk doorheen prik. Laat haar maar lekker reclame voor zich maken. Als Kleine Sphinx zich te duidelijk gaat roeren en Vivian zich afvraagt of dat een wapen is of dat ik blij met haar ben, gaan we maar in een kelderkamer verder.

    En geheel tegen mn verwachtingen in, bleef deze racebeer wéér een uur weg. Dju, ik begin een behoorlijke poffertjesproducent te worden zo zeg! Vivian slaagt er ondanks de lustgevoelens die zich hebben opgestapeld in me met een gerichte aanval van bloasmeziek heel rustig te krijgen, zakt af en toe af om mn ballen te zuigen, gaat dan weer diep en langzaam pijpen. De fanfare uit Tusk verbleekte gewoon bij Vivian's capaciteiten maar de boodschap van Nicks, Fleetwood, McVie en Buckingham is duidelijk: "Don't say that you love me, just say that you want me!"

    Het ritme van Fleetwood's drums helpt bij GV ook een beetje de maat rustig te houden, want Vivian voelt zo strak aan dat ik na een paar minuten in doggy al in de problemen dreig te komen. Dus wisselen we een paar keer van standje en eer het cirkeltje langzaam rond is zijn we al bijna aan de 60 minuten. Een kort doggysprintje hetzelfde effect als bij Marlen, al gaat het sneller omdat Vivian inmiddels volgas geeft en bij elke stoot hard terugbeukt. Onevenredige en onredelijke belasting waar een doorsnee versnellingsbak tegenwoordig niet meer goed tegen kan lijkt het wel... Bam!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard 2e machinatie

    "I can't help about the shape I'm in
    I can't sing, I ain't pretty and my legs are thin
    But don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to

    Oh well"



    Na dat "akkefietje" met Vivian was deze racebeer voorlopig even op, nam een stuk taart ter aansterking, probeerde wat met Tiga en Scoobert over iets anders dan clubs te praten, maar Vivian had de smaak nu te pakken en brak een paar keer vrolijk in om haar capaciteiten nog eens ten toon te spreiden. Schijnbaar werkte dat, want nadat ze op originele wijze (via alweer een tongzoen) wat yoghurt met me had gedeeld, kreeg een andere gast het te kwaad en ging met haar de kamer op. Alles bij elkaar duurde dat respijt ongeveer 90 minuten. Dolfie verdween voor een dubbele testrit met Mercedes AMG, Picasso wist het even niet meer en inmiddels sloeg de besluiteloosheid ook bij mij een beetje toe. Elli niet in zicht geweest, Tiziana weg, Blanche driedubbel geboekt als een vergaderruimte op dinsdagmorgen. Ik was bijna bij de Roemeense fractie aan gaan kloppen (te weten Roxy en Lori), maar inmiddels was mijn clubvriendinnetje weer opgedoken. Vivian drapeerde zich voor de zoveelste keer om me heen en haar aanhankelijke gedrag had effect. "Oh well" bouwde ik Peter Green na en liet me weer in haar netten verstrikken. Zeker nadat ze idd bevestigde vanaf volgende week een onbepaalde Auszeit te nemen. Het was dus echt 'nu nóg een keer of nooit meer'.

    De erewacht met o.a. Tiga, Dolfie stond me bij de trap op te wachten (bedankt geinponems ) want Vivian's openlijke getong was niet geheel onopgemerkt voorbij gegaan Op de kamer slingerden Danny Kirwan en John McVie de gitaren nog eens aan en verzorgden een apart ritme bij een sessie die echt álles had wat je in een uur kon proppen. Zacht geknuffel versus koortsachtige pogingen elkaar in een tonghoudgreep te krijgen. Bloasmeziek die zo langzaam zo diep ging dat ik haar in 69 terugpakte. Waarop Vivian plots inspiratie kreeg en zich hard liet vingeren terwijl ze nog dieper ging pijpen. Pas toen ik haar ook anaal ging vingeren stopte ze even, gaf met gebaren aan wat er beter moest Waarop ze vervolgens met haar vaginale spieren mn vingers probeerde te breken, dju wat werd ze ineens nauw.

    Bij de cowgirl daarna viel dat nog meer op. Ze begon nog langzaam met een beetje droogneuken, draaide er en passant een conti om en drukte bij de volgende haal door tot ie er helemaal in zat. Ze trok zich dan weer bijna helemaal terug, en liet zich dan weer laaangzaam op me zakken. Uiteindelijk kon het niet anders of het tempo ging stijl de hoogte in. Zo was een halfuur al snel een gepasseerd station. We onderbraken even, relaxten wat, tot ze weer begon te pijpen. Deze racebeer vreesde eigenlijk dat een laatste eindschot niet meer mogelijk was, maar dat was buiten Viv gerekend. Ze pijpte rustig en onvermoeibaar door tot ze me weer stijf genoeg had voor een laatste doggy. Eenmaal ingelogd liep alles weer vanzelf, want tegen de wrijvingswarmte die vrijkwam hielp geen rem of niks. Bam! Viv kneep me voor de laatste keer leeg en liet me nog even uitdrijven.

    "Now, when I talked to her I knew she'd understand
    She said, "Stick by me and I'll be your guiding hand
    But don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  6. #5
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:41
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    99 in 24 posts

    Standaard

    Wat een lekker geil ding is dit. Eerst lekker op de bank gezoend. Na enige tijd gingen haar handen onder mijn handdoekje en merkte ze dat zeer veel zin haar had. Op de kamer ging ze heerlijk verder met een heerlijke pijp sessie. Haar natuurlijk ook met mijn tong en vingers verwend waar ze heel nat van werd. Uit eindelijk lekker met haar geneukt waarbij ze mij heerlijk heeft klaargereden.

    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

  7. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Kan met dit topic samengevoegd worden: https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-(Nigeriaans)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard No rest for the wicked

    "So it's hard to find, someone with that kind of intensity
    You touched my hand I played it cool and you reached out your hand to me
    But if our paths never cross... Well you know I'm sorry but

    If I live to see the seven wonders. I'll make a path to the rainbow's end
    I'll never live to match the beauty again... The rainbow's end"


    geknipt uit mn bericht

    Veel rust heb ik niet gekregen, hoogstens een halfuurtje heb ik kunnen eten, wat met Carbonara gepraat (of liever hard in zijn oor tetteren, want hij is zeer slechthorend) toen Vivian binnen kwam lopen, waar ik op Lustman's feestje twee keer ben wezen kameren. Ze zit al snel naast me en ik vraag me af of dit wel goed voor mn gezondheid is, zo snel na de vorige sessie alweer gestrikt worden. Viv zet vriendelijk doch dringend door met diepe tongzoenen waar je een beetje duizelig van kan worden. Deze racebeer slaagt erin het een paar minuten te rekken, maar het is me al snel duidelijk dat dit net een venusvliegenval is; je komt er niet uit tot je helemaal leeg bent Dus laat ik me weer meelokken naar een kamer en geniet van Viv's attenties. Zoenen gaat een tijdlang staand, dan geknield op bed als haar benen er moe aan worden. Ondertussen betasten we mekaar overal en als ik merk hoe vochtig ze al is duwt ze zich hard tegen mn onderzoekende hand aan en gaan twee vingers onderzoek in haar grotje.

    Stevie Nix bemoeit er zich dan met haar typische stem tegenaan alsof ze me rustig probeert te krijgen, maar werkt niet echt. We tuimelen over elkaar heen en ik lig in 69 met Viv bovenop me. We lassen af en toe een paar knuffelpauzes in en uiteindelijk ligt ze weer op me, maar dan in cowgirl. Tempo blijft hoog en gaat ook niet echt meer omlaag, ook niet in missio en helemaal niet in doggy. Uiteindelijk knijpt ze me leeg in doggy en op hetzelfde moment scoorde Danny Welbeck die verbluffende goal tegen Zweden. Tor!! Het stadion ontploft, de tweede turbo van vanavond ook Leuk dat Viv weer terug is, ben benieuwd tot hoelang ze nu gaat blijven.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    ke-lao-si (16 juli 2012)

  10. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard Vivian, Nigeriaanse Italiaanse

    Vivian lag op het grote ligbed naast de koffiemachine. Toen ik langs liep lonkte ze naar me. De Shyman heeft een zwak voor donkere vrouwen. (lees Jennifer in Heaven 7, Daisy in Heaven 7 en Sandra in Goch maar eens).
    Iman was ook donker maar Vivian was nog een paar tintjes zwarter.

    Een jongensachtig figuur met parmantig naar voren priemende tepels op een a-cupje. Ik plofte neer op de bank tegen de verste muur in de lounge en ze huppelde naar me toe, vlijde zich tegen mijn zijde en stelde zich voor. Vivian dus, Italiaanse van Nigeria meen ik te hebben onthouden. Drie woorden Duits maar genoeg Engels. Dat hebben we een tijdje gesproken.
    Toen stelde De Shyman de bioscoop voor. Dat vond ze prima en nog een paar minuten later lagen we in 69 op een kinobed. Kennelijk komt dit meisje graag en vaak. De Shyman heeft zijn tong en handen zodanig gebruikt dat drie keer een ontlading kwam. Zij was even uitgeput en lag te zweten alsof ze in de sauna was geweest. De Shyman bleef fris en vond het goed zo. Lief en leuk dat een meisje je zodanig vertrouwt dat ze zich meerdere keren kan laten gaan.

    Groet en Respect!!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60