Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Trio met de lesbo sletjes

    Na zeven jaar clubben is het er nog nooit van gekomen : een trio. We weten allemaal uit ervaring van anderen dat dit 90% van de gevallen uitdraait op een snel geld pakken situatie. Meestal zijn de dames niet op elkaar afgestemd of zit de tweede dame er passief bij voor spek en bonen. Daarom heb ik er mij nooit aan gewaagd. Maar nu deed zich een unieke kans voor...

    Het bisexuele duo Sherina en Titziana waren aanwezig. De eerste maal dat ik kennisgemaakt heb met deze dames was vorig jaar tijdens de Halloween party. Ze waren toen constant bezet voor trio sessies. In de kino zag ik hun toen in actie en was zwaar onder de indruk. Wilde verhalen deden de ronde over dit sexy duo. Ze wonen namelijk onder één dak en liggen in het zelfde bed. De rest fantaseer je er maar bij. Sherina kent mij wel ondertussen. Ze was ook ingelicht over de Lustparty en had beloofd te komen in gezelschap van haar wederhelft Titziana. Dames van plezier die iets beloven , komt normaal gezien niet veel van in huis. Afwachten maar...

    Rond 14u kwamen ik en Dolfie aan in Babylon. Aan de inkom zag ik onmiddellijk Sherina staan en ze kwam naar me toe kuste me en ik stelde de vraag : is Titziana erbij ? En jawel hoor , even later kwam ze er aan. Ondertussen is haar kapsel weer veranderd : kort koper rood nu , in november kort zwart , vroeger lang bruin. Pfff. Dolfie schrikt zich een bult : godverdomme jij kent die ? Ha , ha...zeg ik.

    Na het omkleden waren de dames aan de slag met een Duitser. Wat later waren ze vrij en kwamen zich aanbieden. Slecht nieuws , ze vertelden dat ze om 17u huiswaarts gingen. Ondertussen waren er een hoop bekenden daar die ook interesse hadden in dit duo. Eddy de zaakvoerder was er ook bij komen staan en hij zei : de jarige heeft voorrang. Wat dan volgde was nog beter : het is op mijn kosten ! Even op de bank opgewarmd en dan de kamer op...

    Daar sta je dan even perplex te kijken naar deze twee prachtexemplaren. Je duikt er tussen het bed in en het spektakel kan beginnen. Sherina stelde voor om gezamelijk het kutje te likken van Titziana. Beentjes in de lucht en likken maar met twee tongen te gelijk. Dan gingen ze over in de 69 ( Sherina boven ) , ondertussen stond ik voor het bed met een stijve snikkel en zo smoel neukte ik Sherina. ik werd verzocht te gaan liggen nu , werd getrakteerd op een face-sitting terwijl ik door de andere afgezogen werd. Er werden nog verschillende poses aangenomen ( en ja hoor : deze dames kennen de perfecte houdingen zodat ieder z'n genot en mogelijkheden heeft ) , waarbij tongen en vingers verdwenen in openingen.

    Tijd om te neuken nu. Als eerste was Sherina aan de beurt. En deze snol wou ik echt niet sparen : keihard afpalen maar. Titziana tongzoende afwisselend mij en haar vriendinnetje , ondertussen lekker doordouwen met af en toe een duivelse blik vanuit haar zwarte ogen. Sherina vroeg haar liefje : jij ook ? Graag was het antwoord. Ook deze begon ik te pakken in de push-up pomp houding. Dan kwam Sherina nog aanzetten met een zilveren vibrator. Met deze stimuleerde ze de klit van Ttiziana. Wat later bracht ze dit trillend ding langs van achter tegen men ballen toen ik overgegaan was naar de hondjes positie.

    Ik wilde de sessie besluiten met een FT. Ik ging op men rug liggen en werd keihard gepijpt door Titziana. Sherina hield zich bezig met de extra stimulatie met haar tong en de zilveren vibrator. Ik schreeuwde de kamer daar bij elkaar toen ik uiteindelijk lekker in dat slettenbeki spoot.

    Besluit : deze dames zijn echt op elkaar afgestemd, mede omdat ze een koppel zijn en zeer geil natuurlijk. Niet aan te raden als eerste sessie !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande 15 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 maart 2012),Badslippers (18 maart 2012),Carlitos (18 maart 2012),Dolfie (19 maart 2012),duivenmelker (18 maart 2012),gignnl (19 maart 2012),Jansen (18 maart 2012),ke-lao-si (19 maart 2012),mickdundee (19 maart 2012),Rex (18 maart 2012),rob45 (18 maart 2012),Rudi_NL (19 maart 2012),savesexer (20 maart 2012),The Saint (18 maart 2012),vrije jongen (18 maart 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Babylon 468*60