Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 758
  1. #51
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Ja in de welbekende Frankfurt area is 60 euro al de normale prijs dut GT dit als best lopende club ook gaat proberen is een optie.
    IDD. zullen de anderen zich rot lachen meer ijsberen in hun tenten de dames in GT verdienen minder dus zullen ook naar andere cubs gaan.
    Maar ik denk voor die 60 euro entree zul je ook iets mega neer moeten zetten zoals de grote luxe clubs in Frankurt en GT heeft daar niet de omvang voor en de faciliteiten vind ik.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (19 maart 2012),MichelJ (18 maart 2012),wervelwind (19 maart 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Maar ik denk voor die 60 euro entree zul je ook iets mega neer moeten zetten zoals de grote luxe clubs in Frankurt en GT heeft daar niet de omvang voor en de faciliteiten vind ik.
    Daarom gaan ze eerst verhuizen zodat vervolgens gerechtvaardigd de prijs verhoogd kan worden (en LR wordt afgestoten/verkocht aan de uitbaters van By Night).

  4. #53
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Maar ik denk voor die 60 euro entree zul je ook iets mega neer moeten zetten zoals de grote luxe clubs in Frankurt en GT heeft daar niet de omvang voor en de faciliteiten vind ik.
    Zo denk ik er ook over, 60€ voor een club zonder zwembad is teveel. Dan ga ik wel naar Yin Yang, voor 40€ heb je daar 2 zwembaden, 2 whirlpools, 2 sauna's, 1 stoombad en de hele dag doorlopend eten!
    Als ge GT vergelijkt met World of Shark's lijkt dat gewoon een barak!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  5. Onderstaande 3 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (19 maart 2012),MichelJ (19 maart 2012),Picasso 1 (18 maart 2012)

  6. #54
    marcuswally Gast

    Standaard

    Ja RAUL7, zo zie ik het ook. Het ligt er een beetje aan op welk moment de keuze wordt gemaakt om naar een club te gaan. Zou ik een hele dag willen relaxen en zou ik nog voor 14:00 in Roermond arriveren, dan is die 20 euro snel verdient, kan je je tank weer wat vullen.

    Gaat het tegen de avond aan en ga ik met een vriend voor de sfeer/ ambiance, dan rij ik door naar GT.

  7. Onderstaande leden hebben marcuswally bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (18 maart 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    100 mark was de prijs vanaf de opening in PHG en E50,- zal bij deze flinke concurentie gewoon wel blijven.

  9. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Zo denk ik er ook over, 60€ voor een club zonder zwembad is teveel. Dan ga ik wel naar Yin Yang, voor 40€ heb je daar 2 zwembaden, 2 whirlpools, 2 sauna's, 1 stoombad en de hele dag doorlopend eten!
    YY heeft inderdaad als club (voorzieningen, wellness, doorlopend eten...) meer te bieden.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (18 maart 2012)

  11. #57
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Bij de invoering van de euro werd de entreeprijs van de meeste clubs verhoogd van 100 DM (100 gulden) naar 50 euro. Op die prijsverhoging konden ze weer een tijdje teren. Dus zo raar zou een prijsverhoging niet zijn.
    100 DM =110 gulden, net zoals 50 euro het equivalent van 110 gulden is, dus was er bij de invoering van de euro geen prijsverhoging.
    wat deed jij ook alweer voor de kost?
    (L) NCV (L)

  12. #58
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    100 DM =110 gulden, net zoals 50 euro het equivalent van 110 euro is, dus was er bij de invoering van de euro geen prijsverhoging.
    Om nog maar meer te mierenneuken !

    Entree was 100 DM = 51.13 E, bij de invoering van de Euro zijn we dus toch iets meer dan 2% minder gaan betalen!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #59
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Om nog maar meer te mierenneuken !

    Entree was 100 DM = 51.13 E, bij de invoering van de Euro zijn we dus toch iets meer dan 2% minder gaan betalen!
    Jaja, ga het maar goedpraten. Als ze dit lezen verhogen ze straks met 20 euro om dat verlies in te halen.

  14. #60
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Om de club weer beter op de rails te krijgen, zou ik het voorstel van P1 zo snel mogelijk onder de ogen brengen van de leiding van GT. Dwz het voorstel om ijsberen voor alcoholische dranken te laten betalen. Sorry mr Warsteiner. Niet alleen zou een groot deel van de ijsberen die alleen maar komen om te zuipen en de dames links laten liggen zich weer terug verplaatsen naar de cafe's bij hun in de buurt. Maar ook zou er sprake zijn van een enorme efficiencywinst, veel minder inkoopkosten en personeelkosten. Want je kunt het toch met een of meer bardames minder doen, een kok kan worden ontslagen net als een paar schoonmakers, de was moet minder gedraaid worden, de hummer hoeft niet meer te worden ingezet, minder parkeerbewakers, minder afschrijvingskosten van het meubilair, de nu broodnodige verbetering van de luchtverfrissing is niet meer noodzakelijk, etc. Daarnaast heb je minder last van (half)zatte ijsberen die de dvp en andere ijsberen lastig vallen. Ik vind het een goed voorstel. Als ze dan ook nog het roken verbieden op meer plekken is het werkelijk het paradijs op aarde.
    Gr.

    Cupido

  15. Onderstaande 5 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (19 maart 2012),jacky pakutra (19 maart 2012),NikXXX (20 maart 2012),wervelwind (19 maart 2012),Znipper (19 maart 2012)

  16. #61
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    jacky pakutra heeft het weer geflikt om een discussie aan te zwengelen die in minder dan 12 uur geleid heeft tot 60 reacties
    Als dat geen vrijkaartje verdient (eentje waar je straks niet 10 euro voor moet bij dokken ) dan weet ik het ook niet.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (19 maart 2012),laplagne (19 maart 2012)

  18. #62
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Je speelt met vuur, je wilt graag dat GT wordt opgedoekt zo te lezen, Cupido. Volgens mij moeten we je voor straf meer eens een maandje naar je geliefde club Coco verbannen...

  19. #63
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    zit snowballing dan bij die FT inbegrepen?
    Ik hoef bijna nooit voor extra's te betalen. Een kwestie van het "Skinner" principe oftewel "Operante conditionering". Je geeft een dame nooit het standaard bedrag maar varieert daarmee. Dus soms betaal je gul, de andere keer vrekkig. Net zoiets als de gokkasten. De dame weet dat ze kans heeft een goede beloning te krijgen. Als ze gaat "Swappen/Snowballen" bestaat de kans dat ik dat extra waardeer in de vorm van een additionele vergoeding. Echter, ik kan ook beknibbelen en de hand op de knip houden. Het is wel zo dat de dame op voorhand weet dat mijn betalingspatroon onregelmatig is maar nooit onder het minimum van 50 euro per half uur. Ik geef bijna altijd 50/50/50/50. Dus zij weten: " Hmmm, 200 euro voor 2 uurtjes reetlikken, da's mooi meegenomen". dan ga ik natuurlijk niet ook nog eens 50 euro extra betalen als mijn lul "toevallig" door de achterdeur naar binnen komt. Dit gezegd hebbende. 10 euro is peanuts, zelfs voor een bijstandstrekker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Pas zodra rimmen als een 'extra' wordt aangeslagen springt badslippers uit zijn vel
    Zie bovenstaande. Ik betaal niet vaak extra voor extra's. Maar dat had je kunnen weten als je mijn bedragen in het "Topic: Neuken zonder condoom" had gelezen. (volgens mij word ik vanavond een beetje melig ! ! !)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Mensen die in de Quote 500 staan doen vaak moeilijker doen over een tientje dan de gemiddelde mens. Ironisch genoeg slaat The Joker de spijker dus waarschijnlijk recht op z'n kop.....

    J.W.
    Ook JW heeft weet van hoe de wereld in elkaar zit. De echte krentenwegers zitten bij de miljonairs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    10 Euro minder gokgeld voor de Roemsen dan!
    NikXXX "Is my Man". Wij hebben het vaak over psychologische manipulatie en aanverwante "Shit". maar ook over geile wijven met lekkere zuigtieten en lekker pijpbekje. Sluit ons op in het "Big Brother" huis en ik zweer het je. De overige bewoners krijgen een zware zenuwinzink en worden zo psychotisch van ons geneuzel dat ze hun rug zien branden. NikXXX heeft ALTIJD gelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Die gaan we natuurlijk eerlijk invullen
    Op het werk krijgen we ook geregeld van die infantiele enquetes gepresenteerd. meestal door een student voorbereid die aan zijn studiepunten voor een propedeuse wil geraken. Als er ergens aperte leugens worden verkondigd dan is het op dit soort enquetes. Ik ben het met je eens Pic1!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    60euro voor een dagje in de hemel,dat is toch voor niks?
    Precies. Toch zou ik liever een variabel prijzenbeleid zien. Zo heb ik mijn reguliere clubbezoek waarvan ik op gezette tijden melding maak op dit forum. En ik heb mijn zogenaamde incognitiebezoeken waarvan ik geen melding maak. Incognito, snapt u! Ik ga dan na mijn werk zo tegen een uur of 22:00 in het geniep naar een club om een keer te kameren en voor de rest iets te drinken en mijn sociale vaardigheden aan te scherpen bij de dames die daarvoor open staan. Kortom gezellig wat lullen en "Socializen". De clubs bij mij in de buurt sluiten om 01:00 of 02:00 uur. Dan vind ik die 50 of 60 euro niet in vehouding staan tot ijsberen zoals Cupido en Ketserr die al om 11:00 aan de poorten van "GT" staan te rammelen en hun pens strak vreten en de gehele drankvoorraad weg zuipen. Noem mij dom maar ik drink dan een flesje bier, wat water en hap een verdwaalde pizzapunt weg. Ik ben dus zo'n gast waarop de saunaclub verdient. Mijn voorstel is dan ook (in navolging van die prostituee op de wallen die al wat tips had) om een prikklok te monteren bij de "Thekefrau" zodat er naar rato betaald kan worden. Wat zullen we als uurprijs aanhouden?

  20. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX (20 maart 2012)

  21. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    jacky pakutra heeft het weer geflikt om een discussie aan te zwengelen die in minder dan 12 uur geleid heeft tot 60 reacties
    Duitsers hebben daar een mooi woord voor "Rekordverdächtig", nog even en hij krijgt een nominatie voor BRVDM, die zal die dan wel winnen en 1 April gaat ie meteen zijn gewonnen vrijkaartje ter waarde van 50E verzilveren in GT!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #65
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Om de club weer beter op de rails te krijgen, zou ik het voorstel van P1 zo snel mogelijk onder de ogen brengen van de leiding van GT. Dwz het voorstel om ijsberen voor alcoholische dranken te laten betalen. Sorry mr Warsteiner.
    Ik zou het zelfde willen voorstellen voor de beren die gebruik maken van de eet faciliteiten.

  23. #66
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Ik zou het zelfde willen voorstellen voor de beren die gebruik maken van de eet faciliteiten.
    En 1 euro afrekenen voor elke toiletbezoek, de toiletten zijn nu te vaak bezet.

  24. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En 1 euro afrekenen voor elke toiletbezoek, de toiletten zijn nu te vaak bezet.
    En nog niet te spreken over de gasten die pre en aftersales verwachten.
    En dan nog die sauna gangers.

  25. #68
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Als iedereen die reageert als ik een draadje open gewoon 1 euro doneert, dan had ik alweer een vrijkaartje verdiend.

    Ik genereer meer hits in één dag dan een dvp draadje in een jaar maar alle kaarten gaan al naar Badslippers en Ace2...
    misschien dat ik eens met één van die heren op stap moet gaan, want die stapel kaarten van €50.- die Ace2 nog heeft liggen is na 1 april toch ongeldig las ik op een affiche in GT
    (L) NCV (L)

  26. #69
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Als je al die mods van alle fora gewoon structureel entree laat betalen dan is er geen enkele prijsverhoging meer nodig

  27. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (19 maart 2012),jacky pakutra (19 maart 2012),The Joker (19 maart 2012)

  28. #70
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Als je al die mods van alle fora gewoon structureel entree laat betalen dan is er geen enkele prijsverhoging meer nodig
    Volgens Jansen lijdt de club zelfs verlies op Big, omdat ie niks betaalt en ook nog eens massaal eten hamstert in meegebrachte tupperware-bakjes
    (L) NCV (L)

  29. #71
    Geregistreerd
    30 maart 2009
    Last Online
    19 augustus 2012 @ 00:41
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    PRIJSVERHOGING GT

    Uiteraard zeggen een aantal mensen dat een dergelijke verhoging niets uitmaakt. Zeker er komen een aantal mensen met geld maar dat bepaald niet het succes. Dit systeem slaagt alleen op basis van volume. D.w.z. er zijn veel bezoekers nodig om het geheel te laten werken. Je kunt niet dagelijks 80-100 vrouwen tevreden houden als je maar een paar gasten hebt die het kunnen betalen. Daarbij geeft menigeen al aan (en ikzelf hoor dit ook) dat er feitelijk minder naar de kamer word gegaan en per kamerbezoek word er minder uitgegeven (vanuit ditstandpunt alleen al kun je niet veel gasten missen). Ook hoor ik steeds vaker dat men een clubbezoek overslaat. Niet voor niets doet een club als Acapulco het steeds beter. Met 60 euro ga je richting het prijsnivo in Frankfurt. Ik zou zeggen; ga is een keertje kijken op zondag t/m woensdag in de grote clubs rond Frankfurt. Nauwlijks gasten, tja bij 65 euro entree??? Ik wil niet zeggen dat men geen entreeprijsverhoging mag doorvoeren, echter GT zou wel de laatste moeten zijn gezien de relatief nog steeds hoge bezoekersaantallen. Vergeet niet ook de dames betalen entree en daarbij moet je je afvragen wat GT biedt qua wellness in vergelijk tot andere grote clubs? Veel minder!

    Verder hoor ik 2 dingen die naar mijn mening alleen maar onjuist kunnen zijn:

    1. LR zou dichtgaan? Vreemd! Men is bezig met een vergunning voor een aanbouw???
    2. GT 18 hutten erbij? Bij GT is men al jaren bezig met het verkrijgen van een vergunning voor uitbreiding van het pand of extra huisjes. Maar deze vergunning is en word helaas niet verleend. En daarbij is de optie naar een ander locatie ook meermaals gevallen. Echter hierdoor kan GT z'n identiteit en sfeer verliezen en blijkt dit ook niet echt een optie.

  30. #72
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Testbericht??
    Aantal berichten : 1

    Ik vermoed een ...........

  31. #73
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TestBericht Bekijk bericht
    PRIJSVERHOGING GT

    Ik wil niet zeggen dat men geen entreeprijsverhoging mag doorvoeren, echter GT zou wel de laatste moeten zijn gezien de relatief nog steeds hoge bezoekersaantallen.
    waarom zou GT dan de laatste moeten zijn? I don't get the point. in een drukke club als GT zijn er wachttijden en is dus de vraag nog steeds groter dan het aanbod. Als de vraag groter is dan het aanbod, dan is er sprake van een te lage marktprijs, en is er een hogere prijs mogelijk om een beter evenwicht te bereiken.

    de denkwijze die juist het omgekeerde impliceert ( A contrario geredeneerd lees ik hier dat een minder drukke club eerder een prijsverhoging zou moeten invoeren) is onjuist, zowel feitelijk als empirisch.
    clubs die minder lopen zakken juist met hun prijzen (Planet Eden) of geven soms massaal gratis entree ter aanmoediging (H7). H7 geeft ook regelmatig 50% kortingskaarten bij een volgend bezoek.

    Ergo: juist GT is de enige club die zich een prijsverhoging in NRW kan permitteren, dat het een kleine bunker is of het eten soms niet geweldig is, doet niets af aan het feit dat de club by far het populairste is en dus het meeste aantal beren trekt.
    heel simpel zou je kunnen stellen dat de gemiddelde beer op basis van empirische data de line up van GT blijkbaar het beste vindt, dus kan GT het zich theoretisch permitteren om een meerprijs ten opzichte van de andere clubs te vragen.

    Let wel, ik zeg niet dat het mijn favoriete club is of dat het juist is dat de prijzen 33% omhoog moeten (voorheen altijd 45 euro met een kortingskaartje, en nu 60 euro, 15 euro extra dus als ze die kaartjes niet meer uitdelen), ik zeg alleen dat de hierboven gemaakte redenering niet klopt, en daarnaast dat , als er één club in NRW is die op dit moment een prijsstijging kan permitteren, dat dit dan GT is. niks meer, niks minder.
    (L) NCV (L)

  32. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Znipper (19 maart 2012)

  33. #74
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Ik adviseer iedereen die de komende 2 weken de club verlaat om Marina, Nick en Tatjana een hand te geven en ze te bedanken voor de fijne tijd de afgelopen jaren. Dan heb je kans dat de verhoging niet door zal gaan... Geen idee of ze in Duitsland ook aan 1 april grappen doen. Ze zullen zich wel rotlachen dat er weer zoveel zijn ingetrapt.

  34. #75
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ik adviseer iedereen die de komende 2 weken de club verlaat om Marina, Nick en Tatjana een hand te geven en ze te bedanken voor de fijne tijd de afgelopen jaren. Dan heb je kans dat de verhoging niet door zal gaan... Geen idee of ze in Duitsland ook aan 1 april grappen doen. Ze zullen zich wel rotlachen dat er weer zoveel zijn ingetrapt.
    zie mijn eerste post...
    (L) NCV (L)

 

 
Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60