Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
  1. #26
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Heeft iemand Marianna onlangs nog gezien?

    Ja maar het leg er meer aan wat jij onlangs noem.

  2. Onderstaande leden hebben Johnny Stromple bedankt voor deze bijdrage:

    KlapKrat (19 mei 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Ja maar het leg er meer aan wat jij onlangs noem.
    Bedankt voor je antwoord.

    Wat ik bedoel is afgelopen week bijvoorbeeld?

  4. #28
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Heeft iemand Marianna onlangs nog gezien?
    Gisteren!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  5. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    KlapKrat (23 mei 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:50
    Berichten
    79
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    24 in 11 posts

    Standaard

    Hello,

    does anyone know when she will be back from holiday?

    BR GL

  7. #30
    Geregistreerd
    18 april 2021
    Last Online
    Gisteren @ 20:14
    Berichten
    40
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    82 in 25 posts

    Standaard

    Mariana ex GT, ex PHG (2012 ) is voorlopig in Velbert - Prime.

  8. Onderstaande leden hebben Donbaise bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 augustus 2021)

  9. #31
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Marianna nog steeds in Velbert(donderdagen werkt ze sws niet haar vrije dag)

  10. #32
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Net een trio gedaan met haar en haar vriendin Luana. Ik kan de recensies hierboven bevestigen. Mooie dame, naturelle cup C, TZ behoorlijk terughoudend, daardoor niet heel veel herhalingsgevaar. Trio is wel een aanrader. Erg gezellig.

  11. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    ME262 (16 maart 2022),mentholbear ( 9 maart 2022),pret ( 7 maart 2022)

  12. #33
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Gisteren @ 00:45
    Berichten
    154
    Discussies
    9
    Thanks
    459
    Thanked
    280 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Net een trio gedaan met haar en haar vriendin Luana. Ik kan de recensies hierboven bevestigen. Mooie dame, naturelle cup C, TZ behoorlijk terughoudend, daardoor niet heel veel herhalingsgevaar. Trio is wel een aanrader. Erg gezellig.
    is de luana ex LR en GT aca gold

    ME262

  13. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:50
    Berichten
    79
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    24 in 11 posts

  14. Onderstaande leden hebben grosselatte bedankt voor deze bijdrage:

    ME262 (17 maart 2022)

  15. #35
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Das schönste Mädchen von nebenan

    Uit mijn verslag van zaterdag 28 januari

    Bij mijn laatste twee bezoeken viel me steeds weer een dame op die zich afzijdig van de meeste dames houdt en of alleen of met haar vriendin aan de hoek van de bar (aan de kant van het restaurantje) zetelt. Ze ziet er gewoon ook niet uit als een DVP die op zoek is naar klanten om voor geld seks mee te hebben in deze saunaclub. Maar meer als een girl-next-door in bikini/lingerie, alleen dan wel das schönste Mädchen von nebenan. Als ik de last man standing ben van het IJBF-gezelschapje fris ik me op en knoop daarna met haar een praatje aan.

    Donkerblond haar met onderin een paar golven, een wonderschoon gezicht met een zeer subtiele neuspiercing en twee rijen mooie witte tanden die ze tijdens ons gesprek voortduriend bloot lacht. Ergens doet haar uitstraling me denken aan Cameron Diaz, maar dan met iets donkerder en langer haar. Hoewel ze overduidelijk niet tot de allerjongsten in de club behoort, ben ik toch verbaasd dat ze al 33 is. Minder verbaasd ben ik dat ze Roemeens blijkt. Ze spreekt echt perfect Duits (en naar eigen zeggen ook uitstekend Engels, maar we blijven bij Duits) en meent me daarin - net voor ik haar wil vragen een sleutel te gaan halen - te moeten waarschuwen dat ze “alleen hele normale dingen doet op de kamer”. Ik antwoord dat dat mooi uitkomt, omdat ik ook alleen hele normale dingen doe op de kamer, maar nu wel heel bezorgd ben dat ik eruitzie als een zieke perverseling die misschien hele kinky dingen wil. Ze verzekert me dat dat niet de reden is.

    Even later bevind ik me met Marianna, die ondermeer 9 jaar in GT in Brüggen werkte, in een mooi ruime van spiegels aan beide kanten en het plafond voorziene kamer. Als haar BH uitgaat verbaas ik me nog eens, want haar bijzonder mooie borsten vertonen ook nog niet bepaald de sporen van 33 levensjaren. Wat een heerlijk lijf heeft ze. Aanrakingsangst heeft ze niet bepaald en onze handen vlinderen over elkaars lichamen waarbij ze ook (aanvankelijk tamelijk) voorzichtige zoenen en tongzoenen biedt. Ik laat haar eerst oraal mijn lichaam even verder verkennen en dat voelt heel erg goed en dan draai ik Marianna op haar rug en daal langs naar nek met mijn mond naar haar borsten en al strelend nog verder naar beneden om haar kutje oraal te verwennen.

    Ik geniet enorm van het likken van haar mooie frisse poesje en het uitzicht op haar mooie borsten en betoverende koppie met gesloten ogen. Ik neuk dat behoorlijk nauwe kutje met mijn tong waarbij Marianna haar benen zo goed mogelijk spreidt en optrekt om me zo goed mogelijk overal en diep te laten komen. Ondertussen fluistert ze een kleine aanwijzing en ik toon mij een goede toehoorder. Uiteindelijk komt ze nat en heftig klaar en heeft plezier als ze de overdaad aan geil die uit haar spleetje kwam uit mijn baard veegt. Ze zweert haar best te doen om me minstens even ver te laten zweven en dat lukt haar met een fantastische gevoelvolle deepthroatsessie die ik fantastisch kan volgen in al die spiegels uitermate goed. We roken nog een sigaret waarmee het uur kamertijd overschrijden en ik sta echt helemaal paf van hoe geweldig deze meid is, als persoon en als sekspartner. Dit heeft niets meer te maken met herhalingsgevaar, Marianna is voor mij 100% verslagingsgevaar!



    En die hele terugreis hoor ik Marianna’s stem in mijn oren, soms fluisterend en dan weer afgewisseld door haar lachen, ik zie haar gezicht voor me met die betoverende lach, haar borsten terwijl ik haar borsten en tepels kneed met mijn tong haar klitje bewerkend. Ik heb echt geen idee meer hoe de toch uitstekend presterende DVP van mijn tweede kamer heet. Gelukkig! De dame zelf en haar performance zijn toch gewoon mijn beoordelingscriteria. Ik vind niet ineens elke meest recente vrouw die zich aan mijn nukken onderwerpt tegen betaling de beste. Ik zal dit jaar, zeker als Marianna er blijft werken, vooral in Acapulco-Prime gevonden gaan worden. Fantastische club, fenomenale vrouw!

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  16. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2023),Eddy_V ( 1 februari 2023),flicki ( 3 februari 2023),vanKees ( 1 februari 2023)

  17. #36
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    113
    Discussies
    1
    Thanks
    369
    Thanked
    217 in 48 posts

    Standaard

    War auch mit ihr auf dem Zimmer und kann auch nur positives berichten. Sie sieht für ihre 33 Jahre wirklich fantastisch aus, schöne C-Cups, sehr gepflegt und vor allen Dingen sehr sympathisch. Ständiger Augenkontakt und wirklich GF6 vom feinsten. Ihr Blowjob ist wirklich sehr zu empfehlen. Man merkt ihr die langjährige Erfahrung an und so ruhig und entspannend verläuft das Zimmer für den Gast. Für mich eine ganz sichere Bank

  18. Onderstaande 3 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    ME262 (25 april 2023),mentholbear (25 april 2023),Wentelt Eefje (24 april 2023)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Babylon 468*60