Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Beitrag Marianna (Roemeense) ex-Mari PHG ex-GT

    Naam : Maria (onder voorbehoud want ben verkeerd denk ik)

    Nationaliteit / taal : Roemeens en aanverwante talen / Engels

    Leeftijd :22 jaar

    Haarkleur/lengte : bruin lang haar

    Lengte : 1.72m ongeveer

    Postuur / Cupmaat : lekker slank lijfje / lekkere volle borsten kleine C

    Tatoeage / Piercing : uhm dacht van niet

    Service : PZC, NMC, TZ, clitstimulatie

    Prijs: € 50 voor 30min

    Service: Goed te noemen, niet buitensporig, volledig laat ze haar niet gaan en beetje haastig.

    Herhaling: die kans bestaat wel want ze is knap, gezellig om de kamer en goede techniek. Echter terug afhankelijk van wat er voor het overige rondloopt.
    Pain is weakness leaving the brain !

  2. Onderstaande 7 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (12 februari 2012),egon, Dr. Rammler (12 februari 2012),Jovibeer (26 februari 2012),Megaboob (12 februari 2012),MichelJ (21 mei 2012),NikXXX (12 februari 2012),The Saint (23 augustus 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Beitrag MARI, lange zwarte haren, Roemeense

    Naam: MARIE

    Nationaliteit/taal: Roemeense Engels(perfect)/Frans (goed)/ rest niet getest

    Leeftijd: 22

    Haarkleur/lengte: zwart lang (soms sluik, soms krullend) lastig voor 'n paspoortje zei 'k haar, haalde zo forumgewijs haar neus voor op...

    Lengte: 1m65

    Postuur/cupmaat: slank B/C-cup natuur (referentie)

    Tatouage/piercing: piercing in neusje

    Service: standaard clubservice

    Extra: ma new wife



    Af en toe kom je ze tegen, dames waarvan je dacht te weten dat ze een prima kamergenote zouden zijn, maar door getalm/getwijfel en een interventie van een paniekerige collegaDVP een jammerlijk misgelopen kamergenote; en dan maar proberen je hoofd koel te houden ondanks de versmachtende illusionaire hitte van de gerateerde stomende supersessie... harde noten om kraken voor de wispelturige ijsbeer die een nietszeggend professioneel babbeltje van 5 minuutjes aan zo'n kolderiek strandtafeltje in de niet-rokers-zone van PHG maar niet uit z'n kop kreeg gedurende de daaropvolgende dagen. Gezien ik beschik over zéro karakter als 't bloedjemooie en leuke dames betreft zat er niets anders op dan Oedt nogmaals aan te doen, en wel voor dit mokkel in 't bijzonder. Gelukkig had ik niet enkel op haar lange gladde haren gelet vorige week, want ik was hoogstwaarschijnlijk met 1 van de 27 overige zwartharige Roemeentjes op een kamer beland. Marie zat met prachtig licht krullende haren ditmaal wat te suffen aan de bar, temidden van een half bataljon andere dames, en hopla, blikjes van herkenning kruisten elkaar, en ondanks m'n fikse wandeltred stopte ik handremgewijs met spinnende sleffermoves tengevolge. Sorry voor 't mini-remspoor aan de kuisploeg bij deze. Ze lachte me licht joviaal toe, en 'n correcte naaminfluistering en bijhorende melige toespeling op haar blinkende schoonheidspracht van hedentendage maakte 2 rijtjes tandjes vrij voor dentale check-ups desgewenst.

    Aangezien het toch lastig keuvelen is temidden van elvendutzend overige mokkels haar lichtjes dwingend verzocht een afgelegen zithoekje op te zoeken. Gracieus schreed dit iets te kort uitgevallen catwalkmeisje richting zetels, deze iets te lomp uitgevallen ijsbeer drentelde kinnebakuitvallend een metertje achterop, pfff. Het klassevolle keuvelen kon hervatten, m'n naam was ze gelukkig al vergeten, maar een korte referentie aan de warmbloedigheid deed toch het beste vermoeden. Somtijds haar doordringende ogen ontwijkend zaten we aldaar wat te schertsen en schavuiten, Marie is 'n uitermate gezellige gesprekspartner, gulle lach bijwijlen om idiote redeneringen en dito grapjes, nou, dat kan je aan mij wel overlaten zo'n klusjes. Een kruiwagen dommigheden verkondigd in onsamenhangende stijl, tot groeiend jolijt van Marie die bijwijlen het spoor bijster raakte, maar m'n nuttige gebruikshandleidingmapje bij surfertjesuiteenzettingen deed wonderen. Zelden een meer relaxte gespreksronde doorgesparteld, kolderiek en nervessettelend tegelijkertijd. Marie spreekt foutloos Oxfordengels en met haar gespierde lijfje zou ze mits ietwat training zelfs die Cambridgeidioten weer ns een lesje kunnen leren op die domme Thameswedstrijd die miljoenen bezopen Britten weer ns de illusie geeft dat ze een tradities koesterend volkje zijn. Dronkaards zijn het, en dan nog ter uitbreiding verslaafd aan 't kutste bier dat er te zwelgen valt, morons. Maar we dwalen af.

    Op de kamer ontdeed Marie zich ietsje te snel van haar bikinisetje, potverdikke nog aan toe, jammie. Zwaartekrachtnegerende borstjes doemden op, deze prachtige meid was gezegend met allerhande uiterlijke schoonheden, en dan nog ns toptietjes ook, Lord have mercy. Lichtjes bevend door de op m'n netvlies getoverde beelden trachte ik me uit m'n berenplunje te wurmen, en in m'n nakie de okselfrisse verschijning met Roemeense roots vergezeld op de krap bemeten handdoekruimte. Gelukkig is ze rankjeslankje en kon ik me mits enige schuifelmoves probleemloos op het textiel wurmen, en ter uitbreiding minutenlang knuffelend deze donkerharige schone ns op 'n Vlaamsgeoriënteerde streelsessie trakteren. Het dient vermeld, tongzoenen is niet zo haar geprefereerde bezigheid, dat tracht ze liefst te beperken. Naja, no worries. Voorts scoorde ze wel een knuffelbrevet van jewelste, en voorts werd er lichaamsgeëxploreerd in overdrive en slo-mo, just what the doctor ordered. Het eerste halfuur werd eigenlijk opgesoupeerd met louter van deze bedenkelijke strelerijen, spielereien en moest er een pan in de buurt geweest zijn ongetwijfeld nog roereieren aan toe. Daarna werd het haar toch te dolletjes en begon ze maar effie aan de meer common Französische werkzaamheden in deze omstandigheden, tot tevredenheid overigens. Zowel qua zoenen als pijpen geen uitmuntende scores, maar de easygoing flow en continue speldeprikken en korte lachstuipjes tussendoor verbloemden occasionele minpuntjes probleemloos. Méér intiem was daarentegen uitmuntend, kort en bondig in schril contrast met de rest van dit paspoortje. Zo, dat was 'm dan, een poffertjessessie ter kennismaking met deze ravissante vlinderliefhebster die wel enkele van deze fladderaartjes kan veroorzaken in ijsberenbuikjes, be aware. Overmatig groot herhalingsgevaar voor ondergetekende die al naar de drogist is geweest anticiperend op buikdiertjes... ma new wife in PHG... pannekoekenalert!

  4. Onderstaande 19 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (14 maart 2012),Badslippers (14 maart 2012),Bosco (14 maart 2012),Boy69 (11 mei 2012),Carlitos (14 maart 2012),Costana (14 maart 2012),egon, Dr. Rammler (30 april 2012),Flurkman (16 maart 2012),ju52 (27 januari 2018),ke-lao-si (14 maart 2012),Lucas002 (14 maart 2012),Megaboob (14 maart 2012),MichelJ (21 mei 2012),NikXXX (16 maart 2012),rob45 (14 maart 2012),terminator (15 maart 2012),The Saint (23 augustus 2012),vrije jongen (14 maart 2012),Willi69 (14 maart 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Dit weekend ook met deze meid op de kamer beland. Ik kan mij volledig vinden in de conclusies van Costana. Maria is een meisje dat zeker haar tijd neemt voor de inleidende babbel. Ze hield zich ook wat afzijdig van de andere Roemeense dames. Op de kamer verder een keurige service met tongzoenen, likkenen en verzorgde pijpbeurt. Techniek was goed zonder meer. Een echte topper was Maria voor mij niet, maar toch meer een stevige middenmotor. Ook voor mij zal het herhalingsgevaar afhangen van het dagaanbod. Spijt van miijn kamerbezork met Maria heb ik dus zeker niet.

  6. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 maart 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Deze meid viel me vrijwel direct na binnenkomst al op, Qua body 100% mijn "ding".

    Het duurde even voordat we "contact" kregen, maar na een poosje belandden we op een van de bankjes.
    Deze meid bleek niet alleen erg mooi te zijn, maar beschikt ook over uitstekende presales.

    Het duurde dan ook niet lang voordat ze een sleutel "mocht" halen en we afdaalden naar kamer 5

    Over de kamerprestaties kan ik kort zijn: SUPER !!!

    Herhalingsgevaar: minimaal 100%

  8. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (30 april 2012),Willi69 (30 april 2012)

  9. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Is dit niet dezelfde dame als Maria? Paspoortjes komen vrijwel overeen, de namen ook bijna (deze Marie spelt haar naam als Mari op de spelcomputer).

    Ik heb nl. geen tweeling gezien .... nouja...wel een helft van een tweeling

  10. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Het zou zomaar kunnen MJ, lijkt plausibel...

    Voorts: diskwalificeerde zichzelf voor kameren wegens diva-gedrag dat werkelijk storend is dat het een aard heeft, en ook vele andere ex-klanten van haar voor het hoofd stoot...

  12. #7
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Is dit niet dezelfde dame als Maria?
    Zowel Mari als Maria waren vandaag aanwezig. Hun paspoortjes komen bijna overeen , maar als je ze naast elkaar zet zijn het bijna 2 compleet verschillende meiden:
    Mari: slank, stijl bruin haar
    Maria: iets steviger, golvend/licht krullend donker haar

    Allebei prachtige meiden!



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #8
    Geregistreerd
    18 mei 2012
    Last Online
    5 september 2012 @ 23:21
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    noemt zij zich niet ook miranda toevallig?

  14. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hwalker Bekijk bericht
    noemt zij zich niet ook miranda toevallig?
    Nee, Miranda is deze dame.

  15. #10
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Na een korte vakantie heeft Mari zich van afslag vergist, zomaar Oedt voorbijgekard en de uitrit Brüggen ingekacheld alwaar ze werkzaam is in Golden Time en zich laat aanspreken als Marianna...

  16. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Anpisser (23 augustus 2012)

  17. #11
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Na een korte vakantie heeft Mari zich van afslag vergist, zomaar Oedt voorbijgekard en de uitrit Brüggen ingekacheld alwaar ze werkzaam is in Golden Time en zich laat aanspreken als Marianna...
    Inderdaad, Marianna was gisteren 1 van de mooiste meiden die er rondliep. Uiteindelijk ben ik in de bar op haar afgestapt. Het was hier haar 3de werkdag zo vertelde ze me en ze bevestigde wat "de souza" al vermoedde, nl. dat ze voordien in phg te bewonderen was. Ik dacht eerst dat ze Bulgaars was maar ze is wel degelijk een volbloed Roemeentje. Ze stelt zich ook in GT heel rustig op, ook in het inleidend gesprek maakte ze geen gehaaste indruk. Toen ik vroeg of ze zoende, antwoordde ze bevestigend en na een 15 min. wachttijd (om 16u al) vertrokken we naar kamer 4: nog nooit binnen geweest: climakamer met 2 spiegels en raam (vroeger blijkbaar niet).
    Toen ze zich ook te vlug ontkleedde, kwam er idd een haast perfect lichaam tevoorschijn en samen met haar indringende ogen en lange donkerbruine stijle haren is ze echt een stunner. Zoenen doet ze idd: "siehst du" zei ze triomfantelijk maar ik moet me aansluiten bij SS dat TZ beperkt was. Ik had dan ook mijn vraag niet juist gesteld: zoenen is niet gelijk aan tongzoenen, dus kon ik haar niet op een leugen betrappen. Het is wel een meisje dat je graag streelt en zoent op alle plekjes (vooral de nek) gedurende de hele vrijpartij wat ik wel weet te appreciêren. Het beste bij haar vond ik de blowjob waarbij ze je regelmatig met haar donkere kijkers geil aankijkt. Na een eerste blaasconcert verwende ik haar grotje waarbij ze zich duidelijk niet volledig liet gaan, maar desondanks goed nat werd. Daarna kreeg ik een 2de blowjob terwijl ik op mijn knieën zat en ik had alle moeite van de wereld om in die positie niet klaar te komen. Daarna 3 standjes gedaan: zij bovenop vond ik het minst maar ze zocht wel bodycontact op gepaard gaande met lekker zoenen op borst ("ik hou van mannen met een gladde borst" zei ze) en in mijn nek en de schijnheilige was zodanig betoverd door haar donkere ogen dat ze zich tot 2maal afvroeg of alles wel ok was. Uiteindelijk het maar op zijn hondjes afgemaakt wat ook het standje was dat het best aanvoelde.
    Conclusie: ik merk veel gelijkenissen met het uitgebreide verslag in PHG van SS: het valt af te wachten hoe ze zal evolueren in GT. De sessie was standaard (7.5/10) zonder meer maar door haar prachtige lichaam en ogen ben je geneigd om de sessie bovengemiddeld te gaan quoteren wat eigenlijk niet het geval is. Door het lekkere zoenen op het lichaam en in de nek en de blowjob die ik toch net boven de standaard beschouw verdient ze een 0.5 meer.

    werk dus voor de mods: Marianna=> GT (ex-Mari PHG)
    Laatst gewijzigd door The Saint; 23 augustus 2012 om 10:45
    Het doel heiligt de middelen

  18. Onderstaande 5 leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (24 augustus 2012),Badslippers (23 augustus 2012),Boy69 (23 augustus 2012),LIKE_BLOND_THAI (24 augustus 2012),satanic surfer (23 augustus 2012)

  19. #12
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 00:24
    Berichten
    186
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    267 in 62 posts

    Standaard

    Heerlijke meid, ze kwam afgelopen maandag binnen met een wat oudere lijkende Russin (met heel veel make up) en ik zag al dat ze hier voor het eerst was vanwege de uitleg van haar vriendin.

    Slanke meid, mooie naturel borsten maar voornamelijk het constant naar je aankijken tijdens pzc was fantastisch! Zeker voor herhalingsvatbaar!

  20. #13
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIKE_BLOND_THAI
    Heerlijke meid........!
    Helemaal mee eens !!
    Ze was al mijn favootje in PHG, en ondanks de "concurrentie" in GT zullen er ook daar vele kamerbezoeken met haar volgen.

  21. #14
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Vrijdag ook met deze dame geweest. Wat een beauty en wat een heerlijk borsten helaas geen TZ. PZC was eerst wat matig en ik dacht helaas hier ga ik niet nog eens mee maar PZC werd steeds beter en sex was prima. Herhalingsgevaar toch wel.

    Zag echter ook iemand haar langer meenemen naar de kamer maar meer dan een half uur zit er voor mij bij een dame niet in als er geen TZ in het pakket zit of voorzichtige kusjes. Ze heeft wel aangegeven zeker in GT te blijven.

  22. #15
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik was zaterdag met haar op de kamer en was tevreden met haar service. Inderdaad, ze heeft verrukkelijke tieten. Een vriendelijke meid en leuk om een keer te hebben gehad.

  23. #16
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Inderdaad, ze heeft verrukkelijke tieten.
    Ze heeft inderdaad een goddelijke body.
    De "buitenkant" is een plaatje, nu de "binnenkant" nog, die is lang niet zo stralend als de "verpakking"

  24. #17
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Vanavond met Marianna geweest. Mooi meisje. Helaas is de service niet echt geweldig. Meteen vol tempo "blazen". Beetje veel tandgebruik. Geen FT. Erg smal geschapen. Ik sluit me verder aan bij bovenstaand commentaar. Mooie buitenkant. De rest mag geen naam hebben...

  25. Onderstaande leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 3 augustus 2013)

  26. #18
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Deze dame ken ik al sinds ze in GT kwam werken. Wat ik die eerste keer niet wist dat ik nog vele malen met haar zou gaan en dat ze later (nu dus) zelfs elke keer op m'n lijstje kwam te staan maar in al die tijd is de service alleen maar beter geworden, ze is nog even mooi als toen en het is altijd weer een plezier om haar te zien. In de tussenliggende tijd nog wel een dvp in LR tegengekomen die een veel grotere aantrekkingskracht op mij had en waardoor ik maar enkele keren GT heb bezocht (voor Marianna) in de periodes dat zij op vakantie was maar het was ook door deze dvp dat ik de goede service van Marianna alleen maar meer ben gaan waarderen maar dezelfde aantrekkingskracht als die dvp heeft Marianna ook weer niet. Zo ging ik 2 weken geleden nog naar PHG voor wat afwisseling dat had ik bij m'n moppie uit LR nooit gedaan. Maar toch het was goed om na een pauze van 2 weekeinde Marianna weer te zien en het leek wel of het een beter uurtje was dan ooit.

    Gek nadat ik laatst nog phg opzocht voor wat afwisseling wou ik nu 2 gewoon een 2e keer met Marianna. Kan natuurlijk alleen maar tegenvallen na zo'n goede sessie maar toch nogmaals met Marianna gegaan en wederom top en de dag in GT met een uitstekend uurtje afgesloten.

  27. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 oktober 2015),Boy69 (18 oktober 2015)

  28. #19
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben al vaker met haar op de kamer geweest. Ze biedt een goede service. Zoenen en PZC is prima.

  29. #20
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Kom al jaren in het sprookjesbos maar om één of andere reden nooit gecheckt of dit optisch wondertje de moeite was naast Georgina. Is me zeer goed meegevallen. Geen FT of AV maar de rest wel volle gas. Het kan dus toch samen : service én knap. Ik moet wel toegeven dat ik na 10 minuten instemde met een uurtje omdat ik het gevoel had dat dit me zou helpen naar een gfe-sessie. PZC zeer goed met veel afwisseling en oogcontact. Eerste shot na 25 minuten in cow-girl. Na verfrissende douche tweede deel opnieuw PZC en leuke doggy waarbij ze wel wat kan hebben. Toppertje (in mijn ogen) als we alles meerekenen : subliem gewaxt, mooie borsten, inzet, optisch en volmaken van het uurtje, leuke babbel. HH groot naast Barbie, Jessica en Johanna... We keren tevreden terug, asap.

  30. Onderstaande 2 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (18 juli 2016),kempie (18 juli 2016)

  31. #21
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Gister was ik met Marianne. Ik was al vaker met haar. Ze heeft de mooiste borsten van GT. Ik word altijd helemaal waanzinnig wanneer ze met haar borsten over mijn borst glijdt en mijn nek zoent. Een mooie meid met een mooie service.

  32. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (31 juli 2016),Boy69 (31 juli 2016),kempie (31 juli 2016)

  33. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:22
    Berichten
    79
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    24 in 11 posts

    Standaard

    Hello,

    does anyone know when she will be back from holiday?

    Thx and best regards

    GL

  34. #23
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grosselatte Bekijk bericht
    Hello,

    does anyone know when she will be back from holiday?
    Last week!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  35. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:22
    Berichten
    79
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    24 in 11 posts

    Standaard

    Thank you!

  36. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Heeft iemand Marianna onlangs nog gezien?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

  FKK Artemis 468*60