Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73
  1. #51
    Geregistreerd
    6 juni 2013
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 23:46
    Locatie
    Detroit, MI
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Villa Vertigo

  2. #52
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Deze Vrijdag loopt de temperatuur behoorlijk op, reden dit topic weer eens onder de aandacht te brengen .

  3. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (25 april 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Voor mooie zwembaden moet je ook naar clubs ver weg en niet zoals de weinig kritische ijsberen die zich snel tevreden stellen met die voetbadjes aan de grens.
    Soms moet ik Picasso 1 dan toch gelijk geven. Mijn thuishaven deze zomer wordt dan ook Frankfurt.

    Het zwembad van VV ziet er mooi uit (of beter: de tuin ziet er mooi uit) maar is ijskoud en was afgelopen zaterdag nog . Heb je al eens een grote tuin en mooi weer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #54
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    P.s. ik lees net op teletekst dat het tegen het weekend 27 graden wordt. Dan moet je dus aan het zwembad van de "Villa" liggen. Trouwens, "Yin Yang, Planet Eden" zijn dan ook opties. "DV" heeft weliswaar een zwembad maar geen mooie tuin.
    Lees dit topic nog eens door, met mooi weer zijn er vele clubs die dan de optie hebben van een fraaie tuin, vaak ook nog in combinatie met een mooi zwembad en als het even meezit een BBQ, gesteld dat je daar van houdt natuurlijk.

  6. #55
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Planet Happy Garden Eden:







    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #56
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Soms moet ik Picasso 1 dan toch gelijk geven. Mijn thuishaven deze zomer wordt dan ook Frankfurt.

    Het zwembad van VV ziet er mooi uit (of beter: de tuin ziet er mooi uit) maar is ijskoud en was afgelopen zaterdag nog . Heb je al eens een grote tuin en mooi weer .
    Weet iemand of het zwembad van Villa Vertigo inmiddels al weer gebruikt kan worden. Vrijdag lijkt een mooie dag te worden en als ik tijd heb wil ik weer eens de Villa of Happy aandoen, maar YY is ook een optie.
    Kent iemand ook een club met een verwarmd buitenzwembad? Het is toch wat prettiger in wat warmer water te springen dan in ijskoud water vind ik.
    Waar ik toch ook wel wat twijfels over heb is de kwaliteit van het water, wie controleert dat?
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  8. #57
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Weet iemand of het zwembad van Villa Vertigo inmiddels al weer gebruikt kan worden. Vrijdag lijkt een mooie dag te worden en als ik tijd heb wil ik weer eens de Villa of Happy aandoen, maar YY is ook een optie.
    Kent iemand ook een club met een verwarmd buitenzwembad? Het is toch wat prettiger in wat warmer water te springen dan in ijskoud water vind ik.
    Waar ik toch ook wel wat twijfels over heb is de kwaliteit van het water, wie controleert dat?
    Sixsens
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  9. #58
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Waar ik toch ook wel wat twijfels over heb is de kwaliteit van het water, wie controleert dat?
    Im PHG der Hausmeister. Er hält seinen kleinen Zeh in das Wasser - und wenn der nicht abfällt, ist das Wasser in Ordnung.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 juni 2014)

  11. #59
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Weet iemand of het zwembad van Villa Vertigo inmiddels al weer gebruikt kan worden. Vrijdag lijkt een mooie dag te worden en als ik tijd heb wil ik weer eens de Villa of Happy aandoen, maar YY is ook een optie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zwembad was dik in orde. Kraakhelder met zo'n robotstofzuiger die de boel zuivert en schoon houdt. Prachtige tuin. Wat een avontuurlijke speeltuin zal dat zijn als alle kamer bezet zijn. Veel hoekjes met aangename zit- en ligmogelijkheden voor verdere actie.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Waar ik toch ook wel wat twijfels over heb is de kwaliteit van het water, wie controleert dat?
    Dat weet ik niet. Ik heb zelf altijd zo'n chloor en Ph-meter in mijn toilettas ! ! ! Ook handig om de zuurgraad te bepalen van de dames.
    interline-pool-elektronische-zwembad-chloor-en-ph-meter-gloor-meter-zwembadwater-tester-ph-min-p.jpg

  12. #60
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat weet ik niet. Ik heb zelf altijd zo'n chloor en Ph-meter in mijn toilettas ! ! ! Ook handig om de zuurgraad te bepalen van de dames.
    interline-pool-elektronische-zwembad-chloor-en-ph-meter-gloor-meter-zwembadwater-tester-ph-min-p.jpg
    Dat is wel handig natuurlijk maar ik zie me dat zelf niet zo snel doen en ben ook niet van plan zulks aan te schaffen. Ik mag toch aannemen dat clubs dit gereedschap ook zelf hebben. Waarom bepaal je de zuurgraad van de dames, je kunt toch met ze praten dan weet he toch ook of ze zuur zijn?
    Zwemmen in zuur water lijkt me ook gevaarlijk. Nu lees ik hier dat je dat eerst zelf moet bepalen, vreemd hoor. Nu begrijp ik ook waarom wordt gezegd dat je eerst je kleine teen in het water uit moet proberen.
    Laatst gewijzigd door Theodor Adorno; 2 juni 2014 om 18:39
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  13. Onderstaande leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 juni 2014)

  14. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Weet iemand of het zwembad van Villa Vertigo inmiddels al weer gebruikt kan worden. Vrijdag lijkt een mooie dag te worden en als ik tijd heb wil ik weer eens de Villa of Happy aandoen, maar YY is ook een optie.
    Kent iemand ook een club met een verwarmd buitenzwembad? Het is toch wat prettiger in wat warmer water te springen dan in ijskoud water vind ik.
    Waar ik toch ook wel wat twijfels over heb is de kwaliteit van het water, wie controleert dat?
    Ja zwembad was afgelopen week al in gebruik.

  15. #62
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Dat is wel handig natuurlijk maar ik zie me dat zelf niet zo snel doen en ben ook niet van plan zulks aan te schaffen. Ik mag toch aannemen dat clubs dit gereedschap ook zelf hebben. Waarom bepaal je de zuurgraad van de dames, je kunt toch met ze praten dan weet he toch ook of ze zuur zijn?
    Zwemmen in zuur water lijkt me ook gevaarlijk. Nu lees ik hier dat je dat eerst zelf moet bepalen, vreemd hoor. Nu begrijp ik ook waarom wordt gezegd dat je eerst je kleine teen in het water uit moet proberen.

    Misschien (nog) niet de mooiste tuin, maar wel het beste zwembad is te vinden bij Sixsens: verwarmd indien nodig en het wordt op moderne wijze schoongehouden, namelijk met (zee?)zout ipv het smerige chloor dat je daags erna nog ruikt!
    Zelfs de meiden springen er graag in en dat zie je bij de andere clubs niet zo vaak gebeuren.
    Kan ook komen doordat ze graag met mijn bad eendje willen spelen 😊
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 juni 2014)

  17. #63
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Er worden tropische temperaturen dit pinkster weekend verwacht, zoek je wat verkoeling in een mooie tuin met eventueel ook nog een zwembad, check dit topic er is volop keuze, voor een ieder wat wils!
    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...sterweer.dhtml

    Dit weekend wordt tropisch weer verwacht. Morgen en maandag stijgt het kwik in het binnenland tot boven de 30 graden. In het zuidoosten wordt het 32 of 33 graden, meldt Weerplaza. ANWB en haar Duitse zusje ADAC waarschuwen voor pinksterdrukte op de snelwegen.

    Het hete zomerweer gaat morgen gepaard met flink wat zonneschijn en in de avonduren slechts een kleine kans op een (onweers)bui. Zondag is er meer bewolking en vallen er een paar buien, soms met onweer. Maandag keert de hitte terug.

  18. #64
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Er worden tropische temperaturen dit pinkster weekend verwacht, zoek je wat verkoeling in een mooie tuin met eventueel ook nog een zwembad, check dit topic er is volop keuze, voor een ieder wat wils!
    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...sterweer.dhtml

    Dit weekend wordt tropisch weer verwacht. Morgen en maandag stijgt het kwik in het binnenland tot boven de 30 graden. In het zuidoosten wordt het 32 of 33 graden, meldt Weerplaza. ANWB en haar Duitse zusje ADAC waarschuwen voor pinksterdrukte op de snelwegen.

    Het hete zomerweer gaat morgen gepaard met flink wat zonneschijn en in de avonduren slechts een kleine kans op een (onweers)bui. Zondag is er meer bewolking en vallen er een paar buien, soms met onweer. Maandag keert de hitte terug.
    Tot zover, uw weerman Paulus Pietsma. Terug naar de studio in Hilversum.

    bericht.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  19. #65
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De lente is in aantocht, weldra zal zich de eerste dag aandienen dat de temperatuur de 20 graden zal halen, veel dames zijn al druk bezig met hun zomer garderobe volgens de laatste mode trends aan te vullen en de beren?

    Zij hopen stilletjes al op de de eerste mooie dag dat ze in een club niet meer binnen hoeven te zitten maar ook van de faciliteiten van en in een tuin bij een club gebruik kunnen maken !

    Kortom hoogste tijd voor de Hendrik-Jan de tuinman Tuin beschouwingen . Ook weer niet al te serieus nemen hoor, meer bedoeld om al wat in de zomerstemming te komen en smaken verschillen natuurlijk ook, toch waar de discussie "beste club" een beetje een non-discussie is kun je zeggen dat als het gaat om de tuintjes je nog enigermate objectief tot een oordeel kunt komen.

    De perfecte tuin bestaat niet maar er zijn wel wat tuintjes die zich goed lenen om op een mooie zomer middag wat te relaxen. Wel opgemerkt dat als je specifiek voor dame A naar Club B gaat je denk ik minder in een tuin interesse zult hebben.
    Nu we dan toch allemaal lentekriebels krijgen!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #66
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 13:48
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    440
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nu we dan toch allemaal lentekriebels krijgen!

    Lentekriebels schapen.jpg

  21. #67
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard


    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Voor wie een club met mooie tuin en/of zwembad zoekt!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #69
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    De mooiste tuin met een perfekt zwembad en genoeg ligbedden met zitjes ligt in VILLA MARISOL en op de 2de plaats staat HAREM in BADDLIPPSPRINGE bij PADERBORN.

  24. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    ToonRoo ( 1 juli 2015)

  25. #70
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    phg heeft een uitstekend zwembad wie weet aankomende zaterdag

  26. #71
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Planet Eden en dan de line up van phg erbij
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  27. #72
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Eerst code geel, daarna zomers weekend .......... http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...-weekend.dhtml

    bijna niet voor te stellen maar dit weekeinde kan je weer naar het zwembad

    Ook Babylon denkt er aan om een zwembad te gaan bouwen....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 3 juni 2016)

  29. #73
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Als Babylon een zwembad gaat aanleggen (en het ook gaat onderhouden) dan is het ook een volwaardige zomerclub en heb ik nog meer moeite te kiezen tussen SS/YY/Babylon ... En dan heb ik het nog niet eens over onontdekte oorden als Villa Vertigo en in mindere mate PHG..

    Jammer dat de zomer alleen zo kort duurt.

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60