Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
    Last Online
    17 april 2019 @ 21:13
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Francesca (Roemeense/Italiaanse)

Haarkleur/-lengte : bruin met geblondeerde lokken
    Lengte dame : 175
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
    Nationaliteit/Taal : Italiaanse / spreekt engels
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: pzc, nmc, tongzoenen, beffen
    Voordelen: sypmathieke, intelligente dame, goede service
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek:

Ik voelde mij direkt aangetrokken tot deze dame die nieuw bleek te zijn.
    Het gaat om een slanke dame uit Zuid-Italië die duidelijk meer klasse heeft dan de gemiddelde dame van plezier.
    Ze had al snel door dat ik op haar viel en we gingen dus ook al snel naar de kamer. Daar viel de service absoluut niet tegen. Ze probeerde het me naar de zin te maken, ze heeft een prachtig lichaam en ze speelde goed mee, maar was ook niet overdreven aan het kreunen (wat soms even erg kan zijn als een griet die er als een dode vis bij ligt!).
    Na afloop nog even een leuk praatje gemaakt en met pijn aan het hart afscheid genomen. Herhalingsgevaar zeer groot, maar deze dame zal niet lang in GT blijven.

Dreamy

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Francesca, 24 augustus 2006

Gisteren ben ik ook met deze dame naar de kamer geweest. Vorige week had ze m'n jonge heer al beet in de kino, maar had toen m'n pijlen op een ander meisje gericht. Gisteren had ze meer geluk, maar het was eigenlijk haar sympatieke manier van benaderen dat mij deed besluiten haar een sleutel te laten halen.
    Toch nog even in het openbaar de hand onder de badjas, en ja hoor, de kleine sonny was direct uit zijn slaap gewekt

Op de kamer een fantastische service. Kan niets anders zeggen. Een topper in GT. Ze schroomt niet om ook zelf lekker klaar te komen.
    Ze komt zeker nog wel eens een keer aan de beurt.

Heren, een aanrader, deze Francesca.

BR, Sonny

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Francesca

Ja ook ik heb vorige week met haar een goede avond gehad.
    Zij vertelde me dat zij met mij al meerdere malen in PHG op de kamer heeft gehad onder de naam Roxanne.
    Maar dat herinner ik me niet meer.
    Deze avond met haar was wel super, gewoon een lieve en lekkere meid.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Nog een week genieten van haar

Gisteren in een mooie zwarte doorschijnende jurk.
    Zij blijft nog een week in GT en gaat dan naar huis.
    Komt dan 2 november terug.
    Ik zelf tref haar dan nog even in It. om daar een paar dagen vakantie te houden met haar.
    We hebben gisteren al het afscheid geoefend voor volgende week op de kamer.

Last Online
    26 augustus 2016 @ 09:00
    Discussies
    42
    Thanks
    0

Standaard

Ja willem2 twijfelde even over de echtheid van italiano, maar prego ze sprak goed italiaans maar ik noemde een paar wijntjes die weet een albanese niet. Ze komt uit p., dus een echte mafiosi girl haha. Lekker zoenen, en hoewel ze geen frans spreekt en geen 1 frans kent, weet ze wel hoe het 'op zijn' frans moet, daarna heb ik haar vreselijk uitgewoond aan haar een hollandse "con panna" gegeven
    Laatst gewijzigd door Randy; 21 maart 2008 om 13:10 Reden: Woonplaats geanonimiseerd...

Last Online
    Gisteren @ 22:30
    Discussies
    58
    Thanks
    1.636

Standaard Francesca

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Nee en vandaag ook niet want ze is nog niet terug uit Italie.
    Dinsdag was ze er in ieder geval wel. :D

Ze bleek actief op jacht en had bij een drietal ijsberen reeds bot gevangen. Ondertussen had ze haar bovenstukje al uit gedaan, en kwam ze teasend bij Krimson op de schoot zitten; hij had gelijk zicht op een paar romige joekels die uitnodigend voor zijn ijsberensnuit hingen.

Uit Italië afkomstig, beweerde ze; Krimson dacht eerder Albanië of Roemenië, en hield de boot af. Nog een tijdje probeerde ze hem van zijn ongelijk te overtuigen, maar hij had zich die dag voorgenomen drie Russinnen te bestijgen.

Had hij de recensie van Jansen maar eerder gelezen, hij zou met veel plezier zijn laatste Poolse ervaringen voor haar geruild hebben. Uitstel is echter geen afstel.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 22:32

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Daumen hoch Franceska (Roemeens)

Dankzij een tip van Olgalover, maar eens met deze Roemeense schone op de bank gaan zitten. Tsjonge, haar ogen en blik zijn voldoende om de emoties in een ijsbeer los te laten komen. Beetje voorzichtig geworden door de slechte ervaringen met roemeense Ellie, wat langer op de bank met Franceska doorgebracht.

Zoenen is echt top, intiem en vol gevoel. Ze heeft heerlijke borsten (puur natuur) en is gewoon een lief meisje, met ook nog eens een top reportoire op de kamer.

Neemt alle tijd, en we hebben dan ook een groot aantal standjes de revue laten passeren, en afgesloten met een MMT! De manier waarop ze dat doet, herken je de echte PSE aan! :D

Goed, combi van GFE en PSE dus, cijfer: 9 (en potentie voor meer).

=================
    Haarkleur/-lengte : zwart, zeer kort (met lang haar zou ze nog mooier zijn denk ik)
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : gewoon (maar wat stevige onderkant)/ C-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ spreekt Duits, Engels
    Leeftijd : 24?
    Service: pzc, nmc, tongzoenen, beffen, FT, MMT
    Voordelen: sypmathieke dame, goede service

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Hum, zou kunnen, alleen haar haar klopt niet (maar dat kan zo veranderd zijn, ze heeft nu kort zwart haar) en ze spreekt toch echt Roemeens (of het vloeiend is weet ik niet), maar ook Engels en Italiaans inderdaad.

Willem2 (of een andere PHG ganger) kan misschien zeggen of ze dit inderdaad is. Ze hing ook de hele tijd met andere Roemeense meisjes rond en zat in het Roemeens (niet in het Italiaans) te kletsen met ze.

Last Online
    Gisteren @ 11:55
    Discussies
    4637
    Thanks
    46

Standaard

Ze heeft volgens mij alleen in GT gewerkt en uiteraard ook in Living Room

En ja ze heeft kort zwart haar en ze spreekt drie woorden italiaans.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    20 maart 2017 @ 00:43
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wegens de sluiting van Queenies de eerste mei terug naar GT afgezakt. Prachtig weer, dus lekker gezont in de tuin tot ik plots Franceska zag voorbij flaneren, wat een pracht figuur, onmiddellijk er achteraan en naar de kamer getrokken. Zeer goede service is zeer lief en neemt alle tijd. Zegt in Italie te wonen, enkele zinnen Italiaans gesproken wat ze toch begreep. In ieder geval een aanrader.

Last Online
    2 december 2024 @ 21:36
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Franceska [Roemeens]

Deze Roemeense Franceska herkende mij nog,van Living Room daar had ik een slagroom party met haar gehad. Ze begroeten mij vriendelijk,maar ik had nog genoeg anderen leuken meisjes zien rond scharrelen,daar eerst mee aan het stoeien geweest.Later op de avond had ze mij toch nog over weten te halen om met haar naar de kamer te gaan,maar! ik had al 3 anderen sesies gehad.Ze vroeg mij of ik slagroom bij mij had?nou ik dacht ik ben al 3 keer geweest dus een vierde keer moet ook nog wel lukken,met deze knappe Franceska.Komen we aan in huisje nr 25,en wat tovert deze Franceska voor de dag? een grote bus slagroom kenlijk uit de keuken mee genomen,we hebben een lekker tijdje liggen likken,kort om een mooie afsluiter voor een vrijdag.

Last Online
    27 november 2024 @ 23:39
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 15-9

Gedeelte uit : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=172

.................

Opeens zag ik voor het eerst Franceska (echt Roemeens, maar ook met Italiaans bloed zo gaf zij mij later aan) voor de eerste keer voorbijschuiven en bij een andere ijsbeer aanschuiven. Deze dame werd meteen vooraan gezet in mijn lijstje voor de dag. Na een tijdje buiten gezeten te hebben kreeg ik het toch nog een beetje koud. Je moest toch echt in de zon zitten om optimaal te kunnen genieten van het weer, merkte ik. Maar goed in GT zijn ze van alle comfort voorzien, dus ging ik maar snel naar de sauna en daarna naar de whirlpool. In de tussentijd was het genieten van de dvp die voorbij huppelden, al kwam er niet meteen eentje bij op het verlanglijstje van de dag. De combinatie warmte en dvp zorgde er echter wel voor dat ik steeds meer zin kreeg in het afwerken van mijn op dat moment nog zeer korte verlanglijstje.

Toen Franceska mij bij de bar tegenhield was mijn besluit snel gemaakt. Het was Franceska-time. Eerst nog even in de zon met z’n tweeën, maar al snel liet ik Franceska een sleutel halen. Gedurende de sessie bleek dat ik een goede keuze had gemaakt. Het enige jammere was dat ik zelf de situatie niet onder controle had wat resulteerde in een veel te vroege, doch heerlijke, opvulling van haar mondje. Bijkomend voordeel bij Franceska is dat ze een goede aftersale heeft. Gedurende de dag zou ze mij nog enkele keren opzoeken en hebben we nog een gezellige tijd gehad.

............................ Op naar de volgende keer.:wink:

LuckyP
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 september 2007 om 02:02

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Daumen hoch

Na mijn teleurstellende sessie met Alena zou alleen een TA mijn korte GT dag nog kunnen redden. Francesca had ik al diverse keren gezien maar een kamerbezoek was er nog niet van gekomen. Ik zat al een tijdje naar haar te kijken maar twijfelde over mijn keuze. Misschien kwam er zo nog een andere dame binnen waarvan ik wel zeker weet dat ze goed is.

Sandra en Zhara heb ik van mij af gehouden. Uiteindelijk toch voor Franceska gekozen. In kamer 6 een hele hete sessie met haar beleefd. Dat was precies wat ik nodig had. Zeer goede sex een leuk gesprek en lekken naknuffelen. In een woord: SUPER!

Herhalingsgevaar 100%.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Franceska Italaans

Gisteren na overleg met mijn maatje Gt weer binnen gewandelt.
    Na een kort bezoek in de Kino (waar ik vele dames van mijn lijf moest houden vanwege mij lichaamsgeur en borstkas :o:o kwam plotseling Franceska naar mij toe ik kuste me direct op mijn mond.
    Deze mond zat al dik onder de lipstick en Sonny telde de zoveelste dame in deze korte tijd die aan mijn lichaam vast plakte.
    Na een kort gesprek en wat uitwisselingen van handtastbaarheden
    heb ik haar beloofd nog terug te willen zien deze avond.
    Na een uurtje kwam ik haar weer tegen en heb haar de sleutel laten halen van een buiten hut.
    Omdat we bijna een jaar geen lichaamscontact hebben gehad liet ik haar eerst wat verkennen met mijn lichaam.
    Ze wist nog goed waar Abraham de mosterd haalt en ook waar Deze dame het sperma vandaan haalt
    Na wat PZC en een beflikje zijn we overgegaan in een coopertest waarbij zij 12 min. op mij mocht boemzen.
    Daarna een Rex standje toegepast maar Jansen kon niet echt tot een hoogte punt komen. ( dacht mischien aan een andere Franceska )
    We hebben toen het lepelen standje toegepast en daar leek het net of
    Uri Keller de boel overnam.
    Onze lepeltjes buigde spontaan en ik liet mijn lepeltje in haar lepeltje over lopen.
    Na dit Uri Keller standje zijn we terugegaan naar de grote bestekbak.

Na dit avondtuur ben ik meegegaan met .............. zie GT.

Last Online
    13 oktober 2015 @ 09:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

DI 11 mrt 2008: 1 woord: gewoon SUPER.

Aardige dame.

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard GT za 3 mei

Volop zon en zonde afgelopen zaterdag in GT.

In de tuin verleid door Francesca (It/Ro). 's avonds nog eens dunnetjes overgedaan. Wat een supervrouw. Mag mijn handjes dichtknijpen dat ik haar nog heb leren kennen. Binnenkort gaat ze naar huis en is niet van plan terug te keren. Ik hoop met heel mijn hart op een Heintje-Davids-effect.

Al met al is de zomer gisteren begonnen...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 mei 2008 om 21:14

Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Lächeln Sweet...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pling Bekijk bericht
    .
    Binnenkort gaat ze naar huis en is niet van plan terug te keren. Ik hoop met heel mijn hart op een Heintje-Davids-effect
    Was 16-17/11/2008 even terug na maanden (>6?) afwezigheid.
    17/11 was helaas haar laatste dag voor wederom een langere periode...
    Sympathiek en zeer aangenaam meisje.

Herhalingsverlangen : 110%
    rode ijsbeer

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infrared Bekijk bericht

Volgens mij heb ik deze dame vrijdag de 14e in de Villa gezien, of niet Jansen

Sonny:wink:

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infrared Bekijk bericht

Heerlijk om haar weer te ontmoeten (za 22). Ik had het eerst niet in de gaten omdat ze een bril op had. Ze vertelde mij dat ze nog even bleef en werkt op za, zo en ma.

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Tsjonge, haar ogen en blik zijn voldoende om de emoties in een ijsbeer los te laten komen.

Zoenen is echt top, intiem en vol gevoel. Ze heeft heerlijke borsten (puur natuur) en is gewoon een lief meisje, met ook nog eens een top reportoire op de kamer.

Neemt alle tijd, en we hebben dan ook een groot aantal standjes de revue laten passeren, en afgesloten met een MMT! De manier waarop ze dat doet, herken je de echte PSE aan! :D

Goed, combi van GFE en PSE dus, cijfer: 9 (en potentie voor meer).

=================
    Haarkleur/-lengte : zwart, zeer kort (met lang haar zou ze nog mooier zijn denk ik)
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : gewoon (maar wat stevige onderkant)/ C-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ spreekt Duits, Engels
    Leeftijd : 24?
    Service: pzc, nmc, tongzoenen, beffen, FT, MMT
    Voordelen: sypmathieke dame, goede service
    Aan dit paspoortje te zien, ben ik gisteren met deze Francesca op kamer geweest:
    een goede sessie maar ook niet meer: kreunt af en toe wat overdreven tijdens het pijpen. Is idd wel een leuke sympathieke meid die al drie jaar hier werkt zo vertelde ze me. Ze kan ook al een paar zinnetjes Nederlands want ze woont sinds 5 maanden in België.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Het lijkt erop dat ik deze dame gisteren ook heb getroffen in GT hoewel ze me zei dat ze er pas 2 dagen werkte........
    Het Italiaans klopte wel en het Belgisch ook wel (Nederlandse zinnetjes....)
    Ik (zij) pikte haar (mij) op in het halletje bij de kino en ik was even bang zo'n Roemeens afwerkstertje te hebben gescoord maar haar zoenen overtuigden zo heerlijk....

Niets bleek minder waar want we hebben een ruim uurtje in zo'n afsluitbare (rits) tent achter in de tuin doorgebracht, niet mijn favoriete plek maar we hebben samen een heerlijke sessie beleefd.....
    Er zitten geen plinten in zo'n tent maar anders zouden we die toch losgetrokken hebben, mijn ego is meermaals gestreeld (zou Saruman zeggen) en zelf ben ik "afgewerkt" terwijl ik zoenend in de ogen van Francesca verdronk (waar ze merkbaar zelf van genoot)...... need I say more?....

Ze komt zelfs op mijn favorieten lijstje...
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat ik deze dame gisteren ook heb getroffen in GT hoewel ze me zei dat ze er pas 2 dagen werkte........
    Het zal haar 2de werkdag zijn sinds ze terug in GT is.
    Het doel heiligt de middelen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten