Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard INEZ: Bosnisch, bruine haren ex-GT

    Naam: INEZ

    Nationaliteit/taal: Bosnisch Duits/Engels/Italiaans (allen perfect)

    Leeftijd: mid-20

    Haarkleur/lengte: bruin lang (licht krullend)

    Lengte: 1m68

    Postuur/cupmaat: normaal C/D-cup natuur

    Tatouage/piercing: navelpiercing

    Service: standaard clubservice

    Extra: voorheen actief in Acapulco/ Artemis/ World werknaam meestal Dina

    opvallend herkenningspunt: grote neus


    Mooie dame die zeer welbespraakt is (halve polyglot) en al een aantal clubs op de teller heeft staan. Heb haar enkele keren in Acapulco gezien (meer dan een jaar geleden), tijdens haar korte verblijf in World tezamen gekamerd tot volle tevredenheid. Was dan ook terdege verrast toen ik haar in GT zag, ze hing meestal rond met Alya. Een rake opmerking over ons kameravontuur in World maakte duidelijk dat ze geen korte termijgeheugen heeft, zeer vlot gesprekje waarbij strelingen en lichte zoentjes niet werden geschuwd. Op de kamer goede tot zeer goede service. TZ ietjewat terughoudend; PZC goed tot zeer goed, volgehouden en afwisselend, van goeden huize. NMC goed tot zeer goed, veel inzet en prima fysieke paraatheid. Een herhaling is zeker niet uitgesloten, allesbehalve. Geen prioriteit maar absoluut een zekerheidje extra voor een goede kamergang in GT. Ze was overigens best goedbezet had ik de indruk, geen verrassing want tijdens haar Aca-periode was ze ook erg populair. Erg romige mooie borsten ook die zich prima lenen tot het betere amateurkneedwerk...

  2. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister ( 3 maart 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    deze dame heb ik ook al weer twee geelden heerlijk moge neuken, ze toont erg veel inzet op de kamer, het kan aan mijn piemel hebben gelegen maar vond haar niet echt super goed en nat pijpen...., cherie uit servie deed dat een veel en veel beter...Inez heeft ook in fun garden gewerkt, intelligent relaxte dame dat zeker

  4. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 4 maart 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Voor wat betreft het pijpen moet ik mij aansluiten bij Phea. Ze probeerde wel af en toe te deepthroaten, dat was wel leuk, maar de basis was ... hoe zal ik het zeggen ... veel lipactie zonder tong ... alsof je afgetrokken wordt met alleen een duim en wijsvinger. Wel veel inzet.

    Los van dat, een erg leuke dame waarmee je ook nog een gesprek kan hebben

  6. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Prima sessie met Inez vandaag. Al de hele dag blikken gewisseld, maar helemaal niet opdringerig of zo. Vanmiddag mijzelf tussen haar en Elly gezet (paste net) in de Kino, en een gezellig praatje gemaakt. Clever ding hoor. Op de kamer werd het alleen maar beter: voor mij GFE. Zacht, mooie streel partijen. Sexy looks. Door haar tot fraai hoogtepunt gebracht, na voor mij heerlijke lange pijp sessie. Ze schijnt dus ervaring te hebben opgedaan. After sales ook van grote klasse. Aaitje hier; aaitje daar. Nog uren nadien!

  7. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 (14 maart 2012),laplagne (14 maart 2012)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Beter laat, dan nooit maar hier nog even een klein verslagje over mijn date met Inez van zaterdag de tiende maart. Ik had haar al eerder (bleek later op 1 van haar eerste dagen in Golden Time) gezien, maar Inez straalt een bepaalde brok van geiligheid uit. Iets wat de Poolse dertiger Ela (Ewa) ook heeft/had. Inez deze keer niet laten lopen en gelijk toegeslagen na een kennismakingsgesprekje. We moesten in de wachtkamer plaatsnemen, maar vanaf dat moment geeft Inez je op de bank al een heel prettig gevoel. Inderdaad aaitje hier, aaitje daar en dat strelen beviel mij wel. Zij mocht mij wel en dat was prettig. Inez spreekt meer dan redelijk Duits, maar haar Engels is ook goed. Mevrouw heeft de nodige clubervaring, maar zij gedraagt zich niet als een profi. Op de kamer met haar heerlijke natuurlijke borsten mogen spelen. Veel ijsberen geven haar het advies om geen bikini te dragen, maar daar begint ze niet aan. Werkelijk het gevoel gekregen of ik haar al jaren kende. Inez slaapt niet in Golden Time maar in een hotel in de omgeving. Zo komt ze meer tot rust. Gelukkig want Inez barstte van de energie en is een zekerheidje voor de toekomst. Inez doet goede zaken in Golden Time en zal daardoor wel een tijdje blijven. Heb haar al aangeboden om te willen sexen in de openlucht in de tuin van Golden Time... Ben benieuwd of zij dat de volgende keer nog weet. Denk het wel want Inez met een Joegoslavische achtergrond is niet dom.

  9. Onderstaande 3 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (17 maart 2012),mynasch (17 maart 2012),satanic surfer (17 maart 2012)

  10. #6
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Vanavond de 4e sessie met inez gedaan... Pfft wat kan zij pijpen. Haar neus kriebelt wel in je navel .
    Ze probeert flink diep en lekker gaggen zo dat ze aardig slijm veroorzaakt en dir vermengt met een FT m

  11. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (21 maart 2012)

  12. #7
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Gisteren een geweldige sessie gehad met deze dame. Inez heeft een girl next door uiterlijk, een neus als Barbara Streisand die haar een romantisch uiterlijk geeft en heerlijke grote natuurlijke borsten. Ze heeft een heerlijk lichaam. Een net niet GFE ervaring, maar dat zou Elgar deze dag nog gaan overkomen met een andere dame!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  13. #8
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Uit geile tijden - GoldenTime 2 november 2012

    Met op het bed gelegd en begonnen met tongzoenen. Lekker zacht en met veel overgave. Ondertussen wat friemelen en al snel zat ze met mijn lul te spelen. En hoewel hij al heel de dag actief is geweest, begon hij direct terug zijn harde vorm aan te nemen. Pijpen deed ze ook heel zacht met af en toe een zalige deeptroath erbij . Ondertussen deed ik haar bikini uit en begon met haar poesje te spelen, waardoor er bij haar tussen het pijpen door kleine kreuntjes en zuchtjes uit kwamen. Dit hield ze een kwartier lang vol en dan wou ze neuken. Condoom werd omgedaan en ze begon met cowgirl. Dit ging echt lekker : ze danste ritmisch op mijn pik en ondertussen kon ik lekker doorstoten . Haar lekkere borsten dansten mooi op en neer en af en toe werd een lekkere tongzoen gedraaid. Daarna overgeschakeld op missio maar omdat dit eigenlijk niet mijn favoriete standje is al snel naar doggy gegaan. Dit gaat ook behoorlijk lekker bij haar met dat zachte kontje die tegen je onderbuik tikt. Ik keek af en toe eens rond in de kino en zag dat er toch een tiental beren en meiden naar ons aan het kijken waren . Eigenlijk wond me dat best wel op en ik begon sneller en sneller door te stoten. Na een nog een kwartiertje stoten, voelde ik dat ik niet meer kon en daarom gevraagd aan Inez om het met de hand af te maken. Ze deed het condoom eraf, wat olie erom begon te snokken, waarbij ze ook mijn eikel beroerde. Na vijf minuutjes hield ik het niet meer en spoot m’n laatste geschut over haar handje en mijn buik . Weer een sessie om niet snel te vergeten. We hebben nog een kwartiertje naakt nagekeuveld in de kino. Echt een leuke meid om mee te praten. Herhalingsgevaar is er zeker bij deze dame.

  14. Onderstaande 2 leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 7 november 2012),mynasch ( 9 november 2012)

  15. #9
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Inez zal een dikke maand afwezig zijn wegens een chirurgische ingreep... wel driftig zinnens om daarna terug te keren...

  16. #10
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Inez zal een dikke maand afwezig zijn wegens een chirurgische ingreep... wel driftig zinnens om daarna terug te keren...
    Klopt! Ze vertelde me dat het enkel zou gaan om een neuscorrectie (geen siliconen inplanten, voor de booblustigen die dat zouden denken)
    Dit alles hoeft voor mij trouwens niet. Vind haar perfect zoals ze nu is.

  17. Onderstaande leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (15 november 2012)

  18. #11
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Last Online
    3 januari 2017 @ 19:33
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    En ze is terug in gt met een gecorrigeerd neusje.... Heb foto's gezien van net na de operatie, man man net of ze een flink pak slaag had gekregen.... Afin zoals vanouds met haar gekamerd en genoten ;-)
    Grtz,
    Orallover

  19. Onderstaande 2 leden hebben adict bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (21 december 2012),laplagne (22 december 2012)

  20. #12
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Laplagne heeft na de rentree van Ines weer van haar in GT mogen genieten. Het was weer ouderwets top. Zij is goed aan haar neus geholpen. Typisch gevalletje van mag het een maatje minder. Ik heb haar foto's na de operatie ook gezien, maar die foto's zijn geen aanrader. Wat is die vrouw door de chirug onder handen genomen, maar het ziet er nu fraai uit. Ik trek geen volle zalen, maar Ines is nu echt 'het neusje van de zalm'... Het is mij opgevallen dat Ines door haar (lange) kamerbezoeken regelmatig onzichtbaar is en in de zogenaamde mandekking ligt. Het wachten werd uiteindelijk beloond. Deze dame gaat goed scoren in mijn 2012 jaaroverzicht.

  21. #13
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    ==> DV
    Show your appreciation

  22. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister ( 3 maart 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.

  Babylon 468*60