Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
  1. #1
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Last Online
    9 mei 2012 @ 11:05
    Locatie
    Emmerich
    Berichten
    48
    Discussies
    11
    Thanks
    1
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard Lilly (Roemeense) ex-FG

    Naam : Lilly

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Engelse, Roemeens

    Leeftijd : 25jr

    Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

    Lengte : 1.57m

    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing : Nee/Nee

    Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage

    Extra : foto's volgen

  2. #2
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard Lily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fun Garden Bekijk bericht
    Naam : Lilly

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Engelse, Roemeens

    Leeftijd : 25jr

    Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

    Lengte : 1.57m

    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing : Nee/Nee

    Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage

    Extra : foto's volgen

  3. #3
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens 's middags (nu met kortingskaart) naar FG getrokken.
    Een stuk of 10 dames paraat om de beren te behagen.

    Er werd buiten hard getimmerd en gemetseld tbv bbq- buitenseizoen. Er komt o.a. een overkapping waar je ook in de winter verwarmd kunt vertoeven. Hierdoor was de wirrlpool gesloten, de sauna was open, maar door de bouwwerkzaamheden niet echt comfortabel om er te verblijven.

    Toen maar naar de kino gegaan waar zoals altijd dezelfde pronofilm draaide. daarom de aardige thekedame gevraagd om een andere dvd op te zetten, wat ze ook vrij snel deed. een mens wil ook wel eens wat anders zien.

    Sfeer was deze middag wat tam, wat ook de mening was van enkele andere Hollandse beren. De club is ook niet zo groot, zodat de bewegingruimte wat klein is (ook al door de bouwactiviteiten in de tuin)

    Er waren weer diverse (voor mij) onbekende dames. Daarom maar een poos de kat uit de boom gekeken.
    Uiteindelijk gekozen voor de Roemeense/Italiaanse Lilly. Spreekt eigenlijk geen Duits, wel redelijk Engels.
    Samen een bordje spaghetti naar binnen gewerkt en daarna vertrokken naar een kamer.

    Ik moet zeggen ze slooft zich goed uit, tongzoend heerlijk en probeert je heerlijk op gemak te stellen.
    Kortom een heerlijke sessie zonder haast. Een heerlijke kleine lieve mooie meid. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

  4. Onderstaande leden hebben hans101963 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 9 maart 2012)

  5. #4
    Geregistreerd
    17 februari 2010
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:31
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    18
    Thanked
    52 in 31 posts

    Standaard

    Wandert jetzt in Villa Marisol.

  6. #5
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Last Online
    27 oktober 2023 @ 15:57
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    78
    Discussies
    12
    Thanks
    25
    Thanked
    52 in 25 posts

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat Lilly nu in Villa Marisol is te bewonderen. Afgelopen dinsdag haar daar tegen het lijf gelopen. Ze zag er zoals altijd weer even charmant, mysterieus en sexy uit.

  7. #6
    Geregistreerd
    17 februari 2010
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:31
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    18
    Thanked
    52 in 31 posts

    Standaard Lilly naar Marisol

    Zie hier, ook Rafaella in VM vanuit FG. Wordt weinig over VM geschreven, maar is daar echt goed toeven. Schoon, correct en tapbier. Ook het aanbod was deze week super, de vakanties zijn voorbij.

  8. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch pijpkoninging

    Laten we er voor de gemakkelijkheid even van uit gaan dat ik een week geleden met deze Lilly heb gekamerd in Villa Marisol. Waarom zeg ik dat? Omdat het mij verbaast dat ze zo gebrekkig Engels en vooral Duits spreekt, als ze al zo lang in het circuit zit. De foto's op de site van VM van Lilly zijn niet echt herkenbaar, vind ik. Ik vond ze veel, veel mooier!

    Ik had Lilly in de loop van de dag al een paar keer zien voorbij flitsen. Ze trok niet speciaal mijn aandacht. Ik had mijn zinnen op minimaal twee andere dames gezet. Zelden loopt echter iets volgens planning, bij mij, in een saunaclub. Ook vandaag dus weer niet. Deze zondermeer mooie slanke dame, met vooral een mooi silhouette, kwam op me af toen ik languit op een sofa in het restaurantgedeelte zat. Ze was lief en spontaan en wachtte niet al te lang om haar eerste verleidingspogingkjes om te zetten in doortastendere verleiding. Ze kwam al snel op mijn schoot gekropen om mij een lap dance te geven, veelvuldig te kussen en (ja hier is weer zo'n voorval) om me te dwingen tot tongrollen. Dat laatste deed ik maar heel oppervlakkig omdat ik eigenlijk nog niet beslist had om die andere dames te vergeten en met haar naar kamer te trekken. Het viel me op dat ze nog maar weinig gezegd had. Niet dat ik het op zich storend vind dat seks de duidelijke bovenhand krijgt op praten natuurlijk. Bleek dat ze maar noties Duits kende en haar Engels ook al minder was dan school Engels.
    Na een tijdje vond ze het blijkbaar welletjes. Genoeg gespeeld. Meer dan genoeg pre sales gehad. De alom bekende kamervraag kwam. Ik moest met ja of nee antwoorden. Ik had dus nog de vrije keuze, de volledig vrije keuze. Ik vond dat op zich al bijzonder merkwaardig en positief. Vaak bevind je je op glas ijs als je al getongzoend hebt en er nog maar aan denkt om eventueel een kamergang dan toch niet door te laten gaan.
    Uiteraard wou ik graag met haar naar kamer gaan, als, ja als, haar prestaties op kamer al maar gelijk zouden blijven aan die van de pre sales en je mag toch veronderstellen dat het op kamer allemaal nog meer en beter zal worden. Ik was dus eigenlijk al overtuigd, of zo goed als en dan kwam daar ineens die taalbarrière opduiken. Niet dat ik op kamer een conversatie over van alles en nog wat wou beginnen maar ik had een beetje schrik (ervaring: combi talen niet beheersen = nieuw, zeer enthousiast buiten kamer is vaak slappe kost op kamer) dat het op kamer allemaal een beetje flauw zou zijn, niet zo'n goede service en als je dan niet kan zeggen waarop het staat, sta je daar wel mooi. De truc bij zo'n dames is dan nog vaak dat ze op kamer nog veel minder verstaan. Een mens moet echter op een bepaald moment de knoop doorhakken, wat ik ook deed. Ik antwoordde ja.

    Op kamer begonnen we meteen flink te zoenen en te tongzoenen. Ik wist al meteen dat ik juist gekozen had en dat ik een van de betere bovenop me had liggen. Het tongzoenen was in het begin voor mij veel te snel en veel te wild. Gewoon niet innig en sensueel genoeg. Zonder veel woorden maakte ik haar duidelijk dat ik het liever anders heb. Tongzoenen zoals je dat met een vriendinnetje doet. Met gevoel, trager.... Lilly begreep goed wat ik wou en paste het tongzoenen aan. Tof!
    Op de sofa had ze mijn tepels ook al verwend en er al lichtjes in gebeten. Ook op kamer deed ze dat. Ze likte er eerst te veel aan. Lilly kuste ze te zachtjes maar op mijn aangeven zette ze haar tanden er lichtjes in. Het minste wat je van Lilly kan zeggen is dat ze welwillend en meegaand is in jouw wensen. Waarschijnlijk alleen maar voor zover jouw wensen haar grenzen niet overschrijden.
    Nog wat later.... Nu ja, later. Het ging tot hiertoe allemaal tegen een flink tempo maar op een manier dat ik het graag had. Ik dacht er niet aan om haar af te remmen. Ze begon te pijpen. Ik liet ze dus doen en dacht dat we dit scenario nog wel eens met wat nuances konden overdoen dadelijk. Ze pijpte van moment 1 tot het laatste moment zo goed dat ik haar gewoon heb laten doen. Lilly ging nogal tekeer. Alsof haar leven ervan afhing. Wilde happen, stevig zuigen, de ballen niet vergeten, lichtjes met haar nagels over mijn ballen krabben, sensueel en met veel gevoel likken over de grote ader, de eikel flink bewerken met haar tong en mond.... Teasen, ophouden, minderen als het me al snel wat te veel werd. Prachtig, leuk, super! Zo ging ze maar door en door. Met haar haar heen en weer slaan: geil! Elke lik, elke keer dat ze zoog, telkens ze hem aanraakte, wat ze ook deed, alles was telkens bijna een apotheose. Nog maar zeer zelden meegemaakt! De echte apotheose kwam er terwijl Lilly mij afreed. Ook dat deed Lilly met volle overgave, gevarieerd, diep zakken, snel, traag, zoenen en tongzoenen tussendoor en met haar borsten spelen. Een ontploffing kon gewoon niet lang uitblijven. Lang heb ik niet nageknuffeld. Zelden geef ik nog snel een kusje nog even een halve minuut dicht tegen mekaar aankruipen en al van bed stappen. Dit keer vond ik het niet erg. Ik had het gevoel dat de intensieve sessie ongeveer twintig minuten geduurd had. Einde al goed, dacht ik toen en meteen een koopje (€ 35 voor 20' is het VM-tarief).

    We keken samen op haar computertje en we zagen samen dat we 16'34" gesekst hadden. Wanneer ik op kamer ga, kijk ik altijd samen met de dame naar de tijd. In principe kunnen er dan geen misverstanden plaatsvinden. De tijd leerde me ook om dat ook nog eens hardop te zeggen omdat sommige dames er achteraf toch nog in slagen om het beginuur anders gezien te hebben dan ik. Zeker (vooral met Bulgaarse en Roemeense dames) ben je echter nooit helemaal. Lilly is ook op dat vlak doodeerlijk. Ik maakte het nog nooit mee maar toen we naar de tijd wilde kijken, zei ze iets veel beters te weten en ze toverde de stopwatch uit haar computertje. Start.... Ik vond het op dat moment grappig maar eigenlijk zou elke dame een stopwatch moeten bijhebben. Nooit geen discussie meer over de tijd op kamer. Mooie uitvinding van Lilly.

    Een snel kamertje dus, zeker voor mijn doen maar wel een perfecte kamer. Lilly staat zomaar ineens op nummer 1 bij mij wat het pijpen betreft. Ze overtreft 7 jaar ondervinding in weinige minuten. Je moet het maar kunnen. Ik dacht het nu wel gehad te hebben met Lilly. Ik associeer erg korte kamergangen met "that's it". Ik was dan ook totaal verrast toen ze me nog innig omarmde in de wandelgangen van VM. Later toen ik weer in dezelfde sofa was gaan neerzitten en daar mijn cappuccino nog snel opdronk, die nog niet eens helemaal koud was geworden (ik had die net besteld toen Lilly bij me kwam zitten), kwam ze zelfs naast me zitten. Ze maakte het haar gemakkelijk en we flirten nog lange tijd samen. Van moment 1 stond mijn lul al terug stijf. Alsof ik zonet geen orgasme had gehad. Hoe doet ze het toch? Ze maakte bovendien een totale goede indruk op mij en op die 1,5 uur dat wij samen waren vond ik ze een erg knappe dame. Ik begon er ook wat voor te voelen (om het sterk uit te drukken).

    Het moet zowat rond deze tijd zijn dat ze terug komt naar VM na een weekje vakantie. De drang om haar weer te zien is er. Ik twijfel of dat verstandig is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    funske (14 september 2014),Laatbloeier (14 september 2014),Lesyeux (13 september 2014)

  10. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Helaas blonk ze van afwezigheid woe en donderdag. Iemand nieuws ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #9
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Helaas blonk ze van afwezigheid woe en donderdag. Iemand nieuws ?
    Ik heb ze gisteren weer gezien.

  12. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 3 oktober 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik heb LILLY voor geruime tijd niet meer gezien.

  14. #11
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik heb haar eerst niet herkent, omdat ik ze niet had in de Villa verwacht. Betje de kapsel verandered een iets slanker.

    LILLY was gisteren avond (dinsdag) in de Villa.

  15. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik moet snel naar de Villa toe.
    Werkt ze elke dag??
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. #13
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Uit mijn algemene bericht:

    Een andere ijsbeer attendeerde mij Lilly, hij was er heel enthousiast over.
    Ze was weer terug na een periode afwezig te zijn geweest.
    Toen ik in de Jacuzzi zat, kwam ze in de welnessruimte.
    Ik vroeg haar ook in het bubbelbad te komen, wat ze met plezier deed.
    Daar begonnen uitgebreide presale-activiteiten, een waar genot.
    Communicatie is moeilijk, ze spreekt nauwelijks engels.
    We hebben de sessie voortgezet op de kamer en dat een aardig halfuurtje.

  17. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Vanaf morgen op vakantie
    Gr.

    Cupido

  18. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (24 oktober 2015)

  19. #15
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Vanaf morgen op vakantie
    Gisteren weer van genoten, ze is sinds 01. Nov terug in de Villa.

  20. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 7 november 2015)

  21. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Gisteren weer van genoten, ze is sinds 01. Nov terug in de Villa.

    Dan is dit de 1ste roemeense dame die me de waarheid heeft verteld en zal haar dan maar eens vlug gaan bezoeken.

  22. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 7 november 2015)

  23. #17
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:08
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.833
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Vrijdagavond twee keer een uur gekamerd met deze lieve Lilly. Het is echt een schatje. Twee hele GFE sessies met haar gehad.
    Ik kom heel snel weer terug bij haar.

  24. Onderstaande leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 7 november 2015)

  25. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Een druk bezochte dame is deze LILLY geworden en het wachten duurt lang voordat je aan de beurt bent.
    Dit doet me denken aan de tijd in ACAPULCO bij DE KEIZERIN VAN CHINA(SHERRY) waar we altijd een nummertje voor moesten trekken.
    Voor haar leuk en ik heb haar al aangeraden om een grotere tas aan te schaffen waar ze haar eurootjes in kan doen want dat kleine ding gaat echt niet alles in.
    30 December gaat ze weer naar huis om dat vele geld aan haar familie te geven zodat ze daar in ROEMENIE goed kunnen leven.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje ( 8 november 2015),SAS ( 8 november 2015)

  27. #19
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    30 December gaat ze weer naar huis om dat vele geld aan haar familie te geven zodat ze daar in ROEMENIE goed kunnen leven.
    Als ik het goed heb begrijpen blijvt ze de hele januari in Roemenie

  28. #20
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ja voor carnaval is ze weer terug.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 8 november 2015)

  30. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:05
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    24
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Gisteren net na de middag was het nog bijzonder rustig in de villa. Eerst maar even een broodje eten. En toen lekker de jacuzzi ingesprongen. Deze begon flink te schuimen en trok de aandacht van enkele dames. En na een kleine aanmoediging van mijn kant sprongen Lilly en Karina er gezellig bij. Het begin van een mooi feestje. De dames kwamen lekker op schoot zitten en lieten er geen gras over groeien. We zaten elkaar lekker op te geilen in de jacuzzi. Kleine Jan was inmiddels al tot grote hoogte gestegen. Dan wilde Lilly me weer vol op de mond nemen dan weer Lilly. Beetje vingeren en lachen. De dames werden ook steeds geiler. Toen moest is kiezen, maar dat was onmogelijk. De sleutel werd gehaald en we gingen gezellig met zijn 3en naar de kamer.

    Het werd dus een trio met Karina en Lilly. Karina is nog een jong ding. Ik schat haar rond de 20, is goed verzorgd, slank en heeft een geile look. Ook mooi handen met lange nagels. Helemaal mijn type een echte GFE. Lilly is wat ouder, maar een hele vrolijke servicegerichte dame. Op de kamer werd ik flink onder handen genomen door de dames: TZ, PZC, EL, NMC. Dan weer Lilly en dan weer Karina. De dames hadden er lol in en ik zeker ook. In verschillende standjes geneukt en uiteindelijk zoog Karina de pijp leeg. Zijn allebei top-dames met een groot herhalingsgevaar!

  31. Onderstaande 4 leden hebben Kleine Jan bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (24 december 2015),SAS (24 december 2015),Stiffmaster (24 december 2015),VoX (24 december 2015)

  32. #22
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Is Lilly schon wieder terug op het honk. Cath.leen kom er eens in, je weet vast meer.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  33. Onderstaande leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 februari 2016)

  34. #23
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrourke Bekijk bericht
    Is Lilly schon wieder terug op het honk. Cath.leen kom er eens in, je weet vast meer.
    Hoi, ik heb niet gekeken.

    Maar ze vertelde me laatst week, dat ze vandaag met ruim 08.00 an het vliegfeld in Dortmund wilde zijn.

    Dus als het goed is zal ze wel zijn.

    (De laatste maanden had ze maandags haar vrije dag gehad. Dus wil ik vandaag op maandag ook niet kijken of ze er is )

  35. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke ( 2 februari 2016),SAS ( 1 februari 2016)

  36. #24
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    2 april 2024 @ 18:46
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Lilly is vandaag weer begonnen. En hoe !!!!
    Was weer een uitstekende sessie met haar. Ze haalde alles uit de kast. Je krijgt haast de indruk dat ze in de afgelopen weken wat tekort is gekomen

  37. Onderstaande 2 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke ( 2 februari 2016),SAS ( 2 februari 2016)

  38. #25
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smittie Bekijk bericht
    Lilly is vandaag weer begonnen. En hoe !!!!
    Ze was gisteren avond wel an zeiken, dat ze maar een klant heft gehad. Ze is heelemaal zonder geld naar de Villa gekomen. Ze konde de entree zelfs nog niet betaalen. Ze had ook keen ring meer an haar vingers. Alle voor geld in Roemeinie gelaaten

  39. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 3 februari 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

FKK Artemis 468*60