Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard Katharina (Roemeense) ex-Babylon

    Naam : Katharina
    Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 26 volgens site van Babylon
    Haarkleur/lengte : lang donker haar
    Lengte : 1.70m
    Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
    Tatoeage / Piercing : denk het niet
    Service : (TZ), PZC, NMC

    Vorige week na een lange afwezigheid nog eens in Babylon terecht gekomen. In de vroege namiddag werd er al serieus wat afgeneukt, goede bezettingsgraad van de kamers dus.

    Mijn oog viel op Katharina, slank, groot, lang haar en vuurrode lippen. Vindt haar echt wel een knappe vrouw, ze heeft iets vind ik.
    Mee aan de babbel geraakt, maar 'k had eigenlijk direct zin om er mee te spelen. Dus op zoek naar een kamer. Werd deze naast de zonnebank, waar voorheen een zithoekje was. Net plaats voor een bed en een tafeltje.

    TZ was niet wat het moest zijn. Er werd vakkundig over gewaakt dat de tongetjes niet echt in de mond kwamen
    Het pijpen was wel in orde, ondank het feit ik niet veel ervoor een lange sessie met Laura had gehad. Slaagde ze erin mij klaar te pijpen en kon ik haar mondje vullen. Daarna pietje terug laten bewerken zodat we nog ff konden neuken. Ook dat was ok, ze deed goed mee in het wisselen van de standjes.

    Herhaling? 50% maar wegens het ontbreken van echt TZ.

  2. Onderstaande leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (26 februari 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Katarina (Roe)

    Haarkleur/-lengte : zwarte lange stijle haren
    Lengte dame : 1,65 m zonder hakken
    Postuur/Cupmaat : slank/A-cup
    Nationaliteit/Taal : Romania/Engels
    Leeftijd : 27j
    Tatoeages/Piercings : geen, puur natuur
    Service: TZ, knuffelen, GFE, NMC, PZC, masseren, beffen...etc
    Voordelen: GFE+, heel lieve, zachte en rustige meid
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : bijna 3kwatier, maar ze rekende maar een halfuur
    Prijs : 50euro achteraf bij de balie, 10euro fooi stopte ik haar stiekem toe.

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/99.php


    Een topper! Lieve zachtaardige meid die heel fel gelijkt op de opper Pussy Cat Doll, Nicole Scherzinger. En dat weet ze ook.
    http://www.musicrooms.net/files/arti..._658385264.png

    Waar ik ook ging zitten, ze bleef oogcontact met me zoeken. Telkens ze mijn aandacht vasthad wenkte ze mij of bedeelde ze me een ondeugende knipoog.
    Eigenlijk was het een machtsstrijd en probeerde ik haar tot bij me te laten komen, maar ik faalde en ging dus zelf maar tot bij haar.

    Dit is echt wel mijn type vrouw. Jaja, 100% naturelle op haar roze lippenstift na. Maar die lippenstift zou wat later op de kamer verdwijnen.
    De resten alleszins toch, want die werden afgeveegd met een tissue. De rest hing rond mijn bek, in mijn baard en op mijn hals, na al het zoenen in de bar.

    Op de kamer nog meer onder de indruk van haar ruwe en genadeloze schoonheid. Ze was mijn tweede op korte tijd en ik vroeg voor de zachte aanpak.
    Geen probleem, want ze maakt me wijs dat zij nu eenmaal de queen van de zachte aanpak is. Terwijl ze het bed zat op te maken, beet ik al eens in haar malse kont.
    Dat smaakte naar meer en met een zwaai legde ik haar meteen op haar rug.... En die kleine stevige tietjes, oh man, wat zagen die er apetijtelijk uit!
    Ik ging zijdelings van haar liggen en streelde haar gestroomlijnde lichaam en verkende elk plekje. Het tongzoenen terwijl, wat strafbaar lekker!
    Tussendoor zoende ik ook haar schouders en haar hals en zijn maar zeemzoete woordjes in mijn oor fluisteren, terwijl ze zachtjes beet.
    Daarna nam ze het heft in handen en rolde boven op mij... Ze is daar beginnen droogneuken dat het geen naam had. Een uitermate zachte poes gleed over mijn knuppel.
    Tussen het zoenen en strelen van mijn borstkas door, zette ze zich af en toe recht en had ik een mooi panoramisch uitzicht over haar begeerlijke lichaam.
    Mijn handen streelden ruw doch zacht haar hele bovenlichaam. Haar velletje is zo zacht als satijn en haar tepels werden zo stijf dat je er gedroogde haringen kon aanhangen.
    Toen ging ze pijpen... Voor mij eerder een noodzakelijk kwaad, maar toch deed ze ook dat flink naar behoren. Daarna ging ik haar beffen en ook haar kut was perfect.
    Van die goeie dikke malse schaamlippen... Niet zulke kalkoenhalsjes die eruithangen, maar echt een mooi afgetekende kut en de meest perfecte die ik recentelijk mocht begluren.
    Ik likte over het malse vlees alsof het een zoete lekkernij was. En dat was het ook. Ze werd nat en ik voelde zoete substantie in mijn muil lopen. Heerlijk gewoon!

    Na het rustige, maar toch geile voorspel, rolde ze een rubbertje over mijn stengel en nam ze plaats bovenop mij.
    Terwijl mijn pik er diep instoote, sopte haar kut als zeepsop en klotste als de zee tegen de dijk. Ze boog voorover en weer ging haar tong tot in mijn strot.
    Vervolgens zette ze zich weer recht terwijl ze perfecte bewegingen ten goede gaf en genoot ik van haar verrukkelijke voorkant.
    Een geil zicht met die lange zwarte ravenharen half in haar gezicht en haar huid die begon te glimmen van het zweet.
    Ik zoog al haar vinger één voor een af en zij dreef het tempo lichtjes op. Daarna rolde ik op haar en deden we in missionarismodus intens verder.
    Ik likte en zoende haar hals en die smaakte lichtjes naar vers geproduceert vrouwenzweet en daar word ik helemaal wild van.
    Ik duwde mijn pik zo diep in haar dat ze mijn kwak in mijn gezicht zou uitspuwen, mocht ik klaarkomen en ik had geen condoom om. Zo diep zat ik erin.
    De situatie begon ondragelijk te worden en het beest in mij kwam tot leven. Zodus gebood ik haar om te draaien. Zonder morren lag ze op haar buik en ik ging op haar rug liggen.
    Met krachtige stoten, maar wel traag en met passie, duwde ik in en uit. Bij elke stoot kneep ze haar kontspieren samen en dat zorgde voor een hemels gevoel.
    Het is duidelijk dat ik niet lang nodig had vanachter op haar. Terwijl ik haar wangen aflikte, duwde ik mijn pik zo diep mogelijk en spoot een enorme lading in het condoom.

    Na het hele gebeuren nog wat liggen prullen met elkaar en ze was duidelijk niet gehaast. Heel lief kind en echt iets wat je zo in huis zou willen halen.
    Een aanrader voor iedereen die een uitgebreide GFE-topper wel weet te waarderen. Ik zal zeker nog herhalen met haar!

    Geniet van de schoonheid: http://youtu.be/R7sYiTyBjTY

  4. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (22 mei 2012),Big30 (19 mei 2012),Costana (28 mei 2012),duivenmelker (19 mei 2012),Megaboob (18 mei 2012),satanic surfer (19 mei 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Netjes een rondleiding door haar gekregen en de zin was onmiddellijk aanwezig.
    Lekker lijfje en al bij het naar boven gaan moest ik toch eens in die billen kneden.
    Achteraf haar dan ook netjes een rondleiding op vlak van service gevraagd.

    Was zeker en vast goed te noemen !!
    Het TZ was aanwezig echter nogal snel en weinig in hoeveelheid.
    Het PZC was goed, het neuken deed ze ook met overgave en met gevoel !!
    Eerste schot was meteen raak !!
    Pain is weakness leaving the brain !

  6. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (29 mei 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb met deze dame een heerlijke sessie gehad op 1 september. Ik was in Babylon dankzij een vrijkaartje (met dank aan het forum!) en zij was de mooiste dame voor mij. Enige aarzeling in het begin veranderde in vurige passie nadat ik haar met een heerlijke befpartij verwende. Wat een mooie poes en wat smaakt ze lekker. Ze kwam vol overtuiging klaar en vanaf dat moment gingen alle remmen los. Heerlijk tongzoenen en lekker pijpen, en om het af te maken een heerlijke doggy waarbij ik veel te snel kwam. Man wat is ze lekker. Als ik ooit nog in deze club kom dan zoek ik niet verder als zij er is.

  8. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (10 december 2012)

  9. #5
    Geregistreerd
    30 januari 2007
    Last Online
    15 maart 2019 @ 19:30
    Berichten
    38
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Hele mooie lieve meid. Na de rondleiding die ik van haar kreeg en na samen een eerste drankje te hebben gedronken ben ik naar de sauna gegaan (woe jl). Helaas was ze bij terugkeer in de bar reeds vertrokken. Hopelijk is ze er de volgende keer weer.

  10. #6
    Geregistreerd
    23 mei 2013
    Last Online
    16 juli 2021 @ 13:03
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    12 in 2 posts

    Standaard

    Vorige vrijdag een leuk half uurtje met deze mysterieuze schoonheid mogen beleven. Geeft nooit de indruk van volledig ongeremd te zijn, maar levert een meer dan behoorlijke service af. Wil absoluut nog eens met haar kameren om te zien of ik meer gaten in haar pantser kan maken...

  11. #7
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Daumen hoch Absoluut top

    Sinds 16/9 is Katharina opnieuw aanwezig op de Babylon...hmmm

    Hier volgt het verhaal van mijn eerste keer met haar, op 1ste juni 2013 (mijn verjaardagsfeest, en ook de viering van mijn eerste jaar op de Babylon ). Het is wel in het frans...sorry, ik zal wel later vertalen voor degenen die frans niet verstaan (ik heb momenteel geen tijd):

    4ème et dernière session avec Katharina.Ro ce 1er juin

    J'avais envie de terminer en beauté et en douceur ce merveilleux anniversaire, et mon instinct, après pas mal de tergiversations, me porta vers Katharina (avec l'aide de Lori et Alexa il est vrai, et aussi l'évaluation dithyrambique de Tharma - qu'ils soient tous remerciés ici).

    Beauté et douceur, ce sont les qualificatifs qui lui siéent le mieux, sans contredit. J'ajouterais: classe, sensualité, brin de mystère, féminité et ce je -ne-sais quoi de distant qui invite au respect mais donne sacrément envie de la connaître.

    Ce fut donc pour cette fois, et Grands Dieux, quel épilogue!

    30' seulement, mais 30' pleines, intenses, fusionnelles, empreintes de magie, de féérie, de complicité spontanée...rarement il m'a été donné de vivre une semblable expérience. Si je devais résumer, je dirais qu'on a tout simplement et naturellement "fait l'amour". Est-il possible, pour deux parfaits inconnus, de se "trouver" ainsi, de se deviner, de se devancer, sans quasi prononcer une parole, à l'écoute de nos corps et de nos ressentis? Eh bien, cela existe, pour ma complète extase j'ai vécu cela.

    Elle m'a envoûté du début à la fin...je l'ai à peine sentie tant elle est légère, aérienne, tout en effleurements et en délicatesse...et en même temps, quelle profondeur, quelle intensité, que d'étincelles!

    J'avoue, j'ai eu vraiment du mal à quitter la chambre, à m'arracher à elle, à ce contact électrisant et je n'ai qu'une envie, brûlante, dévorante: la retrouver au plus vite pour reprendre le fil.

    Au soir de cette folle journée, au moment de me glisser sous la couette, à l'heure de repasser les séquences et de bien m'imprégner de toutes ces belles émotions et sensations, c'est Katharina qui a naturellement émergé, bien au-dessus de la mêlée...est-il plus bel hommage, plus sincère compliment?

    Katharina, je Vous salue, encore tout frémissant et avec mon plus profond respect pour votre Art éprouvé.

    A vous revoir très vite!

    Tussen de lijnen hebben jullie zeker gesnapt dat het gewoon magisch was...geen ander woord.

  12. #8
    Geregistreerd
    3 augustus 2010
    Last Online
    25 augustus 2017 @ 13:20
    Berichten
    93
    Discussies
    2
    Thanks
    41
    Thanked
    135 in 36 posts

    Standaard

    zeer lyrisch

    men zegt niet voor niets : "l'amour c'est beau quand c'est bien fait"
    you never walk alone !

  13. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dame zit nu in Luderlounge... ik heb haar in een middag meer zien lachen en dollen, dan in alle keren in Babylon samen!

  14. #10
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    liebe dame, die heerlijk afwisselend met roxana mijn piemel onderhanden nam, met grote inzet neukte ze me klaar , heerlijk trio van 20 minuten met twee dames voor 60 euro, wat een inzet!

  15. #11
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Katharina is een leuke meid met een prachtig lichaam. Prima service gegarandeerd, maar geen topper volgens de LL-norm.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

Living Room 468*60   Freude 468*60