Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Laura (Argentijnse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Laura (Argentijnse)

    Naam : Laura

    Haarkleur/-lengte : bruin halflang haar

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B/C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Argentijnse, beperkt duits , wel engels (beter) ,spaans en portugees

    Leeftijd : 38-45 jaar jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, beffen, NMC, PZC

    Bijzonderheden : Werkt nu al weer een hele tijd in GT maar heeft daarvoor in de PHG gewerkt en ook wel BaddaBing. Vriendelijke dame maar reislustig :
    Laura heette Daria in PHG, is tussendoor nog even in Badda-Bing geweest en alweer 'n tijdje weg uit GT. Onlangs kwam ik haar tegen in YinYang, waar ze nu Suzy heet. Kunt u het nog volgen, heren mods ?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 november 2006 om 15:12
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag terug op het oude nest ?

    Laura - zou ze trouwens eventueel Argentijnse kunnen zijn ? - heb ik al weer een paar weken in Brueggen rond zien lopen. Leuke meid, schattige borsten, maar wel een beetje expressief. Van mij mag ze blijven.

    W-L

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Na een teleurstellende ervaring had ik me ten ruste gelegd op het achterste bed in de Kino, hier is de kans op aanranding iets kleiner dan op andere plaatsen in de Kino
    Na en tijdje kwam er een meisje met netkousen en jarretels de Kino in en ging bij de IJsberen die naast me op het bed zaten zitten.

    Tussen haar en de IJsberen Klikte het niet en ze ging op zoek naar een ander slachtoffer, en zag mijn, ze kwam tegen me aan liggen en begon me te strelen en wat te babbelen.
    Nadat dit even had geduurd en ik haar geen valse hoop wilde geven, ik had namelijk net een teleurstellende ervaring achter de rug en wilde nog wel een keer naar de kamer maar met iemand waar ik al eerder mee was geweest en bijna zeker wist dat ik geen 2e flop zou meemaken, zei ik tegen haar dat ik deze avond niet meer naar de kamer wilde.

    De meeste verdwijnen dan snel, ze zei echter dat ze het zo ook wel leuk vond en dit geen probleem was, leuk gesprek met haar gehad over wat gedeelde interesses.
    Het klikte heel goed en toen ze na een lange tijd weg wilde gaan gaf ik haar een hint dat ik toch wel over te halen was om een keer naar de kamer te gaan, ze lachte en maakte hier gelijk werk van, het lek wel of ze exact wist wat ik lekker vond, ze begon met heel sensueel te strelen, en overal te zoenen.

    Heb haar toen maar snel om de sleutel gestuurd, vond het wel jammer van de noodzakelijke onderbreking, het was net zo’n leuk spel, maar op de kamer ging het verder, ze streelt en zoent overal, pijpte zeer goed en kan ook heel lekker neuken
    Ik was zo snel over mijn vorige teleurstelling heen, en ging met een zeer tevreden gevoel naar huis

    GFE gehalte: Zeer hoog
    Herhalingsgevaar: Groot

    Binky

    P.S. Klop dat over haar nationaliteit wat verwarring is ontstaan, maar ze is Argentijnse volgens haar zeggen, postuur mag ook aangepast worden want ze is nu zeer zeker slank en haar Cupmaat is volgens mij eerder B dan C

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2006
    Last Online
    31 mei 2008 @ 09:16
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    P.S. Klop dat over haar nationaliteit wat verwarring is ontstaan, maar ze is Argentijnse volgens haar zeggen, postuur mag ook aangepast worden want ze is nu zeer zeker slank en haar Cupmaat is volgens mij eerder B dan C
    Klopt inderdaad, ze is wat slanker geworden maar ze is en blijft echt een aanrader !

  5. #5
    Geregistreerd
    31 juli 2006
    Last Online
    2 september 2021 @ 23:53
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen Laura

    Is gestopt heb ik vernomen.
    Ze gaat zich nu volledig toeleggen op haar andere professionele bezigheden in Spanje.
    Ik wens haar nog een mooie toekomst toe!
    Herbie

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.

Living Room 468*60