Haarkleur/-lengte : schouderlengte, zwart
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : normaal A
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : ? 23?
Tatoeages/Piercings : -
Service: Goed
Voordelen: zacht teder
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 1/2uur
Prijs : EUR50
Extra’s bij het bezoek:
Gisteren was het relatief druk met ijsberen in GT. En gelukking een redelijke kwalitiet aan dames. Na binnenkomst 'op jacht' gegaan en zag al meteen 3 gegadigden. Allereerst een superslanke blonde poolse ontmoet in de kino. Haar vriendin (ook blond) en zij wilde een trio met me, maar ik heb dit kunnen afwimpelen en haar alleen mee naar buiten genomen. Daar kwam dan de afknapper.. ze moest me wat vertellen en fluisterde in mijn oor: "ich kuss nicht und lass mich niht lecken".
Na jaaaaaaaaaaaaa, dan is het snel bekeken. Daaahaaaaag meiske.... Ze heeft me dus wel gered van een 'optickflick'...
Dan maar mijn ''2e keus'' de roemeense Iris. Ze zat op een kruk met een ijsbeer te praten maar die wist schijnbaar niet wat hij wilde, en droop na een kwartier af. Daarop heb ik mijn slag geslagen. Na wat smalltalk naar de kamer gegaan. Ze droeg zwarte laarzen tot haar knieen en ze zag er supermooi uit toen ze voor me naar de kamer liep.
Op de kamer ging ze het bed ''opmaken''. Ze ging met haar knieen op bed zitten en haar kontje prachtig in de lucht de dekens leggen. Wat een uitzicht! Heerlijk. Daarna ontdeed ze zich van haar lingerie en laarsjes en kon ik volop genieten van dit prachtige lichaam. Ze kwam bij me liggen en na wat kussen ging ze me pijpen. Ze kon dit echt goed en ook de ballen werden niet vergeten. Daarna ik op haar en flink kunnen stoten, het leek alsof ze klaar kwam want ze wilde eigelijk nog niet van standje wisselen. Daarna nog even doggystyle gedaan en cowgirl.
Ik heb het met de hand laten afmaken (niet omdat het neuken nix was, maar omdat ik dit lekker vindt).
Heerlijk half uurtje gehad. Bij het verlaten van de kamer vroeg ze netje ''hast du alles, nix vergessen?" en voelde nog even tussen m'n benen. "Ja du hast alles, zie ze... "
Woensdag 20-6 een heerlijke ervaring met Iris gehad. Ze liep in zwarte netkousen, zwart slipje en had een zwarte ketting tussen haar mooie blanke borsten hangen. Iris is prettig gezelschap, zowel op de kamer als daarbuiten. Na wat keuvelen en flikflooien op de bank, eerst naar de tuin vertrokken om een stapje verder te gaan. Uiteindelijk op de kamer afgemaakt. Uitstekende orale kwaliteiten, doet haar ding met passie en heeft ook daarna nog volop aandacht voor je...