Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Ellen

Last Online
    Vandaag @ 18:05
    Discussies
    41
    Thanks
    30

Lächeln Ellen

Naam: Ellen

Haarkleur/-lengte : Geblondeerd/ lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/ B

Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits

Leeftijd : ? (22??)

Tatoeages/Piercings : navelpiercing

Service: TZ, PZC, NMC, FT

Voordelen: Mooie meid

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 60

Extra’s bij het bezoek: Lekker ding met leuke lange kousen aan (op deze middag). Ze zoekt zelf wel contact met de gasten. Is overigens niet opdringend! Op de bank beetje zoenen, vervolgens de beslotenheid van de kamers opgezocht. Daar weer zoenen, pijpen en beffen. Ze vroeg of ik in haar mond wilde klaarkomen. Ja, dat wilde ik wel. Geil idee om je te laten klaarpijpen door zo'n mooi blond jonge meid. Het mag duidelijk zijn; Ellen pijpte lekker door en toen ik het echt niet meer hied, spoot ik het in haar mond.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    15 april 2012 @ 15:53
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Ellen / Ella

Gisteren in Bochum bij Freude geweest en een gezellige tijd gehad met deze mooie slanke blondine (geblondeerd). Tegen mij vertelde ze dat ze Ella heette maar gezien Dennis zijn beschrijving hier boven weet ik zeker dat we het over dezelfde dame hebben. De namen lijken natuurlijk ook veel op elkaar.
    Volgens mij is ze iets korter dan de 1.75 welke Dennis vernoemt maar de dames dragen dusdanig hoge hakken dat het vaak moeilijk in te schatten is.

Ella is een hele leuke aardige Roemeense welke al 14 jaar in Duitsland woont. Ze is inmiddels 25 jaar en wordt over 2 maanden 26. Ondanks deze leeftijd heeft ze het goddelijke lichaam van een tiener. In combinatie met haar mooie koppie vas mijn keuze al snel gemaakt.

Op de kamer was de service prima, maar er zijn vurigere dames te vinden. Kussen was matig maar pijpen weer prima. Toen ik haar neukte was ik even verrast, wat is dit meisje strak ! Echt ongelofelijk. ik dacht even dat ik op Nederland 2 aan het kijken was, om het maar in de woorden van mijn maat te zeggen

Ben een uurtje met haar op de kamer geweest en een prima tijd gehad. Echt een aardige meid. Ook later op de middag kwam ze nog af en toe een praatje maken als ze tijd had. Goede after-sales dus.

Ondanks het matige kussen is voor mij de kans op herhaling groot omdat ze (naar mijn mening) er gewoon het lekkerste uitziet van alle dames die er rond liepen. Ze werkt maar 2 dagen in de week dus je zal geluk moeten hebben om haar te treffen.

Last Online
    12 juni 2024 @ 08:56
    Discussies
    199
    Thanks
    2.494

Standaard

Ellen is een erg leuke meid, hopelijk kan MY iets meer zeggen over zijn ervaringen met haar.

Er is nog een Roemeens meisje daar, zit altijd samen met Ellen. Donkere krullen, lieve lach, spijkerrokje en lekkere zachte cup B. Iemand enig idee over haar naam?

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Met een Ellen een redelijke ervaring gehad op de kamer. Kort op de bank gezeten met haar, een aardige dame. Ze heeft in mijn ogen een van de mooiste lichamen die er rondwandelen. Zoenen was in het begin erg terughoudend, maar naarmate de tijd werd ze gretiger en werd het tongetje ook benut. Pijpen was goed. Neuken vond ik onvoldoende, allerlei standjes waren ietwat problematisch, vooral als ik diep in haar stootte. Geen herhalingsgevaar.

Last Online
    13 augustus 2024 @ 16:19
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Ellen is een erg leuke meid, hopelijk kan MY iets meer zeggen over zijn ervaringen met haar.

Er is nog een Roemeens meisje daar, zit altijd samen met Ellen. Donkere krullen, lieve lach, spijkerrokje en lekkere zachte cup B. Iemand enig idee over haar naam?
    Dat zal Alisa zijn. Alisa is altijd heel lief en zacht.

Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Discussies
    58
    Thanks
    1.608

Standaard Ellen

Ellen ziet er bijzonder lekker uit en probeert middels haar ondeugende ogen en haar lekker draaiende kontje de ijsbeertjes te lokken. Voor een gesprek is zij onmiddellijk te vinden, maar als we vaststellen dat zij keer op keer op keer op een tijdspanne van 15 tot 20 minuten terug van de kamer is, laten we deze kelk rustig aan ons voorbijgaan.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 15:03

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    93
    Thanks
    0

Standaard

Zoals hoger reeds vermeld behoort Ellen absoluut tot de knapste dames van Freudenberg.
    Behalve het blonde haar op haar hoofd heeft ze er ook wel wat op haar tanden. Gisteren ving ik een discussie op aan de lockers tussen haar en een klant.
    De arme man was blijkbaar 5' over tijd gegaan tijdens hun sessie (dus 35') en werd door Ellen een vol uur aangerekend. De man liet zich intimideren en hoestte uiteindelijk de gevraagde 100EUR op. :o
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Discussies
    58
    Thanks
    1.608

Standaard Minder goesting

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Zoals hoger reeds vermeld behoort Ellen absoluut tot de knapste dames van Freudenberg.
    Behalve het blonde haar op haar hoofd heeft ze er ook wel wat op haar tanden. Gisteren ving ik een discussie op aan de lockers tussen haar en een klant.
    De arme man was blijkbaar 5' over tijd gegaan tijdens hun sessie (dus 35') en werd door Ellen een vol uur aangerekend. De man liet zich intimideren en hoestte uiteindelijk de gevraagde 100EUR op. :o
    Thesickboy zal nu wel eens twee keer nadenken alvorens zijn steven haar richting in te draaien.

Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 15:03

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Daumen runter Dom dom dom..

Dat ijsberen hun lul achterna lopen wordt als dom uitgelegd, dat sommige dames ijsberen alleen maar als Moneybag I'd Like to Fuck zien, is nog veel dommer, ze zal het zich wel kunnen permitteren denkt ze?

Als ze dit bij mij flikken, heb ik 'n simpele oplossing: meteen teruggaan naar het hokje en het uur dan ook af laten maken

Silvester die liever een MILF ziet dan voor een MILF aangezien te worden...

Laatst gewijzigd door Big30; 11 mei 2007 om 18:02 Reden: Niet respectvol taalgebruik verwijderd
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    93
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Als ze dit bij mij flikken, heb ik 'n simpele oplossing: meteen teruggaan naar het hokje en het uur dan ook af laten maken..zuigen slet...!!!!:
    Ik kan de geest van je gedachtengang wel volgen Silvester. Maar misschien dat je dergelijke ideëen een volgende keer toch best wat minder cassant uitdrukt...

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Ausrufezeichen Gelijke behandeling....

Ik kan de geest van je gedachtengang wel volgen Silvester. Maar misschien dat je dergelijke ideëen een volgende keer toch best wat minder cassant uitdrukt...

Hmmm....voor de 2° keer jat Silvester een quote van een gerespecteerde ijsbeer (Gustomass ditmaal, sorry..!):
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

Silvester die tegen rascime is, maar wel voor een gelijke behandeling....

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Vandaag @ 19:32
    Discussies
    4636
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht

Mijn ervaringen? Gemiddeld niet slecht, maar de verschillen waren groot. Allereerst met Ellen/Helen een klassieke optickfick uitgekozen. Ik had beter moeten weten, maar op de bank begon ze al te klagen over de slechte ventilatie en het gebrek aan airco. Toch mee naar één van de peeskamertjes van het aanpalende pand. Kort samengevat;het was fastfood. Je denkt dat je er zin in hebt en tijdens het eten en na de tijd weet je wel beter. Herhalingsgevaar 0%.

Jester
    Indien het deze Ellen is dan gaat het van kwaad tot erger. Alhoewel de eerste berichten redelijk goed over haar waren schijn je nu allemaal binnen 10/15min te worden afgewerkt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 10:25
    Discussies
    18
    Thanks
    187

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Indien het deze Ellen is dan gaat het van kwaad tot erger. Alhoewel de eerste berichten redelijk goed over haar waren schijn je nu allemaal binnen 10/15min te worden afgewerkt
    Yep, Wilem.

De beschrijving matcht.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten