Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    13 augustus 2009
    Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Berichten
    93
    Discussies
    14
    Thanks
    20
    Thanked
    133 in 32 posts

    Beitrag Juliette (Roemeense) ex-Samya

    Naam: JULIETTE

    Nationaliteit/taal: Roemeense Duits (prima) Engels (matigjes)

    Leeftijd: early twenties

    Haarkleur/lengte: zwart schouderlengte krullend

    Lengte: 1m70 precies (expliciet volgens J. zelve)

    Postuur/cupmaat: slank b-cup natuur

    Tatouage/piercing: nope

    Service: standaard clubservice FT desgewenst mogelijk

    Extra: sinds 4 dagen in Samya, voorheen 2 maanden in Golden Dreams


    Fluks en hoogsttevreden wederom de barruimte ingestommeld alwaar ondertussen een kleine 40-tal dames aanwezig tekenden, enkele dames nét terug van hun vakantie, dus dat urlaubfoto's uitwisselen voor schaarsgekleden. Als aandachtige toeschouwer bij deze taferelen was het eigenlijk alleraangenaams, de Constanza Dance Squad was wederom in prima doen, en omstreeks 20 uur was de sfeer in bar alleraardigst te noemen. Steeds meer ijsberen gleden binnen, de verhouding was 1:1 schat ik zo. Het eten was zoals gebruikelijk prima en overvloedig beschikbaar gedurende de avond. Frietjes met rode kool en een kalpslapje, verdraaid lekker. Wederom een bordje binnengespeeld aangezien enige vetreserve dezer dagen prima meegenomen is, lekker. Voorgenoemde "stammbeer" kwam me plotseling vervoegen in de sofa met een mooie donkerharige dame in z'n slipstream, nou, dat beloofde wat. Hij stelde haar allervriendelijkst voor en verdraaid nog aan toe, het bleek een Roemeense nieuwelinge te zijn die het ietwat frisjes vond in Keulen. Bepaald geen idiote dus, dat was duidelijk. Zaten we wat te praten en socializen zonder omwegen met z'n drietjes, en onverhoeds verliet m'n Teutoonse buddy ons beiden voor een "dringend telefoontje", jaja... Zat ik daar met een mooie meid van 1m70 te zitten, wat te doen?? Geneuzel en prietpraat verkopen was onomkeerbaar de hoofdmoot van de volgende 20 minuten, een alleraardigste dame, op naar de kamer...

    Sessie 2: JULIETTE, zwarte haren tot op schouderhoogte licht krullend, 1m70, B-cup natuur, ietwat last van acné, maar niet bovenmatig, sportief slank figuur, 4e dag in Samya (voorheen 2 maanden actief in GOLDEN DREAMS), Roemeense, toffe en gezellige praatgezellin. Service niet veel op af te dingen, first things first: Tongzoenen: uitmuntend te noemen... eindeloze zoenen van prima allure, niet het tongpuntjeswerk maar volop muilen als doldwaze tieners met alle kanten uitslaande tongen die stuurloos rondwaren doorheen elkaar gehemeltes, primaaaa. Qua orale kunstjes was het ook niet van de poes, afwisseling troef zei Boomke Wies en drie nietsnutten keken elkaar onbegrijpendaan... erg volgehouden en actief, ietwat eigen tactiek en methode, rondwarend speeksel en stijgende humiditeit ten top, wederom zéér goed. Meer intiem echter was eerder problematisch te noemen aangezien Juliette ietwat enggebouwd is en er sprake was van enige onaangepastheid. Na anderhalve positie met horden werd de Pirelli vakkundig verwijderd om wederom over te gaan tot het nattere pijpwerk. Zonde eigenlijk dat 'r intiem een kortsluiting plaatsvond, anders was Juliette zeker een regelmatige herhaling waard. Vooralsnog hield ik het bij een uurtje plezier en verstrooiing met deze lieve krullenbol, een herhaling is vooralsnog onzeker, afwachten wat de toekomst brengt. Voor fans van het betere tongzoenwerk een must...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 februari 2012 om 13:18

  2. #2
    Geregistreerd
    13 augustus 2009
    Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Berichten
    93
    Discussies
    14
    Thanks
    20
    Thanked
    133 in 32 posts

    Standaard

    JULIETTE is een mooie, ietwat schuchter ogende Roemeense dame die ietwat onopvallend aan de bar rondhangt. Werd me eigenlijk op een preseenteerblaadje aangeboden en aangeraden door een "huisbeer" met doorgaans exquise voorstellen, dus niet te lang getalmd. Vlotte presales die bij voorkeur in Duitse taal plaatsvinden, lieve en timide aanpak is tekenend, geen "agressieve" aanpak van dame, gewoon een gesprekje feitelijk. Qua service vooral een zoenmachine die duidelijk géén terughoudendheid vertoont op dit gebied... Enkele medeberen gesproken, en via via vernomen dat zowat éénieder zéér te spreken was over haar kamerprestaties. Voorspelling bij deze is de volgende: zeer hoge bezettingsgraad de komende weken door menige stammbeer of forumlezer/schrijver aangezien de "harde" kern de lofredes niet schuwt, terecht eigenlijk. Zal zich volgens mj snel ontpoppen tot een vaste waarde in Samya... te vermelden, geen voer voor "zwaargebouwde" medeberen of tenminste rekening houden met terughoudendheid van haarentwege dientengevolge, los van de vooral orale topkwaliteiten van deze mooie dame...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 februari 2012 om 13:18

  3. #3
    Geregistreerd
    15 april 2012
    Last Online
    21 juni 2018 @ 10:29
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Juliette: zeer intelligente en vriendelijke dame: komt idd van Roemenie en spreekt redelijk tot goed Engels. Nadat ik met haar gezellig meer dan een uurtje heb gesproken , naar de kamer gegaan.. daar veranderde ze van een lief beleefde meid in een echt stoeipoes... dan alleen zeggen dat ze elke Euro waard was.

  4. #4
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    zit nu in FKK Mainhattan waar ik haar vorige week heb kunnen ontmoeten en waar ik er, geheel in lijn met alle bovenstaande recensies, een prachtige sessie heb mee kunnen beleven. Inderdaad orale topkwaliteiten en verder een heel tedere stoeipoes sessie mee gehad ... tot aan sluitingstijd van Mainhattan om 4:00 u toe ( zie mijn recensie bij Mainhattan ). Jammer dat ze nu een eind verder weg zit, maar ze is zeker de extra kilometertjes waard. Ze wist me wel te vertellen dat ze in juli voor de hele maand met vakantie is.

  5. Onderstaande leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 6 juni 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Living Room 468*60   Babylon 468*60