Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:19
    Berichten
    41.777
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Unglücklich Solé (Braziliaanse) (GT)

    Naam : Solé

    Nationaliteit : Braziliaanse / Engels / Duits

    Lengte : 1.68m

    Haarkleur / lengte : Lang donker haar

    Postuur / Cupmaat : Slank / A/B - cup

    Service : Super snel. Ongeveer 10 minuten en je bent weer klaar


    Recensie :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep

    Tweede dame was een Braziliaanse, voor de mannen die denken dat Poolse Angela snelheid weet te ontwikkelen tijdens de sex, die moet deze dame eens kiezen. De naam ben ik vergeten (Solee of zoiets??, MiniMe help!). Ze heeft een pukkel tussen haar ogen, waardoor ze iets heeft van een Indiase. Verder heeft ze een perfect super slank lichaam, krullende haren en opvallende groene ogen (naar eigen zeggen geen lenzen en ik kon ze ook niet ontdekken). Naar schatting 8 minuten op de kamer geweest, ook nog dankzij mijn aanwijzingen. Als het aan haar had gelegen was 5 minuten (inclusief aan- en uitkleden) haalbaar geweest. Dankzij mijn geilheid was het niet zo’n probleem, maar absoluut GT onwaardig. Lange tijd geleden dat ik twee weken na elkaar een slechte sessie heb gehad: vorige week Thaise Pop (haast en pijn), deze week een braziliaantje (de bus heeft ze vermoedelijk toch nog gemist).
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Solé

    ... sie ist mir schon lange angenehm aufgefallen. Sie hat einen sagenhaften "Hardbody", ist super schlank und eigentlich auch sehr nett.

    Obwohl ihre Unterhaltung schon nach 2 Minuten mit der Frage, ob wir was machen wollen endete. Aber ich bin trotzdem mitgegangen....

    Auf dem Zimmer wollte sie auch gleich loslegen wie die Feuerwehr...:D
    aber ich habe ihr mehrmals gezeigt, daß ich etwas mehr Zeit brauche. Als dann oral endlich die Erektion zu Werke gebracht worden war zog sie gleich den gummi über und legte rittlings los.

    Nur irgendwie kam überhaupt keine Stimmung auf, Sex wie es sachlicher nicht geht. Möglichst schnell abarbeiten. Kein Küssen, Kein Fingern, kitzlig fast am ganzen Körper, einzig etwas franz. bei ihr hat sie zugelassen. Um es dann noch zu einem versöhnlichen Ende zu bringen bat ich sie in den doggy und wollte ihr ganz sanft den Bademantelgürtel um den Bauch legen, um mich daran fest zu halten.

    Aber NEIN: was ist den das für ein Fetisch??? Und ohne zu fragen!!! Also, wenn ich schon so perverse Sachen machen wollte, sollte ich wenigstens vorher fragen und außerdem kostet es 25 Euro mehr für Fetisch..

    Das war dann auch mein Ende, Erektion futsch, Lust auch, auf Diskussion hatte ich auch keine. Also schade, Solé hat ganz sicher Potential für mehr, aber anscheinend keinen Spaß am Sex zumindest nicht als Arbeit.

    Und ganz ehrlich, über den kleinen Tick mit dem Bademantelgürtel hat sich noch keine beschwert. :o

    Grüße, newcomer

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Newcomer: je schrijft dat deze dame potentie heeft voor meer, het is mij niet helemaal duidelijk wel potentie je dan nog ziet? Behalve dan een potentie-afname bij de mannen waarmee ze naar de kamer gaat!
    Optickfuck, mijden!!

  4. #4
    Geregistreerd
    11 mei 2006
    Last Online
    26 november 2018 @ 21:34
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    war mit ihr mehrfach auf dem zimmer, beim ersten mal sehr gut:D :D :D
    beim zeiten mal gut, beim dritten mal
    was zur folge hatte das das dritte auch das letzte mal war.
    hab sie letzte woche im phg getroffen wobei ihre versuche mich zu einer runde sex zu überzeugen ohne erfolg blieben.
    trozdem der körper ist schon extraklasse und es fällt mir schwer bei ihr nein zu sagen.
    gruss
    knut

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Heb mij indertijd ook eens door haar laten verleiden tot een kamerbezoek. Mooi, sexy, uitdagend... Altijd lekker als een mooie meid de benen gewillig spreidt... Maar ook voor mij: geen tweede keer...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

  Babylon 468*60