Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Iman (Nigeriaanse/Belgische)

    haarkleur/-lengte: kastanjebruin/lang met frou-frou van voor
    ogen: mooie bruine ogen
    lengte dame: 1,70
    postuur/cupmaat: slank/B80 (afhangend, natuurlijk)
    nationaliteit/taal: Nigeriaans-Belgisch/Frans, voldoende schoolengels om te seksen, enkele woorden Duits (lees: nihil)
    leeftijd: (lijkt 25 -
    26 maar op de site staat 29 aangegeven, stel dat ze 32 is, je zou het haar nooit aangeven)
    tatoeages/piercings: geen/geen
    SERVICE, SERVICE !!!: (zonder vragen, volledig spontaan) GFE ten top, anaalmassage, vingeren, actief en passief lotus kus, PZC (vergeet geen enkel plekje en wisseld enorm af), knuffelt erg graag, wordt graag gestreeld, tonzoent als de beste (ook tijdens het neuken) en erg veel en graag (ook op het einde van de sessie nog), 69, NMC (erg goed, doet goed mee, kijkt je erg geil aan ondertussen en laat merken dat ze geniet - toneel -?, wisseld vlot van standje, doet goed mee om hem er dan niet uit te laten floepen, neemt jou spontaan heel close vast en laat dat ook graag gebeuren andersom, geen standje is haar "te intiem"), droogneuken, massage,
    voordelen: erg mooi, erg lief, kan erg uitdagend kijken in de bar
    nadelen: over het algemeen vrij rustig en kalm (zelfs wat afstandelijk voor gevoelige personen als ik) tijdens het (kortere) pre salen
    opmerkingen: heel lief en erg mooi gezicht, voorheen in een Duits privéhuis gewerkt, dat je er erg snel verliefd kan op worden, dat je er de dag nadien al terug naar toe zou willen om heerlijk te seksen... is dat een voor- of nadeel (ik zet het dus maar hier), elk detail maakt het écht tijdens het gehele robbertje seksen en mekaar liefhebben, ze geniet er werkelijk mee intens van (hoewel ik dat toch weer niet geloof), ze weet perfect waarmee ze bezig is, weinig schmink (naturel)

    Voorlopig laat ik het hierbij maar er zal nog zeker meer volgen. Momenteel zit mijn hoofd nog te vol van haar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 11 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (17 april 2012),bad pritt ( 1 februari 2012),Befke ( 1 februari 2012),Dolfie (31 januari 2012),duivenmelker (31 januari 2012),Flurkman (15 februari 2012),ketserr ( 1 februari 2012),Megaboob (31 januari 2012),quitje ( 1 februari 2012),satanic surfer ( 1 februari 2012),savesexer ( 1 februari 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Vandaag ook kennis gemaakt met deze Afrikaans-Belgische parel ze zei uit Mali te komen tegen mij en dat ze 25 was, kwam haar naar een uurtje in de club beneden tegen en ze had meteen fans.
    Ik begrijp wel waarom zeker voor een Afrikaanse is ze een prachtige meid om te zien top figuur en aangezien Babylon 100% fkk is zie je dat meteen allemaal.
    Ik stapte in de bar op haar af ze spreek Frans en een beetje Engels niet veel later zaten we vol tongzoenend aan de bar.
    Aan de bar zaten de hele avond al 2 andere lekkerds de hele avond vervelend en verwend voor zich uit te kijken de blonde dame met wat tattoo's spande de kroon zij sloegen het tafereel afkerend toe.
    Maja met zo een houding trek je niet echt de klanten ook na een minuut of 5 a besloten te kameren, een beetje raar is dat de kamer door een muurtje dat gedeeltelijk open is word gescheiden en je de andere
    dus alles hoort doen en laten.
    Maja who cares ik had een hele leuke gfe met imam lekker uitgebreid tz, strelen, beffen pijpen een zeer goed verzorgde dame die er zelf ook plezier in heeft en dat heb je heel goed door als dat zo is
    Zelfs nadat ik gekomen was bleef zij zelf nog effe voor haar eigen plezier op me door gaan
    Enige rare is dat je in deze club niet zelf bij de dames afrekend maar je kluis nr. moet geven en op het einde de theke dame afrekend met je een heel goede ervaring misschien wel de beste Afrikaanse ooit
    gehad zeker de mooiste als ze die Afrikaanse in de A-strasse eens zouden vervangen voor zou een dan zou ik het wel weten maar helaas.
    Uiteindelijk haar als enige genomen ik overweegde Nicoletta ook nog maar aangezien Ties over een week een op fuck vakantie gaat naar Thailand besloot hij het geld en zaad toch maar voor daar te bewaren

  4. Onderstaande 5 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 april 2012),bad pritt (15 april 2012),Badslippers ( 8 april 2012),duivenmelker ( 8 april 2012),satanic surfer ( 8 april 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Het is lang geleden dat een vrouw mij zo binnen een paar minuten in haar ban trok,ik wilde niet had een afspraak maar deze vrouw is de vleesgeworden verleidingsmachine.

    De Eva die je de appel doet stelen voor de poorten van de hel.
    Alles aan haar ademt neem mij maar mee en ik breng je in de hemel, ze beloofd je de hemel op aarde bij alles wat ze doet.
    Ik heb zelden zo een erotisch geladen vrouw gevoeld als deze Imane, toen ze naast me lag en me streelde.

    Het nummer van Billy Joel komt bij me naar boven..

    And she'll promise you more than the garden of Eden
    Then she'll carelessly cut you and laugh while you're bleeding
    But she'll bring out the best and the worst you can be
    Blame it all on yourself 'cause she's always a woman to me


    ....dat heeft hij geschreven met Imane in zijn hoofd !

    Ik denk dat ze mij helemaal gek maakt dus ik moet gaan als ik mijn hoofd vrij heb voor haar.


  6. #4
    Geregistreerd
    26 april 2007
    Last Online
    8 mei 2023 @ 15:42
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren een stomende sessie gehad met deze beauty.

    Of ze er werkelijk intens van mee geniet ?

    Een kleddernatte poes liegt niet.

  7. #5
    Geregistreerd
    13 februari 2012
    Last Online
    29 april 2013 @ 12:01
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    76 in 23 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag Babylon voor de eerste keer bezocht. Ik was net aan mijn eerste capuccino en daar zag ik Iman zeer elegant en zelfverzekerd binnenschrijden. Zij is zo indrukwekkend elegant en mooi dat ik terwijl ik net een slok van mijn capuccino wilde nemen eerst een paar lange benen zag komen en toen met mijn ogen langzaam hoger naar haar gezicht ging en daar even naar bleef kijken. Zij zag dit en gaf me een knipoog en ik verslikte me. Ik knoeide wat op mijn schotel en ernaast en ze kwam naar me toe om te vragen of alles goed ging .............
    WOW wat een mooie dame met echt hele natuurlijke Afrikaanse borsten (FKK en alles is puur natuur). Wat een perfect plaatje (voor mij).
    Terwijl ik me probeerde te herstellen zei ik zo cool mogelijk dat alles goed ging
    Ze streelde over mijn rug terwijl ze achter mij langs liep en bleef toen naast me staan en haar borsten raakte heel even subtiel mijn schouder.
    Daarna was ik verkocht. Hier moest ik meer van weten. Ik vroeg haar of ik naast haar mocht zitten en natuurlijk mocht ik dat.
    We liepen samen naar haar plekje op de grote witte carre vormige bank in het midden van de ruimte.
    Ik weet niet meer precies waar ik over bazelde met haar maar ik kreeg een hele droge mond en moest nog iets drinken. Ze haalde voor mij een glas spa rood en ik had gelijk weer de kans om naar die mooie soepele tred van haar en heerlijk strakke lichaam te kijken .
    Ze is verpletterend maar ook heel uitnodigend en lief.
    Halverwege de spa rood kwam ik in een roes en weet nu nog steeds niet hoe ik precies boven ben gekomen maar daar vond ik mijzelf bij haar in een innige omhelzing met teder tongzoenen en nog veel meer .
    De mooiste ervaring tot nog toe datweet ik wel. Niks geen platte sex maar een fantastisch uur dat omvloog. After"sex" was ook heel aangenaam en na wat gekletst over Leuven, Afrique, kroeshaar ( dat zij niet heeft, nergens niet) en belgisch bier kwamen we weer in de grote lounge en haalde zij voor mij een Leffe Blond.
    Ik ben verloofd met deze afrikaanse passievrucht. Wow wat een GFE ervaring.

    Nadat ik wat was bekomen van de intense sessie en ik van de Leffe had genoten ging zij wat eten. Ik bleef volledig van de wereld onderuitgezakt op de bank hangen en volgde al haar bewegingen als een puppie van zijn bazinnetje.

  8. Onderstaande 3 leden hebben komtie bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 april 2012),satanic surfer (18 april 2012),SeX++ (17 april 2012)

  9. #6
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Amaai, gij hebt het ook goe zitten. Maar ge kunt er maar van genoten hebben

    Met wat geluk geraak ik daar donderdag ook nog eens

  10. #7
    Geregistreerd
    13 februari 2012
    Last Online
    29 april 2013 @ 12:01
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    76 in 23 posts

    Standaard

    gij zijt gewaarschuwd

  11. #8
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    10 april 2024 @ 17:33
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Inderdaad Iman is een parel onder de parel. Ze heeft hééééél vééééél aanbidders (spijtig genoeg). Ze combinnert flair, klasse, sexuele uitstraling met een naturelle schoonheid. Is uiterst aangenaam in de omgang en heeft een leuke pre-, (vooral) gedurende- en after-sale.
    Pijpt zalig, neukt met gevoel, geniet intens en is bij deze dus extreem GFE. Een uurtje met deze Malinese parel is zo om.

    M.a.w. komtie take a number in de rij der verliefden (ik sta toch op nr één!!!!:wink

    Nog het allerbeste toegewenst.

    Stijveke (en als Iman ebrij is; dubble Stijveke)

  12. Onderstaande 2 leden hebben Stijveke bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (21 april 2012),quitje (21 april 2012)

  13. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Reden I follow Imane

    Oh I beg you, can I follow?
    Oh I ask you why not always?
    Be the ocean where unravel
    Be my only, be the water where I'm wading
    You're my river running high, run deep run wild

    I I follow, I follow you, deep sea baby. I follow you
    I I follow, I follow you, dark boom honey, I follow you


    geknipt uit mn bericht

    In alle reilen en zeilen zie ik ineens Imane weer de bar binnen wandelen. Ik hoor eigenlijk niet meer wat m'n buurman zegt, ineens hoor ik alleen nog Ruben Block in mn oor fluiten en het gerammel van koffiekopjes. Ik merk ineens dat ik aan de bar sta, een apfelschorle in mn knuist en Imane recht sta aan te kijken, ze glimlacht terug. Op mn gestotterde vraag of ze tijd heeft komt een positief antwoord en we staan algauw aan de bar te kletsen in een mengelmoes van Frans, Engels en Nederlands. Dat gaat al rap in flikflooien over en het zoeken naar een kamer.

    Het moment had echter niet veel slechter kunnen zijn, want boven struinen nog een aantal paartjes rond, en elke deur wordt gemarkeerd door high-heels (teken dat een kamer in gebruik is. Maya vind dat trouwens niet genoeg, die schuift er zelfs een tafeltje tegen als ze rust wil hebben). In de kelder tenslotte vinden we iets wat nog ergens op lijkt. En wordt deze racebeer behoorlijk ingepakt door Imane. Ze ging nog rustiger te werk dan Maya, maar ook zij weet heel goed wat ze aan het doen is. Zoenen is uitstekend, bloasmeziek door de vele variaties een beetje gevaarlijk: "de waanzin ten top" aldus meneer Block.

    Toch moet deze racebeer de frontman van Triggerfinger ongelijk geven. De waanzin ten top was in dit geval Imane die na wederzijdse orale verwennerijen op me komt zitten en langzaam een cowgirlritje begint terwijl ze me kalm aan blijft kijken. "Nouvelle position?" vraagt ze na verloop van tijd. Deze racebeer zit op dat moment al tegen een kleine ontploffing aan (formaat kofferbom ) en wisselt dus maar meteen in doggy. Tempo aangeven laat ze eerst aan mij over, maar na verloop van tijd gaat Imane tegengas geven, kromt haar rug een beetje om dieper inloggen mogelijk te maken. Deze racebeer geniet zo lang mogelijk van het uitzicht, zet dan de sprint erin en knalt na een ruim halfuurtje tevreden over de finishlijn bam! Het gerammel van drumstel-koffiekopjes klinkt nog steeds, Imane wil weten of alles ok is. "Une ange" stamel ik in het niets. "Elle est une ange." We kletsen nog wat, ruimen op. Verbijsterend dat er na deze zeer geslaagde kennismaking er maar een halfuurtje voorbij is. Dat schept verwachtingen voor de toekomst...
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #10
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard





  15. #11
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Foto's kloppen niet meer, ze heeft nu zwarte haren.

    Mijn eerste wip van de dag (ik was nog geen 2minuten binnen) was dit Afrikaanse jachtluipaard. Ze tapte mijn eerste drankje, kwam naar me toe en stelde zich voor. Woonachtig in Vlaanderen, wist ze me te zeggen, en nog verdomme in mijn buurt ook. Wat is de wereld toch klein, dacht ik bij mezelf. Veel tijd om te mijmeren en over tijd te filosoferen had ik niet, want haar nagels zaten al over mijn ballen te krabben. Zonder dat ik het bewust deed, ontdekte ik van mezelf dat ik haar ronde kontje ook in mijn klauwen had en er duchtig in zat te kneden.

    Omwille van een meteen opkomende geilheid en dierlijke lusten die het van me overnamen, bleef er geen tijd meer over om mijn glas te ledigen en liep ik achter haar de trap op, met beide poten vergrijpend naar haar wiebelende kont. Op de kamer begon ze vrij rustig, aftastend en niet ondoordacht. Niet meteen de Afrikaanse gang van zaken... Normaliter beginnen die negerinnen je tot bloedens toe af te rukken en te pijpen totdat je blaren op je lul hebt, maar met deze zwarte parel primeerde de zachtheid.

    Ook met haar een GFE van de bovenste plank. Ik heb me niet laten pijpen, maar heb haar wel duchtig de mossel uitgevreten. Daarna slechts één standje: zij op mij... 20min lang en dat was genoeg. Een lang en heerlijk orgasme vloeide uit mijn lichaam als een verlossing.

    Uiterlijk zeer mooi, in omgang correct en opgewekt, ze kent haar stiel naar behoren en dat omvat niet alleen pre- en aftersales, zichzelf verkopen, maar ook de juiste techniek tijdens de daad. Laat me het zo stellen: ze heeft het in haar heupen. Ze rijdt je klaar wanneer en hoe zij het wil... Proberen uit te stellen of je er tegen verzetten helpt niet echt bij haar! En daarin zitten de kwaliteiten van een DVP toch wel.

    Een aanrader voor iedereen die bij regelmaat eens graag naar het zwarte continent reist. Een hele knappe Afrikaanse, deze 25jarige exoot!

  16. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 7 juni 2012)

  17. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Daumen hoch Pensez-vous que c'est fini?

    "There's a reason for the sunshinin sky
    and there's a reason why I'm feelin so high
    must be season when that love light shines all around us

    so let that feelin grab you deep inside
    and send you reelin where your love can't hide
    and then go steelin through the moonlit nights with your lover"


    geknipt uit mn bericht

    Klaar, af, uit en over. Dat was zo mijn inschatting nadat ik afscheid van Viv had genomen. Ik was alleen maar van plan om nog wat na te tafelen, rustig bij te komen en naar huis te gaan. Deze racebeer had kunnen vermoeden dat er iets op til stond, want Viv en een dame die me eerst niet bekend voorkwam stonden in een hoekje te smoezen en af en toe naar mij te kijken. Toen Fkk-fan net als alte Hofzeiten het muziekcommando overnam, schrok ik dan ook wel even toen Madame Inconnu plots achter me stond en een arm om me heen slaat. Deze racebeer kijkt haar eens goed aan en verd... ik kan me wel voor me kop slaan, het is gewoon Iman! Alleen heeft ze nu een wat meer natuurlijk kapsel zonder apart kleurtje. Mijn kappersamnesie levert me voor de zoveelste keer problemen op

    We blijven wat kletsen en langzaam aan besef ik dat ik ook nu in een V3 (venusvliegenval) terecht ben gekomen. Iman kust niet zo stormachtig als Viv, maar rustiger, alsof ze calculeert hoeveel "effort" ze nodig heeft om me mee te krijgen. Nou ja, dat oude gezegde: 'You had me at hello' geldt nu ook nog. Of er nog een motorplof in zit kan me weinig schelen, maar ik maak er wel een leuk uurtje van, waar gewoon alles inzit. Rustig zoenen, paar knuffelpauzes, diepgaande bloasmeziek, een lang befmomentje en tot slot een langdurig doggystandje. Dat voelde allemaal zo goed aan dat ik het ook zo afgerond heb. Er kwamen zowaar nog een paar druppels uit, maar een plof kan je dit niet noemen, eerder een sisser of een windei. We kletsen en frunniken nog wat, laten ons zelfs door Anita die op zoek is naar handdoeken niet storen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard Iman, Mali.

    Iman lag op het middenbed te praten met een enorme Frans pratende ijsbeer. Die was kennelijk alleen maar tijd aan het doden want hij liep weg. Ze keek om zich heen en deze mokkakleurige dame zag dat De Shyman belangstelling had. Ze kwam naast me zitten en bespraken de politieke situatie van Griekenland (echt niet) Een kwartiertje later was het de kamer achter de zonnebank waar ik mij eerste doos van de dag lag uit te likken terwijl De Kleine Shyman het uitstekend naar z’n zin had in de mond en handen van Iman. Cowgirl, reverse cowgirl, doggy en missio werden doorgenomen. De eventuele Griekse variant was geen enkel probleem maar die lieten we even passeren (mede gezien de politieke situatie daar). Kortom een zeer geslaagde kamergang. Iman is een gewilde dame.

    Groet en Respect!!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  19. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (14 oktober 2012),satanic surfer (10 oktober 2012)

  20. #14
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Onlangs ook deze Malinese parel (en dat is geen zwarte parel maar donkere parel in dit geval) mogen meemaken.
    Een klein uurtje (eigenlijk 3/4uur kwam ik beneden achter) met dit wonder vertoefd en ik kan me beslist niet beklagen.
    Waar normaal de zwarten vermeden dienen te worden om vele redenen, was mijn onderving in Babylon uiterst positief.
    En Imane is daar weer geen uitzondering op.

    Ik had geluk dat ik gewoon haar kon treffen zonder wachtrij.
    Fijne pre-sales, een zalig kamerbezoekje en ook goede after-sales waren hier van toepassing.
    De variaties en de rustige geilheid die deze dame je weet te bieden is uitzonderlijk en mijn voorgangers die aardig van slag raakten door haar kan ik invoelen.

    Imane is zeldame klasse en een herhaling meer dan waard.
    (hopelijk dan wel een echt uur natuurlijk want dit is veel te lekker!)

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  21. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    ke-lao-si (16 november 2012),satanic surfer (17 november 2012)

  22. #15
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard well respected lady

    "Millions of people swarming like flies
    round waterloo underground
    But terry and julie cross over the river.
    Where they feel safe and sound
    And they don't need no friends
    As long as they gaze on waterloo sunset.
    They are in paradise
    Waterloo sunset's fine (waterloo sunset's fine, waterloo sunset's fine)"


    Geknipt uit mn bericht

    Deze racebeer dacht even rustig na te kunnen denken. Helaas dacht Iman daar anders over, zegt vriendelijk bonsoir en dient even als steunpilaar voor een vermoeide reizger. En zoals zovaak als ik moe of euforisch ben, mn muziektic gaat er zich tegenaan bemoeien. Een rauw gitaargeluidje ergens uit de sixties, toen Ray Davies ontevreden was met het geluid van zijn versterkers en boxen en het ding met een scheermes te lijf ging. Ik kom niet meteen weg uit die omhelzing van Iman, die me een paar stevige zoenen geeft En dan doe ik iets heul stoms, iets dat zo stom is dat ik het achteraf zelf niet kan geloven. Ik bedank vriendelijk voor haar attentie, aangezien ik bang ben al na een paar minuten af te gaan Het had ook helemaal fout af kunnen lopen, want later op de avond was Iman aardig druk bezet.

    Deze racebeer verdient het dan ook eigenlijk niet dat Iman een vasthoudend trekje kreeg en me tien minuten later weer vrolijk opzocht. Een andere stamgast van haar stond nét op het punt haar aan te spreken, zag de situatie (ze stond zich tegen me aan te wrijven) en "bye" hij was weer weg. Tja, als ik er nú nog onderuit zou willen, was ik wel een hele erge stomkop. Dus we wachten even op een kamer, kletsen en zoenen wat af tot de eerste golf weer beneden is.Als we dan uiteindelijk boven landen, beginnen de Kinks zich er weer zachtjes tegenaan te bemoeien met Waterloo Sunset naarmate Iman fantieker gaat zoenen. Het gaat echter al snel over in het trompetje uit Mr. Pleasant als ze aan bloasmeziek begint. En zo gaandeweg kom ik een andere kant van Iman tegen; de zachte kant ken ik al erg goed, maar ze kan ook steviger uit de hoek komen als je daarop aanstuurt. Cowgirl en doggy ging niet bepaald voorzichtig meer en in een paar pauzes tussendoor leek haar tonggefladder veel op dat warrige gitaarspel wat ik eerder beneden hoorde. Inderdaad; deze racebeer heeft zn muziektic helemaal los moeten laten om niet te vroeg af te gaan, maar het hielp. Na zo'n 50 minuten plofte de boel alsnog. "Well she's o so good, and she's oh so fine. And she's oh so healthy in her body and her mind". Da's nou Iman, a well respected lady / une dame bien respecté.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    trigootje (14 mei 2013)

  24. #16
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mijn laatste bezoekje Babylon afgesloten met een zalig uurtje Imane!
    Weer zonder wachtrij, dus op het goede moment daar geweest.
    Imane heeft een rustige, vriendelijke en ongehaaste/ongeforceerde uitstraling.
    Weer de hele kamasutra doorgnomen en ik heb weer een heerlijk uurtje beleefd met haar.
    Herhalingsgevaar: extreem!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  25. #17
    Geregistreerd
    14 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2021 @ 19:07
    Berichten
    56
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    46 in 9 posts

    Standaard

    Toen ik op 20/6 binnenkwam, rond 17 uur, werd ik beneden bij de douches al meteen opgevreeën door deze Iman uit Mali en een Naomi uit een vergelijkbaar Afrikaans land. Naomi was net iets te zwaar aangezet om een toekomst met mij te hebben, maar Iman zag er geweldig verleidelijk uit.
    Omdat ik na het betreden van een club graag mij tijd neem om te kijken wie er allemaal mijn hoofd op hol zou kunnen brengen, was ik al een poosje boven toen Iman en Naomi mij persoonlijk kwamen herinneren aan mijn 'belofte'. Intussen had ik genoeg gezien om te beslissen dat Iman een goed startpunt zou zijn voor mijn Babylonbezoek, ik bedankte Naomi vriendelijk edoch beslist en trok met Iman naar de kino.
    29 jaar? Nauwelijks te geloven, met zo'n strak lijfje. Hoop en al 24, als ik mocht schatten. Heel gedienstig en overtuigend. De beurt in de kino was voor het grootste deel ongestoord maar vooral ongegeneerd. Ik was perfect op mijn gemak met haar, genoot daar ruim drie kwartier met volle teugen van voor ik zonder problemen tot een hoogtepunt kon komen.
    Als ze er de volgende keer weer is, zal ik dat zeker niet betreuren.

  26. #18
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Vorige week zat Imane ook weer in mijn Bab-programma.
    Natuurlijk!
    Een vaste waarde van zeer hoge kwaliteit met absolute GFE.

    Zeer uitgebreide sessie maar dit keer een relatieve rustige!
    Dat is ook zeer gevarieerd en zeer lekker!

    Een hollands spreekwoord: geduld wordt beloond.
    Bij Imane ook van toepassing: alles bij elkaar is ze gewoon 2x finished (op mijn tong uiteraard).

    Zeer goede sessie. Kost wat maar je krijgt super veel!

    Herhalingsgevaar: onbeschrijfelijk!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  27. #19
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    9 maart 2024 @ 13:41
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    71
    Discussies
    9
    Thanks
    10
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Super! En het rimmen ging vol overgave, wel tegen bijbetaling maar het was het waard.
    Een goed achterwerk is het halve werk.

  28. #20
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...202#post331202

    Babylon - Iman 03.jpg

    Het eind van de avond begon te naderen en ik wist niet of ik nog eens zou kameren. Iman meende van wel en vond het waard er nog een poging tegenaan te gooien. Dit deed zij op een uiterst geraffineerde en professionele manier. Op zeer subtiele wijze begon zij mijn lichaam sensueel te strelen en met haar tong verwende zij mij oor, terwijl ze er geile praatjes op losliet. Wijze Stijve had meegeluisterd want hij richtte zich op om maar geen woord te hoeven missen. Dat bemerkte Iman ook, want met een big smile gleed haar handje onder m’n handdoek en begon voorbereidingen te treffen voor een sales contract. OK, game on. We zullen eens zien hoe snel Wijze Grijze z’n handtekening onder een contract gaat zetten. Iman’s verkoop tactieken beperkten zich niet alleen tot het met haar handen bewerken van Wijze Stijve, maar op een gegeven moment besloot ze Wijze Stijve wat frisse lucht te gunnen en de handdoek werd en plein public verwijderd. Wijze Stijve had geen podium vrees, maar dat hoefde ook niet, want weldra verdween hij zeer diep in Iman’s warme chocoladepijpmondje. En dat kan Iman zeer, zeer goed. Haar Afrikaanse lippen en tong zijn perfect geschapen voor een behoorlijke pijpsessie. Ook haar tongzoenen zijn van zeer hoog passioneel niveau. Ik vergat alles om me heen, maar werd weer terug in de realiteit gehaald, toen ik merkte dat onze publieke bankactiviteiten wel erg veel aandacht begonnen te trekken. Ook omdat ik inmiddels ergens het kamercontract had getekend, verkasten we naar de grote kamer met de plafondspiegel in de kelder. Iman was zich bewust van mijn voorkeur voor deze spiegel want de hele tijd zorgde ze ervoor dat ik goed zicht op alle activiteiten had. Ze probeerde het contract wel nog even te upsellen, door me voor + EUR 25,= een portie tongverkenning van het allerdonkerste Wijze Grijsgebied aan te bieden, maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. Aldus kan ik op de landkaart van Afrika ook Mali afstrepen als land waarvan ik de lakens met een vrouw heb gedeeld. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (23 juli 2017),Mitchi68 ( 4 september 2013),Mr Pussy ( 3 december 2013)

  30. #21
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    In vele afgelopen weken
    (al die weken dat het forum onbereikbaar was wegens die waarschuwingen)
    heb ik natuurlijk niet stilgezeten maar wel stil-geschreven op dit forum!

    Ook in deze tussen-tijd zeer vaak bij Babylon en de Afrikaanse godin (eigenlijk wel de beste ooit) beland.
    Vele sessie van minstens een uur heb ik met haar meegemaakt na goede pre-sales in de bar of elders.
    Na deze steeds weer goede sessie ook steeds weer goede after-sales van Iman.

    Iman is gewoon een vaste goede factor in Babylon: top-product en daarnaast nog gewoon een erg aardig persoon.
    Iman is, als je haar kent, gewoon meer dan de meeste meisjes in dit vak.
    Haar koninklijke houding is waarschijnlijk op echte afkomst gebaseerd en is niet te versmaden.

    Iman wordt gewoon weer vervolgd etc.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  31. Onderstaande 3 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    fervent ( 3 december 2013),Flurkman (12 december 2013),Mr Pussy ( 3 december 2013)

  32. #22
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Daumen hoch La Reine

    "J'ai demandé à la lune, et le soleil ne le sait pas
    Je lui ai montré mes brûlures, et la lune s'est moqué de moi
    Et comme le ciel n'avait pas fière allure, et que je ne guérissais pas
    Je me suis dit "quelle infortune" et la lune s'est moqué de moi

    J'ai demandé à la lune, si tu voulais encore de moi
    Elle m'a dit: "J'ai pas l'habitude de m'occuper des cas comme ça"


    geknipt uit mn bericht

    Enfin, ogen afvegen, auto nu wél goed afsluiten en zo'n 2.5 uur na de heren lustman en knut666 kwam ik ook eens binnenwaaien. Na een douche heeft deze racebeer niet zo heel lang aan de bar hoeven zitten voor Iman me al kwam opzoeken. "Rond de pot draaien" zoals Vlamingen dan zeggen, wil ik op dat moment al niet meer, ik laat me gewoon inpakken en mee naar de kamer nemen. Heh, jammer alleen dat Iman geen maxfactor lipstick gebruikt, want die was na een van haar lange zoenen ineens op mijn mond terecht gekomen, staat me helaas totaal niet.

    Boven hebben we er een rustig uurtje van gemaakt, veel gezoend, veel geknuffeld. En langzaamaan werd ze serieus en ging op haar lange rustig manier me naar een hoogtepunt pijpen. Indochine speelt er een rustig achtergrondmuziekje bij en deze racebeer laat zichzelf ongehaast in Iman's mondje afgaan. Ik wilde nog wel een keer overnieuw beginnen, maar voor meer dan nog een lange pijpbeurt en een befpauze bleek ik niet meer inzetbaar. Et toi et moi on était tellement sûrs et on se disait quelquefois
    Que c'était juste une aventure et que ça ne durerait pas"


    Maar als je daar om kan lachen (vooral omdat een nieuwe dame ineens wat paniekerig om doekjes kwam vragen) dan kan het toch zeker geen slecht uurtje geweest zijn. La reine de Babylon werd al gauw daarna door Knut666 aangesproken, al denk ik eerder dat ze zich gewoon gemagnetiseerd heeft zodat hij onweerstaanbaar mee werd getrokken toen ze langskwam
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  33. #23
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Cool Hard days night

    "It's been a hard day's night, and I've been working like a dog
    It's been a hard day's night, I should be sleeping like a log
    But when I get home to you. I find the things that you do
    Will make me feel all right

    You know I work all day. To get you money to buy you things
    And it's worth it just to hear you say, you're gonna give me everything
    So why on earth should I moan, 'cause when I get you alone
    You know I feel okay."


    Geknipt uit mn bericht

    Zoals Minime al eerder omschreef, was er vrijdag ondanks de Halloween aankleding niet zo heel veel loos. Niet dat ik dat echt erg vond, daardoor was er namelijk genoeg keus. Ook nu weer, Alice komt even hallo kussen, evenals Shana. Maar het is uiteindelijk een andere topper aan wie ik blijf kleven, Iman zit rustig om zich heen te kijken aan de bar, glimlacht minzaam als ik naast haar neerstort en me eigenlijk zonder enige weerstand in laat pakken.

    Duurt dan ook niet lang voor we een kamer opgezocht hebben en een ander riedeltje uit A hard days night me door het hoofd flitst: "When I'm home, everything seems to be right. When I'm home, feeling you holding me tight, tight, yeah" Ik heb mezelf een beetje weg laten drijven en heb er een heel rustig uurtje met Iman van gemaakt, veel gezoen en geknuffel, paar heel goede fanfare-momenten tussendoor en uiteindelijk lekker in doggy afgegaan. WSGA-rating: 9.5/10
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  34. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 6 november 2014)

  35. #24
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Komt deze langbenige sexbom uit het Brusselse nog terug naar de Babylon of doet ze weer escort? Coordinaten van dvp al geruime tijd veilighedshalve verwijderd uit phone.

  36. #25
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Heb haar onlangs op een site zien staan (Afspraakjes/Redlight oid) dus wss geen Bab meer.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  37. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 2 september 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Living Room 468*60