Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36

Discussie: Melanie (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Melanie (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : blond, niet al te lang
    Lengte dame : schat 1m60/65
    Postuur/Cupmaat : cup b
    Nationaliteit/Taal : Duitse denk ik
    Leeftijd : euh...18-20 jaar
    Tatoeages/Piercings : op dr onderrug, piercing in dr bovenlip meen ik
    Service: geen idee
    Voordelen: n.b.
    Nadelen: n.b.
    Tijdsduur : ??
    Prijs : ??
    Extra’s bij het bezoek: ??

    Alleen van zien...mooie jonge meid die het gisteren redelijk druk had. Hoorde eerst dat het NIna2 was, maar ze zei zelf tegen me dat het Melanie was. Mooie slanke verschijning, maar ben niet met haar geweest, dus wacht eens af of er reacties komen
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Keine persönliche Erfahrungen, laut anderen Gästen eher mittelmäßig.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3169
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Melanie

    Enige tijd geleden met deze dame een half uurtje vertoefd. Ik vond de service matig, het is wel een lief meisje maar erg jong. Voor PHG heeft ze in Sud bad gewerkt.

    Ze zoent heel voorzichtig met een klein beetje tong erbij. Ze een piercing in haar bovenlip en ook een in haar tong. Tatoo op haar onderrug. Ze is nog erg onervaren in het vak.

    Pijpen gebruikt ze erg veel haar handen en neemt hem maar een klein beetje in haar mond. Van haar tongpiercing merk je er niks van tijdens het pijpen, alleen met praten merk je het, ze slist erg veel. Ik kon niet echt warm worden van haar op de kamer, geen geile stoeipoes. Voor mij was het eenmalige optreden bij haar.

    Groovy!
    AP
    Ow behave!

  4. #4
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Melanie

    Saturday 14 Januari, around middenacht, I was having a drink with w2 when a cute, very young meid sidled up to me at the bar. She seemed busy all night and was my type of cutie. After an all too short chat at the bar and a feel of her shapely schoolgirl kont, I was asking Melanie to get a key . W2 tried to warn me but we were off to kamer 4. A pretty young Lolita yes, but Melanie was tired and she wasn't shy about telling me this. She did not expend a lot of effort. A few little kisses, a bit of pijpen en beffen and a short intime were not at all inspiring and after 20 minutes she claimed the time was finished:angryfire . Very young, very conceited and proud of her accomplishements (a BMW from a client and more than 10K euro/maand) so she claimed . I hope not with this service .

    Doog
    Pepto

  5. #5
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AustinPowers
    Ik kon niet echt warm worden van haar op de kamer, geen geile stoeipoes. Voor mij was het eenmalige optreden bij haar.
    Gisteren (vrijdag 19 januari) ben ook ik met deze Melanie naar de kamer geweest. Ik moet alle voorgaande recensies bevestigen. Het was mijn eigen schuld omdat ik enkele wijze raadgevingen in de wind had geslagen.
    Melanie wilde al meteen fors van start gaan, maar dat heb ik wat tegengehouden, na 5 minuten begon de orale behandeling - niet helemaal onverdienstelijk, maar niet zodanig dat ze in mijn tot 10 zou kunnen komen. Na enkele minuutjes greep ze een condoom, maar helaas voor haar moest ze dat van mij weer wegleggen en nog een tijdje doorgaan met haar orale taak Uiteindelijk is het er toch van gekomen en hebben we het 'feest' in twee standjes afgewerkt.
    Na totaal een kleine 20 minuten wilde ze de kamer verlaten omdat ze zgn even nodig naar de wc moest... Jammer voor haar, ik ben ook profi dus zei ik dat ze meteen terug moest komen om de tijd af te maken. En dat zag deze dame nou weer niet zitten omdat dat de moeite niet meer zou zijn. Samengevat: ze heeft het maar op moeten houden tot de tijd om was. Tenslotte moet ik ook een vorm van tegenprestatie verlenen voor mijn geld. In ieder geval aanwezig zijn
    Nee, Melanie zal niet meer op mij kunnen rekenen hoewel ze er leuk uitzien en een redelijk goed gesprek (in de bar) kan voeren.

    Caligula

  6. #6
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag ben ik ook met dit meisje naar de kamer geweest. Ze was me bij haar eerste werkdag, enkele weken terug, al opgevallen, maar van een mede ijsbeer al vernomen dat het niet al te best was. Ik heb het toen maar zo gelaten. Afgelopen woensdag werd dit nogmaals bevestigd door onze jarige "Hausmeister" Willi69, maar toch kon ik de verleiding niet weerstaan. Uiteindelijk kwam ik haar tegen in het omkleedgedeelte en uiteindelijk besloten om de (stoute en verkeerde) schoenen aan te trekken. Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb van haar mooie lichaam genoten, maar van haar overige kwaliteiten wat minder. Niet dat het slecht is, maar een tweede keer zal ik me niet zo snel branden. Voor diegene die van een mooi poppetje houden om eens mee te spelen is ze wel leuk, maar verwacht niet te veel meer.

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Melanie, 12 juli in GT

    Als afsluiting van mijn GT bezoek op 12 juli j.l. ben ik nog naar de kamer geweest met Melanie.
    Ik ken Melanie nog van haar tijd in PHG en was altijd een beetje huiverig om met haar naar de kamer te gaan. Meestal hou ik wel rekening met recensies, echter vaak moet je het ook zelf ervaren. De laatste paar weken heb ik regelmatig met haar gesproken in GT. Echter tot een kamerbezoek is het tot aan gisteren niet gekomen. Toen ik druk bezig was met Zara in de Kino, stak Melanie haar hoofd om de hoek en zag ons druk bezig. Haar teleurstellende blik van dat moment bleef me de hele avond bij en uiteindelijk besloot ik aan het einde van de avond met haar naar de kamer te gaan. Ik verwachte een passief jong onervaren meisje, waarbij ikzelf de boel aan de gang moest brengen. Ik had het mis Eenmaal op de kamer nam Melanie direct het hef in handen en ontfermde zich over Sonny alsof ze iets had goed te maken. Eerst lekker tegen elkaar aangelegen en heerlijk van haar zachte huid genoten. Wat voelt dat toch heerlijk zo'n jonge meid (type lolita, waar ze overigens veel op lijkt).


    foto: Dominique Swain uit de film: Lolita

    Haar aandacht verplaatste zich naar Jr. en heel rustig en relaxed werd deze bewerkt met haar tong (inclusief piercing). Hier nam ze ruim de tijd voor. Daarna werd het tijd om het condoom aan te brengen, waarop ze heerlijk op mij kwam zitten en me in cowboy begon te berijden. Na een tijdje gaf ze het op, want na een lange dag werken was ze wat moe geworden. Haar op haar rug gepositioneerd en half vanachteren (Lepeltje liggen) heerlijk in haar nauwe kutje klaargekomen.

    Melanie is 23 maar ziet er veel jonger uit. Uiteindelijk een half uur met haar op de kamer geweest, waarvoor ik 50 euro moest afrekenen. Melanie heeft van mij een dikke voldoende gekregen voor haar verleende service.

    Ik ben van mening dat Melanie verhuisd kan worden naar GT. Ze werkt hier inmiddels al zo'n twee maanden, dus in dit geval heeft deze zwaluw zomer gemaakt.

    Verder heb ik het idee dat de hierboven beschreven Melanie dezelfde dame is als:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...59&postcount=1

    Als extra herkenning heeft Melanie op haar linker kuit een vrij grote moedervlek.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 13 juli 2006 om 23:56

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Melanie (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : normaal cup B
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings : navel- en tongpiercing
    Service: TZ, PZC, beffen, NMC
    Voordelen: uiterlijk, vriendelijkheid
    Nadelen: tja
    Tijdsduur : 25 min
    Prijs : euro 50
    Extra’s bij het bezoek: -

    Melanie zat bij de ingang van de bios op de kussens. Ik had na Katja nog wel zin een een lekker stoeipartijtje. Zo lagen we al snel op de kamer. Het zoenen was ok, maar het pijpen beviel mij niet zo. Ze werkt nogal met haar piercing en ik kan nou niet zeggen dat het zo prettig was.

    Tijdens het beffen bleef ze maar in de spiegel naar zichzelf kijken. Ze reageerde ook nauwelijks en leek ongeintereseerd. Neuken was al niet veel beter en ik wist al dat ik zo niet klaar zou komen. Met de hand (en condoom nog erom) heeft ze me tot een einde gebracht.

    Ondanks haar looks en vriendelijkheid geen herhaling voor mij. Volgens mij kan ze beter en ik verwacht dat ze ook wel een aantal vaste klanten zal hebben. Maar met haar geen klik voor mij. Jammer.

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Dit is de zelfde Melanie van dit draadje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...hlight=Melanie

    Ze werkt al een tijdje in GT.

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Klopt

    Ja dit is 100% dezelfde. De moedervlek op haar been.


    Note W2 : samenvoeging gedaan
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 augustus 2006 om 16:48

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melanie, 31 augustus

    Deze Melanie en Sonny zijn inmiddels ook al dikke vrienden geworden. Regelmatig met haar de kamer op geweest de laatste tijd. Iedere keer wanneer ik GT binnenstap is Melanie diegene welke altijd even naar Sonny toestapt om hem eens lekker te omhelzen en begroeten

    Ja ze weet hoe het werkt om haar budget voor die avond alvast in te vullen Ach ja, Melanie is nou zo'n typisch meisje waar je gewoon lekkere "jonge meisjes" sex mee kan hebben. Ze pijpt heerlijk met haar tongpiercing. En het neuken is zo verukkelijk in dat lekkere strakke doosje van d'r. Melanie is meestal wel in staat om een uitgebluste Sonny toch te laten komen.

    Wat ik elders al schreef, de volgende keer maar een keer nee tegen haar zeggen, want anders kom ik niet aan de nieuwe vrouwen toe.

    BR, Sonny

  12. #12
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Melanie, GT 29 september 2006

    Ik had ze een tijdje niet meer gezien, maar gisteren was ze er weer. En ja, dan gaan de hormonen bij Sonny weer de vrijeloop nemen. Ik ben daarom gisteren weer lekker met haar naar de kamer geweest. Ze had drie weken rust gehouden vertelde ze en ze zal het ook wat minder aan gaan doen, ze zal meestal van vr t/m zo werken in GT. Na afloop nog even lekker met haar buiten op de bank gelegen onder het dekentje.

    Ik wil hierbij de MOD vragen om die vervelende "rode duim omlaag"bij haar draadje weg te halen. Dit verdiend Melanie niet, ze geef gewoon hele goede service!!!!

    BR, Sonny:wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    inderdaad die duim verbaasd me ook die kan wel omhoog


    saluti Little Diablo

    Befke: Gemengde berichten: Er kan geen :smile: af... Laat staan een duim omhoog.
    Goed volgens Sonny; zozo volgens TT Man; zozo volgens Eagledriver; eerder negatief volgens Caligula; Pepto en Austin Powers gaan er niet naar terug.
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    In de PHG gaf ze gewoon standaard hele middelmatige tot slechte service. In GT is dit kennelijk sterk verbeterd.

    Willem2 :wink:


    PS Het is reeds laat/ vroeg maar heb een vermoeden waarom .................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Daumen hoch

    Ook Jan is gevallen voor 'de looks' van deze dame. Lekker girl-next-door typje. Het viel Jan op dat ze bijna full-time bij de kino stond te wachten, en weinig klandizie had (slecht teken).

    Wat later op de avond toch maar met Melanie naar een kamer gegaan. Mede omdat deze dame iedere keer als ze Jan tegen kwam hem een geile blik toewierp. Geen spijt van gehad. Lekker rustig opgebouwd, en genoten van haar tongpiercing tijdens het zoenen en pijpen. Heerlijk nauw poesje, en fantastisch uitzicht tijdens doggy. Ondanks het wat latere tijdstip is Jan toch nog vrij heftig geexplodeerd.

    Wat Jan betreft voor herhaling vatbaar. Lief en enthousiast meiske. Uit de reacties hier maakt Jan op dat het met deze dame wel moet klikken om een (zeer) prettige ervaring te hebben.

    Keep on Walking.....
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  16. #16
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hier ook een aangename ervaring.
    Ik ben er 2x mee op de kamer geweest en ze bespringt je haast wanneer je langskomt. Wel één nadeel. Laat haar niet klaarkomen want daarna is ze gewoon niet meer geïnteresseerd. Langer dan een halfuurtje doe ik er niet mee

  17. #17
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Last Online
    29 maart 2024 @ 13:27
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ja ja

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Jarig zondag

    Ze heeft me gisteren onderhand wel 5x besprongen in en bij de kino.
    Maar helaas is ze niet het meisje waar ik voor kom.
    Wat ik ook terug lees hierboven daar kan ik wel inkomen.
    Ook haar tongzoenen vond ik ook middelmatig,en ik had ook het idee dat voor mij dit meisje een te jonge uitstraling heeft.
    Ik val liever op een meer volwassen lichaam.:teuflisch
    Ze was zelfs boos dat ik niet meeging terwijl ik een vriend was van Sonny
    (die andere verplichtingen had en sms contact had met haar via mijn mobiel.)
    Ik kan me wel voorstellen dat Sonny haar graag mag omdat hij toch wel een andere smaak heeft als ik soms.
    Dus kan hij haar vandaag verwennen met een goede massage en een kado voor haar verjaardag a.s. zondag

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melanie, 20 oktober 2006

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Dus kan hij haar vandaag verwennen met een goede massage en een kado voor haar verjaardag a.s. zondag
    Ze heeft afgelopen vrijdag van mij een kadootje uit eigen zak gekregen.

    BR, Sonny

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melanie, 16 november 2006

    Ze is een tijdje afwezig geweest, onze Melanie. Maar gisteren was ze er weer
    Onderhand een vast vriendinnetje voor Sonny, deze jonge dame. Ze zag er weer mooi en stralend uit. Ook gisterenavond weer met haar een aantal uurtjes op de kamer doorgebracht. Lekker knuffeldiertje Service zoals van haar gewend..

    BR, Sonny

  21. #21
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard 2 x Melanie

    Het is Melanie gelukt om Sonny afgelopen week twee keer naar de kamer te krijgen. Het lijkt onderhand wel dat ik met deze dame een "relatie" hebt. Om een of andere manier wanneer we beide in GT zijn, dan zoeken we elkaar op wat dan ook meestal weer op sex uitdraait. Tja, gewoon een leuke meid. Naar mijn mening goede service, maar ben toch van mening is haar service wel "klick" gevoelig.

    BR, Sonny:wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    9 februari 2024 @ 22:07
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard laat maar zitten 2

    zoals Austin Power het reeds omschreef :

    geen geile stoeipoes .

    mijn 2de bezoek aan gt =

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Nou, je hebt ook geen gelukkige hand van kiezen zeg..........kies je gelijk 2 foute vrouwen uit daar. Laat je anders vooraf even informeren door wat ijsberen die vaker geweest zijn.

    Helaas is het de laatste maanden zo dat de kans op een miskleun in GT groter en groter wordt, terwijl dit 1 a 2 jaar terug nog nauwelijks denkbaar was.

    Speelt ook nog meer dat de echte toppers (45 stuks!) tussen 22 december en 10 januari naar huis zijn voor kerst en oud/nieuw, dus............

    Gisteren was het ook weer erg mager. Veel ijsberen en alleen de restjes nog aan de dames kant (op een enkele positieve uitzondering na gelukkig!).

  24. #24
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedro28
    zoals Austin Power het reeds omschreef :

    geen geile stoeipoes .

    mijn 2de bezoek aan gt =
    Ze ziet er wel altijd geil uit, en ik zou der best eens willen kietelen. Maar tegen me vuurpijl zegt ze telkens nee. Dus blijft het bij praten

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melanie, als afsluiting van 2006

    Toen ik gisteren bijna op het punt stond om ongeschonden de poort van GT te verlaten liep ik toch nog tegen Melanie aan. Na vier dagen neuken deden de aanwezige vouwen in GT me vandaag eigenlijk helemaal niets. Maar Melanie, ja, dit GT vriendinnetje van me is altijd wel in staat om het Sonny naar z'n zin te maken. En dat hoeft niet altijd sex te zijn. Ik had gisteren nogal de behoefte aan een massage, maar het lukte me helaas niet om een afspraak te maken bij de aanwezige masseur. Het kon wel, maar laat op de avond en eigenlijk had ik geen zin om laat te blijven. Melanie wilde zich wel opofferen voor deze job en enkele momenten later is Melanie me heerlijk aan het masseren. Na een uur zijn we van de kamer gegaan en hebben we elkaar een Schone Rutsch toegewenst. Voor Sonny een mooie afsluiting van een bewogen en geil 2006.

    BR, Sonny

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.

  Freude 468*60