Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 28 van 28
  1. #26
    Geregistreerd
    31 maart 2015
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 19:16
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 10 posts

    Standaard

    Weet iemand waar zij gebleven is????????

  2. #27
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    27 juni 2019 @ 22:04
    Locatie
    limburg, belgie
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    158
    Thanked
    42 in 12 posts

    Standaard

    niks meer van gezien of gehoord, Jannij!!!!

    Spijtig, want ze is een stunner!

  3. #28
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Dame loopt nu in Oceans. Heeft nu Siliconen C-cup. Betreft zeker deze dame. Vertelde me dat ze jaren in LR heeft gewerkt en Slowaakse is.

    Hier een stukje uit mijn verslag van Oceans afgelopen vrijdag:

    Bij de tuin zag ik een mooie dame met fraaie silicone c-cup en lekkere kont. Ik liep nog eens door de bar en het viel me moeilijk een keus te maken. De dame van bij de tuin bleef me trekken. Naast haar plaats genomen. Bleek Edita te zijn ex LR. Ik kon me haar niet herinneren. Ze Zei dat ze me daar wel een paar jaar als klant had zien rondlopen en ik altijd met Landiana ging. Klopte dus prima. Ze zei dat ik haar mogelijk niet herkende vanwege haar sili's die ze nog niet zolang had. Achteraf denk ik dat ze toen ook nog flink wat kilootjes meer had. Prima tijdje zitten kletsen. Prima pre-sales dus. Ze was ook aantrekkelijk dus uiteraard meegenomen naar de kamer. Daar prima tz en pzc. Ik dacht gelijk zie je wel het kan wel hiet mooie dames vinden met een uitstekende service. Toen viel mijn oog op haar buik die ik in het licht voor het eerst goed kon zien. Dat zag er niet fraai uit. Daar hing een flink stuk Rimpelig vel wat vermoedelijk komt omdat ze flink wat kilootjes is kwijt geraakt. Dit was een kleine afknapper. A goed niet teveel naar kijken en verder was het prima. We praten nog zo'n 10 minuten na waarna de dame voorstelde de kamer te verlaten. Bij het afrekenen zei ze dat we 40 Minuten op de kamer waren geweest en het dus 100 was. Ik kijk en dat klopt wel maar netjes vond ik het niet had dan voor we nog 10 minuten door praten gevraagd of ik langer wou blijven of had het uur volgemaakt en niet na 40 minuten gevraagd de kamer te verlaten. Stomme truc om wat extra te verdienen maar de klant zie je niet nog eens terug.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Babylon 468*60