Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Atletiekbabe Kim Gevaert

    Hier 'n draadje over EK-sprintkampioene Kim Gevaert, ook al zo'n lekkere atletiekbabe :



    Ze heeft haar eigen website, dus foto's genoeg :p :



    Die vriendin ziet er ook wel goed uit hoor :

    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Deze dame kan jij nooit vangen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Deze dame kan jij nooit vangen
    Nee, want ze is veels te snel........
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Gelukkig loopt ze nooit verder weg dan 200 m...

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Reden

    Leuk toch dat onze zuiderburen na 234 jaar eindelijk eens een medaille in een echte sport hebben gewonnen!

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Deze dame kan jij nooit vangen
    Horny_one wacht 400 meter......en slaat dan toe!! :green_smi :green_smi

  7. #7
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Leuk toch dat onze zuiderburen na 234 jaar eindelijk eens een medaille in een echte sport hebben gewonnen!

    Tweehonderd vierendertig jaar ?? Dan moet het gaan om Raymond Ceulemans die al eeuwenlang wereldkampioen drieband is...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 augustus 2006 om 15:18

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Leuk toch dat onze zuiderburen na 234 jaar eindelijk eens een medaille in een echte sport hebben gewonnen!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Tweehonderd vierendertig jaar ?? Dan moet het gaan om Raymond Ceulemans die al eeuwenlang wereldkampioen drieband is...

    Exact die bedoelde ik, Het Icoon van de Belgische "sport".

    Trouwens als je het koninginnenummer van de atletiek wint dan ben je wel iemand, top prestatie van dit kaaskopje :D :D :D ! Nu nog de 200 meter!



    (is er iets mis met het quoten??)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 augustus 2006 om 15:20
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    (is er iets mis met het quoten??)
    Nee, er is iets mis met de quote van Flurkman (mist een "[/quote]") en (daardoor) ook met de quote van big30 ... :D

    Wel een fraaie dame, overigens ...

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Nee, er is iets mis met de quote van Flurkman (mist een "
    ") en (daardoor) ook met de quote van big30 ... :D

    Wel een fraaie dame, overigens ... [/QUOTE][quote=Flurkman]

    Ach ja nu je ut zegt ![QUOTE] ach werkt dus wel dat kwoten, thxs for the tip :D [COLOR="Silver"] zeer fraai deze vlaamse schoonheid!

    [QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman





    Note W2 :HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM hoe moet ik dit nog rechttrekken
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 augustus 2006 om 15:22
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Zweedse atletiekdames !!

    Ik vind die Zweedse atletiekdames wel de moeite waard:D

    Europees hordenkampioen Susanna Kallur :teuflisch :teuflisch

    Hoogspringster Kasja Bergqvist

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik vind die Zweedse atletiekdames wel de moeite waard:D

    Europees hordenkampioen Susanna Kallur :teuflisch :teuflisch

    Hoogspringster Kasja Bergqvist
    Zeker in vergelijking met Hellebauts de Vlaamse, benieuwd of de Zweedse over de lat op 2m05cm heen zal springen,
    :thefinger :thefinger :thefinger

    Zweedse dames in een sauna of fkk, benieuwd of FG die ooit op zijn Duitsland tour heeft aangetroffen?

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Je moet wel onderscheid maken tussen atleten en hoeren(of meisjes van plezier)!!!
    Goed punt van jouw! Maakte ik dat onderscheid dan niet :D ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Of taxeer jij in de maatschappij alle vrouwen of ze al dan niet 50 euro waard zijn.
    Hoho coco 2, Dames he! Ach man, sommigen zijn wel goud waard :D .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Laat iedereen in zijn waardigheig.
    waardigheig ... Freudiaans :D ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Het is misschien 234 jaar (volgens U),maar in realiteit 35 jaar geleden dat wij,belgen,eens een medaille hadden;dat zijn er inmiddels 3 gouden.

    Nederland 1 zilveren.
    Proficiat! Nogal wiedes dat wij zilver hebben he, "wij hebben gewonnen de zilvervloot" :D !

    Gr. B. :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Speciaal voor coco 2!

    Twee hele lieve Vlaamse meisjes schrijven geschiedenis!

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    ,,Wat zijn we toch zot bezig''

    Dubbelinterview met gouden KIM GEVAERT en TIA HELLEBAUT na hun waanzinnige week

    Kim Gevaert kreeg van een vriendin het berichtje ,,En nu nog goud op de 300 meter''. Tia Hellebaut kreeg een sms'je ,,Tia for president''. De president van het hoogspringen en de koningin van de sprint vertellen, over de hoogdagen van de Belgische atletiek.

    Twee dolle minuten waren het. Net had Hellebaut zich gekroond tot Europees kampioene hoogspringen, toen Gevaert haar finale van de 200 meter liep. Even later vielen ze elkaar in de armen, het kleine België had er twee grote kampioenes bij.

    ,,Toen Kim won, had ik een tweede moment van ontlading'', aldus Tia Hellebaut. ,,We vielen elkaar in de armen , en ik zei: Kim, wat zijn wij hier allemaal aan het doen? Kom, we gaan naar huis .''

    Gevaert lacht. ,,Neen, Tia. Je hebt gezegd: Amai, ik ben zo fier op u. En ik heb geantwoord: En ik op u. ''

    Hellebaut lacht nog harder. ,,Heb ik dat gezegd? Ja, nu weet ik het weer. En dan heb ik gezegd: Wat zijn we toch zot bezig. Die avond zal een uniek moment in de Belgische atletieksport blijven.''

    Welke reacties onthouden jullie?

    Hellebaut: ,,Ik heb een sms'je gekregen van de trainer van favoriete Kajsa Bergqvist. En ook Kajsa heeft me gefeliciteerd, zei dat ik mentaal zeer sterk was en de beste was. Als ik hier op straat loop, feliciteren de Zweden me, ze zijn niet boos dat ik het goud van hun favoriete heb afgepakt.''

    Gevaert: ,,Goesjina was een van mijn grootste concurrentes, ze stond er, maar won niet. Toch heeft ze me proficiat gewenst, heel gemoedelijk. Van vetes was geen sprake. En Yves Leterme heeft via via mijn gsm-nummer opgevraagd en een sms'je gestuurd. En het koningshuis stuurt altijd een telegram.''

    Hellebaut: ,,Daar heb ik nog geen ervaring mee.'' (lacht)

    Beredeneerde karakters

    Kim, jarenlang was jij de vaandeldraagster van de Belgische atletiek, nu krijg je het gezelschap van Tia. Dat moet de druk ongetwijfeld wat wegnemen. Gevaert: ,,Ja, mijn armen begonnen pijn te doen om de vlag alleen te dragen. (lacht) Het is altijd leuker als je met een goed team naar een internationaal toernooi kan gaan. Medailles leiden nu eenmaal tot een betere sfeer.''

    Maar neemt de komst van Tia de druk weg?

    Gevaert: ,,De aandacht is nu wat verdeeld, maar de druk blijft.''

    Kim, er is ook heel wat te doen geweest over de afwezigen. Christine Arron, Europees recordhoudster, zei dat je ook zou hebben gewonnen als zij aan de start had gestaan. Gevaert: ,,Heeft ze dat gezegd? Tof. Ze liep hier in Göteborg rond, met een brede lach. Ze was echt blij voor mij, heeft me meermaals gefeliciteerd.''

    Jullie zijn allebei even oud, hebben een gelijksoortig parcours afgelegd en zijn alle twee uitgegroeid tot wereldtoppers. Dat is hoogst uitzonderlijk, net zoals het tennisduo Justine Henin en Kim Clijsters. Hellebaut: ,,We werken er alle twee al jaren voor, weten waar we naartoe willen.''

    Is het toeval dat jullie ongeveer hetzelfde, beredeneerde karakter hebben? Is dat de juiste instelling om te overleven in de topsport? Hellebaut: ,,Kim, zet jij mijn bril eens op? (lacht) Hebben wij hetzelfde karakter? We gaan inderdaad rustig om met topsport en proberen alle twee steeds beter te worden. We zijn kalm van nature, misschien een beetje nuchter.''

    Gevaert: ,,Inderdaad.''

    Hellebaut: ,,We beseffen ook dat we er de volgende keer weer moeten staan, dat het hier niet mag bij blijven. We mogen genieten van het goud, maar dat mag niet het einde zijn. Er komen nog belangrijke competities.''

    Waarin weer zal worden verwacht dat jullie uitblinken. Hellebaut: ,,Ik voel niet dat ik enige verantwoordelijkheid af te leggen heb. Ik doe mijn best en probeer ervan te genieten.''

    Gevaert: ,,Uiteraard verwachten de mensen nu veel van ons. Maar iedereen weet dat je na zo'n dolle week de supertijden niet uit je mouw blijft schudden. We hebben alle twee gepiekt naar dit EK, de kans is groot dat ik die tijden dit seizoen niet meer zal evenaren. Ik ben niet zoals Amerikaanse en Jamaicaanse sprinters die een heel seizoen lang hun vorm kunnen aanhouden. Ik ben iemand die hard moet werken en moet pieken op het juiste moment.''

    Hellebaut: ,,Ik wil deze vorm zo lang mogelijk aanhouden, maar het zou me verwonderen als ik de volgende weken in de buurt van 2,03 meter, mijn Belgisch record, zou komen. Het is ook afwachten hoe ik me mentaal kan opladen.''

    Zuiverder sprint

    Kim, is de sprint zuiverder geworden? Een voorbeeld: Thanou, Europees kampioene in München 2002, liep tegen de lamp en was er hier niet bij. Gevaert: ,,Er is inderdaad een evolutie, in goede zin. De laatste vier, vijf jaar zijn er heel wat dingen gebeurd die helemaal niet vanzelfsprekend waren. De dopingjagers zijn op de goede weg.''

    Hellebaut: ,,De laatste jaren zijn meer atleten in opspraak gekomen. De Balco-affaire was negatieve reclame voor de atletiek, maar was wel positief voor de eerlijke atleten.''

    Helpen deze gouden medailles om het nationale atletiekbeleid op te krikken?

    Gevaert: ,,Het gaat al de goede richting uit. De afgelopen jaren worden steeds meer atleten gesteund, trainers krijgen steeds meer de kans om hun atleten professioneel te begeleiden. Goede resultaten helpen altijd: er komt makkelijker geld vrij, structuren worden opgezet. Het resultaat is dat niet alleen de toppers er wel bij varen, maar dat de atletiek ook in de breedte groeit.''

    Hellebaut: ,,Mijn succes is bijvoorbeeld deels te danken aan een project als Atletiek Vlaanderen. Daar heb ik, net zoals Kim, een kans gekregen om de eerste stappen als profatleet te zetten. Dat was een springplank.''

    Kom nu. Jullie hebben toch hoofdzakelijk zelf je weg moeten zoeken? De tafeltennisser Jean-Michel Saive, gepokt en gemazeld in de topsport, zegt dat de meeste Belgische sporters toevallig aan de top komen. Als hij zijn ouders niet gehad en niet zelf een weg had uitgestippeld, dan had hij het nooit geschopt tot topsporter. Hellebaut: ,,Het klopt dat we alle twee toevallig in de atletieksport zijn gerold. Voor elke atleet zijn ouders, familie en trainers een zeer belangrijke factor. Wij hebben onze weg grotendeels zelf moeten zoeken, maar zoals Kim zegt: er is verbetering merkbaar. Ik hoop dat door onze prestaties meer geld naar de atletiek vloeit, dat de structuren nog beter worden. Dat kan misschien het verschil zijn voor atleten om uit te groeien tot toppers.''

    Twee Gouden Spikes

    Een laatste luxeprobleem: wie krijgt de Gouden Spike?

    Gevaert: ,,We nemen twee Gouden Spikes. De Gouden Hoogspringspike.''

    Hellebaut: ,,.en de Gouden Sprintspike. Voilà, opgelost.''

    Een allerlaatste luxeprobleem: wie wordt Sportvrouw van het Jaar?

    Hellebaut: ,,Dat ze er dan twee, drie of vier uitkiezen. Dat doet er niet toe. Ik zal heel fier zijn als Kim Sportvrouw van het Jaar wordt, of Justine Henin, of Kim Clijsters. Belangrijk is dat we in België iets hebben losgemaakt.''

    Gevaert: ,,Ik ga een rondzendbrief sturen om op mij te stemmen.''

    Hellebaut: ,,En ik begin met een petitie: Stem niet op Kim .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Living Room 468*60