Pagina 5 van 52 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1299
  1. #101
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    @Big30 - Thanks Nee inderdaad binnen dien je nog de nodige afstanden af te leggen. Was zelf lopend vanaf het hotel (~1 km verderop) dus dan is de hoofdingang de eerste die je tegenkomt.

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Was zelf lopend vanaf het hotel (~1 km verderop) dus dan is de hoofdingang de eerste die je tegenkomt.
    Was ook een vrij overbodige triviale opmerking omdat je al had vermeld lopende de club bereikt te hebben, dus ja logisch dat je dan de vooringang neemt en met de auto als je achter parkeert neem je allicht de achteringang .

    Magnum = Mooie Club, Veel Potentie, Line-up is noch wat verbesserungsfähig (mooi Duits woord), voor en achteringang dus met gelijke entree!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #103
    marcuswally Gast

    Standaard

    Gisterenavond samen met maat Johnny in de auto gestapt en richting een club gereden. Welke club stond nog niet vast, maar het was al bijna middernacht. Veel opties waren er niet, ik stelde voor om naar VV te gaan, het probleem was, dat als we aankwamen het net geen 01:00 zou zijn en de vraag is of je nog binnen wordt gelaten. Johnny had deze week een flyer gevonden van Magnum waarop stond dat die geopend was tot 05:00. De keuze is snel gemaakt, beide nog nooit in Magnum geweest, open tot 05:00, op naar Dusseldorf.

    De lange rit zat ons tegen, toen we nog langs Roermond reden, wou ik bijna naar rechts afslaan om de afslag naar YY te nemen, maar nog even voor de zekerheid gechecked op internet, het is maar open tot 01:00. Toen nog getwijfeld om naar GT te rijden, maar nee, laten we eens de avonturier uithangen.

    Aangekomen bij Magnum, groot gebouw, niet op de achterparking gezet, maar voor de deur. Bij binnenkomst de korte intro gekregen, waarbij nou nog steeds niet duidelijk is, hoe het nou met het eten zit. Zijn de gerechten op de kaart nu wel of niet inbegrepen?

    De dame had ons de richting naar de kluisjes gewezen, waarbij meteen onze eerste indruk was, wat is dit groot.

    De club is qua afwerking, verschillende ruimtes, douches, toilets, kino's en 3 barren, verschillende sauna's ongetwijfeld top. Super goed verzorgd, de kamers werden steeds schoon gemaakt. Toen er bij 1 kamergang het een beetje vochtig uitzag, werd er personeel bij gehaald, en die cleande de kamer meteen met een nieuw overlaken. Hier is niks op aan te merken.

    Maar wat ik mis in deze tent, is de intimiteit en sfeer. Je wandelt je een ongeluk. Ik had ook nergens het gevoel van, "zo, nu ga ik me hier eens lekker neer zetten en van mijn biertje genieten". Daarbij was de Line-up dramatisch. Ik heb geen een DVP gezien waarbij ik dacht "Auuwuuuuuu!!!", de enige keer dat ik dat moment had, was bij een dame die achter de bar stond.

    Wil je in deze tent sfeer en ambiance krijgen, moeten er zeker minstens 100 vrouwen rondlopen. Je wilt niet dat je van de Penthouse, naar de eerste bar gaat lopen om wat tegen te komen, bevalt je dat niet, ga je maar door de tuin naar de achterliggende bar, waar je echt een ongelofelijke mooie set-up rondom een paal vind en dan waren er ook maar 5 vrouwen te vinden, waardoor je weer van deze ruimte naar de andere kant loopt.

    Uiteindelijk toch wel 3 tevreden kamersessies gehad, de service was algemeen boven voldoende, hier niks op aan te merken. Maar ik miste het vuur. Kan ook aan het tijdstip gelegen hebben, dat de dames moe zijn. Even afgetast bij een dame wat zij van deze tent vond, waarbij ze zei dat er te veel dames werkte waardoor de concurrentie te groot is. Toen dacht ik even, moet je eens in GT komen kijken.

    Nog een nadeel vind ik, is dat de kamers geen airco hebben. Het was nu al warm op de kamer, laat staan in de zomer.

    Conclusie, super mooie afgewerkte club, maar ik mis de gezelligheid en geilheid. Herhalingsgevaar voor de club is op dit moment 10%, als ik zou weten dat de tent vol zit met vrouwen, maar dan ook vol, dan zal ik zeker nog een keer gaan.

    MW

  4. Onderstaande 11 leden hebben marcuswally bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 mei 2012),Ascari ( 6 mei 2012),bad pritt ( 5 mei 2012),Badslippers ( 5 mei 2012),Costana ( 7 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Jansen ( 7 mei 2012),satanic surfer ( 5 mei 2012),savesexer ( 5 mei 2012),seksenfun ( 7 mei 2012),T&A Addict ( 5 mei 2012)

  5. #104
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Ik voelde me helemaal top afgelopen zaterdag!!

    Ik zou mijn vorige recensie er moeten op na lezen maar eigenlijk doet dat er niet toe. Wat er toe doet is wat in mijn herinnering blijft hangen over een club. Over Magnum waren mijn herinneringen best positief maar niet positief genoeg om de club regelmatig te verruilen voor mijn favoriete clubs als Sharks, Paradise en PSR. Er was bij mij ondermeer blijven hangen dat het personeel bijlange na niet allemaal gedienstig was en vriendelijk was en dat de service en vriendelijkheid, benaderbaarheid van de vrouwen ook niet je dat was. Het is misschien voor velen maar een detail maar ik weet ook nog dat ik erg lang in het restaurant heb gezeten, vorige keer. Niet omdat ik maar niet genoeg kreeg van het lekkere eten maar omdat de wachttijd voor het avondeten opliep tot meer dan een halfuur.
    Natuurlijk had ik ook positieve herinneringen. De club zelf ervoer ik als mooi en relaxt en eten gelijkwaardig aan de kwaliteit in PSR. Bovendien waren er meer dan genoeg vrouwen, ook van mijn types.

    Zonder vrijkaartje van het forum zou ik dus nog niet zo snel opnieuw een bezoekje gebracht hebben aan Magnum. Meteen ook de reden dat ik mijn vrijkaartje inruilde, twee dagen voor de vervaldag. Vooreerst ook een bedankje aan de club zelf. Zij maakten er helemaal geen probleem van dat ik het vrijkaartje inruilde op een partydag. Bovendien was er geen spoor terug te vinden van mijn code en ook daar deden ze niet moeilijk over.
    Ook duizendmaal dank aan de forumleiding voor dit vrijkaartje. Dit vrijkaartje was voor mij namelijk niet gewoon € 50 waard maar véél véél meer. Dankzij dit vrijkaartje leerde ik een club (opnieuw) kennen die bij op mijn clublijstje zal geprikt worden. Met andere woorden: een club die ik vaker zal bezoeken.

    Afgelopen zaterdag was het dus zo ver. Om half twaalf stond ik aan de inkombalie. Helaas was het een man die mij ontving. ’s Avonds stonden er mooie dames aan het onthaal. Ik verliet de club weer omstreeks middernacht. Het klokje rond dus. Iets wat ik natuurlijk niet zou doen als ik mij niet echt thuis of lekker zou voelen in een club. Wanneer ik mij in een club niet zo heel erg lekker voel, beïnvloed dat ook mijn kamergangen. Ik ga dan soms zelfs niet kameren. Vandaag had ik al twee kamergangen achter de rug om vijf uur. Het is te zeggen: ik heb geen kamers gezien. Ik deed het in “afwerkkotjes”. Leden die mij kennen, zullen echter wel weten dat ik mij niet laat afwerken. De afwerkkotjes in ex-Atrium zijn dan eigenlijk ook geen echte “afwerkkotjes”. Knusse kleine ruimtes met kaarslicht en af te schermen met gordijntjes. Tweer “romantische” sessies speelden zich daar dan ook af. Eentje met Joy en eentje met Roxanne. Meer over deze sessies binnenkort onder het item van de dames zelf op dit forum.

    Joy, ja Joy…. Dat was lang geleden, heel lang geleden. Ik was van mening dat zij het DVP-wereldje al lang vaarwel had gezegd. Nee, dus. Ze werkt al een hele poos in Magnum. Ze vertrouwde mij toe dat ze eigenlijk liefst terug naar PSR wou maar dat “den baas” van beide clubs haar gevraagd had of ze toch niet in Magnum wou blijven. Ze doet dat dan maar, misschien ook wel omdat ook haar zus daar werkt. Zij werkt achter de bar in Magnum, zoals ze dat ook al deed in PSR. Mooie vrouw ook. Jammer dat ze zaterdag een dagje vrijaf had.
    Roxanne…. Ja, dat is de die waar ik vorige keer in Magnum een geweldige sessie mee beleefde. Die, die ik helemaal omboog totdat ze wél wou tongzoenen, wel alles behalve een afwerksessie in haar hoofd had. Hetgene badslippers (als ik me nog goed herinner) niet gelukt was. Hij was niet zo enthousiast over haar kunnen. Ze kwam nu graag naar mij toe en nodigde mij uit voor een tof gesprekje… dat dus weer tot een toffe sessie leidde. Joy is hélemaal mijn type, Roxanne eigenlijk niet helemaal. Dat spreekt dus voor zich.


    O.k. dus. Toegekomen en zonder problemen vriendelijk binnengelaten met mijn vrijkaartje. Al snel merkte ik dat al het personeel (inclusief service personeel) heel erg vriendelijk en gedienstig was. Wat later op de dag kon ik ook niet anders dan vaststellen dat ook de dames heel erg vriendelijk en lief waren. Dat de dames erg toegankelijk waren en helemaal niets uitstraalden van welke negativiteit of wat dan ook. Enkelingen natuurlijk niet te na gesproken. De meeste dames nodigen zichzelf graag eens uit maar zijn niet opdringerig. Zo heb ik het wel graag. Eentje was wel vrij opdringerig. Zij sprak mij aan en liep een eindje met mij mee en nodigde mij dan uit voor een “gesprekje”. Ja, dat zal wel, een “gesprekje”. Ze loodste mij een kino binnen. Dan weet ik ook wel wat er aan de hand is en wat in haar hoofd speelt. Al snel liet ze dat ook duidelijk merken. Even snel liet ik haar weten dat ik nog maar amper goed binnen was en het daarom nog veel te vroeg was om aan seks te denken. Bovendien was ze zeker niet mijn type. Ze gaf niet af. Op de film in de kino was een dame juist een flinke pijpbeurt aan het geven aan een mannelijke acteur en ze zei dat ze dat bij mij ook erg graag wou doen. Ik bedankte maar ze wierp toch mijn handdoek wat opzij en wou toch beginnen. Toen ik kordaat nee zei, vroeg ze of ik niet met haar wilde neuken. Beleefd zei ik dat ik zeker nu dat nog niet wilde. Ze zou een tweede poging wagen, amper dertig minuutjes later. Toen ik weer nee zei, was ze niet meer zo gelukkig. Nog later zou ze bij “ons” komen staan. Intussen waren wat bekende beren gearriveerd in de club. Ze probeerde haar kansen dan bij Pic maar die hapte uiteindelijk ook niet toe. De dame moet vast en zeker gedacht hebben: “ja, ’t is te zien dat het nen vriend is van die seksenfun”.

    Er liepen nog heel wat dames rond die geheel mijn type waren en eigenlijk was ik wel in de moed om al die “lekkere kippekes” eens flink te knippen maar na een uitgebreide maaltijd à la carte had ik een rustpauze van doen en nadien is het er niet meer van gekomen. Onder andere te veel gesjouweld met bekende beren, sommige lang niet meer gezien.

    Het viel mij al op in Paradise. Hoe attent de dames in een club kunnen zijn als het op werk aankomt. In Paradise kwam mijn laatste sessie er per ongeluk van. Nog wel omdat ik net tegen zeppos zei dat ik ze eigenlijk misschien toch een beetje te mager vond. Ze had direct opgemerkt dat ik het over haar had en natuurlijk dacht ze dat ik ontzettend in haar geïnteresseerd was. Dat werd ik dus later zeker wel, door haar toedoen. Ook zaterdag in Magnum viel het mij weer op. Je kijkt heel even in een dame haar richting, je zegt wat tegen een berenvriend en ze komen er bij staan. Soms komen ze natuurlijk ook gewoon rond jou hangen en moet je ze teleurgesteld weer wegsturen omdat het jouw type totaal niet is. Zo kwam er ook een dame bij mij staan omdat ze ook zag dat ik over haar bezig was. Mooi, lief, spontaan en jong. Ik was zeker weg van haar maar op dat moment even niet. Kan ik het helpen dat het eten er dan net uit wou langs achter. Nadien zag ik ze juist vertrekken met een andere beer. Hopelijk blijft ze nog wat in Magnum. Dan heb ik buiten Joy alvast nog iemand om zeker naar uit te kijken. Het wordt kostelijk in de clubs. In YY een Hongaars vriendinnetje, in Sharks een “blondje”, in Magnum Joy en in PSR….

    De party zelf mocht er best wezen. Niet te veel franjes, af en toe een act aan de danspaal, vooral veel menselijke ambiance en vrij goede muziek gebracht door de DJ. Voor de liefhebbers waren er ook coctails. De muziek stond vrij luid maar zeker nog goed te doen. Het was ten slotte een partydag en wie toch liever goede muziek op een lager volume wou horen, die kon nog uitwijken naar het gedeelte ex-Atrium. De meeste dames bevonden zich wel in ex-Harem in de bar waar de DJ muziek draaide. Voor fijnzinnig voorspel buiten de kamer zat je nochtans beter in ex-Atrium.

    Ik zei al dat ik een uitstekende terugblik kan werpen op de club. Zijn er dan helemaal geen nadelen aan deze club. Toch wel. Voor zo een grote club is er in verhouding weinig mogelijkheid om buiten te zitten. Ex-Atrium beschikt over een overkoepelde binnentuin (waar het waarschijnlijk gloeiend heet zal zijn bij zonnig en warm zomerweer) en ex-Penthouse beschikt enkel over een zonneterras (dat niet echt groot is, voor zo’n immense club). De wachttijden voor het avondeten liepen dus weer hoog op. Toevallig kwam ik twee keer met een party in deze club. Het is dus afwachten of de lange wachttijden er ook zijn op een gewone dag. Dat zou niet mogen. Een kleine kanttekening hierbij is wel dat wanneer zaterdag het restaurant vol zat, het nog altijd maar even vol zit als de gemiddelde bezetting in PSR. Aan de snelheid kan dus allicht nog wat gedaan worden. Ten slotte, zolang je in het restaurant zit, kan je de dames niet zien, je niet amuseren met hen, ze geen geld bijbrengen. Ook voor de dames is het een nadeel want zolang ze in het restaurant zitten, kunnen ze niet verdienen. Twee keer op een partydag. Ook de positieve zaken van de club vallen natuurlijk op een gewone dag maar af te wachten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan het aantal dames en meer bepaald aan het aantal dames van mijn smaak.
    Vandaag geen andere partynadelen ondervonden zoals: lang wachten op drank, handdoekengebrek…. Proficiat! Geleerd van vorige keer.

    Positief aan de club verder: uitgebreide mogelijkheid tot wellnessen: 3 sauna’s, een aantal kino’s en een HWP die goed broebelt en lekker warm is. De sauna in ex-Atrium is de mooiste en de warmste (ongeveer 90°C). Je zit eigenlijk in de overdekte buitentuin. Er speelt ook easy listening en soft popmuziek in deze sauna wat het vertoeven er helemaal aangenaam maakt. De sauna in ex-Penthouse is milder van temperatuur (ongeveer 80°C) maar kan je erg goed bevochtigen en veel warmer doen aanvoelen door water op te gieten. De sauna in ex-Harem kan iedereen makkelijk volhouden (ongeveer 70°C). Een tip voor de liefhebbers van fruitsappen: in Magnum hebben ze zowel sinaasappelsap, appelsap als ananassap.

    Wat het eten betreft. Er is zeker genoeg, ook in het minst gunstige geval. De brunch wisselt af en blijft in feite continue staan. Vanaf een bepaald uur in de avond kan je ook warm bestellen. Het is wel nogal ingewikkeld om te weten te komen hoeveel warm eten je mag bestellen. Het was algemeen geweten (terecht of onterecht) dat je maar 1 keer warm mocht bestellen. Bij navraag door mezelf werd er verteld dat je twee keer warm mocht bestellen, zowel voorgerecht, hoofdschotel als nagerecht. Nog andere beren kregen te horen dat je onbeperkt mocht bestellen van het avondmenu.

    Het strafste dat ik die dag heb horen vertellen door een dame is dat het in Magnum te klein zou zijn om een zwembad te installeren. De grootste club (of zo goed als) van Duitsland.

    Normaal moet de dame in een boek inschrijven wanneer ze op kamer gaat, met wie en welke kamer. Joy deed dit ook voor het knuffelhoekje “afwerkkotje” waar ik met haar verbleef. Roxanne deed dat niet. Ach, maakt mij ook niet uit.

    Om middernacht (zondag 00.05 uur) had ik volgens de reisweg die ik uitgeprint had op het internet een bus naar het station. Bij aankomst (dubbele controle) ook in het bushokje gekeken naar de uren. Die kwamen overeen (zoals ook zou moeten) met wat ik had uitgeprint (geen omleidingen…). Omdat alles vlot verliep (buitengelaten worden, omkleden, afscheid nemen van de dames) was ik tien minuten te vroeg aan de bushalte (beginhalte van de bus). De bus kwam er net aan, ik stapte op en ze reed onmiddellijk door (23.55 uur). Alle bussen voor 00.05 uur vertrekken trouwens op ’55. Het is maar een weet, voor wie met het openbaar vervoer de club zou willen aandoen. Wie is hier mis? De chauffeur? Ik denk het niet want overal stonden flink wat mensen aan de haltes te wachten.

    Misschien is het stout van mij om te vertellen via dit forum dat Emma (ex vele clubs, ex-YY) nu in Magnum werkt. Zeppos!! Verder nog wel wat dames getroffen die (normaal gezien) in andere clubs werken (gewerkt hebben).

    Zo, een topdag voor mij was toen weeral gepasseerd .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. Onderstaande 11 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 mei 2012),bad pritt ( 7 mei 2012),Badslippers ( 7 mei 2012),Big30 ( 7 mei 2012),Dalton ( 7 mei 2012),dbd67 ( 7 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Jansen ( 7 mei 2012),Picasso 1 ( 8 mei 2012),rob45 ( 8 mei 2012),satanic surfer ( 7 mei 2012)

  7. #105
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Misschien is het stout van mij om te vertellen via dit forum dat Emma (ex vele clubs, ex-YY) nu in Magnum werkt. Zeppos!!
    Bedoel je Emna?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=emna
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2012 om 20:42 Reden: link

  8. #106
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ja, zo staat ze op dit forum inderdaad gespeld. Bedankt voor jouw attentie. Of ze nu moet verplaatst worden met draadje en al is weer wat anders. Ik denk dat zij sneller hopt dan ze hier kan verplaatst worden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #107
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Roxanne…. Ja, dat is de die waar ik vorige keer in Magnum een geweldige sessie mee beleefde. Die, die ik helemaal omboog totdat ze wél wou tongzoenen, wel alles behalve een afwerksessie in haar hoofd had. Hetgene badslippers (als ik me nog goed herinner) niet gelukt was. Hij was niet zo enthousiast over haar kunnen.
    Het is zonder meer een vriendelijke en plezierig in de omgang zijnde jonge dame. Echter, ik ontbeer het raffinement en de doortastendheid die jou handelsmerk zijn om zulke dames te plooien naar mijn wensen. De aanpak en adviezen neem ik derhalve met veel plezier en elan over. Men is nooit te oud om te leren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Al snel merkte ik dat al het personeel (inclusief service personeel) heel erg vriendelijk en gedienstig was [ . . . ]
    De sauna in ex-Atrium is de mooiste en de warmste (ongeveer 90°C).
    Heel mooi ding. En wat betreft de vriendelijkheid van het personeel. Ik zat in die sauna en toen ik aanstalten maakte om eruit te komen, snelde een personeelslid op me af, opende de saunadeur en wees me op de ijzeren knop boven op de langwerpige klink aan de binnenkant van de deur. Die moest nog verwijderd worden want die werd natuurlijk gloeiend heet. Zeer klein detail, maar toch. Oké, iets meer vrouwen in de tent is ook wel van belang!

  10. #108
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Het is wel nogal ingewikkeld om te weten te komen hoeveel warm eten je mag bestellen. Het was algemeen geweten (terecht of onterecht) dat je maar 1 keer warm mocht bestellen. Bij navraag door mezelf werd er verteld dat je twee keer warm mocht bestellen, zowel voorgerecht, hoofdschotel als nagerecht. Nog andere beren kregen te horen dat je onbeperkt mocht bestellen van het avondmenu.
    Op zaterdag was ik dus ook bij de party van Magnum. Het was mijn eerste bezoek in deze club.
    Verwarrend was inderdaad de informatie met betrekking tot het eten; in de avond/begin nacht werd door de bediening gemeld dat maar 1 maal gegeten kon worden, dus 1 maal een voorgerecht, 1 maal een hoofdgerecht en 1 maal een dessert. Vreemd dat eerder op de dag bij binnenkomst aan de receptie vermeld werd 2 maal eten en bij doorvragen werd zelfs onbeperkt aangegeven.
    Behalve seksenfun met wie ik lang aan de bar gepresaled heb waren de andere twee forumbekenden Johnny Bravo en Babbel. Ik was een beetje ingesteld op een wat teleurstellende polderknollen line-up maar de variatie aan dames viel me erg mee met redelijk wat dames uit andere clubs. Ook vond ik de club bijzonder mooi en was het leuk om er rond te lopen en hier en daar wat te flirten.
    Bij de tombola wonnen Babbel en Johnny Bravo een prijs en daar zat ik dan tussen hun twee in als enige met lege handen totdat als laatste de nummer 1 prijs viel op.......mijn nummer . Ik kreeg een soort goldcard voor een gratis .
    Vlak na middernacht kwam een erg appetijtelijke Poolse binnen en ik liet er geen gras over groeien wat ik met haar wilde. Ben te ongeduldig voor presalen .
    Met deze dame luisterend naar de naam Stylette, een dame waar ik overigens graag voor terug keer, had ik een zeer geile laatste sessie en voltooide daarmee een bijzonder aangename dag in Magnum.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 7 mei 2012 om 23:16

  11. Onderstaande 9 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 mei 2012),Badslippers ( 7 mei 2012),Big30 ( 7 mei 2012),Costana ( 8 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),hp001 ( 7 mei 2012),satanic surfer ( 8 mei 2012),seksenfun ( 8 mei 2012),Tiga ( 8 mei 2012)

  12. #109
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Op de party probeerden we een schatting te maken van het aantal aanwezige dames. Het doet me een beetje aan een betoging denken. De organisatoren telden 100 dames. De politie hield het op 50. Hoewel het moeilijk tellen is in zo'n grote club zal het aantal dames eerder bij 75 dan bij 50 gelegen hebben. Voor ieders wat wils .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #110
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Een kritische Duitse bekende was van mening dat er maar zo'n 50 dames aanwezig waren. Ikzelf schatte ongeveer 65 dames in rondom 21 uur: 20 aan de discobar, 15 in de combinatie rondlopend/in kleine zitruimtes/toiletten, 30 in de kamers. Maar als je de dames telt die in de loop van de dag gespreid aanwezig zijn geweest (rondom middernacht kwamen bijvoorbeeld een aantal dames binnen terwijl een aantal anderen al weer weg waren) dan zouden het mogelijk wel minimaal 80 kunnen zijn geweest.

  14. #111
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is er nog andere pers aanwezig voor nog ander getallengechoogel ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #112
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Is er nog andere pers aanwezig voor nog ander getallengechoogel ?
    Tja, waar is Willi69 als je hem nodig hebt

  16. #113
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Tja, waar is Willi69 als je hem nodig hebt
    Hier!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 8 mei 2012)

  18. #114
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Deze heerlijke geile opdonder hangt volgens de Duitse eisbären-site nu in Magnum uit. Maar hoeft dit niet blijvend te zijn, begrijp ik. Als iemand meer weet, hoor ik dat graag.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...nse-Republiek)

  19. #115
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Dus vanaf heden elke dag een DJ, gratis cocktails en 100 dames?
    Dat klinkt niet verkeerd, zelfs als het er maar 50 zouden zijn.

  20. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (10 mei 2012)

  21. #116
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Elke dag party, wanneer valt de eerste gewone dag nog eens .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (10 mei 2012)

  23. #117
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Dat klinkt niet verkeerd, zelfs als het er maar 50 zouden zijn.
    50 Cocktails?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  24. #118
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Elke dag party, wanneer valt de eerste gewone dag nog eens .
    Volgens mij beseffen ze niet dat de party op 4 en 5 mei geslaagd was juist vanwege het zeldzame karakter ervan. Het continu smijten met de woorden "cocktails" en "DJ" in de flyers door vele clubs komt velen op een gegeven moment ook de strot uit.

  25. #119
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De laatste keer 2 weken terug vertelde de theke dat het Party was,dus ik wou naar binnen en Big30 meteen naar huis.
    Toch heb ik Big30 naar binnen gesleept en na enkele uren bleek het een slaap party te zijn.
    Penthouse was muistil en in diverse kino's sliepen een aantal gasten.
    Toen ik vroeg hoelaat het neuken begon zei de bardame dat het party was ? en ik wou weten wie er dan optrad ?

    Het antwoord was geen idee maar ze noemen het hier party.

    Ik zei gezellig ik voel me hier net of ik in een graftombe ben met wat muziek op de achtergrond om niet meteen dood te vallen.

    Bankhangers en Pannenkoek bakkers kunnen dus hier hun gang gaan en worden niet gestoord door een enkele pathvinder die voorbij loopt.

    Ik ben toen maar snel met een te gaan neuken anders kreeg ik hem nooit meer stijf op deze party.

  26. #120
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Gisteren rond 12.30hr. gearriveerd in GT maar ik had geen goed gevoel, rond 14.30hr al redelijk wat beren maar tamelijk weinig dames, ik had geen zin om het verder verloop af te wachten en ungepopt de deur achter me dicht getrokken. Ik dacht laten we nog maar eens Babylon aandoen, dus de auto richting Elsdorf gestuurd. Ook daar kon ik m'n draai niet vinden, dezelfde crew als steeds aan het werk, na hier wat gegeten te hebben kwam Lucy me wat paaien, ik had wel zin maar de dame heeft in Januari eens tegen m'n kar gereden; wat ze blijkbaar al vergeten was......maar ik niet, en zodus de geilheid niet laten zegevieren maar haar principieel de laan uitgestuurd.

    Ik wou nieuwe gezichten zien maar hier stond ik dan in Elsdorf en het was reeds 19.00hr, toch maar de knoop doorgehakt en ook hier ungepopt de zaak verlaten. Zou ik gewoon naar huis bollen, of nog een clubje proberen? Maar naar waar, Samya misschien, nope niet m'n clubje. Ik dacht waarom Magnum niet, ik was er nog niet geweest en hier zou ik toch een hoop nieuwe gezichten zien. Even op de GPS gekeken en het was zo'n 68km van Elsdorf. Ok let's go.

    Rond achten dan in Magnum aangekomen, vriendelijke ontvangst en goede uitleg, maar wat een groot kot. Eerst maar eens op verkenning en het moet gezegd dit is één van de mooiste clubs die ik tot hiertoe heb mogen aanschouwen. Het is in het begin allemaal wel een beetje zoeken net een doolhof. Daarna een hapje gaan eten en ook op dit punt scoort de club voortreffelijk, niets maar dan ook niets op aan te merken.

    Wat de de dames betreft was het nog redelijk rustig en de line-up kon ook beter, maar naarmate het later werd kwamen er meer en meer dames binnengedruppeld, doch voor mij geen echte stunners onder de aanwezigen. Gelukkig niet de usual RumBul's maar toch een wat meer gevarieerd aanbod, ik word stilaan knap depri van die overbevolking van Roemeense dames in de meeste clubs. Even een gesprekje gehad met een zekere Ashanti (Marokkaans dacht ik) die eventueel wel in aanmerking kwam hoewel ze opgespoten tieten had wat voor mij normaal een "no go" is. Toch nog maar even de kat uit de boom kijken dacht ik. Tegen een uur of twaalf zat de bar goed vol met beren en dames (ik schat rond de 40, wat aangezien de grote van de club te weinig is) en heerste er een goede party stemming hoewel de muziek loeihard stond, niet dat het stoort want in deze club kan je makkelijk een rustig plekje opzoeken weg van het lawaai. Ik had toch wel de indruk dat er niet veel gekamerd werd maar vooral gefeest en gevreten werd door de aanwezige beren. Ook redelijk wat südlanders aanwezig.

    Omstreeks half één even een kleine discussie met mezelf aangegaan of ik nou wel of niet met Ashanti zou gaan kameren maar er toch maar van afgezien daar ik te moe was en nog twee uur terug moest rijden, maar het komt er de volgende keer wel eens van.

    Mijn opinie betreft de club : Zeer mooie inrichting en heerlijke club om eens lekker een dagje te chillen, maar ze hebben een pak meer dames nodig zeker tijdens de dag en vroege avond. Eten is top, beste wat ik tot hiertoe heb voorgeschoteld gekregen in een saunaclub. Mij zien ze hier zeker terug, enkel hoop ik dat het damesaanbod in stijgende lijn zal gaan, zo niet vermoed ik dat deze club snel z'n momentum zal verliezen.
    Laatst gewijzigd door piranha; 13 mei 2012 om 13:41
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  27. Onderstaande 8 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 mei 2012),Carlitos (18 mei 2012),Costana (13 mei 2012),Dalton (13 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Picasso 1 (13 mei 2012),satanic surfer (13 mei 2012),T&A Addict (13 mei 2012)

  28. #121
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Magnum de derde club in één dag waar je ongepoppt vertokken bent, Piranha?
    Overigens, voor een betere balans aan nationaliteiten dan bijna alleen maar Roemeens zijn in principe Golden Time, YinYang (in deze club zijn ze zelfs afwezig), Dolce Vita en Sharks geschikte clubs.

  29. #122
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Magnum de derde club in één dag waar je ongepoppt vertokken bent, Piranha?
    Overigens, voor een betere balans aan nationaliteiten dan bijna alleen maar Roemeens zijn in principe Golden Time, YinYang (in deze club zijn ze zelfs afwezig), Dolce Vita en Sharks geschikte clubs.
    Yep, driemaal inkom betaald en niet gekamerd, het kan zomaar eens gebeuren . Was ook een beetje moe van het vele rondrijden, ach er is altijd een volgende keer. Ik vermoed ook wel dat ik een beetje te veel de clubs bezocht heb de laatste tijd, niet dat ik het niet naar m'n zin kan hebben in een club maar eerder dat de sexuele prikkel achterwege blijft. You see so much pussy, een keertje een lekkere kreeft eten is heerlijk maar als je dat elke week op je bord krijgt......"trop is teveel".

    YingYang nog nooit geweest, waarom weet ik ook niet maar het zal er wel eens van komen. GT me wel bekend. Dolce Vita ben ik een maand of wat geleden eens geweest, twee cola's gedronken en vetrokken, vond het gewoon een kut club, line-up vond ik ook waardeloos. Sharks wil ik wel eens naar toe, spijtig dat het zo ver is.

    M'n clubje blijft nog steeds Freude, maar ik moet een passend alternatief vinden voor de zomermaanden, als het wat warm wordt is het daar niet te keren
    Laatst gewijzigd door piranha; 13 mei 2012 om 14:20
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  30. #123
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Overigens, voor een betere balans aan nationaliteiten dan bijna alleen maar Roemeens zijn in principe Golden Time, YinYang (in deze club zijn ze zelfs afwezig).
    Klopt niet helemaal. Minstens 1 dame is Roemeens en arbeidde ook al in de tijd van de Belgische saunaclub Relax .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. #124
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Mijn opinie betreft de club : Zeer mooie inrichting en heerlijke club om eens lekker een dagje te chillen, maar ze hebben een pak meer dames nodig zeker tijdens de dag en vroege avond. Eten is top, beste wat ik tot hiertoe heb voorgeschoteld gekregen in een saunaclub. Mij zien ze hier zeker terug, enkel hoop ik dat het damesaanbod in stijgende lijn zal gaan, zo niet vermoed ik dat deze club snel z'n momentum zal verliezen.
    Zoals ze vroeger zeiden: spijker op zijn kop.

    Ik hoop Magnum deze week een tweede kans te geven, maar dan moet die line up zowel kwa kwantiteit als kwaliteit echt beter. Anders zien ze me alleen terug als ik hier plotseling alleen maar juichverhalen lees.

  32. #125
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard Magnum Dinsdag 14 Mei 2012

    Voor het eerst naar de Magnum geweest in 2012.
    Vroeger 2 keer in Harem geweest, maar ondanks de nette club en het perfecte eten was de line up voor mij destijds zo ver below par dat ik duurder uit was in een pauschalclub dan in een standaard saunaclub...
    Rond 15:00 aangekomen na 2,5 uur onderweg te zijn geweest, vriendelijke ontvangst bij de theke, korte uitleg over de prijzen.
    Die Party every day houdt dus weinig meer in dan oordoppen na 20:00 indoen vanwege een DJ, cocktails zijn er wel, maar kosten E6 per stuk. De 100 dames hebik niet geteld, schat dat het er in de dagploeg 20 waren en in de avondploeg 35, totaal dus wel 50 plus over de dag verdeeld en gezien het aantal aanwezige beren zeker genoeg.
    Itt andere saunaclubs ligt de gemiddelde leeftijd van de vrouwen hier zeker 10 jaar hoger en zijn er nog veel oosterse en gekleurde exemplaren aanwezig.
    Daar mijn voorkeur bij Noord-Oost Europees ligt, heb ik het bij 2 sessies gehouden met de Duitse Jasmin (29)en de Oekrainse Valerie (35?).
    Enig minpunt van de kamers is dat er geen verse lakens op de bedden liggen, maar dat je met een klein handdoekje moest werken.
    Verder is het zeker in de avond in de club bloedheet, terwijl het buiten maar 5 graden was.
    De club kan dus makkelijk 1.000 pleuro per maand uitsparen aan stookkosten. ls ze dan ook nog 50 euro uit geven aan een router in 1 van de rustige club gedeeltes kunnen we gelijk een 'Live form Magnum' rubriek openen.
    Naast het oude Harem gedeelte, waren er nog de bar van Atrium en Penthouse plus een tussenliggend gangenstelsel, meerdere sauna's terrassen, een whirlpool, een Sport TV bar etc.
    De keuken was nog als vanouds, ondanks dat het voederen beperkt is op 2 a la carte maaltijden per dag.
    Maar met 3 gangen per keer, komt zelfs de vreetbeer nog wel aan zijn trekken. Daarnaast lagen er de hele dag kipnuggets, loempia's en andere meuk in de bakken, mocht je aan 2x 3 gangen diners niet genoeg hebben.
    Ondanks dat deze club voor de meeste viespeuken een stuk verder rijden zal zijn, is het overall plaatje toch zeker de moeite waard.
    Voor de 50 euro inkom krijg je naar mijn idee veel meer value dan in de huidige 60 euro clubs.

  33. Onderstaande 8 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 mei 2012),bad pritt (18 mei 2012),Badslippers (17 mei 2012),Carlitos (18 mei 2012),Picasso 1 (17 mei 2012),seksenfun (17 mei 2012),Ties85 (19 mei 2012),Tiga (17 mei 2012)

 

 
Pagina 5 van 52 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60