Pagina 4 van 52 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1295
  1. #76
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Pluspunt van de club is dat er meerdere barren zijn waar je lekker kan verblijven. Dit is ook het nadeel. De meiden centraliseren zich in de ruimte beneden waar je ook eten kan bestellen met wat uitloop in de nisjes eromheen. Alles ziet er keurig netjes uit. Sauna en bubbelbad doen het goed. Zeer vriendelijk ontvangst en personeel. Boven bij Penthouse komen maar weinig vrouwen langs om te kijken. Dit is erg jammer hier kan je net lekker terug trekken.

    Eten was zeer goed. Was wel enige verwarring welk bord van wie was. Sommige klaagden dat het wat lang duurde (a la carte). Ik kreeg echter zonder echt lang hoeven te wachten mijn eten en dit was zeer goed.

    Ik hoop dat het wat drukker word en dat de vrouwen zich daardoor wat meer verspreiden over de gehele club.

  2. Onderstaande 3 leden hebben 888 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (12 april 2012),egon, Dr. Rammler (14 april 2012),Porsche997 (14 april 2012)

  3. #77
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Debuut in Magnum

    In februari was het geluk aan mijn zijde: W2 had het goede lootje getrokken en ik werd beloond met een vrijkaart voor Magum.

    Enkele malen heb ik overwogen om het vrijkaartje te verzilveren, maar om uiteenlopende redenen is het er niet van gekomen en belandde ik steeds weer in de clubs die ik (zeer) frequent bezocht.
    Inmiddels liep de houdbaarheidsdatum van het vrijkaartje bijna af, en dus besloot ik de gok toch maar te wagen.

    Oorspronkelijk was het plan om zaterdag 14 april mijn debuut in Magnum te maken, maar in de loop van vrijdag de 13e bekroop me meer en meer het gevoel van "laat ik het vanavond eens proberen"
    Op een vrijdagavond zouden er immers beslist meer meiden zitten dan op een zaterdagmiddag, en dus zou ik een beter beeld kunnen krijgen van de club.

    Na een voorspoedige rit van ongeveer 75 km parkeerde ik mijn bolide voor de deur van weer een nieuw poel des verderfs.
    De deur werd opengedaan en ik werd uiterst correct en vriendelijk begroet.
    Ik overhandigde het vrijkaartje, dat zonder problemen werd geaccepteerd door de uiterst vriendelijke ontvangstdame.
    Na het uitreiken van de gebruikelijke attributen begeleidde ze me naar een van de lockers en kreeg ik kort uitleg over de gang van zaken in de club.

    Terwijl we naar boven liepen ontdekte ik een zeer aantrekkelijk meid (in burgerkledij), die eveneens op weg was naar boven en ik had haar al in mijn neukschema opgenomen.
    Helaas zou ze echter al gauw van dit lijstje verdwijnen, aangezien het de bardame was, en daar mogen we nu eenmaal niet aankomen.

    De aanwezige meiden hadden al snel in de gaten dat ik een rookie was in Magnum, en probeerden al snel hun geluk.
    Een voor een poeierde ik ze op een correcte manier af, waarbij ik zeer consequent de meiden die hun aanzoek beginnen met "schatzi" en "baby" iets directer afwees.
    Het viel me overigens op dat er relatief veel meiden aanwezig waren die voorheen in LR, GT en/of VV hadden gewerkt.

    Joy, een vrij forse dokere meid, kwam het ook proberen, maar ze pakte het wat netter aan en bood aan om me wat wegwijs te maken in de club.
    Ik stelde dit zeer op prijs en maakte dankbaar gebruik van haar aanbod., maar gaf direct aan dat er geen kamerbezoek zou volgen.
    Op het eerste oog lijkt Magnum een wat chaotisch en onoverzichtelijke club, maar na de "rondleiding" van Joy moest ik concluderen dat Magnum toch wel een erg mooie club is, met grote potentie.

    Het damesaanbod viel me wat tegen, niet zozeer kwantitatief, aangezien er omstreeks 40-50 meiden aanwezig waren, maar meer kwalitatief.
    De liefhebbers van "iets vollere meiden" zullen beter aan hun trekken komen dan de liefhebbers van dunne, slanke Roemeentjes, type MJ-meisjes, Pistolladies om B69-dames.
    Voor mij persoonlijk liep er slechts anderhalve meid rond met wie ik wel iets op de kamer zou kunnen, en dus besloot ik nog even te wachten met kameren en eerst een hapje te eten.
    Het eten dien je te bestellen aan de bar, waarbij je een ruime keus hebt uit een voorafje, hoofdgerecht, bijgerecht, evt saus en een toetje.
    Het was vrijdag, dus ik ging voor een vis-menu, waar ik zeer zeker geen spijt van had. Het eten was werkelijk van zeer zeer goede kwaliteit, en kan zich zeker meten met PSR.

    Inmiddels had ik enkele bekende duitse beren ontmoet, die ik kende uit LR, waar ze tot de Stammgasten gerekend mochten worden.
    Stammgasten die LR helaas de rug toe hebben gekeerd, en hun heil in Magnum en andere clubs in het "Dusseldorfse" hebben gezocht.
    Kwalitatief vonden ze LR niet meer wat het geweest was, maar de prijsverhoging heeft ze uiteindelijk het laatste zetje gegeven.
    Zoals een van de duitse collega's het verwoorde: "LR heeft met 60 euro nog niet de helft te bieden als Magnum voor 50 euro".

    Maar goed, na wat keuvelen met de beren ging ik op zoek naar een dame om mee te hobby-en. Er waren weliswaar enkele leuke meiden bijgekomen, maar ik vond nog niet wat ik zocht.
    Tijdens mijn zoveelste rondje door de toko spotte ik echter een bloedmooie meid, met een killerbody en dacht gelijk "die moet ik hebben"
    Helaas nam ze royaal de tijd alvorens ze de club betrad, maar na een klein halfuurtje zaten we samen wat te keuvelen op een van de vele bankjes.

    Het bleek te gaan om de 21-jarige Roemeense Rebecca, die naar eigen zeggen 2 dagen in LR heeft gewerkt.
    Het gesprek verliep vlotjes, en ik stelde haar voor om een sleutel te halen en mij te ontmaagden in Magnum.
    We belandden in kamer 25, waar al vrij snel bleek dat ik naast de pot had gepist.
    Ze zag er weliswaar beeldschoon uit, maar de service was niet wat ik ervan verwachtte, het kamertempo lag erg hoog, PZC bleef beperkt tot wat likjes, waarbij ze als excuus aanvoerde dat mijn Pulla toch wel "wat aan de grote kant was".
    Na 2 minuten nam ze het condoompje al tevoorschijn en haalde hem uit de verpakking.
    Ik zei haar dat we daar wel even mee konden wachten en vroeg haar door te gaan met de orale verwennerij, en in de hoop dat die wat zou verbeteren stelde ik voor om mijn nickname eer aan te doen en de 69 te proberen.
    We waren net bezig toen ze mijn pulla al direct inpakte, en verder ging met PMC, iets wat ik gezien de wijze waarop dit gebeurde niet zo op prijs stelde.
    Vreemd genoeg had ze nu plotseling geen problemen met mijn formaat en ging behoorlijk te keer.

    Ik besloot de rollen om te draaien en probeerde haar te verwennen.
    Oordopjes waren geen overbodige luxe geweest, want ze schreeuwde het (overdreven) uit van "genot".
    Ik liet blijken niet zo gecharmeerd te zijn van dat acteerwerk, maar ze bleef doorgaan.
    Uiteindelijk dan maar neuken, waarbij ze weer begon te zeuren over het formaat, maar ze na enig aandringen toch akkoord ging met diverse standjes, die naar behoren werden uitgevoerd, en in een mum van tijd resulteerde in het gewenste resultaat.

    Mijn pulla was nog ingepakt, terwijl mevrouw haar spullen al bij elkaar pakte om de kamer te verlaten (een kwartiertje nadat we de kamer hadden betreden).
    Ik probeerde nog wat tijd te rekken, maar was haar gedrag uiteindelijk zo spuugzat dat ik instemde met een voortijdig vertrek, waarbij ik wel duidelijk te kennen gaf ontevreden te zijn over haar service.

    aangezien er verder geen interessante meiden aanwezig waren, besloot ik omstreeks 23:00 uur te vertrekken.
    Zoals het hoort werd gevraag of de club me was bevallen, het geen ik positief beantwoordde.
    Haar tweede vraag, of de gekozen dame naar wens was, moest ik helaas negatief beantwoorden, en gaf tekst en uitleg.
    Ik werd uitgenodigd in het kantoor van de chef, waar ik mijn verhaal nogmaals deed.

    Hij verontschuldigde zich voor hetgeen is gebeurd, en overhandigde me een vrijkaart.
    De vrijkaart zal ik zeker nog eens gebruiken, alhoewel andere clubs mijn voorkeur hebben.
    Een herhaling met Rebecca zal er echter zeer zeker niet plaatsvinden.

    Al met al heb ik de kennismaking met de club Magnum als prettig ervaren, met helaas een negatief randje.
    Laatst gewijzigd door Boy69; 14 april 2012 om 00:26 Reden: toevoeging

  4. Onderstaande 15 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 april 2012),Alexander de Grote (14 april 2012),Alfijojo (16 april 2012),Badslippers (14 april 2012),Bosco (14 april 2012),egon, Dr. Rammler (14 april 2012),Lucas002 (14 april 2012),MichelJ (14 april 2012),Picasso 1 (14 april 2012),Porsche997 (14 april 2012),rmjhexe (14 april 2012),rob45 (14 april 2012),satanic surfer (17 april 2012),vrije jongen (14 april 2012),Willi69 (14 april 2012)

  5. #78
    Geregistreerd
    15 april 2012
    Last Online
    21 juni 2018 @ 10:29
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??

  6. #79
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughty Bekijk bericht
    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??
    Vrijdag op mijn debuut in Magnum heb ik 1 Aziatische en 3 Afrikaanse dames gespot.

  7. #80
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Per toeval eigenlijk in Magnum beland. Op de planning stond GT, maar aangezien mijn vriend daar weleens geweigerd is geworden met zijn huidige uiterlijk maar eens richting Erkrath gereden.

    Toch een stukje verder dan GT, maar wel de goede richting op van LR. Waar helaas mijn Draga niet aanwezig was vanwege vakantie. Maar ik voelde wel enige spanning om weer eens een nieuwe club te bezoeken, Magnum. Veel over gelezen, verschillende reacties over deze club. Maar toch zelf een kijkje nemen, want dan kan ik ook officieel mee praten.
    Het ligt net als LR en Planet Eden op een bedrijven terrein, ziet van de voorkant erg sjiek uit. Achterom de P-plaats opgereden en daar ook naar binnen. We werden ontvangen door een zeer donkere theke frau, waar ik het vermoeden van had dat het haar eerste dag was. Korte uitleg, want zo'n touwtje om mijn nek is redelijk nieuw voor mij met een sleutel en een chipkaart. Er zouden 52 dames zijn, dus daar hoefden we ons geen zorgen over te maken. De hier nog geldende toegangsprijs van €50 overhandigd en haar achterna om naar de lockers verwezen te worden. Ze vroeg nog aan een andere Thaise dame welke kant de bar was, hier werd mijn vermoeden wel bevestigd van deze splinternieuwe theke.

    Die Thaise dame leidde ons verder door de hele tent, na een verkwikkende douche. Nu waren we beide wel onder de indruk, wat een mooie grote tent. Opvallend was de ruimte en de smaakvolle inrichting, opvallend was ook het dames aanbod. Where the fuck are those 52 woman!
    Die waren er dus niet, ik heb een serieuze poging gewaagd om te tellen en kwam niet verder dan 15 vrouwen. Het tijdsstip was overigens 19.00 uur, dus er zouden nog wat dames kunnen komen. Tijdens mijn rondje had ik al een dame zien rondlopen die op mijn lijstje stond, blond met blauwe ogen rond een jaar of 20 schat ik. Ze zit bij mijn vriend op schoot en ik weet dat dit niet echt zijn type is. Ik kom aan en zeg hem gelijk dat ik zeker met haar straks naar de kamer wil. Ik ga naast hen zitten en hij verteld haar dat, en hoppa zat ze bij mij op schoot.

    Ze voelt lekker zacht aan, lekker nog alles op de goede plaats. Kleine maar redelijk stevige gepiercete tietjes van A formaat. Ze begint mijn gezicht te strelen en te kussen. Ik vraag haar netjes wat ze niet op de kamer doet, anaal en vingeren. Doe TZ? Natuurlijk zegt ze en voegt daad bij woord. Heerlijk dwarrelt haar tong door mijn mond, zachtjes bijt ze op mijn onderlip en zuigt ze op mijn tong. Kleine Carlitos staat in 10 seconden op oorlogs sterkte en mijn hand wordt door haar naar haar kutje geleid. Samen wrijven we over haar jonge poesje met toch wat flappen. Die flappen neemt ze in haar vingers en begint eraan te trekken. Zachtje probeer ik een vinger van mijn rond haar ingang te bewegen, ze likt aan mijn oorlel en zegt zachtjes: "da geht nur dein Schwans rein, du geile!" Ik (stommerik) zeg daarop dat zij mijn toetje is en eerst ga eten.

    Het a la Carte eten werd geroemd, dus daar een portie Pasta met garnalen en rump steak besteld. Na 15 minuten werd ons lockernummer omgeroepen en werden we bediend door een garçon die heel duidelijk wilde maken dat hij toch wel echt gay was. Daarnaast liepen 2 jonge jongens rond die niet echt in het beeld pasten van een sauna club. Type ex-delinquenten, die volgens mijn vriend in staat waren om nog in je eten te spugen als je scheef naar ze keek. Hij is toch ervaringsdeskundige.

    Na het eten op zoek naar die jonge dame waar ik de naam niet meer van ken, ze is 1,60 m en in Duitsland geboren met Poolse ouders. Ik zal haar dus niet meer zien die avond.
    We maken ronde na ronde, maar het damesaanbod wordt er niet beter op. Tussendoor Whatts App ik met mijn vaste dame in GT ("Monique" van mijn eerste trio), die zich blijkbaar ook verveeld.
    Magnum is een grote tent met 3000 vierkante meter oppervlak, maar duidelijk is dat je niet de moeite hoeft te doen om naar het voormalige Penthouse te lopen op een dag als deze. Wat ik wel prachtig vind zijn die kleine nisjes of open kamertjes, wat je ze ook wilt noemen. Dat lijkt me ideaal om daar te wachten op een sleutel of zelfs een erotisch moment te kunnen beleven. Dat mis ik wel in andere clubs, zeker in bv GT waar lange wachttijden kunnen voorkomen.

    Het verdere dames aanbod is niet van top niveau, opvallend is een voor mij Julia look a like van GT maar dan rond de 20 jaar. Maar helaas werd er helemaal niet gereageerd op mijn pogingen om überhaupt oog contact te krijgen. De door Boy69 genoemde Rebecca was ook aanwezig, aangezien haar naam tijdens het diner op een bord stond tegenover ons lag. Maar ze is niet echt mijn type, Roemeense. Enkele donkere dames waren aanwezig van verschillend formaat. Maar echte stunners konden we niet vinden.

    Lang geleden dat ik een club ongepopt verlaten heb, maar die dag was het wel zover. We kleden ons om en lopen naar de theke, daar staat de zeer donkere dame vergezeld door een blonde dame. Op de vraag hoe het was hebben we gezegd dat het een prachtige club was, maar helaas het dames aanbod erg miniem was. De blonde theke vertelde dat het klopt, maar de oorzaak was dat veel dames hun orthodox Paasfeest hadden en dat daarom er maar 15! aanwezig waren. Normaal waren er dat op een maandag zeker 30-35. Dus de zwarte theke had gewoon gelogen, en als top of the bill zegt ze ook nog dat ze kan zien dat we wel naar de kamer zijn geweest. Wat een sof zeg.
    Maar van de blonde theke krijgen we een kortingkaart van €25 voor de volgende keer. Want die gaat er zeker komen, het is een prachtige club met veel potentie. Het miste alleen die dag de juiste dames.

    We reden richting Bruggen en hadden nog 3 uurtjes de tijd om wat zaad kwijt te raken. Mijn GT Draga "Monique" was zeer verrast door mijn komst, ze had een slecht weekend gehad en had helemaal geen zin vandaag. Maar 10 minuten later lag ik in haar armen en genoot van haar super lichaam en kunstjes. Ze verraste me ook, door 2 uur en 45 min. later maar €50 te vragen! Omdat ze me niet kon bieden wat ze normaal wel kon, door haar slechte zin. Ik heb haar natuurlijk meer gegeven, maar dat is weer een reden om haar nummer 1 positie te handhaven.

    Het verschil tussen GT en Magnum is erg groot, voor Magnum geld bijna hetzelfde als voor Planet Eden. Als in die clubs de dames van GT rondliepen kwam het geld met bakken naar binnen. Voor €10 minder bevindt jij je in een prachtige omgeving, eet je heerlijk a la Carte met voor, hoofd en nagerecht. Maar het is duidelijk waar de mannen voor gaan. VROUWEN! Het maakt niet uit waar ze zijn, in het kleinste krot ter wereld volgen wij ze nog. Daarom zal GT weinig merken van de prijsverhoging, mannen komen voor het veel betere aanbod. Aan de andere kant is het wel opvallend dat er in veel recenties wordt geschreven dat het een stuk rustiger is, wat mij dus ook opviel in GT de laatste keren.

    Maar nogmaals, Magnum zal ons zeker weer terug zien.

  8. Onderstaande 15 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2012),bad pritt (17 april 2012),Badslippers (17 april 2012),Big30 (21 april 2012),bosbeer (17 april 2012),Boy69 (17 april 2012),Costana (17 april 2012),Dalton (18 april 2012),egon, Dr. Rammler (21 april 2012),masseurke (19 april 2012),Megaboob (17 april 2012),MichelJ (17 april 2012),rob45 (17 april 2012),satanic surfer (17 april 2012),Willi69 (24 april 2012)

  9. #81
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Het blonde meisje heette overigens Jenny... Met dank aan mijn goede jonge vriend Patrick met een nog werkend geheugen.

  10. #82
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Aangezien ik een ijsbeer ben die aan een club vastgeroest zit als een bejaarde in zijn aftandse fauteuil achter de geraniums zoals BADSLIPPERS dat beweert,zat ik woensdagmiddag niet in een fauteuil doch lag deze bejaarde op een halfsleetse bank die zijn goede tijd allang achter de rug heeft.
    Deze avond kwam de halve finale van BARCELONA waar PICASSO1 rijkhalsend op zat te wachten met zijn laptop voor op het tafeltje wat een heel mooi antiek stuk is en zijn mooie bisschopstoel die ook al vele honderden jaren achter de rug heeft.
    Met een PICASSO aan de muur waar zijn gezichtsvermogen meteen opvalt als hij niet zit te tikken op de laptop.
    Alles bij elkaar opgeteld is de PICASSO1 een echte verzamelaar van dat spul uit de oudheid wat heel veel saunaclub bezoekjes kost.
    Daarom is deze SPANJAARD ons zeer dankbaar dat wij hem hebben opgenomen in onze samenleving toen dat NEDERLANDSE echtpaar hem op 25 december in een grot(geen druipsteen grot zoals PIELEMANS altijd bezoekt) in SPANJE in een kribbetje vond en zich over dat hulpeloze schepseltje ontfermden en het bij de burgelijke stand in een plaats waar hij nog steeds woont liet inschrijven onder de naam van zijn grootvader PICASSO1.
    Van deze man heeft hij natuurlijk zijn kunstzinnige aard geerfd en de vele PICASSO'S die zijn muren versieren.
    Wat een afgang werd het voor BARCELONA met zijn tweede wedstrijd die het verloor dit afgelopen jaar en onze arme PICASSO1 tot treurnis gedoemd de aankomende dagen,geen leuk iemand om met hem deze week om te gaan want PICASSO is een man die niet tegen zijn verlies kan en alleen maar de overwinningen bejubeld.
    Ik lag op de bank maar te denken aan die hele grote saunaclub MAGNUM,de naam zegt het al heel wat lekkers om aan te likken zowel bruine,witte en goudkleurige maar een ding hebben ze allemaal gemeen en dat is het roze kutje dat mij al eelt op de tong bezorgt heeft en er niet meer vanaf te krijgen is.
    Door het surfen op deze laptop zoals dat heet bij de genieen die dat ding gebruiken en vooral het vrijkaartje wat ik uit een tombola van het IJSBERENFORUM gewonnen heb,liet deze saunaclub mij niet meer los en bleef maar in mijn kop vol met stroo rondmalen.
    Ik kwam er zelf achter dat MAGNUM meer sauna's heeft dan LIVINGROOM wc's wat voor mij als echte saunaganger zeer belangrijk is anders kan ik de JAPANSE PEPERMUNT (etherische olie) niet gebruiken en nu volop.
    Dat doet me denken aan de eerste keer in de sauna van ACAPULCO waar ik een lepeltje water uit het bakje nam en daar flink wat druppeltjes in deed en het vervolgens op de kachel gooide met als gevolg een steekvlam tot het plafond.
    Door het neuken met de KEIZERIN VAN CHINA was ik nog een beetje van de kaart en had er geen erg in dat het water in de bak eruit was en zonder water krijg je een mooie steekvlam waardoor de brandweer van VELBERT paraat voor de sauna stond.
    Dat neuken van mij stelt geen ene moer voor maar daarvoor ga ik niet naar een saunaclub maar om mijn figuur een beetje in conditie te houden en te zorgen dat ik de zeventig kilo niet overschrijd is zo'n sauna toch een uitkomst.
    Tevens een wihrpool wat heerlijk ontspannend is na de sauna en die voor PP een speciale aantrekkingskracht heeft waar hij zijn dames mee inneemt om natuurlijk al het vuil van zijn voorgangers te verwijderen maar ook om te kijken of het allemaal in elkaar kan schuiven.
    Ik geloof dat hij nog in BRAZILIE is voor een speciale ontmoeting als majordomo:
    Kunsthistorisch Advies- en Organisatiebureau D'ARTS initieert, adviseert en produceert. Cultuur en erfgoed zijn onze werkterreinen. Inhoud, kwaliteit en originaliteit de uitgangspunten. De schat aan ervaring die sedert 1987 is opgedaan, maakt D'ARTS tot een gewaardeerde partner en adviseur van musea en overheden.

    D’ARTS is een flexibele netwerkorganisatie met dynamische medewerkers. Het bureau werkt nauw samen met gerenommeerde partners en opereert vanuit Noordeinde met vergaderlocaties in Amsterdam en Baarn.

    Eind 2006 is dochteronderneming Majordomo opgericht. Majordomo richt zich op de publieke openstelling van monumenten en industrieel erfgoed. De expertise van D’ARTS en de ervaringen opgedaan bij de exploitatie van Paleis Soestdijk zijn belangrijke bouwstenen.

    D’ARTS is in 1987 als maatschap opgericht door drie jonge kunsthistorici, die op zelfstandige basis actief wilden zijn in de culturele sector. D'ARTS was een van de eerste initiatieven op dit terrein. Sinds 1992 is het bureau een BV. Na het vertrek van Paul Spies in 2009 voert Rob van Zoest de directie, bijgestaan door erfgoedspecialisten.
    Daarom zie je hem regelmatig met PICASSO1 en zijn ipod in een saunaclub om vooral dat erfgoed goed in de gaten te houden.
    Volgens mij begin ik nu een beetje op ACE2 te lijken om hier een boekdruk uit te geven die jullie allemaal gratis en voor niks kunnen lezen.
    Ik zal de koe maar weer eens bij de horens vatten en beginnen te vertellen over dat lekkere eten in MAGNUM wat nog beter moet zijn dan in PARKSAUNARESIDENCE en wat een bediening kwam mij dat voedsel brengen een lekker stuk uit een of ander exotisch land met alleen maar een groen stropdas om haar nek en een paar tieten die recht vooruit stonden als een stel richtingaanwijzers.
    Ik was nog meer van de bediening overrompeld dan van het culinaire hoogstandje wat mij werd verschaft.
    Maar na het eten van al dat lekkers werd deze jongeman toch zo geil als boter en met zo'n bediening kan dat ook niet anders.
    Eerst even mijn kunstgebit schoongemaakt en toen op weg om eens wat lekkers te bemachtigen voor PIELEMANS.
    Keuze genoeg maar wat een verrassing daar wandelde een zeer bekende dame van mij en wat voor een,de eerste keer dat ik met haar de kamer opging was in LIVINGROOM.
    Toen was ze nog heel wat flinker dan nu en dat samenzijn zal ik nooit vergeten,ze gooide me toen op het bed en pakte een flacon met een of andere olie erin en begon mij en haar geweldige tieten toendertijd met die olie of creme vol te smeren.
    Het werd een glibberige bijeenkomst van twee aaltjes in een emmer snot.
    Ondanks dat alles heeft ze me toch lekker klaargemaakt.
    Deze dame was toen van BRAZILIAANSE komaf zoals ze mij vertelde,maar later in ACAPULCO waar ik haar weer tegen het lijf liep was het een mengsel van brazilie en roemenie met de naam van RENATA.
    Deze RENATA die zelfs STIFFMASTER verkracht heeft en eruit zag alsof ze door een hele voetbalclub genomen was toen ze met STIFFMASTER van de kamer kwam,hij moest haar ondersteunen om bij het geld te komen wat ze van hem kreeg maar ze zag er zeer voldaan en klaargekomen uit.
    Deze dame liep in MAGNUM rond te wandelen en dus niet in ACAPULCO waar ik haar al een tijdje gemist had.
    Ja heren ijsberen nu gaat de klap op de vuurpijl komen en heeft dit verhaal iets weg van een SFL story uit een of ander land waar we nog nooit van gehoord hebben,maar van MAGNUM hebben we allemaal gehoord en gelezen wat daar gebeurd.
    Het gebeurde toen ik de kamer opging met RENATA en we tekeer gingen als een stel gekken die al 20 jaar niks meer te neuken hebben gehad,PIELEMANS was zo hard als een stuk staal die door haar in de hand genomen werd en naar haar druipsteengrotje gedirigeerd werd,maar bij het naar binnenschuiven van PIELEMANS schrok ik ineens wakker en lag ik nog gewoon op mijn halfsleetse oude bank uit vervlogen tijden met PIELEMANS in mijn hand.
    Dus heren ijsberen dit verhaal wat ik hier neergetikt heb is weer eens een staaltje van mijn onbegrijpelijke fantasie die overal in voorkomt met wat ik doe,maar een ding is zeker de vrijkaart voor MAGNUM heb ik nog en RENATA die werkt daar echt dus moet ik daar vlug eens naartoe.
    TOT ZIENS IN MAGNUM maar morgen gaat deze aftandse ijsbeer echt naar ACAPULCO om daar het grote feest te vieren van zijn vier jarig bestaan en een geluk voor SHERRY het zaad zit nog steeds in me zodat PIELEMANS zich weer eens kan uitleven in haar druipsteengrotje.

  11. Onderstaande 11 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 april 2012),bad pritt ( 2 mei 2012),Badslippers (20 april 2012),Big30 (21 april 2012),Bosco (20 april 2012),egon, Dr. Rammler (21 april 2012),Megaboob (21 april 2012),MichelJ (21 april 2012),Picasso 1 (20 april 2012),rob45 (20 april 2012),satanic surfer (22 april 2012)

  12. #83
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Was al weer een maand niet naar een club geweest en het bloed stroomt waar het niet gaan kan. Wat tips gevraagd hier op het forum en naar Erkrath gereden. Vlakbij via booking een hotelletje geboekt, ingecheckt en door naar Magnum. Redelijke ontvangst, neutraal. Ze vroegen of ik al eerder was geweest en toen ik vertelde dat het mijn eerste keer was werd daar weinig mee gedaan. Ik moest zelf vragen waar de kleedruimte zich bevond in dit doolhof.

    Na de bekende uitkleed en douchebeurt de tent maar eens verkend. Als eerste naar de bar gelopen, ik werd gelijk al aangeklampt door meerdere dames. Zoals al eerder gemeld niet het niveau van GT. Veel ongeïnteresseerde en sacherijnig kijkende dames diealleen maar willen kameren vanwege je portemonnee. Tijdens de lunch kwam ik in contact met Sandra (half duits/pool), de eerste die (volgens mij) gemeend lachte naar me en vrolijk deed. Lekker zitten kletsen en gerotzooid en naar de kamer vertrokken. Wat een blamage, ze lulde de oren van mijn kop en van de sex klopte niet heel veel. Tijdens het beffen trok ze zich steeds terug en deed net alsof ze klaarkwam. Ook ging ze steeds weg om zich te wassen.
    Verder deed alles om zoveel mogelijk geld bij me los te krijgen. 100 euro betaald voor een uurtje, pas uren later kwam ik erachter dat dit maar 75 hoeft te kosten.
    Had ook niet meer willen betalen voor deze mislukte kamersessie maar helaas. Maar aldoende leert men. Later zat ik nog wat met Sandra te kletsen en ze liep te zeuren dat ik champagne voor haar moest kopen. Vertelde haar dat ik liever die 60 euro die dat moest kosten wilde spenderen aan een betere kamersessie. Daarna liet ze me met rust. Heren, wees gewaarschuwd !

    Na wat relaxen in de sauna en whirlpool werd ik aangesproken door Joy uit Ghana, nu val ik normaal niet op donkere dames (weet uit ervaring dat afrikaanse dames vaak slechte service bieden) maar na een half uur erg leuk te hebben gekletst de kamer
    opgezocht. Was een erg leuke en vooral lekkere sessie. We hadden echt een klik en daardoor was deze sessie echt een GFE, door de GFE liet ze me de hele avond niet meer los. Ondanks dat we al gekamerd hadden. Lekker samen gegeten, gekletst, gelachen en veel gerotzooid op de banken. Dat is het voordeel van Magnum, er zijn veel plekjes waar je kan pre-salen met de dames. Het eten was trouwens super, a la carte, goed klaargemaakt en nog eens veel ook (voor de bunkeraars onder ons).
    Ik vond trouwens wel dat er wel veel sudlanders waren van het verkeerde type, luidruchtig met veel tatoeages en respectloos naar de dames. Snap niet dat die gasten worden toegelaten, veel dames hebben een hekel aan dat soort gasten en ze verpesten de sfeer. Ben nog maar 1 keer in GT geweest maar vond de sfeer daar beduidend beter.

    Er was een zogenaamde party aan de gang, nu ben ik daar altijd een beetje huiverig voor, in de bar stond een DJ (gewoon een man met een Laptop) op een zeer bruut volume die eeuwig zelfde slappe houseplaatjes te draaien die je in elke club hoort. Tering wat stond dat hard. Kreeg er koppijn van. Om 23:30 afscheid genomen van Joy en naar mijn hotel gereden.

    Kortom : Mooie club maar niet voor herhaling vatbaar, zoals hier vaker beschreven is de line-up niet al te best. Ik moet echt een klik hebben met een club, en die miste ik.

  13. Onderstaande 12 leden hebben primus1968 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 april 2012),bad pritt (23 april 2012),Badslippers (22 april 2012),Boy69 (22 april 2012),Carlitos (22 april 2012),dbd67 (22 april 2012),egon, Dr. Rammler (29 april 2012),Megaboob (23 april 2012),MichelJ (22 april 2012),Picasso 1 (22 april 2012),rob45 (22 april 2012),satanic surfer (22 april 2012)

  14. #84
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Ja ook vandaag voor de eerste keer naar Magnum geweest. Het is idd een heel gangenstelsel > toch maar eerst wat gewandeld om eea een beetje te verkennen. Ik was er op zondag om ca. 13h30 en er waren een 7-tal meiden. Vrij snel in contact gekomen met een sexy uitziende Daniel(a ?) uit (in een zeer uitdagend groen setje) de Dominicaanse republiek. Terwijl ik mijn colaatje dronk zat ze gelijk om een drankje te pingelen,. Als echte hollander zag ik dat niet zo zitten, en maar voorgesteld om naar de kamer te gaan. Had op voorhand gevraagd of ze tongzoende : Ja, maar eenmaal op de kamer kwam daar niet veel van terecht. Ook PMC, daar heb ik haar gelijk op aangesproken en toen werd het PZC. Ja maar dan is toch de sfeer een beetje weg > verder in twee standjes afgemaakt.Ze vroeg nog wel of eea beviel, en toch wel gezegd dat ze niet had waargemaakt wat ze beloofde. Zondag onbeperkt Gamba's eten > echt superlekker. Daarna nog met wel een hele leuke dame me teruggetrokken op de kamer, gelukkig maakte zij wel helemaal waar wat je in een saunaclub mag verwachten, zodat ik mijn eindoordeel toch ten positieve bij kon schaven. Toen ik om een uur of 18 weg ging waren er zeker zo'n 35 meiden : Doorgaans zeer goed uitziend op een enkeling na > maar dat blijft natuurlijk persoonlijk. Wel voor herhaling vatbaar.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 april 2012),Carlitos (23 april 2012),primus1968 (22 april 2012)

  16. #85
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Goed om te lezen dat er zo'n 35 vrouwen aanwezig zijn in Magnum. Dat belooft wat voor de volgende week wanneer Magnum op de planning staat. Maar verbazingwekkend is dat er nog dames zijn die PMC willen doen. Of krijgen ze daar van te voren geen praatje hoe het normaal loopt met de minimale service? Of je had je snikkel misschien niet goed gewassen....

  17. #86
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Nou die had ze van te voren stevig met zeep gewassen, daar kan het niet aangelegen hebben

  18. #87
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 14:09
    Locatie
    Ede
    Berichten
    79
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Zodra ze alleen PMC willen is de lol er gauw af

  19. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Vrijdag jl. samen met mijn maatje Jansen besloten om eens niet naar 1 van de bekende clubs in NRW te gaan, waar we al zo vaak zijn geweest (en nog wel vaak zullen komen, dat dan ook wel weer he )!

    De reis/route

    Kom je via de A67/(A73 vanuit het Noorden) dan is Magnum in vergelijking met GT/VV/PHG zo'n 40-50km extra aan km's maar in tijd scheelt het niet zo veel, zo'n 20-25 min, zeker niet als je via de nieuw aangelegde A74 rijdt. De route die we voor de heenweg namen was inderdaad via de A74. Alternatief de A40 tot Kreuz Moers volgen en dan de A57 of de A40 tot Duisburg volgen en dan de A3 (deze route namen we op de terugweg). Maakt kwa tijd en afstand allemaal weinig uit en daar komt bij Magnum ligt dicht bij de afslag van de A3 en de A46.

    De ontvangst en de eerste indruk

    Mooie ontvangstbalie, zeer fraai verzorgd. Verwelkoming aan de Theke door ... Sem/Sam (ex-Theke Nanu34/ACA/LR) en daarvoor . Nadat we het burgerpak hadden omgewisseld voor het IJsberenvel in een kleur die ik niet kan benoemen eerst een rondleiding door de Club. Dat was ook nodig want zoals eerder vermeld de Club is inderdaad zeer groot. Samenvoeging van 3 clubs eerder in het zelfde gebouw nadat alles ook nog eens grondig verbouwd is.

    Dus 3 barruimtes, restaurant (a la carte), meerdere kino's (ook met Sky Sport :wink en douches en toiletten, het ziet er allemaal zeer luxe exclusief en verzorgd uit. Veel personeel en zeer schoon.

    Leuk SFL in de bar weer eens te ontmoeten maar die had zijn ding(en) :wink: al gedaan en had al weer andere snode plannen gesmeed dus bleef niet al te lang. Jammer! Je vertrok voor het hoogtepunt man!

    Verder een mooie Sauna op het binnenterras waar het in de zomer ook goed verblijven zal zijn net als trouwens op het terras dat je bereikt op het nivo van het Penthouse.

    Eten en drank

    Eten a la carte in restaurant op PSR nivo + een buffet (alleen het buffet zou voor mij al volstaan!). Drank gratis, voor bier betaal je 2€ en ik meen cocktails/longdrinks zijn 6€. nb. Cola uit een flesje en dat smaakt beter dan uit een automaat.

    Line-up dames

    Bij binnenkomst rond de 40, ik begreep dat er in totaal de avond maar liefst 75 (!!!) dames waren. Das veel, maar omdat de club zo groot is en 3 barruimtes heeft is het als eerder opgemerkt lastig in te schatten hoeveel dames in deze club aanwezig zijn. Wachttijden waren niet aan de orde, was zeker niet extreem druk kwa gasten.

    In tegenstelling tot veel andere clubs kent Magnum (althans op de vrijdag dat ik er was) een vrij diverse line-up. Je ziet er Afrikaanse, Latina en Thaise dames die je in veel andere clubs vaak niet ziet. Maar natuurlijk ook genoeg Roemeense en Bulgaarse en Duitse Dames. Goede gevarieerde line-up, wel iets te weinig dames met zeg maar de X-factor.

    Afwachtend waren de dames bepaald niet, animeren deden ze ook niet maar laten we zeggen dat ze graag op je af stappen en een praatje willen maken !

    Overkwam mij ook en het was dit maal niet een Roemeense maar een Bulgaarse die op me af kwam en wat zoete broodjes begon te bakken, dat deed ze ze niet slecht hoor, ze smaakten echt wel goed (die broodjes dan he) en ach ik had al lekker gegeten, had al uitgebuikt mijn espresso gedronken zag dat Jansen in de Kino (met Dasy??) ook al een punt zat te maken dus ik dacht bij myselven wat te doen?
    Het was mij inmiddels al duidelijk geworden dat deze Bulgaarse luisterde naar de naam Emy, een cup 75B had (ik mocht het testen, daar ik zei dat ik met dames die een Cup 75B hebben toch wel wat ervaring had), ze redelijk zelfs voor mij verstaanbaar Duits sprak, ze toch wel licht soms tenderend naar zwaar erotiserend op mij werkte, kortom ik zat in een zeer lastig parket! Wat te doen???

    Voor een moment dacht ik nog even misschien beter dat boek verder te gaan lezen waar ik mee bezig was en wel dit boek "Kritik der reinen Vernunft, Immanuel Kant". Dat moment duurde niet langer dan 1.2 msec en toen besloot ik maar in te gaan op haar wens me door haar te laten en ook haar te te gaan . Aldus geschiedde.

    In Magnum liep ook nog een snoepje rond, midden 20, type GND, Jansen kende deze dame nog omdat ze nadat hij met haar in gesprek raakte zich realiseerde dat hij met deze dame ook in LR met haar een goede sessie beleefd had. Naam?? Please help!

    Fazit

    Een zeer geslaagd bezoek aan een heel mooie club. Iets verder rijden dan de bekende clubs maar het loonde vond ik zeker de iets langere reistijd. Maar samen met Jansen reizen, ach dan verveel je je toch nooit :wink:.
    Zet in die club nog wat super stunners, draai nog wat Manele nummers laat op de avond en de hemel op aarde is gevonden !

    n.b. in Magnum is 60m -> 30 + 25E. Mijn Bulgaarse zei FT is 30E/AV is 60E !

    De entree is voor alle duidelijkheid dus 50€ . Meer info hier:
    Three in One

    Ik plaats het mooie plaatje van BS hier nog maar eens. Met dat in je hoofd wordt het wat duidelijker hoe de club in elkaar zit.



    -Het gebouw is niet te missen, er staat langs de straat een bord. Parkeren doe je dus achter (langs de straat zal 's avonds ook wel gaan).
    -Lockers bevinden zich in het Penthouse gedeelte. Met de trap loop je daar omhoog om naar het penthouse gedeelte te gaan (vrij rustig).
    -Via een lange gang loop je naar het Harem gedeelte waar ook het restaurant is en waar de meeste dames zich ophouden.
    - Je loop van het Harem gedeelte (alles gelijkvloers ) door naar het Atrium gedeelte en dan passeer je rechts een gang met massage ruimtes.
    - Voor het Atrium gedeelte passer je eerst links de whirlpool en rechts kun je naar de buitentuin waar ook een Sauna is.

    Het mag duidelijk zijn dat de club groot is!
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 april 2012 om 23:27
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. Onderstaande 13 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 april 2012),Alfijojo (29 april 2012),Ascari (28 april 2012),Badslippers (29 april 2012),Carlitos (28 april 2012),egon, Dr. Rammler (29 april 2012),gignnl (29 april 2012),Jansen (29 april 2012),lustman (30 april 2012),Megaboob (29 april 2012),Picasso 1 (28 april 2012),SFL (28 april 2012),Willi69 (28 april 2012)

  21. #89
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag Eerste keer Magnum

    De generaal van het machtigste ijsberenleger ter wereld, had me een vrijkaart geschonken voor club magnum. Aangezien de generaal, genaamd Willem2, dezer dagen eerder het leger des heils zou leiden ipv het voortouw te nemen van het brutale ijsberenleger dat voor 50€ vrouwen en kinderen gaat verkrachten in saunaclubs en daar evenzeer dood en verderf zaait, werd ik met de vrijkaart aangesteld om op verkenning te gaan. In mijn kielzog zouden ook de prominenten Big30 en Jansen volgen. Alsook de Killer-Bull, maar die mongol wist uiteindelijk de weg niet te vinden en zat aan de andere kant van Duitsland op den duur! Dus bij deze zet ik mijn prospectie-opdracht ten behoeve van de andere ijsberen even op papier!

    De eerste indruk:
    Rond 13u toegekomen.
    Groots… Ik kreeg zo’n beetje de indruk van Artemis langs de buitenkant. Ook wat later binnenshuis met de verschillende verdiepingen, bars en diverse ruimten. Qua parking en de exacte ingang is het niet meteen duidelijk, want ik zat al meteen verkeerd bij een Thaise privé-ontvangst. Ik moest wel degelijk in dat gebouw zijn, maar diende de ingang aan de overkant van de binnenkoer te gebruiken. Van parking stond er niets aangeduid, maar ik reed tot achter en daar draaide ik de ondergrondse garage in. Daar stonden enkele louche types gemeen te doen, maar toen hen opviel wat een brok testosteron ik ben, toen ik naderbij kwam, zongen ze al een toontje lager. Ik vroeg hen of het OK was dat ik mijn bolide daar kon laten staan en dat was voor hen geen probleem.

    Toen ik wat later na 2 pogingen de juiste deur gekozen had, werd ik ontvangen door de Marokkaanse theke die in het nabije verleden ook al in LR achter de bar en balie stond. Met haar is de ambiance steevast verzekerd en ik voelde me meteen thuis. Ze liet enkele wachtende mokkels bij de receptie achter en ging met me mee om me een locker toe te wijzen. Maar tot dusver de rondleiding van haar kant. Ze wees me Stefano aan die de desk bemande aan de lockers en met verdere vragen kon ik bij hem terecht. Toen ik mijn lichtbruin robijntjespak had aangetrokken en de jongeman zocht om hem de weg te vragen, leek die idioot wel in rook opgegaan. Ik was daar helemaal alleen en de stilte was beangstigend. Ik zag alleen maar lange gangen, vele deuren en het trappenhuis.
    Ik opteerde om de trappen te nemen. De trappenkoker deed me dan weer denken aan laufhaus Pasha te Keulen met zijn 7 verdiepen (maar blijf vooral op het 7de weg als je niet bij een katoi wil belanden). Op de volgende verdieping was er niks. Weer enkel gangen in L-vorm met een hoop gesloten deuren. De verdieping daarboven vond ik een WC een kamer die enkel voor DVP’s toegankelijk was en een barruimte. Namelijk de sportsbar. Er stond een TV met een sportkanaal, maar de bar was leeg. Je kon zo zelf een fles wodka uit de bar nemen en ze in je kop gieten. Ik had het nog gedaan ook, mocht ik eerder al niet in de gaten hebben dat er overal camera’s aanwezig waren. Als je door die bar liep had je ook een buitenterras met uitzicht over de industriële omgeving. Nog een verdiep hoger had je nog een ruimte om te hangen en een soort van grote open badkamer. Ook daar was geen kat te bespeuren en dus ging ik terug naar onder.

    Na wat ronddwalen in de gangen zonder GPS of kompas, zag ik in de verte toch wat beweging. Ik liep de lange gang af en zag bij verschillende deuren die ik passeerde dat er ook saunaruimtes, jacuzziruimtes, relaxruimtes en een kino aanwezig waren. Na de lange gang kwam ik in een mooi ingerichte ruimte terecht met een uit natuurstenen vervaardigde bar. Een 7-tal meiden hingen er verveeld bij. Ik nam wat te drinken en zette mijn ronde verder. Ik liep verder langs opnieuw een jacuzzi en een binnenpleintje met een sauna en daarna kwam ik opnieuw in een andere bar terecht. Nog groter en gezelliger dan de eerste, alleen was er weer geen levende ziel te bekennen. Ondertussen was ik al met de hoek meegedraaid en liep ik de barruimte gans door. Opnieuw een deur door en ineens zat ik in een kleine ruimte met drie wijven, waarvan eentje boven een bidet haar poes aan het inzepen was. In het Duits maakten ze zich dik dat dit alleen voor dames was en dat ik daar niks te zoeken had. Dus ikke rechtsomkeer en liep recht in de armen van 2 negerinnen. Eentje kende ik vaag van in PHG en de andere stelde zich voor als Happy. “I am happy” zei ze me handreikend. Ik drukte haar de hand en zei: “I’m also very happy at the moment”. Beide dames giechelden het uit alsof ze deze dwaze opmerking nooit eerder gehoord hadden. Maar goed, Happy bood me een verdere rondleiding met de nodige info aan en dat sloeg ik niet af. Zo kreeg ik ook aanwijzingen waar de handdoeken lagen en waarop ik zoal recht had. Dat bier bv extra kost en dat soort dingen.

    Met Happy, niet meteen de knapste stoot van de eeuw, overliep ik dus opnieuw het hele gebouw. Ze gaf me keurig de uitleg en we kletsten tussendoor wat. Ik begon haar wel te mogen. Na de hele toer was het alsof ik de marathon van Londen gelopen had en keerde we terug naar de bar waar ik dringend mijn dorst moest lessen. Nu waren er al een tiental dames aanwezig, maar niets dat er echt bovenuit stak. 3 negerinnen, een grote Thaise met siliconentieten, een paar jonkies en de rest waren dames van middelbare leeftijd die hun beste tijd ook al gehad hadden.

    De Wellness:
    Na dorst te lessen in de bar en enkele opdringerige sloeries te ontwijken, ging ik wat relaxen in de sauna. Ik had keuze uit de kleinere sauna’s in de gang en dan die ene grote op het binnenpleintje. Ik opteerde voor de laatste. Ik moet zeggen dat de wellnessfaciliteiten ver uit elkaar liggen en totaal niet overzichtelijk zijn, maar laat het wel gezegd zijn dat alles in orde en netjes is en bovendien uiterst proper. En zo hoort het ook! Geen toestanden zoals in Oase of bij mijn laatste bezoek aan LR.

    Ik kroop in de sauna en vertoefde daarin een kleine 20 minuutjes. Na 10minuten kreeg ik al een privéshow voor het grote raam. Het was een Russische blondine die zich geil stond te profileren. De temperatuur in de sauna ging op dat ogenblik over de 120 graden, hoewel deze op 90graden ingesteld was. Uit de sauna liep ze me achterna als een verloren schoothondje. Gelukkig was ze er wel, want ik vond niet meteen een douche in de buurt van de sauna. Daarvoor moest ik terug naar binnen en helemaal verdoken achter een muurtje wees ze me de dichtstbijzijnde douche.

    Ze gunde me echt geen privacy en bleef staan toekijken toen ik me stond af te spoelen. Ik werd er helemaal ongemakkelijk van. Uiteindelijk bood ze aan om me helpen afdrogen, maar ipv van me fatsoenlijk af te drogen stond ze me daar al in het midden van openbare ruimte af te rukken. Het was Olga uit Moskova en met haar zou ik als eerste de eer hebben. Hoewel het uiteindelijk niets eerbaars was. Voor mij persoonlijk een duchtig tegenvallertje dat niet bepaald welriekend was uit haar snavel. De uitleg krijg je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Olga-(Russin)

    De DVP’s en het personeel:
    Na een ondermaatse sessie met de blonde Russin, ging ik terug wat in de bar hangen. Er zullen nu wel wat meer dames geweest zijn. Rond de 25 neem ik aan. Waarvan meer dan de helft ook in die ene barruimte rondhing en de rest over het hele complex verspreid zat. Vaak achter hoek en kant of in duistere steegjes. Naar mijn meug niet overzichtelijk. Er waren beslist ook mooie vrouwen aanwezig, maar dat was een minderheid. Bovendien liep er niet echt het ideale type voor SFL de verschrikkelijke rond. Wat nog het meest in mijn smaak viel, was de Thaise bardame. Die zeer gedienstig en beleefd is… Maar helaas moest ik daar weer met mijn poten en pik van afblijven. Om bij het personeel te blijven: de ontvangstdame, de schoonmaakploeg, de bardames en Stefano het manusje van alles, waren zeer correct en heel vriendelijk. De bedrijfsfilosofie van Magnum is zeker niet verkeerd. Zoals ik al zei was het enige probleem eigenlijk de mokkeltjes. Gemiddeld wat ouder, wat dikker of wat meer gekleurd dan in de andere saunaclubs. Al moet ik wel zeggen dat er bv meer diversiteit was tussen het aanbod dan bv in PHG of in LR. Het had een vergelijkbare line-up met PSR, YY en GT. Weliswaar een pak minder mokkels, maar onder de weinigen was er zeker geen bendevorming per nationaliteit. Mocht het een klein kruipkot zijn dan had ik met het aantal vrouwen eigenlijk vrede genomen. Zeker niet omdat er mijn inziens nog altijd meer dames waren dan ijsberen. Maar omdat de club zo groot is en alles zo verspreid ligt, steekt het toch wel je ogen uit.

    Uiteindelijk viel ik in de bar terug in de handen van de Afrikaanse kolonie. Ondertussen was er nog een heerlijk zwartje bijgekomen die looks van een model had. Misschien had ik in haar toch wel het meeste zin, maar de klik ontbrak. En uiteindelijk ging ik niet voor uiterlijk vertoon, maar koos ik voor karakter. Daarmee belande ik bij de Ghanese Happy die me eerder al een rondleiding gaf. We gingen voor een uur de kamer op. De details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Happy-(Ghana)

    Na Happy was ik al meer happy dan bij mijn eerste sessie van de dag. Ik ging me wassen, nadat ik haar betaalde en ging daarna terug op wandel. Na heel het etablissement nogmaals afgelopen te hebben kwam ik toch op een ruwe schatting van maximum 30 dames terecht. Zeker niet meer, wat andere bronnen ook beweren.

    Terug in de bar dronk ik wat en merkte ik op dat de muziek al een tikkeltje luider stond, maar uiteindelijk was het nog veel te zwak om een feestje te bouwen. Terwijl ik van een bruisend watertje zat te genieten, kreeg ik opnieuw het gezelschap van Happy. Ik had haar al gezegd dat ik geen 2x op een dag met dezelfde zou gaan kameren, maar ze liet niet los. Uiteindelijk was het nog wel een leuke babbel, maar het hinderde me om nader kennis te maken met andere mokkels.

    De collega’s:
    Ik had namelijk met Killer-Bull afgesproken, maar die dwaas vond de weg maar niet. Tussendoor ikke maar berichten naar hem sturen en bellen. Maar de ene keer reed hij rondjes in Kaarst, dan was hij verloren gereden in Neuss en toen ik hem zei dat hij de brug over moest, over de Rein, zei hij doodleuk dat hij daar al 7keer overgereden was. Het is ook altijd wat met dat varken. De ene keer rijdt hij zijn wagen in de prak wanneer we nog eens afspreken en nu was ie compleet de weg kwijt! Ga daar mee naar de oorlog! Hij gaat dan al zo weinig naar de saunaclubs en wanneer we dan nog eens kans hebben om samen de road te hitten, dan scheelt er telkens wat. Hij kan zorgen dat hij er op mijn verjaardag in PHG bij is of ik ruk hem de ballen van zijn lijf en ram zijn gigantische klepel door zijn bakkes. Uiteindelijk is de verloren zoon nooit terecht gekomen in Magnum. Toen ik hem wat later meedeelde dat ik naar Dolce Vita ging, een club die hij wel weet liggen, toen zat de rooie smeerlap al in Heaven7.

    Maar ik kwam nog andere bekenden tegen. Toen ik met Happy aan de bar hing zag ik plots twee gangsters de club binnenwandelen. De ene was de tweede in rang van dit amusante forum, Big30 genaamd en de andere was Jansens. Oei dacht ik… Het mag hier wel een groot complex zijn, maar kunnen de fundamenten van dit gebouw het wel aan dat er zulke 2 grote ego’s als mij en Jansen in het gebouw vertoeven? Gelukkig werden de grote ego’s even terzijde gelegd en drukten we elkaar de hand. Ook nog even een woordje gewisseld met Big30, maar beide heren vingen hun dagje uit aan met een hapje. Ik volgde hen even naar het restaurant.

    Het vreten:
    Zag er op het eerste zicht smakelijk en degelijk uit. Geen goedkope shit zoals in GT en LR. En alles in hetzelfde kader als PSR. Je geeft je lockernummer, je besteld wat, en even later wordt er een rijkelijke schotel voor je opgediend. Alles proper en netjes. Ikzelf nam niet de tijd om te eten, want mijn besluit lag vast dat ik naar Dolce Vita zou doorreizen. Ik nam afscheid van beide ijsberen en hoopte hen later op de dag nog in Dolce terug te zien. Helaas is dat er niet van gekomen of hebben we elkander gemist.

    Besluit:
    Tot zover mijn eerste ervaring in Magnum. Mooie en grote club… Heel wat potentieel, maar dan moeten er zich dringend meer mokkels aandienen. Alles verliep vriendelijk en correct en de netheid viel enorm hard op. Volgens Big30 komen er in de loop van de avond en nacht nog een heleboel dames en gasten bij, maar daar besloot ik niet op te wachten. Hij zei me dat er nog meer moois op komst was, maar daar hechte ik geen geloof aan. Al kwam Sinterklaas en zwarte piet, Geert Wilders of de paus, ik moest dringend andere horizonten opzoeken. Bovendien zei diezelfde Big30 dat het in Dolce van het zelfde laken een pak zou zijn, maar dat had hij mooi mis. Was ook wel relatief kalm, maar bij het aanbod hoertjes aldaar, vond ik toch sneller mijn gading. Eveneens de verwachtingen die ik heb van het andere geslacht.

    Een sfeermakertje ter afsluiting van Magnum: http://youtu.be/m_gh_j8lIcw

    Het tweede luik van de dag speelde zich af in Dolce Vita. Zie hier de link naar het vervolg: https://www.ijsberenforum.com/forum/...915#post263915
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (29 april 2012),Ascari (28 april 2012),Badslippers (28 april 2012),Big30 (28 april 2012),egon, Dr. Rammler (29 april 2012),gignnl (29 april 2012),Jansen (29 april 2012),Megaboob (29 april 2012),Picasso 1 (30 april 2012),satanic surfer (29 april 2012),Sphinx (29 april 2012),The Joker (28 april 2012)

  23. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Besluit:
    Tot zover mijn eerste ervaring in Magnum. Mooie en grote club… Heel wat potentieel, maar dan moeten er zich dringend meer mokkels aandienen. Alles verliep vriendelijk en correct en de netheid viel enorm hard op. Volgens Big30 komen er in de loop van de avond en nacht nog een heleboel dames en gasten bij, maar daar besloot ik niet op te wachten. Hij zei me dat er nog meer moois op komst was, maar daar hechte ik geen geloof aan. Al kwam Sinterklaas en zwarte piet, Geert Wilders of de paus, ik moest dringend andere horizonten opzoeken.
    Omdat Magnum tot 05u open is zijn er veel Dames die pas om 18u beginnen. Ik denk dat nadat je vertrok er nog zo'n 15-20 dames bij zijn gekomen. Waarbij ook de nodige dames die jij denk ik wat miste d.i. "jonge Roemeentjes".
    Maar wat zeker waar is en ook een bewuste zeg maar keuze van Magnum is dat de line-up meer variatie kent dan in veel andere clubs.

    Gekleurde dames is niet zo mijn ding, maar van de clubs net over de grens vind je die in Magnum denk ik relatief het meest. Er liepen ook een paar Thaise/Filipijnse dames rond.
    Plan was oorspronkelijk om later op de avond ook nog DV te geen bezoeken maar omdat het vertrek om 23u was voorzien ontbrak daarvoor de tijd en eigenlijk toen we een eerste rondje in Magnum hadden gemaakt dachten we al dit bevalt goed en werd het plan al bijgesteld dus bezoekje DV komt later nog wel een keer.

    De toetjes waren trouwens ook erg lekker, komt toch niet vaak voor behalve in PSR dan dat je een lekker Mouse au Chocolat of een Creme Caramel kunt bestellen. Van die mogelijkheid na een tweede eetronde dus maar gebruik gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 april 2012 om 23:32
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (29 april 2012),Jansen (29 april 2012),SFL (29 april 2012)

  25. #91
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    @Big:

    Naaaahh, jonge Roemeentjes, zijn zeker geen noodzaak! Mijn probleem is dat ik overdaad en een ruim divers assortiment ter beschikking wil. Liefst nog met overzicht… En dat mankeerde in Magnum. Maar je moet me niet overtuigen hoor, in Magnum kom ik nog wel terug. Als ik op een zaterdagavond eens in de buurt ben, ga ik het zeker nog eens proberen. Dan kan ik achteraf nog combineren met een nachtje stappen in Düsseldorf. Bv in Griekse discotheek Rex ofzo.

    In Dolce was het ook geen overrompeling aan jonge Roemeentjes, maar wel een gevarrieerd aanbod. Ondanks jouw veronderstelling was er wel meer bedrijvigheid dan in Magnum. Maar goed, volgende keer blijven we samen en jagen we met gebundelde krachten de nieuwe kudde van 20 à 30 prijsbeesten op.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    In Dolce was het ook geen overrompeling aan jonge Roemeentjes, maar wel een gevarrieerd aanbod. Ondanks jouw veronderstelling was er wel meer bedrijvigheid dan in Magnum.
    @SFL,

    Mijn punt was eigenlijk meer dat omdat DV ook een club is die do-za tot 05u open is ook daar pas begin van de avond het wat drukker zou worden. Komt natuurlijk ook omdat bij clubs die zo laat open zijn er vaak met een dag en avond ploeg wordt gewerkt (de dagploeg blijft dan vaak toch zo lang tot de centjes binnen zijn).
    In Magnum heb je inderdaad niet na 1 oogopslag een beeld van hoe druk het is kwa dames. Moet je eerst een rondje maken door de 3 bars, 3 kino's en nog wat hoekjes waar de dames zich kunnen ophouden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (29 april 2012)

  28. #93
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Ik heb deze club afgelopen vrijdag bezocht. De hele inrichting is top, echt top. Je moet inderdaad wel uitkijken dat je niet verdwaalt. Het biedt veel meer ruimte dan nu nodig is. Er kunnen (moeten) dus veel meer meiden in en graag ook wat aantrekkelijker dan wat er nu rondloopt. Het personeel kan ook wel een schop onder de reet gebruiken, wat een apatisch zooitje. De thekefrau vroeg bij binnenkomst of dit mijn eerste bezoek was, op mijn bevestigende antwoord raffelde ze een riedeltje af waar ik ongeveer 10% van begreep. Nou ben ik toch zo dat ik het zelf allemaal wel ontdek, dus maakte me dat niet uit. Uit het meisje bij de omkleedruimtes kwam geen boe of bah. Ze gaf me mijn slippers en dat was het dan. verdere info kreeg ik ook niet van haar, zeker geen rondleiding. Het meisje in het penthouse vond ik een plaatje, maar als ze een flesje drinken overhandigde, werd werkelijk iedere keer het rietje vergeten. Meest stompzinnige was wel het restaurant. Ik wilde daar twee keer gebruikmaken van het buffet. Beide keren waren er geen borden. Op mijn vraag daarna bij 1x bij de homo die het restaurant lijkt te runnen, kreeg ik het antwoord, komt zo. De tweede keer vroeg ik het aan het meisje aan de bar. Die zei ook komt zo. Maar beide keren, duurde het maar en duurde het maar. Bij de eerste keer had ik zoveel trek dat ik me tien minuten liet welgevallen, bij de tweede keer heb ik het na drie minuten opgegeven, wachten op BORDEN, XXX!

    Magnum is nu veel te groot voor het aantal mensen. De tweede verdieping met omkleedruimtes staat helemaal leeg. In het penthouse heb ik een keer drie dames gezien, voor de rest geen mens, in de lounge, bad, sauna en kino boven al helemaal niemand. Ik was er op vrijdagavond tussen iets van 9 en 1 uur. het zou party zijn volgens de aankondiging. Ja, er waren twee dj's die die naam niet verdienden. En voor de rest, had ik geen idee wat de party was.

    Dan de dames: meer dan 50 zullen het er beslist niet geweest zijn op deze vrijdag party avond. Het gebruikelijke overtal aan oosteuropees spul, een paar Afrikaantjes en drie Dominicaansen. Dat was het. Ik trof ook een Marokkaanse aan en daarmee een kamer ingedoken. Dat was een vergissing, maar ik was moe, het zat en het verbaasde me dat ze mijn jodokus al op de bank pijlsnel op oorlogssterkte kreeg. Maar toen we eindelijk op de kamer belandde, moest ze natuurlijk weer overnieuw beginnen en toen zag ik ook pas goed dat ze toch wel stevig was (en dan ben bedoel ik niet mollig en ben ik nog vriendelijk) en ze rook behoorlijk naar alcohol. Kortom, daar bakte ik niks van. Ze deed wel haar best, dat moet ik toegeven.

    Ik ga vast nog wel een keer terug, potentie heeft de club zeker en iedereen verdient een tweede kans!
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 april 2012 om 19:04 Reden: gevloek

  29. Onderstaande 2 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 april 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012)

  30. #94
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    n.b. in Magnum is 60m -> 30 + 25E. Mijn Bulgaarse zei FT is 30E/AV is 60E !
    Bedoel je: 60 minuten is 50 euro + 25. Dat is namelijk wat er bij binnenkomst wordt uitgelegd door "Theke" met de duidelijke mededeling dat als dames meer vragen je dat uitdrukkelijk moet melden. Dit is namelijk een club met het 50/25/25/25 prijsbeleid. Mijn ervaring is dat FT 25 en anaal 50 is.

  31. #95
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zo ben ik even een dag niet op het forum en wat zie ik ?
    Dat SFL en Big30 er zo uitgebreidt over geschreven hebben dat ik alleen nog maar met een klein kut verhaaltje kan komen.

    Eerst even SFL antwoorden : : Nadat jij vertrokken was hebben we wat gegeten en zijn wat verder gaan rondlopen in de club,
    eerst had ik nog wel het idee om ook naar Dolce Vita te komen maar na een Bulgaartje ( Desie )tegen het lijf aangelopen te zijn, en deze eerst een lekkere opwarm periode heb laten uitvoeren in een Kino waar we net naast stonden zijn we daarna de kamer 21 opgegaan vlakbij de receptie.
    Daarna heb ik wat sauna gebeuren genomen en Valentina Albanees ex LR.) tegen gekomen.
    Desie heeft me rond 20.00 u weer verwend met een massage die uitliep op een tweede hoogtepunt in een nandere kino.

    Voor ik het wist was het al 20.30 u en hebben Big30 en ik besloten om te blijven omdat de zaak volstroomde met dames.
    Daarna het bubbelbad ingegaan met 2 uit de Philipijnen.
    Om 21.30 had ik een massage van de kleine Tay die super maar een pijnlijke massage gaf die ik nodig had om wat los te maken.

    Dus helaas geen Dolce Vita meer.

    Mijn indruk van Magnum :

    Al weken wou ik de combinatie maken van Magnum en DolceVita en omdat Big30 mee zou rijden hebben we besloten dan ook een afwijkende route te nemen via de A73 en de A74 naar Dusseldorf en Kaarst om zo in Magnum aan te komen.
    Zo hebben we meteen gezien dat dit ook een mooie route is naar GT en wat tijd betreft hebben we niets verloren.

    Bij aankomst zagen we meteen dat het een oud pand was met een goederenopslag van vroeger wat totaal verbouwd was.
    Ik zeg nog tegen Big het lijkt wel een Lauffhaus na wat trappen gebruik.
    Daarna werden we heel vriendelijk ontvangen door een oude bekende Theke uit LR.
    Alle dames daar zijn erg vriendelijk en de keuze is ruim maar dan wel pas na 19.00 u.

    Het eten was goed zeker omdat je daar van de kaart kan bestellen met daarbij een buffet van koude gerechten en ook nog een kaart met Desserts.
    Nou die Big had zijn rugzak wel willen vullen voor de rest van de week.
    SFL zat wat onderuit aan de bar met een getinte dame en was blij dat hij ons zag haha ( ja het was wel erg stil op de middag geen enkele man was daar in de bar.)
    Omdat we een rondleiding kregen van ruim 20 minuten hadden we daarna wel zin in een koffie of Latte.
    Volgens de Theke zouden er nog een aantal ijsberen komen wat ze op haar facebook had gelezen,maar ik denk dat ze allemaal al hadden gezien dat SFL en Jansen er al waren dus dan zou het voor de dames al genoeg zijn om deze plintenbreker en de scheurendichter te moeten weerstaan, en dat we dan ook geen tijd hadden voor slap gelul aan de bar.
    Nee er moest gewerkt worden en op tijd naar Dolce Vita (wat niet doorging omdat Big spoorloos was tussen 18.00 u en 20.15 u)
    SFL vertrok en wij gingen eten en jagen waar me meteen een lekker Bulgaartje tegen het lijf aan liep Desie.
    Op de avond hebben we nog met de leiding gesproken en ook met een Albanese Valentina waarna bleek dat we samen in LR al eens flink langs de plinten waren geweest.
    Om nog even aan te geven wat voor dames er rond lopen na 20.00 u dat waren er rond de 75 en verspreidt over drie gebouwen en meerdere verdiepingen maar in de grote bar zaten toch steeds rond de 40 dames met de eetzaal er bij.
    Blond en lang, maar ook lekker klein met donker haar.
    Afrikaans,Caribisch,Bulgaars,Duits,Roemeens,Albane es,Philipijns,Russinnen,enz enz.

    Rond 23.00 zijn we weer vertokken maar ik had nog wel enkele uren langer kunnen blijven als ik niet terug had gemoeten.

    Herhaling naar Magnum : ja binnen een maand zeker mooie grote club met veel mogelijkheden om te zitten of terug te trekken ook op het dak terras.
    Dolce Vita zal dan ook bezocht worden.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 29 april 2012 om 21:15

  32. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 2 mei 2012),Badslippers (29 april 2012),Big30 (29 april 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),lustman (30 april 2012),Picasso 1 (30 april 2012),SFL (29 april 2012)

  33. #96
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Bedoel je: 60 minuten is 50 euro + 25. Dat is namelijk wat er bij binnenkomst wordt uitgelegd door "Theke" met de duidelijke mededeling dat als dames meer vragen je dat uitdrukkelijk moet melden. Dit is namelijk een club met het 50/25/25/25 prijsbeleid. Mijn ervaring is dat FT 25 en anaal 50 is.
    Yep een uur is 75E in Magnum. Ik begreep dat men zich daar ook redelijk strak aan probeert te houden d.i. eigenlijk wordt 100E niet getolereerd en betekent inderdaad dat je formeel bij de Theke je beklag kunt doen.

    De FT/AV bedragen tekende ik op uit de mond van de Bulgaarse Emy, maar denk ik dat een misverstand is omdat het gesprek toen ook ging over de prijzen in een Club in Erfurt waar ze had gewerkt en waar de 30 min prijzen 60E waren. Miscommunicatie dunkt me.

    Magnum Prijzen:
    - Entree 50E
    - Kamer prijzen: 50/25/25/25, FT = 25E, AV = 50E
    - n.b. Bier = 2E en Cocktail (Longdrink?) = 6 E.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 april 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),seksenfun (29 april 2012)

  35. #97
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Hier komt dan het wandel-verhaaltje en de beklimming van de eifeltoren,maar eerst een trajekt afgelegt met het stalen ros die automatisch het eerste en beste tankstation aandoet waar ze lpg verkopen.
    Daarna begaf het zich op weg naar de A12 die voorbij zevenaar gewoon een andere naam krijgt en wel de A3 welke vanaf de grens tot het knooppunt Kreuz Oberhausen 86.11 km lang is.
    Op het knooppunt gewoon de A3 rechts aanhouden en op dit weggetje blijven rijden tot de A46 ongeveer 42.81 KM weer rechts aanhouden de A46 op om na ongeveer 2 km de A46 te verlaten bij afslag Erkrath en weer rechts de rothenbergstrasse in,rechts de gerresheimer landstrasse in weer rechts de max planck strasse in dan eindelijk eens links de otto hahn strasse in deze uitrijden tot je niet verder kan en dan natuurlijk weer eens rechts de heinrich hertz strasse in waar je aan de linkerkant dat grote gebouw nr24 hebt liggen met een bord van MAGNUM inrijden en je komt op een aardige niet al te grote parkeerplaats waar ook nog eens vrachtauto's worden gelost vol met blikken uit ROEMENIE,BULGARIJE,THAILAND,PHILIPIJNEN,GHANA,POLE N en noem maar op.
    Aan deze parkeerplaats heb je ook de ingang naar MAGNUM waar ze op drukke dagen indien er niet genoeg dames zijn zich verlagen tot het openen van de blikken die ze op voorraad hebben staan.
    Zijn er veel liefhebbers voor ROEMEENSE DAMES dan gaan de blikken uit ROEMENIE open enz. enz.
    Hier begint de beklimming van de eifeltoren netjes op de bel gedrukt en open ging die deur van MAGNUM maar achter die deur eerst een trap beklimmen om bij de receptioniste te komen die me netjes vroeg wat voor maat schoen ik had,zeker om er achter te komen of deze ijsbeer op grote voet leeft,na het inleveren van het vrijkaartje.
    Het schatje achter de balie vertelde me netjes om de volgende trap op te gaan en dan linksaf naar de kleedruimtes.
    Zit je in een rolstoel dan kan je beter thuis blijven of je moet een sterke vent bij je hebben die je al die trappen opdraagt.
    Ik had sleutel 205 en liep zo met de sleutel in mijn hand recht tegen de kastjes op aan de rechterkant van mij,het onderste kastje.
    De verkleedruimte zag er goed uit waar tevens achterin een badruimte gecreeerd was waar de dames met een emmer sop en playborstel hun kut en kont flink mee aan het schobben waren.
    Links het hoekje om kwam je bij de toiletten en de douches,die er zeer goed uitzagen en bij het zien van de schrobbende dames en die op en neer gaande bewegingen van de playborstel moest pielemans ineens zijn urine kwijt.
    Geen probleem wc's genoeg en allemaal even netjes en zeer goed afgewerkt,de eerste indruk die je hier krijgt is top.
    Na het ondoen van mijn aardse spullen het hemelse jasje maar weer eens aangetrokken die de kleur had van de badjassen in PSR.
    Dan sta je zo moederziel alleen in een kleedruimte waar je vandaag pas voor de eerste komt en als ijsbeer ga je toch een beetje snuffelen om te zien wat er allemaal is en waar de overheerlijke zalm aan het spartelen is.
    Mijn neus maar achterna gelopen een lange gang in met allemaal deuren waar natuurlijk kamers achter zitten doch ook nog eens een toiletruimte voor heren die daarna gevolgd werd voor een toiletruimte voor dames en toen kwam deze ijsbeer na een fikse wandeling in een mooie gezellige ontspanningsruimte met een grote bar uit natuursteen opgetrokken.
    Om in NEDERLAND zo'n bar neer te zetten dan moet je diep in je buidel tasten maar hier waren kosten nog moeite gespaard met een verbluffend resultaat.
    Meteen maar op een kruk gaan zitten naar lucht happen en de tong helemaal uit de mond bengelend,het filipijnse meisje wat achter de bar stond wilde meteen 112 bellen maar dat kon ik haar nog net beletten door haar een heerlijke latte macchiato voor mij te bereiden.
    Wat was de latte heet zo heb ik hem nog nooit gehad en nog eens lekker ook.
    Eventjes naar de zalmpjes om mij heen gekeken zonder meteen te bijten,hier zaten best een paar leuke dingen tussen waar je hier niet lang op hoef te wachten.
    Het zalmpje kwam lekker naast me zitten een heel lekker strak donkerbruin meisje tegen zwart aan met een paar tietjes die ik hoog in mijn vaandel heb staan met van die lange zuigtepeltjes.
    Zij was mijn PIELEMANS al aan het bewerken en dus begon ik haar tepeltjes maar vast af te lebberen aan den bar.
    Na een korte pauze even voorgesteld,deze dame kwam uit GHANA en luisterd hier in MAGNUM naar de naam EVA die me meteen aan de EVA uit HAPPY deed denken met haar mooie figuur en dan die tieten waar REX altijd met open mond waar de kwijl uitloopt naar zat te kijken wanneer hij helemaal door haar gesloopt op een bank of kruk zat om weer een beetje op krachten te komen.
    Deze EVA verteld dat het mijn eerste dag in een saunaclub was en nog nooit eerder met een dame geneukt had.
    Daar was ze heel blij mee om mij te kunnen inwijden in de kunstjes van het op en neer gaan van je kont.
    Ze wilde me eerst de hele tent laten zien maar na 4 stappen zei ik tegen haar dat de kleine PIELEMANS ondertussen op springen stond en we daar iets aan moesten doen.
    Dus op naar de kamer maar we liepen alle kamers voorbij en gingen het trapportaal in waar ze me meetroonde naar het PENTHOUSE,ja ijsberen hier begon de beklimming van de eifeltoren waar ik niks over moch vertellen van Carlitos en met die kromme benen en versleten knieen is dat geen kattepies om daar al die trappen op te klimmen.
    Uiteindelijk waren we boven aangeland in het PENTHOUSE wat er prachtig uitzag een mooie zitkamer met een bar erbij en dan dat terras met die prachtige BBQ en ligbanken en nog weer eens een zitgedeelte.
    Een prachtige slaapkamer met 2 tweepersoons bedden tegen elkaar plus een douche ruimte op en op top dit PENTHOUSE.
    EVA was ons aan het inschrijven in een schrift dat achter de bar lag met mijn nummer van het kleedkastje.
    Ik begon het toch wel een beetje benauwd te krijgen want deze zuinige NEDERLANDER begon meteen aan zijn eurootjes te denken,wat gaat die grap me kosten vroeg ik aan EVA en deze zei gewoon helemaal noppes alleen moet je mij betalen wanneer we klaar zijn met dat liederlijke spel wat ik je gaat leren.
    Nadat ik bekomen was van het klimmen op de trappen en mijn hartslag op een normaal ritme zat zijn we het bed opgekropen.
    Heerlijk om met een doorgewinterde dame die alle trukjes kent en tevens 25 jaar ervaring heeft als dame die met op de rug liggen er wat bij wil verdienen en pas 23 jaar oud is te vertoeven.
    Ze haalde alles uit de kast wat ze in haar tasje had zitten en de tietjes die waren echt verrukkel,lekker stevig en niet zo slap als die van HAPPY waar ik mee in LIVINGROOM heb liggen ketsen.
    Deze EVA kwam ook uit GHANA wat een lekker figuur,helemaal geen lijflucht had ze bij haar of het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze die in haar kastje achtergelaten had.
    Ik was weer aardig aan het knabbelen met haar tietjes gewoon het einde maar deze zwarte parel wilde pielemans verwennen wat ze heel rustig en langzaam deed met haar mondje zelfs mijn knikkertjes werden bewerkt en de binnenkant van mijn bovenbenen heerlijk maar tot mijn spijt moet ik jullie mededelen dat het ontbijt de twee sneetjes brood besmeerd met KAMAGRA ik helemaal vergeten was in te nemen.
    Maar het wonder was geschied hij werd ook hard zonder die troep en het ging allemaal perfekt.
    Na een goed uur van rollebollen met elkaar kwam toch nog de explosie bij pielemans en hij spoot het hele kwakje bij EVA in haar mond.
    Even bijkomen op dat grote bed en toen naar beneden om haar de eigen bijdrage van de MENZIS te vergoeden.
    Heb mezelf eerst even onder de douche gewerkt om al dat zweet van mijn goddelijk lijf te verwijderen.
    Had dat beter beneden kunnen doen want na al dat trappenlopen naar het kastje en die 827 treden was ik weer helemaal bezweet.
    Ze nam me mee naar de eetzaal,mooie ruimte waar je rustig kan eten maar die kan niet tippen aan die van PSR.
    Nr. 1,18 en 24 besteld,de nummer een was goed de nr.18 oftewel de staek niet iets om over naar huis te schrijven,ik dacht eerst dat het een speklap was een taaie staek moest 200 gram zijn wat op de kaart stond doch de 100gram nog niet eens haalde.
    Dan het toetje een wafel met in het midden een bolletje ijs met aan de zijkanten slagroom.
    Zelfde systeem als bij PSR bij de bar bestellen en dan komen ze het voor je neus zetten in het eetgedeelte.
    Alleen bij PSR is het allemaal veel professioneler en de staek ook groter en lekkerder.
    Bij PSR eenmaal meegemaakt dat ze eerst de ramen en deuren dicht deden voordat ze mij de staek kwamen brengen en de dame hem met de duim op het bord drukte anders was hij er onder het lopen beslist afgewaaid.
    Maar toch niet verkeerd wat hier gebeurd.
    Na het eten aan de bar plaats genomen voor een latte en na de latte een cola-light.
    Deze cola werd gewoon in een cola-flesje voor mij neergezet en wat kwam weer bij me zitten een dame uit GHANA niet EVA maar LIESA,welke veel op EVA leek dus misschien zussen van elkander het ritueel begon van voren af aan.
    Ze troonde me mee naar de kino waar we misschien een paar minutjes op de bank lagen en pielemans verwend werd met een mond op mond beademing.
    Heerlijk zoals ze dat deed nog beter dan EVA ze kon pielemans nu gebruiken om haar paal-dans-act op te voeren.
    We zijn maar naar een kamer verhuisd aan die lange gang,gelukkig geen trappen meer op.
    Eenmaal op bed begon ze meteen weer met mijn leuter tussen haar lippen te nemen en zo kon het blasen verder gaan.
    Alles was goed aan haar behalve die tieten gingen naar beneden hangen en daar moest ik gelijk weer aan de kapper denken wanneer hij zijn scheermes aan het slijpen was.
    De tepels waren stevige knobbeltjes en de rest van haar figuur zag er netzo uit als dat van EVA.
    Het blasen was vakwerk en daardoor kon ik mijn leuter nog net op tijd uit haar mond krijgen want nu wilde ik neuken.
    Condoom om mijn pik en daar ging ze er boven op zitten en begon ze me klaar te rijden onder het uiten van de nieuwste cowgril songs die ze in GHANA geleerd hebben.
    Eindelijk was het dan weer zover dat pielemans begon over te geven maar gelukkig had hij een kotszak over zijn eikel zitten en na het vullen van die zak met een 1/2 theelepeltje sperma werd alles netjes schoongemaakt.
    Deze keer duurde het allemaal langer dan de eerste keer maar ze kwam met dezelfde rekening als EVA,netjes betaald en toen maar weer het eetgedeelte in met een latte om rustig bij te komen.
    Eenmaal weer op krachten mezelf naar de wihrpool gesleept en daar maar ingedoken.
    Lekker borrelen om als herboren eruit te komen.
    Na de wihrpool weer de bar in voor een cola-light waar inmiddels een DJ zijn lievelingsplaten aan het draaien was vergezeld van een barkeeper die zijn befaamde drankjes voor de dames klaarzette.
    Alles even aangezien en na het nuttigen van 3 cola-lights die mij door EVA netjes gebracht werden,afscheidt van deze GHAANSE schone genomen,de hele gang door gelopen naar het kleedvertrek,de aardse goederen aangetrokken en nog even gebruik gemaakt van de dubbel UC.
    Ik heb de eerste verdieping en het PENTHOUSE gezien wat er tussen ligt niet maar het is allemaal eerste klas hier in MAGNUM tot nu toe de beste en mooiste club van NRW.
    De 4 clubs die de entree hebben verhoogd met 10 euro moeten zich schamen voor datgene wat ze bieden.
    Deze zaak bied je alles wat nodig is en ik geloof niet dat hier wachttijden voor de kamers zijn.
    Genoeg dames aanwezig en van alles wat zoals het hoort in een club,dik,dun,bruin en blank overal genoeg handdoeken voor handen en geen aftandse zoals in die andere clubs.
    Voor mij een mooie ervaring met genoeg sperma in mijn zak en zonder de kamagra toch 2 keer klaargekomen.
    Afgelopen zaterdag ging de chinese les niet door want ze was er niet dus ben ik maar met de verjaardag van onze lieve oude beatrix mijn vrijkaartje gaan inruilen voor een geweldig gebeuren in MAGNUM.
    Waarom moeten we ieder jaar dat feest vieren voor haar,als wij het met alle ijsberen nu op een akkortje gooien en van NEDERLAND een REPUBLIEK maken met WILLEM2 als de president is voor ons veel beter.
    Wanneer je een hoerenlopers forum met 25.000 mensen kan besturen dan is zo'n kikkerslandje waar wij in wonen nog makkelijk te doen voor hem,als bijbaantje natuurlijk,het IJSBERENFORUM komt op de eerste plaats.
    Ik stop maar met tikken want de topjes van mijn vingers beginnen eeltplekken te vertonen.

  36. Onderstaande 9 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 2 mei 2012),Badslippers ( 1 mei 2012),Big30 ( 1 mei 2012),Carlitos ( 1 mei 2012),dbd67 ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Megaboob ( 2 mei 2012),Picasso 1 ( 1 mei 2012)

  37. #98
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Menig goede ervaring begint op een of andere manier altijd met twijfel. Althans bij mij en zo ook dit Magnum-ontmaagdings avontuur. Magnum stond al een tijdje op mijn verlanglijstje om met een bezoek te vereren. Ik was er wel geweest in de Harem tijd, maar het is altijd afwachten hoe een wisseling van concept uitpakt.

    Eindelijk stond Magnum dus op het programma. Voor het gemak een hotel om de hoek geboekt, zodat ik niet rekening hoefde te houden met een lange trip terug 's nachts. De avond voorafgaand op stap geweest, en zoals wel vaker gebeurd werd voor mij - met een goed programma dat wel - de opvolgende avond al ingevuld door de mensen waar ik mee weg was. Bij hen mijn twijfel al aangegeven, omdat ik reeds plannen had (Magnum), maar de optie vooralsnog open gelaten.

    De volgende dag laat opgestaan (rond 12.00) met toch wel 8 uur slaap achter me kiezen, maar toch moe en gaar. Toen begon de twijfel helemaal toe te slaan. Hotel was afzegbaar tot 18.00 uur dus ik kon tot in de middag mijn besluit maken. Het alternatief op die avond was ook goed en ik zou mij daar ook vermaakt hebben - het zou alleen helaas zonder dames of sex zijn. Misschien wel dames, maar dan zou het niet op prijs gesteld worden dat ik er sex mee zou hebben Naar mate de middag vorderde en ik voorbereidingen trof voor als ik een dag of 2 er niet zou zijn, bekroop met het gevoel steeds meer dat ik voet bij stuk moest houden en moest gaan. Als je niet weggaat en de rest van de dag op de bank blijft hangen ben je soms aan het eind nog gaarder. Er op uit werkt dan veel beter omdat je er energie van krijgt - daarbij werkt een uurtje of 2 in de auto met goede muziek ook altijd wel. Dus om 17:00 was ik eruit en zette koers richting Erkrath. Bij het hotel aangekomen, in gecheckt, gedoucht en geschoren en daarna rustig richting Magnum gewandeld om te aanschouwen wat mij te wachten stond

    In plaats van een zij ingang zoals het vroeger het geval was is de ingang nu aan de straatkant. Na betaling slippers, ijsbeerkostuum en wat gratis cocktail kaartje te hebben gehad werd mij verteld waar ik de kleedkamer kon vinden. Deze was in het oude Harem gedeelte, maar een ruimte die er voorheen niet was en waarschijnlijk bij het Penthouse hoorde (evenals de trap naar boven). Na de transformatie naar ijsbeer richting de oude Harem douches gelopen en daar nogmaals gedoucht.
    Vervolgens begonnen aan de verkenning van deze nieuwe club.

    Begonnen in 'Penthouse' door de trap vanaf de entree een etage hoger te nemen - hier vond ik alleen kamers, dus nog maar een etage hoger en hier vond een net ingerichte ruimte met een kleine bar. Er was voetbal op tv en een aantal beren lagen op dat op de bank te aanschouwen. Toen ik daar weg liep zag ik Roxana. Ik herkende haar uit de Harem tijd toen ze er nog maar pas was - en was wel verrast haar tegen te komen, omdat dames meestal niet zo lang blijven plakken. Roxanna herkende mij niet, het was inmiddels al een tijd terug, en ging een trap op en ik besloot ook maar te verkennen waar de trap heen zou leiden. Boven aangekomen bleek dat een Kino te zijn, echter was deze 'bezet'. Althans dat stond er op het bordje op de deur en toen ik het Roxanna vroeg kreeg ik hetzelfde antwoord. Wat het betekende geen idee - wellicht kan je een Kino als kamer boeken?

    Roxanna dacht dat ik de Kino zocht en was zo vriendelijk te vertellen dat de andere houten trap in Penthouse ook naar een Kino leidde. Toen ik haar voor liet gaan de trap af liep ze niet direct naar de andere Kino maar ging terug naar beneden. Het had ook te makkelijk geweest en zo ken ik er ook niet uit de Harem tijd
    Ben toen zelf een kijkje gaan nemen, maar de Kino was helemaal leeg. Er was een kingsize bed en wat bankjes.

    De Penthouse-tour bijeindigt en terug richting 'Harem' - door de lange gang richting het bar gedeelte. Dit bleek een beetje het middelpunt van de club te zijn. Er waren een aantal beren en dames die op de banken zaten cq lagen, er stond een dj te draaien en een aantal dames en beren die aan de bar hingen. Toen ik de ruimte in kwam, werd ik vriendelijk begroet door - bleek later Desi - waar ik later nog beter kennis zou maken. De sfeer was al redelijk goed alhoewel het nog wat rustig was. Het was immers nog vroeg op de avond, zo rond half acht schatte ik.

    Door gelopen naar het oude Atrium wat op hetzelfde verdieping ligt als Harem (had altijd het idee dat Atrium zich boven Harem bevond) en kwam hierbij langs een ruimte met een HWP en wat zitjes waarbij je ook uitzicht op de tuin had. Aangezien het mij te koud was om naar buiten te gaan zag de tuin er wel mooi uit en zou dit in de zomer bij mooi weer zeker waarde toevoegen. In het Atrium gedeelte een drankje besteld en toen liep ik Desi tegen het lijf. Desi, een Bulgaarse van midden 20 schat ik zo. Toen even met haar ergens gaan zitten, waar we ons een beetje konden afzonderen. Dat kan namelijk heel goed in deze club en vervolgens begonnen met verdere kennismaking.
    Heel grappig was dat Desi na een aantal minuten onder mijn ijsbeer kostuum voelde en constateerde dat ik een 'kleintje' had. Ik moest er best om lachen hoe dat er bij haar zo uitvloepte voor ze zich realiseerde wat ze gezegd had en ging het recht zitten praten wat erg schattig was. Desi zei ook dat ze nauw was en dat wij dus het perfecte koppel waren om sex te hebben. Dus daad maar bij het woord gevoegd en haar meegenomen op kamer voor een heerlijk uurtje. Desi is erg hygienisch en waste zichzelf als wel mijn (kleine) grote vriend dan ook uitvoerig - wat nooit zo prettig is met van die doekjes maar het zachte en teasende pijpen wat er nakwam maakte het weer helemaal goed.

    Na Desi bedankt voor de heerlijke tijd (en uiteraard ook afgerekend) gaan douchen en mij richting Harem begeven om de de keuken eens uit te proberen. De kaart is ten opzichte van het verleden zelfs uitgebreid naar mijn idee en ik werd zowaar bedient door een ober (uber queen) die ook voor drankjes zorgde. Helemaal super.
    Hoewel niet iedereen er om zal geven - vind ik goed eten zoals bij Magnum of PSR kan heel erg belangrijk. Tuurlijk gaat het vooral om de dames bij je club bezoek, maar de liefde gaat bij mij echt (ook) wel door de maag. De sfeer werd inmiddels ook wel wat losser en het restaurant zat redelijk vol en ik zat zelf met een Duitse IJsbeer aan tafel voor wie het ook z'n eerste bezoek was.

    Na het eten aangeschoven in de rij voor de cocktails om de kaartjes te verzilveren. Had er zin in en maar direct aan de long islands gegaan Met drankje in de hand even weer even gaan buurten en zo kwam ik bij de HWP terecht waar ik even zat te relaxen. Daar kwam al vrij snel een dame op me af - Chocolate - die vrijwel direct vroeg om op kamer te gaan - wat ik uiteraard weigerde en d'r beetje uitlachte om d'r poging. Dit vond ze niet leuk. Toen ze vroeg of ik later met haar op kamer wilde, heb ik er rustig verteld dat als ze het straks nog een keer zou proberen en dan wat rustiger dat ik het zou overwegen. Ze dacht er even over na en vroeg me toen hoe ze zeker kon zijn dat ik met haar op kamer ging, waarop ik antwoorde dat ze dat niet was. Dat heeft denk zo 10 minuten geduurd terwijl zij zich zat op te vreten en ik me zat te vermaken. Hoewel ik normaal niet zo ben, had ik er nu de grootste lol in.

    Na wat gezeten te hebben nog even verder gelopen richting Atrium en weer en nieuw drankje gehaald te hebben terug naar de area tussen Atrium en Harem bij een tafeltje gaan zitten waarvan er een rij van 3 of 4 zich bevinden langs de glazenwand bij de tuin. Dit was het laatste tafeltje en de rest van de tafeltjes waren ook bezet met ijsberen die daar met een drankje en sigaret zaten. Het was wel een mooie plek omdat er constant dames heen en weer liepen en zo een beetje een indruk kon krijgen wat de club te bieden had.

    Een van de dames die langs liep was de Roemeense Selia - die elke ijsbeer aan elke tafel vriendelijk gedag zei - en bij mijn tafeltje vroeg of ze mocht aanschuiven. Eenmaal naast me bleek haar talenkennis niet van hoog niveau en het wat we het meest gemeenschappelijk hadden was Spaans. Na nog geen drie zinnen kwam ze tegen me aanzitten en begon te zoenen. Selia is een klein (gok 1.55/1.60) lief roemeens meisje met een heerlijk lichaampje met alles op de goede plek, dus toen ik wist dat ze ook (hevig) zoende wilde ik graag met haar verder en zou verdere introductie wel op de kamer gebeuren. Ze sprong van het bankje af en pakje haar tasje dat op tafel lag en terwijl zij dat deed kwam er een ander roemeens meisje aanlopen, stopte bij mij tafel, pakte mijn hand vast, zette haar liefste lach op en zij zwoel "hallo". Ik stond even met mijn mond vol tanden, omdat ze Selia en mij gezien moest hebben en dit dus bewust deed. Selia begon in het roemeens te roepen (bijna schreeuwen) dat ik al geclaimd was, waarop de interrumperende dame haar denigrerend aankeek. Vervolgens keek ze mij aan met haar hoofd iets schuin en vroeg me wat ik wilde doen. Selia stond met haar handtas klaar om de dame een mep te geven. Nu ik mijn keuze al gemaakt had en Selia ook wel mijn type was de brutale dame helaas moeten teleurstellen, maar haar wel uitgenodigd om later eens rustig te leren kennen. Hierop liep ze schouderophalend weg.

    Ik sprong ook van het bankje en Selia pakte mijn hand die ze stevig vast pakt, gaf me een kusje en begeleidde me naar het sleutelafgifte punt. Na de bar ruimte in Harem gepasseerd te zijn in de lange gang duwde ze mijn hand tussen haar benen, zodat ik verder liep met haar heerlijke kontje in mijn rechter hand. Ook bij het invullen van de lijst drukte ze haar kontje in mijn kruis terwijl ze de waslijst van vragen invulde.

    Eenmaal op kamer gekozen voor een uurtje waarbij ze rustig begon aan een lange en goede blowjob en daarna porno-stijl hard geneukt wilde worden - waarbij ze meer bleef roepen dat het harder en sneller moest. Elke keer als ik na een paar minuten even op ademen moest komen, trok ze zich naar mij toe gaf me kusjes, liet zich vallen en trok me op haar en schreeuwde het weer uit. Ik ben er nog verbaasd over dat er niemand kwam klagen over het geluidoverlast. Toen we denk ik 40 minuten op kamer waren was ik helemaal gesloopt door het tempo wat ze constant wilde. Plofte naast haar neer en moest toen even flink uitblazen waarop Selia me direct begon te zoenen en aan mijn pik begon te trekken. Met haar andere hand pakte ze mijn hand en duwde die tegen haar poesje aan en leidde mij naar de plek waar ze aangeraakt wilde worden en het tempo en kracht die ze verlangde; snel en hard. Inmiddels was ze zeiknat en begon steeds meer te krioelen waarbij ze geen seconde liet verslappen als ik dacht dat ze genoeg had. Prachtige mix van emoties en sex - het harde van porno, het gfe van hoe ze tegen me aanlag en ervan genoot. Ik kon het daardoor ook niet lang meer volhouden en zo eindigde deze sessie met een bang.

    Na afgerekend te hebben en de lieve Selia gedag gezegd te hebben - weer richting de Harem bar begeven om een beetje bij te komen en drankje halen. De free cocktails kaartjes waren inmiddels op (was na 3 long island en nog zin in sex maar beter). Toen ik aan de bar stond zag ik Desi in mijn ooghoeken al aan komen lopen. Ze ging achter mijn staan en bedekte mijn ogen met haar handen en vroeg mij wie ik dacht dat het was. Wat ik door het vals spelen van het al gezien hebben, natuurlijk goed raadde. Desi een beetje verteld van mijn avontuur en uitgelegd dat ik redelijk gesloopt was - wat ze wel grappig vond en stelde voor om bij de loungebanken bij de danspaal in het Harem gedeelte te gaan zitten. Hier gezellig zitten praten, waarbij Desi - die op de lening van een bank zat - ook nog met wat andere IJsberen aan het sjansen was. Hoewel die niet echt reageerden en maar een beetje verlegen lachten. Nadat ik inmiddels op de bank was gaan liggen greep ik mijn kans toen Desi wat wilde vertellen en naar mij toe leunde. Ik bracht haar uit balans en plots landde ze op mijn schoot

    De klik met Desi werd steeds beter en we hadden op die manier een hoop lol. Mijn 'kleine' grote vriend werd ook weer wakker en begon achter haar kontje het publiek te begroeten. Aangezien dit niet echt relaxt is voor de andere ijsberen verplaatste Desi zich zo, zodat de IJsberen weer alleen zicht hadden op haar kontje en zodat zij ook een beetje met mij spelen. Terwijl ik haar wat kusjes gaf fluisterde ik haar in dat we als het rustig zouden doen het niet zo opvallen en dat we had dan stiekem in de bar komen doen. Waarop Desi me begon droog te neuken en een blik gaf of ze het overwoog. Mijn knipoog daarna gaf haar genoeg aanleiding om op te staan mijn hand te pakken en mij naar een kamer te begeleiden waar we een heerlijk intieme en uitstekende sessie mochten beleven.

    Na de sessie met Desi afgerekend te hebben, met haar gaan douchen en afscheid genomen van haar. Voor het allerlaatste drankje in de bar begeven. Het enige wat ik nog wilde was een biertje, roken en dan op zoek naar mijn bed. Het had niet veel gescheeld of ik was na het biertje niet direct opgestapt. Aan de bar zat een donkere dame - Melissa - nu heb ik normaal niet veel met donkere dames, maar als ik wel een klik heb, dan zit het gelijk goed. Zo ook met Melissa. Melissa vertelde wat ze allemaal met me wilde doen en dat ze hier in de bar al wilde beginnen, maar ze voelde het goed aan, en wilde toestemming hebben. Zodra ik akkoord ging wist ik dat ik op kamer zou belanden, dus ik hield de boot af. Volgende komt er wel van denk ik.

    In het algemeen een goede kennismaking met de club. Goede sfeer, los, open. Zeker na 9en 's avonds. De dag dat ik er kwam, was er toch redelijk wat publiek en ook vrij veel dames. Veel verschillende dames, voor ieder wat wils. Qua damesoptiek is het misschien niet iedereens club (dit is al gezegd) maar als je meer voor de sfeer, het eten, een mooie club, redelijke prijzen voor een uur (75 EUR), leuke jonge meiden die niet de strengste keuringen doorkomen, maar wel de heerlijke girl-next-door look and feel hebben en ook liefde nodig hebben komt dan is het een aanrader!

  38. Onderstaande 16 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 2 mei 2012),bad pritt ( 2 mei 2012),Badslippers ( 1 mei 2012),Big30 ( 1 mei 2012),Bosco ( 1 mei 2012),Dalton ( 2 mei 2012),De Shyman ( 3 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Jansen ( 1 mei 2012),Megaboob ( 1 mei 2012),rob45 ( 1 mei 2012),salitos ( 2 mei 2012),satanic surfer ( 5 mei 2012),savesexer ( 5 mei 2012),Sphinx ( 2 mei 2012),Willi69 ( 5 mei 2012)

  39. #99
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    In plaats van een zij ingang zoals het vroeger het geval was is de ingang nu aan de straatkant.

    In het algemeen een goede kennismaking met de club. Goede sfeer, los, open. Zeker na 9en 's avonds. De dag dat ik er kwam, was er toch redelijk wat publiek en ook vrij veel dames. Veel verschillende dames, voor ieder wat wils. Qua damesoptiek is het misschien niet iedereens club (dit is al gezegd) maar als je meer voor de sfeer, het eten, een mooie club, redelijke prijzen voor een uur (75 EUR), leuke jonge meiden die niet de strengste keuringen doorkomen, maar wel de heerlijke girl-next-door look and feel hebben en ook liefde nodig hebben komt dan is het een aanrader!
    In de eerste plaats bedankt voor je mooi en helder geschreven bericht, heel herkenbaar voor degenen die reeds een keer in Magnum zijn geweest.

    n.b. zoals op het plaatje van BS valt te zien heb je een ingang aan de voorkant (=straatkant) en de achterkant (= bij de parkeerplaats) maar dat vind je of zelf uit als je er parkeert dan wel scheelt 80m lopen wat niets is in vergelijking met wat je aan afstand toch al af zult leggen als je eenmaal binnen bent.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  40. #100
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Vandaag voor de tweede keer Magnum ongepopt verlaten. Ik had van te voren gebeld en men gaf aan 35 tot vrouwen te hebben. Dat zouden er later meer dan 50 worden. Toen ik daar was kwam ik niet verder dan 18, waar de rest is gebleven weet ik niet. Waarschijnlijk aan het pannenkoeken. De overgebleven dames waren niet echt mijn smaak. Ben na 2 uur (21.15 uur) vertrokken naar PHG en daar 2 sessies gehad, waarvan 1 minder en de ander super. Dus een leuke avond alsnog. Korte recensies volgen.

 

 
Pagina 4 van 52 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

  FKK Artemis 468*60