Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 2424849505152
Weergegeven resultaten: 1.276 t/m 1.299 van 1299
  1. #1276
    Geregistreerd
    11 juli 2023
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    96
    Discussies
    0
    Thanks
    98
    Thanked
    480 in 58 posts

    Standaard

    Eerste indruk, groot industrieel, sauna deel is zelfs wat kil. Zwembad is leeg en ziet er desolaat uit. Goede douches, sauna op temperatuur.

    Stuk of 40 vrouwen, door alle ruimtes lastig overzicht te krijgen.

    Eten is in bakken. Rijst is al dente, als er iets is wat niet al dente moet zijn is het rijst. Toch lekkere linzen soep.

    Vanuit de bar verschillende hoekjes stukjes eindeloos rondjes lijkt het. Tot drie keer toe ergens terecht gekomen waar ik waarschijnlijk niet moest zijn.

    Net met paar gesproken, meeste proberen 100430 als je wat doorvraagt is 50430 mogelijk alles milieu onvriendelijk. Dat geonderhandel is maar niets wat mij betreft. 3e ronde voor vandaag met Amy, was leuk, maar door pijn aan mn knie viel de motor halverwege still. Wat gerelaxt.

    Nog eens een rondje gemaakt. Merk dat deze club niet iets voor mij is, beter dan Oceans, maar er mist was sfeer. Je merkt ook dat er niet zo veel gasten waren, maar wel veel vrouwen. Je wordt vrij actief benaderd. Bij het eet gedeelte kun je het best zien wat voor vlees je in de kuip hebt, op andere plekken wat te donker.
    Toch nog een rondje, dame gekozen die zegt goed te kunnen masseren. En dat klopte, was mooie sessie, 100460 hmh. Toch nog met een glimlach hier weg.

    Zo rond 23h nog veel nieuwe dames, lijkt stuk of 55 nu. Stuk of 30 beren.

    Dank voor de vrijkaart via Tombola die dit bezoekje mogelijk heeft gemaakt! Deze moest overigens even worden gecontroleerd bij twee extra personen.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (30 december 2023),Ascari ( 1 december 2023),comcom ( 3 december 2023),Hoerenfluisteraar ( 1 december 2023),mentholbear ( 2 december 2023),pret ( 1 december 2023),Shakir ( 1 december 2023),The Joker ( 1 december 2023),Ties85 (14 januari 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2023),Wentelt Eefje ( 1 december 2023)

  3. #1277
    Geregistreerd
    6 maart 2006
    Last Online
    16 december 2023 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Is de Weinachtsparty nu vandaag of morgen? Op de site van Magnum staat vandaag hier staat morgen....

  4. Onderstaande leden hebben Madmaxy bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 december 2023)

  5. #1278
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Ik vermoed eerder op een drukke zaterdag dan op een lome zondag. Misschien was die aankondiging in november een foutje. Of misschien hebben ze 2 dagen feest. Bel ze voor de zekerheid.

  6. #1279
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Mein Wochenendbesuch während der Weihnachtszeit in Erkrath im Magnum


    Es ist schon wieder einige Zeit her, dass ich über meinen letzten Besuch im Magnum in diesem Jahr geschrieben habe:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...629#post808629

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...627#post808627


    Erneut bin ich zu später Stunde angekommen und habe das Magnum erst in den Morgenstunden wieder verlassen. Es macht für mich keinen Sinn, einen Saunaclub (SC) mit Nachtbetrieb am Nachmittag zu besuchen.

    Angesichts der Weihnachtszeit habe ich mit allem gerechnet und mich überraschen lassen, wie das Line Up aussehen würde? Ich war positiv überrascht und empfand die anwesenden freiberuflichen SC-Dienstleisterinnen deutlich attraktiver als bei meinem letzten Besuch im Magnum. Ähnlich attraktive und vielleicht attraktivere Frauen, habe ich in diesem Jahr nur im Samya bei meinem Besuch gesehen. Es waren im Magnum gefühlt sicherlich 50 Frauen anwesend, wenn nicht noch mehr. Davon empfand ich einige Frauen als optisch sehr attraktiv! Keine anwesenden Latinas oder Caribbeans, keine Asiatinnen (ausser den Thais vom Massage-Team) und lediglich 2 Frauen mit afrikanischen Wurzeln.

    Es ist kein Problem im Magnum Kontakt zu bekommen, um sexuelle Dienstleistungen zu genießen. Die Frauen jagen ihre Beute und sprechen Gäste aktiv an und das mehr als einmal. Das Line Up im Aca Gold empfinde ich zur Zeit deutlich unattraktiver als im Magnum!

    "Standard-Zimmer" mit "normalen Service" wurden mir von attraktiven und weniger attraktiven Frauen für 50 Euro für 30 Minuten angeboten. Den dafür angebotenen Service würde ich als "lieblosen Laufhaus/Bordell-Service" bezeichnen, wie am Vulkan in Duisburg. Eine halbe Stunde mit mehr körperlicher Zuwendung wurde mir einheitlich beginnend ab 100 Euro angeboten von attraktiven und weniger attraktiven Frauen. Angebote von 70 Euro habe ich nicht erhalten für 30 Minuten. Insgesamt sollte man keinen Mindest-Saunaclubservice unterstellen, weil das Magnum ein Saunaclub ist. Das Service Packet jeder freiberuflichen Verkäuferin sexueller Dienstleistungen ist genau zu hinterfragen, um keine Überraschungen zu erleben!

    Eine Stunde Service wurde mir einheitlich von sehr schönen Frauen (z. B.: Shirin, Rumänien) und weniger attraktiven Frauen (z.B.: Melissa, Griechenland) für anfänglich 150 Euro angeboten. Die Überraschungen kommen dann beim näheren Nachfragen von selbst. Ich gewann diesmal den Eindruck, dass ein guter alter Saunaclubservice unter 200 Euro die Stunde, in der Weihnachtszeit gerade nicht angeboten wurde. Oder liegt es einfach nur an der späten Stunde und damit vielleicht verbundenen "Nachtschicht-Zuschlägen"? Von mehr als einer schönen Frau erhielt ich für diesen guten alten Service Angebote zwischen 200 Euro bis weit über 300 Euro für 60 Minuten Zimmerzeit, ohne Anal oder ein biologisches Finale beim Flötenspiel. Das wären noch zusätzliche Extras gewesen.

    Vielleicht bekommen Stammkunden im Magnum interessantere Angebote von ihren "Club-Ehefrauen" genannt? Vielleicht sehe ich wie ein unbedarfter Trottel aus, den die Transsilvanischen Schönheiten meinen auf links zu drehen und finanziell zur Ader lassen können? Ich werde es in diesem Jahr nicht mehr heraus finden!

    Jüngere Gäste zahlen nicht unbedingt weniger Geld als ältere Gäste. Ein zwanzigjähriger Gast schilderte mir seine Begeisterung über seinen ersten biologischen BJ. Er war von diesem Erlebnis "geflashed"! Ich war "geflashed", dass er 200 Euro für 30 Minuten gezahlt hat! Er zeigte mir die zwanzigjährige Transsilvanerin, mit der er auf dem Zimmer war. Nach meinem Empfinden sehr attraktiv. Aber trotzdem eine heftige Preissteigerung für mein subjektives Empfinden!

    Ich habe den Eindruck, dass die freiberuflichen Verkäuferinnen sexueller Dienstleistungen im Magnum das "Hessische Preismodell" umsetzen. Insbesondere die Preise für sexuelle Dienstleistungen, die in den guten alten Zeiten vor 2017 in Nordrhein-Westfalen im Umfang des SC-Service im Zimmerpreis inbegriffen waren, wurden mir versucht zu jeweils 50 Euro "Schmerzensgeld" zu verkaufen: 150 plus 50 plus 50 .......

    Das Angebot des Non-Stop-Buffet hat mich diesmal nicht begeistern können. Optisch, qualitativ und geschmacklich hat das Essensangebot zwischen meinen letzten beiden Besuchen erkennbar nachgelassen. Lebensmittel sind teurer geworden in Deutschland und wenn der Club-Eintritt nicht erhöht worden ist, wird an anderen Stellen gespart!

    Zuerst ist mir an der hinteren Bar aufgefallen, dass die Siebträger-Kaffeemaschinen durch Kaffee-Vollautomaten ersetzt wurden. Schade! Geschmacklich für mich ein erheblicher Unterschied beim Kaffee und Espresso.

    Das Publikum zu diesen späten Stunden war bei meinem Besuch überwiegend osmanisch und arabisch geprägt, zwischen 20 und unter 40 Jahren. Ältere Gäste waren deutlich unterproportional anwesend. Es wird Party gemacht bis in die Morgenstunden, vergleichbar mit dem Planet Happy Garden. Flaschen in Kühlern auf den Tischen. Ein Gast hatte einen Grund zu feiern und eine sehr hübsche rumänische "Tischdame" engagiert. Zur Betreuung und Bespassung am Tisch, Lapdance und Tanzen auf dem Tisch (ich kann nicht abschätzen für welche zeitliche Dauer) wurde diese hübsche Rumänin mit über 400 Euro dekoriert, damit es jeder umliegende Gast mitbekommt, während die Beauty weiter auf dem Tisch tanzte und später das Geld in ihre Handtasche steckte.

    Entsprechend den parkenden Fahrzeugen vor dem Magnum feiern zu fortgeschrittener Stunde neben deutschen Gästen auch Niederländer und Belgier im Magnum.

    Ich wünsche allen Eisbären Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins Neue Jahr 2024!
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 18 december 2023 om 03:50
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  7. Onderstaande 14 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (30 december 2023),Agronymus1 (18 december 2023),aquarius (29 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (18 december 2023),Hoerenfluisteraar (18 december 2023),Kurt Cobain (18 december 2023),mechelen (18 december 2023),mentholbear (18 december 2023),nick n. (18 december 2023),Pierke69 (19 december 2023),pret (18 december 2023),stimpy3 (18 december 2023),WANDELAAR5 (18 december 2023),Wentelt Eefje (18 december 2023)

  8. #1280
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    118
    Discussies
    1
    Thanks
    417
    Thanked
    267 in 53 posts

    Standaard

    Freikartenbesuch am 27.12.2023

    Ausgestattet mit einer Freikarte (nochmal großen Dank an Wilhelm) machte ich mich am Mittwoch auf dem Weg nach Erkrath, um dem Magnum einen Besuch abzustatten. Puhh vielleicht hat der Wochentag nicht gepasst, oder nach Weihnachten tote Hose und man sollte den Club vor 22 Uhr/23 Uhr garnicht erst aufsuchen!
    Ich traf um 16:30 Uhr ein und erblickte zuerst nur 6 Frauen und 10 weitere Gäste. Also erstmal 15 Minuten saunieren, da muss ich das Magnum sehr loben. Saunen und Toiletten in einem Top Zustand und auch die Sauberkeit des Clubs einzigartig gut. Personal dort ist sehr aufmerksam und auch das abwechslungsreiche Buffet schmeckte sehr sehr gut. Ich sprach nach und nach mit einigen Mädels, jedoch schreckten mich die Preise für einen sogenannten "Laufhausservice" regelrecht ab. Für den normalen Standard Service wurden schon 100 Euro aufgerufen und wenn ich ehrlich bin, war da optisch nicht ansatzweise diese Summe wert.
    Nach gut 3 Stunden (war vorher nochmal saunieren) machte ich auf dem Weg zum ACA Gold und hatte dort ein tolles Stundenzimmer mit allem drum und dran.

    Eigentlich schade, dass das Magnum sich so entwickelt hat. In der Zeit von 2013-2018 besuchte ich sehr gerne mit Kumpels das Magnum. Jedoch waren auch dort schon um 15 Uhr gute Frauen zu ordentlich Konditionen vor Ort. Leider hat sich durch den Betreiberwechsel in 2019 geändert.

  9. Onderstaande 8 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain ( 3 januari 2024),Liefje ( 2 januari 2024),mechelen ( 2 januari 2024),mentholbear ( 2 januari 2024),Patjax ( 2 januari 2024),Ties85 (14 januari 2024),WANDELAAR5 ( 2 januari 2024),Wentelt Eefje ( 2 januari 2024)

  10. #1281
    Geregistreerd
    14 maart 2009
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:29
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Het is vrijdagavond en had een vrijkaartje gewonnen voor Club Magnum, een club op voor mij zo’n 220 kilometer afstand. Ik had gehoord dat het een geweldige saunaclub was met veel dvps, dus besloot de lange rit te maken om te zien of het de moeite waard is.
    Na een paar uur rijden aangekomen. De club straalt veel verwachting uit. De grote neonverlichting boven de ingang trekt meteen mijn aandacht. Eenmaal binnen is de sfeer direct voelbaar en wist dat dit een leuke avond ging worden. Er waren een stuk of 45 vrouwen en er waren paaldanseressen.
    Die gaven t.o.v. andere clubs een echte geile show wat de club npg meer herhalingsgevaar gaf.
    Na eenmaal een beetje opgewarmt te zijn verschillende vrouwen aangesproken. Met een mooie Roemeense van 24 jaar waar ik de naam niet meer van weet naar de kamer gegaan. Ze deed gellukkig niet aan upselling voor tz en pzc. Ben uitindelijk 1,5 uur met haar naar de kamer gegaan.
    Algemene indruk goed. Ze gaan me er zeker vaker zien.

  11. Onderstaande 12 leden hebben Bennie28 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 januari 2024),Ascari (15 januari 2024),bram4826 (15 januari 2024),comcom (15 januari 2024),Hoerenfluisteraar (15 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (15 januari 2024),Shakir (15 januari 2024),Smouse (17 januari 2024),Ties85 (19 januari 2024),WANDELAAR5 (15 januari 2024)

  12. #1282
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennie28 Bekijk bericht
    Ze deed gellukkig niet aan upselling voor tz en pzc. Ben uitindelijk 1,5 uur met haar naar de kamer gegaan.
    .
    Hoeveel heb je haar betaald dan?

  13. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 januari 2024)

  14. #1283
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Als ze niet aan upselling deed vermoedelijk E300...

  15. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 januari 2024),mentholbear (16 januari 2024),pret (15 januari 2024),Toetebel (16 januari 2024),WANDELAAR5 (16 januari 2024)

  16. #1284
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Als ze niet aan upselling deed vermoedelijk E300...
    Is dat dan met of zonder een team tegen je zak? Ik vraag dit voor een bekende....

  17. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 januari 2024)

  18. #1285
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    172
    Discussies
    10
    Thanks
    1.243
    Thanked
    445 in 102 posts

    Standaard

    Afgelopen week mijn vrijkaart bij deze club ingeleverd. Nog dank hiervoor. Omdat het verkeer meeviel was ik er iets na 2 uur. Dus moest nog even wachten. Het was inmiddels behoorlijk gaan sneeuwen. Na de nodige email en appjes beantwoordt te hebben was het al 3 uur. Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd. Ik had wel trek. De heerlijke warme broodjes met chocopasta smaakten prima. Zoals vaker beschreven ziet het sanitair er schoon en nieuw uit. Er waren de eerste uren maar een paar dames. Deze waren niet echt mijn ding. Behoorlijk opdringerig en als ik dan vriendelijk liet merken dat ik eerst nog even relaxen wilde werd ik na geroepen. Er was een mooie dame maar die zat bij een ijsbeer bij de gokkast op schoot. Het mooie van deze club is dat die behoorlijk groot is. De muziek in de bar stond vrij luid. Maar heb beneden in de ruimte bij het zwembad en sauna muziekvideo's zitten kijken. Het zwembad zat onder de sneeuw. Er waren op de binnenplaats twee bouwvakkers bezig. Maar daar had ik verder geen last van. Tot ongeveer half 5 was ik de enige ijsbeer. Af en toe wat rondjes lopen. In de achterste bar was het helemaal rustig. Omdat ik het koud had kon ik mij opwarmen bij de 2 vuren in de lounge ruimte. Hier zaten de dames ook te roken. Aan het begin van de avond dacht ik even dat ik niet zou scoren. De laatste keren bij Babylon was ook geen succes omdat de mooiste
    dames volgeboekt waren. Maar toen kwamen er een paar nieuwe dames. Twee hele mooie. Een blonde en een donkere. Ze gingen in de rookruimte zitten bij een paar andere dames. Ik had gelijk gezien dat de blonde precies mijn smaak was. Ongelofelijk zo knap. Net een model van de catwalk. Een smal gezicht en exact de look die fotomodellen ook hebben. Er zat ook een andere ijsbeer bij het gezelschap. Maar gelukkig had deze het druk met zijn telefoon. Nu had ik wel het dilemma dat ik met mezelf had afgesproken niet meer dan €50 voor een half uur te betalen. Omdat ik niet voor €100 even snel afgewerkt wil worden. En dat de meeste dames in Magnum toch iets meer vragen. Even later stond deze mooie blonde in de bar. Nog helemaal fris aan het begin van de werkdag. Dus op haar afgestapt. Haar naam was Deborah. Na een kort praatje gevraagd wat een half uurtje normale service zou gaan kosten. Dat was €50. Voor de zekerheid het bedrag even herhaald en ze bevestigde dat het klopte. Ik had gelijk wel door dat ik er niet te veel van moest verwachten maar dat maakte mij niet uit. Ze was voor mij te mooi om het niet te doen. Ze had slank figuur met mooie borsten Was naar eigen zeggen 19 jaar. Dat had ik wel ongeveer verwacht gezien haar gezicht. Kussen op de borsten en in de nek mocht niet. Verder stelde het niet zoveel voor. Maar toch genoten van deze mooie jonge dame. Ze is er meestal vanaf 6 uur vertelde ze naar afloop. Vanwege haar looks voor mij zeker herhalingsgevaar. Al met al een leuke dag gehad in deze club.
    Laatst gewijzigd door bram4826; 21 januari 2024 om 02:45

  19. Onderstaande 12 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 januari 2024),bierbeer (24 januari 2024),comcom (21 januari 2024),Hoerenfluisteraar (21 januari 2024),Liefje (27 januari 2024),mentholbear (21 januari 2024),pret (21 januari 2024),Reinstecke Fuchs (21 januari 2024),Ties85 (21 januari 2024),Tjeppah (21 januari 2024),WANDELAAR5 (21 januari 2024),Wentelt Eefje (27 januari 2024)

  20. #1286
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Twee weken geleden hier m'n vrijkaartje verzilverd. 's avonds om een uur of 8 aangekomen, en ginnegappend door de theke ontvangen die wilde beginnen met 'dat is dan 50 euro entree' maar meteen omboog naar "ah nee, want je hebt een vrijkaart". Na een snelle check kreeg ik m'n badjas en handdoek en werd ik doorverwezen naar de kleedhokjes. Eerst in memtholbear-style maar eens het buffet geplunderd. De kok had dit keer een goede keuze gemaakt qua eten, vooral de combi 'gepofte aardappels met kipvleugels/kippebouten' was perfect. Lineup was normaal, liepen een drietal-viertal dames rond die ik qua optiek best aardig vond maar ook weer niet dusdanig dat ik een "die moet ik aan m'n paal rijgen" gevoel-had. Winterdipje? Naja. Beetje heen en weer gewandeld tussen de relaxruimte achter en de keuken voor nog wat extra kipstukjes ;-). Uiteindelijk toch maar besloten om voor een snel kamertje te gaan met een wat kleinere brunette met nette tietjes. Die bood op kamer de keus aan voor '50p30 of 100p30 milieuvriendelijk', en maakte wel een opmerking over 'grote anaconda'. Dat werd een best aardige pijpbeurt die daarna doorging naar 69, waarbij mevrouw me in tien minuten klaarpeep (waarna ze opmerkte ' dat deed ik met opzet, want dat scheelt weer dat ik zo geen grote lul in m'n doos krijg'). Verder ook afstandelijk qua afrekenen.

    Beetje jammere sessie, wat mij betreft ook wel typerend voor de standaard magnum-lineup. Toch tekenend dat 't buffetervaring beter was dan de kamergang

  21. Onderstaande 10 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (31 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 februari 2024),Giodude ( 4 februari 2024),Kurt Cobain (31 januari 2024),Kwakje ( 1 februari 2024),Liefje (31 januari 2024),mentholbear (31 januari 2024),pret ( 1 februari 2024),WANDELAAR5 (31 januari 2024),Wentelt Eefje (31 januari 2024)

  22. #1287
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Berichten
    1.145
    Discussies
    84
    Thanks
    770
    Thanked
    1.609 in 652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Twee weken geleden hier m'n vrijkaartje verzilverd. 's avonds om een uur of 8 aangekomen, en ginnegappend door de theke ontvangen die wilde beginnen met 'dat is dan 50 euro entree' maar meteen omboog naar "ah nee, want je hebt een vrijkaart". Na een snelle check kreeg ik m'n badjas en handdoek en werd ik doorverwezen naar de kleedhokjes. Eerst in memtholbear-style maar eens het buffet geplunderd. De kok had dit keer een goede keuze gemaakt qua eten, vooral de combi 'gepofte aardappels met kipvleugels/kippebouten' was perfect. Lineup was normaal, liepen een drietal-viertal dames rond die ik qua optiek best aardig vond maar ook weer niet dusdanig dat ik een "die moet ik aan m'n paal rijgen" gevoel-had. Winterdipje? Naja. Beetje heen en weer gewandeld tussen de relaxruimte achter en de keuken voor nog wat extra kipstukjes ;-). Uiteindelijk toch maar besloten om voor een snel kamertje te gaan met een wat kleinere brunette met nette tietjes. Die bood op kamer de keus aan voor '50p30 of 100p30 milieuvriendelijk', en maakte wel een opmerking over 'grote anaconda'. Dat werd een best aardige pijpbeurt die daarna doorging naar 69, waarbij mevrouw me in tien minuten klaarpeep (waarna ze opmerkte ' dat deed ik met opzet, want dat scheelt weer dat ik zo geen grote lul in m'n doos krijg'). Verder ook afstandelijk qua afrekenen.

    Beetje jammere sessie, wat mij betreft ook wel typerend voor de standaard magnum-lineup. Toch tekenend dat 't buffetervaring beter was dan de kamergang
    Als ik de andere schrijvers moet geloven zou dit nu weleens de stamclub van Mentholbear kunnen worden

  23. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 januari 2024)

  24. #1288
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Als ik de andere schrijvers moet geloven zou dit nu weleens de stamclub van Mentholbear kunnen worden
    ha, nee. Voor het eten moet je op dit moment echt in Samya zijn; dat is de afgelopen maanden consistent goed geweest daar. Penelope is waarschijnlijk ook wel een goede keus (qua inkom de helft van Samya ) Bij Magnum zou ik toch eerder gaan van een 'geluksdagje'. Hoewel ik over anderhalve maand ofzo best een keer wil kijken of de keuken consistent verbeterd is

    (babylon is ook wel prima qua keuken denk ik, maar goed...)

  25. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 januari 2024),Wentelt Eefje (31 januari 2024)

  26. #1289
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding van een dagje clubben 1/2 (vervolg onder Samya)

    Op dit moment sta ik in Elsdorf bij een laadpaal. Ik ga zo naar Babylon, maar om thuis te komen, moet er nog wel even wat stroom in de auto. Dus voldoende tijd om verslag te doen van de dag van gisteren. Een zeer bijzondere saunaclubdag in Magnum en Samya. Magnum ervaringen hieronder en de zeer bijzondere Samya ervaring komt daar te staan.
    Het werd een heel intensieve erotische dag tegen heel weinig kosten.

    Het begon al met de twee vrijkaarten die ik nog had en vandaag ging inwisselen. Dank aan Willem en de clubs.

    Ik arriveerde rond 16.00 bij Magnum. Ik was er voor Coronatijd een paar keer geweest, maar daarna niet meer. Niet echt goede ervaringen mee, maar we zouden het zien. Bij binnenkomst was de acceptatie van de vrijkaart een heel ding. Twee man moesten kijken en bellen, maar na 5 minuten mocht ik door naar de vernieuwde kleedruimte. Die zag er heel goed uit. Even verderop superdouches (bleven gewoon langer als 3 seconden aan). En daarna door naar boven.

    Boven was niets veranderd (volgens mij) en ook het zwembad was nog steeds leeg en verlaten. Ik werd door de bardame netjes bediend (cola) en er waren al best wat dames voor een avondclub. Sfeer was best heel goed. Paar dames gesproken, hele toegankelijke aardige meiden. Eten was echt super. Wat zit er toch verschil in rijst en rijst. Deze bij Magnum rook en smaakte heerlijk aziatisch. Omdat ik me voorgenomen had lang bij Samya te willen zijn en ik vooraf wel wat twijfels bij Magnum had ben ik op tijd weggegaan zonder kamer te maken. Maar dit is nu een club die ik ‘s avonds nog wel een keer mee wil maken.

    Bij het vertrek zeg ik dat in locker 9 nog een sleutel zat. Locker zat vol met spullen van een beer. Ik overwoog nog de locker leeg te roven, maar heb de locker toch maar op slot gedraaid en de sleutel bij de receptie af te geven, zodat de beer toch nog met z’n kleren aan naar huis kon. Deze super goede daad van mij werd enorm beloond door de Goede SaunaclubGeest in Samya…….. lees daar deel twee.

  27. Onderstaande 11 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2024),bram4826 ( 4 februari 2024),donkeywonkey ( 9 februari 2024),Giodude ( 4 februari 2024),mechelen ( 4 februari 2024),mentholbear ( 3 februari 2024),Patjax ( 3 februari 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 februari 2024),schoolmeester ( 3 februari 2024),WANDELAAR5 ( 4 februari 2024),Wentelt Eefje ( 4 februari 2024)

  28. #1290
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    .... saunaclubdag in Magnum en Samya.
    .....
    Ik arriveerde rond 16.00 bij Magnum.
    .....
    Eten was echt super. Wat zit er toch verschil in rijst en rijst.
    .....

    Zonde van het gratis kaartje en het geld voor de brandstof voor de autorit van Erkrath naar Magnum als je rond 16.00 uur deze saunaclub met nachtoperaties binnenstapt en niet tot 20.00 uur wilt wachten op de schoonheden van de nacht aankomen. Ik zou de reistijd hebben bespaard. Het is zinvoller om een ​​bezoek aan een saunaclub met operaties overdag te combineren met een aansluitend bezoek aan een saunaclub met nachtoperaties.

    Bij mijn laatste bezoeken was de rijst die in Magnum werd aangeboden, net als in andere saunaclubs, geen premium jasmijnrijst en geen topproduct, maar de middenklasserijst was goed bereid (gekookt).
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  29. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 februari 2024),Mooiejoke ( 4 februari 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 februari 2024),stimpy3 ( 5 februari 2024)

  30. #1291
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Volgende keer ga ik idd een hele avond!

  31. #1292
    Geregistreerd
    2 januari 2024
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    327
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Zufällig war ich die Tage mal ein paar Stunden Dienstags abends im Magnum. Nach wie vor ein schicker, weitläufiger Club mit einer reichhaltigen Auswahl an leckerem Essen. Das Lineup hat mich aber nicht umgehauen. Bis gegen Mitternacht waren nur wenige buchbare Mädels am Start. Es dominierte das aufdringliche bulgarische Elefantenballett. Über Preise & Leistungen kann ich leider nichts beitragen, so weit ist es nicht gekommen. Ansonsten wird auch hier gespart. Das Schwimmbecken war leer, auf der Dachterrasse brannte nur eines der beiden Feuer.


    Toevallig was ik op dinsdagavond een paar uurtjes bij Magnum. Nog steeds een chique, ruime club met een ruime keuze aan heerlijk eten. Maar de line-up heeft mij niet omver geblazen. Tot rond middernacht waren er maar een paar meiden die geboekt konden worden. Het opdringerige Bulgaarse Olifantenballet domineerde. Over prijzen en diensten kan ik helaas niets bijdragen, zo ver is het nog niet gekomen. Anders wordt hier ook bespaard. Het zwembad was leeg en slechts één van de twee branden brandde op het dakterras.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 februari 2024),Husky (28 februari 2024),Kurt Cobain (28 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),WANDELAAR5 (28 februari 2024),Wentelt Eefje (28 februari 2024)

  33. #1293
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Hoewel ik heel goed weet dat deze club vooral op vrijdag- en zaterdagavond bruist, maar eens gekeken hoe levendig of doods het in het begin van de week is. Ik deed dat gewapend met een vrijkaartje, waarvoor grote dank aan het forum en de club, logischerwijs dus een verslag.

    De indruk van vorig jaar bijna zomer van de club zelf wordt nog eens bevestigd. Logischer ingedeeld, de nieuwe kleedkamers beneden zijn ruim en de lockers behoren tot de ruimere in SC-land, smal maar diep en hoog genoeg. De nieuwe sauna bij het zwembad is erg goed maar dat patio-zwembad helaas koud... Alles binnen wel schoner dan vroeger.

    Alleen Magnum's voedselvoorziening zal helaas wel nooit weer op het oude niveau komen. Wel warm genoeg gehouden in de buffetbakken (temperatuur kan zelfs afgelezen worden...) maar het is niet geweldig. Wel voedzaam.

    Waar vorige keer in het weekend de lineup als zeer appetijtelijk te betitelen viel, waren er nu slechts 3 dames waar ik mee had willen kameren, als ze niet vanwege hun (ook in eigen ogen kennelijk) superieure looks ten opzichte van de concurrentie de 200p60 tariefstelling zouden hanteren. Eentje van hen was de bloedmooie blonde Moldavische van mijn vorige bezoek die er toen al fijntjes "hast Du aber nu Blasen mit" aan toevoegde.

    Er is echter ook een aantal dames dat gewoon de ooit zo normale saunaclubservice zegt te leveren voor het in mijn ogen nog altijd normale tarief van 50p30. Deze dames zijn echter zonder uitzondering voorzien van omslagdoeken of andere dubbele kledinglaagjes, die de indruk niet weg kunnen nemen dat hun lingerie strakker in hun lijf snijdt dan een wat te strak aangetrokken net om een rollade. (Husky zal het wel duiden als de lekkere volle vrouwelijke vormen puilden me al tegemoet vanuit het sexy setje, maar mijn types zijn het niet.)

    Een groot deel van deze dames blijkt afkomstig uit Bulgarije met al dan niet Turkse roots en op zoek naar een nieuwe vaste werkplaats (voorlopig is het dus Magnum) nadat ze als oudgediende zwaargewichten Diamond in Moers verlaten hebben na de inlijving door Living Room.

    In elk geval vast kunnen stellen dat een bezoek aan Magnum zich voor mij alleen loont op de tijdstippen dat de dagberen en vroeg in de week bezoekers er niet zijn. Geef mij dan toch maar de nachtclubsfeer van de vrijdag- en zaterdagavond in Magnum, al staat de club daarmee wel in de schaduw van Samya voor me. Maar ik zal me later dit jaar toch maar eens aan een vergelijkend warenonderzoek in één en hetzelfde weekend gaan wijden, al heb ik het gevoel dat dames met goede service voor een normaal tarief die er ook nog eens in mijn ogen goed uitzien voor mij er veel makkelijker in Köln-Rodenkirchen dan hier in Düsseldorf-Erkrath uit te pikken zijn. Hoe dan ook, nogmaals dank aan zowel de club als de IJBF-“Losfee”!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  34. Onderstaande 13 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 februari 2024),bram4826 (28 februari 2024),donkeywonkey (29 februari 2024),forgetskinnyletsgetfatty (29 februari 2024),Hoerenfluisteraar (29 februari 2024),Kurt Cobain (29 februari 2024),Liefje ( 3 maart 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Partycrasher (29 februari 2024),Picasso 1 (28 februari 2024),pret (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),Reinstecke Fuchs (29 februari 2024)

  35. #1294
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    Omdat ik nog aan het afkicken was van het bezoek aan Sharks, en de baas van het forum nog een vrijkaartje had gestuurd even een bezoek aan Magnum.

    Veel van het plezier van een clubbezoek hangt af van de sfeer. Ik houd wel van de uitstraling van Magnum: een ruime club met een luxe uitstraling, alles ziet er goed onderhouden uit, ruime faciliteiten en het personeel is vriendelijk. En ook nog lekker gegeten van het buffet. Dus dik voor elkaar.

    Magnum is een merkwaardige club: in de middag een club voor de ijsberen die in hun eentje het buffet willen plunderen (en over een paar weken het zwembad voor zichzelf willen hebben) met een enkele loslopende dame, in de nacht een nachtclub op een
    volume waarvoor ik beter één oor thuis had kunnen laten met een ruime line-up. Daartussen druppelen de dames binnen in de vooravond, en groeit de line-up aan tot groot als het bedtijd wordt voor deze ijsbeer. Volgens één van de dames tikt de line-up 90 exemplaren aan deze week.

    In de meeste clubs weet je bij herhaalbezoek ongeveer wat voor line-up je kunt verwachten. Zo niet bij Magnum; er lijkt elke paar maanden een verandering op te treden. De hele mooie vrouwen die ik mijn eerdere bericht hier zag waren er niet meer. Wel een nieuwe groep met een laten we zeggen gunstige prijs/kilo verhouding. Verder een ruime variatie in soorten, maten en uiterlijk. De meeste hebben wat moeite gedaan om zich een soort van sexy te kleden. Positief: velen maken een vriendelijk praatje en dringen niet aan.

    Interessant is het prijsbeleid: een aantal werkt voor de prijzen in de budget clubs, een aantal voor de prijzen in de Frankfurt clubs. Hoogtepunt: een dametje die kwam met "100 halbe Stunde, 200 Stunde, Küssen 50 extra". Dat hadden we zelfs in Frankfurt nog niet gezien, en ze haalt het kwa uiterlijk niet bij haar Sharks concurrenten. Aan de andere kant denk ik soms aan Magnum als een club met luxe uitstraling en budget club prijzen. Maar het is wat geluk hebben met welke groep dames er is op de dag van je bezoek.

    Er bleek een dame terug in de club die mij nog herkende, ik haar niet door de vele jaren geleden. Maar op de kamer liet ze zien nog precies te kunnen doen wat ik aangenaam vindt. Als ik begin af te takelen zou ik er zo verliefd op kunnen worden. Daarnaast begint het gewoonte te worden om in deze club iemand tegen te komen die net in het vak zit. Ze zag er lief uit in haar eva kostuum, en was gewillig in bed.

    Dus toen de dames blij werden van de zigeuner muziek in de bar, in de binnentuin de sisha op tafel kwam en in de bar de flessen in koelers, en de club de sfeer kreeg van het begin van en wilde nacht zag ik dat het goed was. Dank aan de club voor het kaartje en ik kom nog wel eens langs als ik zomaar zin heb in een dagje clubben.

  36. Onderstaande 17 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 maart 2024),bram4826 ( 3 maart 2024),cavediver ( 4 maart 2024),donkeywonkey ( 4 maart 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 maart 2024),Giodude ( 6 maart 2024),Liefje ( 3 maart 2024),mentholbear ( 3 maart 2024),Patjax (31 maart 2024),Pierke69 (13 april 2024),Purrfect ( 3 maart 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 maart 2024),schoolmeester ( 3 maart 2024),Shakir ( 3 maart 2024),Tjeppah ( 3 maart 2024),WANDELAAR5 ( 3 maart 2024),Wentelt Eefje ( 3 maart 2024)

  37. #1295
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Stripper-Nippelabkleber
    (self adhesive stripper nipple pasties) an Silikon-Ostereiern



    Wochenend-Besuch zur Osterzeit, zu später Stunde, zu der kleine Kinder schon lange schlafen, im SC Magnum.

    Vor mir checkten zwei weibliche Schönheiten der Nachtschicht an der Rezeption ein. Anfang 20 Jahre, stark geschminkt, kleiner als eine Parkuhr. Auf Sneakern mit passender Kleidung und Accessoires von Nobel-Marken bringen sie ihren beruflichen Erfolg zum Ausdruck. Im ersten Obergeschoss wirken die beiden 150 cm‐Schönheiten wie verwandelt in ihrem Hauch von Arbeitskleidung, auf Schuhen mit 30 cm Absätzen.

    Osterfest und Ramadan, eine Kombination, die eigentlich keine hohen Erwartungungen an das Line-Up zulässt. Es waren spürbar weniger Club‐Dienstleisterinnen (CDLs) und Gäste anwesend. Grob geschätzt etwas um die 50 CDLs, darunter, nach meinem persönlichen Empfinden, sicherlich mehr als eine Hand voll außerordentlich schöner Frauen. Stunner-Klasse der BulgRum-Flotte. Schöne Gesichter, schöne Körper, schöne Beine. Lächelnde Frauen, die bei mir einen Wow-Effekt erzeugten. Wo Licht ist, ist bekanntlich auch Schatten! Einige CDLs sprachen mich optisch überhaupt nicht an. Insgesamt fand ich das Line-Up ansprechend und es entstand bei mir kein Fluchtgedanke, mein Glück in einem anderen Saunaclub zu suchen.

    Bulgarinnen und Rumäninnen bestimmten das Bild, sowie zwei Afrikanerinnen, keine Latinas, keine Asiatinnen. Eine Reihe von schlanken Frauen, von Anfang bis Ende 20, fingen meine Blicke ein. Auffällig waren eine Reihe von CDLs mit optisch nicht zu übersehenden Natur- und Silikonoberweiten und teilweise sehr ausgeprägten Popos in Birnen- und Apfelform. Einige dieser Frauen, abweichend von der Norm der superschlanken und schlanken CDLs, wirkten mit ihren ausgeprägteren Proportionen optisch recht sexy, bei anderen war es schon zuviel des Guten.

    Auffällig waren CDLs mit Silikon-Stripperoberweiten der D-Cup-Klasse und grösser, die ihre beiden Ostereier fast "oben ohne" präsentierten. Lediglich die Nippel abgeklebt mit Herzchen-Aufklebern, Stripper-Nippelbommeln oder einfach nur zwei Streifen Klebestreifen, über Kreuz, die Nippel abgeklebt.

    Gegenüber vom Eingang zum Wintergarten befinden sich höher gelegene Sitzgelegenheiten. Dort hatte sich eine ethnischen Gruppe niedergelassen. Wie die Jury bei "Let's Dance", beurteilten sie die optischen Darbietungen dieser CDLs, beim Betreten und Verlassen des Wintergarten. Mangels Wertungstafeln stimmte die Jury bei "Nippel-Mania" im Magnum mit akustischen Lauten ab. Frei nach der Devise: "der Mann stammt vom Affen ab", drückten sie ihre Begeisterung mit Urlauten aus. Je grösser die Oberweiten und je wohlproportionierter die Popos waren, um so lauter waren die fast synchronen akustischen Bewertungen der Nippel-Contest-Jury. Kostenlose Extase im Magnum.


    CDLs jagen ihre Beute im Magnum. Schüchtere Eisbären, werden früher oder später, im Magnum angesprochen. Von einigen CDLs auch mehr als einmal, wenn Mann sich in ihrem Jagdrevier aufhält. Aber insgesamt empfand ich alles im Rahmen und sicherlich besser als die Situation im Prime in Velbert, wo CDLs ein Aquise-Verbot von Seiten des Clubs auferlegt bekommen haben.

    Die ersten drei CDLs, die mich jagden, waren Bulgarinnen, dann eine Rumänin, eine Mazedonierin, eine Fake-Puerto-Ricanerin ohne Sprachkenntnisse, eine Afrikanerin und wieder Bulgarinnen und Rumäninnen.

    An der Preisfront hat sich nichts wesentlich verändert. Nicht jede CDL, aber eine Reihe von CDLs, bieten ein 30 Minutenzimmer mit Grundversorgung für 50 Euro an. Dafür gibt es Laufhaus-Service, wie am Vulkan in Duisburg. Wenn die jeweiligen CDLs optisch so ansprechend aussehen, wie einige "Superhasen" im Eros 26 am Vulkan, dann ist der Servicepreis in Erkrath preisgünstiger als im Eros 26!

    Möchte ich einen «guten alten Saunaclub-Service« (GASS) und bin sehr preisbewusst, verschwende ich im Magnum meine Zeit. Da bietet sich eher ein Besuch in Ratingen an.

    Unabhängig vom Alter und dem optischen Aussehen der CDLs, wurden mir unter 100 Euro kein Zimmer mit "GASS" angeboten. Die volle Stunde "GASS" gibt es im Sonderangebot für 150 Euro. GASS wurde mir in der Spitze für 250 Euro für 30 Minuten angeboten. Wahracheinlich sehe ich wie ein Tourist aus. Jede CDL im Magnum kocht ihre eigene Suppe und bietet für das gleiche Geld mal mehr und mal weniger Service an.

    Krass empfand ich eine bulgarische Senior-CDL, optisch überhaupt nicht mein Ding, die mir ihren eingeschränkten Service für 150 Euro für 30 Minuten verkaufen wollte. Jeden Tag stehen genug Blödmänner auf, eine CDL muss sie nur rechtzeitig finden.

    Irgendwann habe ich für mich den Schlussstrich gezogen und Abstand genommen von interessanten Optikficks, die 200 Euro für 30 Minuten-Komplettservice aufriefen, aber leider kein "liebloses" Zimmer für 50 Euro im Angebot hatten. Für 150 Euro die Stunde wurde ich mit einer optisch interessanten CDL handelseinig. Der Service-Umfang entsprach dem Standard "GASS" und war recht umfangreich. FK waren jedoch ein "no go" und die versprochenen Oma-Küsse wurden nicht eingehalten. Meine CDL zeigte keine besondere Eigeninitiative auf dem Zimmer, war aber sehr Service-willig bei entsprechenden Regie-Anweisungen. Bis auf die Oma-Küsse auf die Lippen, gab es den versprochene Service-Umfang auf dem Zimmer.

    Abschliessend betrachtet hätte ich eine CDL buchen können, mit der ich bereits in einem anderen Saunaclub für 50 Euro die halbe Stunde die Matratze gedrückt und mit der ich gute bis sehr gute Erfahrungen gemacht hatte. FK stellen bei ihr kein Problem dar. Sie gab ein für mich unerwartetes und überraschendes "Stelldichein" im Magnum. Unser Rendezvous scheiterte an meinem Kopf, der gedanklich nicht bereit war, für sie im Magnum den doppelten Preis zu zahlen.



    Was gibt es sonst noch nennenswertes zu erwähnen:

    (+) Das Publikum war die übliche Mischung, nur diesmal mit weniger Teilnehmern. Der Altersdurchschnitt war gefühlt mehr als 20 Jahre jünger als im Aca Gold zur Mittagszeit.

    (+) Die Musik war wie immer gewöhnungsbedürftig. Anstrengend waren diesmal einige Musikstücke mit Balkan-Jazz und mit Muselmanen-Folklore. Mit der gängigen Balkan-Popmusik komme ich zurecht.

    (+) Das Essen konnte mich nicht begeistern. Im Magnum verhungert niemand mit dem Non-Stop-Buffet. Diesmal mehrere Gerichte in suppenartiger Konsistenz, daneben weisser Reis mit ChickenWings. Die Beilagen zu den Gerichten empfand ich diesmal als "spartanisch". Pommes Frites waren Mangelware. Wenn ich Hunger mitgebracht hätte, wäre ich enttäuscht gewesen. Zweimal hab ich nichts in den Warmhalte-Behältern gesehen, was mich optisch ansprach. Beim dritten Mal kratzte ich den Rest von Spagetti mit Kirschtomaten aus dem Behälter. Die Spagetti waren nicht "al dente", scharf und ganz lecker, wurden aber leider nicht mehr nachgefüllt.

    (+) Die Sauberkeit in den Umkleiden, Duschen und Toiletten war gegeben. Kommt man in entlegenere Bereiche, sieht es teilweise anders aus. Da könnte mal der Staub gewischt werden.

    (+) Die Ausstattung in beiden Barräumen gefällt mir gut. Im hinteren Barbereich war diesmal keine Bedienung anwesend und die Kaffeemaschine scheint wohl dort abgebaut worden zu sein.

    (+) Besser geht es immer. Insgesamt ein interessanter Aufenthalt in Erkrath. Das Line-Up war bei meinem Besuch optisch ansprechender als bei meinem letzten Besuch in Ratingen. Die aufgerufenen Preise der CDLs sprechen für sich selbst und brauchen nicht weiter bewertet zu werden.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 24 maart 2024 om 20:06
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  38. Onderstaande 6 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (24 maart 2024),mentholbear (25 maart 2024),pret (24 maart 2024),uurtje (24 maart 2024),WANDELAAR5 (25 maart 2024),Wentelt Eefje (24 maart 2024)

  39. #1296
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard Magnum, algemene verhalen

    Zaterdag zou een favorietjes terug zijn van vakantie maar zoals dat gaat met Roemeense dames bleek dat weer eens niet waar.

    Waar dan heen? Het was mooi weer dus eerst thuis nog even van genieten met een goed boek. Laat op pad. Dan blijven er nog een paar opties over. Toevallig vielen er laatst 2 vrijkaarten in de mailbox.

    Het was eigenlijk dus gelijk ideaal om dan maar naar Magnum te gaan. Dacht er even over om op de heen weg eerst nog even naar LR te gaan met die andere kaart maar niet gedaan. Hoorde dat er wel wat optisch mooie dames moeten zitten. Na een lange rit door een afgesloten A12 en teletekst die dat niet aangaf om 17.30 gearriveerd. Teke nam vrijkaart zonder enig probleem aan en liep met me mee om de kleedkamers te wijzen en waar je tegenwoordig de trap naar boven op gaat.

    Na opfrissen bleken er zelfs om 18.00 uur nog maar een dame of 10 te zijn. Niks aantrekkelijks. Maar even terug getrokken bij het zwembad om me te vermaken met m’n telefoon. Mooi ruimte geworden. Met ligstoelen, een barretje wat waarschijnlijk alleen open is als het zwembad open is, sauna, douches. Alles bij elkaar. En goede douches ook.

    Om 19.30 nog maar eens boven wezen kijken. Sprak met een in belgie wonende italiaan voor wie het het eerste saunaclub bezoek ooit was. Af en toe kwamen er wat dames proberen of we een kamer wouden maken. Op een geven moment een fraaie met mooi lichaam, bril en siliconen. Aria. Was wel sympathiek maar ik wou nog even wachten. Later na 21.00 eens gevraagd naar prijs en service. 100p30 en 200p60. Ik vroeg of ze kon doen wat ik wou en leek het niet ok te vinden. Ik zeg als ik een uur wil blijven aan dat tarief dan is dat wel wat ik verwacht. Nou ok. Gaan we dan naar kamer voor een maar dan wel voor een uur. Ik zeg als het pzc goed is dan blijf ik een uur maar anders echt niet. Wou zij weet niet. Na lang draaien toch ok.
    Wij naar kamer. Pzc is goed genoeg. Ok dan wordt het een uur. Na half een goed uur beginnen we aan de sex jn missionaris. Houdt ze constant d’r hele hand er tussen. Ik neuk dus nogal onprettig maar blijf wel stijf. Daarna mochten niet zoals afgesproken. Diverse andere standje moest gelijk in doggy. Afknapper dus ik moet hem weer hard maken gaat met moeite. Als ie hard was pakt ze hem en stopt hem express niet in haar kutje maar doet een paar pogingen op zo’n manier dat het express niet lukt. Wordt ie weer slap. Process weer helemaal opnieuw. Nou daarna maar meegekapt. Was me duidelijk dat dit professionele truukjes waren om niet (lang) te hoeven neuken.

    Eigenlijk baal ik ervan en wil ik snel naar huis maar ik wil toch nog even kijken of er nog wat meer vrouwen zijn bij gekomen na 21.00 uur. Veel zijn het er niet maar wel 1 die helemaal mijn ding is. Kom zelfde een dame tegen die zo m’n type is. Doet me denk aan m’n oude alltime favoriet en misschien nog wel een beter lichaam. In de korte tijd die ik haar opserveerde kreeg ik niet het idee dat deze dame er meer zin in had en dat ik hiet een goede kamer mee zou hebben. Ik baal nog zo van de vorige kamer dat ik haar niet aanspreek. Geen zin in nog een slechte kamer tegen 100p30 wat hier wel de standaard lijkt tenzij je pmc wilt dan kan je bij sommige voor 50 terecht.


    Ik kom nog iemand tegen die ik niet vaak zien we praten wat bij. Hij komt al een aantal weken daar een goede dame als favo gevonden ze is er niet maar hij wou een paar andere proberen. Als hij er 1 uitzoekt waar ik geen 100p30 voor over zou hebben ga ik naar huis met het gevoel dat ik hier niet meer terug wil komen. Het is net als magnum je betaald veel maar krijgt weinig. Je kunt beter naar sharks gaan daar is voor die prijs de kans op een goede kamer een stuk beter. Nu een volle week later heeft de onbekende dame echter wel door m’n kop gespookt en denk ik mocht ik ee toevalig weer kunnen belanden (met vrienden of zo) nou misschien ga dan toch wel mee in de hoop haar daar te treffen en toch eens kijken hoe het is maar eigenlijk moet ik deze club gewoon links laten liggen.

    De pijn is iets verzacht doordat ik geen entree heb hoeven betalen. Dan voelt het toch alsof je 50 minder hebt weggegooid. Dank voor de vrijkaart en zou willen zeggen dat het de moeite waard is om er heen te gaan want de club is mooi maar helaas de mentaliteit van de meeste dames maakt de club geen bezoek waard. Misschien komt het ook door het soort bezoek wat er in de avond komt.

    Nou ja vergeten maar voorlopig. Vanaf morgen een 5 of 6 daagse club maraton met mogelijk een dagje break er tussen. Ben daarvoor al in oostenrijk aangekomen om die te beginnen met een paar dagen wellcum.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  40. Onderstaande 17 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (13 april 2024),comcom (14 april 2024),donkeywonkey (14 april 2024),Firehawk (13 april 2024),forgetskinnyletsgetfatty (14 april 2024),Giodude (14 april 2024),Gustomass (14 april 2024),hasta la pasta (16 april 2024),mentholbear (15 april 2024),Patjax (14 april 2024),Picasso 1 (13 april 2024),pret (14 april 2024),satanic surfer (14 april 2024),Shakir (14 april 2024),The Joker (15 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024),Wentelt Eefje (14 april 2024)

  41. #1297
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Later na 21.00 eens gevraagd naar prijs en service. 100p30 en 200p60. Ik vroeg of ze kon doen wat ik wou en leek het niet ok te vinden. Ik zeg als ik een uur wil blijven aan dat tarief dan is dat wel wat ik verwacht. Nou ok. Gaan we dan naar kamer voor een maar dan wel voor een uur. Ik zeg als het pzc goed is dan blijf ik een uur maar anders echt niet. Wou zij weet niet. Na lang draaien toch ok.
    Ai, wat doe je jezelf aan, zoveel rode signalen (over waar ze afkeer van heeft) en toch kameren tegen megaprijzen....
    Kan me bij een superlekkere stoot die optisch helemaal aan je fantasie voldoet en die je hoe dan ook gehad wil hebben nog wel enigszins voorstellen (het vlees is nou eenmaal zwak, dat begrijp ik wel) maar vink zo'n geval na een half uurtje af.

  42. Onderstaande 8 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 april 2024),Firehawk (14 april 2024),hasta la pasta (16 april 2024),mentholbear (15 april 2024),pret (14 april 2024),rmjhexe (14 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024),Wentelt Eefje (14 april 2024)

  43. #1298
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ai, wat doe je jezelf aan, zoveel rode signalen (over waar ze afkeer van heeft) en toch kameren tegen megaprijzen....
    Kan me bij een superlekkere stoot die optisch helemaal aan je fantasie voldoet en die je hoe dan ook gehad wil hebben nog wel enigszins voorstellen (het vlees is nou eenmaal zwak, dat begrijp ik wel) maar vink zo'n geval na een half uurtje af.
    Het zijn blijkbaar altijd dezelfden (sorry kempie).

  44. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 april 2024)

  45. #1299
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard Magnum, algemene verhalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ai, wat doe je jezelf aan, zoveel rode signalen (over waar ze afkeer van heeft) en toch kameren tegen megaprijzen....
    Kan me bij een superlekkere stoot die optisch helemaal aan je fantasie voldoet en die je hoe dan ook gehad wil hebben nog wel enigszins voorstellen (het vlees is nou eenmaal zwak, dat begrijp ik wel) maar vink zo'n geval na een half uurtje af.
    Klopt gedeeltelijk. Maar eerste half uur was dus niet slecht anders ga ik echt niet nog een half uur door. Maar in 2e half uur komt ze d’r afspraken niet na en is het slecht waardoor je ongepopt en met een slecht gevoel de kamer verlaat. Dan voelt uiteindelijk dat eerste half uur ook nog als weggegooid geld.


    Ben iig zo snugger geweest niet die superlekkere stoot nog te proberen en tegen nog een sof aan te lopen. Zelfs al was het een super lekkere stoot de lust was weg. Dan is bij het minste of geringste wat minder is aan de kleine niet meer hard te krijgen.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  46. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 april 2024),Shakir (14 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024),Wentelt Eefje (14 april 2024)

 

 
Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 2424849505152

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Living Room 468*60   Babylon 468*60