De ene dag is de andere niet
De dienstdoende jury der smerigheid was van mening dat mijn schrijfsels genoeg vuilspuiterij en vunzigheden bevatte om beloond te worden. Net als dat er dames in de categorie guilty pleasure vallen is dit bij clubs ook het geval. Voor mij geldt dit voor het Pussy Penthouse en besloot dan ook om mijn vrije keuze van vrijkaart te gebruiken voor dit erotisch etablissement.
Tijdens mijn voorlaatste bezoek was de geilste gipsy van het jaar Mara er de hoofdoorzaak van om snel terug te keren. Mijn laatste bezoekje was kort daarna met FH. Helaas geen Mara maar wel de beste LU die ik dit jaar in een club heb gezien. Ik had moeiteloos een meid aan elke vinger kunnen kiezen waarmee ik dirty deeds had kunnen uitvoeren. Gezien de korte tijdspanne van het bezoek (FH mag dan wel een vurig vogeltje zijn maar een nachtvogeltje is hij niet) echter onverrichter zake de club verlaten.
Ditmaal een tweetal uurtjes eerder gekomen. De club begint dan langzaam tot leven te komen. Eerst maar een koolhydratenbuffer aangelegd met pasta zodat ik goed beslagen ten ijs kan komen voor de horizontale gymnastiek. Met een colaatje richting de lounge ruimte gelopen om het uitbuiken te bevorderen met een peuk. De dames begonnen binnen te druppelen. Een enkele knoopte een gesprekje aan maar de wetenschap dat de LU pas rond tien/elf op volledige oorlogssterkte is deden mij de boot afhouden.
Een beetje gependeld tussen bar en lounge ruimte om een volledig beeld van de aanwezige dames te krijgen. Dan blijkt maar weer eens dat de ene dag de andere niet is. Van de vele kandidates van de vorige keer bleek welgeteld één dame aanwezig te zijn en laat dat nu net de dame zijn waar denkbeeldig in neon epic fail boven hangt. De andere was een dametje die ik verleden jaar en in het voorjaar vaker gezien heb maar uitblonk in flitsfucks gezien de snelheid waarmee ze weer terug was. Sowieso ditmaal weinig slankies. Liefhebbers van dames met wat meer on that ass zouden zich in de hemel hebben gewaand.
Helaas bleek het mooiste lichaampje een plork (redactie: prachtig lichaam ontzettende rot kop) en had het mooiste koppie een ass waarop het bord pas op zwenkt uit van toepassing was. In de digitale wereld zou dit met wat knippen en plakken op te lossen zijn. In de werkelijkheid zou je een soort van Victor Frankenstein moeten zijn om dit te realiseren. Het contrast tussen bar/overloop en de lounge ruimte is groot. Door de trommelvliesterrorist is een gesprekje in de bar naarmate de avond vordert onmogelijk en pogen de dames je binnen te hengelen met het door mij gehate gebarentaal en op de overloop bedienen zij zich van banale one-liners. In de lounge ruimte daarentegen zijn de omstandigheden dusdanig dat er een gesprekje mogelijk is.
Nadat ik wat rijst met kip had gegeten met een colaatje richting lounge ruimte gegaan. Na een tijdje komt er een dame binnenlopen waarmee ik al wat oogcontact had gehad. Ze steekt een sigaretje op bij de statafel en kijkt rond. Wederom is er oogcontact en ditmaal loopt ze gedecideerd mijn kant uit en zet zich naast mij. Het tweede woord dat uit haar mond komt is het door mij gehate baby. Geen idee of ze mijn afschuw van mijn gezicht kan aflezen maar ze vraagt mijn naam en met het gebruik daarvan gumt ze baby uit. Er volgt een interessant gesprek waaruit blijkt dat ze gerangschikt mag worden in de categorie bijbeunster. Slechts 3 à 4 keer per jaar gedurende 2 à 3 weken hult ze zich in spannende outfits en hoge hakken. Ditmaal voor een extra zakcentje voor de dure decembermaand. Na een kwartiertje polst ze of we er een intiem vervolg aan geven. Als ik uitleg dat ik nog 15 à 30 minuten nodig heb om mijn eten te laten zakken zegt ze lachend dat we dit samen op de kamer kunnen doen. Met een ik hoop je later te zien staat ze op en gaat richting bar en ik rook nog een peuk.
Als ik een kwartiertje later richting bar loop ligt zij in de nis in de overloop aan de andere kant van de kino en nodigt me uit bij haar te komen liggen. Ze kruipt tegen me aan en we vervolgen ons gesprekje. Het is net alsof de gekte om ons heen verdwenen is. Ze vraagt na een tijdje hoe het er met mijn uitbuiken voorstaat. Gaat de goede kant uit en dan kust ze me onverwachts op mijn mond en voel ik haar tong een weg banen naar de mijne. Wat volgt is een heerlijke sensuele tongzoen. Beantwoorden staat voor mij gelijk aan seal the deal en zeg haar dat we een kamer kunnen opzoeken om datgene waar we mee begonnen zijn een vervolg te kunnen geven. Ik maak nog een klein omweggetje om de massage olie te halen.
Op de kamer mijn gebruikelijke ritueel om een playlist op te zetten waarvan ik denk dat die het beste bij de dame past en daarna eerst de massage. De beloning voor mijn inspanning zijn tedere tongzoenen terwijl onze handen elkaar strelen. Natuurlijk gaat haar handje richting lid en nadat deze een groeispurt heeft gemaakt zakt ze met haar hoofd af om hem oraal te verwennen. Een geweldige BJ volgt en gaandeweg plant ze haar poes op mijn gezicht en gaan we in 69 verder. Natuurlijk mag de daad zelf niet ontbreken en nadat mijn lid omgetoverd is in Rubberen Robbie geeft ze blijk van inventiviteit qua posities met een daverend orgasme als resultaat. We puffen even uit en ze complimenteert min met de keuze qua songs. Als de laatste tonen van mijn playlist langzaam wegsterven begint ze te lachen en zegt dat de lengte bijna een uur is. Ze vraagt of ik nog lang blijf of na de kamer naar huis ga. Ik antwoord dat ik nog een colaatje drink, misschien nog iets te snacken neem en nog een peukje doe om er dan een punt aan te breien.
Ze oppert nog even op de kamer te blijven omdat ze geen zin heeft in het feestgedruis en als tijd het op een uurtje te houden. Ze legt haar koppie op mijn borstkas en we praten nog na. Na een kwartiertje fluistert ze me toe dat ze geil als boter is en behoefte heeft aan een orgasme. Mijn hand wordt richting haar verboden vrucht gedirigeerd om en ze vraagt of ik het activeringsknopje manuel wil stimuleren. Ook het peilen van de interne vochtigheidsgraad komt aan bod waarna ze wil gleufje glijden. Hierna wordt mijn lid voorzien van een regenjasje en vieren we onze lusten bot als twee door hormonen gedreven hitsige tieners in een onstuimige vrijpartij. Het door haar beoogde effect wordt behaald en enkele seconden later gevolgd door mijn ontlading. Na deze intense vrijpartij moeten we beiden nog even uitblazen. We besluiten dat we elkaar nadat we onze inspanningen van ons hebben afgespoeld in het restaurant te treffen voor een late night snack. Hierna nog gezamenlijk een peukje gedaan en ze loopt mee richting kleedkamer om afscheid te nemen
Normaliter zou ik een paspoortje van haar hebben aangemaakt ware het niet dat dit haar laatste dag was en ze nog geen idee heeft wanneer en vooral waar haar volgende stint plaats zal vinden. Tegen mijn gewoonte hebben we nummers uitgewisseld en mocht ze tzt opduiken in NRW of in 1 van de 2 Limburgse erotische etablissementen dan volgt deze alsnog.
Dan rest mij niks meer behalve a big thx aan Partycrasher, club en forum voor het vrijkaartje.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.