Pagina 29 van 52 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 701 t/m 725 van 1299
  1. #701
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ik vrees dat inmiddels al dichter bij de 5 maanden ligt dan 5 weken...
    Oops...was ik zolang al niet geweest?


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

  2. #702
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    23 april 2024 @ 23:38
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.737
    Thanked
    1.927 in 381 posts

    Standaard

    Ik was op 1 juni voor het eerst in Magnum. Ook toen trof ik de whirlpool al ''ausser betrieb'' aan! Al zes maanden dus.

  3. #703
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Two nice visits in Magnum on these last days.

    Many positive points of my visits :

    - Presence of some french and belgian friends. That’s was very nice to spent time.
    - Staff always pleasant, kindly, who take care about you : special mention for the barman of the 3rd floor: Mohammed from Jordania .....
    - Top level restoration.
    - Pleasant session some girls : Alina and Nicole.
    - Social times with several girls : the most of them are friendly.


    Nicole (bulgarian, blond) :

    It was my second session with this very friendly girl and this one was on a higher level than the first one.

    Profile : 24 years, pretty silhouette with her blond hair and her nice green eyes. Very friendly, charming, open to social time. It was a pleasure to be with her.

    Service : Her style is neither gfe nor pse but just sensual and very tactile. Her wonderful touch give me many emotions. Much happiness shared in this very soft session.

    Appreciation : very good

    Repetition : high.


    Alina (german, brown) :

    Nice discovery !!!

    Profile : 28 years, brown hair, very pretty silhouette, natural charm and elegance. Some tatoos and piercing (navel and …)

    Service : very nice session with everything that I like. Very sensual preliminaries, body massage, mutual caresses, a good blowjob with several variations followed by a appreciated cuni and after an excellent 69. She likes sex and was very active and participative. Good sex in several positions and finished by a missionnary very close.

    Appreciation : excellent

    Repetition : very high


    Bea (rumanian, blond) :

    Profile : 23 years, blond hair, tall, nice silhouette, beautiful chest.

    Service : her service was good but too conventional and mechanical for me. She doesn't kiss.

    Appreciation : middle level

    Repetition : low


    Back to Magnum on January !!!


    So long ….

  4. Onderstaande 6 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 december 2015),Badslippers (27 december 2015),Laatbloeier (27 december 2015),Megaboob (26 december 2015),satanic surfer (17 januari 2016),Wentelt Eefje (27 december 2015)

  5. #704
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:45
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Ik ga komende maandag voor de eerste keer naar dit illuster oord, kan iemand mij vertellen wat de prijzen voor een kamergang zijn ?
    Ik meen 50-30-50-30 enz., maar ik kan het mis hebben, bvd.
    Het zal me verder worst zijn...

  6. #705
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Prijzen zijn 50E/30 min
    75E/45 min
    100E/uur
    Sommige dames zullen daar lichtjes afwijkend over denken...simpelweg abklären met dame/heer aan de sleutelafgave mits eventuele onzekerheid...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 2 januari 2016),Manureva ( 2 januari 2016),Nedlovefkk ( 2 januari 2016)

  8. #706
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:45
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Dus de prijzen zijn sinds enige tijd aangepast aan de gangbare tarieven in andere clubs, schade...
    Maar wel goed dat er een tussentarief is, zal het iig vooraf vragen aan de uitverkoren dames.
    Het zal me verder worst zijn...

  9. #707
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Just before Xmas i went to Magnum, lucky me!
    That was a special one for me: i knew i was not going to do so many rooms as i had some health concerns that day, + i was with my friend Max for his first time there, and i was also meeting up with 2 excellent colleagues.

    The scenario is always the same for me: flat and quiet day, you really enjoy your time at the restaurant as the food is good enough(and you have nothing else to do), have plenty of time to chat(and laugh) with friends and socialize a bit with the girls, nothing more.

    Then, i always end up finding good girls, or at least interresting ones.
    That is a game of patience and it does not come easily, but that is the beauty of sport.

    I ended up choosing, or i was chosen by an obvious choice(…), a pretty german girl.
    I would try again with her if i have the chance.

    Among all the options we have, Magnum is still one to consider:
    -The best food of all the clubs i know
    -Nice and careful staff
    -So many little spots to explore
    -At the heart of this common and not so interresting line-up, you can find jewels with a little bit of luck ) and inspiration…Some good girls, 2 or 3 is enough.

    I would never go there every week but i still really enjoy a day in Magnum once in a while!
    This club is very underestimated, just give it a go.

    Happy new 2016
    Show your appreciation

  10. Onderstaande 6 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 januari 2016),Kwakje (10 januari 2016),Manureva (10 januari 2016),Nedlovefkk (10 januari 2016),satanic surfer (17 januari 2016),Wijze grijze (10 januari 2016)

  11. #708
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cassenoisette Bekijk bericht
    i was also meeting up with 2 excellent colleagues.
    Thank's ...

  12. #709
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Voor het eerst in 5 maanden clubben - Magnum Düsseldorf - zaterdag 9 januari

    Afgelopen week voor het eerst in 5 maanden weer eens een club bezocht! En na een eerdere afzegging van het geplande bezoek samen met Smouse eind december nu wel mijn vrij-sberen-kaartje verzilverd dat me als overall winnaar van de formule 1 Poule 2015 ten deel viel met dank aan Magnum, Ijsberenforum en natuurlijk - geheel toevallig nu ook BRVDM Jurytiran van dienst - Sphinx!

    Uiteraard werd het vrijkaartje probleemloos geaccepteerd toen ik rond zevenen, voor een maximaal en ook ongeveer verwezenlijkt verblijf van 12 uurtjes, aankwam in D-Erkrath na een ritje van ruim een half uur op de vouwfiets vanaf S-Bahnhof D-Eller. Door één van de behulpzame thekes die in de loop van de avond en nacht de receptie zou bevrouwen en de eerste van de reeks die me vanwege de slechts 4 uur geldigheid een WiFi-code zou verstrekken.

    Eerste indrukken

    Na het douchen en verdere opfrissen eerst maar eens een paar glazen cola en de nodige espresso's weggetikt om het tussendoor ook nog weer in de sauna gedaalde vochtpeil aan te zuiveren. Voor een zaterdag leek het met ijsberengehalte enorm mee te gaan vallen en voor januari viel het met het damesgehalte nog harder mee, er waren meer dan genoeg kameropties. Één daarvoor leek bij eerste kennismaking in de bar de slanke roodharige Roemeense Bea te worden, die een bodystocking droeg die haar mooie borsten min of meer vrijliet en ook weinig van de rest van haar slanke 24-jarige lichaam verhulde. Maar haar Duits was niet geweldig hoewel het volgens haar beter was dan haar Engels... Ik besloot om toch maar serieus over haar na te denken, want wat een lekker lijfje en vond ook dat ze een leuk koppie had, maar toch had ik ook enige reserve. Een uurtje of 4 later in de bar haar weer ontmoet en opnieuw besloten om er nog maar eens over na te denken. Eerlijk gezegd leek het toen in eerste instantie alsof ze me ondanks het zeker voor een Magnum zaterdagavond geringe bezoekersaantal nauwelijks herkende en dat bracht me aan het twijfelen. Toen ik om een uur of 6 's ochtends een Belgische veelpleger (maar naar zijn eigen zeggen geen "KanariePiet-nivo", ook een veellezer dus, maar geen veelschrijver) sprak die vertrok bleek Bea zijn enige slechte sessie van de 8 gedurende zijn verblijf te zijn geweest. Meer nog afwezig dan afstandelijk, hoef er geen spijt van te hebben kennelijk dat mijn twijfels de overhand uiteindelijk kregen. Er waren ook redelijk wat Afrikaanse/Caribische dames aanwezig, maar ik val er al niet op en hier bleek ook maar weer eens dat hun "Heeey beeeybue, cum heeere" wervingstactiek nog minder om het lijf heeft dan van het gemiddeld zojuist aangekomen Roma-meisje, mij zul je er niet mee betrappen (uitzondering daargelaten die dan zogenaamd de regel zouden moeten bevestigen... )

    Eerste indruk en de eerste waar ie ingedrukt werd - Duitse Lara

    In de bar met danspaal stond ik op gegeven moment een bubbelend water te bestellen naast een dame met een uitstraling die je eerder een paar kilometer noordelijker aan de bar bij Golf Club Hubbelrath of Kossaido Internationaler Golfclub Düsseldorf zou verwachten. Ze leek me een vroege dertiger, met een bloedmooi blond relatief kortgeknipt koppie, een echte tandpasta-glimlach (maar dat zal ongetwijfeld met haar Berufsausbildung te maken hebben), maar ook met een figuur waarvan het zwarte strakke stijlvolle jurkje niet kon verhullen dat het doorsloeg naar de verkeerde kant van volslank. Maar die ogen, die blik, die glimlach, het gesprek, ik voelde al dat mijn plannen om nog een keer de sauna in te duiken voor ik zou gaan jagen als sneeuw voor de zon smolten.

    Haar gezegd dat ik nog even weer wilde douchen, waarop zij zich ook nog even ging opfrissen ondanks dat ze net van haar (andere) werk was gekomen en zich helemaal spic en span had gemaakt voor ze net de bar inwandelde en we ontmoeten elkaar weer waarbij Duitse Lara inmiddels een sleutel bemachtigd bleek te hebben. Volslank is denk gezien het feit dat die borsten, die inmiddels denk ik toch wel een DD of E cup zijn, haar wel een echt figuur geven de juiste omschrijving, maar ik kan me voorstellen dat er ook genoeg ijsberen die haar nog een tikje steviger dan volslank zullen betitelen. Inmiddels staat de naam van haar nichtje aan de binnenkant van haar linker-bovenarm getatoeëerd en heeft ze een navelpiercing, maar alles aan haar straalt toch wel uit dat ze slechts een parttimer is in deze business.

    Tijdens de sessie werden haar woorden dat van ze sex houdt inderdaad op het nymfomane af bewaarheid, geweldig tongzoenen zonder enige terughoudendheid, bijzonder lekker, gevarieerd en ook heel diep pijpen, eierlecken en uiteraard met zo'n voorgevel Russisch, alleen tijdens het beffen leek de handrem er toch een beetje op te gaan. Ze genoot er wel van, maar wilde toch niet op de eerste avond dit weekend (in tegenstelling tot normaal had ze vrijdagavond niet gewerkt in Magnum) op de eerste kamer al onmiddellijk klaarkomen. Tijdens de tweede befsessie besloot ze dat dat anderzijds een gemiste kans zou zijn en liet zich alsnog volledig gaan, maar hoe geil ze ook was en hoe schoon ze me ook vond, naar haar kutje wijzen doet haar al verliggen, daar komen echt geen vingers in...

    Ze pijpte zo lekker dat ik al had aangegeven dat ik niet zou aangeven dat ik ging klaarkomen, maar met plezier de extra kosten voor een FT zou betalen, alleen zou ik dat niet halen. Verrassend genoeg, ze was namelijk echt heel nat, ging er voor het neuken toch een likje gel op de condoom en dat was maar goed ook. Volgens de Real Racebeer moet ze wel heel veel aan sport gedaan hebben voor ze uitdijde. Een heel strak kutje en anders was ik gewoon tijdens de eerste stoot al klaargekomen. Nu toch even lekker in missio tongend liggen neuken, maar heel lang duurde het niet voordat ik verschrikkelijk lekker (bijna 2 uur uitgesteld dit hoogtepunt) klaarkwam. Enige opluchting bij haar toen ze het condoom zag (en eigenlijk ook bij mij) dat ik niet voor de €25 extra optie had gekozen.

    Vanwege haar Sächsische afkomst (overigens kende ze helaas geen van mijn bekenden uit Leipzig, hoewel ze er toch wel veel Geschäfstleute und Artisten kende) moest ik, hoewel zij gelukkig deze Mundart niet merkbaar vertoont, continue denken aan Ronny Trettmann als we even aan het praten waren (al onderschrijf ik wel dat je haar daarin kort dient te houden op de kamer)

    PPZ: 8,2 (9,0 / 7,0 / 8,5)



    Even bijkomen

    Had wel trek gekregen van de inspanningen (Lara had dat al, die had na haar reguliere werk nog niet gegeten en nam een broodje mee de kamer op, maar zou vervolgens na haar kamer met mij nog eens 3 uur achtereen niet aan eten toekomen... ) en toog dus naar het restaurant, lekker gegeten, maar het a la carte eten in Oceans vond ik (eerste halfjaar 2015, sindsdien niet geweest) toch een stuk beter en verzorgder. OK €3 minder vrij te besteden, dat klopt (en NIET met een vrijkaart) maar het was echt een ruime klasse beter. Wat ontbreekt in Oceans is het buffet daarnaast, dat is bij langdurig verblijf een absoluut voordeel van Magnum, maar ik denk dat nergens in Duitsland de Frikadellen (stond echt op het blaadje dat boven deze droge stuiterballen hing die ik in de vroege uurtjes toch alsnog maar met veel chili- en bearnaisesaus op een broodje opat) zo matig zijn als afgelopen zaterdagavond/nacht in Magnum.

    Daarentegen (speciaal voor Satanic Surfer) was de whirlpool weer zoals die bedoeld is en de sauna goed heet en heb ik me maar eens goed ontspannen door deze beide opties (tussendoor douchend vanzelfsprekend) volop te benutten en het jachtterrein te inspecteren. 3 Duitse dames die zeker in aanmerking kwamen als kameropties, maar ze waren onderdeel van een groepje van 5 dat meer op party voor henzelf gericht leek vanavond vanwege de verjaardag om 12 uur van één van hen. Van die groep vielen de voor de meesten denk ik veruit bekendste 2 af, niet vanwege haar sili's, daar kon ik letterlijk en figuurlijk nog wel overheen kijken, maar vanwege haar duckface door die Botox-lippen viel Joy af hoewel ik haar eerder in de nacht absoluut overwogen had en omdat ik mijn portie volslanke vrouwen voor vandaag al binnen had viel ook Katrin af. Wel allebei dames met wie je volgens mij in de eerste beste kroeg als je weet dat je er niet mee in bed eindigt toch een fantastische avond kunt hebben.

    Niet onvermeld mag blijven de verbijstering bij de Franse ijsberen die slachtoffer waren van de imitatie van een groep Roemeentjes door deze 5 Duitse dames! "Ce faci? Komm Schatzi, ficken, Zimmer, blasen" "Komm, gute Massage" "Komm Trio!!! Sehr gut" waarbij hun maniertjes en gezichten ongetwijfeld gezien hadden moeten worden en ook de Franse blikken van verbazing om er net zo hard om te lachen als ik ook nu weer doe...

    Raar

    Rond half vier was het nog een bruisende bedoening in de bar en ik raakte daar in gesprek met een ontzettend mooie slanke dame die ik ken uit andere clubs maar waar ik nog nooit mee kamerde. Het gesprek was geanimeerd, haar Duits ronduit slecht, maar haar Engels prima en ze heeft ook echt iets te vertellen. En ik vind haar mooi, maar wist dat haar service altijd al begrensd was en ze waarschuwde me dat die nu nog beperkter was geworden. Hoewel ze wist - van andere dames - dat ik meer dan schoon en geschoren genoeg was om me zonder condoom pijpen gaf ze aan dat ze zich dan toch zou inhouden. Daarentegen zou ze bij PMC zo haar best doen dat ik alras zou vergeten dat er een condoom omheen zat. En GEEN tongzoenen. Vreemd genoeg weerhield me dat er niet van weer te gaan douchen en me door haar mee te laten tronen naar een kamer. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad, sterker nog, het werd een uur in plaats van een half uurtje waarover ik meer dan tevreden was! In verband met haar privacy ga ik niet gedetailleerder in op haar of de activiteiten op de kamer, iets dat ik zelden, maar ik weet dat het nu beter is om het te laten.

    PPZ: 8,2 (9,0 / 8,5 / 7,0)

    De rust keert terug

    Als ik na vijven terug kom van de kamer is het rustig aan het worden in Magnum. Lara heeft eindelijk echt tijd om te eten en voor aftersales maar de door haar gereserveerde gerechten blijken niet geheel bewaard te zijn voor haar. Ze is boos en teleurgesteld dat dit voor haar €85 entreegeld niet gewoon gebeurd is, maar verder uitermate goed geluimd, ze heeft vandaag Fette Beute gehad en neemt morgen vrij. ik wist na de kamer al, maar na de gemoedelijke aftersales nu nog zekerder, dat er ongetwijfeld een herhaling komt als we tegelijkertijd in Magnum zijn.

    Ik zit nog even in de sauna en rook nog een sigaret met Joy en Katrin die me verwijten dat ik wel ongeveer 10 uur lang met, om en naar ze gelachen heb, maar niet met hen gekamerd. Ik lach het weg, nog 5 minuten sauna zodat ik zo warm mogelijk de koude vroege ochtend in kan om nadat ik mijn vouwfiets van de vlaggenmast heb losgemaakt via D-Eller weer naar huis te gaan met de eerste trein van D-Hbf.

    Ijsberenforum, Racebeerjury en Magnum bedankt! Ik heb maximaal genoten van de vrijkaart en Magnum blijft voor mij op de kaart staan/

  13. Onderstaande 16 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 januari 2016),Big30 (15 januari 2016),biged (15 januari 2016),Bluebear (16 januari 2016),Elmo3108 (17 januari 2016),Manureva (17 januari 2016),Nedlovefkk (15 januari 2016),NeverEnough ( 4 februari 2016),Patjax (15 januari 2016),Ryuhayabusa (22 februari 2016),satanic surfer (15 januari 2016),Smouse (15 januari 2016),Sphinx (17 januari 2016),stimpy3 (17 januari 2016),Tuc (29 mei 2016),Wijze grijze (15 januari 2016)

  14. #710
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of january 14th :

    Very pleasant visit on Thursday with a nice welcome from the charming blond Aga .

    Very quiet afternoon and also the evening with a lin-up very light like a Sunday .

    Nice meeting with two other belgians, one italian and also the presence of the most famous Turk in Magnum .

    I did two nice sessions : the first with the sweet Bettina (rumanian) and the second with the charming Roxana (moldavian).


    Bettina (rumanian) :

    Profile : 25 years, 1,60 m, blond hair, nice face, pretty silhouette with natural forms. Very long and pleasant social time in English.

    Service : Good quality of service : deep french kisses, caresses, soft blowjob, cuni appreciated, sex very pleasant with a natural attitude and a good implication of her.

    Appreciation : very good

    Repetition : high.


    Roxana (moldavian) :

    Profile : 30 years, 1,70 m, brown hair, nice eyes, pretty silhouette with natural charm and elegance. Very nice and pleasant conversation in English.

    Service : sweet and sensual session in the little cinema on the 4th floor . very sensual preliminaries even if she’s not oriented gfe, mutual caresses, soft blowjob before and… after a very appreciated cuni . Very nice cow-girl and a missionary with a pleasant proximity. Good sharing. What can I ask more ?

    Appreciation : excellent

    Repetition : high


    Summary of the day :

    The Magnum is surprising even when the lin-up is also poor and light because we can always find nice discoveries .


    So long ….

  15. Onderstaande 4 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (28 januari 2016),Nedlovefkk (17 januari 2016),satanic surfer (17 januari 2016),Wentelt Eefje (17 januari 2016)

  16. #711
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Een weekje terug leek het me een goed moment mijn vrijkaartje te gebruiken. Omdat de club in de ochtend weinig waard is, ben ik eerst nog gaan werken... maar met een clubbezoek in het vooruitzicht werkte ik behoorlijk door/liep de kantjes ervan af. Hoe dan ook was ik uiteindelijk toch rond een uurtje of drie al ter plaatse. Het vrijkaartje werd vlotjes geaccepteerd (dank aan club en forum) en de melding dat ik lang geleden eens een keer was geweest betekende volgens de theke dat alles wel duidelijk zou zijn. Kennelijk geen kaartje meer, maar een polsbandje met chip... welke echter nog niet aan de kastjes gekoppeld is, dus je hebt er hangt een los sleuteltje aan dat polsbandje. Erg onhandig om aan de pols te dragen. Bij het bestelde eten werd overigens alleen mijn nummer opgeschreven en heb ik ze niets met het polsbandje zien doen.

    Ik was net op de grens voor de eitjes, maar besloot gewoon wat uit het buffet te nemen. Best ok, net als de koffie. De gehele dag viel me trouwens op dat het "personeel" het maar moeilijk kon bijbenen. Zowel in het restaurant als zeker ook aan de bar. Voor een drankje loop je beter even naar de verder gelegen bar. Wonderlijk want het was niet speciaal druk en de hoeveelheid personeel was niet voor de poes. Volgens mij redelijk uniek hoeveel mannelijke krachten er rond lopen, in de meeste gevallen zonder ehh... gevaar dat ze de dames ongewenst zullen bejegenen.

    Bij aankomst misschien iets van 15 dames. Het penthouse is de hele dag leeg gebleven, dus de dames waren verspreid over de bar, de rookhoek en de loungeplekken richting de "rustige bar". Grappig genoeg 4 dames die ik een paar weken terug nog in Hessen had gezien. Georgiana (Goed!!) met vriendin uit World en Ginny en Maria uit Oase (beiden daar in de dagshift). Ze hadden duidelijk de memo gemist dat er overdag weinig te beleven is in Magnum.

    De eerste uren zelf ook niets gedaan buiten wat bubbelen (hoe dat ding hoort te werken snap ik nog steeds niet, maar boven-boven-onder-onder-links-rechts leek te werken), de verschillende krantjes lezen en mijn 4 uur toegestane wifi gebruiken (waarom die limiet?). Lekker koffietjes en theetjes en het was me eerder nooit opgevallen dat ze hier net als in Oase met langzaam lauw wordende flessen fris werken. Al die bakken met Haribo snoep zijn ook erg goed voor de goede voornemens gezonder te gaan eten. Een slank blondje was overigens best leuk aan het doen... niet helemaal duidelijk waarom ik dat steeds heb afgewimpeld.

    Want zoals het gaat: eerste doe je uren niets en dan ga je tamelijk snel achterelkaar naar de kamer. De eerste dame zag er in een jurkje best leuk uit... daarna was ze overigens in handdoek gewikkeld om te roken, en kwam daarna naast me zitten. Leuke babbel met deze Poolse Amanda (eind 20?). Voorleven in Zwitserland en na afloop van de kamer bleek ook dat ze in GT heeft gezeten. Geen gek gedoe in de bar, want niet iedereen bla bla bla. Jurkje helpt de looks toch een beetje, maar op de kamer een normaal slank lichaam met kleine a cupjes. Service is niet slecht, maar de kamer miste toch wat. Al was het maar omdat ik op bed werd gedirigeerd en zij daarna haar kleertjes nog ging uittrekken en de lippenstift afnam. God forbid dat er lippenstift op mij terecht zou komen. Tongzoenen ok, pijpen nat en best diep, vingeren toegestaan... alles dat op droogneuken of pussysliden lijkt out of the question. Allemaal wel op een manier dat ze haar programma afspeelde. Neuken eerst in missionaris (waarbij een hoger tempo al werd aangmoedigd) en daarna in cowgirl, waarbij er nul closeness was met al dat gejackhammer. Terwijl ze bezig was een nieuw ppm (penetrations per minute) record te zetten, zag ik dat er tamelijk weinig aardbeiroze te zien was. Even gestopt (alleen eikel nog bedekt) en kennelijk was dit een reden om dat ding helemaal af te doen en te gaan sjorren als een debiel. Paar zoenen er bij, vingertje naar binnnen... maar zo ging het hem niet worden. Dat vond Amanda ook en die zei al iets over een ander meisje later en dat de 30 minuten er op zaten (mwah, 20 eerder). ach, ik had toch geen invulling voor die laatste 10 minuten paraat.

    Terug in de bar was de line up uitgebreid met een enorme mix van looks en afkomsten. Voor mij 80% niet interessant, maar kennelijk zijn er liefhebbers. Ook behoorlijk wat latinas en choco's. Gelukkig ook wat leuke Roemeentjes en redelijk snel liet ik me inpalmen door het mooiste snoetje Dea. In de bar best leuk en veelbelovend, maar op weg naar de kamers had ik al het idee dat ik beter even stiekem het toilet/douche/massage kamer in zou schieten. Wederom een meisje dat 100% controle moest hebben en toen ik niet direct op bed ging liggen, leek de stress al toe te slaan. Zoenen stelde niet zo veel voor, al was de sporadische tongzoen helemaal niet slecht. Pijpen zonder dat ik de kans had om zelf wat dan ook te doen (ze melde nog dat ze het ook prima vindt om met rubber te pijpen) en redelijk snel naar neuken. Dat voelde nog best goed en in cowgirl kon ik wat met haar lekkere c cups spelen. Ook in doggy voelde het best lekker, maar was er in generlei wijze het idee dat we samen iets aan het doen waren. In missionaris besloot ze me dan zowaar een paar keer te zoenen... en ik voelde een twinkeling in mijn zak. Snel dus een orgasme gecheft, anders zit je direct weer met zo een prutsmuts op de kamer. Ook hier eerder 20 dan 30 minuten en het idee nog even te relaxen kwam niet in haar op.

    Het werd tijd om eens een biefstukje te nemen en na wat gezoek naar de besteldame, kreeg ik deze redelijk snel bezorgd. Lekker en een goede pepersaus er bij ook. Later op de avond nog wat kippepoten genomen en dan is het culinaire verhaal wel klaar. De line up was dus best ok, maar zeker niet de 100 waarmee geadverteerd wordt. Ook de vaak genoemde irritante mannelijke clientele heb ik niet echt opgemerkt (tenzij ze pas na 3 uur kwamen). Echte discosfeer ook niet gezien en al zeker geen manaledisco.

    Na mijn steakje kreeg ik Emma naast me zitten die vond dat ik de hele tijd al naar haar had zitten kijken. Ze had me inderdaad doen denken aan een meisje van elders en met dat leren jurkje en de donkerblonde krulletjes lijkt ze net Goldie uit Sin City, ook omdat ze sowieso wat weg heeft van Jaimie King. Eigenlijk hoefde ik nog niet veel, maar ik wilde haar ook niet afwimpelen. De rest heb ik al in haar draadje vermeld denk ik. Leuke meid met goede service, al waren we zeker niet op alle vlakken helemaal in sync. Kan ook op een goede manier de sessie rekken met leuke nieuwe "activiteiten". Alle "basisservices" zijn dus goed: TZ, PZC, NMC, Droogneuken, pussysliden, vingeren.

    Al met al blijft het niet echt mijn club, maar met Emma in ieder geval een hele goede sessie gehad. Ik was de dag vroeg begonnen, dus tegen half drie vond ik het wel weer welletjes.

  17. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (20 februari 2016),biged (19 februari 2016),hasta la pasta (19 februari 2016),Manureva (19 februari 2016),Nedlovefkk (19 februari 2016),pret (19 februari 2016),rob45 (19 februari 2016),satanic surfer (23 februari 2016),stimpy3 (21 februari 2016),Wentelt Eefje (19 februari 2016),Wijze grijze (19 februari 2016)

  18. #712
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Effie geleden had ´k wandelschoenen aan en die moeten ook verslijten dus maar ns naar de daarvoor bij uitstek geschikte Magnumclub gedrenteld en daar na overgave van 120 halve Euromuntjes die ´k al spaar vanaf medio december entree verkregen en idd zoals Vrije Jongen al schreef een polsbandje dat dienst doet via chip voor de aansterking der inwendige mens. Die dommige knipkaartjes behoren dus tot de verleden tijd, dat vind ss wel een stap voorwaarts. Vooralsnog idd met ietwat irritant sleuteltje doch als men dat onder het flexibele bandje frommelt hangt ie niet in je Latte Macchiato rond te waren. Wel opletten voor saunaliefhebbers als mezelve dat ie wegens loverhitting (en neen, da´s niet m´n zoveelste spellfoutt, expres zo gedaan met zo´n dubelle bodem enzo, lacheuu) geen afdruk in je bovenhuid brandt of je geliefde een lekkende bovenlip nadien je ´dr een klap voor ´hr bek hebt gegeven als ze weer ´ns de patatjes net iets te lang heeft laten koken en je dus met van die uitelkaarvallende aardappelsmurrie zit te worstelen. Doch alla, ik dwaal lichtjes af. Verrekte (on-)handig dus, naar interpretatie vatbaar. Indien men keurig vreten besteld onder de 20E-waarde wordt je bandje niet gescand, vanaf u daarover gaat of alcohol besteld enzo wordt dat gescand en dient men bij buitengaan te betalen. Aangezien ss nog met ietwat wintervet kampt en geen alcoholische versnaperingen tot zich nam bleef m´n bandje maagdeloos ongebruikt. Dat viel dan weer niet te melden over het gros der dames die er allesbehalve als maagden uitzagen, laat staan na -tig stengelbeurten die dag nog in de verte op leken. Rimpelloos bruggetje richting line-upalinea die voor die ene keer de fucked up culinaire alinea te snel af is. An sich al een half wonder dat ´k überhaupt aan alinea´s toekom want godbetert wat waait er een forse Noordwestenwind door die mallemolen van een kop van me.

    Line-up: tot 21 uur een 30-tal moppies, in aantal toenemend tot een dikke 50/60-tal ongeveer meen ´k want in die grote toko waar men quasi blaren op z´n poten oploopt is dat ietwat lastig in te schatten. Opvallend veel Duitse dames, het gros van hen eerder Pic1types dan panlatpedomateriaal. Sla me voorts dood hoeveel latina´s en chokomausen doch laten we stellen dat Rob45 nou nog aan het neuken zijn als ie er geweest was, minstens een 10 tot 12-tal meent ss, en kan best zo zijn dat ´k weinig tandenblootlachende Nigeriaansen niet heb opgemerkt in sommige duistere nissen doch heb er voor de goeie orde geen omvergelopen of achterwaarts in de poes genaaid, nope, ss gedroeg zich wederom als een keurige burger. Voorts een paar dozijn Roemeensen enzo waarvan een 5-tal als weinig onappetijtelijk viel in te schatten dunkt me, het gros van hen mooi zonder meer. Enkele stunnertjes dabei doch Dea etc. vielen af omdat ze niks kunnen (voorheen oa Paradise en Acapulco etc.), jammer VJ. Behoorlijk wat Silliesmokkels ook die Megaboob z´n puntenkaart zouden kunnen opwaarderen, een 5-tal ex-GTdames met ietwat meer jaartjes op de teller, een groepje Hessentransfers etc...Een kniesoor die er niks naar z´n gading kon vinden.

    Wellnessalineatje die er zich onaangekondigd effe tussenwringt, excuus voor degenen die daarvan niet gediend zijn doch ik wist het ook niet op voorhand hoor. Sauna superdeluxe qua temperatuur, whirlpool wieder in effect en was die nat joh, én bubbels enzo, verrekt nog aan toe. Voorts douches etc. vol in Ordnung, handdoeken zat en ik vind dat altijd leuk op op het bidet zichzelf de poes uitschrobbende dames nat te spetsen bij het afdrogen.

    Culinaire vreet je buikje maar lekker vol alinea: naar traditie s´namiddags lekkere pasta gevreten in gezelschap van Georgiana, s´avonds een lekkere Putensteak met frietjes én kroketjes én pepersaus én mayo uit de handige knijpverpakking in het gezelschap van een lelijke man die expres naast uitgerekend mij kwam zitten om een goede indruk te maken op het mokkel dat tegenover me zat, dat zegt iets doch niet alles over m´n eigen uiterlijke staat van dienst die dag. Barbediening voorts vlot vond ´k, lekkere frisdrankjes uit de fles, cappuccino ok doch kan beter doch dat is mopperen in de zijlijn.

    Sessionista 1: EMMA: logisch. Haar al meermaals beschreven en ook ditmaal prima op orde doch ik miste enige fraicheur zoals men dan placht te zeggen. TZ galore, PZC en de ganse rimram vol ok as ever doch ietwat overkill waarschijnlijk een ss lijkt een beetje uitgekeken op haar. Hoogstwaarschijnlijk ook van haar zijde en dus afgerekend en that was that. Voorts aanbevelenswaardig as before, voor LKS-Opfer een gevaarlijke tante...

    Sessionista 2: GEORGIANA: logisch, laatst geboekte dame van me in fkkWorld vorige zomer alvorens daar weg te blijven, weinig dat me voorts ras daar weer naartoe zou kunnen bewegen dixit haarzelve...Klopt moppie, dat had ´k zelf ook al van verscheidene mensen gehoord dus dat zal wel snor tijdens het pastavreten s´namiddags. Keurig een date geplennt des avonds en mejuffer kwam in de rookruimte op me zitten, bleef zitten en plakte als een kauwgumpie aan me vast toen ´k diende te plassen van al dat Spritezuipen tussen het sigaretjesroken in, dat noopte irgendwir richting kamergang...Service vol ok, TZ prima, PZC en de ganse rimram vol ok en geen sprake van overkill want het was al lang geleden enzo..Mal gucken of ze lang zal blijven in Magnum, valt te betwijfelen doch alla...Aanbevelenswaardig zonder voorbehoud for most people dunkt me. Megaboob mag zich onthouden want haar weinig impressionante tietenkastje zal hem weinig opbeuren..Voorts is ze qua service wel beter dan z´n silliebombers in GT voor de goeie orde...

    Dat volstond ruimschoots, nog wat van de gearriveerde DJ z´n kunstjes genoten al is het wat repetitief te noemen, wat Duitse dames claimden de muziekkeuze en toen werd er Duitse hiphop gespeeld, Au Mann...Tijd voor ss om te vertrekken want dat deed pijn aan de oortjes...

    Fazit Magnum: eten top, wellness vol ok, nieuwe "procedure" met de bandjes wat die dommige knipkaartjes die men niet mocht kwijtspelen naar het verleden verwijst, 2 zeer goede sessies, rusrig ambiente s´namiddags, vanaf 22 uur drukker wordend met toenemend aantal bezoekers en kamergangen...Beetje ganga dabei op het terras, wat met nobele onbekenden gesocialised en gechilld in m´n uppie..I like en staat dus binnenkort weer op het programma als ik de hengsels doorgeknipt krijg.

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  19. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 februari 2016),Badslippers (23 februari 2016),biged (23 februari 2016),cavediver (23 februari 2016),Champollion (23 februari 2016),hasta la pasta (23 februari 2016),Manureva (23 februari 2016),stimpy3 (26 februari 2016),The Joker (23 februari 2016),vrije jongen (24 februari 2016),Wentelt Eefje (23 februari 2016)

  20. #713
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of february 24 th :

    Very pleasant visit on Wednesday where the welcome of the charming Polish Aga is always so friendly .

    Arrival very early around 12:00, the club wakes up slowly and the girls too ...

    Always pleasant to Watch the club filling during the day and there were about forty girls around 21:30 when I left the club.

    Nice meeting with a dutch guy from Rotterdam and it was his first visit in Magnum and not the last I think ….

    I did two nice sessions : the first with Martha (rumanian) and the second with Martina (czech).


    Martha (rumanian) :

    Profile : 20 years, 1.60 m, blond hair, silhouette very slim, beautiful chest. I saw her before in ACA GOLD.

    Service : Good quality of service : deep french kisses , blowjob with good variations followed by a nice 69. Sex very pleasant with an exciting cow-girl and a doggy where the sight was splendid on her pretty bottom. She is very active, sometimes too much but I can’t reproach her to miss some implication.

    Appreciation : very good

    Repetition : 80 %.


    Martina (czech) :

    Profile : 29 years, 1.65 m, blond hair, pretty silhouette with class and elegance, chest with silicon. Very nice and pleasant conversation in german and in english.

    Service : sweet and sensual session in a quiet room on… the 3rd floor . Very sensual preliminaries, she kisses very well , very soft blowjob, a very appreciated cuni. Very nice cow-girl and a missionary with a pleasant proximity.

    Appreciation : very good

    Repetition : 100 %


    Summary of the day :

    Magnum always remains on my top list because I feel good there and I often did nice meetings .


    So long ….

  21. Onderstaande 5 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (28 april 2016),cheasehead (19 maart 2016),Nedlovefkk (28 februari 2016),Wentelt Eefje (28 februari 2016),yylover (29 februari 2016)

  22. #714
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, March 25th :

    Several advantages to arrive early in this club : we can enjoy quietly the jacuzzi and the sauna, the girls are often more available to give us a good social time during the afternoon when the number of customers is low and we have no waiting time for lunch.

    When you are alone, it’s very pleasant to sit outside and talk about many subjects with men and women .

    As often, I moved to the Penthouse of the 3rd stage to enjoy the quietness at the evening.

    I did two excellent sessions : the first with my favourite girl Nicole (bulgarian) and the second with the very pretty girl Nora (ungarn).


    Nicole (bulgarian) :

    Sat quietly on a couch, I heard a sweet voice calling my name . Of course, it was Nicole back from her holidays. She is always kindly before, during and after going in the room.

    Service : as usual, wonderful one hour session with sensuality, softness and good sharing. Pleasant complicity to give us much pleasure. True happiness !!!

    Price : 100€ / 60 minutes – no extra.

    Appreciation : excellent.

    Repetition : 100%.


    Nora (ungarn) :

    What a surprise to see this pretty girl at the evening in the Penthouse . I early saw her in the restaurant and I didn’t see her during the rest of the day. Since five days in Magnum and she already left it on Saturday to return back to her homeland because she doesn’t like this job .

    Profile : 22 years, 1.70 m, black hair rather short, wonderful green eyes, perfect body !!!

    Service : In the room, I was intimidated by this pretty girl . Her first kisses surprised me and the session was very pleasant . I was surprised by her natural behaviour.

    Price : 50€ / 30 minutes – no extra.

    Appreciation : excellent.

    Repetition : 0% (because I’ll never see her again ).


    Summary of the day :


    Another excellent day in Magnum which charms me at each visit .



    So long ….

  23. Onderstaande 4 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (28 april 2016),Nedlovefkk (29 maart 2016),Sjeufke (29 maart 2016),Wentelt Eefje (31 maart 2016)

  24. #715
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Pikhouweel, dat vind ´k nou een koddig en behoorlijk zelden benut woord eigenlijk doch dat terzijde. Enkele bezoekjes aan Magnum laatstleden waaronder eentje sponsorised by YBF waarvoor dank aan de jury/forum en club zelve. Telkenmale aangezien ss keurig voor middernacht weer binnen moet in de mentale instellinggelegenheid rondom 16 uur gearriveerd. Ontvangst vriendelijk en goedgemutst door de ontvangstdame, ook de bar- en restaurantmedewerkers blinken uit in gedienstigheid en dolle fratsen van sommigen. Geinig allemaal, op het rookterras vraagt barpersoneel of men nog wat te drinken wenst, voorbeeldig allemaal. Whirlpool weer in full effect, sauna potdekke warm genoeg dunkt me en voorts overal ruim voldoende handdoeken voorhanden zodanig dat niet iedereen op m´n ietwat uitgedeinde wintervetkont mét pluisje dient te kijken, dat strekt toch allemaal ter aanbeveling. Vooralsnog immer nog dat lichtjes enerverend bungelend sleuteltje aan de intelligente armband ter drankgelagoplijsting enzo desgewenst, frommelen als een nitwit om het niet continu in de pepersaus te laten bungelen tijdens het avondmaal binnenschrokken. Ohaa, géén culinaire alinea hoor ik de nognietafgehaakten al overpeinzen, welneen lieve lezers, die komt er dra aan. De ganse club rein ende mrproper te noemen, wceend bovendien, dat noopt lichtjes tot een dierentuinalinea doch die laat ´k ditmaal keurig achterwege om toch minimaal één volhouder te vinden die het ganse bericht leest.

    Culinaire alinea op algemeen non-verzoek: à la carte een steak besteld met addendi in de vorm van frietjes&kroketjes + groentengarnituur: beide malen uitermate succulent van smaak en textuur, prima te noemen. Dessertjes overgeslagen doch enkele aimabele medestrijders van Duitschen bloede vraten de tiramisu enzo likkebaardend op en lepelden het laatste restje binnen alsof ze ten huize hun keuken in lichterlaaie hadden gezet voorheen. Overdag ook een uitgebreid gamma gerechtjes ter aansterking (kostenloos), ss opteerde als gebruikelijk voor pasta met brood: lecker. U merkt als semi-intelligentsia alhier verzameld dat ´k geen negatief puntje kan aanstippen aangaande het eten, in my opinion top in orde en rechtvaardigt deels de prijzige entree. Ook qua natjes niks te mopperen, koffievarianten lekker net als de softdrinks uit de CocaColaCompany-flessen tot men zich een buikkramp gezopen heeft desgewenst, ook spuitwater lekker enzo, het mot toch allemaal niet gekker worden.

    Ambitieuze Ambiance Alinea: des namiddags kan men potdekke relaxen als een bezetene, rustig en gezapig kabbelend als een godverlaten beekje in Buizingen, de gerenommerde kaatssportgemeente van weleer. Saunazweten en whirlpoolsnoekduiken en tussendoor wat vingervlugheid trainen door shagjes te rollen tussen enkele vreemde vlerken aan de Shishapijpjes, erg fijn allemaal. Rondom 20 uur neemt het aantal dames hand over hand toe net als het aantal bezoekers dat klaarblijkelijk pas na het donker buitenmag. Rondom 22 uur wordt de muziek een ventieltje of 6 bijgedraaid en wordt de bar ondergedompeld in een semidiscosfeertje. Rondom vertrek nabij middernacht opvallend veel bezoekers die zich aan de handtasjes van dames rondbewegen en ik meende ook de Spanjoolste der Schreiberlingen alhier op te merken en verhip nog aan toe, dat klopte. In zijn zog een achttal dames die druk in de weer waren met paspoortvervalsing, hmmm, zou daar enigerlei kwaad opzet mee gemoeid zijn? Egal, ss diende te vertrekken omdat iemand na elven de witte economie draaiende moet zien te houden want godbetert, al dat zuipen en neuken van die verzamelde viespeukenmassa die aanwezig tekende zal carroussels van zwart geld veroorzaken doch de belastingdienst dient ook inkomsten te vergaren doch ik hou preventief maar keurig m´n muil toe over als dat geneuzel. Prima mix dus van relaxte kalmte tot 20 uur en nadien ietwat testosteronstuiterende nervositeit nadien, geinig allemaal.

    Lichte zeden Line-up: overdag zo´n 20 vrouwen, stelselmatig toenemend tot een dikke 60-tal bij vertrek. Exotismeliefhebbers komen bovenmatig aan hun trekken gezien de armada Chokomausen en latinaachtigen. Minstens 10 kleurrijke vogels waaronder enkele ex-GT, ex-Caroline (AGold) waarmee ss een korte babbel diende te voeren klaarblijkelijk, voorts nog een rits onbekenden waarvan eentje bloedjemooi doch somehow van de radar verdwenen door andere prioriteiten. Fans van getattooeerde leenliefdelelies mochten ook niet mopperen, enkele exemplaren meer inkt op hun huid dan strikt noodzakelijk mag men zeggen. Voorts een fiks aantal Duitse dames (ook een ex-GT thekedame) en de gebruikelijke Rumbul-afvaardiging waaronder een 8-tal erg mooie dames. Qua line-up in NRW momenteel naar m´n aanvoelen in het koppeleton om maar ns een fietstermpje ertussen te smijten. Louter qua opticks dus meer dan 10 interessante dames doch ss kwam een aantal "oude bekenden" tegen mét tieten waarmee ´k in het verleden naar hoge tevredenheid kamerde doorgaans dus eventueel snode Neulandplannen werden somtijds in de kiem gesmoord. Tengevolge 4 sessies verspreid over 2 bezoekjes, da´s een gemiddelde van 2 en da´s een veelvoud van 1 en da´s dan weer meer dan 0 om ook mathematicaliefhebbers op goede voet te houden. In willekeurige volgorde kwamen volgende dames frontaal in aanraking met een pikhouweeltje:

    BAMBY: (ex-Barbara uit GT): Bulgaarse, 22 ofzo, 1m60, ritsje tattoos, sidecutblonde haren derzeit, spreekt goed Duits&Engels: tegen haar aangelopen aan de Umkleide en er was geen weg terug, Nein staat niet in haar woordenboek dataangaand. Egal, dolle presales en als keurige burger naar een kamer getogen naderhand. Service kan als uitermate bovengemiddeld worden ingeschat, net als in GT destijds waar ´k een aantal maal met haar een blokhutbezoek onderging. TZ zéér goed, bijna onafgebroken als men PZC uit het oog verliest. PZC: goed. Vingers worden gulzig onthaald onderwijl ter opwarming ende vochtigheidsgraadupgrader onderwijl ter revanche. Pussysliden primadeluxe. NMC prima met détente en inzet, onderwijl gulzig muilend alsof er anders onzin uit m´n mond zou kunnen stuiteren, naja, an sich best een snugger meisje dataangaand zo hoogstuitzonderlijk. Prima sessie. Mejuffer gaf aan binnen afzienbare tijd verdere oorden op te wensen te zoeken, mal gucken...Anyhow: 4,5/5.

    GEORGIANA: ex-Sharks en ondertussen alweer terug richting Sharks getogen dus eigenlijk weinig relevant. Haar al tijdens een sporadisch Hessenbezoekje geboekt toendertijds, ondertussen 2 maal in Magnum en voorts lijkt me dat duidelijk genoeg...Jammer dat ze weer naar Hessen is, prijzenverschil zal daar wel iets mee te maken hebben...Egal, na 3 sessies eigenlijk haar ganse pakketje wel verkend onderhand. TZ: goed tot zeer goed. PZC: goed. Vingern erlaubt. Pussysliden ok. NMC: goed. Kan men zich geen buil aan vallen.Anyhow: 4/5

    SIDONIA: Hongaarse, 24 ofzo, 1m70, enkele kleinere tattoos, blondbruine halflange haren, A/B-cups, sinds kort in Magnum en zal hoogstwaarschijnlijk richting ...trekken medio april, voorheen langdurig in kleinere Zwitserse en Oostenrijkse clubs actief. Spreekt olijk Duits met koddig ützi-accent, heerlijk. Slanke dame met stijl eigenlijk. Geinige presales en wat bijgepraat over 1 van haar ex-clubs enzo. Service mag men als bovengemiddeld inschatten op elk domein. TZ zéér goed. PZC: dito. Lecken/Fingern erlaubt. Pussysliden goed. NMC: zéér goed mét détente en smeuiige tongzoenen onderwijl enzo. Anyhow: 4/5

    1 des dames ging op herhaling en smoorde tengevolge eventuele strapatsen met aanbevolen Braziliaanse én Duitse dame in de kiem, pfff doch alla. Aldoende blijft er logischerwijze nog een extra incentive open om binnen afzienbare tijd wederom Magnum aan te doen en eigenlijk zie ik gezien de geschetste stand van zaken aldaar geen enkele reden om dat niet te doen. Momenteel in m´n top-3 qua clubs sowieso..en lekker dichtbij. Ga de al getergde breinen niet verder teisteren met dommigheden ditmaal en hou het dus keurig voor bekeken qua clubschets.

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. Onderstaande 16 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    "de souza" ( 4 april 2016),Ace2 (10 april 2016),biged ( 5 april 2016),Bluebear ( 4 april 2016),Dalton ( 4 april 2016),foefel ( 4 april 2016),Laatbloeier ( 5 april 2016),Manureva ( 4 april 2016),Nedlovefkk ( 4 april 2016),Patjax ( 5 april 2016),rob45 ( 5 april 2016),Sjeufke ( 4 april 2016),Sphinx ( 5 april 2016),Teiresas ( 5 april 2016),vrije jongen ( 4 april 2016),Wentelt Eefje ( 4 april 2016)

  26. #716
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Afgelopen Zaterdag had ik wat te doen in Düsseldorf en was daar eigenlijk veel eerder mee klaar dan gepland. Dat gaf me een aardig tijdsvenster om een club te bezoeken. Nu was ik dat van tevoren ook zo van plan geweest, dus ik had m’n hobbytas uiteraard ook mee.

    Rondom het Düsseldorfse is er keus genoeg, dus spontaan viel mijn keus nog maar eens op Magnum. Wegens bouwwerkzaamheden was de Universitätstunnel op de A46 afgesloten, hetgeen tot wat extra verkeersdrukte zorgde. Ik arriveerde om 17:00.

    Het was nog niet druk en aangezien het tegen etenstijd liep, ben ik de dag maar begonnen met een runder carpaccio en een steak. Door een logistiek communicatiemisverstand was men de carpaccio echter vergeten en wilde me die als nagerecht serveren. Dat vond ik geen goed idee en heb het dus maar laten skippen. De steak op zich was niet echt bijzonder, de frieten daarentegen echter wel zeer goed gelukt.

    Daarna uitbuiken in de patiotuin met m’n krant terwijl op het grote scherm de wedstrijd Schalke – FCB werd uitgezonden. Het was (nog) zeer rustig in de club. Prima, precies wat ik op dat moment nodig had.

    De patio is een prima plek. Regelmatig liet ik mijn krantje zakken om de langs paraderende dames te bekijken. Alle dames lopen in lingerie rond, behalve…… Xenia. Met haar had ik voorheen wel eens gekamerd toen ze nog in Villa Vertigo te bewonderen was. Destijds zat ik aan de bar te eten, toen zij opeens in haar Eva kostuum naast me kwam staan en een praatje met me aanknoopte. Ze liet me mijn vork neerleggen en stopte m’n vingers in haar kletsnatte poes. Ik verslikte me zowat in m’n eten. Typisch zo’n geile Xenia-actie. Daarna liet ze me m’n vingers aflikken en zei zwoel: “I will be your desert”’ En zo geschiedde dan ook.

    Ook vandaag in Magnum was zij de enige dame die FKK rondliep. En dat kan Xenia goed hebben, want ze heeft een topfiguur met alles op de juiste plekken erop en eraan. Een knap Russisch blondje en zo gek als een deur. Ik lag in de lounge op zo’n lange ligstoel m’n krantje te lezen toen Xenia me spotte. Ik denk niet dat ze me herkende, maar toen ik haar aansprak ging haar weer een lichtje branden. Meteen ging ze wijdbeens over me heen staan en bukte zich om haar tenen aan te raken. Ik keek recht haar openstaande poes in en ik meende aan de horizon haar amandelen te ontwaren. En een pret dat Xenia had. Maar het was niet het juiste moment en dat zei ik haar ook.

    Later zat ik in de jacuzzi met een Duitser en twee Perzen toen Xenia weer in al haar naaktheid langs geparadeerd kwam. Ze zag dat ze de attentie van de aanwezigen in de jacuzzi had getrokken, toen ze besloot ons op een teasing showtje te trakteren. Ze liep so wie so in haar blootje dus ze kwam de pool ingelopen en spreidde haar poes naar alle aanwezigen en begon zich daar een rondje ongegeneerd te vingeren. En daarbij begon ze dan met zo’n Slavisch/ Russisch hoog pornostemmetje geile taal uit te slaan: “I vant you to go to ze room wiz mee. Cum wiz me noooow…, look at my puuuussy
    Ja, Xenia was weer eens ordentlich durchgeknallt. Dat vroeg om een kamergang. En ze heeft haar kunstjes zeker niet verleerd. Xenia weet van wanten. Houd er wel rekening dat haar stemming en performance afhankelijk van hoe ze die dag gepoold is en wat er al in zit.... Vandaag was dat in elk geval OK, want ze scoorde een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

    Later op de avond liep ik nog eens een rondje door de club en kwam terecht bij een groepje Italianen dat me als Italiaanstalig had geïdentificeerd en wat tourtips wenste te ontvangen. Het werd al zeer snel erg gezellig en het leek wel alsof we in Calabrië op een terras zaten. De heren waren speciaal naar Duitsland komen vliegen om er een 3-daagse sextrip van te maken. Ze benijdden ons om de onbeperkte clubmogelijkheden die ons op korte afstand ter beschikking staan. In het überkatholieke Italië is dat niet mogelijk en dient alles in het verborgene plaats te vinden, of langs de straat.

    Als wederdienst meende men me een gouden damestip te moeten geven. Die liep toevallig langs en werd me aanbevolen als PZC-talent. En dat bleek inderdaad een gouden tip te zijn: Manuela uit Argentinië.

    Met Manuela kun je ook zeer goed Duits praten. Vanwege de aanwezige Italianen werd het echter een leuke mengelmoes uit Spaans en Italiaans. Manuela had meteen in de gaten dat PZC helemaal in mijn straatje paste. Tijdens de kennismaking had ze er geen moeite mee om me reeds ter plekke van de kwaliteit van haar tongactiviteiten te overtuigen. Dat beviel Wijze Stijve ten zeerste, waardoor ze er nog een schepje bovenop deed door me diep in de ogen te kijken en me veelbetekenend te zeggen dat ze me o v e r a l zou likken. “Overal?” Juist ja. Overal.

    “OK, señorita, vamos a la habitacion”. Dat werd nog een kleine odyssee met sleutelruil, want ik had om een kamer met spiegel gevraagd. Uiteindelijk lukte dat dan ook en Manuela viel meteen met grof geschut op Wijze Stijve aan. Die liet er geen gras over groeien. Haar tongkunsten zijn inderdaad fenomenaal. Geen enkele erogene zone werd overgeslagen en ook haar belofte mbt “overal” werd waargemaakt. En dat met een ongekende intensiteit. Zonder dat we er een afspraak over maakten, was ook meteen duidelijk dat dit orale feest met een FT zou eindigen. En zo geschiedde. Bij een volgend bezoek, zou ik zomaar weer bij Manuela in herhaling kunnen vallen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Wat mij aan Magnum aantrekt en me er van tijd tot tijd laat neerstrijken, is de enorme variëteit aan nationaliteiten die je er tegenkomt. Het lijkt wel alsof de club in allerhande buitenlandse toeristengidsen aangeprezen wordt. Deze toeristen staan makkelijk open voor een praatje en dat maakt het bijzonder interessant om je horizon wat te verbreden. Zo sprak ik vandaag o.a. met een Japanner, Italianen, een Ier, wat Turken, Een Zimbabwaan (of Zimbabwees?) twee Iraniërs, een Duitser, wat Vlamingen en een Amerikaan. Waar vind je zoveel nationaliteiten op één plek? En dan ook nog eens allemaal met dezelfde interesses. De jacuzzi was vandaag in ieder geval een zeer gezellige plek. Alleen jammer dat er voortdurend een “Herr Flick” langskwam, die attendeerde op het glasverbod bij de whirlpool.

    En nog een ander pluspunt vind ik het aanbod aan frisdrank. Hier hebben ze tenminste tonic en bitter lemon en bovendien ook ander sap dan het overal verkrijgbare appel- en sinaasappelsap, namelijk ananassap.


    Wijze Grijze sexapproval™ voor Magnum vandaag: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  27. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 april 2016),cavediver (20 april 2016),luminous (20 april 2016),Manureva (21 april 2016),Nedlovefkk (19 april 2016),pret (20 april 2016),Punter (12 juli 2017),The Joker (20 april 2016),Ties85 (22 april 2016),Wentelt Eefje (20 april 2016)

  28. #717
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Rustige vrijdagavond

    Zoals elders vermeld ging ik redelijk vroeg op weg naar Magnum, waar ik iets na vieren de trap mocht beklimmen (bijna nog zonder sleutel, omdat de nieuwe ontvangstdame deze was vergeten). Meteen maar wat gaan eten en de voederbakken lagen nog mooi vol. Later op de avond deze maar laten staan, want met de kleine hoeveelheid klanten was het volgens mij de hele tijd hetzelfde spul. Gelukkig is er dan het a la carte eten en de steak was weer eens prima. Ook grappig om een vette Amerikaan moeilijk te horen doen bij de ober: wilde van elk gerecht op de kaart weten "wat voor kip dan?" "wat voor soort steak?". Frisjes en koffie ook prima... met als grootste culinaire schok de afwezigheid van al die haribo meuk. Geen chemische suiker producten meer in Magnum!

    Zoals gezegd rustig met de hele avond meer dames dan heren. De hoeveelheid dames was daarbij ook een stuk minder dan enkele maanden terug en helaas waren ook veel van de dames van toen afwezig (zo was er van de Hessische meisjes nog maar 1 over). Nog steeds best enkele leuke meisjes, in de meeste gevallen nieuw voor mij ook... maar op deze vrijdag toch behoorlijk ver verwijderd van clubs als Oase en Sharks. De dames die ik sprak gaven aan dat het al een paar weken bagger was en er werd gesnakt naar een goede Messe.

    Zoals in de meeste clubs werd er best wat gejaagd, met op zich een wonderlijke verdeling. Ongeveer een derde was direct volkomen kansloos door affectief gejengel (Xenia) of gewoonweg onbeschoftheid: zitten ze onderling te vertellen wat een vette loser je wel niet bent, om daarna de kamervraag te stellen. Dan een paar meisjes die to the point waren, maar wel op een leuke manier en dan een behoorlijke groep meisjes die uitermate leuk/gezellig/grappig waren. Niet dat ze allemaal direct tot een kamer uitnodigden, zo was een van de beter bespraakte meisjes uitermate blij met een jonge kerel want die zijn tenminste snel en hoeven niet te zoenen en zo...tja, wel een erg leuk meisje om mee te babbelen. Maakte het al met al een leuke avond. Rond elven ging dan de DJ aan de slag en het was direct nauwelijks uit te houden met het verdubbelde volume. Ik heb niemand kunnen ontdekken die er iets aan vond.

    Twee van de leukere dametjes kregen een kamertje bij me los. Van de eerste kan ik bij god de naam niet herinneren, maar ze heeft een strak wat atletisch lijf (sportschool), mooi bruin, halflange haren en bijzonder weinig make up op (helemaal niets?). Mooie straffe b cupjes ook en naar eigen zeggen uit Turijn. Laten we haar maar Torino noemen. In de rustige bar wat zachte zoentjes en ik kreeg zelfs een tongzoentje uitonderhandeld. Bij de sleuteluitgifte vijnsde ik verbazing over al dat Roemeense geneuzel en de sleutelkerel werd in het nauw gedreven "eh sorry, ik dacht dat je Roemeens kon"... de volgende kerel die langs kwam werd gevraagd te bevestigen dat ze niet Roemeens was, terwijl hij mij aankeek " no?". Who cares.

    Op de kamer viel het steeds behoorlijk mee. Eerst dacht ik dat het tongzoenen wel weinig zou voorstellen, maar na enkele verzoeken deed ze heel behoorlijk mee (je moet ze wel wat komen halen). Ook pussysliden leek me niet echt voor de hand liggen, waar dat uiteindelijk heel goed en close was. Pijpen aardig, maar wat gehaast en eigenlijk gewoon een leuk uurtje met veel zoenen, pussysliden en uiteindelijk in een close cowgirl het hoogtepunt. Sympathiek meisje met best aardige service.

    De tweede kamer was een gok die tamelijk matig uitpakte. Een klein propje dat een paar dagen in Duitsland was en gezien haar matige Engels had ik het verhaal over Engeland ook beter moeten inschatten. Madame heet Estella en deed me qua uitstraling nogal aan Miruna uit Laluna denken. Vrolijk en veel gebrabbel. Zoenen zou op de kamer goedkomen (maar niet midden in de bar). Tja, op de kamer getuite lipjes (not with tongue!) al waren er wel een paar redelijke tongzoentjes. Haar pakje (uit 8 delen) bleef aan, maar ze wilde wel dat ik haar aanraakte... wat snel tot een vinger in de natte poes leidde. Voor de rest een hoop gegiebel dat nergens heen ging en omdat ik haar toch "mooi" vond kon ik toch wel meer betalen. Best een lekker poesje om te vingeren, anders had ik misschien meteen afgebroken. Uiteindelijk nog een korte poging tot neuken (heel veel flutschi), direct naar PMC wat best goed aanvoelde; rubber er af, en nu was het eigenlijk wat aan de harde kant. Hoe dan ook was het na een half uur prima geweest en vriendelijk vijftig euro afgerekend. De volgende keer leuk om wat mee in de bar te geinen, maar dat is het dan ook echt wel.

    Niet lang daarna vond ik het wel best en ging ik lekker slapen (ik wilde zaterdag immers vroeg naar Neby). Dan moet ik niet vergeten op te merken dat de entree ditmaal te danken was aan winst in de voetbal poule: dank aan alle keepers die met de vingertoppen de bal uit de kruising tikten en aan de spitsen die met de grote teen net de bal nog op goal kregen; daarnaast natuurlijk ook dank aan de Magnum-PHG-VV eendracht combinatie en Willem2.

  29. Onderstaande 12 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 april 2016),Champollion (27 april 2016),dbd67 (22 april 2016),kempie (15 mei 2016),licky luke (27 april 2016),Manureva (23 april 2016),Nedlovefkk (27 april 2016),Patjax (23 april 2016),Sjeufke (22 april 2016),Smouse (27 april 2016),Wentelt Eefje (22 april 2016),Wijze grijze (22 april 2016)

  30. #718
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, April 22th :

    Excellent visit with a french friend working in Germany .

    Afternoon and evening very quite certainly due to the next « orthodox fest ». In fact, several girls I know were not present.

    The night before (thursday), there was a “fighting” between several clients … It was « hot » as some girls told me.

    As usual, I found the girls so available that gave me some interesting meetings with Judith, Janet, Helena, Bettina and more …..

    I did 3 nice sessions : the first with Bettina (rumanian), the second with Helena (russian) and the last with Estera (rumanian).


    Bettina (rumanian) :

    Service : So pleasant in the room than only for talking. She gave a complete service done with sweetness and a positive attitude. Clearly oriented to satisfy the client. Girl to be recommended .

    Price : 50€ / 30 minutes – no extra.

    Appreciation : very good.

    Repetition : 100%.


    Helena (russian) :

    Profile : 1.60 m, brown hair, nice face, pretty forms, silicon chest. Fluent in german. Worked before in Golden Time.

    Service : What I liked : licking my balls followed by a various blowjob without using her hands while looking at me … Delicious !!! Sex was classic but pleasant even if I felt too much control and no surprise.

    Price : 50€ / 30 minutes – no extra.

    Appreciation : good.

    Repetition : 50%.


    Estera (rumanian) :

    Profile : 20 years, 1.60 m, brown hair, silhouette like a teenager, tiny chest. Beginner since 5 days in this job.

    Service : First, she was rather shy but some caresses later and a very appreciated cuni changed her attitude . The blowjob was perfectible but her kisses became very good. Sex was excellent : a « slowly » missionnary was very close. The best for the end : I liked to watch her body moving in cow-girl to give me pleasure. True happiness !!!

    Price : 50€ / 30 minutes – no extra.

    Appreciation : excellent.

    Repetition : 100%.


    Summary of the day :

    Another excellent day in Magnum which charms me at each visit .



    So long ….

  31. Onderstaande 11 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 mei 2016),biged (27 april 2016),Champollion (27 april 2016),cheasehead ( 1 mei 2016),Megaboob (27 april 2016),Nedlovefkk (27 april 2016),pret (28 april 2016),Sjeufke (27 april 2016),Smouse (27 april 2016),Wentelt Eefje (28 april 2016),yylover ( 1 mei 2016)

  32. #719
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Mijn 2e bezoek aan nachtclub Magnum

    Zaterdag ben ik voor de 2e keer in Magnum geweest. Een en ander mede mogelijk gemaakt door YBF en Magnum middels een vrijkaart, hartelijk dank daarvoor aan allen. Laat ik voorop stellen dat ik me best vermaakt heb maar dat ik wat geklungeld heb met de kamergangen. Details volgen later, eerst wat achtergrond informatie.

    Tijdens mijn 1e keer in juni 2015 was ik in het aangename gezelschap van Kanariepiet. Toen had ik ook een hotelovernachting in Düsseldorf geboekt hetgeen dit keer niet aan de orde was. Met een reisafstand van 1,5 uur is dat natuurlijk ook niet direct nodig maar omdat Magnum zo laat op gang komt is het misschien toch beter om dat de volgende keer wel weer te doen. Deze 2e keer moest ik het helaas zonder "wingman" doen al bleek later op de avond dat ik toch enkele waardige mannelijke gesprekspartners zou ontmoeten. Min of meer kwam ik in een soortgelijke situatie terecht als tijdens het eerste bezoek. Ook daarover later meer..

    Bij aankomst rond pakweg 17:30 keek ik even op mijn benzinemeter. Net niet genoeg litertjes benzine om de terugrit te redden. Een kleine check op Google Maps gaf aan dat er op de doorgaande weg richting Erkrath een Aral tankstation zou zijn. Op de Erkrather strasse bleek dit inderdaad het geval te zijn en zo ging ik met een geruststellend gevoel terug richting dat megabordeel. Nu ik tijdens deze schrijfsessie wederom op Google Maps aan het klooien ben zie ik dat tegenover dat Aral tankstation een hotel ligt genaamd Landhotel am Zault. Lijkt onderdeel te zijn van Best Western. Ziet er niet slecht uit op de foto's, maar ik denk dat ik toch liever aan rand van centrum Dusseldorf zit.

    Anyway, toen ik wat later weer bij Magnum arriveerde was er aan de straatkant voldoende parkeergelegenheid. Omdat er her en der echter wat glassnippers (van diefstal?, gebroken ruiten) lagen besloot ik om toch maar eens te kijken op de beveiligde parking van Magnum op de binnenplaats. Daar was een mooi plaatsje voor mij vrij en met de toilettas op weg naar de receptie. Mijn vrijkaart werd snel en vlot afgehandeld en de toilettas was ook geen probleem. Ik bood deze nog aan ter controle maar het was reeds akkoord. Daarna bij de 2e receptie ook vriendelijk ontvangen door een mannelijke medewerker die me mijn locker-ruimte toe wees. Helaas niet de locker-ruimte met de douche-ruimte er direct naast. Ik had nummer 174. Bij de receptie zal ik de volgende keer toch maar weer naar die gecombineerde locker-douche ruimte vragen want dat is eigenlijk ideaal. Ook direct mijn 1e tip aan diegenen die nog niet naar deze club zijn geweest. Lijkt me sterk dat ze je wens niet inwilligen al weet ik niet of de dames ook spullen in die locker-ruimte hebben zitten.

    Aankomst in bar, direct geschaakt door een schwarze

    Net als tijdens mijn 1e bezoek aan Magnum kreeg ik ook deze keer direct de aandacht van een black beauty. Blijkbaar lig ik bij die dames goed in de markt ofzo? Ik ben ook spierwit dus dat moet haast een garantie zijn voor sterk DNA. Ik weet het niet.. Het bleek de begin twintig/half twintig jaar?? oude Ghanese Rosalie te zijn die bijna succesvol was om me weer eens te laten verleiden tot een zwarte kamergang. Ik moet toegeven dat ze er gewoon prima uit zag met haar ietwat goudkleurige haren? Een mooi stel ogen. Ze werkt alleen in het weekend vertelde ze mij om wat bij te verdienen. Woont ergens in Franstalig België pikte ik nadien op toen ze in gesprek was met een Vlaming. Ze vroeg redelijk snel om een Red Bull en heb die met genoegen aan haar gegeven omdat ze gewoon erg leuk over kwam.
    Ik maakte haar duidelijk dat er een kleine kans was dat ik met een zwarte dame naar de kamer zou gaan maar sommeerde haar na wat chitchat om toch maar verder te zoeken. Ben niet het type die 30 minuten gaat lullen met een dame als ik er toch niet direct kijk op heb. No hard feelings bij haar daaromtrent en ook nadien bleef ze me zo nu en dan opzoeken met af en toe wat lichte aanrakingen. Mijn besluit stond echter vast en ik liet deze zwarte parel voorbij gaan. Cupmaat C zou ook zomaar een volle B kunnen zijn. Knap gezicht toch wel, met een mooi stel witte tanden. Weet niet of het publiek van Magnum wel zo into zwarte dames is maar zag haar wel zo nu en dan naar de kamer gaan. Er liepen overigens meer donkere dames rond (totaal 3 ofzo?) maar Rosalie was imo toch wel de knapste.

    Rosalie (Ghanese)
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...alie-(Ghanese)

    ----------------------------------------------
    1e kamergang

    De naar eigen zeggen Italiaanse Tina had ik al vrij snel in het vizier. In tegenstelling tot haar collega's droeg deze dame simpelweg geen make-up. Echt niks, nada noppes. Op zich kon ze dat wel hebben maar toch, met dat kleine beetje was ze wel knapper geweest. Ze is slank en heeft een behoorlijk wasbordje. Ze komt een beetje zuur over maar lijkt het je wel naar je zin te willen maken. Optisch gezien zou ze zomaar Italiaanse kunnen zijn echter zal er vermoedelijk toch wel ergens Roemeens bloed doorheen stromen. In de bar met het donkere licht was ze knapper dan toen ik haar eenmaal op de kamer had liggen. Cupmaat zal een kleine B zijn. Haarkleur is ook een kleine gok maar wel degelijk donker. Mede door mijn foutieve optische inschatting ontbrak er vanuit mijn kant de zin/lust om er iets van te maken (opsparen!). Een zeer passieve kamergang vanuit mijn kant dus en met enkel PZC en wat voorzichtig tongzoenen en borsten kneden is dit enkel als een 1e indruk te kwalificeren. PZC liep eerlijk gezegd niet heel fantastisch al hebben daar wel meer dames bij mij last van. Servicetechnisch durf ik er dus geen eindoordeel over te geven, dus gelieve dit met een korreltje zout te nemen. Optisch zal ik bij haar niet zo snel in herhaling vallen.

    Tina (Italiaanse/Roemeense?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

    -------------------------------------------
    Een herinnering uit het verleden

    Mijn wingman tijdens mijn 1e bezoek was erg tevreden over de dienstverlening van de zwartharige Emmanuella (Emma) (Roemeense). Ik kwam haar na enkele uren in Magnum rond te hebben gelopen tegen. Nog steeds dat ranke lijfje met die vriendelijke/flirtende instelling. Ik was sterk aan het overwegen om met haar op de kamer te gaan. Goedkeuringsstempels van Kanariepiet, satanic surfer en vrije jongen kom je immers niet in ieder draadje tegen al moet je er zelf natuurlijk ook wel kijk op hebben. Haar motto lijk te zijn dat de "goede" vrouwen altijd wel wat te doen hebben. Tenminste dat vertelde ze me. Ze herkende me niet van mijn laatste bezoek in juni 2015 hetgeen haar natuurlijk niet kwalijk te nemen valt. Ondanks het guitige koppie was Emma geen optie voor mij, hoe goed haar service waarschijnlijk ook is.

    Emmanuella (Emma) (Roemeense)
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ma)-(Roemeense)

    --------------------------------------------
    Wederom in contact met Vlamingen

    Een Vlaming waar ik gedurende de avond mee in gesprek kwam wees mij op de blonde en slanke Bulgaarse Nicole. We kwamen in gesprek bij mijn locker-ruimte toen ik hem om zijn ervaring met haar vroeg. Hij kwam net met haar van de kamer af vandaar. Ik was het spoor inmiddels wat bijster en had dringend behoefte aan een gegarandeerde topsessie. Hij gaf aan tevreden over haar te zijn. Ze had hele mooie ogen en een guitig/grappig gezichtje. An sich was ze echter (net als Tina) niet direct mijn type maar ze zag er zeker niet verkeerd uit. Ze was ook vriendelijk en stond open voor een praatje. Haar gezicht zat flink onder de make up ontdekte ik bij nader inzien op de kamer. Het is ook nooit goed bij me, de ene dame weer te veel de andere weer te weinig make up. Wat wil je nu kerel? Spreekt een redelijk potje Engels echter niet op business level. Kamergang was niets mis mee. Een goede PMC (op mijn verzoek) en NMC voelde toch wel erg lekker strak aan. Maar met die slanke dames ben ik altijd wat terughoudend en voel ik me wat bezwaard om flink door te halen. Dit dan ook niet gedaan maar wel de 1e explosie van de avond gehad.

    Bulgaarse Nicole
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...le-(Bulgaarse)

    ---------------------------------------------

    Tijdens mijn bezoek aan Magnum kwam ik ook nog in contact (in meer of mindere mate) met de volgende dames.

    Xenia https://www.ijsberenforum.com/forum/...ssische)-ex-VV

    en

    Jenna https://www.ijsberenforum.com/forum/...Jenna-(Duitse).

    Xenia liep naakt rond met een bloemenkransje op haar blonde haren. Optisch was haar gezicht niet helemaal mijn ding, haar lichaam stond me wel degelijk aan.

    Jenna sprak me qua gezicht dan wel weer aan maar ik had toen al 2 kamergangen achter de rug en ik was reeds in de ik-kijk-maar-gewoon-naar-tieten-konten-fase aangekomen. Met een bezoek aan Babylon op zaterdag 7-5 vond ik het wel best zo en het praatje aan de bar met Jenna kon me ook niet helemaal overtuigen. Ze was wel mijn type. Normaal lichaam met een lekkere kont, en imo een knap gezicht. De make-up kon haar wallen onder de ogen niet verhinderen.

    Op het einde van mijn bezoek kreeg ik een bloedmooie zwartharige Roemeense op mijn schoot in het nisje naast de kino. Deze dame had ik gezien in het restaurant en nondekanarie wat was dat een prachtig uitzicht. Ik ben niet snel meer onder de indruk maar allejezus wat een knap ding. Heerlijk petite lijf (slank trekt me dan dus toch wel aan) met mooie witte lingerie er om heen. Haar naam heb ik niet vernomen, eigenlijk had dit gewoon een wilde gok moeten zijn. Hoe vaak krijg je immers de kans om zoiets in een club aan te treffen. Ik had haar eerder wat begroet met wat Roemeense woordjes en blijkbaar leverde dit me deze wilde begroeting op. Ze lag op me om een kamergang af te tasten en hiermee maakte ik dus mijn 2e blunder van de dag. Ik liet haar maar varen omdat ik zonodig moest checken of tongzoenen in haar pakket zat. Dom, dom, dom.... ze kust wel maar zeker niet met iedere klant gaf ze aan. Vervolgens nog wat chit-chat en ik had weer zo'n knullig gesprekje waardoor de fysieke klik door mijzelf om zeep werd geholpen.

    -------------------------------------
    Rond pakweg 00:45 naar huis gereden. Op de parking kwam het geluid van de barruimte bij het restaurant er nog flink doorheen. Ik vraag me af wat de zeer nabij gelegen hotel's daarvan denken. Kan me niet indenken dat je er niets van hoort als je in hotel Garni Unterfeldhaus zit. Dat hotel zit volgens mij achter Magnum. Bij het wegrijden nog een blik naar achteren geworpen en met de paarse lichten zag Magnum er ontzettend hoerig en prachtig uit. Ik zal er niet meerdere keren in het jaar naar toe gaan maar 1 a 2 keer in het jaar (inclusief hotel-overnachting) blijft toch wel een optie. Dan wel met een wingman i.p.v. als einzelganger er rond te lopen.

    This is how we do kwam er lekker door in de bar. Met de kontschuddende en soms toch wel foute dames in Magnum en de nachtclubsfeer blijft deze saunaclub toch wel een beleving an sich. Leerzaam bezoek voor met streven om wat beter naar mijn gevoel te luisteren.

    wat plus en minpunten

    + line up was in principe op orde
    + goed verzorgde club met (als je in de juiste bar zit) een heerlijke foute/nachtclub sfeer
    + de donkere bardame die zich te pleuris werkte

    - publiek is niet direct mijn ding
    - weinig overzicht tav de line up als je in de verkeerde hoeken van de club zit



    houdoe en bedankt.
    Laatst gewijzigd door Nedlovefkk; 2 mei 2016 om 11:26

  33. Onderstaande 15 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 mei 2016),bergm550 ( 2 mei 2016),biged ( 3 mei 2016),Bluebear ( 2 mei 2016),deket (16 mei 2016),KautoStar (11 mei 2016),kempie (15 mei 2016),Lesyeux ( 2 mei 2016),pret ( 2 mei 2016),satanic surfer ( 3 mei 2016),Teiresas ( 2 mei 2016),waterrat ( 3 mei 2016),Wentelt Eefje ( 2 mei 2016),Wijze grijze ( 2 mei 2016),yylover ( 3 mei 2016)

  34. #720
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Extra opmerking: tijdens mijn bezoek zag ik enkele dames die ik al eerder in andere clubs heb aangetroffen.

    1 Roemeense? dame uit LR die me destijds al niet kon bekoren, ze snauwde me wat af toen ik geen interesse toonde in een gesprek. Wel een goed postuur maar haar gezicht is niet fantastisch. Redelijk lang, halflang haar ofzo..

    1 dame uit YY die me tijdens mijn laatste 2 bezoeken in Roermond direct aan de bar probeerde te gijzelen. Knappe Roemeense met een GFE look. Halflang haar, haar gezichtje is vrij klassiek. 3x is scheepsrecht, haha..

    Voor de rest weinig bekende dames uit andere clubs gezien. Zullen er vast nog enkele rond hebben gelopen die ik eerder zou moeten hebben gezien (elders).

  35. Onderstaande 3 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (11 mei 2016),Lesyeux (20 juni 2016),Manureva ( 3 mei 2016)

  36. #721
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Mijn eerste keer naar Magnum ... Woehaa ... Yiehaa ...
    Ik dacht dat dit wel eens mijn favo kon worden ...
    Hmmm ... superleuke club met veel kantjes en hoekjes en vooral !! boordevol lekkere wijven ...
    En wie zie ik daar zitten op het terras ??? Het kan toch niet waar zijn ... de nederlands/argentijnse queen herself ... Maxima (allez, haar tweelingzus dan)
    Beetje mee gesocialized ... Elena noemt ze, duitse en was vroeger werkzaam als theke in Golden Time ... Nu werkt ze aan de andere kant vd de comptoir ... haha ...
    Wat een toffe madam zeg ... Ik heb haar direct gerustgesteld en beloofd om een kamer te doen maar ik wou eerst even wat bijpraten en dat vond zij dik oké !!
    Ze heeft mij van alles en nog wat uitgelegd over de selectieprocedure bij GT ... dat zijzelf 85€ entree moet betalen in Magnum (net als alle andere vrouwen) en dan mag ze voor 20€ restaurant a la carte eten ...
    Van discriminatie gesproken ... en toch, absoluut geen tekort aan DVP's ... ik schat op deze donderdagavond toch een stuk of 60 vrouwen ... kan meer zijn maar zeker niet veel minder ... En wat een diversiteit aan keuze en potentieel ...
    Een kamertje met Elena van absolute topkwaliteit, dirty talk, pijpen als de allerbeste en alle opties aangeboden door de Queen !!! (met condoom wel te verstaan, behalve pijpen)

    Ik heb mij heel goed geamuseerd in Magnum !!!

  37. Onderstaande 6 leden hebben KautoStar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 mei 2016),kempie (15 mei 2016),Manureva (15 mei 2016),pret (15 mei 2016),Wentelt Eefje (15 mei 2016),Wijze grijze (15 mei 2016)

  38. #722
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.778
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag stond eigenlijk LR op de planning maar in de ochtend las ik de recensie van Kautostar. Toen dacht ik bij mezelf, het is zeker al 4 jaar geweest dat ik in deze club was en het wordt hoogtijd dat ik deze club weer eens bezoek. Zo gezegd, zo gedaan. Bovendien was de afstand via Keulen een kwartier korter in vergelijking om met naar LR te rijden. Entree betaald en kreeg een zalmvel aangereikt. Vervolgens op naar de bar voor een cappuccino, welke uitstekend smaakte. Daarna de keuken ingedoken voor een ontbijt, nou ja ontbijt eerder een brunch denk ik Het eten is altijd goed verzorgd in deze club. Voor EUR 18 kun je a la carte eten wat ook in je entreegeld is inbegrepen. Daarnaast heb je hele dag door warm en koud buffet wat niet onderdoet aan a la carte eten. Voor de moslim en joodse leden onder ons, in deze club wordt er geen varkensvlees geserveerd. Als Michelin een ster zou moeten geven aan een saunaclub qua eten dan zouden ze het zeker aan deze club moeten geven.

    Na het eten besloten om even rond te lopen wat niet lang duurde. Ik liep de gang naast de bar in en zag op de banken een leuke dame zitten genaamd Martina uit Tsjechië. Ze is boven de 30 heeft blond lang haar, grijze ogen, normale postuur, tatoeage op haar rechter bovenarm, lekker kontje en D-cup wel met siliconen. Speaking over siliconen in deze club heb ik zeker wel 10 dames gespot met siliconen. Deze club is vast een hemel voor plastic fantastic liefhebbers. Martina is leuk in de omgang. Ze wilde aan presales doen maar wilde achteraf niet teleurgesteld worden. Nou met haar presales was niks mis mee, dus besloten om 1e sessie met haar te doen. En wat een sessie was dat zeg. Ze kan heerlijk gepassioneerd zoenen. Gebeft worden vind ze heerlijk, maar vingeren is no go voor haar. Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt met DT, waarbij de pretballen werden afgelebberd. Vervolgens voorzag ze mijn pretpaal met een rubber en stopte die in haar kut. Hierbij gebruikte ze geen gel en ze vroeg ook niet wat voor positie ik wilde. Zo heb ik het graag. Ow my god wat ze ging ze lekker tekeer op mij. Nadat ze uitgeput was van het rijden, nam ik haar in missionair en uiteindelijk geëindigd in doggy. Ze bedankte mij voor de sessie, waarop ik zei you are welcome and thank you too

    Na de sessie gedoucht in omkleed gedeelte en liep naar de jacuzzi om even te relaxen. Helaas was de jacuzzi buiten werking. Dan maar een plekje zoeken in een van de vele zogenoemde Marokkaanse hokjes. In een van die hokjes zag ik Martina dus bij haar plaatsgenomen. We babbelden wat en gingen even liggen en ze vroeg of ik wilde slapen. Ja daar had ik wel zin. De afgelopen nacht had ik het namelijk nogal laat gemaakt en een powernap gaat er awel in. Ze liet me met rust en sloot de gordijnen. Zo een 1.5 uur heerlijk gedut. Nadat ik wakker was, kreeg ik gezelschap van lolita pop Sandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/...9-ex-Ilona-ACA). Ze vroeg of ik zin had in een kamer met haar. Vanwege haar prachtige verschijning was dat zeker mogelijk, maar was er nog niet klaar voor dus ervoor bedankt. Had behoorlijk dorst gekregen, dus even wat water genomen wat ik in een teug heb leeg gedronken. Daarna op naar de sauna met een mineraalwater. De sauna was goed op temperatuur. Na de sauna een visgerecht en toetje van de dag besteld wat heerlijk smaakte.

    Vervolgens met een koffie plaatsgevonden op de bank in de gangpad naast de bar. Kreeg gezelschap van enkele dames waarvan de namen mij ontschoten zijn, waren allemaal Roemeens overigens. In de bar spotte ik een prachtige lange dame met lang zwart haar en een ongelooflijk mooie figuur wat goed naar voren kwam in haar zwarte avondjurk. Wat mij ook opviel aan haar dat ze een tatoeage heeft op haar arm. Heb sterk het vermoeden dat ze Russisch is maar ze zou zomaar ook vanaf het Midden-Oosten kunnen zijn. Damm wat zag zij er lekker uit. Ze zou zo kunnen figureren als een bond girl. Had me voorgenomen om met haar te kameren maar ze ontglipte me telkens. Dus weet ook niet hoe ze heet. Voor gemak noem ik haar maar even WIB (woman in black).

    Na lang gewacht te hebben op haar bij de opening van de bar entree werd ik ineens geschaakt door Gina (https://www.ijsberenforum.com/forum/...aarse%29-ex-LR). En wat denken jullie net op dat moment kwam WIB voorbij lopen. Gina had me in de stemming gebracht en kon haar nu ook niet afwijzen. Dus met Gina de kamer op geweest. Gina is ook een milf met siliconen. De sessie met Gina stelde niet voor was gewoon standaard.

    Even snel douchen en op naar de bar even kijken of ik WIB nog kan schaken. Ze was nergens te bekennen, ze was vast wederom de kamer op. Plaatsgenomen aan de bar in de hoop dat ze nog verschijnt. Het was inmiddels tegen 3 uur in de nacht en WIB kwam te voorschijn. Ze kwam richting de bar. Het was nu of nooit dacht ik bij mezelf. Ze kwam weliswaar richting de bar maar liep het restaurant in. En op dat moment kwam ook Sandra. Aangezien ik het helemaal had gehad met WIB besloten om mijn dag met Sandra te beëindigen.De sessie met Sandra was super. Zij was met haar lolita naturelle body echt een verademing na twee siliconen milfs gehad te hebben.

    Met en al een topdag gehad in Magnum. De volgende bezoek aan deze club zal niet zo lang meer op zich laten wachten.
    Laatst gewijzigd door pret; 19 mei 2016 om 19:56

  39. Onderstaande 9 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 mei 2016),Bluebear (19 mei 2016),goldstar (20 mei 2016),kempie (19 mei 2016),Lesyeux (20 mei 2016),Manureva (20 mei 2016),Smouse (19 mei 2016),Wentelt Eefje (20 mei 2016),Wijze grijze (19 mei 2016)

  40. #723
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Soon an outdoor swimming pool in Magnum!!!!

    Some informations heard and seen yesterday there :

    - Building in progress in the little interior carpark : swimming pool normally finished for the end of June .
    - Near the actual restaurant, there will be a large glass with a nice view on the swimming pool .
    - The new restaurant would be moved at the level 0 (to be confirmed because I heard some contradictions about this subject).
    - The actual restaurant is smaller during work. Much noise, difficult to eat quietly and especially less seats. Be careful !.

  41. Onderstaande 5 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (20 mei 2016),kempie (21 mei 2016),satanic surfer (21 mei 2016),The Joker (20 mei 2016),Ties85 (29 juni 2016)

  42. #724
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 04:48
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.932
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Zonet terug van een avondje magnum. Aparte ervaring: de hele tijd (van 16:30 tot 21:30) meer vrouwen dan mannen (man/vrouw verhouding was ongeveer 1:2). Damesaantallen waren op aardige niveaus (om een uur of 9 stuk of 30 dames). Werd daarom aardig gejaagd. Lijkt me niet OK. Vanaf een uur of negen was d'r een waanzinnige hoeveelheid personeel aanwezig; bijna net zoveel personeel als beren. Veel roemeense beveiligingstypes. Irritant. Geen idee of Magnum later op de avond ontzettend druk was, omdat ik om half tien het al voor gezien hield.

    Bij binnenkomst werd me meegedeeld dat ze een nieuwe tent hadden overgenomen, en dat ik evt. een vrijkaartje kon krijgen voor die andere tent (alleen geldig op dezelfde dag). Bij vertrek gevraagd en gekregen, maar helaas werd daarbij het verkeerde adres doorgegeven ipv een clubnaam ('Bahnstraße 2 in Grefrath/Krefeld', en dan ontdekken dat er in beide plaatsen een Bahnstraße is, dat Bahnstraße 2 in Krefeld midden in het centrum ligt, en die in Grefrath niet bestaat, waardoor ik maar ben afgetaaid. Thuisgekomen ontdekt dat 't een vrijkaartje was voor Villa Vertigo. Ach.

  43. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (21 mei 2016),Manureva (21 mei 2016),pret (21 mei 2016)

  44. #725
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    OK, mooi om te horen dat het beide kanten uit werkt.
    Bij mijn laatste bezoek aan VV kreeg ik bij vertrek de vraag of ik door wilde naar Magnum 'for free'.
    Aangezien dat niet echt op de route ligt, zou voor mij andersom beter uitkomen, met wel als nadeel dat er in Magnum meer dames zijn dan in VV, maar vanuit VV zijn de meeste beren een half uur eerder thuis dan vanuit Magnum, dus dat is praktischer als afsluiter.
    Alleen jammer dat PHG er ook niet bij zit, een switch VV/PHG is wel makkelijk met 7 min rijden.

  45. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 mei 2016),stimpy3 (21 mei 2016)

 

 
Pagina 29 van 52 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

  Freude 468*60