Pagina 15 van 52 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 1299
  1. #351
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Is er iemand"by the way"die kan zeggen wie deze zuid-amerikaanse schoonheid is?
    Ze heeft naar eigen zeggen 1 jaar in gt gewerkt. Gr,
    Spank!

  2. #352
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:13
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Is er iemand"by the way"die kan zeggen wie deze zuid-amerikaanse schoonheid is?
    Ze heeft naar eigen zeggen 1 jaar in gt gewerkt. Gr,
    Spank!
    Ik denk Chanel. In Magnum heet ze Gabriela.

  3. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (23 mei 2013)

  4. #353
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ja, klopt idd het is chanel ex gt die nu in Magnum werkt.
    Dat Roemeens/servisch meisje van gister heete trouwens chayene.

    Gr. Spank!

  5. #354
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    Magnum is door de weeks tot 5 uur open, maar is er na 1 uur 's nachts nog wel leven in de brouwerij?

  6. #355
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik denk dat die tent dan pas begint te leven.
    Voor 20:00 is het er doodstil, tegen middernacht komen er grote groepen mannen binnen.
    Ook de meeste vrouwen werken pas vanaf de late avond.

  7. #356
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het is net 20 uur geweest. Het is behoorliijk vol met vrouwen die af en toe in groepjes binnenkomen. Op dit moment zeker al 60 beauties. Voor de black pussylovers moet t watertanden zijn vandaag. Zeker 6 afrikaanse (neen, ze komen niet uit Jamaica...) en 2 halfbloedjes waaronder de vorige week al door mij gespotte mix Jessica. Daarnaast is mijn top drie ook binnen.

    Het lijkt een topavond te worden. To be continued...

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  8. Onderstaande 3 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 mei 2013),Picasso 1 (24 mei 2013),rob45 (24 mei 2013)

  9. #357
    Geregistreerd
    23 oktober 2012
    Last Online
    5 september 2017 @ 12:20
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Aantal weken terug ook weer eens een bezoekje gebracht aan Magnum, zou mijn 4e keer worden. Ik arriveerde in de middag zo rond 14.00 uur op een woensdag. Was nog erg rustig, zowel met beren als met dames dus eerst maar een beetje relaxen en wat
    drinken aan de bar. Het bleef eigenlijk erg rustig en de aanwezige dames leken er (nog) weinig puf in te hebben. Maar wat heen en weer gaan lopen om te kijken of er wat te beleven viel en kwam daar een roemeense dame tegen (weet naam niet meer) die to the point was en ik was inmiddels zo geil dat we direct naar de kamer gingen. Het standaard werk pzc en daarna lekker doggy, was oké maar niet super. Na het douchen het restaurant opgezocht voor een lekker hapje, dit was wederom prima verzorgd in Magnum. Oogcontact met een knappe Duitse dame die het wel grappig vond dat ik een appel at. Na eten weer ff chillen in de verschillende ruimtes maar nog steeds erg weinig dames. Kwam uiteindelijk de Duitse appeldame tegen en had een gezellig gesprekje met haar, even teruggetrokken in een rustig hoekje en ze wist mijn aandacht vast te houden. Naar de kamer voor een goede massage en daarna het wat spannendere deel. Weet helaas ook haar naam niet meer maar mooie verschijning met een klasse uitstraling. Vroeg vooraf of het okay was om met condoom te pijpen in plaats van zonder.... prima voor mij. Sessie was okay maar wederom niet super.... Hierna maar weer lekker douchen, beetje bijkomen en chillen. Nog steeds vrij rustig in de club, veel rondgelopen op zoek naar vrouwelijk schoon, maar aanbod was klein. Net toen ik had besloten naar huis te gaan werd ik door een heerlijke dame aangesproken, zie dat ik naar huis ging maar dat zag zij niet zitten Uiteindelijk hebben we ons teruggetrokken in een hoekje achter een gordijn en op de valreep werd dit de beste sessie van de dag! Concluderend denk ik dat ik hier niet meer in de middag zal komen, het aanbod was gewoon erg laag en het leek wel zoeken naar een speld in een hooiberg. 2 sessies middelmatig en één toppertje. Toch blijf ik het concept van een saunaclub perfect vinden en Magnum is een schitterende club.

  10. Onderstaande 3 leden hebben gedeh bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 mei 2013),bad pritt ( 4 juni 2013),Pistol Pete ( 1 juni 2013)

  11. #358
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Magnum maar eens aan gedaan. Er was twijfel tussen een aantal clubs, maar het werd uiteindelijk Magnum.

    * Vlot bereikbaar (niet ver van de snelweg) en er was (zondag) voldoende parkeergelegenheid
    * Bij de entree direct al een heel gegoochel met getallen (uitleg eten, bier, prijzen, etc)
    * Enorm grote club, maar voor mij een soort van doolhof/trappenhuis.
    * Er waren weinig hoeren, dus je moest goed zoeken naar loslopende sekswerksters.
    * € 50,00 entree, maar wel geklooi met bijbetalen van bier en een raar systeem met eten bestellen. 20 euro tegoed en dan flink puzzelen of nog ergens achteraf wat losse euro's opscharrelen...
    * eten bestellen is meer theorie dan praktijk: het duurt eeuwen en eeuwen, veel mensen nemen er niet de moeite voor. Mij maakt het niet veel uit, maar kan me voorstellen dat mensen 50 euro dan toch veel vinden zonder dat eten en met extra betalen voor bier.
    * achter de bar stond een dame die haar talen niet sprak en ook maar wat random antwoorden gaf. Toen mijn kameraad sigaretten wilde hebben stuurde ze hem twee keer de verkeerde kant op. Toen er werd gevraagd naar bier, wees ze met een gezicht van "pak maar" naar de kast en dat kwam hem te staan op een standje van de bardame die wel haar talen sprak.
    * line up 1: ik pleit voor een polsbandje. In sommige clubs heb je dat, zodat je kan zien wie er zonder rubber willen naaien en wie niet. Hier zou men heren die voor zwarte dames komen (zoals bijvoorbeeld Rob45) een zwart polsbandje kunnen geven en de rest een wit polsbandje of geen polsbandje. Ik werd helemaal gestoord van het gejaag van de negerinnen. Met subtiel jagen is niks mis, maar dit had meer weg van een aanval van een stam zulu's dan van jagen. Constant zeuren, aan je hangen, de doorgang gewoon twee minuten blokkeren en dan mauwen, hengelen naar een 'overeenkomst' ("you look my ass, so we go to the room"). Het viel niet mee om correct te blijven. De meeste clubs hebben max. 2 of 3 zwartjes voor de liefhebber, maar hier liep een hele stam rond (stuk of 10).
    * line up 2: zondag is wellicht niet de beste dag in deze club. Zaterdag is het party tot 7 uur 's ochtends, dus veel dames zijn er alleen fysiek of zelfs helemaal niet. Het geheel maakte een lamlendige indruk. Ik heb ongeveer 25 a 30 dames gezien (later op de avond werd het iets drukker, maar de geadverteerde 100 werd bij lange na niet gehaald) en qua kwaliteit vond ik het allemaal erg tegenvallen. De meeste dames vielen onder de noemer te oud, te dik, te log, te lelijk, te donker of een combinatie hiervan. Ongeveer 3 a 4 hele leuke dames (wat op zich dan wel weer voldoende is voor een individu).
    * De club: zoals gezegd, een doolhof. Wel netjes en ik denk dat het op een party ook wel goed los gaat. Wat relaxhoekjes en het oogt nooit heel groot, aangezien alles is opgedeeld in kleine ruimtes. Qua wellness en tuin valt het wel tegen voor zo'n grote club. Met mooi weer moet je in een soort van plantenkas zitten.
    * publiek: combinatie van wat jongere mensen en oude mensen. Het was wel gezellig overigens.
    * Kameren: uur gekamerd met Giuliana (ofzo iets). 1,70, b cup, donker haar, donkere ogen, Roems. Service niets op aan te merken, als het gaat om mijn wensen, gewoon een hele complete service en alle dingen deed ze vol overgave.

    Na een relatief kort bezoekje weer vertrokken richting huis. Misschien een keer terug op een vrijdag of zaterdag als er party is. Voor de rest niet echt een tent die hoog op mijn lijstje binnen is gekomen.

  12. Onderstaande 8 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 juni 2013),bad pritt ( 4 juni 2013),gignnl ( 4 juni 2013),jacky pakutra ( 6 juni 2013),Megaboob ( 4 juni 2013),rmjhexe ( 4 juni 2013),rob45 ( 3 juni 2013),Znipper (19 juni 2013)

  13. #359
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Het is een grote club als je van sfeer houd en een goede line up denk ik dat je toch er niet aan ontkomt een keer op een vrijdag of zaterdagavond naar magnum te gaan.
    Dan is het naar mijn beleving zeer gezellig.

  14. #360
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    Great day with beautiful meeting of a German friend.
    Some news: girls from VV ( rihanna, raissa), Golden dreams, Duisburg.
    The ratio was great!

  15. #361
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard




    Verjaardag van Willy : Woensdag 19 Juni
    tussen 20.00 en 24.00
    VRIJE ENTREE !!!
    PASWOORD : CARROLL



  16. #362
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht



    Verjaardag van Willy : Woensdag 19 Juni
    tussen 20.00 en 24.00
    VRIJE ENTREE !!!
    PASWOORD : CARROLL


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Wie is Willy? (Op de ledenlijst is Willy een rookie met 0 berichten.)
    Willy is 1 der managers van MAGNUM

  17. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juni 2013),Ties85 (18 juni 2013)

  18. #363
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Gisteren met voldoende Cannabis naar Magnum een club die anders voor ons armoedzaaiers buiten bereik ligt.
    Maar nu was Willy jarig en dat wilden we niet missen, omdat we hem zo goed kenden was voor ons de entree gratis.

    Wijze Grijze zou ook komen en dat PP er was daar hoefden we geeneens over na te denken deze TUV club en dames tester was natuurlijk ook van de partij. Ook zagen we Smouse weer eens, sinds we niet meer betrokken zijn bij de opleiding van nieuwe dvpeees in de DVP academie in Willich, zien we die nooit meer en zoals ze bij ons in Brabant zeggen tis un goei menneke en het was leuk om em weer te zien. Het was gezellig met de heren kletsen in een ontspannen sfeer en we hebben samen wat gegeten.

    Het eten was zoals altijd in Magnum zeer goed, het gepuzzel is voor de echte food junks tenenkrommend maar net als mij kunnen ze wel een kilootje hier en daar kwijt dus dat maakt niet uit. Naast ala carte was er nog finger food en ook 3 gerechten die in warm houd bakken werden gepresenteerd gedurende de hele openingstijd van Magnum...zeer smakelijk en ik heb geeneens a la carte besteld.

    Het aandeel ollanders die toch erg van gratis houden was best wel laag.Het was helemaal niet druk in Magnum, schat 30 dames en evenveel beren. En dat is eigenlijk te weinig voor een leuke sfeer,Magnum is het leukst op een vrijdag of zaterdag avond.
    Dan zijn er veel meer vrouwen en veel meer kerels en is er een DJ. En is the place buzzing with life..but not as we know it.

    Wat me wel opvalt in Magnum is de relaxte sfeer door gehele de club, dat spreekt mij iedere keer aan. Geen arrogante dames en gezellig pre salen is zeer goed mogelijk. Ook is de variatie in de nationaliteiten in de line up best wel goed. Het is niet zo een eenzijdig ce face feestje als elders in vele clubs.

    Ik liep de eerste bar binnen en wie zag ik in de armen van een mede bezoeker..mijn schatzi Nora uit die opleidings hut in Wilich..ik heb een zwak voor haar dat weet ze en ze lachte zo open en hartverwarmend, mijn entree kon niet beter, als snel maakte ze zich los en kwam Cannabis en mijn opzoeken op het terras. Het was zeer leuk haar weer te zien en ze zag er erg leuk uit vanavond. Ik wilde met haar gaan maar eerst even kletsen en wat eten met de andere bekende heren. Maar zoals vaak in clubs het komt anders. Ik zou haar niet meer zien.

    Optisch viel het tegen. Maar in de NRW clubs lopen naar mijn vaste overtuiging toch maar de B en C categorie rond want de modells zitten elders waar meer geld te verdienen is, waarbij de uitzonderingen de regel bevestigen. Hier ook weer leuke meiden maar allemaal girls next door en niks bijzonders gezien. Vond nigeriaanse Melissa en haar nichtje die vandaag gaat beginnen in Villa Vertigo nog de knapsten die er rondliepen samen met een Filipijnse 100% compatible voor dwergwerpen dat nu helaas verboden is in dit deel van de wereld. Ik maakte een stom grapje, maar ik was niet meer helemaal nuchter en noemde haar Mi Hoen en ze zei met pit I am not from China I am Filipino and my name is.. (vergeten ik moet haar straks weer Mi Hoen noemen, ja ik weet dat is niet politiek correct)...hahaha ze had me al een gedeelte gewonnen ze heeft pit dat mag ik wel, en ik vind het een bijzonder knap kind vrouwtje ( lichaam van een klein meisje a la Roxy uit fkk Van Goch die nu en beter leven leid met een kindje en man in NL)en sluit niet uit dat ik eens met haar ga..maar ze lijkt me een beetje profie maar wie weet is er contact mogelijk buiten het zakelijke een eerste vereiste voor een kamergang bij mij.

    Willy kreeg zijn verdiende show, met wat vuurspuwen maar toen ze zo zijn sigaret wilden aanblazen was m ineens weg en daarna kreeg hij een strip en lap dance aangeboden, en stond hij goed voor lul, hij vond het al snel niet zo leuk meer en de meiden missie was geslaagd. Ik kreeg flashbacks naar de tearjerker Save Willy, die Walt Disney film met een orka in de hoodrol, maar verloste hem niet uit zijn lijden dan was ik dadelijk zelf slachtoffer.Maar Willy had mijn hulp uiteindelijk niet nodig bevrijde zichzelf en sloeg zich er moedig doorheen.

    Ik stond tijdens die show te geilen met mijn schatje van de Vulkaan..de donkere slanke sexy Melissa, ze hing constant op en aan me..ik heb al veel gekke dingen met haar meegemaakt en als ik haar zie hangt er iets in de lucht, mijn handen gleden overal over en naar binnen, terwijl iedereen naar de show keek, ze was weer goed nat zoals altijd, het is een geile tante een beetje nymfo als het klikt, ze moest lachen ze was en is een beetje shy, kussen, een beetje tongen, ik was er klaar voor en probeerde nog I come to you in one hour maar ze liet me niet meer gaan, ging met me mee bier halen en ik gaf me na een leuk voorspel snel gewonnen.
    Mijn date met Melissa was heel goed, alles eromheen meewegend had ik het precies zoals ik het wil, lekker natuurlijk voorspel, erotiserend en mij ladend, samen douchen vooraf en achteraf, geen tijdsdruk, een cadeautje erbij van Melissa en een lekkere bevredigende kamer gang en zeer leuke aftersales op de kamer al.

    Ik was eigenlijk klaar voor de avond, ik trof Cannabis in de hoofdruimte en nog even probeerde ik een intelligent gesprek met WG aan te knopen, als de eminence grise van dit forum er is kun je natuurlijk veel leren, maar er kwam niks zinnigs meer uit mijn hoofd, En WG had zijn prioriteiten op orde want toen PP's schatje van de avond voorbij kwam zag ik zijn ogen als een laser zich op haar richten, en hij werd helemaal onrustig, en van zijn kant was een intelligent gesprek niet meer mogelijk, de deze 2 vissen absoluut in dezelfde vijver.
    Melissa had mijn brein laten spinnen een beetje en ik was klaar,ik heb nog getwijfeld over haar lekkere nichtje van 18 jaar, echt een heel knap nigeriaantje uit Jamaica, maar weten wanneer het genoeg is leer je uiteindelijk wel. Het zou toch niks mee toevoegen aan een leuke avond, ik was niet echt geladen meer en het zou enkel een verslavings -en gewoonte boeking zijn.
    Cannabis -ik heb hem nog nooit dronken gezien maar nu was m er niet ver vanaf-, en voor het eerst hoorde ik m zeggen ik heb t helemaal gehad, samen uit samen thuis, geld voor echte kerels altijd ( lees je mee.....?), dus we gingen en zagen -ouderwets- de zon weer eens opkomen.

    Het was dus weer eens een ouderwets nachtje doorhalen in Magnum samen met Cannabis de vrouwen magneet, WG de filosoof, PP de TUV Club en Muschi tester en Smouse onze gezellige brabantse brother in arms en gfe zoeker.

    Willy nogmaals HAPPY BIRTHDAY, je hebt ons een leuk cadeautje gegeven, succes in je mooie clubje en volgend jaar zijn we er weer bij.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 20 juni 2013 om 13:44

  19. Onderstaande 6 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 juni 2013),hansdordt (20 juni 2013),Ma doare in pula (20 juni 2013),Picasso 1 (20 juni 2013),Smouse (20 juni 2013),Wijze grijze (20 juni 2013)

  20. #364
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Standaard

    öffentliche Geburtstagseinladung ins Magnum
    .
    Gestern Abend gegen 22 Uhr plötzlich über eine öffentliche Geburtstagseinladung eines Gf ins Magnum gestolpert.

    What a fuck. Der Himmel hat mich erläutet. Saß schon mit ner leeren Flasche Bier, die Füße auf dem Tisch vor dem Fernseher und verkniff mir so kaputt wie ich war bei der Hitze schon ins Bett zu gehen. Im TV läuft auch nichts anständiges und mich an den PC gesetzt und etwas hier und dort rum geklickt.
    Ich könnte eigentlich mal wieder dort oder dort mal schnuppern da traf mich der Götterbote vom Himmel.

    Wer heute zwischen 20 und 24 Uhr das Passwort nennt bekommt freien Eintritt ins Magnum.

    Konnte es gar nicht glauben und habe erst mal dort angerufen und es mir bestätigen lassen.
    Dem war aber so. Den Hörer noch nicht abgelegt in die Socken gesprungen, die Zähne geputzt überprüft wie viel noch in den Magen passen würde und kurz die Geldbörse etwas aufgefüllt.

    Da stand ich nun im Magnum. Wenig los für die Uhrzeit aber ich war auch noch nie in der Woche so spät dort. Und dann die Hitze. Die Klimaanlagen im Hauptraum konnte man nur belächeln. In der hinteren Bar herrschte angenehmere Atmosphäre. Allerdings das Leben spielte sich im Patio ab. Aufwendig geschmückt mit beleuchteten Palmen einer karibischen anhauchenden Bar einem Thron auf dem später das Gebuhrstagskind geehrt werden sollte und Frauen Frauen Frauen wohin das Auge schwellte.

    Na wer hat den eigentlich Geburtstag fragte ich einige vom Personal und auch Mädels die ich näher kannte. Na Willy, der Mann in weis. Who the fuck ist Willy?
    Alle kannten ihn bloß ich nicht. Später den Chef im vorbeigehen begrüß und dann fielen mir die Schuppen von den Augen. Willy das war Willy.

    Es herrschte eine karibische Atmosphäre. Super geile neue Latinas. Die Duschen dauer belegt
    Einmal den obligatorischen Fischteller einverleibt als mir dann was sehr bekanntes über den Weg lief. Sie grinste mich an und eine netter Plausch manifestierte mein erstes Zimmer.


    Name: Diana (ehem. Raissa Samya)
    Nationalität: Rumänien
    Kommunikation: in deutsch
    Optik: schwarze Haare über die Schultern, einen makellosen hübschen Körper

    Alter: ca. 23 Jahre
    Konfektion: 34 bei ca.1,68 m
    Körbchengröße: A-Cup

    Küssen: oberhalb des Club-Standards, mit Zunge und ohne Zeitlimit. Schien Spaß daran gehabt zu haben.
    Augenkontakt: ja
    Lecken: keine Zeit gehabt
    Fingern: -
    Fo: ausdauernd ohne abzusetzen. Mitteltief etwas zu trocken.
    GV:
    reiten mit Ausdauer extrem gut proportionierter Anteilnahme. Dann in die Missio mit super geilem Abgang
    GF6: jaa
    Service: guter Service über dem Magnum Durchschnitts- Niveau
    Illusion: bei 0%
    Wiederholung: bei 95%



    Die Spezials zu Ehren des Gastgebers war waren Sektumtrunk, ein Feuerspucker und privat Dance mit zwei wohl extra geladenen Mädels. Gegen 2 Uhr eine rieesssen Marzipantorte.

    Gegen drei Uhr war es sehr voll und ich zog um die Ecke gen Heimat.
    Laatst gewijzigd door Heilenhaus; 20 juni 2013 om 13:28
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

  21. Onderstaande 5 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 juni 2013),bergm550 (20 juni 2013),hansdordt (20 juni 2013),Picasso 1 (20 juni 2013),Willi69 (20 juni 2013)

  22. #365
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Normalerweise wäre ich ganz sicher nicht an einem Mittwoch Abend um 20 Uhr ins Magnum gefahren, aber da ich quasi nett "eingeladen" wurde...
    Kurz: Mit einigen bekannten Holländern gemütlich gegessen und Smalltalk gehalten, den exzellenten Cappuccino getrunken, mehrere Mädels erfolgreich verscheucht und immer mal wieder einige Runden durch den Club gedreht auf der Suche nach einer interessanten Frau. Weil ich trotz intensiver Suche keine gefunden habe, bin ich einfach so wieder gefahren.
    Im Gegensatz zu meinem letzten Besuch vor mehreren Monaten hat sich also einiges verändert:
    1. damals waren bedeutend hübschere Frauen vor Ort und sie hatten auch nicht soviele aussagekräftige Tatoos wie die jetzt anwesenden.
    2. damals konnte ich soviel Essen wie ich wollte, es gab neben den Hauptgerichten ganz tolle verschiedene Desserts
    3. jetzt darf man also von einer Menükarte für 20 Euro bestellen - allerdings sind die angegebenen Preise happig. Die 20 reichen also immerhin noch für Vorspeise, Hauptspeise und das Standard Dessert (an diesem Abend ein Eis) - geschmacklich alles gut
    4. Die Kimaanlage war auch schon vor Monaten nicht funktionsfähig.
    5. bin ich froh, keine 50 Euro Eintritt gezahlt zu haben.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juni 2013),hansdordt (20 juni 2013),Picasso 1 (20 juni 2013)

  24. #366
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    ...samen met een Filipijnse 100% compatible voor dwergwerpen dat nu helaas verboden is in dit deel van de wereld. Ik maakte een stom grapje, maar ik was niet meer helemaal nuchter en noemde haar Mi Hoen en ze zei met pit I am not from China I am Filipino and my name is.. (vergeten ik moet haar straks weer Mi Hoen noemen, ja ik weet dat is niet politiek correct)...hahaha ze had me al een gedeelte gewonnen ze heeft pit dat mag ik wel, en ik vind het een bijzonder knap kind vrouwtje...
    Jolina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...hila-Jolina-GT

  25. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juni 2013)

  26. #367
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Eerder op de dag was ik in Acapulco geweest. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...071#post320071 Uiteindelijk verdreef de honger me van daar en arriveerde ik tegen 21:30 in Magnum. Mijn eerste bezoek aan deze club en bovendien vandaag met gratis entree door de spontane Aktie van de Magnummanager Willy die hier om 0:00 uur zijn verjaardag zou vieren.

    Het begon met een uitgebreide rondleiding door alle etages van deze grote club. De eerste indruk was absoluut overweldigend. Zeer schoon, mooi ingericht, overal leuke gezellige nisjes, talrijke douches en sanitaire voorzieningen. Bij de gratis entree hoorden ook twee chipkaarten: eentje met EUR 20,= eettegoed en de andere voor de achteraf af te rekenen alcoholische dranken.
    Zeer zeer goed eten. Per slot van rekening was ik na het voorafgaande eetfiasco in Acapulco nogal uitgehongerd. Voor het tegoed van EUR 20,= dat je op je entreekaart hebt, at ik vandaag een Rundercarpaccio met Parmezaanse kaas. Daarna een royale salade met warm vlees en paddenstoelen en als toetje kon er nog een ijs vanaf. En dit alles eigenlijk allemaal vrij rap, zonder noemenswaardige wachttijd, geserveerd. Alleen aan het ijs heb ik eenmaal moeten herinneren, was in de hektiek blijkbaar ondergesneeuwd. Maar geen probleem, het personeel is zeer aardig en brengt je ook steeds nieuwe drankjes aan tafel. Dit alles in gezelschap van Bad Pritt, Cannabis, Smouse en Pistol Pete en het was meteen al reuze gezellig in de “Holländische Ecke”.

    Daarna werd het tijd de club eens verder op eigen initiatief te verkennen en ook eens de dames aan een nadere inspectie te onderwerpen. Er liepen wel enkele aardige dames rond, maar, in eerste instantie, (nog) geen waar ik meteen warm voor liep.

    Dus maar even de jacuzzi uitgeprobeerd. Was met dit warme weer echter niet al te lang uit te houden. Bij gebrek aan een zwembad, zou het niet slecht geweest zijn de temperatuur hier iets te verlagen. Dan het rondje maar verder vervolgen. En wat schetst mijn verbazing: Cannabis was het spoor helemaal bijster geraakt. Terwijl iedereen zich overal het laplazarus stond te zweten, trof ik hem op een gegeven moment in de bar onderuitgezakt op een bankstel aan……. voor de brandende open haard!
    “Jongen, jij spoort echt niet meer” en ik redde hem van acute oververhitting door met hem op het overdekte terras te gaan zitten. Hier werden voorbereidingen getroffen voor de huldiging van de jarige. Die huldiging bestond uit een show van een vuurspuwer en een lapdance door 2 meiden.

    Toen maar eens de loungebar op de bovenste etage bezocht en daar lag Carlitos uit te puffen van een dagje strandbezoek. Hier was het goed vertoeven, want er was tenminste enige tocht te bespeuren door de geopende dakvensters. Ook de drankvoorziening is zeer goed. Behalve Coca-Cola, Fanta en Sprite, krijg je hier ook, zonder dat dit berekend wordt, diverse lekkere fruitsappen. Heerlijk ananassap met ijs gedronken. In een flits zagen we ook nog een Spaanse delegatie in de vorm van Picasso en Raul7 langs komen, helaas geen kennis mee kunnen maken.

    Viel er dan toch nog wat te scoren? Ik had de hoop al opgegeven, omdat het al ruimschoots na 03:00 uur was geworden. Menige dame was al gestopt en de keus werd beperkt. De Afrikaanse vertegenwoordiging werd steeds wanhopiger en opdringeriger. Terwijl ik nog een praatje zat te maken met Bad Pritt, werd mijn aandacht dan toch nog door een WG-proof girl getrokken en off we go. Het bleek Mirianne te zijn:

    Naam : Mirianne
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Rood/ oranje, tot midden van de rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : heel slank, 45 Kg, maat 34/ Kleine stevige A-cups
    Tatoeages/Piercings :
    Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/ vingeren
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 40 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Mirianne had de afgelopen 3 uur gepannenkoekt en verscheen pas tegen 03:30. Vandaar dat ik haar nog niet eerder had gezien. Daar moest nader mee kennis gemaakt worden. Nu zijn daarvoor in Magnum allerhande verstopte nisjes te vinden, dus ik liet de keus aan Mirianne over. En dan blijkt welke meerwaarde deze nisjes hebben. Hier kun je lekker ongestoord kletsen en presalen. En dat hebben we dan ook geruime tijd gedaan. Totdat ik ineens besefte dat Magnum doordeweeks om 05:00 uur sluit. Dus begaven we ons naar het kamergedeelte. Het bleek inmiddels 04:10 te zijn.
    Mirianne koos een kamer met een zeer groot bed, aanwezige spiegel, een open raam, waardoor je buiten de ontwakende vogeltjes hoorde fluiten en een draaiende ventilator. Perfecte setting voor wat lichamelijke activiteit. Die bestond uit een heerlijk blaasconcert waarbij Mirianne haar poesje met gespreide beentjes richting spiegel keerde en geen probleem had door mijn vingers verwend te worden. Ook de 69-positie was geen straf om te ondergaan. Mirianne heeft opvallend spits gevijlde lange nagels en weet deze heerlijk erbij te gebruiken. (daar krijg je ondanks dat warme weer gegarandeerd kippenvel van). 2 Standjes volgden, missio en doggy, maar door de warmte was dit niet lang vol te houden. Tussendoor even afdrogen en me uiteindelijk in 69 naar een overheerlijke finish laten pijpen. We hadden het ½ uur enigszins overschreden, maar daar maakte Mirianne geen probleem van. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Snel nog even naar de bar om m’n vloeistofgehalte weer enigszins op peil te brengen, echter vanaf 04:45 stopt men daar met drankjes uitgeven. Echter bij het uitchecken, kun je ook nog wel iets te drinken krijgen. En dat was inderdaad zo. Kreeg 2 flesjes Cola mee voor onderweg.
    En zo reed ik bij het krieken van de dag, begeleid door een concert van fluitende vogels (hier had de beruchte melancholische mondharmonica niet misstaan) de opgaande zon tegemoet.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Magnum vandaag: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  27. Onderstaande 5 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 juni 2013),bergm550 (21 juni 2013),hansdordt (21 juni 2013),Picasso 1 (21 juni 2013),rob45 (21 juni 2013)

  28. #368
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Ausrufezeichen UP AND DOWN

    As my first two visits had convinced me few months ago(nice club, good food, good shots),as my last two dates this week disappointed me ....

    Saturday, 15/06/2013

    Fifty girls should be part of all that number is more than satisfactory, the problem now is that the Magnum all have traveled most NRW clubs ... And it is far from the most beautiful 2 exceptions ==> Estefania and Jill!
    3 if you count the sublime Valeria who was one of my biggest favorite over the last 5 years FKK but not address me the floor for some reason that I do not even want to know more ...

    The problem was that Jill prefers to play the game or get paid to drink rather than go in the room and Estefania drew all eyes alone saw the little novelty whose regular visitors Magnum entitled ...
    I'll spend the best time of my evening with one delicious carpaccio accompanied by an equally good pepper steak...

    Wednesday, 19/05/2013

    Birthday club Manager Willy ==> free admission between 20h and midnight for better informed ....
    We return four days back but removing Estefania and Jill (returned to Romania), imagine the horor!

    To top it all buddy my friend shall be entitled to one session horrible ... suck with condom!
    The Magnum and I are no longer for now!

    Other bad point
    Do not forget the "groups" who arrive late in the evening and are served like royalty by the waitresses as they soar the turnover radius of alcohol ...
    Muscled, tattooed,they can walk on the club with hat and sunglasses...
    No good i think...

  29. Onderstaande 3 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 juni 2013),MiniME (22 juni 2013),Picasso 1 (21 juni 2013)

  30. #369
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superwescoast Bekijk bericht
    if you count the sublime Valeria who was one of my biggest favorite over the last 5 years FKK but not address me the floor for some reason that I do not even want to know more ...
    She's a very difficult to track lady. With her i had the privilege of having the most dramatic and the best performance in probably one year, within one week and in that order.

    She also was there wednesday night, but saw her only once shortly.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superwescoast Bekijk bericht
    Other bad point Do not forget the "groups" who arrive late in the evening and are served like royalty by the waitresses as they soar the turnover radius of alcohol ...
    Muscled, tattooed,they can walk on the club with hat and sunglasses...
    No good i think...
    Willy even "apologized" for that later, cause he understood that their appearance probably wasn't appreciated by all visitors. However i share your opinion, i didn't find them rude or agressive, maybe only loud and therefore present. Apparantly also one of them was celebrating his birthday, therefore this group was completed by all bro's of the local Turkish Dalton family. Nevertheless, 20 members of IJBF on a birthday in LR will produce the same amount of noise or even more, but on an occasion like this i would prefer to shake hands in a friendly way with only 1 and not 20 "pretending to be" managers.

  31. #370
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Nevertheless, 20 members of IJBF on a birthday in LR will produce the same amount of noise or even more
    Not to mention Ricardo Banana's yelling like a shrew and Bosco who is wearing his bathrobe around his waist showing his impressive body. At least he doesn't wear shades or eye blinding "Bling bling"

  32. #371
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Omdat het te warm was voor een clubbezoek aan Freude en ik een belofte had gedaan om naar het strand in Scheveningen te gaan. Moest ik mijn "date" met Wijze Grijze afzeggen. Het zonnetje scheen niet echt fel die dag, dus op tijd terug naar het zuiden vertrokken. Dus tijd over om naar de verjaardag van Willy te gaan. Nu ben ik redelijk veel in Magnum en ken ik Willy persoonlijk vanwege enkele akkefietjes en normale gesprekken tussendoor. Willy is ook de reden dat ik mijn langzaam te voorschijn komende grijze haartjes NIET zwart verf.
    Maar het was gratis entree en daar werd redelijk gebruik van gemaakt door de Nederlandse YBF leden, die allen lijden onder de crisis. Een dagje strand doet je eetlust bevorderen en het restaurant was de eerste ruimte die ik aandeed voor een goede hap binnen te werken. Een bruschetta met tomaat en een biefstuk gaan er makkelijk in.
    De line-up is eigenlijk niet al te best, het is ook veel te warm om te neuken. Toch lopen er koppeltjes heen en weer. Maar de dames die ik spreek klagen weer zoals de laatste keren dat ik in Magnum of andere clubs was.
    Ik loop wat rond met Raissa en Rihanna, totdat ik de heren Raul7 en Picasso tegen kom. Een leuke manier om de dames te lossen en een gesprek aan te gaan met 2 beren die ik zeer lang niet gezien en gesproken heb. Er werden oude koeien uit de sloot gehaald, dames besproken en oude herinneringen opgehaald. Heerlijk tijdverdrijf met dit warme weer.
    De beide heren wilden nog even een rondje maken en hun plaats werd ingenomen door Knabbel, de wandelende WiKipedia van het forum. Knabbel kom ik regelmatig tegen en kent heel veel dames. Mooie kamerverhalen en achtergrond verhalen passeren de revue. Maar het werd middernacht en Willy kwam tevoorschijn en de show kon beginnen. We moesten opstaan voor plaats te maken voor de vuurspuwer. Ik maak een ronde en Knabbel houdt van live entertainment.
    Ik ga me douchen en volg naast Raissa de lapdance act van 2 dames en Willy. Stelde weinig voor totdat de dames elkaar tongen, toen steigerde mijn lul in opperste stand en was klaar om met Raissa naar de kamer te gaan. Maar die had geen zin? What the !@#$%, liefje ik sta hier met een stijve en wil neuken. Maar ze trok er niet aan, maar ik wist wat erachter stak en ging afkoelen in het Penthouse.
    Daar kom ik Wijze Grijze tegen, verrast kijkt die me aan en geeft me een beuk. Tja mensen, ik dacht ook dat WG een zachtaardige man was, maar niets is minder waar. Als die pissed is dan kan die agressief uit de hoek komen, in dit geval met een rechtse. Pas nadat hij mijn verhaal had gehoord en hij genoten had van zijn Ananas sapje werd hij wat kalmer. Een zekere Cannabis komt ons gezelschap houden, ik kon hem niet persoonlijk, maar hij houdt zijn naam eer aan en dat in combinatie met €40 aan bier.... Tja dan komen er wel sappige en smeuïge verhalen. Niet geschikt voor YBF lezers, dus sla ik dat even over. Maar na al dat praten heb ik nog steeds geen kamer gehad.
    Dus ik ga op pad, maar het loopt niet zo lekker allemaal. Ik neem plaats op de bank in de kleine bar ruimte en neem me voor dat de eerste beste dame die me aanspreekt me mag pijpen, zolang ze maar niet bruin of zwart is.

    Duitse Liz is de gelukkige, 24-jarige slanke meid, woont in Düsseldorf en wordt belaagt door haar vrienden die haar uit de buurt kennen. Normaal postuur met kleine B-cup tieten, redelijk vol getatoeëerd, maar een leuke kop op en Duits betekend degelijk. Ze werkt er pas een week en dat maakt het weer aantrekkelijker voor mij.
    We lopen weg en ze wilt naar de andere kant van het pand lopen. Ik vind kamer 28 ook goed en ze leerde weer iets bij. Dus er zijn ook hier kamers? Het raam stond open en het was redelijk koel, ik heb geen zin om te neuken en op haar vraag wat ik graag heb, is het antwoord: Spenen (Thanks BS!) en lul zuigen.
    Zo gezegd zo gedaan. Mijn nood was zo hoog dat ik al na 20 minuten klaar was. Normaal helemaal niet mijn ding om zo snel te zijn, maar ik moest gewoon even stoom af laten blazen... Ik was mijn lul nog aan het schoonmaken en Liz had haar kleren al aan om te vertrekken. Liz vraagt wat ik er van vond en ik kon haar de waarheid gewoon niet vertellen, ze doet deze job al een aantal jaren, maar ze zal niet veel vaste klanten hebben.

    Ik neem na het douchen nog wat van het buffet en een dessert. Met mijn Fanta loop ik nog wat rond en raak buiten onder het genot van een stuk taart van Willy in gesprek met Cannabis. We wisselen wat gesprekken uit over een gemeenschappelijke vriendin en onze gezamenlijke hobby's. Ik doe mijn best om Cannabis bij te houden met drank, maar ik verlies de strijd.
    Ik wil naar huis toe, maar Raissa wil nog even een babbeltje maken. Ze verontschuldigd zich voor haar gedrag en maakt het goed door de gordijnen dicht te maken en een greep onder mijn handdoek te doen. Raissa is een van de betere pijpsters, ze weet wat ik graag heb en trekt de laatste druppels eruit voor die nacht.

    Mijn dag is uiteindelijk geslaagd, met verschillende aardige beren leuke gesprekken gehad, andere kut beren links laten liggen, ondanks de warmte toch 2 orgasmes gehad en ik kan met een gerust gevoel naar huis. Maar op mijn werk zal ik niet veel waard zijn...:(

  33. Onderstaande 9 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 juni 2013),bergm550 (22 juni 2013),Bosco (22 juni 2013),fg22 (26 juni 2013),hansdordt (22 juni 2013),Mr.IJsbeer (22 juni 2013),Picasso 1 (22 juni 2013),RAUL7 (22 juni 2013),Wijze grijze (22 juni 2013)

  34. #372
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Dinsdagochtend op mijn wandeltocht toch even Magnum aangedaan.
    Eigenlijk veel te laat euuuuuh vroeg, maar er moesten nog beren zijn vlg. de VPN.

    Zag aanvankelijk alleen voor de deur Duitse boldides en binnen veel Indischgetinte beren
    en 1 Maaastrichtenaar, maar die reken ik ook tot de nietNL-bezoekers.
    Ik hoopte op berenwegwijs, maar door de korte bezoekduur 3-5 en

    Wel zag ik bij wegggaan dat er 2 auto's met NLkenteken nog waren, en dat was na sluitingstijd.
    Toch collegae gemist, en ik meen een lelijke kale ( Likeme !), maar dat komt dan nog wel.

    Op doorreis in het gigantische gebouw mijn 2e en laatste, Mirianne, een heel slanke dame van 21+ met
    bijna lichtgevend mystiekroodgele sluike haardos, nu in wrong opgedaan.
    In een van de bars bij colaatje kennis gemaakt - ook met de Thekedame en -heer (Veel aardige lonkende
    Gays in the house! Leuk! ) en daarna verder op mooie Paschabank.
    Vanwege tijdsdruk - was 04.10u - naar Zimmer.
    Een alleszins goede vrijpartij gehad, TZ-PZC, PMC en NMC in paar standjes.
    Leuk koppie om te zien en positief klantvriendelijk.
    Toppertje. MMMMMM Lekker ..
    Aparte recensie ook even bij Mirianne ..

    Wiederhohlungsgefahr

    Wel had zij terecht erop gewezen dat ons halfuur met maximale was in tijd,
    en dat je hoge boete van wel E200 riskeert als je na 5u nog uitcheckt.
    Dat viel allemaal nogal mee, want minimaal 2 NLberen haden nog moeite met hun rits e.d.

    Maar helaas te vroeg voor mij nu dan het sluitingsuur en nog een lege maag ...

    Nog even gewacht of NLberen zich nog bij hun zwarte resp. witte (station) (werk)bolides
    vervoegden, om me ook even nog netjes voor te stellen, maar die moesten helpen met afwas ..
    en/of de recpetiebaliedame de nieuwste Witzen doornemen ter opwarming voor de volgende dag ..

    Goed iets als de NLberen door Duitsers worden gevraagd mee te denken en mee te praten over gastvriendelijkheid

    Wil en kan ik ook graag aan meehelpen volgende keer

    Kortom:
    Voor mij op eerste Een zeer luxe en qua sfeer leuke zaak lijkt mij,
    maar diepte-onderzoek is vereist voor beter oordeel.

    Maar bij het ochtendgloren bij een warme bakker een beker verse koffie met verse broodjes gevonden ..
    NMMMMM Lekker
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  35. Onderstaande 3 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 juni 2013),Badslippers (26 juni 2013),Wijze grijze (26 juni 2013)

  36. #373
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Standaard



    Name: Pira
    Herkunft: Indisch
    Kommunikation: in Deutsch
    Optik: schwarze lange Locken.- Von hinten sofort auf Afrika getippt aber ihr Gesicht unverkennbare Indische Züge
    Alter: ca. 24 Jahre (geschätzt)
    Konfektion: 40+ bei ca.1,65 m Pfundswoman
    Körbchen Größe: C-Cup

    Küssen: gut Performance. Die Zunge setzte sie spontan sehr gut ein. Sie schien Spaß daran gehabt zu haben.
    Lecken: ja verhaltende Reaktion - irgendwie abwesend (positiv)
    Augenkontakt: anfangs ja dann permanent geschlossen und ins Nirwana abgedriftet
    Fingern: etwas
    Fo: kurz angesetzt, mitteltief bis tief, kaum Anpressdruck, kaum Zungenspiel
    GV: reiten niente - Missio gut proportionierter Anteilnahme. Anfangs hielt sie mich auf Abstand. Zentimeter für Zentimeter reingetastet. Dann extrem mitfühlend gekonnt zum Finale
    GF6: schon Spuren vorhanden
    Service: so la la bis gut. Küssen zu kurz, Fo noch kürzer dann legte sie sich auf dem Rücken und signalisierte mir ein – mach mal
    Illusion: bei 70% (das ist mir viel zu hoch)
    Wiederholung: daher bei 20%



    Eine tolle Ausstrahlung aber sehr schnell ins professionelle übergehend. Seit einem Monat im Geschäft kam aber etwas anders rüber.
    Brauchte ein paar Minuten auf dem Zimmer sie wieder in meine Welt zurückzuschieben. Ist aber sehr anpassungsfähig und ich denke ein zweites Zimmer würde von Anfang an in eine ganz andere Richtung gehen da es ihr auch mehr zusagen würde.
    Der Sauerbraten konnte man wörtlich nehmen. Eine Schneeballschlacht mit den Klösen wäre ohne Verluste (bei den Klösen) möglich gewesen – hat aber mit genug Bier gemundet – wie alles an dem Tag.


    Ingendwann gab es da ja auch noch ......

    Name: Bianka
    Herkunft: Afrika/Deutsch
    Kommunikation: in Deutsch
    Optik: Milchschokoladen Braut / dunkle lange Locken
    Alter: ca. 21 Jahre
    Konfektion: 34/36 bei ca.1,65 m
    Körbchen Größe: A-Cup

    Küssen: sehr gute Performance. Die Zunge setzte eher selten ein.
    Lecken: ja verhaltende Reaktion - irgendwie abwesend (negativ)
    Augenkontakt: permanent
    Fingern: etwas
    Fo: kurz angesetzt, mitteltief bis tief,
    GV: reiten sehr gut - Missio gut proportionierter Anteilnahme - geht mit und wartet gespannt aufs Finale mit anschließender Geldübergabe.
    GF6: schon Spuren vorhanden
    Service: so la la bis gut
    Illusion: bei 50% (das ist mir zu hoch)
    Wiederholung: daher bei 20%



    Liebt sehr laute Musik. Hatte sie mit ihrem dem Kopf im Lautsprecher versucht anzusprechen. Als die vom Schalldruck bedingten erste Verständigung Probleme behoben waren wirkte sie sehr interessiert und aufgeschlossen.
    Eine bildhübsche Erscheinung die im Alltag alle Augen auf sich gerichtet bekäme. Hat es nicht nötig auf Beutefang zu gehen. Braucht das Geld nur einzusammeln.

    .
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

  37. Onderstaande leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (23 juli 2013)

  38. #374
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    De club is erg rustig op het moment.
    Niet meer dan 30 meisjes.
    Gelukkig heb ik ontmoet Sandra (ex Ilona Acapulco), grote feeling, sociale en zeer lange tijd.

    Dus om club te voorkomen op het moment voor diegenen die keuzes.

  39. #375
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaeger-Lecoultre Bekijk bericht
    De club is erg rustig op het moment.
    Niet meer dan 30 meisjes.
    Gelukkig heb ik ontmoet Sandra (ex Ilona Acapulco), grote feeling, sociale en zeer lange tijd.

    Dus om club te voorkomen op het moment voor diegenen die keuzes.
    Schrijf gewoon in het Engels man, die google translate stukjes zijn vaak niet te volgen.

  40. Onderstaande 2 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 juli 2013),superwescoast ( 2 augustus 2013)

 

 
Pagina 15 van 52 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

  Freude 468*60