Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Larissa (Duitse, Blond) (GT)

    Naam : Larissa

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, beffen, NMC, PZC

    Bijzonderheden : Optikfick
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    De weihnachtsparty 2005 in Brùggen was er 1 waarbij zeker de meningen verdeeld over zullen zijn. Hierbij doelend of iemand het als geslaagd of iets minder geslaagd zal hebben ervaren. In elk geval was het druk, heel druk. Zelfs de parkeerplaats van buurman "de oude hengel" , was niet toereikend om al de mooie bolides een plekje te geven. Tot de klok van 16.00 uur viel er nog normaal te lopen of een kamer te verkrijgen, na die tijd werd het vol, en de wachttijden op een sleutel liepen soms op tot anderhalf uur. Degene die dat is overkomen zullen het zeker als minder geslaagd hebben ervaren, maar wat waar is, is waar, organiseren kunnen die duitsers. Een overvloed aan eten, hapjes, drankjes, en natuurlijk het vrouwelijk schoon. In alle soorten, maten, en uit alle EU-landen, waren ze naar mijn idee in voldoende aantal aanwezig om de kerst van 2005 in te luiden. Veel forumleden waren aanwezig, en ik moet de meeste namen hiervan schuldig blijven, omdat de kenner in namen hieromtrent niet aanwezig was. Doch Willem en Caligula waren 2 naamsbekenden.
    Mijn hoop was een beetje gevestigd op de aanwezigheid van Ive, maar die had het vast te druk met andere kerstballen op te poetsen. Een bijna look-a-like van Ive was wel aanwezig, en dat was Larissa. Een leuke spontane meid die je op zo'n manier kan plezieren dat de kerstman er jaloers op zou worden. Een 2-tal sessies waren dan in mijn optiek ook geen verkeerde keuze. Maar al eens eerder geschreven, elke keuze is uiteraard erg subjectief. Vooraf eerstens een bezoek gebracht aan de masseur, wat altijd een weldaad is en je erna het gevoel geeft de hele wereld weer aan te kunnen, maar dat is slechts een illusie.
    Tegen het einde van de avond kwam ook de kerstvrouw nog acte de precance geven, met een stripact die ze vast op de arreslee heeft geoefend. Helaas moest ik kort erna huiswaarts keren, maar de vermoeidheid was ook al wel toegeslagen.
    Een presentje in de vorm van een fles wijn in de kleur naar keuze, was een leuke geste.
    Wellicht moeten ze volgend jaar maar weer eens overwegen om een grens te stellen aan het aantal bezoekers.
    Voor mij was het een geslaagde dag, en ik maak graag van de gelegenheid gebruik om al de forumleden en -lezers een prettige kerst toe te wensen.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.