Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Pfeil Atmos-Fkk, Hamburg , Algmeen

    http://www.atmos-fkk.com

    ATMOS
    Grossmooring 1
    21079 Hamburg

    Deze club is (zoals op de foto's te zien) in het bezit van een buitenzwembad, 2 binnenzwembaden, een dampbad, een sauna een whirlpool, en een fraai interieur. de club is 2500 m² groot.
    lijkt me allemaal zeer ok!

    Een dagticket kost je 60 euro.
    Het bier kost je zoals in de meeste clubs buiten NRW extra.
    Open van 1h s'middags tot 4h s'nachts.
    Eten kan je doorlopend van 17h tot 22h

    Dit zou één van de grootste zoniet de grootste saunaclub zijn in het Noorden van Duitsland.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen runter Geen GFE, geen hygiëne, veel van alles maar geen kwaliteit.

    Net zoals ik bij Babylon in Hamburg begonnen ben, hier hetzelfde fenomeen: PZC = + € 20 extra. Vermits in Atmos zoenen en tongzoenen not done blijken te zijn, kom je tot volgende mogelijkheden en prijzen:
    PMC, NMC: € 50 per 30' (€ 100 voor 60'...)
    PZC, NMC: € 70 per 30' (€ 120 voor 60')
    PZC, FT, NMC: € 90 per 30' (€ 140 voor 60')
    PZC, FT, NMC, anaal: € 120 voor 30' (€ 170 voor 60')
    Ik vrees dat je in een mallemolen terecht gaat komen als je in deze prijslijst nog wil gaan mixen.
    De inkomprijs van € 60 is de club absoluut niet waard.
    Een ritje doorheen de club.
    Inkom: gelijksvloers
    Een halve trap naar boven en je komt de zwemarea binnen. Je hebt een groot en een klein binnenzwembad. Het klein binnenzwembad is heerlijk verwarmd maar wat kleiner dan het binnenzwembad van Sharks (ongeveer vergelijkbaar met het buitenzwembad van Mainhattan te Frankfurt). In het kleine binnenzwembad is ook een flinke massagebroebel. Je kan je er liggend overleggen door je vast te houden aan een houvast aan de rand van het zwembad. In het grote zwembad is niets. Het is er heerlijk baantjes trekken na een saunabeurt. Er zijn in de wand van het grote binnenzwembad twee ramen geplaatst, zoals bij de dolfijnen indertijd in de Antwerpse zoo. Ik had dat maar laat door, toen ik twee dames zag staan giechelen voor die ramen, terwijl mannen aan het zwemmen waren (onder water). Geef de dames ook eens hun pleziertje, moeten ze gedacht hebben, hoewel ik eerder denk dat die bouw vroeger al een groot zwembadcomplex moet geweest zijn of zo.
    Ga je een halve trap naar beneden kom je in de bar, wellnessarea, dakterras, rustruimte, kino, resto.
    Het is een grote club maar verouderd. Niet enkel het interieur maar ook de wellnessfaciliteiten, douches en toiletten. De club is ook helemaal niet hygiënisch (heeft op dat vlak wat van Oase in Frankfurt).
    De verhouding op deze zaterdag tussen de mannen en de vrouwen lag op ongeveer 1 vrouw voor 2 mannen.
    De ontvangst was vriendelijk, het personeel ook wel. Ik kreeg een rondleiding door de gehele club door een dame nadat ik mij had omgekleed. Enkel het buitengedeelte had ze me niet laten zien. Na de rondleiding heb ik de ronde zelf ook nog eens een paar keer gedaan want ik wist na de rondleiding mijn weg precies nog slechter dan voor de rondleiding.
    De wellness
    Veel en toch weinig! Er is een HWP die buiten staat maar meer weg heeft van een badkuip en eigenlijk niet écht broebelt (nog minder dan de broebels in PSD en PSR). Buiten is er ook nog een zwembad maar net als het grote binnenzwembad niet verwarmd. Er is een buitensauna, een bio-sauna en een drietal binnensauna's. Eén sauna van de ongeveer vijf sauna's haalt ongeveer 80°C. Alle andere sauna's ongeveer 45°C. Stelt dus allemaal niet zo veel voor en op de bio-sauna na ogen ze allemaal afgeleefd. Er is ook een dampbad. dat is dik o.k.. Je kan echter geen water sproeien over de zitjes.
    Het eten.
    Het ontbijt was voldoende, een gezond fruittussendoortje ligt ook steeds klaar en in de namiddag staat er cake. Aan de bar kan je zoutjes krijgen. Het avondeten was best uitgebreid. Het warme eten in warmhoudbakken. Wel een heel groot assortiment aan salades. In de inkomprijs is bier en fruitsap inbegrepen.
    De club zelf.
    Alles komt behoorlijk uit de tijd voor (nog een verouderde indruk dan bij PSR). De club is ook helemaal niet hoerig ingericht en alles behalve gezellig gemaakt. Je loopt ook van de ene kleine(re) ruimte in de andere via deuren, gangen.... Het lijkt er bovendien wel op dat ze alle meubels hebben aangekocht in de kringloopwinkel. Niets past bij mekaar. Enkel het restaurant ziet er nieuw uit, net als de bio-sauna. De toiletten zijn ronduit vies. De club is kil en kaal. Plaatsen waar ze gerenoveerd hebben, merk je meteen omdat er dan overal loshangende draden hangen en zo. Niets behoorlijk afgewerkt.
    Bezoekers.
    Zal ik het houden bij ook vele niet-Duitsers (en het zijn dan ook niet allemaal Denen, overigens een gek brabbeltaaltje).
    Over de dames dan nog.
    De dames laten je geen 5' gerust. Ze komen steeds op je af gestapt. Meerdere malen dezelfde als het moet. Ze forceren echter niets. Ze vragen gewoon bijna direct of je op kamer wil. Pre sales zijn daar zo goed als volledig onbestaande. Als het al gebeurt, duurt het 5' en zie je dat het voor die dame een ingestudeerde tactiek is om een man zéker op kamer te krijgen. De meeste dames nemen die moeite zelfs nog niet. GFE: niet gezien. Knuffelen, strelen, flirten buiten kamer niet gezien. GFE-heren die niets om wellness geven: wegblijven daar!! Je zou anders het risico lopen om impotent te worden en/of een afkeer van seks te krijgen. In die club heerst gewoon een ramenservice met dat verschil dat de dame niet wacht tot de heer naar haar toe komt maar zelf het initiatief neemt om de vraag te stellen (Haben Sie lust). Alles verloopt duidelijk volgens een strikt format. De dames lopen heel de tijd rond en zitten geen tien minuten stil op een plek (als ze niet aan het eten zijn of obstipatie hebben). Je merkt gewoon dat ze opgefokt zijn. Ik heb een keer een dame een vierde keer naar mij weten komen. Hoe geprogrammeerd kan je zijn? Ik wimpelde ze drie keer voorzichtig af. De vierde keer heb ik gezegd dat ze mijn type niet was (en telde toen tot tien om uit frustratie niet te zeggen dat ik ze lelijk vond). De meeste dames zijn daar wel sexy tot heel erg sexy. Ik heb een zevental keren geprobeerd om een ja op mijn vraag of ze kust te krijgen maar dat is me niet gelukt. Ze hoorden het allen precies in Keulen donderden. Ik heb het dan maar opgegeven en vooral mijn ogen de kost gegeven en het neuken ingehaald in Babylon, de volgende dag.
    Handdoeken dien je te vragen in het cafégedeelte van de club aan een theke. Liefst niet te dikwijls want dan krijg je de theke vervelend. De dames moeten ook handdoeken komen vragen en bij de dames schrijven ze zelfs het aantal handdoeken op in een logboek.
    Vervoer naar de club.
    Parkeren op straat.
    De bus stopt praktisch voor de deur. Je kan ook van station Hamburg Harburg te voet naar de club (ongeveer 15').
    Kamers.
    Er zijn meer dan voldoende kamers. Er werd ook opmerkelijk veel gekamerd (en snel gewisseld). De kamers zijn niet groot maar wel nieuw en mooi. Net plaats genoeg om een groot tweepersoonsbed te plaatsen en er dan nog langs te kunnen lopen. De kamers zijn bunkers, zonder ramen. Enkele kamers zijn groter maar dan moet je extra gaan betalen. In tegenstelling tot de rest van de club, oogden de kamers net maar ik heb maar eens vluchtig gekeken.
    Dakterras is groot maar ook weer verre van gezellig.
    De ambiance is ver zoek. Het kabbelt er maar wat aan zoals in PSR met dat grote verschil dat lekker pre salen in de sofa er hier ook niet bij hoort.
    De muziek staat nooit te luid maar is overwegend R'NB.
    Paaldansacts niet gezien.
    Verhongeren zal je er niet. Er is altijd wel ergens eten te rapen (en moest dat niet meer het geval zijn, vind je wel resten op de grond).
    De club ligt op een industrieterrein.
    Hoe haal je het in je hoofd maar past volledig bij de clubmentaliteit en gedoe: roken is overal toegestaan, behalve in de niet-rokers kamers, zelfs in het wellnessgedeelte en de douches. Bwahhh. Assenbakken staan gewoon aan de rand van het zwembad. Een stoempje of onoplettend je assen droppen en... ja je kan het je al voorstellen... de assen in het zwembadwater.
    Hier kom ik zeer waarschijnlijk nooit meer !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 11 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 juni 2013),Big30 (23 juni 2013),dbd67 (23 juni 2013),Ma doare in pula (23 juni 2013),mentholbear ( 7 mei 2019),MiniME (23 juni 2013),noglangnietuitgewandeld (23 juni 2013),Picasso 1 (23 juni 2013),uurtje (23 juni 2013),Wijze grijze (23 juni 2013),Willi69 (23 juni 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor de recensie. Ben nog wel eens in de buurt daar, maar hoef ik dus zeker niet heen als ik dat zo lees.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dank voor de recensie. Ben nog wel eens in de buurt daar, maar hoef ik dus zeker niet heen als ik dat zo lees.
    Zo te lezen is het niets meer dan een ramenbuurt met muren omheen. Kan je net zo goed naar de Wallen gaan.

  6. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Op zich een mooie club. Vroeger was het top hier en heb goede sessies gehad.
    Toen was inrit 50 euro en elke kamergang ook 50 euro en werd er goede service gegeven.

    Onlangs hier geweest en inrit was 65 euro. Kamergang nog wel 50 euro maar elk extraatje wordt berekend en de vrouwen zijn hierop uit.
    Zo begint een sessie met vragen naar extra's. Als je dan niet meegaat, is de sessie niet hetzelfde als anders..


    Voor mij was dit de laatste keer dat ik hier aan rijd. Een beter alternatief is FKK Harmony!

  7. Onderstaande leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 mei 2019)

  8. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    DUURSTE


    De volgende ochtend bij Atmos aan de deur staan klingelen.

    Binnen kom je bij een soort kassa en toegangsspoort. Het leek wel of je een theater of attractie binnen ging.


    Entree bleek 65 en ook hier is er geen happy hour. Ik vroeg nog even hoeveel de dames hier vragen. De theke gaf aan dat voor de dames het normale Hamburg prijzen zijn. Dus ik zei 60 euro die ik kende van Babylon gisteren. Maar ze zei er al gauw achteraan 60... 70…

    Ok, dat zal dan waarschijnlijk eerder 70 worden.


    De theke legde uit hoe je door de poortjes naar de kleedruimte komt. Die deed samen met de doucheruimte op een bepaalde manier nogal aan dat van een zwembad denken.

    Toeval wilde dat ik net in gesprek raakte met een Duitse senior om te vragen hoe het hier gesteld is met de dames enzo. Raakte een andere man ook betrokken bij het gesprek. Aan z'n accent vermoede ik dat hij ook van de lage landen kwam. En jawel, een vrachtwagen chauffeur die een pits(poes)stop maakte. En geef die beste man eens ongelijk



    Ik vervolgde m'n weg door de club en ontdekte dat je onder in de club, waar je bij de toegangspoort van boven in kon kijken, een bar hebt voor allerhande drankjes. Ook zijn daar de handdoeken op te vragen. Eveneens als bij de entree. Echter de theke vertelde dat ze voor het moment tekort hadden, en je beperkt handdoeken kan gebruiken.

    Voorheen zou dat waarschijnlijk een deal breaker voor me zijn geweest. Maar sinds m'n sauna tijdperk heb ik wel geleerd hoe handdoeken te hergebruiken.



    Terwijl ik op m'n gemak een drankje aan de bar dronk, kwamen enkele dames zich voorstellen. En hoewel bij Babylon in Hamburg wellicht meer fraaiere dames aanwezig waren, zag ik ook wel enkele opties.

    Doch, aangegeven dat ik nog even moest acclimatiseren, en de dames namen beleefd afscheid. De Atmosfeer (what's in a name) was veel gemoedelijker. De groep dames van de dagploeg waren dat in ieder geval. Later zaten er ook wast azijnpissers tussen.

    Wel aparte werktijden hebben ze er, aangezien ze in 3 shifts werken.


    Wat me verder opviel dat er net als bij Babylon in Hamburg (vergeten daar te vermelden) verschillende nationaliteiten werken. Ik had ze niet op Roemeens kunnen betrappen. Sommigen spraken ook Duits of Engels met elkaar, waar Roemeense en Bulgaarse dvps onderling vaak in hun eigen taal communiceren. Maarja, ik zat/lag vaker alleen dan nabij de dames.

    Bovendien stelden enkelen zich wel als Roemeense voor. Nieuwelingen in de club wellicht...



    Enfin, ik maakte maar even verder een rondje door de club. Vanuit de kleedruimte kom je uit bij een grote onverwarmde en een kleinere (licht) verwarmde zwembad. Dat bevestigde mijn vermoeden dat dit in het verleden wellicht wel een kleine lokale zwembad of sauna was geweest. In die ruimte heb je ook nog een douche, waar je je na een duik kon afspoelen.

    Naar beneden door wat gangetjes heen kom je bij hun binnen sauna ruimte uit. Er staat nabij ook een stoom cabine, maar die lijkt me helaas al een tijdje buiten gebruikt. Wel staat er ook in die ruimte een douche, waar je je dus na een Wellness rondje makkelijk kunt afspoelen. In 1 van de ruimte bevind zich ook de locker ruimte van de dames.

    Verder lopend kom je op een splitsing uit. Rechtsaf wandel je met een paar tredes omhoog hun lounge ruimte binnen, waar de dames op de banken zitten. Vriendelijk knikje en lachje naar ze, en op de vraag waar ik naartoe ga, kregen ze als antwoord: fruhstuck suchen.

    En de dames wezen verder doorlopen. Daar kon je in een kleine maar fraaie restaurant. Het leuke ervan is dat ze er een afwisseling hebben van hoge en lage zitjes. Zelf zit ik liever met beide benen op de grond, maar ik kan de mogelijkheid tot een keuze wel aardig gedaan van de club. Grappig is ook dat je met mooi weer. Op het aangrenzende dakterras kunt eten. Ja dak terras, want met al die trapjes zit je voor je het weet alweer op een andere verdieping.

    Het buffet was wat karig, maar het beleg en brood zorgde voor een simpele vulling. Wat wel jammer was, was dat uit de tap van de sinas kleine stukjes zwarte vuil uit kwam. Die heb ik maar gauw weggelegd. De Sprite achtige tap leek wel safe.

    Eenmaal m'n buikje gevuld te hebben ging ik hun dakterras op. Daar hebben ze wat tuinmeubelen inclusief ligbedden staan. Zag er niet verkeerd uit. En ondanks dat er buiten een fris briesje was, zorgde het zonnetje voor wat verwarming.

    Loop je het dakterras verder af, kom je daar hun buiten sauna tegen, een mini (dompel?) badje tegen en een jacuzzi. Echter doordat het buiten staat maakten ook enkele insecten gebruik om de schoolslag te leren. Dus ondanks dat de frisse jacuzzi het wel deed, geen poging gewaagd. Wel staat er achter de sauna ook weer douches. Aan plekken om je af te spoelen geen gebrek. Als ik me niet vergis kunnen die kranen van koud ook op beetje warm gezet worden. Lekker als je niet een temperatuur schok wilt. Verder de buitenruimte door kom je bij een deur die je bij de eerder genoemde splitsing met de lounge ruimte. Wel zo prettig om een route buiten de dames om te hebben, om het gejaag te beperken.

    Vind ik wel zo prettig, vooral als er relatief weinig mannen rondlopen. Daar waren er door de dag heen telkens ongeveer 8 a 13 van zichtbaar.

    Kwa dames zat het overdag ongeveer op de 12 en later op de avond ergens rond de 20. Niet bijster veel voor zo een toch geen kleine club. Ik denk dat Babylon in Hamburg misschien groter is, ook door hun hoge plafond. Maar Atmos met z'n vele gangetjes, verschillende ruimtes, hoekjes en trapjes voelde groter aan. Ik voelde me bij Atmos meet op m'n gemak.



    Door de dag heen wat Wellness rondjes gemaakt, waarbij de buiten sauna niet erg warm was (70 graden ofzo), was de binnen sauna dat juist weer wel. En heerlijk dat je makkelijk in de buitenlucht in de schaduw ergens rustig kunt afkoelen, douchen en relaxen op een ligbedje in de zon.

    Rond het avond uur het restaurant weer opgezocht, waar een karig buffet stond. Maar samen met koude salade buffet kreeg ik m'n buikje wel weer rond.



    Na het uitbuiken werd het onderhande tijd om een sparringpartner te vinden. En ik had al een leuke blonde Italiaanse op het oog. Ze heet Alitja (schrijf het vast verkeerd, maar zo verstond ik het). Leuk karakter heeft ze, hoe ze vanuit de verte even leuk communiceert. Ik bedoel, ze wees van achter een schuifdeur op een afstandje naar mij en haar, maar deed dat met een vriendelijke lach. Terwijl ik seinde van later, vervolgde ze met een knikje vrolijk haar weg. Heb d'r ook meerdere malen zien kamers. Eenmaal met haar naast me even een praatje gemaakt en het blijkt een pientere en gevatte dame te zijn. M'n kamer wensen waren akkoord, en heb heerlijk met haar gekamerd. Het was wel mijn DUURSTE half uur single kamertje ooit, want ze bleek inderdaad 70 euro te rekenen.



    De rest van de dag volgemaakt met wat Wellness rondjes, late night snack gedaan, en toen buiten het zonnetje was verdwenen, met prima kunnen vertoeven in hun zwembad ruimte waar een aantal ligbedjes aanwezig zijn. Zal wel te weinig zijn met meer bezoekers. Voordeel van die ruimte is dat ik daar geen dames heb zien jagen.

    Mobieltjes waren net als bij Babylon in Hamburg helaas niet toegestaan. Heb me moeten behelpen met tijdschriften.


    Laat in de nacht de club tevreden verlaten. Op zich een leuke club, ware het niet dat de tarieven hoger zijn en de service lager dan in NRW.

    Als ik vergelijk met m'n vorige lange afstand SC weekend, dan zou ik eerder voor Oase of Sharks (na)bij Frankfurt gaan. Grotere en uitgebreidere clubs met veel meer (fraaie) dames.

  9. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    klaasdirk ( 9 juni 2019),Partycrasher ( 9 juni 2019),pcenter ( 9 juni 2019),Picasso 1 ( 9 juni 2019),pret ( 9 juni 2019),schoolmeester ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 8 juni 2019),stimpy3 ( 9 juni 2019),Wijze grijze ( 8 juni 2019)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Babylon 468*60