Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch Beknopt Jaaroverzicht/Jahresrückblick van Big30.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Dat doet hij expres JP want Big30 krijgt afkickverschijnselen omdat hij maar weinig kan vegen de laatse dagen.
    Je mag weer wissen Wissie!
    Eerst nog even ACE2 een compliment geven, want niet alleen steekt ie veel tijd en energie in zijn FCD maar het leest ook nog eens als een leuk IJBF jaaroverzicht!

    Kwa vegen, om eerlijk te zijn was het dit jaar een uitermate teleurstellend jaar. Dat is wel eens anders geweest .

    Bijna geen ruzies meer, zelfs S&F verdraagt kritiek , zelfs kritiek op buitenlanders wordt politiek correct verwoord door B69 , komt er al kritiek zegt men dat het ironie is, pfff kan ik weer niets doen , geen spamrobots die ons aanvallen dankzij het tooltje van den Tieg, even hoopte ik dat SFL over de rooie zou gaan maar mooi dus niet, ook daar weer die vredespijp, maar het meest ergelijke is wel dat leden vaak al voordat ik het zie een bericht sturen dat ik wat moet weghalen (stelt vaak niets voor hoor) en ja dan gaan zij met de veegeer ervandoor, zelfs in het Voetbaltopic is men lief voor elkaar en gaat P1966 zeggen dat ie slechts in opdracht (mijn opdracht ) wat zit te stoken en we het ook niet al te serieus moeten nemen!!!

    Wat ik maar wil zeggen, we kunnen als IJBF terug kijken op een mooi en geslaagd jaar!

    Weinig gezeik, weinig gedoe, veel leden die ons al lang zeer trouw zijn en die dit forum groot hebben gemaakt, ook veel nieuwe schrijvende leden erbij, een goede sfeer met natuurlijk zo af en toen wel eens een klein brandje maar das vaak weer snel geblust, een vlekkeloos verlopen overgang naar een nieuwe Forum layout met nieuwe HP, kwa performance en bereikbaarheid van het forum denk ik bottom-line dat we ook zeer tevreden mogen zijn, daar mag een zekere Tiga denk ik wel eens compliment voor krijgen, maar ook een jaar met droeve kantjes als ik bv. denk aan het feit dat Neukie niet meer bij ons is, het leven is soms hard en onrechtvaardig, maar het leven gaat ook door, soms hard vaak ook heel mooi,

    laten we die mooie momenten koesteren en ik spreek de hoop uit dat een ieder in 2012 veel van deze mooie momenten in goede gezondheid zal beleven, waar maakt niet uit, in een club of thuis of waar dan ook!

    Het Forum bestaat nu meer dan 6 jaar, dit jaar in GT nog gevierd met een geslaagde Greet & Meet, groot geworden dankzij de vele en enthousiaste en zeer betrokken leden, OK als iemand dit forum gebaard heeft, niet alleen aan de wieg stond maar de IJsbeerbaby heeft gevoed, bewaakt, verzorgd, opgevoed dan is het misschien wel , sorry maar kan ff niet op de naam komen !

    Nicht vergessen! Hier wird auch Deutsch gesprochen! Ist hier eine Staatlich anerkannte und beliebte Sprache!

    Het lijkt wel een eindejaarsbeschouwing maar zo was het niet bedoeld!

    Zalig uiteinde,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 31 december 2011 om 03:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 23 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2011),Alabama ( 2 januari 2012),Ascari (31 december 2011),Badslippers (31 december 2011),bosbeer (31 december 2011),Bosco (31 december 2011),CLUBSPORT ( 2 januari 2012),Cupido ( 2 januari 2012),De Shyman (31 december 2011),gignnl (31 december 2011),Golden Dreams ( 2 januari 2012),ijsbeer11 (31 december 2011),Jack42 (31 december 2011),ketserr (31 december 2011),maxi72 (31 december 2011),Megaboob (31 december 2011),NikXXX (31 december 2011),noglangnietuitgewandeld (31 december 2011),Peter020 (31 december 2011),Picasso 1 (31 december 2011),Rudi_NL (31 december 2011),satanic surfer ( 2 januari 2012),Teiresas (31 december 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Zelfs de Konigin zou deze kersttoespraak niet gayer gebracht kunnen hebben.
    Maar idd +1 voor de ICT van Tiga.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

  Living Room 468*60