Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 74
  1. #26
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Wat dacht je van een trainingspak onder je badjas.
    Als je een balletje wil trappen in de club, vind ik daar niets mis mee...
    Bruine beer

  2. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 december 2011)

  3. #27
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Eigenlijk zij we aan het discussiëren over zake waarover we niet moeten discussiëren. Regels zijn regels en daar moet je u aan houden. Ik ga ook niet plots links rijden met de auto wan de regel hier is rechts. Als ik ga naaktzonnen in Blankenberge zoek ik problemen, het naaktstrand is in Bredene.
    Waarom willen wij steeds regels aanpassen aan onze eisen. Wie geen badjas aan wil gaat dan maar naar een zaak waar hij er geen aanmoet. Wil hij naar een zaak waar de regel is “badjas aan” dan zal hij die moeten aantrekken, anders moet hij er maar wegblijven.
    Waarom moeten we steeds zo moeilijk doen over regels die men ergens hanteert
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo (30 december 2011),sofaking (30 december 2011)

  5. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zo is dat zeppos. Ik plaatste dan ook lauter informatief dat een badjas sinds enkele weken verplicht is in PHG. Ik plaatste geen oproep tot actie daartegen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #29
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Wat dacht je van een trainingspak onder je badjas.
    Volgens mij mag dat maar 1 klant in PHG.... Zou die dan nog komen als hij niet meer zijn trainingspak mag dragen. Ik ken hem niet maar de dames riepen laatst "banana" naar hem. Zal een oud voetballer zijn....

  7. #30
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Dat bepaalde mensen met bepaalde plakplaatjes een badjas moeten dragen vind ik wel begrijpelijk. Daarentegen vind ik best dat mensen zonder tattoos gerust alleen een handdoek kunnen dragen.
    Dit is gewoon pure discriminatie van jou, NikXXX.

    We moeten iedereen gelijk behandelen, toch....????

    De beste oplossing voor deze discussie is gewoon badjassen en handdoeken afschaven.
    Gewoon in je blote snikkel lekker rond dartelen dan weten de dames meteen wat ze kunnen aantreffen op de kamer ;-)

    Greetz
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 december 2011),Picasso 1 (30 december 2011)

  9. #31
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Ik zou zeggen gewoon in badjas. Aangezien niet iedereen het zo nauw neemt met persoonlijke hygiene. Moet niet denken om op een kruk of bank te zitten waar er net 1 zat die flink heeft zitten kleien op de wc maar niet weet waar wc papier voor dient

  10. Onderstaande leden hebben Sm_limb bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 januari 2012)

  11. #32
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:03
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Dit is gewoon pure discriminatie van jou, NikXXX.
    Plakplaatjes als zijnde nazi symbolen, criminele tattoos van Russische oorsprong, angels, ... Dat heeft niks met discriminatie te maken. Ik spreek hier niet over tribal tattoos laat dat duidelijk zijn. Trouwens in de Japanse irezumi traditie horen tatoeages niet zichtbaar te zijn. Dat is puur persoonlijk. Mzzl.
    Balle in me buik.

  12. #33
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wie heeft de onderbroek eigenlijk uitgevonden?
    Ach Big30.......begin je weer met je onderbroeken LOL!!!!

    Humor is ver te zoeken bij Big30, ga maar lekker VEGEN daar ben je zo goed in ;-)
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  13. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Ik reageer nog even niet JB! Ben nog aan het koken en het kookpunt is nog niet bereikt, maar dan, ja dan!!!!

    In de gauwigheid ff 4 ernstige overtredingen van de Forum regels geconstateerd, dat sommeert lekker hoor.

    Pfff Big30 en onderbroeken humor, schandalig gewoon. Ik draag nooit een onderbroek. Echt!

    Ook Fred Rutten moet nog een appeltje met je schillen, een heel zuuuur appeltje niet geschikt voor appelflappen!

    Zalig uiteinde .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  15. #35
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Werd mij inderdaad ook gevraagd, maar wel explicitiet vanwege de tattoos werd vermeld.
    Volgens mij loopt Bosco wel altijd met een handdoek om als ik me niet vergis
    Niet altijd. Het bewijs is te vinden op de site van PHG tussen de fotos van de cops and robbers party.
    PLECAT

  16. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  17. #36
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Plakplaatjes als zijnde nazi symbolen, criminele tattoos van Russische oorsprong, angels, ... Dat heeft niks met discriminatie te maken. Ik spreek hier niet over tribal tattoos laat dat duidelijk zijn. Trouwens in de Japanse irezumi traditie horen tatoeages niet zichtbaar te zijn. Dat is puur persoonlijk. Mzzl.
    Als de dames wel mogen pronken met allerlei op hun lichaam geinkte namen van Roemeens gajes, dan mogen ijsberen ook wel hun plaatjes showen....
    PLECAT

  18. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  19. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Als de dames wel mogen pronken met allerlei op hun lichaam geinkte namen van Roemeens gajes, dan mogen ijsberen ook wel hun plaatjes showen....
    Dames showen hun lichaam om geld te maken. IJsberen showen hun lichaam om..... ja waarom eigenlijk? Omdat hun pik te klein is?

  20. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  21. #38
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Volgens mij mag dat maar 1 klant in PHG.... Zou die dan nog komen als hij niet meer zijn trainingspak mag dragen. Ik ken hem niet maar de dames riepen laatst "banana" naar hem. Zal een oud voetballer zijn....
    Hij hep wat van Don Leo vind ik!
    Bruine beer

  22. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  23. #39
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dames showen hun lichaam om geld te maken. IJsberen showen hun lichaam om..... ja waarom eigenlijk? Omdat hun pik te klein is?
    Sommigen vinden een badjas niet fijn zitten. Soms is het ook zo warm, dat het best fijn is om dat ding ff uit te hebben.
    PLECAT

  24. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  25. #40
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Hij hep wat van Don Leo vind ik!
    Inderdaad, maar hij is ook een Nederlander. Dus misschien een forumlid van hier? Maar je weet wie ik bedoel, mooi man.

  26. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 3 januari 2012)

  27. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dames showen hun lichaam om geld te maken. IJsberen showen hun lichaam om..... ja waarom eigenlijk? Omdat hun pik te klein is?
    Daar is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, het fenomeen heet penis-compensatie en kan zich op verschillende manieren uiten. Dat kan inderdaad zijn het dragen van een handdoek in een club, verder is ook een vorm zich op bepaalde fora voor te staan op uitzonderlijke prestaties en geliefdheid bij DVP die werkzaam zijn in een Saunaclub .

    In de psychologie wordt dit penis-minderwaardigheidsgevoel erkend. Men spreekt in dit kader van compensatie of overcompensatie: de man met de (gepercipieerde) te kleine penis gaat op andere terreinen zijn grootheid bewijzen: grote automobielen, huizen, standbeelden, het aanschaffen van imposante wapens etc.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis

    Een goede vriend van me woont in een kast van een huis, vette BMW 7 serie voor de deur, imposante wapen verzameling, grote standbeelden in de tuin van blote dames (kunst maakt ie zijn vrouw wijs), punt wat ik wil maken is wel duidelijk denk ik !
    Oja zo af en toe gaat ie wel eens mee naar een Saunaclub, 3 maal raden wat ie daar graag draagt!!! Klopt een handdoek.

    I rest my case. QED.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo ( 3 januari 2012)

  29. #42
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Daar is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, het fenomeen heet penis-compensatie en kan zich op verschillende manieren uiten. Dat kan inderdaad zijn het dragen van een handdoek in een club, verder is ook een vorm zich op bepaalde fora voor te staan op uitzonderlijke prestaties en geliefdheid bij DVP die werkzaam zijn in een Saunaclub .


    http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis

    Een goede vriend van me woont in een kast van een huis, vette BMW 7 serie voor de deur, imposante wapen verzameling, grote standbeelden in de tuin van blote dames (kunst maakt ie zijn vrouw wijs), punt wat ik wil maken is wel duidelijk denk ik !
    Oja zo af en toe gaat ie wel eens mee naar een Saunaclub, 3 maal raden wat ie daar graag draagt!!! Klopt een handdoek.

    I rest my case. QED.
    Daarom ga ik ook graag de kamer met dames met kleine handjes

    I rest my case.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  30. #43
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    24 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Heb zelf een sterke voorkeur voor een badjas omdat ik toch altijd wat 'spullen' meedraag en dan is een handdoek alleen waardeloos, dan moet je dus voor alles naar de lockers terug
    Draag zelf ook altijd een boxer/unterhose onder mijn badjas omdat ik het een stuk hygienischer vind. Kijk al te vaak in welke club dan ook in het behaarde, ongewassen klokkenspel van medemeren waarop ze op de bankstellen en krukken lopen te schuren. Ranzig! En heus niet iedereen wast zich uitvoerig na aankomst in de club danwel na iedere kamergang!! Uiteraard mis je dan wel eens een klein greepje onder de badjas en kun je in sommige club sneller tot 'bankactie' overgaan bij alleen een handdoek, maar ik vind dat hygiene in onze geliefde clubs/Fkk's boven alles moet staan!
    FT-beer!

  31. #44
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Al de badjassen en handdoeken worden na gebruik gewassen.
    Ik begrijp de problemen van Nami niet zo.....?

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  32. #45
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Wat t hele handdoek vs badmantel verhaal betreft. Meestal is n handdoek geen probleem. Af en toe wordt er gevraagd dat iedereen in badmantel rondloopt. Altijd op een zeer vriendelijke manier, dus ik snap het probleem niet...
    Dat is nét het probleem dat er in Sixsens regels opduiken en veranderen, te pas en te onpas, ik kan daar alvast niet mee leven. En vriendelijk? O.k. maar wel met het gebaar er bij van dat je een badjas moet omtrekken. Gevolg: alle dames en heren bekeken me alsof ik een gangster was .
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 8 juni 2013 om 22:02
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  33. #46
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    nami, ervaren ijsbeer eerder beer met smetvrees, zoals andere reactie denk je nu echt dat die niet afgekookt worden, man man.

    Wat betreft S&F zijn reactie op de handdoek, badjas kwestie kan ik er volledig inkomen, je betaald inkom je bent er om centjes te spenderen en je wordt behandeld als klein kind, nope de beer is de klant dus......

  34. #47
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Wat nen bullshit hier over mensen met tattoos!!!!!!!!!!!!!

    Ikzelf en een vriend hebben tattoos, wat maakt dat nu uit dat men die ziet of niet ziet???????????????????????????????????????

    Ben ik marginaal omdat ik tattoo's hebben sukkelaars zijn het die zo reageren, ik kan best begrijpen als er iemand met een hakenkruis rondloopt men deze persoon de vraag stelt idd, maar normale artistieke
    tattoo's mensen we leven in 2013!!

  35. #48
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Ik snap eigenlijk niet waarom clubs hier een probleem van maken. Enorme onzindiscussie. Mensen komen om plezier te maken en laat ze dan ook, binnen grenzen van redelijkheid, hun gang gaan. Als de een een badjas wil dragen en de ander een handdoek, wat is het probleem? Met dit mooie weer zou het w.m.b. zelfs ok moeten zijn als mensen een zwemshort willen dragen...

  36. #49
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Ik snap eigenlijk niet waarom clubs hier een probleem van maken. Enorme onzindiscussie. Mensen komen om plezier te maken en laat ze dan ook, binnen grenzen van redelijkheid, hun gang gaan. Als de een een badjas wil dragen en de ander een handdoek, wat is het probleem? Met dit mooie weer zou het w.m.b. zelfs ok moeten zijn als mensen een zwemshort willen dragen...
    Je hebt gelijk, mensen komen om plezier te maken. Maar helaas is het bij ons Nederlanders zo dat we hierbij meestal geen rekening houden met anderen. Daarom is het goed dat er regels zijn. En voor de beren die per se geen badjas aan willen, die kunnen dan toch altijd naar een handdoekclub gaan.

  37. #50
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, mensen komen om plezier te maken. Maar helaas is het bij ons Nederlanders zo dat we hierbij meestal geen rekening houden met anderen. Daarom is het goed dat er regels zijn. En voor de beren die per se geen badjas aan willen, die kunnen dan toch altijd naar een handdoekclub gaan.
    Wat voor last heb jij er van als ik geen badjas draag maar bv een zwemshort of een handdoek?

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Living Room 468*60