Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 74
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Beitrag In een Saunaclub alleen badjas? Geen Handdoek?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Na Yin Yang is nu ook in PHG een verbod om nog zonder badjas rond te lopen (enkel met een handdoek om je middel).

    De reden in PHG is me onbekend.
    In PSR moet je een badjas aantrekken in het restaurant om hygiënische redenen.
    Is formeel in PHG al geruime tijd zo, al heb ik van de handhaving eigenlijk nooit iets gemerkt. Zelfde geldt voor GT, maar ook daar van de handhaving nooit iets gemerkt, geloof dat er hier een keer een opmerking over is gemaakt.

    Kijk zelf ook liever tegen vrouwelijke borsten aan dan ontblote bovenlijven van beren, mijn eigen imposante borstkas natuurlijk uitgezonderd waar ik trouwens vaak complimenten over krijg ! Vaak trouwens net nadat ik zo'n arm en zielig Roemeens meisje 2€ voor de gokkast heb gegeven of mijn pakje sigaretten + aansteker onder lichte dwang heb moeten afstaan, het compliment blijft er wat mij betreft niet minder gemeend onder.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 december 2011 om 22:17
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Back to basic zou ik zeggen. De oorspronkelijke regel. In een saunaclub loop je in badjas en de meiden in badpak, bikini of lingerie, in een FKK bind je een handdoek rond, de meiden lopen naakt of op zijn minst topless. Maar door de tijd heen zijn de zaken wat door elkaar beginnen lopen.
    De naam ijsberen komt doordat er aanvankelijk enkel witte badjassen werden aangeboden. Maar zou in feite ook kunnen wijzen op het werkwoord ijsberen (steeds over en weer lopen).
    Bon blijkbaar willen enkele clubs terug naar de basic à saunaclub is badjasclub.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 december 2011 om 12:22
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    n.b. bovenstaande berichten uit PHG algemeen gehaald om indien gewenst verdere discussie te voeren.

    Ik heb zelf weinig problemen met de Hessen dres = handdoek in een saunaclub. Net zo min als het een probleem moet zijn dat in saunaclubs dames lopen die oben-ohne rondlopen. Zie je ook steeds meer.

    Het verschil saunaclub vs. FKK is wel zoals zeppos58 aangeeft maar lijkt erop alsof in de praktijk de verschillen wat minder groot aan het worden zijn. In de Hessen clubs kun je tegenwoordig ook met een badjas lopen en om eerlijk te zijn is dat toch wel een vreemd gezicht.
    Vreemder vind ik dan dat iemand in een saunaclub met een handdoek rondloopt. Kan me wel een beetje voorstellen dat een club liever geen spierballen/plakplaatjes parade in een club wil zien en dat dit de reden is om alleen een badjas te dragen.

    In de winter OK in de zomer zal dat niet gaan maar zal ook niet gebeuren lijkt me.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 december 2011 om 13:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Is formeel in PHG al geruime tijd zo, al heb ik van de handhaving eigenlijk nooit iets gemerkt. Zelfde geldt voor GT, maar ook daar van de handhaving nooit iets gemerkt, geloof dat er hier een keer een opmerking over is gemaakt.
    Een kast van een beer (bewaker) vroeg me vriendelijk om een badjas aan te doen. Op dat vlak dus zeker geen klagen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #5
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Een kast van een beer (bewaker) vroeg me vriendelijk om een badjas aan te doen. Op dat vlak dus zeker geen klagen .
    Werd mij inderdaad ook gevraagd, maar wel explicitiet vanwege de tattoos werd vermeld.
    Volgens mij loopt Bosco wel altijd met een handdoek om als ik me niet vergis
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat deed ik tot afgelopen maandag ook altijd. Het is de eerste keer dat men wat zei en het klopt dat het was om de vele tatoes van bepaalde beren af te schermen. Dat is niet het sfeertje dat ze willen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Sorry
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nochtans is het vaak warmer binnen in de winter in de saunaclubs dan buiten in de zomer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nochtans is het vaak warmer binnen in de winter in de saunaclubs dan buiten in de zomer .
    Maar S&F in de sauna hoef je echt je badjas niet aan te laten hoor ! Ik ken geen enkele club waar die regel bestaat.
    Wordt echt tijd dat je weer normale Clubs gaat bezoeken .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Toevallig heb ik alleen nog maar in PHG meermaals mogen zien dat mannen in badjas in de sauna kruipen en met onderbroek (afgelopen maandag) in de douche. Over normale clubs gesproken .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (30 december 2011)

  12. #11
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Werd mij inderdaad ook gevraagd, maar wel explicitiet vanwege de tattoos werd vermeld.
    Volgens mij loopt Bosco wel altijd met een handdoek om als ik me niet vergis
    Ik zweet ook altijd als een otter in mijn badjas, daarom liep vaak met mijn badjas bovenkant naar beneden, dan heb je teminste nog zakken.
    Enkele weken geleden vroeg Elena mij ook om mijn badjas normaal aan te doen, wegens nieuw beleid. ( tattoos heb ik ook, al zijn het niet van die armsokken )
    Ik ga ervan uit dat het van de zomer weer geen probleem is.

  13. #12
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Wat een conservatieve flauwekul..ze moeten beachshorts toestaan in saunaklubs..dat zit lekker, is stylish, je kunt er een persoonlijke touch aangeven en het is comfortabel dragen.

    Zo een badjas vind ik een onding, ik heb er nooit een aan, veel te lomp, heet en zwaar.
    En de vrouwen moeten ook ergens naar kunnen kijken.

  14. #13
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht

    Zo een badjas vind ik een onding, ik heb er nooit een aan, veel te lomp, heet en zwaar.
    En de vrouwen moeten ook ergens naar kunnen kijken.
    Volledig mee eens,geef mij maar een handdoek dan zien de dames meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben
    Wat ik nog belachelijker vind zijn de ijsberen met badjas en daaronder nog eens een omgeknoopte handdoek...

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  15. #14
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    een paar maanden geleden zag ik een dikke Turkse man in de sauna gaan met badjas gelukkig maar want hij was niet echt fris en hij had de badjas half open waardoor je een bos haar zag zitten waar je een hele nieuwe pruik van kan maken, ik heb het idee dat sommige mensen het niet al te serieus nemen met hun persoonlijke hygiene en dan te bedenken dat je mischien wel met de vrouw heb gezoend waar die Turk net mee van de kamer komt gadverdamme :(

  16. #15
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Wat ik nog belachelijker vind zijn de ijsberen met badjas en daaronder nog eens een omgeknoopte handdoek...
    Wat dacht je van een trainingspak onder je badjas.

  17. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De enige reden dat ik in clubs waar je een badjas moet aandoen (ik mijd ze, daarom kom ik bijvoorbeeld zelden in YY in de winter en nu dus ook in PHG, hopelijk zijn ze wat soepeler met de regelgeving in de zomer, zoals in YY) ook een handdoek omknoop is omdat je dan je badjas los kan aandoen (zonder de riem er rond), waardoor het toch allemaal nog net iets frisser aanvoelt en omdat ze daar totnutoe nog niets van gezegd hebben. Het heeft trouwens een leuk kantje. De dames staan altijd versteld als ze onder de badjas naar de lul willen grijpen (wat ik geen aangename pre sales vind) en er nog een groot slot voor vinden.

    Ach, ik geef ijsbeer11 gelijk: waar begin ik nu ook altijd over, wat een nonsens
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #17
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Dat bepaalde mensen met bepaalde plakplaatjes een badjas moeten dragen vind ik wel begrijpelijk. Daarentegen vind ik best dat mensen zonder tattoos gerust alleen een handdoek kunnen dragen.
    Balle in me buik.

  19. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat is nog eens gesproken :smile: .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #19
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Hoe kan Dolfje nu weten dat er een handdoek onder die badjas zit.
    Heb jij dan ook aan die pre-sales gedaan?
    Dan ben jij toch in de verkeerde club beland....

    BefBeer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    een paar maanden geleden zag ik een dikke Turkse man in de sauna gaan met badjas gelukkig maar want hij was niet echt fris en hij had de badjas half open waardoor je een bos haar zag zitten waar je een hele nieuwe pruik van kan maken, ik heb het idee dat sommige mensen het niet al te serieus nemen met hun persoonlijke hygiene en dan te bedenken dat je mischien wel met de vrouw heb gezoend waar die Turk net mee van de kamer komt gadverdamme :(
    Niet lang foppen, effe poppen!

  21. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (29 december 2011)

  22. #20
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    13 oktober 2015 @ 08:14
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Onding dat badjas... Handdoek moet gewoon voldoende zijn... Hoop geen opmerkingen te krijgen bij gt, zou me er niet aan kunnen houden :-)

  23. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Wat ik nog belachelijker vind zijn de ijsberen met badjas en daaronder nog eens een omgeknoopte handdoek...
    Hoepel op man, dat is tenminste hygienischer dan die rage dat iedereen zo'n gore onderbroek om zijn reet heeft hangen. En maar knetteren en schijten van 11:00 tot 01:00. Wat dacht je hoe zo'n stukje textiel gaat ruften. Er zijn zelfs ijsberen die daarmee de "Whirlpool" in gaan. Lang leve de preutsheid. Het liefst heb ik alleen een badhanddoek om die je geregeld ververst maar omdat dat niet altijd mag laat ik de badjas open en heb dus een handdoek om geknoopt. Neuken in de "Kino" met je badjas aan vind ik ook zo'n volstrekt idioot gebeuren. De tegenstrijdigheid ten top. Wél een beetje liggen neuken in het openbaar maar tegelijkertijd die behaarde zweetanus afschermen. Is eigenlijk ook wel weer goed als ik er zo over nadenk. Laat ik zeggen dat als je een toonbare reet hebt, je de badjas tijdens het neuken mag uit doen. Anders niet!

  24. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hoepel op man, dat is tenminste hygienischer dan die rage dat iedereen zo'n gore onderbroek om zijn reet heeft hangen.
    Ondergoed is kleding die direct over de huid gedragen wordt, doorgaans onder andere kleding. Het dragen van ondergoed heeft vooral hygiënische redenen, maar het zorgt ook voor een hoger draagcomfort en meer privacy.
    Wie heeft de onderbroek eigenlijk uitgevonden? De Chinezen weer of was dat het WC-papier, de Romeinen droegen toch ook geen onderbroeken of wel? Die waren net als de Grieken anti-broek dus die hadden schijt aan een onderbroek zou ik denken.

    Als we wisten wat een Schot onder zijn Kilt zou dragen zou alles veel duidelijker zijn maar ja zelfs dat weten we niet zeker, ja toch .

    Oja dan nog even dit, volgens S&F zou dit waar zijn "In PSR moet je een badjas aantrekken in het restaurant om hygiënische redenen."
    Wat een kul zeg, ik kom toch elke maand wel een paar maal in zeer goede restaurants, mijn badjas laat ik dan mooi thuis en nog nooit heeft men tegen mij gezegd dat ik om hygiënische redenen een badjas aan moest doen. Pffff wat een onzin zeg!
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 december 2011 om 01:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:47
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Badslippers volstaat.

  26. #24
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    ik heb ook een aantal tattoo's en loop af en toe rond in gt/phg zonder badjas, nog nooit problemen gehad...

  27. #25
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    De tegenstrijdigheid ten top. Wél een beetje liggen neuken in het openbaar maar tegelijkertijd die behaarde zweetanus afschermen. Is eigenlijk ook wel weer goed als ik er zo over nadenk. Laat ik zeggen dat als je een toonbare reet hebt, je de badjas tijdens het neuken mag uit doen. Anders niet!
    Wat ons dan weer naadloos bij het topic anusreiniging brengt...
    Bruine beer

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

  Freude 468*60