Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33

Discussie: Ada (Roemeens)

Threaded View

  1. #26
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    11.112
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.533 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Naam : Ada
    Leeftijd :20 jaar.
    Lengte : 1.70m ongeveer
    Postuur / Cupmaat : niet dun, niet dik, genoeg "pak" / A
    Dit meisje stond ongegeneerd te lonken naar deze ouwe lul toen ik druk stond te converseren met de Master-Bull en de Boks-Bull. Ze maakte echter te weinig indruk op het seksuele gedeelte van mijn brein om toe te happen. Even later bedelde Christina om een "Stimorol-aardbeien-kauwgum" en was Ada er als de kippen bij om een nieuwe poging te wagen. Ik wimpelde haar af door te zeggen waarom ze zich in deze verdorven plek ophield en waarom ze niet in de schoolbanken zat, doelend op haar leeftijd. Ze vroeg me te raden naar haar leeftijd. "I think you are not allowed to work here yet, so . . . 17". "Noooo, I'm 24", stamelde het mormel. De 1.70 vind ik ook wat te optimistisch. Ik schatte haar om en nabij de 1.63. Wat betreft het "Niet dun, niet dik". Ik weet niet of mijn perceptie dusdanig is vervormd door mijn omgang met "Milfjes" maar dit bevallige schepsel valt voor mij toch in de categorie slank met fiere a-cupjes waar PP zijn vingers bij zo aflikken.
    Toen ze in de gaten kreeg bij mij bot te vangen, kreeg ze Boks-Bull in de gaten, zwijmelde weg en kwijlde: "You're friend is sooooo cute, i think i'm going to fall in love" en dat leek me een goed moment om BB erbij te halen en zelf afscheid te nemen van het duo.

  2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 3 april 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.