Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1384
  1. #51
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

  2. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    WA (25 februari 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    dank je bp we zijn weer up toe deat

  4. #53
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Op het andere forum stond ook al zoiets in het oberhausen topic. Ach, persoonlijk heb ik het idee dat de vulkaan niet veel veiliger word als dat ie nu is... De MC koppen in de securitys zijn al jaren bekend, deze lui kijken wel uit om iets geks te doen denk ik.

  5. #54
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    ieds geks doen zullen ze niet denk ik ma vulkaanridder je kan lullen wat je wil ma door deze omstandigheden wordt de vulkaan er niet beter op er blijven gewoon mensen weg

  6. #55
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Wederom vraag ik je om uitleg te geven. Ik snap werkelijk niks van je uitleg, maar goed begrijpend lezen was nooit mijn sterkste kant. Wat lul ik dan? Je doet net alsof ik een hoop onzin uitkraam... Leg daar eens de vinger op, waar zit ik mis? Als ik al uitlatingen doe over hoe het één en ander zit is dat mijn persoonlijke mening, niet per se de waarheid of hoe een ander dat wellicht ziet.

    Tuurlijk snap ik wel dat jij met 3 jaar vulkaan ervaring meer dan mij het wel zal weten, dus help me een beetje, ook voor newbee's als bijv Nijmeegseboys.

  7. #56
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ieds geks doen zullen ze niet denk ik ma vulkaanridder je kan lullen wat je wil ma door deze omstandigheden wordt de vulkaan er niet beter op er blijven gewoon mensen weg
    Er blijven veel mensen weg als er plisie op de vulkaan aanwezig is met groot materieel. Helaas voor de meiden.

  8. #57
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Ook al tot NL doorgedrongen: http://nos.nl/artikel/477973-onderzo...a-aanslag.html

    Het is al een tijd geleden dat ik er er was. Leuk dat machtsvertoon maar de politie stelt bij onze oosterburen nog minder voor dan bij ons. Toen die avond dat ik er kwam werd de politie die afkwam op een noodoproep simpelweg de deur geweigerd door een paar van dat motorgeteisem en ze gingen nog weg ook! Ik heb van die sissies die in Amsterdam doorgaat voor politie veel gezien maar dat nog nooit.

    Overigens kwam vandaag het nieuws door dat een zekere Willem H. een nieuwe motorclub is begonnen. Nou maar hopen dat ze die omleggen of met een Harley overrijden.

  9. #58
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Last Online
    6 oktober 2014 @ 17:04
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Ik rijd geen motor, heb geen hesje, en heb nooit verdovende middelen bij me als ik de grens overga, dus ik zie niet in waarom ik er weg moet blijven. Zoals ik de Duitse politie ken laten ze je met rust zolang je je aan de Duitse regels houdt.
    Maar wandelschoenen, welk merk raad je me aan spesjalist? Ik begrijp dat jij er al de nodige versleten hebt?
    Is er trouwens een taxi aan te raden? Want met de polizei aldaar en ik kom met een NL kenteken daar aan zal je wel meteen op kop gaan?

  10. #59
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Bah, gedeeltelijk gemist, maar zojuist was er bij nieuwsuur een stukje over de rockerkrieg. Terug te zien via de website van het programma denk ik.

  11. #60
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard Zondag-avond, prima avond! Geen brommer gezien!

    Gister-avond/nacht was het prima te doen op de Vulkaan!

    Redelijk normale zondag-bezetting, en nog steeds voor ieder wat wils als je je rondje maakt.

    Politie was slechts permanent met 1 bus aan de zijkant achter 26 aanwezig. Wel wat meer dan normaal Passats die met regelmaat een oogje in het zeil hielden.

    Om 2:30 uur werd er nog een NL-gekentekende auto op zijn kop gezet op de parkeerplaats tegenover SexxPalace. Zelf heb ik zoals altijd geen last gehad van vragen naar 'Ausweis', herders-honden door mijn auto of kogels die me om de oren vlogen.

    Bij het verlaten van de 'crime-scene' viel wel op dat onder het viaduct naar de snelweg toe totaal 8 busjes stonden te wachten. Duidelijk uit het zicht van de straten van plezier, maar paraat voor als er een invasie zou komen van lieden van de Nederlandse brommerclub.

    Ik zie nog geen reden om de Vulkaan te mijden!

    Hier en daar een nieuw snoepje verdeeld over de diverse huizen. Ook een enkeling die voorlopig even weg is naar elders.
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  12. #61
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Nou maar hopen dat ze die omleggen of met een Harley overrijden.
    Als jij begint met inzamelen? .......... Roep maar als er serieus geld in de pot zit!

    MAg t ook met een Kawasaki, Zoekzoekie of een Honda? Dan weet je ook dat je weer de spetters eraf kan rijden nadat de klus geklaard is, met zo'n Harley moet je altijd maar afwachten hoe lang die het doet
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  13. #62
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NijmeegseBoys Bekijk bericht
    Ik rijd geen motor, heb geen hesje, en heb nooit verdovende middelen bij me als ik de grens overga, dus ik zie niet in waarom ik er weg moet blijven. Zoals ik de Duitse politie ken laten ze je met rust zolang je je aan de Duitse regels houdt.
    Maar wandelschoenen, welk merk raad je me aan spesjalist? Ik begrijp dat jij er al de nodige versleten hebt?
    Is er trouwens een taxi aan te raden? Want met de polizei aldaar en ik kom met een NL kenteken daar aan zal je wel meteen op kop gaan?
    ik loop altijd op werkschoenen van het merk bata mijn auta is nog nooit op de kop gezet als ze dat willen doen vraag dan op een druks hond wel zo makkelijk

  14. #63
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NijmeegseBoys Bekijk bericht
    Alweer enige tijd geleden heb ik me aangemeld voor dit forum en destijds was dit omdat ik met enige regelmaat bij YY kwam. Echter een relatie gooide roet in het eten Nu ik weer vrijgezel lig op stap ga ben ik weer aan het lezen en het valt me op hoe jullie elkaar onderling op de hoogte houden.
    Komende maanden moet ik vanwege mijn werk regelmatig naar duisburg. Omdat ik er nog nooit ben geweest leek het me verstandig jullie te raadplegen, omdat er vanalles over verteld wordt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    Nijmeegseboys de vulkaan is nergens mee te vergelijken duisburg telt 15 loop huizen alles is inpandig en de damens staan op de gang je kan makelijk met ze een gesprek aan gaan in duisburg kan je ook dvps vinden met sauna club ervaring . ik vin van duisburg het groodste voordeel dat je geen intree hoef te betalen duisburg heeft meer dan 400 werkplekken en in ieder huis zit voor ieder wat wils de prijzen zijn va 30 euro duisburg moet je wel leren kene het kan er een doolhof zijn sexpalas staat met meerdere ingangen met elkaar in verband

    ik zou zegen trek een goed paar wandel schoenen aan heb je trek in shoarma loop na de beekstrasse 80
    laat je door de bardamens van eros 26 en het vulkaanhuis geen picelootje aanpraaten dat kos je 30 euro per stuk en voor 30 kan je van bil
    Nijmeegse boys, de spesjalist geeft al een heel klein voorzetje, maar die verdient wel wat aanvulling.

    400 werkplekken, dat klinkt leuk, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er meer dan pak 'm beet 250 tot 300 daadwerkelijk bezet waren. Dat is nog steeds veel, maar dan heb je het over weekenden van ca, anderhalf jaar geleden. Over het afgelopen halfjaar schat ik dat de gemiddelde bezetting zo tussen de 175 a 225 dames ligt. Ruim voldoende lijkt mij. In het begin (de eerste 2 bezoekjes) kan het een beetje onoverzichtelijk overkomen maar daarna heb je vlug genoeg door hoe een en ander met elkaar in verbinding staat.

    Dat Duisburg nergens mee te vergelijken valt, valt ook wel mee hoor. Het grote verschil is met veel andere Rld's is dat de boel lekker dicht bij elkaar zit en overdekt is. Hierdoor is het voor de dames eenvoudig om even van de kamer te gaan, en even bij een collega/vriendin langs te gaan zonder risico klandizie te missen. De klanten lopen immers door dezelfde gangen. Dat creëert een relaxte sfeer die je niet gauw in een ramenbuurt vind zoals je die in NL veel ziet. Maar om nou te zeggen dat het Duisburg onvergelijkbaar maakt, euhmm nee. In een straal van 40 km rondom duisburg zijn meerdere van dit soort huizen te vinden. De directere manier van benaderen door de dames is voor wandelaars die dit principe niet kennen, even wennen. Saunaclub bezoekers daarentegen zullen denk ik minder moeite hebben met deze vorm van benaderen.

    Eten en drinken is er volop in de direct omgeving van de vulkaan. Barretjes in de huizen 26 en 17-19 bijvoorbeeld. Of je de dames werkzaam in de bar een picolootje gunt is aan jouw. Mijn ervaring is dat ze zowel met als zonder zo'n drankje bijzonder entertaining kunnen zijn, maar ook bijzonder bot of gewoon grof. Eten doe je het best een paar straten verder. Eerder genoemde beekstrasse is een goed adres, maar loop wat verder en je kunt bij een heuse tratoria lekker italiaans eten. De binnen stad biedt vanalles, en ook aan de heerstraße vind je diverse kleine eettentjes. Zo ongeveer elk land tussen de rijn en de wolga is er vertegenwoordigd.

    Veel plezier gewenst tijdens je bezoek aan de vulkaan.

  15. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 maart 2013)

  16. #64
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren de werkplekken even geteld .En ik kwam op 428 werk plekken . zelf denk ik dat er op dit moment op de vulkaan aan dames werken zo 300. er blijven ook dames weg door de situatie op dit moment . de hoogtijd jaren dat is langer geleden toen zat huis 11 13 15 ook nog stampend vol er zijn dvps vertrokken na andere huizen bijvoorbeeld vicky natja ezv . Als de vulkaanridder nu vanavond even gaat tellen hoeveel dames er aan het werk zijn in alle huizen en dat dan plus 10 % het is namelijk geen weekend :wink:

    voor de liefhebbers vicktoria is weer aanwezig huis 48 kamer 10

    wat mijn gisteren opviel was dat er nog steeds politie aanwezig is ma er wed niet meer zo streng gecontroleerd op de id eros 26 loop lekker vol met dames

  17. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 maart 2013)

  18. #65
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard Duisburg

    Gister nacht duisburg nog eff aan gedaan..de bezetting was erg slecht Vond ik.weinig dames in 26, de andere huizen waren ook niet al te best vertegenwoordigd.in huis 17-19 bij een dame geweest.de naam weet ik niet meer maar kamer nummer was 114.geblondeerd roemeentje die beweerde uit Spanje te komen,dat geloof ik nog maar niet dat ze echt spaanse was.ze deed me een aanbod wat ik niet kon weigeren 25€!.eenmaal binnen dus eff gewassen op bed en ze begon te blasen ohne. Was best redelijk toen rubbertje erom ze kwam op me zitten en opeens rook ik wat onprettigs.eff doorgegaan, ik was geil wilde positie veranderen maar dat wilde ze niet?ik gaf aan om doggy te doen na veel aan dringen deed ze het toch.mijn god wat een lucht daar opeens vrij kwam!!echt niet normaal,ik geloof dat ik in 1 klap impotent geworden was!ik heb haar gezegd dat ik niet normaal vond het rook gewoon naar de visafslag maar dan met echt bedorven vis gewoon R.O.T!ik heb gezegd dat ze daar echt wat aan moest doen dat kan zo niet.ik heb nog wat meer dingen gezegd maar dat laat ik maar eff achter wegen.ze had niet eens papier en zeep op haar kamer toen ik zij dat ik m'n pula even moest wassen.ik klede me aan ben gelijk recht door gelopen naar haar over buurvrouw.een blonde dame,lang,paar tatoo's en siliconen borsten.gelijk m'n edele delen gewassen,en bij haar geprobeerd.dat was goed.aardige meid,alleen haar naam weet ik niet meer.was daar een half uurtje binnen.volgens mij was ze duitse.pas alleen wel op voor je portefeuille als je bij haar binnen gaat want toen ik me had gewassen en terug kwam stond ze met m'n portefeuille in haar handen en zij ze dat die op de grond was gevallen!wat absoluut onmogenlijk was want ik had hem zeer goed weggelegd.deze zat in m'n broek en die was dichtgeknoopt. :( was dus niet zo'n best avondje op de vulkan,andere keer beter. Gr spank!

  19. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 maart 2013),WA ( 7 maart 2013)

  20. #66
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    De bezetting is inderdaad wel eens beter geweest op de vulkaan. Was er zelf ook gisteren. Slecht wil ik het niet noemen, maar het kan zeker beter. Van te voren ben ik nog even naar Bochum geweest, en daar was de business booming. In andere woorden: aangenaam druk. Ik schat 85% van de kamertjes aldaar bevrouwd waren, en er was genoeg klandizie voor de dames. Het is natuurlijk wel maar een moment opname, en het lekkere weer zal zeker mee gespeeld hebben.

    De stinkende dame en de behulpzame tante zijn een gevolg van slechte business in DB. Als dames voor 25 euro´s blassen ohne aanbieden dan weet je gewoon dat er iets niet in de haak is, maar goed, ieder zijn meug. Stank uit bepaalde lichaamsopening kan duiden op slecht verwijderde resten van een vorige bezoeker

  21. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 ( 7 maart 2013)

  22. #67
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    @ vulkaanridder:ik had ook niet verwacht dat ze een vis uit haar poes ging toveren.:(
    Slechte toestanden daar op de vulkaan.maar zij was niet de enige die het me aanbood.er waren meerdere dames die uit zichzelf een veel lagere prijs neerlegde.ik heb nergens af staan dingen.als ik vroeg wat het moest kosten werd er vaak 25 €geroepen en ook werd een enkele keer nzc aangeboden.de zaken gaan gewoon ontzettend slecht hoor.

  23. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 7 maart 2013)

  24. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Gisteren ook even de Vulkan aangedaan samen met 2 maten van me. Erg weinig tijd en daarom viel een een bezoek aan de vele Sauna clubs die we op weg naar de Vulkaan passeerden af. Maar een uurtje Vulkan zou nog wel lukken, maar na een lange file op de A3 omzeild te hebben werd dat een ruim half uurtje.
    Auto geparkeerd en een rondje door nr. 16, 17/19 en de nieuwe aanbouw gelopen, vrij minimale bezetting, ik schat 20-30% vd kamers bezet, misschien wel minder dan 20%.
    Tijd om andere huizen te bezoeken hadden we niet maar veel beter dan in genoemde huizen zou het toch niet geweest zijn. Zelden begin vd avond zo'n kwantitatief geringe bezetting gezien. Twee bewapende agenten onopvallend aanwezig bij de ingang van nr.26, voor de rest op 2-3 busjes na weinig politie. De ene maat had nog tijd voor een kort bezoek aan een blonde Poolse in nr.26 en de andere aan een Roemeense in huis 17/19.
    Ik zelf had amper tijd om een broodje kebab op te eten en toen was het na exact 38 min weer tijd om in de auto te stappen en huiswaarts te keren.

    Heb het idee dat de Rocker Krieg die nu woedt toch zijn sporen achterlaat aan de Vulkan, maar dat geldt niet alleen voor de Vulkan, hoorde op de radio onderweg dat in Bayern 1700 man politie een inval had gedaan bij verschillende brommer clubs op zoek naar wapens.

    Laten we hopen op betere Vulkan tijden, want zeker in de zomer (ook in de winter wel hoor!) is het daar normaal toch altijd goed vertoeven door de speciale sfeer die er heerst.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #69
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Niet om iemand persoonlijk aan te spreken, maar ik vind het verschrikkelijk dat dames zo ver gaan om voor €25 een "all inclusive" pakket aan te bieden. Zelfs hier krijg ik de kriebels als ik het lees. Maar ontkennen heeft geen zin. Als spankooow hier schrijft dat het aangeboden word zonder dat er naar gevraagd word geloof ik het zonder een enkel voorbehoud. Ik strijk nu vast een enkele beer tegen de haren in, maar eigenlijk zou er een ondergrens moeten zijn voor het aantal €'s dat je voor bepaalde diensten neer moet tellen.

    Maar het kan nog erger Het zal nu zo'n 3 of 4 weken geleden zijn, enkele dagen voordat dat gedoe met de MC's begon. Ik stond zo rond een uur of vier 's nacht buiten bij sexxxpalace, duikt daar ineens uit een niets een perfect duits spreekt dametje op. Biedt zonder omhaal haar lichaam aan... €50 wat je wil, hoe lang je wil en waar je wil volgde daar achteraan. Fuck, dat heeft nog best een paar dagen door m'n hoofd gespookt. Zoals ze er bij liep, was het echt geen "ervaren" tippelaarster. Ik werd er behoorlijk triest van. Ik durf wel te stellen dat ik wel wat gewend ben qua dames die voor €'s het een en ander mogelijk maken, maar dit was toch echt andere koek. Buiten, geen security, geen sanitaire voorzieningen.. Nee, ik werd er echt droevig van.

    Ik hoop dat de vulkaan snel weer een beetje tot leven komt. De aanwezigheid van de politie verhinderde niet dat ik woensdag avond met enige regelmaat de zeer specifieke geur van zojuist gerookte hasj of wiet rook. Voor mijn gevoel geeft dat maar weer eens aan dat er puur en alleen gekeken word welke MC leden waar en wanneer opduiken, en de rest vrijwel ongemoeid gelaten word. Een mooier voorbeeld als van de afgelopen zondag avond kan ik niet geven. Om ca half twee vertrekken de laatste 2 politie busjes. Nog geen 15 minuten later duiken bij sexxxpalace MC leden op.

    De lage bezettingsgraad is voor mij (nog) geen reden om niet naar DB te gaan. Afgelopen tijd toch weer genoeg dames gezien en gesproken die mijn interesse gewekt hebben
    Laatst gewijzigd door WA; 7 maart 2013 om 23:22 Reden: finetuning

  26. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 maart 2013),Zultbroek81 ( 8 maart 2013)

  27. #70
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    De situatie op de vulkaan blijf niet zo laten we wel wezen maart is altijd een mindere tijd en afgelopen zaterdag eas het gewoon super druk op de vulkaan ikzelf ga er over 15 minuten weer naartoe voormijn blijf de vulkaan top in goeden en slechten tijden

  28. #71
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    gisteren op de vulkaan geweest in het begin van de avond geen politie .om 01.00 uur kwam de motorclub satoedara op bezoek zo 30 man sterk .en de politie was er ook snel .ze stonden voor sexpalas ik ben toen gauw na huis gegaan .het club huis van de banditgs was gesloten

  29. #72
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    nadja is weer terug op kamer 401 de duitse susan is terug van vakantie en olga van sex pallas is verhuist 2 etages hoger vicktoria is werkzaamin huis 48 helena in 17-19 nieuwe deel dus huis 19 is er ook weer een verrassende leuke Duitse dame in 11 aangetrofen pamela betty is er nog steeds de leuke damens op de 2e etage van 17 katelina ezv zijn er weer op de 3e etage lory

    dus genoeg te doen en we zitten nog ma in maart en op de vulkaan zijn geen wacht tijden voor een kamer

  30. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 9 maart 2013)

  31. #73
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    @ vulkaanridder:ik had ook niet verwacht dat ze een vis uit haar poes ging toveren.:(
    Slechte toestanden daar op de vulkaan.maar zij was niet de enige die het me aanbood.er waren meerdere dames die uit zichzelf een veel lagere prijs neerlegde.ik heb nergens af staan dingen.als ik vroeg wat het moest kosten werd er vaak 25 €geroepen en ook werd een enkele keer nzc aangeboden.de zaken gaan gewoon ontzettend slecht hoor.
    spankooow wat je hier allemaal verkondig is grote onzin .zelf nog nooit mee gemaakt dat ze me hun diensten aanbieden voor 25 euro .dat er pijpen zonder condoom mogelijk is is me bekend. en er zijn inderdaad dames die ao aanbieden maar daar wil ik nog niet dood naast gevonden worden deze dames vin je meestal in de getto huizen ma in sexpallas zitten er ook enkelen in duitsland heb je ook ao clubs .

    Op het andere forum ben je niet voor niks een ban voor eeuwig daar heb je ook onzin neer gezet en dames bedriegt die daar een account hadden of nog hebben

    ik kan jou melden dat de bezetting voor een woensdag kwa dvps top was nieuwe vulkaanhuis vol oude vulkaanhuis voor 85% gevuld eros 26 5 legen kamers sexpallas voor 80 % gevuld 13-15 was zelfs het hek open na de bovenste etage en niet omdat er ts waren 23-25-27 grotendeels gevuld met dvps 48 moet ik om liegen ben in een streep doorgelopen na de topper van dat huis de bloomoon zit wel dicht nog op de bel gedrukt ma ze deden niet open

    er zit dus weer genoeg spankoow en big30 we gaan de goede kant op en de controle was er ook niet meer zo groot nog ma 1 polietie auto voor eros en die was vertrokken om 0.00 uur laat de zomer ma kommen wand gisteren op de heen weg kwam ik me toch in een sneeuw storm terecht

  32. #74
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Gisteren ook even de Vulkan aangedaan samen met 2 maten van me. Erg weinig tijd en daarom viel een een bezoek aan de vele Sauna clubs die we op weg naar de Vulkaan passeerden af. Maar een uurtje Vulkan zou nog wel lukken, maar na een lange file op de A3 omzeild te hebben werd dat een ruim half uurtje.
    Auto geparkeerd en een rondje door nr. 16, 17/19 en de nieuwe aanbouw gelopen, vrij minimale bezetting, ik schat 20-30% vd kamers bezet, misschien wel minder dan 20%.
    Tijd om andere huizen te bezoeken hadden we niet maar veel beter dan in genoemde huizen zou het toch niet geweest zijn. Zelden begin vd avond zo'n kwantitatief geringe bezetting gezien. Twee bewapende agenten onopvallend aanwezig bij de ingang van nr.26, voor de rest op 2-3 busjes na weinig politie. De ene maat had nog tijd voor een kort bezoek aan een blonde Poolse in nr.26 en de andere aan een Roemeense in huis 17/19.
    Ik zelf had amper tijd om een broodje kebab op te eten en toen was het na exact 38 min weer tijd om in de auto te stappen en huiswaarts te keren.

    Heb het idee dat de Rocker Krieg die nu woedt toch zijn sporen achterlaat aan de Vulkan, maar dat geldt niet alleen voor de Vulkan, hoorde op de radio onderweg dat in Bayern 1700 man politie een inval had gedaan bij verschillende brommer clubs op zoek naar wapens.

    Laten we hopen op betere Vulkan tijden, want zeker in de zomer (ook in de winter wel hoor!) is het daar normaal toch altijd goed vertoeven door de speciale sfeer die er heerst.
    een week later en hoe snel kan de vulkaan veranderen big30 net zo snel als het weer de huizen waren goed gevuld met namen de top huizen ma ook 13-15 had het hek open en niet omdat er ts waren :wink: het aanbod is er groot groter dan wat voor sauna club ook en aan een ruim half uur heb je echt niet genoeg voor de vulkaan moet je de tijd nemen en alles op je in laten werken en daar heb je minimaal 2 uur voor nodig

    de controle was gisteren stuken minder 1 politie auto voor eros en ik kon weer een bakkie doen bij de banditos
    het wordt tijd voor de zomer de vulkaan is er klaar voor :wink:

  33. #75
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    @:Duisburgspesjalist.toen ik daar was 6maart heb ik omschreven wat ik gezien heb en wat ik aangeboden kreeg.
    Dat is hoe ik de nacht heb beleeft.het is ook maar een moment opname.voor mij is dit slechts een stukje vertier.
    Daarintegen snap ik dat de vulkaan jou leven is en dat je verder niets omhanden hebt.ik vind je ook een heel zielig persoon.
    Gezien je terug blijft komen over het feit dat ik jou 'meisje' zwaar beledigd heb.waarschijnlijk zo erg dat het haar aan het denken heeft gezet en ze toch maar is gestopt met haar werk.ook bij jou heeft het er flink ingehakt.je hoeft alles niet te vermenigvuldigen er was maar 1 dame die ik had beledigd en dat was "jou" meisje.en dat is niet bedreigen ook niet bedriegen maar beledigen heet zoiets.en daar heb ik idd op hooker een ban voor gekregen.en ja het was een erbarmelijke toestand op de vulkaan.zo slecht had ik het nog niet eerder meegemaakt.misschien dat het nu wat beter is maar afgelopen dinsdag was ik er ook.toen vond ik er ook helemaal niets aan.ik ben ook zonder iets te doen weer weggegaan.ik vond het slecht dat is mijn mening!de 61 met z'n praatjes,hahaha!

 

 
Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

FKK Artemis 468*60