Pagina 2 van 56 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1384
  1. #26
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Schon wieder Schüsse in Duisburg

    Nur einen Tag nach den Schüssen auf das Duisburger Clubhaus der Rockergruppe Satudarah sind in Duisburg erneut Schüsse gefallen. Unbekannte feuerten nach Polizeiangaben am frühen Montagmorgen (18.02.2013) mindestens zwölf Mal auf einen Kiosk und ein Friseurgeschäft.
    http://www1.wdr.de/fernsehen/aks/the...isburg100.html

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Je kunt nu wel van een escalatie spreken. Ik geef momenteel een negatief reis-advies af voor de Vulkan .

    Linke soep nu daar, laten we hopen dat we niet dezelfde toestanden krijgen als een paar jaar geleden, jammer dat ik het kogelvrije vest wat ik toen daar vond niet heb meegenomen .

    http://www.derwesten.de/staedte/duis...id7632214.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Wat ik begrijp uit de stukken uit de krant is er is niet geschoten op de vulkaan of op het club huis van de satudara black & yellow nation .

    wat er allemaal aan schoten gelost wordt is tot nu toe als de politie is verdween na 0.1.00 uur en ik vertrek meestal rond 0.1.30 uur daarna vin ik de vulkaan vervelend.door gesnoven mensen crimineel gedrag en wandelaars die er bij lopen alsof iedere dame van hem is en je graag een dame aanpraten

    big30 heeft het over 3 jaar geleden ik hoop dat ik dat inderdaad niet meer mee te maken .ik was toen in huis 69 en kwam na buiten en werd in een keer onder schot gehouden door een stuk of 5 automatische wapens . van de politie er was een politie macht aanwezig zeker 200 man sterk en alle agenten stonden op scherp dat was inderdaad schrikbarend dat was in de tijd dat er voor bij de banditos iemand dood geschoten is .

    Ik zou als het mee zit woensdag avond zelf ma eens poolshoogte nemen
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 19 februari 2013 om 09:20

  4. #29
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Helaas het zit mijn woensdag niet mee werk aan de winkel. dus ik kan zelf geen kijkje nemen op de vulkaan het schijnt er nog al wat te rommelen. heb vernomen dat de kamers op dit ogenblik voor de helft worden verhuurd omdat er veel politie controle is. de dames zegen dat de politie hun bisnis kapot maak maar het tegendeel is waar sexpallas eros 26 en het vulkaanhuis maken de bisnis kapot .

    de motorclubs hebben weer ruzie banditos en de heilsangels en satudara

  5. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard Großkontrolle gegen Rocker-Banden

    http://www.rp-online.de/niederrhein-...nden-1.3204923

    In Duisburg-Hochfeld hat ein Polizei–Großaufgebot das Viertel an der Vulkanstraße kontrolliert. Im Zentrum der Ermittlungen stehen einmal mehr die Rocker-Banden.

    Insgesamt 321 Personen und 20 Autos wurden laut Polizei kontrolliert: "Wir wollen wegen der jüngsten Ereignisse Präsenz zeigen und kontrollieren nun Personen und Personengruppen, die mit der Rocker-Szene in Verbindung gebracht werden", erklärt Polizeisprecher Stefan Hausch. Bisher gab es keine Festnahmen, jedoch wurden fünf Strafanzeigen gestellt. Seit Montagabend wird an der Vulkanstraße kontrolliert, wie lange die Großkontrolle noch andauern soll, ist unbekannt.

    Das Gebiet an der Vulkanstraße ist vor allen Dingen für die vielen Bordells vor Ort bekannt. Besonders brisant ist jedoch, dass die Bandidos ihr lokales Hauptquartier in dem Viertel haben. Aber auch bei Rockern der Hells Angels ist das Gebiet beliebt.
    De Vulkan staat op uitbarsten, met zo veel Politie lijkt het me niet echt gezellig nu aan de Vulkan een rondje te lopen. Laten we hopen dat de Vulkan niet explodeert .

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #31
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De Vulkan staat op uitbarsten, met zo veel Politie lijkt het me niet echt gezellig nu aan de Vulkan een rondje te lopen. Laten we hopen dat de Vulkan niet explodeert .
    Misschien is het momenteel juist de veiligste plek om een rondje te lopen. Binnenkort toch eens bij "The Fat Mexican" een bakkie doen.

  7. #32
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Een bekikie doe kun je beter doen in de speelhal naast de mexican de kofie en de fris is daar voor niks

  8. #33
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    dit weekend hoop ik op een gratis voorspel door zo lekkere agente in Duisburg

  9. #34
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Vanavond ff in Duisburg geweest...
    Polizei overmatig aanwezig. Bijna allemaal met bivakmuts en snelvuurwapens in de handen.
    Bij het oprijden van de parkeerplaats van 17/19 werden mijn paspoort en rijbewijs al gevorderd. Daarna parkeren en auto onderzoeken...
    Daarna kreeg ik pas mijn papieren terug.
    10 Minuten later bij 26 nogmaals controle en even later bij 17/19 meende men dat weer te moeten doen.
    De 3e keer geweigerd en verwezen naar zijn collega die mij 20 minuten ervoor ook al nagetrokken had...

    Kortom: buiten was het niet fijn toeven hoewel die lui mij verder niet interesseren maar je moet wel blijven opletten...
    Binnen was het eigenlijk ook niet zo leuk... Weinig dames en veel geklaag... Deze dagen terecht denk ik!

    Anderzijds als iedereen nù uit de 'Vulkan' wegblijft dan hebben de 'GROENEN' gewonnen. Dat mag niet gebeuren.
    Wat er ook gebeurt: komende week weer terug!

    Woensdag 'A GOOD DAY TO DIE HARD'.... Misschien zondag al...

  10. Onderstaande leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 februari 2013)

  11. #35
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    T probleem is niet de politie maar de criminele bikers die de vulkaan bestieren.Janner dat de dames eronder lijden en aan deze laffe sukkels vastzitten voor kamerhuur en jammer dat er zoveel politiebudget naar bescherming van dit gespuis gaat.

  12. #36
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:06
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ik was maandagavond en dinsdag in Dbg, maar ben geeneens wezen kijken, wat ik anders meestal wel doe. Met politieagenten heb ik beroepsmatig vaak genoeg te maken. En hoe je het doet, je doet het volgens hun toch altijd verkeerd. In mijn vrije tijd heb ik geen zin in dat geklier. Mooi doorgereden naar Bochum en een topdag gehad in de Freude.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. #37
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Was vanavond in Bochum. Zeer druk en vele nieuwe gezichten voor mij. Veel dames gaven aan uit Duisburg te komen en onder geen beding meer terug te keren.

  14. #38
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    de controle op de vulkaan wordt al minder gisteren waren er zo 20 politie agenten aanwezig en er werd niet na je paspoort gevraag gisteren ook even in bochem geweest ma daar vin ik het gewoon minder

  15. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    de controle op de vulkaan wordt al minder gisteren waren er zo 20 politie agenten aanwezig en er werd niet na je paspoort gevraag gisteren ook even in bochem geweest ma daar vin ik het gewoon minder
    Al die agenten waren nodig om in hetzelfde Duisburg maar dan aan paar km verder ZW aan de andere kan vd Rijn de Brommerjongens die om de heerschappij op de Vulkan letterlijk vechten en schieten uit elkaar te houden:

    Anwohner wegen Rocker-Einsatz verängstigt und verärgert

    http://www.derwesten.de/staedte/duis...id7650017.html

    Die Polizei hat am Freitagabend die Zufahrten zum Vereinsheim des Motorradclubs Satudarah dicht gemacht: Ihre Straßensperre verstärkten die Polizisten sogar mit einem Panzerwagen. Die mit den Hells Angels verfeindeten Satudarah-Rocker hatten zum Clubabend eingeladen. Der Abend verlief allerdings laut Polizei ruhig.

    Um nach der Massenschlägerei und den Schüssen auf der Friedrich-Ebert-Straße in Rheinhausen weitere Auseinandersetzungen unter verfeindeten Rockern zu verhindern, sperrte die Polizei am Freitagabend die Hauptstraße kurzerhand komplett. Die Polizei rückte dazu mit einer Hundertschaft und einem Panzerwagen an. "Das sind ja kriegsähnliche Zustände hier", kommentierte ein Anwohner den Einsatz. Viele Nachbarn seien wegen der vielen Polizisten und der weiträumigen Absperrung "regelrecht verschreckt". Wer in Rheinhausen an den Polizeisperren vorbei wollte, musste am Freitagabend seinen Ausweis vorzeigen. Einige Anwohner verängstigte, andere verärgerte die Ausweiskontrolle.

    Polizei fürchtete weitere Racheakte

    Der Grund für das große Aufgebot war keine erneute Eskalation der Gewalt unter den Banden: Das Duisburger Chapter "Brotherhood Clowntown" der niederländischen Motorradgang Satudarah, dessen Mitglieder sich vorige Woche mit Hells Angels auf der Friederich-Ebert-Straße prügelten, hatte Freunde und Unterstützer am Freitagabend lediglich erneut zum Club-Abend in ihr Heim an der Friedrich-Ebert-Straße eingeladen. Die Polizei fürchtete weitere Racheakte der Hells Angels, auch wegen neuer Provokationen im Internet gegen die Höllenengel.
    Dit soort beelden zijn het directe gevolg van de Vulkan Oorlog:



    Of de controle echt minder wordt is nog maar de vraag, ik heb eerder het idee dat het behoorlijk aan het escaleren is en dat daarom terecht veel bezoekers de Vulkan zullen mijden en dat dames ook op de vlucht zullen gaan.

    Het wordt wat mij betreft ook hoog tijd dat de staat aanwezigheid toont aan de Vulkan en de macht van de Brommerjongens daar drastisch gaat inperken. Een staat in een staat kan niet getolereerd worden en dan moet de Polizei maar optreden, desnoods met inzet van Pantservoertuigen als dat nodig wordt geacht.

    Bochum lijkt een goed alternatief voor de Vulkan, Oberhausen niet want daar wordt inmiddels ook al streng door de Polizei gecontroleerd!
    http://www.derwesten.de/staedte/ober...id7648007.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #40
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Al die agenten waren nodig om in hetzelfde Duisburg maar dan aan paar km verder ZW aan de andere kan vd Rijn de Brommerjongens die om de heerschappij op de Vulkan letterlijk vechten en schieten uit elkaar te houden:

    Anwohner wegen Rocker-Einsatz verängstigt und verärgert

    http://www.derwesten.de/staedte/duis...id7650017.html



    Dit soort beelden zijn het directe gevolg van de Vulkan Oorlog:



    Of de controle echt minder wordt is nog maar de vraag, ik heb eerder het idee dat het behoorlijk aan het escaleren is en dat daarom terecht veel bezoekers de Vulkan zullen mijden en dat dames ook op de vlucht zullen gaan.

    Het wordt wat mij betreft ook hoog tijd dat de staat aanwezigheid toont aan de Vulkan en de macht van de Brommerjongens daar drastisch gaat inperken. Een staat in een staat kan niet getolereerd worden en dan moet de Polizei maar optreden, desnoods met inzet van Pantservoertuigen als dat nodig wordt geacht.

    Bochum lijkt een goed alternatief voor de Vulkan, Oberhausen niet want daar wordt inmiddels ook al streng door de Polizei gecontroleerd!
    http://www.derwesten.de/staedte/ober...id7648007.html
    rockerr oorlog in duisburg minister ralf jager belooft harde aanpak
    http://www.derwesten.de/staedte/duis...id7648823.html

    In Duisburg willen ze niet de rosse buurt weg hebben ma de motorclub die zorgen voor veel overlast het is namelijk de lokale politiek een doorn in het oog dat de motor clubs zeggenschap hebben in de rosse buurt

  17. #41
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het wordt wat mij betreft ook hoog tijd dat de staat aanwezigheid toont aan de Vulkan en de macht van de Brommerjongens daar drastisch gaat inperken. Een staat in een staat kan niet getolereerd worden en dan moet de Polizei maar optreden, desnoods met inzet van Pantservoertuigen als dat nodig wordt geacht.
    Ze moeten ze aanpakken en kortwieken beter nog verbieden en het leven onmogelijk maken.
    Deze steeds weer terugkerende politie inzet die de gemeenschap veel geld kost is nutteloos.
    De politie is net meer dan een pleister, de wonde moet de politiek dicht schroeien middel betere regelgeving en veel meer inzetten op keihard aanpakken an dit criminele tuig van de richel want dat zijn alle 1% clubleden. Allemaal of ze wilen erbij horen.

    Nu laat je je als samenleving gijzelen door deze clowns en de buurt , en de dvp's worden ook gepakt door deze idioten.
    Schieten in de binnenstad wachten ze dat er doden vallen onder onschuldige bystanders ?

    Hoe je een vergunning afgeeft voor een clubgebouw van een 1% motorbende in een woonwijk snap ik ook niet.
    Het lijkt wel net als in Nl dat men bang is van dit laffe tuig dat altijd vele politie protectie nodig heeft en pas in vereniging in staat is tot forse wetsovertredingen.

    Als je in Nl verdacht wordt van investeren van crimineel geld, let wel verdacht kan je op basis van de wet Bibob je club of zaak nooit openen of als je open was sluiten. Maar de motorclubs kunnen we niet aanpakken in europa, laat me niet lachen het is angst, onkunde en onwil.Nee liever elk jaar een flink deel van je politie budget in protectie van dit scum steken dat is idd veel beter, voor dat scum ja.

    Maar de angels zijn al onaantastbaar in Duisburg,ze hebben al teveel geld en macht bij elkaar geharkt.
    In Duisburg is Eros en 17-19 onder hun controle en dat pakken ze ze nooit meer af.

  18. #42
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    We zien wel wat er ga gebeuren op papier is geen een bordeel in nrw van een motor club . in nl hebben we toch ook gehad dat er kroeg eigenaren weden gedwongen om hun zaak te beveiligen door de satudara of heb ik het fout

  19. #43
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    We zien wel wat er ga gebeuren op papier is geen een bordeel in nrw van een motor club . in nl hebben we toch ook gehad dat er kroeg eigenaren weden gedwongen om hun zaak te beveiligen door de satudara of heb ik het fout
    je ehbt gelijk denk ik vwbt eigendom van de huizen op de vulkaan maar das paier en zoas bekend geduldig.
    Ik weet wel beetr.

    En Satudaruh heeft idd zo wat uitgevreten met die "saunaclub "in de buurt van Tilburg en de Angels met Yab Yum in Adam, maar zal wel topje van de ijsberg zijn, de clubs leven deels van extortion=afpersing. Daarom is de buurtcontrole ook belangrijk, buurtcontrole betekent dat jij het drugsgeld opstrijkt , jouw club elke illegale activiteit kan taxen in dat gebied en dat jouw club protectiegeld kan opeisen.

  20. #44
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Ze moeten in de kantoren van de secretie ma eens een inval doen. zowel sexpallas als eros 26 en het vulkaanhaus ik denk dan zelf dat alleen de getto huizen over blijven met al die poeder suiker die daar licht in kleine zakjes :wink:

  21. #45
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    De huisdealer was toch opgepakt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    23-12-2012 is er bij het vulkaanhuis een drugs dealer opgepakt met 1 kilo Cook. hij weigerde in eerste instantie zijn auto te laten doorzoeken omdat de politie de juiste papieren niet had . na een tijdje kwamen de juiste documenten en was de verdovende middelen zo gevonden of het hier om de huis dealer ga weet ik niet

    dit ter info

  22. #46
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    de vulkaan rookte toch ook niet meer en zou buiten werking zijn ik heb het woord huisdealer niet genoemd hier ma dat de beveiliging zelf snuif is een feit

  23. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    De politie is net meer dan een pleister, de wonde moet de politiek dicht schroeien middel betere regelgeving en veel meer inzetten op keihard aanpakken an dit criminele tuig van de richel want dat zijn alle 1% clubleden. Allemaal of ze wilen erbij horen.
    Ik denk dat juist de politiek in Duitsland al voldoende rvw heeft geschapen om op te treden en te handhaven maar dat laatste dient te gebueren door het OM en de politie.
    Een aantal MC's zijn inmiddels ook al verboden en als men zich niet aan de regels houdt is dat een goede zaak, om alle MC's gelijk te stellen aan criminele organisaties gaat misschien wat te ver maar als een bepaalde club strafbare feiten pleegt moet een club verboden kunnen worden.

    http://www.nu.nl/buitenland/2802094/...duitsland.html
    De autoriteiten in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen hebben de Keulse afdeling van de Hells Angels en een onderafdeling donderdag opgerold en verboden.
    Waar nu sprake van is dat is meer een machtsstrijd tussen de brommerjongens en het is een goede zaak dat de politie door o.a. presentie te tonen daar iets aan probeert te doen. Dat geen extra geld in principe maar is een kwestie van prio's stellen want zet je politie op de Vulkan in kun je ze niet meer ergens anders voor in zetten.

    nb. al opgevallen dat achter op de pantserwagen W2 staat ? Dit is een door het IJBF gesponsorde wagen .

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #48
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Zondagavond was het om 19.00 uur al een heel stuk rustiger t.a.v. de controlerende politiemacht.
    Ze waren waarschijnlijk opgehokt. Er stonden alleen nog enkele gevulde busjes paraat.

    Mss na een week wat meer ruimte voor de 'verlegen' wandelaars in het 'Duisburgse'.

  25. #49
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Last Online
    6 oktober 2014 @ 17:04
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Alweer enige tijd geleden heb ik me aangemeld voor dit forum en destijds was dit omdat ik met enige regelmaat bij YY kwam. Echter een relatie gooide roet in het eten Nu ik weer vrijgezel lig op stap ga ben ik weer aan het lezen en het valt me op hoe jullie elkaar onderling op de hoogte houden.
    Komende maanden moet ik vanwege mijn werk regelmatig naar duisburg. Omdat ik er nog nooit ben geweest leek het me verstandig jullie te raadplegen, omdat er vanalles over verteld wordt.

    Ik begrijp dat er enkele straten met panden zijn om te wandelen. Wat raden jullie me aan om te doen als ik, niet gehinderd door enige ervaring, enkele uren hier wil vertoeven?

    Mijn wandelervaring blijft steken bij enkele saunaclubs en de wallen, kan ik iets hiermee vergelijken of juist niet?

    Sowieso ga ik hier verslag doen van mijn ervaringen aldaar.

    Tot schrijfs,

    NijmeegseBoy (vroeger schreef ik namens 2 personen, maar waar NB2 zich nu bevindt is me een raadsel...)

  26. #50
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Nijmeegseboys de vulkaan is nergens mee te vergelijken duisburg telt 15 loop huizen alles is inpandig en de damens staan op de gang je kan makelijk met ze een gesprek aan gaan in duisburg kan je ook dvps vinden met sauna club ervaring . ik vin van duisburg het groodste voordeel dat je geen intree hoef te betalen duisburg heeft meer dan 400 werkplekken en in ieder huis zit voor ieder wat wils de prijzen zijn va 30 euro duisburg moet je wel leren kene het kan er een doolhof zijn sexpalas staat met meerdere ingangen met elkaar in verband

    ik zou zegen trek een goed paar wandel schoenen aan heb je trek in shoarma loop na de beekstrasse 80
    laat je door de bardamens van eros 26 en het vulkaanhuis geen picelootje aanpraaten dat kos je 30 euro per stuk en voor 30 kan je van bil

    ik zie uit na je verslag opheden is er veel politie ma niet voor ons. laat de verdovende middelen thuis

 

 
Pagina 2 van 56 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.