Pagina 55 van 56 EersteEerste ... 545515253545556 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.375 van 1384
  1. #1351
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Ach, als je lang genoeg wandelt zijn die verzinsels van de dames ook wel koddig. Meesten praatten een beetje in het straatje mee wat jij vertelt en met weinig ervaring denk je dan dat je een klik hebt. De dame zegt precies wat jou interesseert en de illusie is geboren.
    Toppunt was een roemeense in Bochum in 2018. Mooie meid, maar hoop stress en gedoe en ze vroeg meteen of ik vrijgezel was. Soms zeer vreemde whatsapp-berichten of ik even bij haar thuis langs kon komen op een vaag adres in het ruhrgebiet (doei). Die roemeense: Ben alleen en reis ook alleen op en neer van Bochum naar roemenie. Paar dagen later plaatst ze allerlei foto's op haar whatsapp-status van een of ander feest waar ze in gala-kleding hand in hand staat met een oostblok-blokhead vol met tattoos en later met dezelfde gast voor een bmw-X5 met roemeens kenteken. Ja, ja, ze is echt alleen
    2e toppunt was eind 2017 in de rosse buurt van Essen. Bezocht frequent een bulgaarse schone en klikte wel, althans ik vond haar alleen mooi, maar zij moest haar hele levensverhaal kwijt. Terwijl ik meestal voor 30min boekte, was ik vaak 2 tot 3 uur op haar kamer zonder bijbetaling. Tot op een avond in november 2017 ik weer langer mocht blijven en er plots op de deur geklopt werd. Een beer van een bulgaarse pooier stond voor mijn neus en keek mij minuten dreigend aan zonder wat te zeggen tot hij zei "verschwinde". Merkte aan die bulgaarse dat ze bang was en ze trilde. Weet alleen dat haar kind van hem is, maar lijkt mij geen gewone liefdesrelatie. Haar maanden later nog eens bezocht, maar kon mij op bed niet goed concentreren, omdat ik steeds die angst had dit die vent opeens weer binnen zou stormen. Enige weerwoord wat die bulgaarse mij zei was "Ich mache diese arbeit freiwillig" en "Jede madel die hier arbeitest hat ein freund".

    In mijn nu 21 wandeljaren heb ik maar een paar dames die echt oprecht zijn. Dit merk je aan dat ze de kleinste details hebben onthouden, echt in je geinteresseerd zijn en ze ook vrij intieme informatie over hun prive-leven met je delen. Echter blijf je klant, dus het maximale wat er voor je in zit is veel prive-tijd op de kamer buiten betaalde tijd en een hoog GFE gehalte. Vaak gaat dit wel weer ten koste van wilde sex, want je bent closer en niet meer die geile wandelaar die alleen voor ranzige sex langskomt en haar ziet als een sexrobot.
    Liegen heeft ook geen zin. Ook wel eens bij dames een nickname gebruikt en bij een volgend bezoekje gebruikte ik opeens een andere naam. Dame dan verontwaardigd dat ik opeens een andere naam hanteerde. Tegenwoordig stel ik mij gewoon voor met mijn eigen naam. Is een oer-hollandse naam en voor de gemiddelde oostblok-meid moeilijk uit te spreken en te onthouden. Als dan weken later je een dame voor de 2e keer bezoekt en ze weet nog je echt oer-hollandse naam geeft dat wel een leuk gevoel.

    Maar weer even on-topic:
    Wandelde wekelijks sinds 2008 in de rosse buurten van het ruhr-gebiet, maar dit jaar kan ik het niet meer vinden. Nog maar een paar keer geweest en vond de bezetting zeer mager en wat er zat was ook niet meer de kwaliteit cq optic wat ik gewend was. Mijn wandelgangen zijn drastisch geminderd. Skip soms gewoon weekenden (beter thuis voor netflix dan 1,5 uur reizen en met ziel onder de arm door een rosse buurt lopen). Af en toe bezoek ik nog de club hausnr5 in Nordhorn, omdat die in mijn woon-omgeving ligt en daar af en toe nog prachtige vrouwen zitten die ik qua looks in de rosse buurten van het ruhr-gebiet niet meer tegenkom.

  2. Onderstaande 5 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 december 2019),dinandus (28 december 2019),Henry S (22 december 2019),WA (22 december 2019),Wijze grijze (22 december 2019)

  3. #1352
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Kerstvakantie en alle tijd om te gaan wandelen.
    Een vaste dame van vroeger uit de rosse buurt werkt nu af en toe in een prive-club in Nordhorn en zag haar deze week weer op de site staan, maar haar nog niet al te lang geleden bezocht en wilde wat anders.

    Gok genomen en volgas over de A31 naar Duisburg en na de 1 ronde viel mij de bezetting niet tegen voor de periode tussen kerst en oud en nieuw. Omdat ik er niet meer zo vaak kom ken ik er haast geen dames meer, dus het rondwandelen duurt langer, omdat je overal een aftastend praatje moet maken als een dame qua uiterlijk in aanmerking komt.
    Als 1e dame de griekse? Maria bezocht in Eros26. Haar al vaker gezien, ook al tig keer info gevraagd, maar nog nooit bezocht, dus na binnen en prima bezoekje (zie recensie bij haar naam).

    Even kerstmarkt bezocht en bij terugkeer weer even Eros26 in. Bij de kamers achter op de parkeerplaats wenkte mij opeens een dame en waarom ik haar negeerde. Euhhhh....
    Ik kende haar niet, maar volgens haar had ik haar 3 jaar geleden 1x bezocht. Ik dacht "Het zal wel" en vroeg aan haar wat mijn wensenpakket dan wel was. Nou, tot detail vertelde ze mijn wensenpakket, zonder dat ik zelf een woord had gezegd en ze opende de deur en heette mij welkom. Soms, heel soms lijkt het of je in het walhalla bent teruggekomen. Ok, je moet nog wel betalen, maar deze dame kon mijn gedachten lezen, alles ging vanzelf of je haar al 10 jaar kent, de sessie gekregen waarvan ik droom en na de actie leken we dezelfde humor te hebben en dubbel gelegen van het lachen.
    Het betreft hier de albanese Darla, denk kamernr 604 op het parkeerplaats en ze is slechts 2 weken in Duisburg tot 4 januari. Ze had heel 2019 verder niet in Duisburg gewerkt en waarschijnlijk na 4 januari komt ze voorlopig ook niet terug in Duisburg.

  4. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (27 december 2019)

  5. #1353
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Darla heeft eerder dit jaar een tijd in Haus 48 gewerkt op de eerste verdieping.

    Verder niet zo belangrijk. Is idd een dame met een uitgebreid service pakket die een geheugen van een olifant heeft.

    Denk dat je het over deze hebt: https://www.ijsberenforum.com/forum/...889#post452889
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 januari 2020),marcelasnl (28 december 2019)

  7. #1354
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Gisteren na een afwezigheid van twee maanden weer eens een vrijdagavond beleefd in die heimat.

    Saillant detail was een gigantische politiemacht op de Heerstrasse, iets ten Noord-Oosten van de Vulkanstrasse. Tegenover de nachtwinkel en gokhal hadden zich meerdere politievoertuigen verzameld. Iemand enig idee wat daar gisteravond is gebeurd?

    Eenmaal op de vulkaan trof ik een wat gelaten sfeer. Alsof een paar minuten voor aanvang van een voetbalwedstrijd de belangrijkste/attractive speler ineens geblesseerd blijkt te zijn.
    In dit geval was het het afwezig zijn van het beste paard van de Vulkan stal, namelijk Vanny. Haar kamer was akelig donker en haar gordijn stond duidelijk open in de zin van: ik ben er vanavond niet, en zal vanavond ook niet meer aanwezig zijn...

  8. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    marcelasnl (15 februari 2020),mentholbear ( 6 maart 2020),Wentelt Eefje (15 februari 2020)

  9. #1355
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Ik kan zo snel alleen een bericht van 13.02.2020 dat het weer fout was op de Vulkan:
    Weil angeblich ein Randalierer vor einem Bordell an der Vulkanstraße auf einen Bus einschlug, rückten Polizisten am Mittwochmorgen (12. Februar) gegen 5:15 Uhr aus. Vor Ort trafen sie weder den Randalierer noch den Bus oder den Anrufer an. Als die Beamten im hinteren Bereich eines Bordellparkplatzes nachschauten, fanden sie einen schwer verletzten Mann. Ein Rettungswagen brachte den 22-Jährigen zur intensivmedizinischen Bahndlung ins Krankenhaus. Die Diagnose der Ärtze: Ohne die schnelle Hilfe, hätte Lebensgefahr bestehen können. Die Polizei sucht Zeugen, die im Umfeld eine Schlägerei beobachtet haben oder sagen können, wie der Mann dorthin gekommen ist
    https://www.radioduisburg.de/artikel...ht-501580.html

  10. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 maart 2020),Wentelt Eefje (15 februari 2020)

  11. #1356
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Veel van wat er aan de vulkan gebeurt haalt de media niet. 2012 t/m 2014 toen ik meerdere keren per week daar was tot diep in de nacht zeker 2 a 3 keer per maand veel blaulicht gezien om diverse redenen. Vuistregel is je niet bemoeien met MC leden, geen handel proberen te drijven en doorgesnoven / anderzijds benevelde personen negeren. Dan heb je over het algemeen geen gezeik. Mocht er toch iemand een dreigende houding naar je aannemen doe dan iets wat totaal niet bij de situatie past. Ze verwachten dat je soort van vecht of vlucht maar niet dat je bijv vraagt hoe laat de bibliotheek open gaat. Het ergste wat je daarna kan gebeuren is dat ze je gestoorde gek vinden. Precies wat je wil omdat je niet meer in te schatten bent.

  12. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 februari 2020),drieganger (16 februari 2020),mentholbear ( 6 maart 2020),Wentelt Eefje (16 februari 2020)

  13. #1357
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Heeft er iemand weleens een spannende situatie meegemaakt op de Vulkaan? Persoonlijk heb ik mij één keer onveilig gevoeld in de omgeving van de laufhausen.
    Ik liep op een nachtelijk tijdstip over de Charlottenstrasse richting het verkeersplein, toen ik merkte dat een groepje marginalen tegenover de nachtwinkel opvallend veel interesse in mij toonde.
    Toen één van die jongens wat onverstaanbaars naar mij riep deed ik net of ik doof was en maakte ik mijn schouders wat breder. Bij de tweede kreet versnelde ik mijn pas.
    Daarna hoorde ik een paar portieren dichtslaan van een auto, luttele secondes later reden de heren stapvoets naast mij en keken mij intimiderend aan.
    Net op het moment dat ik een aanval o.i.d. verwachtte gaf de bestuurder een dot gas en een ruk aan zijn stuur, zo de snelweg op....elke keer als ik weer op de Charlottenstrasse denk ik weer even aan dat moment .

  14. Onderstaande 4 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 maart 2020),smokingfetish (16 februari 2020),WANDELAAR5 (16 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  15. #1358
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Mijn meest onveilige momenten waren in de linienstrasse Dortmund en omgeving. Complete achterbuurt, die nordstadt Dortmund. Net buiten de linienstrasse wordt je snel aangesproken door drugsdealers.
    In de linienstrasse ook wel eens aangesproken door drugsdealers en liep altijd een oostblok-blockhead die zeurde om 1 euro. Als je niets gaf werd die gozer agressief, meestal snel doorlopen, iets verder gaan staan of even de straat verlaten.
    Verder liep er altijd een duitse dakloze rond in de linienstrasse en als hij bezopen was sloeg en spuugde hij op de ramen, vernederde de werkende dames en klanten die er liepen begon hij te slaan. Meestal was hij zo dronken dat hij behoorlijk mis sloeg of viel.
    Ook 1x wilde ik wegrijden van de parkeerplaats tegenover de linienstrasse. Klopte een dikke neger tegen de raam van mijn auto. Ik snel autodeur op slot en raam iets op een kiertje. Die neger zegt dat mijn achterband lek is en ik uit moet stappen om te kijken. Geloofde hem al niet en snel bandenspanning-systeem op de display gezet en alles in orde. Snel weggereden.
    Tja, waarom kwam ik daar dan? Had een lange periode daar een vaste dame en op een gegeven moment leer je daar meer dames kennen die mij bevielen, dus kom je er vaker.

    Meest dreigende situatie was in Essen waar ik ook een vaste dame had. Het klikte met haar en vaak bleef ze na de sessie nog kletsen en bleef regelmatig buiten de betaalde tijd op haar kamer. Ook de betreffende avond van het voorval. Had me al aangekleed en wilde gaan, maar zij bood mij nog een drankje aan en moest haar wel en wee kwijt. 15min later werd er op de deur geklopt. Een andere dvp stond daar en zei dat haar afspraak er was. Haar antwoord was dat ze geen afspraak had, maar de andere dvp zei dat de afspraak er was en op haar wachte. Ze werd heel angstig, kustte mij snel vaarwel op de kamer en stapte de kamer uit. Op de gang stond een beer van een vent mij op te wachten en blokkeerde de weg richting uitgang. Gewoon blijven staan, niets gezegd, hem strak aangekeken. Na een paar minuten doet die vent een stap naar achteren en zegt "verschwinde" waarbij ik door die andere dvp het pand wordt uit begeleid. Zeer vreemde situatie, mede omdat ik niets fouts heb gaan.

  16. Onderstaande 5 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (16 februari 2020),mentholbear ( 6 maart 2020),smokingfetish (16 februari 2020),WANDELAAR5 (16 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  17. #1359
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Ik een keer in Frankfurt een hotel geboekt op zakenreis bij het centraal station. Iemand had me omgeluld om met de trein te gaan. Blijkt dat hotel midden in de rosse buurt (wist ik echt niet) te liggen naast de methadonverstrekking. Ik met met laptop en rolkoffer om 10 uur ‘s avonds tussen 50 junken door lopen...

    Andere keer in Washington D.C. Op een bruiloft/nieuwjaarsfeestje had een vriend mij nog gevraagd of het wel verstandig was na afloop naar mijn hotel te lopen. Mijn standaard antwoord: Ik ben groot en zij zijn klein. Hij: “People carry guns here”. Ik weer: “Details”. Loop ik terug is er net een schietpartij geweest. Politie met getrokken pistolen achter hun auto’s. Ik ben maar snel doorgelopen voordat ze de straat af zouden zetten en ik om moest lopen. De volgende ochtend liep ik er weer en zag ik dat ik bijna door een grote plas bloed was gelopen. In die straat zaten 2 ongure kroegen. Geen flauw idee of er ook DVPs werkten en of dit verhaal dus wel als rosse buurt verhaal telt.

  18. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 maart 2020),Shakir (17 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  19. #1360
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Heeft er iemand weleens een spannende situatie meegemaakt op de Vulkaan? Persoonlijk heb ik mij één keer onveilig gevoeld in de omgeving van de laufhausen.
    Goed. Op de Vulkaan dus. Of eigenlijk, het feest begon al toen ik van de A40 (vanaf Venlo) de afrit naar de Vulkan nam. Dan moet je even de brug (Plessingstrasse) over. Daar moet je de rechterbaan aanhouden voor de Vulkaan. Het was rond 17:30 uur, en er stond daar een vette file. Netjes aanschuiven dus, en dat ging niet echt vlot. De linkerbaan is daar voor doorgaand verkeer. Toen ik eindelijk de afbuiging naar rechts in kon schuiven, wilde een auto van de linkerbaan, die dus de file voorbijgereden was, voor mij invoegen. Nou, dat gaat je dus niet lukken. Uit mijn ooghoeken zag ik dat er twee man in die auto zaten. Ik blijf dus strak voor me uit kijken, en geef ze geen millimeter. De chauffeur drong zijn auto steeds meer naar rechts, maar ik geloof niet dat hij het goed begrepen had. Ik heb tenslotte een goede opvoeding gehad. Afijn, het ventje deed zijn rechterspiegel kussen tegen mijn linker. Alles bleef heel. Hij kon dus niet tussen mijn voorbumper en de achterbumper van mijn voorligger komen. Sukkel. Goed, hij sluit achter mij aan, en volgt mij de parkeerplaats naast Eros26 op. Ik parkeer rustig, en hij parkeert iets verder. En natuurlijk komen ze dan verhaal halen, de helden. Nou, dat kan. Nou heb ik een normaal postuur, en ik rijd niet in een grote auto. Dus ik moest van mijn ogen en mijn lach hebben. Ook dat kan. Briesend kwamen ze op me af. Maar ja, ik spreek geen Duits, he. Ja, steenkolenduits, dat wel. De chauffeur stond zijn mouwen al op te stropen, de bijrijder wachtte even mijn verhaal af. Ik heb ze al glimlachend duidelijk gemaakt dat ik daar, net zo als zij, voor de lol kwam, en zei, terwijl ik ze met machtige ogen strak aan keek, dat er met mij niet te spotten viel. Ik heb niets te verbergen. Zij blijkbaar wel, want de bijrijder deed en stap terug en stond open voor verzoening. De chauffeur echter was niet zo vlot van begrip, maar zijn maat wist hem te overreden de agressie te minderen. Zijn maat probeerde me nog wel duidelijk te maken dat ik geluk had, want als het zijn auto was geweest, had het wel eens anders af kunnen lopen. Ach, mij maak je de pis niet lauw, ik loop altijd sneller weg dan zij. Het type mannen dat wel een auto kan kopen, maar hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen, Kom nou toch op, ga een lekkere meid opzoeken en doe je ding, dan blijf je heel. Eind goed, al goed. Zeker, bij terugkomst stond mijn auto er nog, en was onbeschadigd. Ik mag nog eens terug komen.

  20. Onderstaande 6 leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (22 februari 2020),drieganger (16 februari 2020),marcelasnl (16 februari 2020),schoolmeester (16 februari 2020),smokingfetish (16 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  21. #1361
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    mijn moment daar was toch met Georgina. Net even opgezocht, het is alweer 10 jaar geleden https://www.hookers.nl/forum/raampro...orgina-dui-bra

    ik was al paar keer bij dat meisje geweest. En kreeg in die tijd nog PZC + beffen voor 60€. Tot die laatste keer dat ze mijn hele portemonnee had leeggeroofd. Ik kwam er pas achter bij de snackbar. Toen nog verhaal gehaald maar ze ontkende en toen ook al camera's + die jongens met die dikke auto's overal dus heb me rustig gehouden. Ik heb dus over een periode van 1995 tot nu niet echt veel ellende mee gemaakt. Neem sinds dat incident echter wel enkel geld mee naar binnen wat ik verwacht uit te geven. Maar kom er nog maar zelden. Ik vind bier drinken tegenwoordig interessanter en als ik dan eens ga dan ga ik naar een club.

  22. Onderstaande 5 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (22 februari 2020),marcelasnl (17 februari 2020),phoenix (17 februari 2020),WANDELAAR5 (17 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  23. #1362
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Last Online
    21 januari 2024 @ 19:09
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    59
    Thanked
    69 in 26 posts

    Standaard

    Vorige week wilde Bullmate mij De Vulkanstrasse in Duisburg tonen vooraleer we naar Acapuco Gold gingen. Bullmate was zoals altijd niet te stoppen. Eindeloze trappen op en af. Na een half uur klimmen en dalen besliste ik om op Bullmate te wachten in de auto. Marginale plaats voor gokkers en hoerenlopers vond ik het. Toch blij om het eens gezien te hebben. Nadien naar Acapulco Gold geweest. Dag nadien ook. Was top.

  24. Onderstaande 5 leden hebben bucdanny bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (22 februari 2020),phoenix (17 februari 2020),schoolmeester (18 februari 2020),WANDELAAR5 (17 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  25. #1363
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bucdanny Bekijk bericht
    Vorige week wilde Bullmate mij De Vulkanstrasse in Duisburg tonen vooraleer we naar Acapuco Gold gingen. Bullmate was zoals altijd niet te stoppen. Eindeloze trappen op en af. Na een half uur klimmen en dalen besliste ik om op Bullmate te wachten in de auto. Marginale plaats voor gokkers en hoerenlopers vond ik het. Toch blij om het eens gezien te hebben. Nadien naar Acapulco Gold geweest. Dag nadien ook. Was top.
    De vulkaan is niet veel meer vergeleken met toen Sexpalace nog open was. Bezoekers vrijwel alleen arabieren, suedlanders en gypsies, voel me niet snel niet op mn gemak maar in Duisburg wel.Een vieze smerige achterbuurt is het geworden. Aanbod de helft van de helft. Ook de blackies zijn vrijwel allemaal weg ik kan er niks meer mee daar. Veel leukere rldees in Dtsl en ook veel veiliger en relaxter wandelen, zijn eierberg Bochum flashhoffstrasse en stahlstrasse Essen

  26. Onderstaande 4 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (22 februari 2020),WA (22 februari 2020),Wentelt Eefje (22 februari 2020),Wijze grijze (22 februari 2020)

  27. #1364
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Mijn beste herinnering aan de Vulkan was Valerie in het jaar 2008/2009.
    Kende daarvoor alleen wat kleine nederlandse rosse buurten en na een tijd niet gewandeld te hebben eind 2008 een keer na Duisburg gereden. Dat beviel toen zeer goed en daarna ging ik elke week. Na de 3e week leerde ik de duitse Valerie kennen in sexxxpalace. Werd eigenlijk meteen vaste klant van haar tot september 2009 toen ze zei even een uitstapje naar Munchen te maken ivm Oktoberfest, maar daarna was haar telnr dood en nooit weer gezien. Op dat moment was de 2e etage van sexxxpalace goed bevolkt met veel jonge duitse dames. Wat ik later vernam werkten ze voor een turkse pooierbende.

    Valerie is de dvp staand in het middenpad met rokje:

  28. Onderstaande 4 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (23 februari 2020),drieganger (23 februari 2020),Freddy_K (23 februari 2020),schoolmeester (23 februari 2020)

  29. #1365
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ja die dame in het middenpad ken ik nog wel (haar naam echter niet meer). Die was toch op een gegeven moment omgetoverd tot SM dame, richtig?

  30. #1366
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    833 in 353 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ja die dame in het middenpad ken ik nog wel (haar naam echter niet meer). Die was toch op een gegeven moment omgetoverd tot SM dame, richtig?
    Jawohl.

  31. #1367
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Gisteren na een afwezigheid van twee maanden weer eens een vrijdagavond beleefd in die heimat.

    Saillant detail was een gigantische politiemacht op de Heerstrasse, iets ten Noord-Oosten van de Vulkanstrasse. Tegenover de nachtwinkel en gokhal hadden zich meerdere politievoertuigen verzameld. Iemand enig idee wat daar gisteravond is gebeurd?

    Eenmaal op de vulkaan trof ik een wat gelaten sfeer. Alsof een paar minuten voor aanvang van een voetbalwedstrijd de belangrijkste/attractive speler ineens geblesseerd blijkt te zijn.
    In dit geval was het het afwezig zijn van het beste paard van de Vulkan stal, namelijk Vanny. Haar kamer was akelig donker en haar gordijn stond duidelijk open in de zin van: ik ben er vanavond niet, en zal vanavond ook niet meer aanwezig zijn...
    Damm... Ik was er die middag voor het eerst. Blij dat ik vroeg weer was vertrokken.

  32. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 9 maart 2020)

  33. #1368
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Gisteren was ze jarig. Mijn eerste echte vulkan schatzi. Ik heb al eens beschreven hoe ons eerste contact verliep maar ben er nooit verder op in gegaan vanwege perikelen tussen ijsberen onderling.
    We hebben nog maar weinig contact. Kerst, jaarwisseling en onze verjaardagen zijn het laatste kwartaal wel zo’n beetje de enige momenten. Maar dat is niet erg, het gaat goed met haar en ze lijkt iemand gevonden te hebben die haar grillen aan kan. En grillig kan ze zijn. Helemaal verknipt door haar beroep als dvp werkte zichzelf met enige regelmaat in de nesten.

    Ik leer Alina in mei 2013 kennen. Midden in de nacht door één van de huizen struinend was haar deurtje één van de weinige die nog open was. Het was erg warm voor de tijd van het jaar dus elke openstaande deuren en ramen waren welkom om verkoeling te brengen. Alina had er ook last van. Gevlucht voor de economische malaise in Spanje verzocht ze het in Dld.
    Toen ik voor het eerst haar kamer voorbij liep was er direct die blik van herkenning. Ondanks dat we elkaar voor de allereerste keer zagen hadden we beide meteen door op elkaar’s golflengte te zitten. Helaas was ze in gesprek met andere potentiële klanten. Gelukkig deed zich even later toch een kans voor om nader kennis te maken. Het was een quicky. De kleren bleven aan de beurs gesloten. Ik had geen puf en zij wilde eigenlijk naar huis maar toch trok die allereerste blikken ons naar elkaar toe. Enkele jaren later mocht ik van haar toenmalige buurvrouw (Ada) horen dat ze haar deur recht in het gezicht van de andere potentiële klanten dicht trok en naar het raam aan de straatkant toog om mij en m’n wandelmaat te volgen. Ada, tegenwoordig werkzaam in LR, werd door Alina het hemd van het lijf gevraagd. Wie zijn dat? Komen ze hier vaker? Uit welk land? Hebben ze wat te besteden?
    Het vluggertje smaakte naar meer. Ondanks dat zij nauwelijks Engels of Duits sprak en ik helemaal geen Spaans begrepen we elkaar als of we al jarenlang bevriend waren. Twee hele lange weken later zag ik haar weer. Uit het trappenhuis komend keken haar sprekende ogen me aan. Zonder het uit te hoeven spreken zei ze me dat het véél te lang geduurd had eer ik haar weer bezocht. Deze keer gingen de kleren wel uit. Nog voordat de deur in het slot zat hadden haar handen m’n broek al losgemaakt en zocht haar tong zich een weg richting mijn amandelen. Eenmaal het badkamertje voorbij had ze ook al m’n shirt losgeknoopt en een pas later vielen we samen op bed. Helemaal van m’n stuk gebracht door haar geile enthousiasme liet ik het (en haar ) maar over me heen komen. Ik dacht na Suus en Isa al wel wat gewend te zijn maar dit was toch heel anders. Ik mocht kennis maken met Roemeense passie, sympathie en hartelijkheid. Later natuurlijk ook nog drama en onredelijkheid maar dat heeft de aantrekkingskracht nooit echt kunnen verstoren.

    Alina is het type: her own worst enemy. Bij tijd en wijlen zit ze zichzelf in de weg. Kan op elk vlak in haar leven zijn. Dan financieel, emotioneel of relationeel. Terwijl in bed de vonken er van af vliegen blijven we ook glashard tegen elkaar liegen. Hoewel ik het haar nooit vroeg probeerde ze me voor te spiegelen vrijgezel te zijn. Ik op mijn beurt bezwoer haar dat ze de enige was. Gelukkig vroeg ze nooit om dat nader te verklaren en zo was het in mijn hoofd geen leugen. Ze was de enig. In dat huis, op die etage..... Ik weet eigenlijk niet waarom we dat deden. Misschien omdat het kon, omdat in het paysex moeras elke vorm van verantwoording afleggen bij voorbaat al verdacht is. Regelmatig dacht ik: "hoe moet die vent van haar het wel niet met haar hebben als ik dit al krijg? Moet wel de hemel zijn...."
    Maar daar zat ik dus helemaal fout. Toen ze ca een half jaar in DB was trof ik haar op een gegeven moment op een volgepakte kamer aan. Ze had al haar spullen gepakt en was bij 'm weg. Het was haar ook duidelijk aan te zien. Ze was onrustig en erg prikkelbaar. Ik realiseerde me ineens wat me zo in haar aantrok. Ze is zo expliciet in haar emotie. Je kon altijd aan alles zien hoe haar gemoedstoestand was. Als ze opgewekt en vrolijk was werd alles om haar heen mooier. Ze kon bij mij zelfs op regenachtige grijze dag de zon nog laten schijnen. Figuurlijk dan. Ook ben ik er wel eens weggegaan met een steen in m'n maag en donderwolken in m'n hoofd terwijl buiten mooier weer bijna onmogelijk leek. Dat had ik bij Suus nooit. Als die weer eens lag te jammeren kon ze van mij verwachten dat ik haar maar een aanstelster vond. Wat meer waarderen wat ze al had.

    Enkele weken later bracht ik haar een verrassingsbezoek. Haar kamer was donker, de deur dicht, dus ze zal wel in de bar zitten bij Maggy en Elena. Hoewel ze gek is op champagne had ik haar nog nooit op een glaasje bubbels getrakteerd. Het toeval wilde dat Elena via Alina aan m'n telefoonnummer was gekomen en me enkele dagen daarvoor app'te. Ik had haar tel nummer nu dus ook en maakte daar mooi gebruik van door alvast een flesje bubbels klaar te laten zetten. Toen ik de bar binnen kwam zetten Elena ook nog eens het nummer "Tu" van Oana Radu op. Een heel toepasselijk nummer over de gehele periode dat we om elkaar heen draaiden. Maggy stond alleen maar met haar hoofd te schudden. De enige vrouw die over al die jaren de bar bevrouwd heeft. Alle andere meiden / vrouwen houden het hooguit 3 tot 5 jaar uit voordat ze uit beeld verdwijnen. Maggy speelde in haar hoofd al een nummer van Taylor Swift. Blank space, al was dat toen volgens mij nog niet uit gekomen.
    Anyway, de bubbels vielen in goede aarde, en..... op nuchtere maag. Alina was dus vrij vlug al een beetje tipsy aan het raken. Als ze al een rem had in mijn geval, waren de remleidingen ditmaal helemaal doorgesneden. Na ca een uurtje in de bar gehangen te hebben gaf Elena aan dat we beter de kamer op gingen. Ze kon het jonge stelletje niet meer aanzien. Het was al laat zat en wilde sluiten. Alina en ik zwalkend naar de kamer waar we elkaar nog een paar uurtjes geestelijk als lichamelijk helemaal gek maakten. Ik was nog nooit te laat gekomen voor een middag dienst (15 tot 23:30) maar die midddag was de eerste keer. Verschrikt word ik om 13:30 wakker. Kut!!! Over anderhalf uur werken en ook nog 85 km rijden. "Iubi, ik ben weg, moet gaan werken" "Hhhmmmm, zzzzzZZZZZ" komt er aan geluid uit en ze slaapt verder.

    Als ik 's avonds om iets voor twaalven thuis ben valt m'n portemonnee op de grond. Er zit veel meer in dan er in had moeten zitten. Ik zal toch niet vergeten zijn Alina te betalen...... tellen, nogmaals tellen.... kan bijna niet anders. Aan de andere kant, ik heb nog niets van Alina gehoord dat ik wat vergeten ben Er kruipen een aantal dagen voorbij waarin ik duizenden keren check of ik geen appje gemist heb om alsnog haar honorarium te vol doen. In plaats daarvan ontvang ik na een dag of vier een adres via de app. "My new adress " 2 dagen later zit ik weer in de auto onderweg naar DB. Omdat er een andere afspraak vervallen was veel vroeger dan gepland dus besluit ik naar de vulkan te rijden en haar op te halen. Gek genoeg neem ik een andere ingang dan normaal en loop vanaf de straat kant het pand binnen. Ter hoogte van de security hoor ik eens hoge hakken rennen en word ik door een security medewerker tegen gehouden. Ondertussen is Elena aangesneld. "Wat doe je hier ??? Ga buiten in je auto wachten. Als je nog vaker zulke nachten als die van vorige week wil zet je hier geen voet meer binnen." zegt ze heel resoluut. "No boyfriends inside"

    Absolutly flabbergasted wacht ik een uur in de auto. Als ze aan komt lopen gebaard ze dat ik vooral moet blijven zitten. Eenmaal ingestapt volgt er een dikke pakkerd. Ik wil haar vragen hoe ik in hemelsnaam van klant naar vriendje ben gepromoveerd maar heb gelukkig net genoeg wijsheid om niet elke vraag beantwoord te willen hebben. We rijden naar nota bene "Zum Schulhoff" in Hochfeld. Een paar vulkan bekenden weten dan wel dat dat straatje niet nieuw voor me is.
    Veel dvp huren samen een woning als er ze geen relatie hebben of deze ergens anders werkt / steelt / niets doet. Twee huisgenoten van haar werken respectievelijk in Eros en het andere deel van het vulkanhuis. Beter dat ik daar voorlopig echt niet meer binnen loop.
    Al vrij vlug zit ik meerder malen per week in Hochfeld,. Door m'n vijf ploegen rooster heb ik veel vrije tijd en is er na elke tweede dienst weer 24 uur vrij. Alina is ook minder gaan werken. Meestal 3, soms vier dagen in de week zijn voldoende voor haar om ruim te kunnen doen waar ze zin in heeft. Naast een grauwe industriestad is er in en om DB best veel te beleven. Zwemmen in Wedau, naar het voetbal in Meiderich, lekker uit eten en flaneren in de Haven, het landschafts park met oude verlaten industrie. Regelmatig ook met andere dvp van de vulkan of clubs en Rld's uit de buurt. Ook Bogdan met z'n twee zussen kom ik zo nu en dan nog wel eens tegen. Vooral Monica is als moederkloek van het hele stel erg in haar nopjes. Tip voor eind juni als de corona maatregelen (hopelijk) wat afgezwakt zijn: https://www.extraschicht.de/home/
    Dit alles gaat zo een maand of vijf voort. Een enkele keer is er drama en beetje bij beetje leer ik haar verleden beter kennen en haar grillen beter te begrijpen.

    Al vanaf het begin prent ik mezelf in te genieten zolang het duurt. Mijn toekomst ligt in NL, zij is heel duidelijk ooit weer terug te willen keren naar Barcalona. En zo plotseling als ik vriendje was, zo plotseling is ze weer vetrokken naar Barcelona. Ze verontschuldigd zichzelf nog wel, dat ze door haar verleden bindingsangst heeft en een relatie soms als te zwaar voor haar werd ervaren.
    Na haar bericht kom ik enkele weken niet in DB, totdat Elena me weer eens appt. "Ben je van de brug gesprongen of zo? Kom anders weer eens een keer koffie drinken!" Na een half jaar niet meer aan de vulkan geweest te zijn valt me op dat er nauwelijks iets veranderd is. Er word begonnen aan de renovatie van een pand achter haus Gaby. Door Eros en het Vulkan-haus wandelen heeft wel een compleet andere lading gekregen. Anoniem door de gangen struinen is er niet meer bij. In die vijf maanden veel dvp en hun entourage leren kennen. Toch zijn er zat die een poging wagen. Vaak erg goede sex gehad maar geen één wist mijn brein zodanig te prikkelen dat ik terug kwam voor een tweede keer. En zo dooft het langzaam uit.
    Het bakkie koffie met Elena en Maggy was erg verhelderend. Met Alina ver weg in Barcelona durfde ik het aan te vragen: "Waarom ik ??? " Ik wist dat Alina erg minachtend kon zijn naar goed betalende klanten. Wat had ik gemist, wat zag ik over het hoofd?

    Elena:
    "de manier waarop je uitstraalt onbevooroordeeld te zijn. Er zijn best wel wat meiden die vragen wie je bent omdat je anders naar ze kijkt dan de meeste andere mannen. Je bent ook de enige hier die niet in Alina's bullshit is getrapt en emotioneel en / of financieel geruïneerd is. Ze is niet weg omdat ze het niet meer trekt maar omdat er een paar klanten hun geld terug willen. Tienduizenden euro's voor haar zieke moeder. Onbedoeld heb je haar daar ontzettend mee geholpen. Door haar op te halen in je tien jaar oude golf dachten wat andere klanten haar voor zichzelf te winnen door meer €'s aan haar te besteden. Trucje wat in 50% van de gevallen werkt"

    WTF...???? ben ik nu gebruikt..... eerlijk gezegd maakt het me ook geen fluit uit. Het was een prachtige super interessante tijd. Ondertussen zijn we een aantal jaar verder en als ik haar sociale media zo bekijk gaat het erg goed met haar. Ondanks haar tweeëndertig jaar ziet ze er nog altijd super uit. En dat zonder duckface, sili's of heavy make-up. God wat jammer dat ze ze bovenin niet allemaal op een rijtje heeft.
    Laatst gewijzigd door WA; 10 april 2020 om 22:13

  34. Onderstaande 7 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 april 2020),drieganger (11 april 2020),jansenroy (11 april 2020),Meme Moo (13 april 2020),Patjax (11 april 2020),schoolmeester (11 april 2020),WANDELAAR5 (11 april 2020),Wentelt Eefje (16 april 2020)

  35. #1369
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Op de Vulkan “gebruikt” iedereen elkaar. Je moet het niet persoonlijk opvatten. Als ze een normaal meisje was geweest zou ze daar ook niet zitten. Dan zat ze ergens in een nachtclub en dan had je 10 beter uitziende mannen waarmee je de competitie aanging.

  36. #1370
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Als ze een normaal meisje was geweest zou ze daar ook niet zitten. Dan zat ze ergens in een nachtclub
    Een normaal meisje zit helemaal niet in de prostitutie MrSchwanz Niet in Duisburg of welke club dan ook.
    Een normaal meisje heeft een vriend of is reeds getrouwd, heeft huisje boompje beesje.
    Een meisje wat in de prostitutie zit. Die kan er om 2 reden inzitten.
    1. Om haar studiekosten te betalen. En sommige vinden het makkelijk verdient geld en blijven er vrijwillig in. (ja die zijn er ook)
    2. Ze zijn ertoe gedwongen. door een loverboy, of uit noodzaak omdat ze grote schulden hebben/hadden en er niet meer zo makkelijk uit kunnen komen.
    3. En dan de zeldzame meisjes. Dat zijn de meisjes die hebben zo graag sex dat ze er een betaalde baan van hebben gemaakt.

  37. #1371
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Als ze een normaal meisje was geweest zou ze daar ook niet zitten. Dan zat ze ergens in een nachtclub
    Een normaal meisje zit helemaal niet in de prostitutie MrSchwanz Niet in Duisburg of welke club dan ook.
    Een normaal meisje heeft een vriend of is reeds getrouwd, heeft huisje boompje beesje.
    Een meisje wat in de prostitutie zit. Die kan er om 2 reden inzitten.
    1. Om haar studiekosten te betalen. En sommige vinden het makkelijk verdient geld en blijven er vrijwillig in. (ja die zijn er ook)
    2. Ze zijn ertoe gedwongen. door een loverboy, of uit noodzaak omdat ze grote schulden hebben/hadden en er niet meer zo makkelijk uit kunnen komen.
    3. En dan de zeldzame meisjes. Dat zijn de meisjes die hebben zo graag sex dat ze er een betaalde baan van hebben gemaakt.

  38. #1372
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    4. Omdat een meisje meer kan verdienen in de prostitutie dan met ander werk. Zonder dwang of wat dan ook.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  39. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 april 2020),jansenroy (13 april 2020)

  40. #1373
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    5 omdat een meisje een hele familie aan het eten hou in haar thuis land zonder dat haar familie het weet

  41. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 april 2020),jansenroy (13 april 2020),phoenix (13 april 2020),schoolmeester (13 april 2020)

  42. #1374
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:40
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Zal ik wat Partycrasherigere antwoorden geven op deze 2de paasdag of het allemaal maar op zijn beloop laten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    4. Omdat een meisje meer kan verdienen in de prostitutie dan met ander werk. Zonder dwang of wat dan ook.
    Er was of is altijd financiele dwang maar de redenen zijn variabel. Ja, het gaat om snel geld maar de uiteindelijke gevolgen zijn er vaak ook naar...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    5 omdat een meisje een hele familie aan het eten hou in haar thuis land zonder dat haar familie het weet
    Geloof je nu echt in dat sprookje?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  43. #1375
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou willem is geen sprookje ik ken wel een dame inmiddels die voor de hele familie werkt in roemenie en dat doet ze zeker al 10 jaar .. ik kan je de foto's op haar WhatsApp profiel laten zien, ze heeft daar nooit veel over gezegd, dus niet een die medelijden wil opwekken voor de centen....
    Laatst gewijzigd door phoenix; 13 april 2020 om 13:17

  44. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (13 april 2020)

 

 
Pagina 55 van 56 EersteEerste ... 545515253545556 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Diamond 468*60   Babylon 468*60